08 July 2014

Jak ciekawie spędzić wakacje w domu?

Hej.Zeszłe wakacje spędziłam dość intensywnie, co chwilę gdzieś wyjeżdżając. W tym roku postawiłam na nieco mniej intensywnie wypoczywanie i zostałam w domu. Przyznam szczerze ,że jestem z tego bardzo zadowolona i naprawdę czuję, że odpoczywam. Czy mi się nudzi? Raczej nie, chociaż kiedy byłam mała takie wakacje były dla mnie wprost nie do zniesienia. Całymi dniami pałętałam się po domu użalając się nad tym jak to mi się nudzi.
Jest na pewno dużo osób, które większą część wakacji spędzą w domu i niektórzy mogą nie wiedzieć co zrobić z czasem, więc myślę, że taka notka chociaż w małym stopniu każdemu się przyda. Między innymi w taki sposób sama wykorzystuję w tej chwili wakacje. W późniejszym czasie planuję pojechać gdzieś z rodziną, a w sierpniu przyjeżdża do mnie Bella z Anglii na ok. 3 tygodnie :)!

1.Poświęć czas jakiemuś hobby.
Osobiście dosyć dużo czasu poświęcam robieniu zdjęć, co jak prawdopodobnie większość hobby, urozmaica czas dzięki czemu nie czujemy nudy :). W dodatku robimy to co lubimy rozwijając się przy tym.

2.Przeczytaj książkę.
Jednym z najbardziej sprawdzonych sposobów na spędzenie czasu wolnego jest czytanie. W tej chwili jest tak dużo książek, że każdy z całą pewnością znajdzie coś dla siebie. Pod ostatnim postem wypisaliście mi ogromną ilość książek, więc mam nadzieję, że uda mi się przeczytać chociaż część z nich.Osobiście polecam 3 części Niezgodnej, Dotyku Julii i Legendy Rebeliant :D.

3.Zrób coś dla siebie!
Kiedy mamy dużo czasu wolnego trochę się pobawić np. pomalować sobie paznokcie czy zrobić jakąś maseczkę domowej roboty :).

4. Sprawdź się kulinarnie!
Może nie każdy lubi jeść tak jak ja, ale kiedy znajdziemy w Internecie ciekawy przepis, warto spróbować czegoś nowego. Zabawa w kuchni może okazać się naprawdę fajna (sprzątanie po tym jest oczywiście jeszcze fajniejsze ,haha...).Jeżeli nie masz ochoty nic piec, w sieci roi się od szybkich do przygotowania smakołyków, napojów, których przyrządzenie zajmuje zaledwie parę minut.

5.Spotkaj się ze znajomymi.
Jest to jedno z ciekawszych rozwiązań. Kiedy jesteśmy w grupie, jest o wiele weselej i nigdy nie ma czasu na nudę.W dodatku kiedy dopisuje pogoda, można zorganizować jakiś wyjazd na rowerach :).

6.Posprzątaj w pokoju.
To brzmi trochę jakbym zwariowała. Ja jednak lubię odświeżyć pokój w wakacje, coś pozmieniać i inaczej udekorować. Zazwyczaj oglądam wcześniej różne inspiracje i od razu pojawiają się chęci na wysprzątanie pokoju.

7.Wyjdź na spacer.
Nie ma nic gorszego w lato jak marnować się w budynku, kiedy za oknem piękna pogoda! Najlepiej przejść się na jakiś długi spacer (ja najbardziej lubię wyjść wieczorem) :).

8.Oglądnij film lub serial.
W tej chwili prawie wszystkie filmy czy seriale możemy znaleźć w Internecie. Wydaje mi się, że to niezły sposób, tym bardziej, że nikt nie każe nam siedzieć na kanapie, zawsze można wyjść do ogrodu, czy na balkon. W dodatku nie ma nic lepszego jak usiąść wieczorkiem i oglądnąć coś ciekawego.

9.Rozwiń swoją pasję.
W moim przypadku jest to rysowanie. W wakacje kiedy mam sporo czasu chciałabym poświęcić temu trochę czasu. Jak na razie czekam na nowe kredki z większą ilością kolorów, a potem do dzieła!
Karinka :*

10.Pobaw się ze swoim zwierzakiem.
Można z nim wyjść na spacer, porzucać piłkę, nam zawsze zajmie to w jakiś sposób czas, a taki piesek, kotek czy inne zwierzątko na pewno będzie miało frajdę.

11.Zajmij się sportem.
Jeśli chodzi o mnie to sportu nie lubię, ale od czasu do czasu biegam sobie parę minut z Kapslem (to ten rudy u góry ;) tłumacząc mu, że oboje musimy trochę popracować nad kondycją, haha.Udało mi się też wygospodarować te kilka minut, żeby poćwiczyć każdego dnia.

A wy jak spędzacie wakacje?

69 comments:

  1. Świetne zdjęcia, jak i post. Miłych wakacji. Pozdrawiam.
    allly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia i post♥


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja w tym roku chyba zostanę w domu i nie pojadę z rodzicami zza granicę (trzeci raz ten sam hotel O_o)
    Ciekawe pomysły,przydatne.Bardzo ładne zdjęcia.Wesołych wakacji.Pozdrawiam.

    MÓJ BLOG ZALEŻY MI

    ReplyDelete
  4. Jakie cudowne zdjęcia, aż miło czyta się notkę, nabrałam chęci na sprawdzenie Twoich sposobów! Naprawdę uwielbiam Twojego bloga, jest wprost idealny! :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  5. gotowac, wyjsc ze znajomymi, biegac, rozwijac pasje, opalac sie :)

    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Kolejny świetny post Julka :) Ja spędzam je jak na razie w domu czekając na nadejście terminu kiedy jadę na obóz. Po obozie zaczynają się dopiero wyjazdy z rodzicami :)

    Mam pytanie! Czy gdybym napisała do Ciebie meila w którym chciałabym napisać jak na górze napisałaś o mnie itd. to czy byś odpisała?

    ReplyDelete
  7. Ja w wakacje czytam dużo, dużo książek. :)

    http://think-poositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jak chcesz się bawić kulinarnie to u mnie dziś fit przepis na obiad :D Ciekawy post, spodobał mi się. Masz wiele pomysłów :D

    Obserwuję ;)
    http://lawendoweciasteczko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja spędzam wakacj przewąznie w domu więc te rady mi sie przydadzą ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetny post, mi na pewno się przyda, bo ostatnio zaczynam się lekko nudzić w domu.

    w-weronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ŚWIETNY post!, dawno nie czytałem lepszego. Fajnie, że dodałaś zdjęcia tego co robisz ;) zapraszam - unniversalblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetny post! Ja też spędzam wakacje w domu - wyjątkowo w tym roku, ale jest ok.
    Sprzątać nie lubię, ale uwielbiam mieć wokół siebie idealny porządek, więc czasem się opłaca! :D
    Śliczne zdjęcia.

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetna notka. ;)
    Ja jeszcze muszę wytrzymać do soboty ^.^
    Każdego dnia ćwiczę, oglądam filmy/seriale i robię co kocham :)

    Zapraszam do bloga.
    Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym!
    http://patricia-believe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Właśnie tak spędzam wakacje z wyjątkiem jednego punktu :)

    ReplyDelete
  15. Z chęcią skorzystam z Twoich propozycji, bo strasznie się nudzę całymi dniami ;/

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. na pewno wypróbuję te sposoby :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja również spędzam wakacje głównie w domu ;) I przede wszystkim czytam i nadrabiam serialowe zaległości :) Ale w sumie wszystkie rzeczy, które wymieniłaś, mogłabym wykorzystać :)

    ReplyDelete
  18. Przyjemne pomysly :) mozna tez wyskoczyc nad wode ze znajomymi ;)

    ReplyDelete
  19. Ja także spędzam wakacje w domkuu! :D A czytać kochaaam! Po prostu! Tak samo spacery czy gotowanie, pieczenie lub takie inne szybkie potrawy :)

    http://couldbebetterrr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ja w wakacje często narzekam na nudę ale skorzystam z Twoich rad :) w wakacje kocham siedzieć sobie w basenie <3 pozdrawiam

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Tak! Wakacje w domu i dobrze wykorzystany czas- to jest coś dla mnie. :)
    Świetne pomysły + też większość czasu poświęcam fotografii ♥
    http://meryy-blog.blogspot.com - KLIK :)

    ReplyDelete
  22. Ciekawy post! Bardzo ładny blog♥ Ja osobowościowe przez pierwszy miesiąc mam małą "pracę" i leniuchuję a reszta to na spontana ! Zapraszam także do mnie sytuacjabez.blogspot.com !!

    ReplyDelete
  23. Widzę, że nie tylko mi spodobała się Niezgodna! :)

    ReplyDelete
  24. Ja dokładnie tak samo spędzam czas jak to ty przedstawiłaś! No może oprócz rysowania, hehe :D
    paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetny pomysł z oglądaniem filmow na balkonie, nie pomyślałam! Wspaniałe zdjęcia po prostu MEGA! I pięknie rysujesz :)

    ReplyDelete
  26. Niedawno wróciłam z wycieczki, teraz chce, aby wszystko zrobić na pełnym spontanie. Tworzę spis polskich blogów, chciałabyś, aby Twój blog znalazł się w nim? Wpadnij do mnie tam wszystko jest wyjaśnione :)

    oliilui.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. świetne sposoby na spędzenie czasu w domu. Słodkie psiaki i piękne zdjęcia
    maniaa-mania.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ja zbieram siły na sierpień, bo będę podróżowac. Czasami biegam, a tak to różne cwiczenia, tv, laptop, i co 2 dni jestem NON STOP na dworze ;D


    renia-zarowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Bieganie, hobby, czytanie ♥ i seriale <3
    Idealne wakacje w domu, a wychodzenie ze znajomymi i tak zdarza się rzadko, bo wszyscy są w rozjazdach ;(

    minimumena.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. znajomi,rower,odpoczynek,seriale :)

    nicolla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ja narazie siedze w domu i gram w simsy. Od czasu do czasu wyjde na spacer. W niedziele jade do polski (mieszkam w irelandii) wiec bedzie troche wiecej ruchu. Uwielbiam twoje zdjięcia.

    JoannnnaKon.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. śliczne zdjęcia <33 świetne pomysły :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  33. Jeej jakie cudowne zdjęcia *.* Ja wakacje spędzam nad morzem i w domu, Twoje pomysły na pewno mi się przydają ;) Uwielbiam Twojego bloga, a zdjęcia mogłabym podziwiać godzinami!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    ReplyDelete
  34. Ciekawe sposoby na nudę, cudowne zdjęcia ;) Pięknie rysujesz <3

    agrestaco6.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. ja najbardziej lubię gdzieś wychodzić ze znajomymi! <3
    misiamisiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. przepiękne zdjęcia :)
    Mam te same sposoby na nudę :D
    obserwuję, ponieważ zasługujesz na to :)
    Jeśli mój blog ci się spodoba, miło będzie jeśli zrobisz to samo.
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. ja najbardziej lubię wychodzić ze znajomymi :D
    misiamisiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Świetne zdjęcia!
    http://miedzy-brzegami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Zdjęcia mega <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Ciekawy post, myślę,że wiele osób w pewien sposób zainspiruje do produktywnego spędzania czasu, mimo pobytu w domu :)

    ReplyDelete
  41. a i zapomniałam dodac ze masz przeeeesliczny pokoj i zdjecia <3
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  42. Bardzo fajny i ciekawy post.
    A o zdjęciach to już nie wspomnę! ♥♥♥Robisz takie cudne fotki. :>
    pozdrawiam serdecznie
    kaamaam-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jeszcze coś,jeśli mogę zapytać,to gdzie kupiłaś tą literkę E ?
      Bo szukam właśnie takich literek lub całych wyrazów do postawienia. ;)

      Delete
    2. "E" kupili mojej mamie (chyba) znajomi w Anglii :).Mam jeszcze taki napis "home" i on był w tchibo :D.

      Delete
  43. Po pierwsze to robisz cudne zdjęcia! Czym je zrobiłaś? Jakim aparatem i jakim obiektywem? Naprawdę są cudowne. A co do planów to mam podobne zwłaszcza jeśli chodzi o pokój i książki i seriale :) a no i fotografie haha. Świetny post :) miło się czyta ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cannon 600D obiektyw 50mm 1.8 ;)

      Delete
  44. Śliczne zdjęcia :) Też mam taki sweterek ten w kwiatki XD :)
    http://ilovefruiit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Fajne pomysły ;)
    zapraszam do mnie , obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. ja teraz poświęcam dużo czasu zajmując się swoimi pasjami, sportem, spotykacjąc się z przyjaciółmi :)
    co do sprzątania w pokoju to mam tak samo, najpierw szukam inspiracji i dekoruję, a w sierpniu będę miała remont więc to będzie dobry czas na odświeżenie mojego pokoju
    gdy na prawdę nie mam co robić po prostu wykonuję różne DIY, rysuję, albo gotuję ;)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Przepiękne zdjęcia! ♥♥

    ReplyDelete
  48. Ja na wakacje głównie wyjeżdżam, a gdy jestem w domu to czytam książki lub nawet sprzątam, hah;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się one podobają! :))
    Ja na wakacje głównie planuję wycieczki, czy to rowerowe czy w góry czy nad morze. :)

    ReplyDelete
  50. Kocham spędzać czas ze swoim pieskiem ♥
    Zapraszam http://zulka-zuuulka.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  51. Genialne zdjęcia! ;)
    Prowadzisz super bloga, tak trzymaj.
    ladygabon.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ja próbuję wszystkiego po troszku :)
    Blog♡

    ReplyDelete
  53. Świetne pomysły! Ja akurat nie lubię spędzać wakacji w domu, bardzo lubię podróżować. W tym roku jadę na obóz, działkę i na Mazury. Miłego spotkania z Bellą :)
    wobiektywiepoli.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ja teraz dosłownie pochłaniam książki:3, właśnie przed chwilą skończyłam "Niezgodną" i zaczęłam "Zbuntowaną", więc pewnie niedługo sięgnę też po "Wierną":).

    ~Zakredkowana

    ReplyDelete
  55. Wymyśliłaś tego bardzo dużo, a sam post jest bardzo ciekawy i wielu osobom może się przydać. Niestety ja znam te wszystkie sposoby. ;/

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. U mnie sport, spacery z moim psem, trochę gotowania też w sumie jest. Bardzo ładne zdjęcia! *.* ♥
    ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Jak dla mnie bardzo przydatny post! Oby takich więcej <3

    kamila-kaamila.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Takie same rady dałabym na swoim blogu. Śliczne zdjęcia!
    Kocham czytać. I ja także siedze i odpoczywam w domu.

    ReplyDelete
  59. Genialny post! Ale masz śliczny kolor pokoju :) ja za rok nie mam zamiaru nigdzie wyjeżdżać :)

    ReplyDelete
  60. świtny post, ja na razie siedzę w domu, wychodzę z przyjaciółmi, jest fajnie ! ♥
    sunnyandbabmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. :) Fajny bblog :* Świetne rady!

    ReplyDelete
  62. jesteś piękna i robisz śliczne zdjęcia :*
    aww




    ReplyDelete
  63. fajny blog obserwacja za obserwacje? Jeśli tak daj znac na moim blogu http://inloveewithdreamsss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Świetny blog!

    http://piankaofstyle.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA