26 October 2013

Fall tag

Jesień zawitała już na dobre ,a ja zaczęłam się zastanawiać jak przetrwać te coraz chłodniejsze dni pozbawione słońca. Sporo blogerek nagrywa filmiki typu 'I love fall' i inne związane z jesienią. Ja sobie raczej daruję ,bo przy moim zorganizowaniu byłby to jeden wielki niewypał.
Wpadłam na pomysł ,że przedstawię wam moje jesienne przygotowania w nieco innej formie niż filmik.



1.W moim przypadku swetry w tej porze roku są niezbędne .Tak ,jestem strasznym zmarzluchem ;P. Poza tym kiedy wstaję i nie widzę za oknem słońca ,nie mam ochoty na jakiekolwiek modowe wariacje .Wskakuje w cieplutki sweterek czy bluzę ,wygodne legginsy i voila!



2.Kominy rzadziej szaliki, to kolejna rzecz bez której nie wyjdę z domu w chłodne ,deszczowe dni..Rozstaję się z nimi dopiero kiedy wejdę do ciepłego budynku i ani sekundy wcześniej. Muszą być kolorowe ,bo gdy na zewnątrz zaczyna się robić szaro tęsknię za kolorkami :c



3.Jesienią jem dużo owoców ,ponieważ potrzebuję sporo energii (która wyparowuje na samą myśl o szkole).Szczególnie uwielbiam jeść te charakterystyczne dla jesieni (smakują wtedy najlepiej ^^) - jabłka ,gruszki itp.

5.Mimo naszej zdradliwej pogody regularnie dreptam na spacerki :3.Gdyby nie to ,że mam psy prawdopodobnie cały dzień przesiedziałabym pod cieplutką kołderką pijąc herbatkę i w ogóle nie ruszając tyłka z domu.
Świeże powietrze jest jednak bardzo wskazane ,także nie narzekam...



6.Na razie mamy jeszcze tą kolorową jesień ,która ku mojej rozpaczy powoli mija. Tak czy siak staram się ponapawać pięknymi widokami do czasu kiedy przyjdzie ten bury listopad. Ohh... listopadzie jak ja cię nie cierpię! ;D



7.W chłodniejsze dni moje usta zaczynają pękać co strasznie mnie denerwuje >.<.Przy okazji ostatnich zakupów zaopatrzyłam się w pomadkę z Nivea. Przyznam ,że jest na prawdę super ;) ,a w dodatku ma śliczny malinowy zapach :>.



8.O ciepłej herbatce w chłodne ,deszczowe dni chyba nie muszę nikomu przypominać :D. Ja najbardziej lubię pić gorące herbaty z imbirem lub cynamonem. Aż na samą myśl jest mi cieplutko ^^.



9 .Lato już minęło i pogoda nie zachęca do wyjścia na świeże powietrze .Pozostaje mi ,więc przeniesienie się do innego świata wraz z książką w jednej ręce i herbatą w drugiej :3.Mimo natłoku lekcji i innych obowiązków udało mi się już przeczytać parę książek ;).

 
10.Nie wiem jak u was w szkole ,ale w mojej organizowane jest Halloween .Nigdy wcześniej nie było takich imprez ,także jestem mile zaskoczona. Nie zamierzam przesadzić z przebraniem ,ani dekoracjami ,ale lubię takie urozmaicenie jesiennej codzienności :D

A wy macie jakieś jesienne przyzwyczajenia , przygotowujecie się jakoś na zimniejsze dni?

42 comments:

  1. Bardzo fajny post :)
    Zauważyłam tylko jeden drobny błąd- w ,,podpunkcie" o spacerkach, jest ,,herbata" przez ,,ch " . Mała literówka ;))
    Buziak . ;*
    http://rememberonlygodcanjudgeyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Pomysłowe :)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. świetny post i zdjęcia :>
    moje must haves na jesień są takie same <3 (z wyjątkiem herbaty ;p wole zamiast cynamony czy imbiru, cytrynę :3)
    zapraszam do mnie ^u^

    marcziii.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    ReplyDelete
  5. Witam ja juz obserwuję swietny blog :) pozdrawiam i licze na ciebie

    ReplyDelete
  6. Gdzie przerabiasz zdjeciaecia ?

    http://lolz43.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ojejku oczywiscie ze obserwujemy! Swietny design na blogu i super zdjecia:) :*
    Flyingsnap.com

    ReplyDelete
  8. Dzięki za komentarz;-). Piesek słodziak. Ja też ze swoimi śmigam na spacerki. Ja już obserwuje. Czekam na Ciebie;-). Pozdrawiam i zapraszam.

    ReplyDelete
  9. sweterki, herbatka i książki ♥

    ReplyDelete
  10. Obserwuję :D
    Ja umiem przetrwać jesień tylko z ciepłą cherbatką malinoffą(<3) i zdjęciami z wakacji :)


    Barwyy.blogpsot.com
    FlowerPowerove.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. jesień widzę pełną parą! :)

    ReplyDelete
  12. Super blog, bardzo nam się podoba, świetne zdjęcia!:) Z przyjemnością obserwujemy;)
    Pozdrawiamy
    Alicja i Magda

    ReplyDelete
  13. fajne pomysly szkoda ze nie da sie przespac jesieni i zimy :P
    bardzo ciekawy blog

    zapraszam do siebie
    xoxo
    Patinka patinkasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. bardzo fajny post ;) super kubek ;D pisałaś mi o obserwacji, zgadzam się ;) ja już obserwuję i czekam na Ciebie ;)

    ReplyDelete
  15. Dzięki za komentarz! ;)
    Bardzo fajny i pomysłowy post! :)

    Zapraszam:
    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  17. U mnie swetry to też nieodłączny element jesieni:D
    Pytałaś czy obserwujemy. jasne!:) zacznij i napisz mi od razu:* www.sandicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetny blog♥ Bardzo ładnie piszesz!
    Podoba mi się!

    ReplyDelete
  19. super wpis, co powiesz na obserwacje, napisz u mnie czy chcesz :)
    http://xciamciaramcia.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjecia ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Obserwuje ; 3
    http://cometruee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Oczywiście że obserwuję teraz liczę na obiecany rewanż ;)
    .
    http://indiesan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Cudny post! Kolorowy, świetnie napisany! Obserwuję! ♥

    www.be-better-today.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Jeśli dobrze zmyjesz to nie są tłuste :)
    damulka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To muszę się wziąść za to olejowanie :).Dzięki za odpowiedź ^^

      Delete
  25. te sweterki z pierwszego zdj są piękne :D
    może wspólna obserwacja? daj mi znać :)
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w baner sheinside u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    ReplyDelete
  26. Pytałaś o obserwowanie oczywiście obserwuje <3 i czekam na rewanż , świetne zdj a blog fenomenalny powodzenia ! :)

    ReplyDelete
  27. Świetny blog ♥
    POKLIKASZ W BANER PROSZĘ , BARDZO MI NA TYM ZALEŻY (odwdzięcze się obserwacją)
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2013/10/vogues-co-mysle.html#comment-form
    __________________________
    Obserwacja = Obserwacja ♥.

    ReplyDelete
  28. super pomysl!:)
    obserwujemy? klaudmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Fajnie, że nie przynudzsz długim filmikiem tylko przejżystymi zdjeciami :)
    Psina jest mega <3
    Jak tako ja strasznie nie lubie swetrów, kominów, szalików i wgl tego całego chodzenia na cebulke. Mi jest wiecznie cieplo ;D
    Jedynie co to nosek mi marznie, ale na to chyba nie ma spwosobu.
    Jako tako sie do jesieni nie przygotowuje, jedynie co to zaczynam czesciej chodzić na lodowisko :)

    Zapraszm do mnie na skomentowanie dwóch ostatnich artykułów:

    1. http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/2013/11/dzien-wszystkich-swietych.html

    2. http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/2013/10/halloween-party.html

    Dodatkowo zapraszm Cię do obejrzenia mojego pierwszego filmiku:

    http://www.youtube.com/watch?v=rQPtqnYIQQ8

    Dodałam do obserwowanych i mam nadzięję, ze również to zrobisz :)

    ReplyDelete
  30. Ciekawy post :)

    adzia-nika.blogspot.com Zapraszam i zachęcam do obserwacji :3

    ReplyDelete
  31. super post i zdjęcia! :)
    obserwuje !:*

    ReplyDelete
  32. Zdjęcia są Twojego autorstwa ? *o*
    Świetne są :)

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    ReplyDelete
  33. Piękne zdjęcia. ;)) Bardzo fajny blog, świetnie piszesz. xoxox
    Obserwuję. < 3

    http://pilovin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetny blog :) Bardzo mi się tutaj podoba, czekam na nowe posty. Z pewnością zostaję na dłużej oraz zapaszam do siebie luuvmy.blogspot.com będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz + obserwujemy ? :)

    ReplyDelete
  35. Mam ten sam niebieski sweterek! Jest boski,ale niestety według mnie 'gryzie' ;)
    www.caramel-curls.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  36. fajny post, ogólnie bardzo podoba mi się Twój blog <3

    Obserwujemy? daj znać u mnie <3

    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA