22 December 2013

❆Turquoise inspirations #1❆

Już trzeci dzień nic nie robię.Nawet nie kiwnęłam paluszkiem ,żeby choć trochę posprzątać w pokoju ,czy zrobić cokolwiek konkretnego.Nic tylko gapię się na przemian to w monitor, to w sufit... I wiecie co? Chyba jeszcze nigdy nie czułam ,że tak dobrze wypoczywam!
Mnie jak najbardziej służy to leniuchowanie ,ale stwierdziłam ,że za dużo tego dobrego! Jutro biorę się do roboty i robię przed świąteczne porządki ,może nawet coś upiekę.W szkolne dni zawsze narzekam ,że nie mam czasu na pieczenie ,także muszę skorzystać z wolnego.


W dzisiejszym poście miałam przedstawić Wam moją świąteczną stylizację. No właśnie ...miałam ,ale jak zwykle coś pokrzyżowało moje plany.Z tego właśnie tytułu wstawiam dziś post ,który planowałam dodać kiedy indziej.Otóż naszedł mnie pomysł ,żeby od czasu do czasu wstawać zdjęcia inspirowane którymś z kolorów.Dziś wypadło na turkus!


 
 
 







 
 
 
 
Podobają sie Wam zdjęcia?Co myślicie o tego typu postach? ;)
 

52 comments:

  1. Jaka śliczna gwiazdka na ostatnim zdjęciu! *.* No i turkusowe bombki są śliczne :)

    chudabaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. śliczny post, piękne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  3. Świetny pomysł z tymi kolorami. Podsuwam fioletowy :D
    Też muszę coś posprzątać i upiec ^^

    ReplyDelete
  4. bardzo ładne inspiracje! co do leniuchowania, ja odnoszę teraz wrażenie że potrzebuje coś zrobić.. jednak kręcę się po domu i nie wiem kompletnie co? Czy zacząć się uczyć do matury, jeszcze posprzątać.. tylko nie wiem już co? czy coś jeszcze gotować.. kompletnie nie wiem jak się spełnić:)

    ReplyDelete
  5. Super inspiracje :3 Podoba mi się ten pierniczek c;

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Cudowne, świąteczne zdjęcia ♥
    Kocham, kocham i jeszcze raz kocham <3
    pozdrawiam :*
    valia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ja też leniuchuje i czuje się z tym bardzo dobrze ;)

    ReplyDelete
  8. Świetny post ! :)
    Zapraszam do siebie ! :)

    ReplyDelete
  9. Też się obijam dziś :p Piękne zdjęcia !
    Wesołych Świąt :3

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. fajne inspiracje i zdjęcia ... szkoda że stylizacja się nie udała no ale trudno :/

    Bella

    liveeinthemomentt.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. na prawdę świetne zdjęcia! ; )

    dariaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. świetny post! Naprawdę uwielbiam oglądać inspiracje! :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥ I już teraz życzę Wesołych Świąt! :)

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia <3 Kocham takie posty :)
    obserwuję :)
    agadiar.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia piękne, najbardziej widzi mi się te z pierniczkiem na talerzu.Zazdroszczę oka ;)

    ReplyDelete
  15. lubięęę bardzo turkusowy.
    fajne inspiracje <3

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia. Ja w przeciwieństwie do ciebie dzisiaj pracowałam cały dzień, choć też bym sobie poleniuchowałam :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. cudne zdjęcia. u mnie nie było śnieżynkowych do ciastek i mam zwykłe kulki, a szkod a:-(

    ReplyDelete
  18. Świetny post :)) inspiracje są przepiękne

    ReplyDelete
  19. Prześliczny pierniczek!
    pozdrawiam i obserwuję:*

    http://cheryose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ja też dopiero zaczynam przygotowania do świąt, bo przez ostatni tydzień albo byłam u koleżanki, albo musiałam się uczyć, albo chodziłam po galeriach w poszukiwaniu prezentów lub tak po prostu. Nie mogę się już doczekać 24, uwielbiam święta!
    Zdjęcia są przecudowne, myślę, że to dobry pomysł robić co jakiś czas taki post :)
    Buziaki, Ola :*
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. To ja przez cały weekend sprzątałam ;d Śliczne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  22. Też muszę się wziąć za porządki bo jeszcze nic nie zrobione :)

    http://my-life-naturella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Piekny kolorek turkusu na zdjeciach :-)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. jejq, zdjęcia są wspaniałe :o ♡
    obserwuję ε​їз | best-frieend.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. a ja mam właśnie przeciwnie, wczoraj musiałam cały dom odkurzyć, ale i tak miałam dużo czasu wolnego, więc też w miarę czuję się wypoczęta :)

    ReplyDelete
  26. Zdjecia fajne pomysl tez ;) ojj nie tylko ty leniuchujesz :b + obserwuje ;)

    ReplyDelete
  27. Świetny pomysł, masz oko do robienia zdjęć :)

    ReplyDelete
  28. Śliczny ludek z piernika ^^

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajny blog będę wpadać częściej zapraszam do mnie http://wiktoria-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Wesołych świąt :))

    P.s. Obserwuję :)

    JULIABLOGER.BLOGSPOT.COM <----- KLIKNIJ!

    ReplyDelete
  31. Bardzo fajny pomysł z tymi kolorami : ) Zdjęcia prześliczne, te ciasteczko najlepsze :D *.*

    http://katykaaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Też dużo leniuchowałam, ale dzisiaj powiedziałam sobie DOŚĆ! :D
    Turkus - jeden z moich ulubionych kolorów! Piękne zdjęcia :P
    www.caramel-curls.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Świetny post, podobają mi się takie!;)

    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. śliczne zdjęcia ;) bardzo ciekawie piszesz ;) ogólnie blog świetny ;) obserwuję i mam nadzieję, że się zrewanżujesz ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Cudne to pierwsze <3
    Na moim blogu zaproponowałaś obserwowanie. Ja już obserwuję, teraz Twoja kolej!

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Jakie śliczne zdjęcia :)
    wikaaa-wika.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  37. bardzo fajny post :) sliczne zdjecia
    sunsstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Wesołych świąt!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Fajny pomysł, piękne te inspiracje.:)
    Sama robiłaś wygląd bloga.? :)
    Wesołych świąt i udanego Sylwestra. ;*

    ReplyDelete
  40. ciekawe zdjęcia! ;)

    www.littlefreckled.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Cześć. Jestem pierwszy raz i zostaje na dłużej! <3

    http://dianaashe.blogspot.com/2013/12/christmas-giveavay.html - zapraszam na rozdanie! <3

    ReplyDelete
  42. Fajne inspiracje <3
    Wesołych Świąt i bogatych prezentów <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,jesli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    ReplyDelete
  43. świetne zdjęcia ;*


    positive-moments.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Sliczne Cie wychodza macro ;)


    http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  45. Bardzo fajny pomysł, śliczne zdjęcia. :) Jestem tutaj pierwszy raz, i widzę, że nie ostatni...
    Obserwuję.

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Świetny blog ;)
    Piękne zdjęcia i Wesołych Świąt :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. zdjęcia mega *o* a najbardziej mi sie podoba to z tym pierniczkiem ..ciastek lubi ciastka... omomomomom *.*

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA