31 December 2013

So we have a New Year's Eve!

Jeej!Już dziś ostatni dzień grudnia - czyli sylwester!Macie jakieś plany?Ja spędzam sylwestra z Polsatem ,przed telewizorem (o ile mamy Polsat...).Haha ,ale i tak bardzo cieszę się na tą noc ,zawsze każdy nowy rok kojarzył mi się z nowym rozdziałem w życiu.Można go jakoś zaplanować ,zmienić.
Poza tym jak już wcześniej wspominałam kocham błyskotki!Przed sylwestrem na wystawach sklepowych ,aż roi się od świecidełek ,błyszczących ciuchów i biżuterii.

Chciałabym też wspomnieć coś niecoś o współpracy podjętej z firmą ROSEGAL. Byłam prze szczęśliwa kiedy jakiś czas temu weszłam na pocztę i ujrzałam maila z propozycją współpracy ;).Nie planowałam niczego takiego wcześniej ,ale postanowiłam ,że skoro już nadarzyła się taka okazja nie zaszkodzi spróbować.Nie wiem jeszcze czy to wypali ,ale będę bardzo wdzięczna za kliknięcia w baner i linki podane w poście! Mam nadzieję ,że mi pomożecie ^^.


 Tak jak już napomknęłam u góry ,nie mam konkretnych planów na sylwestra.Ale chyba przyda mi się taka jedna chill out-owa noc sylwestrowa ,biorąc pod uwagę fakt ,że co roku gdzieś jeździłam.Dlatego nie zamierzam stroić się żadne kiecki.Strój ,który Wam przedstawiam jest idealny do leniuchowania na kanapie ,dla tych którzy idą w moje ślady i sylwester spędzają na kanapie z chipsami w dłoni.Dodałam do niego parę błyskotek więc bardziej wpasowuje się w ten imprezowy klimat :D.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mam do Was pytanie ,chcielibyście post z przeglądem ciuchów firmy ROSEGAL??Słyszeliście już o tej firmie?
Mają bardzo fajne ciuchy w niskich cenach! W przeliczeniu na polskie złotówki w cenie 45zł. można tam kupić masę swetrów i bluz ,które w innych sklepach Internetowych dostępne są w o wiele wyższych cenach.
 Tu macie link do 3 rzeczy ,które najbardziej wpadły mi w oko - klik , klik, klik

Chcecie post z przeglądem ciuchów od nich? 
Jakie macie plany na sylwester? 

90 comments:

  1. Świetny zestaw i lakier!
    Udanego Sylwestra ;)

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia i ubrania!

    http://entail.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. wybacz za błąd:

      ¦ olusiek-blog.blogspot.com

      Obserwuję!

      Delete
  3. Fajny outfit :)
    Śliczny lakier ^^

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Możesz dać przegląd tego sklepu :) Ładne zdj. :) Udanego Sylwka !

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    Patusia16.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. A ja spędzam czas z rodzicami, mama szykuje elegancką kolację i deser :)

    Szczęśliwego Nowego Roku!
    nowy post - julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ślicny zestaw :) Ja też spędzam sylwester przed telewizorem :))

    www.pasja-kladzii.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. świetna stylizacja. :)
    Ja spędzam w domu sylwestra.
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  8. śliczna bluzka :3
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Śliczne fotki <3
    blog ---> kolorowyszaldodatkow.blogspot.com
    fanpage ---> https://www.facebook.com/ClaudiasHandMade

    ReplyDelete
  10. no akurat do mnie przychodzi na tą noc kolerzanka przychodzi ale też pewnie spędzimy ogląądając fajerwerki w telewizji świetna kurtka ;)

    liveeinthemomentt.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Też myślałam, że sylwestra spędzę przed telewizorem ale zadzwoniła przyjaciółka abym do niej wpadała. Śliczna stylizacja :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Mozesz zrobic post z przegladem tego sklepu :) Bo widać ze maja fajne ciuchy :)

    Obserwuje :) http://pamietnik-faustyny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. śliczna stylizacja :D Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajna stylizacja. Tak jak napisałaś idealna do leniuchowania.
    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Super stylizacja :) Kurteczka jest boska :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog.:) Masz może ochotę na wspólną obserwacje?

    ReplyDelete
  16. Ja byłam u kuzynki i też chill'owałysmy. ;)


    olis-oliss.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Poklikałam :)
    Ja też chillowałam, tyle, że u sąsiadów XD Śliczny zestaw, fajna sceneria.
    Szczęśliwego 2014!

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładnie wyglądasz. I lakier fajny ^

    Zapraszam do siebie: Matt And Albums

    ReplyDelete
  19. Jaki genialny outfit ! <3
    A Ty taka sliczna <33
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Byłam u kumpeli ;)
    Fajne zajefajne zdjęcia xD
    Chcemy post z ubraniami!

    Jeżeli chcesz mnie uszczęśliwić – kliknij w baner lub link firmy aupie na moim blogu : http://kindeerkaa.blogspot.com . Każdemu się odwdzięczam (tylko zostaw w komentarzu link do bloga)

    ReplyDelete
  21. Do mnie również niedawno napisali z propozycją współpracy ^^
    Mają naprawdę niesamowite ciuszki *o*
    Śliczne zdjęcia i niesamowity blog- obserwuję! <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Też dostałam od nich propozycję współpracy, ale nie wiem czy się zgodzić ;p

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajna stylizacja, masz super styl. Mieszkasz (tak myślę :D) w uroczej okolicy. Myślę, że post z przeglądem ubrań z RoseGal to dobry pomysł.
    ula-ulcia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz! Co powiesz na wspólną obserwacje? :) Ja już, podoba mi sie twój blog, będę częściej wpadać! :)

    http://ulkablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Zostałaś nominowana do LBA! Więcej inf. znajdziesz na moim blogu :-) everything-you-need010.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Masz śliczne szczupłe nogi *-*
    Happy new year !!

    ReplyDelete
  27. swietna stylizacja ;3

    ReplyDelete
  28. Super blog, pierwszy raz tu jestem i dziwię się, że nie odkryłam go wcześniej ;p

    ReplyDelete
  29. Mam nadzieję, że Ci się uda, trzymam kciuki ;)

    http://niepasujacy-element.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ślicznotka *.* Ja Sylwestra z koleżanką ;pWszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;*

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Śliczny strój ♥
    Obserwuję !♥
    czokoabas.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Śliczny outfit oraz świetny post i zdjęcia jak zwykle! Obserwuję :)

    ReplyDelete
  33. Mam nadzieję, że, w każdym razie, przyjemnie spędziłaś czas. :)
    Zdjęcia cudowne, ale cudowniejsza ich autorka. ♡
    Pragnę Ci życzyć urzeczywistnienia postanowień noworocznych, szczęśliwego Nowego Roku, który okaże się być wyśmienitym proroctwem fantastycznego 2014, kształtowania, kreowania pasji i wyłącznie sukcesów w blogowaniu oraz wielu kotów!
    Twój blog urzekł mnie designem, a zarazem stylem pisania, choć, przede wszystkim, niezliczoną ilością kotów. ♡
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Z A P R A S Z A M !




    Emilia Błażewicz.

    ReplyDelete
  34. Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. śliczne zdjęcia:)
    obserwuję;*

    ReplyDelete
  36. ślicznotka! <3 i poklikałam w linki ;)

    http://c-l-l-o-d-y.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. <33 obserwuję..:D http://claudiaaablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. cudne zdjęcia ;*

    http://natkaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Cudowne zdj. *-*! Obserwuję i proszę o kliknięcie w baner sheinside http://w-moimstylu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale chętnie zobaczę jakie mają ubrania, więc tak, ja bardzo prosiłabym o takiego posta. :D
    Ja sylwestra spędziłam (jak co roku) w domu, nawet się z tego cieszyłam, bo nie przepadam za dużymi imprezami.

    ReplyDelete
  41. Obserwuję ! oliviandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. świetna notka i jeszcze lepsza grafika bloga naprawdę jest czego pozazdrościć :D
    Zapraszam siebie http://goodaay.blogspot.com/ przydał by się komentarz od kogoś z większym stażem
    +obserwujemy?

    ReplyDelete
  43. Ja też z polsatem i koleżanką :DD
    Śliczny outfit :3

    ReplyDelete
  44. śliczne zdjęcia :D słyszałam o tym sklepie, podobno mają świetne rzeczy :D
    Szczęśliwego Nowego Roku .!
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Ciekawe myślenie. Też sądzę, że nowy rok to nowa karta:) śliczna z Ciebie dziewczyna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na sylwestrowy post:)

    ReplyDelete
  46. Ile masz lat? Ktoś ci robi zdjęcia? Śliczny lakier

    ReplyDelete
  47. cool outfit, and awesome pictures ;)
    will you maybe tjek out my blog ;)
    http://emilienicolinebak.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  48. Sliczny outfit <33
    szczesliwego nowego roku <33

    ♥ ♥ ♥ zapraszam do siebie: http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/ ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  49. Sliczne zdjecia!!!

    koffam-zelki.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. mega zdjęcia jesteś strasznie ładna ! masz piękne nogi *___* świetny blog i wpis !!
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Jaja śliczna jeju <3
    świetny post bardzo mi się podoba! :-)

    ReplyDelete
  52. Jesteś prześliczna :o
    świetny post, czekam na przegląd ciuchów :**

    valia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Ja już Ci pomogłam i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w linki z poprzedniej notki i w baner Sheinside po lewej stornie bloga :)

    http://photos-life-hobby.blogspot.com/

    Dziękuję Ci bardzo ;*
    +obserwuję ;)

    ReplyDelete
  54. Szkoda, że nigdzie nie wybrałaś się na Sylwestra .... ;p Gratuluję współpracy z nimi! :))

    ReplyDelete
  55. Śliczne zdjęcia! ;) A co do poprzedniego posta to kupiłam sobie identyczną parkę w Stradivariusie^^ xD Właśnie do mnie też niedawno napisali, wybrałam sobie jeden ciuch i teraz czekam na przesyłkę^^ Jestem ciekawa jaka będzie jakoś, bo pewnie i tak wszystko z Chin^^ Kliknęłam w baner Rosegal ;)) Zapraszam do mnie, też mam tam kilka banerów spragnionych kliknięć^^ Z góry bardzo dziękuję ;*

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Ja spedzilam sywlestra w gronie dwu-osobowym i nie zamienilabym tego na zadna impreze :D

    ReplyDelete
  57. świetny zestaw ! *.*
    A co do sklepu to weszłam i mają bardzo ładna i fajne ciuchy *.*
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  58. poklikałam w baner rosegal ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Świetny zestaw :)
    Obserwuje i licze na rewanż :)

    ReplyDelete
  60. Gratuluję tak dużego sukcesu , sama chciałabym tak współpracować z jakąś firmą , ale nie wiem jak zacząć i ogólnie raczej się do tego nie nadaje :) Fajny blog :)
    http://ibealiveinmagic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Obserwuję ; * Dziękuję za komentarz na moim blogu ; )
    http://szaleniezwariowana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Śliczne zdjęcia :) Masz ciekawego bloga ;) Obserwuję :)

    carlyyy-m.blogpsot.com

    ReplyDelete
  63. ale jesteś piękna chudzinka! :*

    ReplyDelete
  64. Śliczna jesteś! Tak... musiałam to napisać c; Świetny outfit, ramoneska bardzo mi się podoba. Gratulacje z propozycji o współpracę. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie i bardzo fajnie że coś innego niż tylko sheinside... Poklikałam w linki i fajne rzeczy mają muszę stwierdzić!
    xo xo

    the-vogue-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Świetne zdjęcia <3 Czemu ja nie mogę być taka ładna?

    ReplyDelete
  66. świetny blog i zdjęcia również! : )

    Zapraszam do mnie! http://dailykamila.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Świetne zdjęcia i outfit :).Ja sylwestra spędziłam z przyjaciółką i było super!
    +obserwuje

    karolina-milka.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Super sblog:)

    Obserwuje i licze na rewanż :)

    ReplyDelete
  69. Świetny blog :)
    http://gabi-gabii01.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Legginsy boskie <3 nogi masz przepiękne bardzo długie i to dodaje uroku ! Chcętnie zobaczę przegląd ciuchów ;)
    W wolnej chwili zapraszam ---> http://firsttendayy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. bardzo śliczna stylizacja, na 5+ ;D Moim zdaniem ;)


    http://wafelek1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. śliczny outfit ♥♥♥

    obserwujemy i liczymy na rewanż ♥♥
    naszmodatrend.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Świetny blog <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam nikej-nikeej.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. no,no ,no niezłe się wyrobiłaś tyle obsów i komów, jeszcze kontrakt z firmą ^^ gratulacje :) na początku to wgl. cb na zdjęciach nie poznałam O.o jak patrze na te twoje zdjęcia mega *o* i przy okazji szczęśliwego nowego roku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Olu i również życzę szczęśliwego Nowego Roku ;*.

      Delete
  76. Ja też sylwestra spędziłam w domu przed telewizorem ;)
    Twoja stylizacja jest świetna! ♥
    Gratuluję współpracy :) i chętnie poczytałabym notkę o tej firmie ;)
    Już obserwuję i liczę na rewanż ;))

    stylowana100latka.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Super outfit :D
    Chętnie przeczytałabym post z przeglądem tych ciuchów! :D

    Obserwuję + zapraszam :)

    http://o-justbreathe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Bardzo ładnie wyglądasz, a legginsy są świetne ;)

    ReplyDelete
  79. Jejciu, ty jesteś taka śliczna i masz taki piękny blog, że o jaaa! Wszędzie koty ♥♥♥♥♥
    Obserwuję oczywiście!

    ReplyDelete
  80. Jaka śliczna! <3
    Obserwuję. ;)

    ReplyDelete
  81. Jesteś na serio wyjątkowo ładna! :D Zapraszam do mnie. Byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała. :) Bardzo lubię czytać twojego bloga.
    Antosia-tosia.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. tez zaczynam z nimi wspołprace :) obserwuje :* licze na to samo

    ReplyDelete
  83. Ja mam zamiar całkowicie wszystko zmienić w tym roku i mam nadzieję, że mi się uda. Tobie życzę wszystkiego dobrego w nowym roku i dalszych sukcesów na blogu! +koniecznie dodałam twój blog do ulubionych :)
    Gratuluję nawiązania współpracy. Outfit jest przecudowny, przepiękny, niesamowity! Szczególnie podoba mi się bluzka, bo ma w sobie właściwie logo mojego ulubionego zespołu The Xx! Parę dni temu zrobiłam sobie bardzo podobną, być może niedługo pojawi się na blogu.
    Buziaki, Ola :*
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA