13 August 2014

Domowe spa :)

CześćBez względu na to, czy żyjecie szkołą, czy tak jak ja, nadal wakacjami, musicie zorganizować sobie domowe spa! Naprawdę świetna sprawa, jeśli ktoś ma ochotę trochę odpocząć i spróbować czegoś nowego :).Opisałam tu moje ulubione, naturalne sposoby dbania o skórę, włosy i paznokcie. Wkradło się tu też parę bardzo lubianych przez mnie kosmetyków :D.
1. Maseczka z mleka - jest to w sumie nic innego jak zwykłe mleko, które wystarczy położyć na twarz i zostawić na ok. 30min :). Kwas mlekowy wygładza skórę, matuje ją i oczyszcza. Naprawdę świetne efekty!
2. Maseczka z limonki, oliwy i płatków owsianych - 3 łyżki płatków owsianych należy zalać wrzątkiem i zostawić na ok. 10 minut, żeby zmiękły. Potem wlać łyżkę oliwy z oliwek oraz sok z połowy limonki i na koniec wszystko dokładnie wymieszać. Maseczkę wystarczy zostawić na 15 minut. Działa przeciwzapalnie i oczyszczająco. Odkryłam ją zupełnym przypadkiem, bo nie sądziłam, że limonka ma takie zastosowanie, ale jest na serio genialna :D.
3. Maseczka z banana i oliwy - która naprawdę mi się spodobała. W dużej mierze przez to, że banany praktycznie zawsze mam pod ręką :). Naprawdę ładnie matowi i nawilża skórę :). Do połowy banana wystarczy dodać łyżkę oliwy z oliwek, a potem wszystko zmiksować lub połączyć w jakiś inny sposób.

Kolejnym fajnym produktem w 'domowym spa' jest właśnie to mydełko :). Nie jestem pewna gdzie dokładnie można je kupić, osobiście znalazłam je na jednym z targów. Jest naprawdę genialne! Co prawda nie wygląda ani nie pachnie zachęcająco, jak inne sztuczne kosmetyki, ale na pewno spisuje się 100 razy lepiej. Dziegieć ma działanie gojące i regenerujące, dlatego kiedy pierwszy raz go użyłam byłam bardzo zaskoczona. Miałam po nim taką mięciutką i nawilżoną skórę :).

Następną rzeczą o którą warto czasem zadbać są paznokcie. Moje są bardzo miękkie przez co zawsze się łamią i nigdy nie mogę ich porządnie zapuścić :c. Przez wakacje naprawdę udało mi się poprawić ich stan.
Stosowałam głównie olejek arganowy, który jest idealny na wszystko (włosy, skóra, paznokcie). Wcierałam go w płytkę, a następnie malowałam odżywką eweline 8w1 :). Bardzo mi pomogła, bo paznokcie szybciej po niej rosną, są twardsze i mniej się łamią. Dodatkowo dobrze jest co jakiś czas skrócić paznokcie.


Moim ukochanym kosmetykiem, który spokojnie może się znaleźć w naszym domowym spa, jest peeling :). Ja najbardziej lubię te z firmy Joanna. Mają prześliczne kolory i jeszcze piękniej pachną. Do niedawna miałam wszystkie zapachy, ale zużyłam je w ekspresowym tempie, także zostały mi już tylko dwa, haha.

Bardzo lubię też maseło do ciała, o zapachu różnych egzotycznych owoców. Świetnie nawilża skórę, a przy tym bardzo ładnie pachnie :3.

Na koniec pokażę moją ukochaną odżywkę do włosów! Mogłabym cały dzień pisać, dlaczego jest taka wspaniała, ale wspomnę tylko, że naprawdę genialnie odbudowuje zniszczone włosy!
Przepis znajdziecie tutaj : KLIK - jedyne co dodaję tylko parę kropel olejku arganowego ;).

86 comments:

  1. Wow świetny pomysł na post!
    http://jessicasloniewskablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam czasem się zrelaksować i zrobić takie domowe spa. Bardzo odprężające i zdrowe dla ciała. Z pewnością skorzystam z odżywki do włosów.

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jutro wypróbuję odżywkę na włosy według Twojego "przepisu" :)
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny pomysł z takim domowym spa, każdy czasami potrzebuje się zrelaksować :) Pewnie przetestuję tę maseczkę z bananem :) Pozdrawiam

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajne pomysly ! Swietny post a szczegolnie w walacke Kiedy mamy Dużo wolnego czasu :) Zgadzam sie ze te pilingi są świetne ! Piękne zapachy :)
    Xx, zuza
    Mademoisellesusan.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ja robię sobie maseczkę drożdżową na włosy :)))

    nochanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny post! Też uwielbiam te peelingi do ciała xx
    Gratuluję 1000 obserwatorów ;)
    jozeefinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. też używam tych peelingów ;))
    świetne rady! :3
    haha kiedyś musze sobie zrobć takie spa :3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. och, przyda mi się takie spa.

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam taki 'czas dla siebie' i korzystam z niego regularnie. :)

    ReplyDelete
  11. Podobają mi się maseczki. Spróbuję ;) staraj się nie pilowac paznokci metalowymi pilniczkami. Rozdwajaja i niszczą paznokcie. Dużo lepsze są szklane (13 zł w Rossmannie) albo papierowe. ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  12. kocham takie maseczki <3

    ReplyDelete
  13. Mi też paznokcie się łamią więc stosuje już tą odżywkę. Maseczkę do włosów na pewno wypróbuję! Bardzo fajny pomysł na post. Rozwijasz się, Julcia :D
    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Hmm. Jeśli chodzi o te odżywki z Eveline, to radzę poczytać o nich więcej. Niestety nie są tak wspaniałe, jak to kiedyś się mówiło. Zawierają formaldehyd...

    ReplyDelete
  15. Latem szczególnie przyda się dobra maseczka do włosów, chyba się skuszę na te mydełko :)
    kejtifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Z takich naturalnych rzeczy-można nałożyć miód na twarz i poczekać 15 minut. Oczyszcza i świetnie działa na trądzik :)

    ReplyDelete
  17. Super post, ja też lubię robić sobie różne maseczki. Ostatnio robie sobie z płatków owsianych i z kefiru :)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Lubię maseczk, ale jeszcze bardziej peelingi. ^^

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetny pomysł na posta! Podoba mi się pomysł z tą maską z mlekiem,jest w sumie banalna w przygtowaniu,a przydałoby mi się takie coś na twarz,a o olejku arganowym myślę już od jakiegoś czasu,ale nie umiem zabrać się za to i iśc do sklepu :// XD
    Śliczne zdjęcia *-*


    bywiska.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Też lubię od czasu do czasu zrobić sobie spa, a jeśli chodzi o maseczki domowej roboty to jeszcze nigdy nie próbowałam. Zawsze mam to w planach, a potem zapominam. No, ale mam nadzieję, że na jesień w chłodniejsze wieczory będę tak eksperymentować! W każdym razie zapiszę sobie w ulubionych ten post, żeby nie zapomnieć o twoich sposobach :)

    Zapraszam ♥ http://inspire-someone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Wow xd Bardzo ciekawe :)
    Szczególnie zaciekawił mnie ten z bananami i o paznokciach :)
    Będę musiała wypróbować te sposoby :)

    http://verybeautylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ciekawy pomysł na posta ;) Chyba zaraz coś wypróbuję. Też lubię Tutti Frutti.

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Takie spa to świetna sprawa ;)
    Ciekawy post i piekne zdjęcia!!!

    martyna-k.blogspot.com ~ KLIK ♥

    ReplyDelete
  24. Ja nigdy nie stosowałam żadnej maseczki :)
    Blog♡

    ReplyDelete
  25. Dziękuję bardzo Jula za ten post! Teraz przynajmniej wiem jak mogę poprawić sobie cerę a no i na pewno też wykorzystam te Twoje maseczki :D
    http://passion-niki-mery-fashion-photography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Oo, przydatny post. :) Pomyślę nad tymi odżywkami.

    ReplyDelete
  27. Maseczki bardzo mi się spodobały ;)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Nigdy tak nie robiłam ale myśle ze na dniach spróbuję :))
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. To już wiem co będę robić w sobotę ;) haha
    Świetne maseczki i z tego co napisałaś pasują do mojej skóry. Piękne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK :)

    ReplyDelete
  30. Fajne rzeczy, super :) Też używam odrzywki Eveline :) Wypróbuję twoich sposobów.
    dziamonablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Nie znałam tych maseczek na twarz, chyba wykorzystam tą z mlekiem! Jeśli chodzi o odżywkę z Eveline to u mnie nie sprawdziła się. Paznokcie przez pierwszy miesiąc używania były ładne, szybciej rosły i były twardsze ale potem paznokcie zaczęły się łamać. Świetny, bardzo przydatny post z bardzo ładnymi zdjęciami. Oby takich więcej!

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Też kiedyś robiłam z koleżanką takie mini domowe spa ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Śliczny ten blog. Bardzo fajny i ciekawy post. Teraz będę tu zaglądać regularnie! ♥ Maseczki są świetne i z chęcią je wypróbuję! :)

    Zapraszam: (może odwdzięczysz się komentarzem)
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM (KLIK) ♥

    ReplyDelete
  34. Nie wiem, czemu, ale uważam, że to pierwsze zdjęcie jest urocze :) Robiłam kiedyś maseczkę z mleka, ale szubko przestałam, bo wręcz nienawidzę tego zapachu, a później wszędzie go czułam, fuj ;)

    ReplyDelete
  35. Swietny pomsyl na post! Na pewno wykorzystam ktoras z maseczek ^^
    paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. świetne pomysły. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam. :)

    ReplyDelete
  37. Bardzo przydatny post <3 Oczywiście, zrobię kiedyś tę odżywkę do włosów! :) Świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam
    Mój blog - kliik! ♥

    ReplyDelete
  38. Świetne te sposoby :) Kosmetyki też bardzo fajne :) Może wpadniesz do mnie? ;D

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Fajny post xd i sposóby o których wgl nie miałam pojęcia:)
    hopefulness5.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Jestem ciekawa efektu po maseczce z banana i oliwy, muszę to sprawdzić :)
    Też uwielbiam ten peeling z firmy Joanna!

    Zapraszam: http://oliwkowe-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Chyba zaczne uzywać tą maseczkę , bo zauważyłam że strasznie duzo osób ja juz poleca
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Uwielbiam takie chwile relaksu z maseczką na twarzy -pełne odprężenie <3
    Dzisiaj wypróbuję z mlekiem:)

    ReplyDelete
  43. Spodobał mi się bardzo ten post :) Te peelingi to miałam filetowy i truskawkowy są genialne :)
    Na pewno kiedyś zrobię tą odżywkę na włosy :*
    http://ilovefruiit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Jak sobie dajesz mleko na twarz, przecież zaraz spływa..? ;P
    Bardzo fajny post, czasami fajnie jest zrobić sobie takie domowe spa, pełen relaks! :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jak nakładasz tonik czy mleczko :).Po prostu wcierasz wacikiem w twarz i tyle, nie spływa :).

      Delete
  45. Świetny post,
    a zdjęcia tak dobrej jakości.
    Ja też muszę zainwestować w aparat.

    sabrinka123.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Bardzo ładne zdjęcia-zachęcają do skorzystania z tych produktów :)
    U mnie nowe diy:
    DIY top damski

    ReplyDelete
  47. Świetna ta odżywka ;) zaprasZam do siebie. patyskaa.blogspot.be

    ReplyDelete
  48. Z Joanny z tej serii peelingów mam pomarańczowy i również jestem nim zachwycona! :3 A te Twoje maseczki zapowiadają się zachęcająco, może powinnam spróbować :)
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  49. Chyba zrobię sobie takie domowe spa, trochę relaksu nigdy nie zaszkodzi!

    Blueberry chocolate-blog

    ReplyDelete
  50. Ja też mam zawsze banany w domu, więc na pewno skorzystam z tej maseczki.
    sweethomesweety.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. tez daje zawsze po umyciu kilka kropel olejku arganowego!
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. fajne domowe sprawdzone sposoby:)

    feel-that-moments.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Świetny pomysł na post! Aż mam ochotę zorganizować sobie takie 'domowe spa' :)

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Uwielbiam Twojego bloga chociażby ze względu na zdjęcia.Można zrobić na prawdę ładne,ale żeby jeszcze pasowały tematycznie do posta,to już nie takie łatwe.Na prawdę świetnie Ci idzie.Mam nadzieję,że w przyszłości(oby niedługiej) będziesz osiągała w tym kierunku wiele sukcesów,bo z pewnością Ci się należy.A jeżeli już jesteśmy przy samym domowym spa,to ja często na włosy nakładam jajka.Jest to dosyć popularne,ale na prawdę daje niezły efekt.Mogłabyś napisać jakich kosmetyków używasz na co dzień do włosów czy skóry?

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Haha, aż sobie sama zrobię takie ''domowe spa'' :)

    ReplyDelete
  56. Czasami zdarza mi sie robic takie zabiegi, ale przewaznie nie mam na to czasu :/

    ReplyDelete
  57. Ciekawy post, zrobię sobie dzisiaj takie domowe spa ! Ja również bardzo lubię te peelingi z Joanny :)

    ReplyDelete
  58. Fantastyczne zdjęcia, chyba też zrobię sobie domowe spa ;)

    * MÓJ BLOG *

    ReplyDelete
  59. Świetnie wyglądasz! nie moge uwierzyć że wakacje sie prawie kończą ;c może w następnym poście opiszesz jakie są twoje idealne wakacje?

    jugii.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  60. świetna notka, napewno mi sie przyda! ^^
    ___________________________________--
    http://littlemaagic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Ta odżywka jest naprawdę świetna :O

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  62. Uwielbiam organizować sobie domowe spa :)
    To super sprawa!!!!
    Zapraszam na swojego bloga:
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. domowe spa, bardzo oryginalny pomysł, miałam ten krem tylko fioletowy, pachnie przepięknie :)

    im-mags.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Bardzo oryginalny pomysł na napisanie posta :)
    Lusia

    ReplyDelete
  65. Ja również uwielbiam robić sobie takie domowe spa. Gorąca, długa kąpiel też działa na mnie bardzo relaksująco. :)

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  66. Ja używam olejku arganowego do włosów, bardzo mi pomógł :)

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Muszę zainwestować w olejek arganowy, ponieważ od zawsze o nim słyszałam dużo dobrych rzeczy a nigdy nie miałam okazji, żeby go kupić :) O maseczce z bananów jeszcze nigdy nie czytałam, ale brzmi ciekawie i zachęcająco, na pewno kiedyś spróbuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥
    nussia890.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Pomysły na maseczki - super! :)

    ReplyDelete
  69. Super pomysł na post! Wiele przydatnych porad, które z chęcią wykorzystam :). Mam tą odżywkę, jest genialna!
    Mój blog-kliiiiik!

    ReplyDelete
  70. Świetne porady. Uwielbiam takie posty, są bardzo przydatne! ♥ A spa właśnie zamierzałam sobie urządzić :D

    ♥http://magicalsleep.blogspot.com/♥

    ReplyDelete
  71. http://wehotlooks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Rewelacyjny post! Aż nabrałam ogromnej chęci do wypróbowania takiego spa :)

    ReplyDelete
  73. Muszę wypróbować te maseczki, i koniecznie tą odżywkę na włosy, ponieważ moje są w fatalnym stanie.
    Ale muszę ci powiedzieć, że masz naprawdę świetnego bloga! Bardzo ładny wygląd, miło się czyta posty, a zdjęcia są dopracowane i świetnej jakości! Masz wszystko dopięte na ostatni guzik! Tak trzymaj! ♥
    Zaczęłam cię obserwować i będę często wpadać:)

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Genialny pomysł na post! W najbliższym czasie też muszę zrobić coś takiego u mnie.Co do tych peelingów to również je uwielbiam.Działają rewelacyjnie i w dodatku ich cudowny zapach.Masz świetnego bloga.Posty przemyślane i dopracowane.Oczywiście obserwuję :)
    http://smiletooliwia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Bardzo fajny post, może kiedyś urządzę sobie "mini spa" ;D

    W wolnej chwili zapraszam:
    jedno-zycie-jedna-troska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Zastanawiałam się jak nałożyć mleko na twarz, ale pewnie chodzi o wcieranie go wacikiem, prawda?
    Uwielbiam ten peeling z czarną porzeczką, natomiast teraz używam z pomarańczą - oba pięknie pachną :)
    [http://onelittlesunbeam.blogspot.com/]

    ReplyDelete
  77. Muszę wypróbować maseczkę z limonki! :)

    ReplyDelete
  78. Bardzo piękne djęcia <3
    zapisałam ten post i chyba będę stosować się do Twoich zaleceń :)
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  79. Dawno nie widziałam tak cudownego bloga, oczywiście obserwuję a post super :))
    Nie, to nie formułka którą kopiuję i wklejam każdemu.

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    ReplyDelete
  80. Ja lubie sobie od czasu do czasu zrobić takie domowe spa z maseczkami, ogarnięciem paznokci itd :) Do paznokci także używam tej odżywki :) Uwielbiam ją ;)
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  81. Mam taką samą odżywke do paznokci. Jest genialna. Jednak w najblizszym czasie musze sprobowac zrobic maseczki.
    http://szare-chmury.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA