27 January 2014

Outside is too cold...

Hej!Wreszcie mam czas i mogę coś niecoś do Was napisać.Poza tym odkryłam dzisiaj magię statywu i zaczęłam go wreszcie używać ,więc mam nadzieję ,że posty będą się teraz pojawiać trochę częściej :).Jest to moja pierwsza notka ,gdzie zdjęcia są robione za pomocą właśnie tego sprzętu (nie licząc tych w domu) ,więc może nie wydają się najlepsze.Myślę jednak ,że w końcu jakoś trochę się podszkolę i będą coraz lepsze.Oczywiście czasami też wyciągnę kogoś z domu ,ale chciałam mieć taką alternatywę ,na wypadek gdyby znów nie miał mi kto ich zrobić.
Przez weekend robiłam porządki w szafie w celu znalezienia pewnego swetra o którym dziwnym trafem nagle sobie przypomniałam.Koniec końcu nadal nie wiem gdzie jest ,ale przy okazji doszukałam się pewnej mięciutkiej bluzy ,którą kupiłam jeszcze w wakacje (dokładniej zabrałam mamie - szczegół).Wprawdzie o ile się orientuję tego typu bluzy już chyba ''wyszły z mody'' ,ale to nic.Przypomniała mi przy okazji o koleżance z Anglii ,która wprost uwielbia wszystko co "misiowate"-jak to nazywa.I tym sposobem bluza spodobała mi się na nowo ,nie mówiąc już o tym ,że jest tak ciepła ,iż przechodziłam w niej cały weekend ;).


 A oto co wiatr robi na codzień z moimi włosami ,haha ;).

Co myślicie o zdjęciach robionych statywem?Podobają się Wam?

97 comments:

  1. śliczne zdjęcia <3
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Zdjecia wyszły bardzo ładnie. Bardziej preferuje robic zdjecia samemu niz jakby ktos mialby mi robic :D

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ale świetny sweterek ;) Genialne zdjęcia, pozdrawiam :***

    alexis-true-radioactive.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia!
    Rok temu miałam takiego fajnego misiaczka jak Ty na zimę jednak już z niego wyrosłam :((
    Pozdrawiam :*


    cheryose.blogspot.com! :)

    ReplyDelete
  5. Jaka Ty ładniutka ^^
    Zapraszam do siebie :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia...ja też kocham takie misiowate bluzy<3
    Masz super włosy<3

    muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia ze statywem wyszły ci naprawdę dobrze, też mam taką misiową bluzę tylko w trochę ciemniejszym kolorze :))

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładne zdjęcia, zazdroszczę że możesz sama robić zdjęcia na dworze, ja niestety mieszkam w bloku :D

    nowy post - julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia śliczne, wstawiaj więcej takich! :)
    A co do bluzy, to też takie uwielbiam :D

    ReplyDelete
  10. Fajne zdjęcia.Śliczna bluza:3

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam takie buzy, właśnie siedzę w podobnej :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja myślę, że zdjęcia są naprawdę dobre! :) Ślicznie wyszłaś! Haha. Szczególnie na ostatnim zdjęciu. :P Już nie mogę się doczekać rostrzygnięcia konkursu na desing bloga! :D Zawsze mnie zastanawiało ile masz lat. :D

    Antosia-tosia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. świetne zdjęcia ;) a bluza też fajnie wygląda :D

    http://heroine-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja lubię robić zdjęcia statywem, ponieważ jest to bardzo dobra opcja robienia zdjęć na dworze gdy nie ma z kim wyjść :)

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. też uwielbiam takie misiaczki ;dd !

    ReplyDelete
  16. Zdjęcia sa boskie :) Jakbyś się przytuliła do tej miłej bluzy ;D
    Też robiłam porządki w szafie..wkońcu ;P
    Buziaki:*

    ReplyDelete
  17. Jesteś bardzo ślicznaa!
    Cudowna ta bluzaa!
    Zdjęcia wyszły świetnie ;)

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Super bluza :)
    Ładne zdjęcia
    ciasteczkowy-agent.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Śliczna bluza :)
    A zdjęcia są przepiękne :D

    ReplyDelete
  20. Tak, strasznie podobają mi się zdjęcia :)
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    ReplyDelete
  21. bardzo ładne zdjęcia, a ta bluza to cudo! *.*

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Nie lubię takich bluz. Faktycznie nie tak dawno był na nie szał. Zdjęcia moim zdaniem rewelacyjne, u mnie nie było takiego wiatrzyska :O
    Obserwuję :*
    http://steasi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. mega urocza, ale wlosy!

    ReplyDelete
  24. Nie zimno Ci... fajne zdjęcia :)
    kidimoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. to ostatnie zdjęcie jest piękne. *.*

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    ReplyDelete
  26. Zdjęcia wyszły bardzo dobrze :) pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  27. Zdjęcia są cudowne! Śliczna Julka <3
    Buziaki :*
    valia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Śliczne zdjęcia! Cudowne <333 Świetny outfit <33

    carlyyy-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ślicznie <3 Fajna bluza!! Też muszę się zająć odkopywaniem szafy :)

    ZAPRASZAM DO MNIE!

    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/
    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ja lubię takie bluzy *,* są takie cieplutkie i milutkie :D ogółem lubie w nich chodzić. Zdjęcia ładne wyszły. Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://usmiechkazdegodnia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Jeżeli masz ponad 14 lat idź do modelingu!!! Ta mała szpara między zębami dodaje Ci urody.
    Zazdroszczę tylu obserwatorów i komentarzy... :-(
    kidimoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. W taki mróz,to i ja bym z chęcią przygarnęła taki sweter! Urocze i klimatyczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  33. Ja zawsze robię zdjęcia ze stawywem xD Śliczne to ostanie haha ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Jak ja ci zazdroszczę statywu, ja sobie mogę tylko pomarzyć :c
    Śliczne zdjęcia *-*
    maakaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Śliczne zdjęcia, też będę musiała sobie kiedyś statyw kupić ;)

    Zapraszam na bloga :D
    Zapraszam na Tumblr'a :D

    ReplyDelete
  36. Powiem Ci, że bardzo podobają mi się twoje posty, miło się je czyta i widać, że wkładasz w nie wiele serca ! :) A jeśli chodzi o wygląd to jest meega <33 Aż się wychodzić nie chce ! ZDJĘCIA PRZEŚLICZNE

    anetaa010.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Yay, czytam Twojego bloga od dłuższego czasu i go po prostu kocham! <3

    ReplyDelete
  38. przypomnij mi proszę, jakim aparatem robisz zdjęcia? :3

    sarahandsugar.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Zdjęcia wyszły prześliczne. Podoba mi się także moja bluza :) |elass-elass.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Zdjecia są cudowne! <3

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Śliczne zdjęcia, a bluza wydaje się być bardzo ciepła i miękka!^^
    A zdjęcia, jak na pierwsze robione statywem wyszły bardzo dobrze!

    straciatella-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Zdjęcia są niesamowite *.*

    ReplyDelete
  43. Zdjęcia wyszły ślicznie :)
    Urocza bluza ^^

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Cudowne zdjęcia.
    Zapraszam: issa-bela.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Zdjęcia są prześliczne <3
    i świetna bluza :)
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. hahah :DD świetne ostatnie zdjęcie ;D
    wyglądasz jakbyś irokeza sobie zrobiła :)

    ReplyDelete
  47. Dziękuje za kom. u mnie
    Śliczne zdjęcia
    +Obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://mylife-mydream-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Śliczne zdjęcia, ja nienawidzę zimy :p
    Jeej jestem 500 obserwatorem ^^ ;*

    magdalens-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Zdjęcia są śliczne, a bluza wcale "nie wyszła z mody" :)

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Zdjęcia są cudowne :)
    A bluza wyśmienita :DD

    http://o-justbreathe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Jeju, cieplusio wygląda. :)

    ReplyDelete
  52. Zdjęcia robione statywem mi się bardzo podobają.

    bekiandbeki.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  53. ale śliczne zdjęcia , jesteś bardzo ładna ♥
    kajaaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. mi się zdjęcia bardzo podobają :) a ta misiowata bluza jest przesłodka! :*


    olis-oliss.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. cudowne zdjęcia :)
    haha, znam ten ból włosów rozwiewanych- na szczęście tylko na grzywce, bo dredy sa już byt ciężkiie ;D

    ReplyDelete
  56. obserwuję i liczę na to samo ^^
    http;//snoopyjul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. prześliczne zdjęcia, jesteś bardzo ładna, świetnie się ubierasz no i jesteś moją imienniczką<3 będę tu częściej na pewno zaglądać!

    ReplyDelete
  58. Jaka śliczna! Świetny blog. Obserwuję!

    ReplyDelete
  59. Zdjęcia są śliczne, tak samo jak Ty ;D
    Zazdroszczę urody ;p
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z pierwszym filmikiem :D

    ReplyDelete
  60. Jejciu,zazdrszczę ci urody :))
    asiuulablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Cudowne zdjęcia ;D <3 + obserwuje ;X

    ReplyDelete
  62. ale cudowne zdjęcia! :*
    fantastyczny blog, obserwuję :)
    Blog-klik♥

    ReplyDelete
  63. Ten statyw to świetna sprawa, możesz sobie sama robić sesje zdjęciowe;D Słodka bluza, pewnie mega miła w dotyku :)) Miłej nocki ślicznotko ;*

    ReplyDelete
  64. Zdjęcia są prześliczne <3
    A ten polar *,* wyglądasz bosko
    obserwuje
    http://klaudusia-caly-moj-swiat.blogspot.com/ zapraszam miło by było gdybyś zaobserwowała :)

    ReplyDelete
  65. przepiękny desing *u* kocham go!
    śliczne zdjęcia, OBSERWUJĘ :)

    ReplyDelete
  66. Świetne zdjęcia! Podoba mi się bluza :)
    daydreamin-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Ładne zdjęcia ;) Myślę, że wcale takie bluzy nie wyszły z mody, ja osobiście mam bluzę z uszkami misia ;>
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/ -->obserwuję i liczę na rewanż ;)

    ReplyDelete
  68. Śliczne zdjęcia<3 + Obserwuje , miło by mi było jeśli byś się odwdzięczyła :)

    Zapraszam - malinaaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Śliczne zdjęcia :) Bluza jest świetna

    ReplyDelete
  70. Śliczna ta Bluza *.*
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  71. Ładna bluzka i wygląd bloga :) Poznaje spodnie - kiedyś kupiłam takie na egzamin po czym sprzedałam, bo zrezygnowałam z bycia dyrygentem :)

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  72. Ale śliczne zdjęcia ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Śliczne zdjęcia ♥ . Pewnie że się podobają ; ) Piękny sweter : )
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam ; *

    ReplyDelete
  74. Dziękuje za komentarz. Już wcześniej zaobserwowałam, bo bardzo spodobał mi się twój blog :) Książka niestety na razie jest tylko po angielsku, może spróbuje pisać do wydawnictw żeby została wydana po polsku, bo bardzo rozwija kreatywność :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  75. śliczny blog ;)
    dziekuje za komentarz u mnie ;) obserwuje i pozdrawiam ;)

    doniadominikam.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. fajne zdjęcia, śliczna jesteś ;3
    obserwuję! :))
    zapraszam do mnie, może Ci się spodoba :)) MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  77. Twój blog został nominowany do Liebster Award! Więcej informacji: http://olkalolka-mylifemyworld.blogspot.com/2014/01/liebster-award_30.html

    ReplyDelete
  78. Masz błąd, zamiast "Hej" jest "Hejć". :) Grr... nienawidzę zimy, dlatego cały ten tydzień spędzam w domu pod kocykiem. Poza tym jestem chora, więc i tak nie mogę wychodzić na dwór.


    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Sweterek masz śliczny ♥
    Ładne zdjęcia *o*
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bluza ;o przecież pisała, że sweterka nie znalazła, ale za to ma bluzę :D

      Delete
  80. Super bluza, taka ''misiowata'' haha. Pewnie mięciutka <3 Sama bym taką chciała :D To nic, że nie modna, ważne, że jest ciepła i przytulna. ;3 Co do zdjęć, są przepiękne, jasne, przejrzyste, nic dodać nic ująć c:

    Claudia-dussia.blogspot.com // Zapraszam i pozdrawiam ;* ;3

    ReplyDelete
  81. Masz baardzo śliczne włosy :) Tak, zdjęcia są super, więc korzystaj dalej ze statywu :)
    Obserwuję ;3

    http://nattssworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Boże *.* Jaka Ty jesteś piękna <333
    Genialny sweterek ;3
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  83. Ja uwielbiam takie bluzy, co tam że wyszły z mody, ważne że są milusie i cieplusie! Śliczne zdjęcia;*

    ReplyDelete
  84. oo Jaka ty jesteś śliczna;**
    http://summerorfulltime.blogspot.com/ zapraszam jak ci się spodoba skomętuj zaobserwuj :) + Obserwuje

    ReplyDelete
  85. Teraz zdjęcia są o niebo lepsze! Bardzo mi się podobają ;3

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Jejku, jaka ty jesteś śliczna ♥
    Mi też nie ma kto robić zdjęć, a statywu niestety nie posiadam. ;c

    http://neopolitanxdreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. Ostatnie zdjęcie najlepsze! ;))) P Super blog, fajnie się czyta!
    dziamonablog.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA