02 September 2013

Hej :D

   
 
Hej! Na wstępie powiem ,że mam na imię Julia i po masie przeczytanych blogów postanowiłam też założyć swojego :3.Będę tu pisać o codzienności ,ale żeby was nie zanudzić postanowiłam dzielić się z wami efektami mojej pracy zarówno za jak i przed obiektywem. Mam dużo różnych zainteresowań ,ale chyba najbardziej lubię rysować i gotować co też pozostawi swój ślad na tym blogu ^^.
No i tak na dobry początek wstawię 10 faktów o mnie ,żeby lepiej się przedstawić ;)
 
1.Uwielbiam plastykę i angielski.
2.Mój pokój  zawsze wygląda jakby przeszło przez niego tornado :D
3.Chce mieć niebieskie oczy :c
 
 
4.Do teraz nie potrafię normalnie zjeść Delicji...
5.Jestem czasami strasznym leniem.
6.Nie lubię coli >.<



 
7.Nie przepadam za w-f ,ale kocham pływać.
8.Kocham zwierzaki (dlatego mam aż 3 koty i 2 psy)

 
9.Jeszcze ani razu nie byłam u fryzjera (zastępuje go mama xD).Mam schize ,że po wyjściu od niego będę wyglądać jakbym uciekła z wariatkowa.
10.Marzy mi się w przyszłości zamieszkać we Francji :).

 
   
 

46 comments:

  1. Powodzenia w blogowaniu!Ciekawe fakty:D

    ReplyDelete
  2. powodzenie:))
    podaje do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  3. Dziękuję za odwiedziny! Życzę powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga!
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Powodzenia! Będę częściej wpadała. Fajne fakty :) Ja też uwielbiam plastykę!

    Mam nadzieję, że odwiedzisz równiez mojego bloga :)
    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. mam tak samo z pokojem :P powodzenia w blogowaniu :D

    ReplyDelete
  6. a ja mam na odwrót,jestem wręcz uzależniona od coca-coli!:D powodzenia! :*

    ReplyDelete
  7. Też nie przepadam za w-f :)
    majtynak.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. aww ja tez nienawidze wf xd ;q
    tak, obserwujemy , ja już^^
    teraz ty wpadaj do mnie <33

    http://anja-bloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ciekawe fakty ^^ Naprawdę nigdy nie byłas u fyzjera? Ja z moimi nieposłusznymi włoskami muszę być co miesiąc. Eh.. Eh.. jakoś nie chce mi się wyświetlić gadżet Obserwujący. Jak się pokaże to zaobserwuje, bo tak. Obserwujemy :3

    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. No to witamy w świecie blogerek! Też bym chciala nie chodzic do fryzjera!!!!Już pierwszy post a mi sie spodobał czekam na więcej i zapraszam do komentowani i obserwowania mojego bloga :)

    ReplyDelete
  11. podziel sie radoscia z coca cola:D

    ReplyDelete
  12. ale jakto nie lubisz coli??

    Obseruję!
    http://cosmetic-jungle.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. ja to czasem pije cole ale sporadycznie;d

    zapraszam <3

    ReplyDelete
  14. Wow 15 kom na pierwszym poscie :) musze sie z toba nie zgodzic twoj pokoj nie zawsze wyglada jakby przeszlo przez niego tornado ... przynajmniej teraz w wakacje jak u cb bylam nie bylo tak zle x)

    Calkiem fajny blog pozdrawiam I zapraszam
    rocknstylee.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Powodzenia i wytrwałości ;D

    ReplyDelete
  16. Powodzenia :) Jesteś śliczna :**

    weronika-bloq.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. powodzenia w pisaniu bloga :) Widzę, że nasze pokoje są pod tym względem podobne :p

    ReplyDelete
  18. Witamy w świecie blogów :* POWODZENIA I POZDRAWIAM ;)

    www.onelifetolife84184.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. powodzenia w pisaniu bloga :)

    ReplyDelete
  20. Ciekawe fakty , też kocham zwierzaki : ) .
    + lublins.blogspot.com .

    ReplyDelete
  21. bardzo ładny wygląd bloga :)
    intersujące fakty :)
    http://appiappi.blogspot.com obserwuje :)

    ReplyDelete
  22. miło jest się czegoś dowiedziec więcej o tobie :) podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga:)obserwujemy ?http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. no prosze w większości się zgadzam :)
    witamy <3

    ReplyDelete
  24. też kocham plastykę i ang <3
    Okej możemy obserwować ty zacznij

    ReplyDelete
  25. Pytałaś o obserwację. Zgadzam się, ja już i czekam na rewanż c:

    Bardzo fajny wygląd bloga.

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. wytrwalosci :D tez nie umiem zjesc normalnie delicji :)
    klaudmen.blogspot.com
    obserwuejemy?

    ReplyDelete
  28. Powodzenia! :)

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w baner SHEINSIDE w kolumnie po prawej stronie? Napisz w komentarzu jak klikniesz. :)
    lilianka-blog.blogspot.com






    ReplyDelete
  29. Zazdroszczę tak dużej ilości komentarzy. :/

    ReplyDelete
  30. blog inny, a godzina nadal źle ustawiona xD pewne rzeczy się nie zmieniają, co ? xD :D ;___;

    ReplyDelete
  31. Mam tak samo, tylko lubię WF <3 <3 <3
    ZAPRASZAM kidimoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. ciekawy blog.Musze być na bieżąco :) sympatyczna jesteś.

    sumcia.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Mamy ze sobą dużo wspólnego- punkt 1, 2,3,5,7,9 :D
    Pozdrawiam ♥ Mój blog [KLIIK]

    ReplyDelete
  34. Ciekawe fakty. Jesteś bardzo ładna i interesująco piszesz :) Podobają mi się wyglądy które zrobiłaś na niektórych blogach. Robisz może na zamówienie?

    ReplyDelete
  35. Ja też nie umiem normalnie zjeść delicji :) Nie przejmuj się hahaha
    Zapraszam do mnie: http://madebymartyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. hej wy blog zapraszam na mój blog http://inga-ingula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Heh. Wszystko tak samo. :p
    Powodzenia nie życzę, bo już widzę, że go nie potrzebujesz! :D

    http://kolorowy-pamietnik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Super , zapowada się cekawię ;3
    Z pewnością tu jeszcze zajrezę ; ))

    http://toosiastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Teraz Twój blog jest już dosyć sławny, bardzo się rozwinął. Uwielbiam go czytać. Życzę Ci powodzenia w dalszym jego prowadzeniu. :)

    ♥Mój Blog♥
    lifeeisfuun.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Dobrze, że nie jestem jedyna, która nie lubi coli :D
    Super fakty!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    zazustreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Heyo super masz bloga inspirujesz mnie!
    Chciałbym w przyszłości mieć tyle obserwacjinile ty ale narazie mi nie idzie :(zaobserwujesz? :***

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA