20 January 2014

♡ New in ♡

Pierwszy raz pokazuję tutaj post z serii "new in" ,ale uzbierało mi się dość sporo rzeczy (z okazji po świątecznych wyprzedaży),których jeszcze nie pokazywałam na blogu ^^.Myślę ,że to dość fajny pomysł  tym bardziej ,że nie mam zbytnio okazji pokazać ich Wam w OOTD .Pogoda po prostu zniechęca mnie do wychodzenia na dwór ,nie mówiąc już o tym ,że na każdym zdjęciu wyglądam jakbym miała zaraz zasnąć.Bo dokładnie tak się czuję... Na całe szczęście dzisiaj spędziłam ok. 2 godziny na powietrzu i trochę już odzyskałam siły ,więc może niedługo pojawi się jakaś bardziej "ogarnięta" notka :).


Nawiązując trochę do rzeczy ,które kupiłam ,chyba najbardziej jestem zadowolona ze szczotki.Kosztowała wprawdzie 35zł. ,ale jest genialna! Po rozczesaniu włosy są mega mięciutkie i utrzymują się takie przez długi czas!
Nie będę opisywać tu wszystkich rzeczy ,ale uważam ,że zakupy naprawdę się udały. 

 / koszula - New Yorker / legginsy - New Yorker / rękawiczki - H&M / pierścionek - H&M / pomadka - Rossman / 


Spadł u Was śnieg? 

67 comments:

  1. Ale piękny kołnierzyk :) Jestem bardzo ciekawa tej szczotki... :)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ładne rzeczy ;) ta notka jest wspaniała , nie muszą być bardziej ogarnięte :)
    mam pytanie robisz desingi blogów ? jak coś to napisz do mnie ♥
    kajaaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wow, ile cudownych rzeczy! :)
    W piątek kupiłam identyczną pomdkę :) A gdzie kupiłaś szczotkę?

    ReplyDelete
  4. Ohh, ja też się czuję, jakbym miała zaraz zasnąć. Dzisiaj cały dzień przeleżałam w łóżku nic nie robiąc. Co powiesz o tej pomadce? Widziałam ją już na wielu blogach i zastanawiam się, czy jej nie kupić :)
    Buziaki, Ola :*
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też widziałam ją na masie różnych blogów i właśnie dlatego skusiłam się na kupno :P.Zapach ma bardzo ładny ,kolor też (chociaż jeżeli miałabym kupować 2 raz to wezmę bardziej naturalny kolor) ,ale jeśli mam być szczera to chyba wolę te pomadki z nivea.Wolę owocowe zapachy i naturalne kolory :P.

      Delete
  5. Bardzo fajne rzeczy :) Zastanawiałam się nad zakupem tej szczotki ^^ U mnie spadł.
    Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ale śliczna koszula ;c <3
    www.blog017.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  7. U mnie spadł ^^ I ten pierścionek jest śliczny! Muszę wybrać się na zakupy hihi ;*

    http://anne-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Lakiery i pomadka aww ; 3
    Zazdroszczę :p
    Też muszę się na jakieś wybrać : )

    Pozdrawiam :)
    http://o-justbreathe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. szukałam właśnie tej szczotki! Gdzie można ją kupić?


    olis-oliss.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Baby Lips najlepsza!

    bekiandbeki.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  11. Ale śliczny kołniezyk ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. U mnie ani widu ani słychu o śniegu :(

    ps gdzie kupiłaś tą szczotkę i czy bardzo elektryzuje włosy?

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Coraz więcej blogerek ma Baby lips,tylko ja nie umiem jej nigdzie znaleść :3
    Widać zakupy udane :)

    iska-iskaa.blogspot.com ----- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    ReplyDelete
  14. Pierścionek, pomadka i koszula przypadły mi do gustu najbardziej! ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. jakie boskie nowości *,* u mnie spadł w końcu śnieg <3
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. szczotka <33 !

    http://survive-with-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Mam zamiar zakupić tą poamdkę, o której wszędzie głośno! Udane zakupy.

    *Nowy post, serdecznie zapraszam!

    ReplyDelete
  18. Śliczna koszulka i fajna szczotka :)))

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. śliczna koszula i pierścionek ^^
    gdzie kupiłaś szczotkę ?

    http://nevergiveup-mania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Mam podobne legginsy :)

    OBSERWUJĘ i liczę na to samo :)

    my-world-by-sophie.blogspot.com
    my-world-by-sophie.blogspot.com
    my-world-by-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Słyszałam, że te szczotki są świetne, ale ja osobiście takiej nie mam. :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  22. śliczne rzeczy upolowałaś <3

    ReplyDelete
  23. Właśnie zastanawiam się nad kupnem tej pomadki :) super szczotka :))

    ReplyDelete
  24. Bluzka z kołnierzykiem wygląda super! *.*

    ReplyDelete
  25. Ale masz śliczny kołnierzyk przy koszuli <3 Jest od teraz moją inspiracją! Muszę taki zrobić :)

    Obserwuję :) Miło byłoby mi gdybyś też zatagowała mój blog albo chociaż zaglądała częściej :*
    http://steasi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. koszula jest boska *.* zastanawiam się właśnie, czy nie kupić sobie tej szminki na moje wiecznie popękane usta :D
    obserwuję :)
    http://toffi-k.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. przecudne ubrania, szczególnie podoba mi się perełkowy kołnierzyk przy koszuli :3
    ula-ulcia.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Widzę że zakupy udane :)
    U mnie zamiast śniegu pada deszcz :(

    ReplyDelete
  29. Nie spadł :((( Super Ta Twoja Bluzka z kołnierzykiem ( biała ) :) Dobra jest ta pomadka baby lips ? :D Zapraszam do obserwowania i komentowania, bardzo mi na tym zależyy :'( ----> Tinaa-Tinaaa.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  30. Ciekawy post :) Ogólnie fajny blog :3 bardzo podoba mi się Twoja bluzka z kołnierzykiem ( biała ) :3 Po prostu Przepięknaa <33 Nie, u mnie nie spadł śnieg :;< OBSERWUJĘ <3 Zapraszam do obserwowania i komentowania, bardzo mi na tym zależyy :'( ----> Tinaa-Tinaaa.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  31. Świetne rzeczy, mam zamiar kupić sobie taką pomadkę. U mnie śnieg jest już od dobrych kilku dni :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. U mnie spadł i cały czas pada!
    Muszę sobie koniecznie sprawić taką szczotkę bo już od dłuższego czasu planuję :D

    Zapraszam! :)

    ReplyDelete
  33. O! Świetna szczotka i rękawiczki :)

    ReplyDelete
  34. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    czyżby łupy wyprzedażowe? Obserwuje!

    ReplyDelete
  35. Czasem fajnie jest wyjść na zakupy i powrócić z ulubionymi już rzeczami :)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Świetne nowości :D
    U mnie brak śniegu <33 :D
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  37. przecudne rzeczy! :)
    obserwuje! :*

    ReplyDelete
  38. Śliczne rzeczy. Wszystkie mi się bardzo podobają :)
    http://moment-foor-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Fajny pierścionek, baby lips i szczotka ^^
    U mnie nie ma śniegu, tylko deszcz ;c

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. świetny blog! *-*

    +obserwuję :)
    imaginejszyns.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Kołnierzyk jest na prawdę piękny. :)
    Też mam tą baby lip . :) Bardzo ją lubię.

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    ReplyDelete
  42. Gdzie kupiłaś szczotkę? U mnie nie ma śniegu :(

    ReplyDelete
  43. ale ładny kołnierzyk *.*

    ReplyDelete
  44. Gdzie kupiłaś legginsy ? O ile to legginsy te szare :D

    najaablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Koszula wygląda fajnie, a co do Baby Lips to mam w planach jej kupno, ale nie wiem jaki kolor^^

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Piękna ta koszula *-* .

    Zapraszam do siebie (; .
    http://martysia-martysiapysiakurpiel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Oj spadł! ;p tylko że był mróz i zaczął padać deszcz i teraz mój balkon wygląda tak artystycznie na każdym sznurku wiszą sople ;p i jest tak zimno ;p szkoda że na święta nie było śniegu ;cc
    Śliczny kołnierzyk *_*

    +zapraszam do mnie:
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuza ;*

    ReplyDelete
  48. O jak ja długo czekałam, aż dodasz posta! Gdzie kupiłaś taką szczotkę? Muszę koniecznie ją zakupić! Za każdym razem gdy dodajesz jakieś zdjęcia na łóżku- zachwycam się twoją pościelą, poduszkami! Gdzie kupiłaś te wszystkie piękne poduszki! ;* Pozdrawiam!

    Antosia-tosia.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Oj spadł i to jaki! Masz naprawdę ślicznego bloga w dodatku z wysokiej jakości zdjęciami!
    Zapraszam Cię do odwiedzin i do obserrwacji, gdyż właśnie dodaję Ciebie do obserwowanych ;)

    ReplyDelete
  50. omomom.. jaki śliczny naszyjniko-kołnierzyk *o* ja też chciałam taki kupić już wcześniej, ale nigdy w sklepie czegoś takiego nie znalazłam :c chlip :c heh.. nie zapomnę jak na urodzinach Kariny powiedziałaś mi, że nie lubisz kołnierzyków (a ja miałam na sobie koszulę z kołnierzykiem :c) :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nic takiego nie powiedziałam... po prostu wyśmiałam Cię ,że nosisz bluzkę z kołnierzykiem xD.
      Nikt nie mówił ,że nie jestem hipokrytką... :D

      Delete
  51. omom.. przyjrzałam się bliżej i to jednak nie naszyjniko-kołnierzyk, ale koszula z kołnierzykiem, ehh.. :c ale i tak śliczna, dlaczego ja nigdy nic w New Yorkerze nie może znaleźć ? :c pech.. tak to jest jak się urodziło w piątek 13-tego :')

    ReplyDelete
  52. cudne <3
    u mnie jest jest snieg :3

    sali-pno.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Fajne rzeczy!U mnie wieczorem w końcu spadł:)

    ReplyDelete
  54. U mnie spadło trochę śniegu a tak super zakupy a ta koszula z kołnierzykiem najlepsza :)

    ReplyDelete
  55. SUPER POMADKA u mnie jest śnieg i się cieszęęę
    POZDRAWIAM
    i zapraszam do mnie
    http://yoenmimente.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Zaintrygowała mnie ta szczotka !;) Bardzo podoba mi się twój blog, obserwuję :))

    ReplyDelete
  57. Super pomysł na to<3
    Zapraszam do mnie:)
    Obserwacja za obserwacja?Ja już.

    juleczka-kuleczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. śliczne lakiery *-*
    a ty masz piekne wlosy *-*

    ReplyDelete
  59. Jejku jakie profesjonalne zdjecia ! *-*
    Uwielbiam takie robic ! a twoj blog... BRAK SLOW ZAJEBISTY <3! Powodzenia ;) Bede tu czesto zagladac ! :* + Obsrw. :*

    ReplyDelete
  60. Koszula jest boska *.*

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA