21 April 2014

Z czym kojarzą mi się poszczególne dni.

Hej♡.Przerywam na chwilkę pakowanie i piszę posta :).Nie długo jadę na wymianę ,a potem od razu na majówkę ,więc bardzo możliwe ,że nie będę miała jak dodawać postów.Mam jednak nadzieję ,że znajdę chwilkę ,żeby opublikować chociaż jeden w ciągu tych dwóch tygodni :).Póki co wstawiam nieco inną niż zazwyczaj notkę!
Jeśli chodzi o ten dzień ,nie mam najmilszych skojarzeń.Zawsze muszę wstawać wtedy ok. 6.30 co przy moim umiłowaniu do długiego snu jest nie do zniesienia :c.
Wtorek jak dla mnie składa się z samej nauki :/.Tak ,to jeden z tych dni kiedy uginam się wraz z tornistrem z powodu ciężaru wszystkich książek.Dodatkowo jak na złość mam wtedy masę zadań domowych.
A teraz kończę marudzenie ,środa kojarzy mi się o wiele milej , bo z kółkiem fotograficznym :).Uwielbiam wszystko co z tym związane ,dlatego jak najbardziej miło spędzam środę.
Dla mnie czwartek to "dzień lenia".Przychodzę do domku i zawsze objadam się wtedy słodyczami ,nakrywam kocykiem i w zależności od humoru ,czytam coś lub oglądam :).
W piątek zaczyna się weekend ,oczywiście.Dla mnie to po prostu taki dzień wytchnienia ,wolność... (haha).Robię wtedy wszystko na co przyjdzie mi ochota.Od wyjścia na spacer do miasta po leniuchowanie przed komputerem.
 Wyjścia ze znajomymi - tak bym określiła sobotę :).Staram się wygospodarować zawsze jeden dzień ,żeby gdzieś wyskoczyć - do kina ,na zakupy.
Niedziela jest ostatnim dniem weekendu ,ale chyba jednym z moich ulubionych.Wszystkie lekcje staram się odrobić wcześniej ,żeby ten dzień pozostał całkowicie dla mnie.Uwielbiam wtedy siedzieć na tarasie i wygrzewać na słońcu ^^ (w zimie to niestety niemożliwe...)



A Wam kojarzy się któryś dzień z czymś szczególnym?

83 comments:

  1. Ja mam na odwrót we wtorek lekki plecak bo tylko 5 lekcji, a w środę 7 :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja szczerze mówiąc nie mam takich skojarzeń, chociaż poniedziałek i niedziela to jak dla mnie najgorsze dni ;P

      nikoletta-blog.blogspot.com

      Delete
  2. Świetny post ;)
    A zdjęcia śliczne <3
    Pozdrawiam
    pati-2002.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Świetny post i śliczne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  5. Ciekawy post. Ja mam tak samo we wtorek masa lekcji i pracy domowej :/

    http://madziowyswiat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Mega, poniedziałek wtorek to sammo.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Śliczny post, bardzo ciekawy :) Mi najlepiej kojarzy się piątek, gdyż zawsze mamy wtedy zbiórki harcerskie :)
    its-okey-baby.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Mi środa tak samo jak tobie zaobserwujesz proszeee ... <3 ja już obserwuje http://muffinka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. U ciebie to wszystko wygląda podobnie jak u mnie, tylko wtorek zamienić z czwartkiem, a w środę jest u mnie luz( nie mam kółka fotograficznego). Pozdrawiam
    maniaa-mania.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Fajny pomysł na post.Świetne zdjęcia;3

    ReplyDelete
  11. Super post!

    http://neverbebad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajny post! Dla mnie poniedziałki również są beznadziejne! :/

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia.:)
    kaamaam-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. mam podobnie :)
    dziamonablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. O yayay! Jaki cudowny pomysł na post, a te zdjęcia to wielekie wow! Uwielbiam Cię!

    ReplyDelete
  16. Ja mam bardzo podobne skojarzenia
    Też wręcz przepadam za niedzielą
    Pozdrawiam :>

    ReplyDelete
  17. Środa zawsze mi się źle kojarzy....Zawsze miałam trzy godziny matematyki pod rząd..ugh.. Za to uwielbiam czwartek, bo są takie luźniejsze lekcję. :D
    Bardzo lubię oglądać zdjęcia, które robisz.
    Pozdrawiam -C.

    ReplyDelete
  18. świetnie opisałaś z czym kojarzą ci się dni tygodnia ;) niektóre są podobne do moich, a niektóre zupełnie sprzeczne ;d

    ReplyDelete
  19. Fajnie że chodzisz na kółko fotograficzne, u mnie niestety czegoś takiego nie ma :/
    Mi piątek kojarzy się najmilej ze wzgędu na to że mam wtedy trening taneczny, no i oczywiście początek weekendu :)
    Boskie zdjęcia! <3

    http://fashionistka17.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Mi najgorzej kojarzy się wtorek bo wracam do domu o 16.20 i do tego na środę mam tak ułożone lekcje że jest masa nauki i prac domowych... Najlepszy dzień to chyba sobota :) piękne zdjęcia <3 obserwuję i zapraszam.
    http://usmiechkazdegodnia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja niestety w niedzielę się uczę :/
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. niedziela odpoczynek <3
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Mi czwartek kojarzy się tyylko z nauką bo mam 8 lekcji, przychodzę do domu i odrabiam lekcje na piątek których jest zawsze sporo...

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Och, zazdroszczę, że środa Ci się tak dobrze kojarzy! Ja kiedy słyszę "środa" to od razu myślę "basen". Masakra, nienawidzę tego przez moje kompleksy. Staram się z nimi walczyć, ale niestety czasami mnie to przerasta "(
    Śliczne zdjęcia <3
    http://swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Mi każdy dzień kojarzy się z nauką nawet weekendy, niestety liceum to już nie przelewki. Spokojnego i szczęśliwego wyjazdu :)

    http://charlotteea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Kurcze weszłam na twój blog bo mi ciebie polecono, na ogół nie przepadam za takimi blogami, ale ten mi się podoba. Robisz genialne zdjęcia, są niesamowite *-*

    ReplyDelete
  27. Zdjęcia ciasteczek są piękne. :o

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Mnie również każdy dzień kojarzy się z czymś innym. Patrząc na twoje dni, to zdecydowanie zamieniłabym wtorek ze środą! We wtorek zawsze mam mnóstwo czasu, bo lekcje kończę wyjątkowo wcześnie, a środa to dla mnie najgorszy dzień tygodnia :o

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. u mnie jest raczej tak:
    pon-nauka
    wt-nauka
    sr-nauka
    czw-nauka
    pt-nauka
    sob-wyjście ze znajomymi
    ni- wyjazd z rodziną
    i od nowa błędne koło ;/
    pozdrawiam :)

    http://myvskuuur.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Środa kojarzy mi się okropnie,bo mam najwięcej lekcji,a najbardziej lubię niedzielę.Mimo tego,,że muszę uczyć się na poniedziałek,to jest swojego rodzaju spokojna :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. mi jak u poprzeddniczki z nauka, zawsze szkola mnie przytlacza :C
    Zapraszam do mnie na konkurs. Można wygrać wygląd bloga i nagłówki. Każdy coś dostanie!
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Myślałam, że tylko ja we wtorek mam najgorsze lekcje. Czy mogłabym również u siebie zrobić tego typu post? Oczywiście wspomnę, iż to ty jesteś jego pomysłodawcą :*

    ReplyDelete
  33. Hej, fajny pomysł na posta :) Jeszcze takiego nigdzie nie widziałam. Ja mam najbardziej "przeładowaną" środę, jestem w szkole od 8 do 16, a potem mam jeszcze dodatkowy j. angielski :/ Szkoda gadać, plecy bolą, no bo jak mam 12 kilo na plecach, to nie idzie wytrzymać :(
    Ale za to mam w miarę luźny czwartek :D

    http://sweetdreams121.blogspot.com
    http://olivia-mysza.tumblr.com

    ReplyDelete
  34. Bardzo ładne zdjęciaaa! <3
    Fajny post, nigdy wcześniej takiego nie widziałam.

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. ja nienawidzę czwartków ;c
    www.blog017.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  36. Ja nie lubię piątków bo mamy strasznie dużo lekcji i ciężkie torby musimy nosić :C
    Śliczne zdjęcia :*

    miko-neko.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Świetny blog i oczywiście post. Zazdroszczę ci wyglądu bloga! Też bym taki chciała mieć. Zapraszam do mnie: http://meryandret.blogspot.com/ Do obserwowania i komentowania.

    ReplyDelete
  38. Ja za to nie lubię środy, ponieważ to dzień w którym mam najwięcej lekcji..

    Mogę zrobić u siebie tego typu post? :D

    xoxo, Zuza :)
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ooo jak ciekawie... :)

    ReplyDelete
  40. Najcięższy plecak mam chyba w czwartek a nalżejszy- w piątek bo tylko 5 lekcji :) Środa też miło mi się kojarzy bo jestem optymistą więc tak samo jak szklanka jest dla mnie do połowy pełna, tak samo w środę bliżej jest końca niż początku ;) Jak zwykle piękne zdjęcia, widać że masz pasję, może zrobiłabyś posta o tym jak zrobić dobre zdjęcia? Bardzo chciałabym być dobrym fotografem, poza tym właśnie staram się o moją pierwszą pracę na wakacje- mam być redaktorem pewnej gazety przyrodniczej ale żeby dostać tą robotę muszę dostarczyć im pakiet artykułów i zdjęć a z tym drugim już gorzej :c Chodzi mi o to aby zrobić ładne zdjęcia za pomocą niezbyt wyszukanego sprzętu. Umiem złapać perspektywę, światło itd ale popsuł mi się aparat i aktualnie muszę korzystać albo z telefonu albo ze starego aparatu :/ Jeżeli mogłabyś zrobić takiego posta byłabym wdzięczna ^^
    Zdjęcia jak zwykle śliczne ♥
    tawerna-pod-zatrutym-jablkiem.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Bardzo fajny post i ciekawy pomysł ;)

    ReplyDelete
  42. Ale śliczne zdjęcia i bardzo fajny post ;)

    Życzę miłego wyjazdu !! <3

    ReplyDelete
  43. Robisz niesamowite zdjęcia! Ciekawy, oryginalny post. Jeszcze nigdy nie widziałam takiego na żadnym innym blogu. Widać, że jest dopracowany i świetnie zaplanowany. Uwielbiam twojego bloga!
    Pozdrawiam, Antosia. ;3
    Antosia-tosia.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. poniedziałek kojarzę z lekcja z nie lubiana panią, sobotę z zakupami a niedziele z lenistwem :D świetny post! :*

    ReplyDelete
  45. Bardzo podoba mi się ten post może zrobię podobny <3
    Śliczne zdjęcia!!!

    Buziaczki
    muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Bardzo fajny pomysł na post! U mnie dni od poniedziałku do czwartku są wyczerpujące, piątek jest dniem relaksu, a sobota i niedziela to lenistwo ;)
    Zachwycam się każdym zdjęciem! :)

    ReplyDelete
  47. fajny post :D
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. mam taką samą kołdrę <3 Bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  49. Świetny pomysł na post :) mi sobót kojarzy się z jednej strony z odpoczynkiem po całym tygodniu, a z drugiej ze sprzątaniem ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :KLIK

    ReplyDelete
  50. Ja nienawidzę poniedziałków, za to kocham sobotę.
    Świetne zdj.
    jaiswiatus.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Dni robocze są u mnie takie same, poniedziałek - trudno wstać, wtorek - masa nauki, czwartek - odpoczynek, piątek - no piątek to wiadomo haha

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Mi się kojarzą każde dni z czymś ,ale jest tego za dużo by pisać.
    Ciekawie kojarzą Ci się te dni.

    alex-bloguje.blogspot.com

    WEJDŹ,OBSERWUJ,KOMENTUJ!

    ZALEŻY MI !!

    ReplyDelete
  53. O jacie, w życiu bym nie wpadła na taki temat post. Jeju, skąd ty czerpiesz tyle pomysłów. Każda Twoja notka jest inna, dopracowana, nie jest nudna! Pozazdrościć! :)
    PS piękne zdjęcia, moim zdaniem najlepsze jest to pierwsze czarno-białe z piątku oraz to z torebką :)

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Piękne zdjęcia! *O* Uwielbiam Twojego bloga :3
    Ja też we wtorek mam dużo lekcji ;/

    http://kikaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Niektóre kojarzymy podobnie. ;) Z tym że środa nie jest dla mnie czymś przyjemnym, bo mam 8 lekcji i prawie same języki. ;/ Piątki są najlepsze, zdecydowanie!

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Dla mnie soboty są najfajniejsze, bo wtedy tata na weekend przyjeżdża do domu i mamy dla siebie czas. Wyjazdy, wycieczki i inne fajne rzeczy :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. pf sobota i piatek? sprzątanie :((
    najlepszty czwartek ! :D i wtorek . ;3
    prosze, poklikasz w linki?!http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/04/3-wishlist-z-choies.html

    ReplyDelete
  58. Ja niedzieli nienawidzę ;/
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Świetne zdjęcia *_* Dla mnie piątki są zawsze najlepsze, nawet w zeszłym roku, kiedy w piątki miałam bardzo dużo lekcji to miło mi się kojarzyły c:
    cherry-basia.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Ja uwielbiam piątek <3 moj ulubionu dzien tygodnia !
    Zapraszam http://firsttendayy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Jaki super pomysł na posta ! ♥
    Moim ulubionym dniem jest sobota ;)

    junaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Cały tydzień pełen wrażeń :) Wiesz u mnie się tak trafiło, ze zrobili nam poniedizałki luzackie technika, artystyczne itp,a za to piątek to wielka kosa grrgrgr mówimy- krótko, ale boleśnie ;) Buziaki:))

    ReplyDelete
  63. bardzo fajny pomysł na post, a zdjęcia cudne *.* Mi dni tygodnia kojarzą się zawsze z kolorami :)

    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Świetny post, ja tam najbardziej lubię niedziele :)
    Dobry pomysł na posta, pierwszy raz się z takim spotykam, może kiedyś też taki zrobię :)

    weromar.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Super pomysł na taki post. :) Ja lubię najbardziej sobotę. :)
    Świetne zdjęcia. :)

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. bardzo podobnie kojarzy mi się piątek :)

    faa-fly.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Ja najbardziej lubię środę, bo kończę lekcje o 13 :D i w sumie przez pierwsze trzy dni mam najcięższe lekcje a później jest lajt. Więc kończąc środę, czuję się jakby mi się weekend zaczynał :D

    ReplyDelete
  68. Fajny post. Zapraszam do mnie, do komentowania i obserwoawania: http://meryandret.blogspot.com/ . Zaobserwujesz? Ja już to zrobiłam.

    ReplyDelete
  69. ja najbardziej lubie srode, piatek i sobote, nienawidze wtorkow...

    ReplyDelete
  70. mogłabym podobnie opisać cały tydzień, ale chyba najbardziej charakterystyczny jest dla mnie piątek, gdy piszę nowe notki i siedzę cały wieczór z laptopem na kolanach :)
    ♡ blog

    ReplyDelete
  71. Bardzo ciekawy pomysł na post, mi w większości dni tygodnia kojarzą się tak samo. Blog jest bardzo ciekawy, dlatego z przyjemnością zaobserwuje go.

    http://unbeending.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Jeju , jaka ty jesteś śliczna , a twoje profilowe jest najpiękniejsze <3

    tala-talaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Zakochałam się w zdjęciach ♥ Super post ;D

    patriciaaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Chodzisz na zaj fotograficzne? Zazdroszczę, u nas niestety takich nie ma, bo tez z chcęcia bym się na nie wybrała ;)

    oliilui.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Mam dokładnie tak samo, tylko, że ja w niedzielę, nagle zorientuję się o ilu rzeczach zapomniałam i nie mam czasu na leniuchowanie ;)
    http://bookisalove.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. bardzo oryginalny pomysł na posta :-)
    Mam podobnie jak ty :)

    ReplyDelete
  77. ja swoją niedziele poświęcam na mały chillout z bliskimi
    http://luskaaaablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. piękne zdjęcia wspaniały blog ♥ ♥ ♥

    http://haniahanah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Śliczne zdjęcia, naprawdę. Jaki masz model aparatu fotograficznego?

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA