11 October 2014

Powracam do "żywych" ;)

Hej.Za nami długa przerwa, bardzo długa. Nie wiem czy to dobrze, dla was pewnie nie. Dla mnie raczej przeciwnie, chyba było mi to potrzebne. Czasami przerwy są istotne, pozwalają spojrzeć w inny sposób, z zupełnie odmiennej perspektywy pozwalając coś zmienić. A przecież i zmiany są potrzebną, nieodmienną częścią naszego życia. Dochodzę tu do pewnego patowego punktu. Wiem, że chcę coś tutaj zmienić - nie wiem jedynie co konkretnie, taka ironia...
Małymi kroczkami, na tyle na ile ten mój świat pozastawiany książkami i stertą lekcji ( które nie wiele wnoszą) pozwoli coś się zdziała, pozmienia. Nie próbuję powiedzieć, że posty będą się pojawiały z zawrotną częstotliwością... Nie. Czeka mnie dość ciężki rok, jak zresztą każdego kto pisze w tym roku testy na koniec szkoły. Nic nie jest oczywiście nie do przejścia. Przez te 4 tygodnie nieobecności udało mi się wszystko uporządkować, nadrobić i w miarę możliwości usystematyzować coś w tym moim chaosie :). Październik, listopad będą trudne, patrząc po mojej szybkości rozkręcania się w szkole, ale jakoś damy radę :D.


Podczas mojego długiego i zawiłego procesu 'ogarniania szkoły' udało mi się wypracować prę prostych zasad szybszej nauki. Odkrycie to to nie jest, ale pozwoliło mi oszczędzić trochę czasu. A w końcu warto się podzielić tym co tak usilnie próbowałam wprowadzić w życie przez ten chwile nieobecności ;)

❀ O wiele lepiej wszystko zapamiętuję kiedy mój zeszyt z notatkami jest kolorowy. Zawsze przyklejam mnóstwo karteczek i piszę definicje kolorowymi mazakami czy zakreślaczami :D.Często też robię sobie oddzielną notatkę do sprawdzianu gdzie wypisuję rzeczy których nie umiem.

Od jakiegoś czasu zaczęłam pakować się wieczorem, zamiast na chybił trafił rano, przed wyjściem z domu :P. Nie powiem dość zbawienna metoda, bo w porannym amoku i tak zawsze czegoś zapominałam nie mówiąc już o tym, że nie starczało mi na nic czasu.

Żarełko - czyli moja miłość c: Naprawdę pomaga kiedy się uczę, jakoś tak 'smaczniej' mi idzie.

Z dobieranie stroju, jest identyczna sprawa. Rano stać mnie tylko na wyciągnięcie tego co się jest pod ręką (więc wyglądam noo... wiecie), zdarzało się nawet, że o mały włos a wybiegłabym w piżamie haha. Zdecydowanie lepsze efekty są kiedy wszystko zaplanuję wieczorem :D.

Nigdy jako tako nie zwracałam uwagi na muzykę. Owszem słuchałam jej, ale nie była dla mnie zbyt istotna, po prostu stanowiła jakieś tam tło. W tej chwili trochę inaczej na to patrzę ;). Zaczęłam też słuchać takiej bez słów (ewentualnie jakiejś relaksującej :o) kiedy się uczę, serio pomaga. Nauka wydaje się wtedy jakaś przyjemniejsza (nie bredzę, mówię poważnie). Szybciej mi wtedy idzie.

A teraz przedstawiam moje ukochane karteczki bez których bym zginęła! W rzeczywistości mają o wiele bardziej wyrazisty, neonowy kolor, więc jakoś zawsze rzucą mi się w oczy i przypomną o czymś ważnym :D.

Oprócz tego staram się odrabiać lekcje z dnia na dzień i bardziej "systematycznie" uczyć. Na przykład kiedy jadę autobusem do szkoły zamiast wgapiać się w okno powtarzam część materiału, zawsze mam wtedy mniej do zrobienia po powrocie do domu :).
Pomocne są też takie spisy 'co muszę dziś zrobić'. Jeden malutki minusik - zawsze je gubię... 

75 comments:

  1. śliczne zdjęcia <3

    ___________
    a u mnie?
    pachnąco

    ReplyDelete
  2. Cieszę się, że wróciłaś! Bardzo przydatne porady, niektóre będę musiała wcielić w życie, żeby być lepiej zorganizowaną :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wykorzystuję wszystkie metody, sposoby oprócz karteczek, w tym roku jakoś się za to wzięłam i nie powiem dość dobrze idzie :) Jak fajnie, że wróciłaś, nawet nie wiesz ile razy odświeżałam twój blog czekając na nowy post i to uczucie, kiedy w końcu jest! Cudowne zdjęcia z resztą jak zawsze, kurczę ja Twój blog naprawdę uwielbiam! ♥

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia, takie kolorowe i świetne jakościowo :) Piękna jesteś <3

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Każdy musi sobie wynaleźć własny sposób na naukę :) Wspaniałe zdjęcia, uwielbiam oglądać Twojego bloga!

    http://polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super zdjęcia :D
    Ja też mam tyle nauki, że po prostu tragedia:(

    PS; Zapraszam do mnie na konkurs.

    hopefulness5.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. w czym przerabiasz fotki? są zawsze takie ładne i zadbane :)

    ja zawsze wieczorem szykuję się do szkoły, rano musiałabym wstać chyba o 5 żeby się wyrobić haha.

    ReplyDelete
  8. To lepiej dla Ciebie, że zrobiłaś sobie tę przerwę, dobrze jednak, że wróciłaś, bo kocham Twojego bloga <3
    Mi od jakiegoś czasu pomaga muzyka klasyczna... Włączam ją w głośnikach, żeby nie leciała zbyt głośno i zazwyczaj powtarzam materiał na głos, ma to dla mnie jakiś większy sens niż czytanie bez żadnej muzyki w myślach. :D

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. spróbuję tak z tą muzyką:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja w ciągu tego miesiąca zdążyłam dostać kilka jedynek i dwójek. Nauczycielom nagle się przypomina, że mamy egzamin pod koniec roku i w ten oto sposób człowiek nawet nie ma czasu po szkole godzinkę pospać, bo już się trzeba uczyć. Eh. Nie wiedziałam, że ten rok będzie tak wyglądać. Życzę Ci powodzenia, żebyś wyrabiała z materiałem i żeby żadne informacje Ci z głowy nie wylatywały :))
    Co do zdjęć. Bardzo mnie denerwuje kiedy dodajesz posty, jestem wtedy taka zazdrosna! Naprawdę nie wiem jak ty to robisz, że każde zdjęcie wywiera na mnie taki wpływ! *wstaje i klaszcze* :)

    ReplyDelete
  11. Świetnie, że wróciłaś!
    Wykorzystuję takie same metody! Bardzo mi to pomaga. Ja zawsze muszę być zorganizowana!
    Świetne zdjęcia!

    http://rehab-of-pessimism.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia
    http://mandyy-blog.blogspot.com/2014/10/sheinside.html#comment-form

    ReplyDelete
  13. aaale tu u Ciebie bialutko! masz świetnie dobrane gadżety w pokoju!:)

    ReplyDelete
  14. stęskniłam się za tobą! ♥
    genialne zdjęcia

    pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jejciu!!!Kocham te twoje zdjęcia,są takie śliczne.
    I cieszę się,że w końcu jesteś. ;)
    Bardzo przydatny post.Muszę kilka punktów wcielić w życie.
    Pozdrawiam
    kaamaam-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. cieszę się, że wróciłaś ;3 świetne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  17. Systematyczność rzeczywiście pomaga. :)

    ReplyDelete
  18. Wykorzystuję te metody choć do nauki muszę mieć ciszę ;)
    mój blog, coomedyyyy

    ReplyDelete
  19. śliczne zdjęcia :) Też pakuję się wieczorem :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Dobre rady. Ja właśnie muszę zacząć przygotowywać stój dzień wcześniej, bo rano nie mam tyle czasu żeby wybierać w ubraniach. ;)

    http://daarson.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Odkąd pamiętam, pakowałam plecak wieczorem rano, sporadycznie robiłam to rano. Nie wyobrażam sobie tego, że inni pakują się właśnie o poranku, dla mnie to niemożliwe! Często też wieczorem planuję, co ubiorę następnego dnia, co znacznie mi wszystko ułatwia. :)
    Ogólnie dla mnie nic nowego, ale innym mogłaś pomóc. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam ,że nie ma tam żadnego odkrycia ,ale są to rzeczy które pomogły mi się jakoś zorganizować ostatnio ;D

      Delete
  22. Cieszę się z Twojego powrotu! Ładne, przejrzyste zdjęcia <3

    ReplyDelete
  23. Fajne sposoby. Ja musze się w końcu nauczyć szykowac ubrania i lekcje wieczorem

    polgia.blogspot.be

    ReplyDelete
  24. Super opisanie czynności. Super że jesteś!
    Ciągle czekałam na post ♥

    ReplyDelete
  25. Wszystkie sposoby już dobrze znam i kocham :). Przerwy sa potrzebne każdem!

    Natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Cudowne cudowne zdjęcia *.*

    ReplyDelete
  27. Ja chyba nigdy nie przestanę zachwycać się Twoim blogiem ;__; Wszystko jest takie idealne! Ty, zdjęcia, Twój pokój, wygląd bloga... No pozazdrościć. :D

    ReplyDelete
  28. Śliczne zdjęcia! Ja też muszę mieć kolorowo w zeszycie i wszystko zorganizowane, inaczej nie dałabym rady haha :D

    http://o-justbreathe.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. też sobie przyklejam na szafke, żeby nie zapomnieć:)!


    Pozdrawiam!
    JUGII.BLOGSPOT.COM- KLIIK

    ReplyDelete
  30. Ładne zdjęcia
    http://aliceee-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Całkiem fajne pomysły ;)
    maniaa-mania.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Też staram się pakować wieczorem, przygotowywać ubrania również, chociaż najchętniej i tak wyszłabym w piżamie ;p
    xx, Zusia
    mademoisellesusan.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. ja tez lubie sluchac muzyki podczas odrabiania lekcji :D nawet przy nauce, a podobno sluchanie matematyki podczas odrabiania zadan z matmy jest lepsze niz "na sucho"

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  34. Cudowne zdjęcia, post czytało mi się świetnie, bardzo ciekawy, super napisany. Mam pytanie, a mianowicie gdzie kupiłaś listonoszkę, jest świetna.

    ndoto-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Cudowne zdjęcia, post czytało mi się świetnie, bardzo ciekawy, super napisany. Mam pytanie, a mianowicie gdzie kupiłaś listonoszkę, jest świetna.

    ndoto-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. ja chyba już od dawna korzystam z podobnych rad
    nigdy w życiu nie pakowałam się rano, wszystko załatwiam wieczorem już od pierwszej klasy podstawówki haha :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Jejku jakie cudne fotki <3

    Zapraszam do mnie : http://pinkimika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Haha, pierwszy raz "słyszę" o pakowaniu się rano. Ja od zawsze robię wszystko wieczorem :D
    Rada z muzyką relaksującą bardzo mi się spodobała. Wypróbuję :)

    Zapraszam!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  39. Śliczne zdjęcia, masz talent! Jaki masz aparat?
    Case jest boski, haha. :D

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Świetny plecak i te zeszyty : *
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Codziennie czekałam na nowy post <3
    Ja też zawsze pakuję się wieczorem, żeby rano niczego nie zapomnieć. Kolorowe karteczki też są w moim przypadku bardzo pomocne!

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  42. ale masz cudny pokoik, my również taki spisy bardzo często się gubią :D zapraszam do mnie :) http://iamahapppy.blogspot.com/2014/10/my-new-phone.html

    ReplyDelete
  43. Haha, kiedy pakuję się rano, zawsze o czymś zapominam :D Spróbuję sposobu z muzyką :)

    ReplyDelete
  44. Baaardzo fajny post, bardzo pomocny :)
    Zapraszam do mnie :))
    http://klemka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Ooo, w końcu wróciłaś :) Niezmiernie mnie to cieszy! Mam nadzieję, że pomimo natłoku nauki uda Ci się dodawać posty, chociaż raz w tygodniu.
    +Też mam Stitcha ♥

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. sliczna obudowa na telefon *,* i zeszyty :) tez czesto nie mam czasu na nic ;c

    http://chilloutandawesome.blogspot.com

    zapraszam post o wizycie w najbardziej luksusowym hotelu w moim mieście :)

    ReplyDelete
  47. Ja zawsze pakuję i wybieram ubrania wieczorem, rano nie zawsze starcza na to czasu ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Zgadzam się przerwy są bardzo potrzebne tak jak zmiany :)
    Śliczne zdjęcia i świetne rady :)

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Też staram się systematycznie uczyć i odrabiac lekcje. A co do stroju i pakowania się do od początku pierwszej klasy gimnazjum tak robie że wszystko przygotowywuję wieczorami heh
    Możesz mi powieedzieć jak zrobiłas ten pasek taki z muzyką z YT?
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Fajnie że wróciłaś, a przerwa to potrzebna dla każdego blogera :) Śliczne zdjęcia :)
    Ja wieczorem zawsze się pakuje tylko jedyne co to czasmi rano nie wiem w co się ubrac i stoje przed szafą połowę czasu którego rano mam :)
    http://ilovefruiit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Zakochalam sie w twoim blogu moglabys napisac na moim profilu jakiego uzywasz aparatu? Oczywiscie obserwuje :)

    ReplyDelete
  52. świetne zdjęcia i genialne sposoby.. sama niektóre stosuje ; p
    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Rozumiem cię doskonale, ja też dopiero dzisiaj wstawiłam post, bo długo nie miałam czasu absolutnie :\
    Świetny plecak!! *-*

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się taka kolorystyka.Ja już wcześniej doszłam do wniosku, że zaplanowanie stroju i spakowanie się wieczorem to dobre wyjście :)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Nareszcie jesteś! Bardzo się stęskniłam, haha ♥. Ja mam teraz małą przerwę, muszę uporządkować parę rzeczy... Genialne zdjęcia i porady! Jak zawsze jestem zachwycona nowym postem.
    Mój blog-kliiiiik!

    ReplyDelete
  56. piękne zdjecia , czekam na kolejną notkę !

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    ReplyDelete
  57. Kocham piosenke Riptide <3 A przerwy są czasem naprawdę bardzo potrzebne . :)

    ReplyDelete
  58. Świwetne zdjęcia i post :3 wszystkie rzeczy co napisałas mam w nawyku więc no.. :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. ja zapisuje sobie w kalendarzu wszystko c:
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Piękne zdjęcia, ja też mam takie karteczki faktycznie pomagają ;))
    http://ikatniss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. jeeej no! zakochałam się w twoim blogu naprawdę♥ niesamowitee!

    olczblog.blogspot.com- KLIK!

    ReplyDelete
  62. Moje sposoby są całkiem podobne :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. perfekcyjne zdjęcia! Na prawdę świetne! Co do rad, to sama stosuje część z nich :)

    ReplyDelete
  64. Śliczne zdjęcia!

    http://sohunex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Jeśli chodzi o muzykę bez słów, która cholernie Cię zrelaksuje, mogę polecić If These Trees Could Talk czy nasze polskie Tides From Nebula ;) Słucham post-rocku od niemalże trzech, czy czterech lat i potwierdzam, jest to najlepszy sposób na naukę. Wagę do muzyki przykładałam od zawsze więc jeśli trzeba Ci jakiś muzycznych odniesień daj znać, bo na pewno znajdę coś w deseń Twojego gustu!

    snowdealers.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Do dziś uwielbiam takie szkolne dodatki. Słodkie zeszyty, fajny plecak, długopisy. Nie przejdę obojętnie obok takich stoisk. <3
    Co do postanowień...niestety, owszem - miałam, ale u mnie na dłuższą metę się nie sprawdzały:D Powodzenia w roku szkolnym. / cukrowana.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Bardzo fajne porady i ładne zdjęcia ja osobiscie rowniez wieczorem sie pakuje i "ubieram" :)
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  68. Genialny Blog <3 Bedę tu Częściej Wpadać :D
    Świetne zdjęcia a najbardziej podoba mi się twój desing bloga :)
    Zapraszam Cieplutko Do nas <3 / Wera
    Nasz Blog - klik! WAŻNE !!
    Nowy Post Zobacz!!

    ReplyDelete
  69. świetne rady na pewno skorzystam <3
    http://daria-darek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Czuje się jakbym dostała jakieś obsesji na punkcie twojego bloga , świetne rady :))


    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA