04 January 2014

KONKURS - wygraj wygląd bloga!

Hej!Dużo osób od jakiegoś czasu prosi mnie o robienie designów i przyznam szczerze ,że powoli się z tym nie wyrabiam ^^.Wpadłam więc na pomysł ,że czemu by nie zrobić małego konkursu.Dlatego właśnie przychodzę do Was dzisiaj z konkursem ,w którym można wygrać design bloga :D.

ZASADY
1.Zaobserwować publicznie mój blog.
2.W komentarzu wpisać swoje imię i pierwszą literę nazwiska, nazwę pod którą obserwujesz mój blog,link do bloga, oraz maila. 
 *każdy może się zgłosić tylko raz
3. Wkleić jeden z banerów na basek boczny (obrazek musi być podlinkowany do tego posta).

Konkurs trwa od teraz(4 stycznia) do końca miesiąca(30 stycznia ;).Następnego dnia ogłoszę wyniki konkursu :).

Zgłoszenia przyjmuję tylko pod tym postem!

BANER KONKURSOWY:


Jeżeli zgłosi się więcej osób ,wylosuję dwie wygrane ^^


63 comments:

  1. Wiktoria W. Obserwuje pod nazwą : Wiktoria :)
    http://lolz43.blogspot.com/
    wiki29072001@interia.pl

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ania W
    Obserwuję jako :♥Ania ♥
    http://sweeeeet-life.blogspot.com/
    pieknainaczej2@gmail.com

    ReplyDelete
  4. wzięłabym udział ,ale podoba mi się wygląd mojego bloga :)

    ReplyDelete
  5. Daria P
    obserwuje pod nazwą: Dariaa. ;3
    dariaa-blog.blogspot.com
    niktw4zny@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Klaudia L
    obserwuje jako : kladzia18
    pasja-kladzii.blogspot.com
    kladzia1818@interia.pl

    ReplyDelete
  7. Wzielabym udzial ale z tableta nie moge dodac baneru ;\

    ReplyDelete
  8. świetny pomysł :D
    życzę wszystkim powodzenia :)

    ReplyDelete
  9. Marcelina G
    obserwuję pod nazwą: marcelajna
    http://sweeet-and-bitter.blogspot.com/
    email: marcelinagozdzik0@gmail.com
    baner umieszczony!

    ReplyDelete
  10. Daria W
    Everything You Need
    http://everything-you-need010.blogspot.com/
    everything.you.need010@interia.pl
    Zaraz dodaję banner :)

    Pozdrawiam! ;*

    ReplyDelete
  11. Powodzonka wszystkim ♥

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Powodzenia!

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Agnieszka L.
    Obserwuję jako: Agnieszka Leman
    Mój blog: aaaaga.blogspot.com
    E-mail: aga.leman123@gmail.com
    Baner dodany ;)

    Powodzenia wszystkim..!

    aaaaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. HAhahah mam to samo z tymi desingami, fajnie że zrobiłaś konkurs :) Śliczny desing bloga i w ogóle świetny blog :)

    ReplyDelete
  15. Imię i pierwsza litera nazwiska: Sara N.
    Obserwuję publicznie Twojego bloga jako: Sarah
    Mój blog: sarahandsugar.blogspot.com
    E-mail: sarahandsugar@gmail.com
    Baner też jest już dodany.

    Kocham Twojego bloga! :3

    ReplyDelete
  16. Kaja K.
    Kaja
    kajaaxx.blogspot.com
    kaja.kuziemskaa@onet.pl

    ReplyDelete
  17. Maja S
    Twojego bloga obsw. pod nazwą:raspberry-bloog
    E-mail: majaszcz6@gmail.com

    http://raspberry-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Victoria N.
    vmns12
    vintagesmilesx.blogspot.com
    vmns12@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Powodzenia! ;))
    Zapraszam

    ReplyDelete
  20. Natalka K
    Natalka
    http://goodaay.blogspot.com
    email: goodlook@interia.eu
    mam nadzieje że mi się poszczęści

    ReplyDelete
  21. szkoda że z banerem, bo bym się zgłosiła, a nie chce sb bloga zawalać..

    ReplyDelete
  22. Wiktoria A.
    Pysiula162
    http://pasjamoimzyciem.blogspot.com/
    wicia7066@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Emila Z
    Obserwuję publicznie twojego bloga pod nazwą: Emila ; * .
    http://swiatgalaxy.blogspot.com/
    emilkazakrzewska_99@o2.pl
    :)

    ReplyDelete
  24. ciekawy pomysl D:

    www.kataszyyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. fajny pomysł, zgłosiłabym się ale w tej chwili podoba mi się mój wygląd, ale widać masz nie mało zgłoszeń O.o Powodzenia wszystkim! :D

    ps. w punkcie 3 napisałaś basek banerów zamiast pasek :D

    liveeinthemomentt.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. dobra wezme udział co mi szkodzi!
    Asia A
    obserwuję: wrubelka5
    gifza-life.blogspot.com
    no i to wszystko, a banner za chwilę będzie wklejony ;>

    ReplyDelete
  27. Świetny blog <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam nikej-nikeej.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Powodzenia wszystkim :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie :) Pisałas do mnie o wspolnej obserwacji :)

    ReplyDelete
  29. Zostałaś nominowana do liebster blog awards, zapraszam.
    http://im-unbreakable-heart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ola K.
    Mery
    link do bloga : click
    mail: meryandmery29@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Powodzenia biorącym udział. :)

    Zapraszam. Obserwuję i liczę na rewanż. ;3
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Joanna W.
    Naughty Girl
    http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Antosia Ż.
    Obserwuje pod nazwą: Antosia_
    Mój blog: Antosia-tosia.blogspot.com
    antosiek@spoko.pl

    ReplyDelete
  34. Ja ostatnio już wygrałam konkurs na design bloga :)

    ReplyDelete
  35. Czy napis o zakazie kopiowania treści i grafiki z mojego bloga jest napisany po chińsku? (mówię tutaj o tle) -_-

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze by było gdybyś zanim napiszesz mi tego typu komentarz posądzając o kopiowanie przejrzała też inne źrudła z których można ściągnąć takie tło (np. grafika google).Jestem przekonana ,że ty również je tam znalazłaś.Pomijając ,że nie potrzebuję nikogo kopiować ,zwłaszcza jeśli chodzi o desing ;).

      Delete
    2. Chciałam tylko zaznaczyć, że ja przerobiłam (rozjaśniłam) to tło w PhotoScapie. Owszem znalazłam ten wzór w grafice google, ale tak jak już wspomniałam przerobiłąm je SAMA

      Delete
    3. Hah no to piona xD.Zobiłam to samo tylko dodatkowo nakładałam jeszcze taki jakby kwadrat nie do końca "zaciemniony" i to też daje taki efekt ^^.Jeśli nie masz 100% dowodów to proszę nie osądzaj ,wyobraź sobie ,że każdy może wpaść na podobny pomysł.Koniec SPAMU!

      Delete
  36. Bardzo fajny konkurs! Zgłosiłabym się, ale ja lubię mojego bloga jak jest prosty< biały>. Twój jest za to śliczny, ale po prostu nie lubię takich dużych zmian ;) Życzę powodzenia pozostałym! :>

    http://strawberryjuly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Design, a nie desing ;p Fajnie wygląda Twój blog, ale ja niedawno zmieniałam wygląd ;p Dzięki za zaproszenie ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie szkodzi ; )) Heh bezpieczniejszą opcją jest pisanie wygląd ;) przemiana ;p

      Delete
  38. No ja już o kolejny nie będę walczyć:* U Ciebie znowu się coś pozmieniało!

    ReplyDelete
  39. Powodzenia wszystkim, ja ze swojego wyglądu bloga jestem puki co zadowolona, więc się nie zgłoszę :).
    ♥blog♥

    ReplyDelete
  40. Dagmara.M
    Obserwuję jako: Dagmara Marciniak
    Blog:http://modelinadagmary.blogspot.com/
    e-mail: dagmaramarciniak7@wp.pl

    ReplyDelete
  41. Aleksandra N.
    Obserwuję jako : Olaa N.
    Blog : olaani.blogspot.com
    e-mail : Olaa.blog@op.pl

    ReplyDelete
  42. Dobry pomysł na konkurs, wzięłabym udział ale nie mam jak dodać baneru na telefonie ;] wuess.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Ola T.
    Alexa
    http://demolkafashion.blogspot.com/
    olka.demolka1@wp.pl
    _________
    Powodzenia wszystkim :)

    ReplyDelete
  44. Super pomysł, powodzenia wszystkim uszestnikom ! :)
    Zapraszam do siebie :

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  45. Lucyna P.
    Lucynka

    lucy-lucy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Wiktoria B
    αмσяє. ♡
    wiktoria-wikaa.blogspot.com
    wiktoria.banasiak@autograf.pl

    ReplyDelete
  47. Elżbieta Ś
    elas
    elass-elass.blogspot.com
    thebaseballs@interia.pl

    ReplyDelete
  48. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  49. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  50. Marta K.
    Tusia
    teczowyolowek.blogspot.com
    marta.kajkowska.mk@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Izabela K
    Obserwuję jako: lili lily
    blog: issa-bela.blogspot.com
    e-mail: lilyy.lilyyy@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Laura C
    obserwuje jako: loloroco
    blog: loloroco.blogspot.com
    e-mail: laurka.cebulka@gmail.com

    ReplyDelete
  53. Świetny blog, jednak nie będę brała udziału w konkursie. Obserwuję i liczę na rewanż.

    Pozdrawiam !
    friiend-best.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Laura K
    Blog Lara
    http://vlogbloglara.blogspot.com/ (dopiero zaczynam)
    laraxd131@gmail.com
    Pozdrawiam Laura

    ReplyDelete
  55. Nie umiem baneru dodać, przepraszam :( :)

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA