15 December 2013

Without a color

Co u Was? Ten tydzień minął mi bardzo spokojnie ,nie wiele chodziłam do szkoły. Ogólnie jestem wypoczęta i pozytywnie nastawiona na przyszły tydzień (pozytyw minie wraz z poniedziałkiem ...).
Muszę teraz tylko zaliczyć do środy wszystkie 4 sprawdziany i... żyję już tylko świętami!
Apropo środy... planuję wtedy dodać notkę tematyczną ,związaną ze Świętami. Macie jakieś pomysły? Zastanawiałam się nad czymś w rodzaju listy prezentów ,outfitu świątecznego ,przygotowań do świąt ,DIY...


Blogger zmienia kolory zdjęć... nie dobrze! c:
 
 
Jaki chcecie post tematyczny dotyczący Świąt? Macie jakieś propozycje?

37 comments:

  1. śliczne zdjęcia :)

    http://sweeeeet-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. DIY zrób :) ładne zdjęcia :)

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Outfit + przygotowania :D
    Piękne zdjęcia.... mają w sobie taki urok :o
    http://vogue-agata.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super wyszlo zdjecie w lusterku :-)
    Takie posty do dobry pomysl.

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie na konkurs!

    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jesteś prześliczna *.*
    Może notka o tym jak Ty spędzasz zawsze święta :)?

    ReplyDelete
  7. masz bardzo fajny typ urody :3
    obserwuję i mam nadzieję, że wpadniesz i się odwdzięczysz <3
    my-retro-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. jezu jesteś prześliczna masz piękną urodę:)

    ReplyDelete
  9. Strasznie podoba mi się Twoje drugie zdjęcie! ;) Już od dawna obserwuję, zatem zapraszam do siebie ;)

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetny post!
    Ja już obserwuję, teraz ty :)

    ReplyDelete
  11. Super są te zdjęcia stroika, bombek :D I fajnie, że są w B&W :)
    www.cukrowana.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ja już obserwuje teraz TY :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia <3
    Może coś o tym jak spędzasz świeta? :)
    pozdrawiam ♡
    valia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia <3 Co do tematycznego posta, mogłabyś zrobić jakąś świąteczną stylizację :)

    Dodałam do obserwowanych i liczę na Ciebie

    ReplyDelete
  15. Ale jesteś śliczna ! < 3 Bardzo ładne zdjęcia < 3
    Obserwujemy ? Zacznij ;* http://re-belious.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Zgadzam sie z dziewczyna powyżej, świąteczna stylizacja to świetny pomysł.
    Piekne zdjecia, to drugie mi sie najbardziej podoba!
    Obserwuje i zapraszam do mnie :) <3
    amimitte.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Mam tak samo, wszystkie zaliczenia mam do środy, a potem świętaaaaaaaa <3

    ReplyDelete
  18. Powodzenia na sprawdzianach :) I udanych Świąt !

    ReplyDelete
  19. Najlepiej zrób wszystko w jednym, outfit, przygotowania, listę prezentów no i DIY też jest ciekawym pomysłem<3
    Obserwuję i pozdrawiam!

    http://taikomania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Powodzenia w szkole :) Śliczna jesteś!


    WPADNIESZ DO MNIE? ;)

    ReplyDelete
  21. nice pics dear!!!

    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    ReplyDelete
  22. możemy obserwować, zacznij :)

    ReplyDelete
  23. Piękne zdjęcia robisz... :))

    ReplyDelete
  24. świetne zdjęcia, czekam na post świąteczny! :)

    obserwuję ♥

    ReplyDelete
  25. Dawno nie widziałam takiego fajnego bloga, ulubiony będę tu zerkać ^^
    zapraszam i łap obserwatora
    multimagnetic.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ale jesteś łądna <3

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. jak będziesz miała czas to zrób wszystkie posty świąteczne które wymieniłaś, fajnie sie takie czyta :>
    http://korneliaemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Też będę miała teraz do zaliczenia (już jeden zaliczyłam) 4 sprawdziany. No cóż. Trzeba się wziąć w garść c:
    nimi-blog.blogspot.com
    Zaobserwowałam, bo bardzo spodobał mi się Twój blog.

    ReplyDelete
  29. Może "tag świąteczny"? :)
    Świetne zdjęcia <3
    OBSERWUJĘ i liczę na rewanż
    misiioolek.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Dla mnie wszystko co związane ze świtami jest interesujące

    milionioliwka.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. to zdjecie w lusterku - NIESAMOWITE - krecilas sobie do niego wlosy?? a co do posta to nie mam pojecia sorry

    -Bella :)

    liveeinthemomentt.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Jakie śliczne zdjęcia *o* Obojętnie jaki post,kocham wszystkie posty o świętach ♥

    Poklikałabyś mi w banner Persunmall?
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. jej ,śliczne jest to drugie zdjęcie <3
    Obserwuję ;*

    http://marttfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Bardzo lubie posty -outfity lub -DIY

    Bardzo proszę o kliknięcie w baner sklepu/firmy VOGUEC ♥ To dla mnie bardzo ważne, a dla Ciebie to 2 sekundki ! 
    Każdy kto kliknie i napisze w komentarzu, że kliknął w następnym poście pojawi się jego link do bloga.

    Mój blog:
    http://kindeerkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. ładna jestes :)
    + też mam taką małą choinkę w tym roku^^

    ReplyDelete
  36. jest prawie północ, a ja czytam twojego bloga, co ja robie z życiem ? ;__; heh.. wciągnęło mnie :3

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA