29 November 2014

Favourites :)

Cześć.W sumie nigdy na blogu nie publikowałam postów z kosmetykami, ale mam nadzieję, że się spodoba. Razem z mamą nazbierałyśmy cały arsenał odżywek, olejków, toników i innych dupereli. Zastanawiam jedynie się jak długo jeszcze nasza szafka wytrzyma to obciążenie hehe :D.


W zasadzie peelingu z Joanny nie mam co opisywać, bo pojawiał się tu z setki razy haha :). Natomiast żel z yves rocher mama kupiła jakiś czas temu. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy, ale ten ma akurat dziwaczny zapach i średnio mi się podoba.
Na zdjęciu macie wszystkie moje ulubione kosmetyki :).Nie wiem tylko co ostatnio jest nie tak, ale gubię co drugi kosmetyk do malowania się - eye linery przodują, bo parę dni temu nie miałam już praktycznie żadnego :o.
Bronzer kupiłam w biedronce, ale jestem z niego mega zadowolona. Ta jaśniejsza część zastępuje mi też ostatnio puder. Jedyne co to nie mogę go za dużo nałożyć bo potem wyglądam jak bambo. ;)
Moje ukochane cienie do powiek, które  używam w sumie tylko kiedy robię komuś make up. Ale i tak bardzo je lubię.
Perfumy kupiłam w Paryżu. W zasadzie nigdy nie używam perfum, ale te uwielbiam! Szkoda, że nie możecie ich powąchać przez monitor komputera haha :')
Z toniku i mleczka jestem naprawdę zadowolona, więc śmiało mogę polecić :D. Natomiast oba serum do rzęs na razie testuję. W zasadzie to tylko to drugie, bo regenerum używam do wyrównywania brwi, także ten ... W każdym razie mam mieć grubsze rzęsy po miesiącu stosowania. Jednak z racji, że jest w składzie olejek rycynowy miałam nakładać ją co 3 dni - ale ciągle o nim zapominam i w efekcie końcowym tylko raz w tygodniu olśniewa mnie żeby go nałożyć ;).
 A teraz czas na stado moich odżywek do włosów! To i tak nie wszystkie ,bo ostatnio używam jeszcze maski z aletry :).
Najpierw parę godzin przed myciem nakładam zazwyczaj olej arganowy (na ostatnim zdjęciu) i chodzę z włosami spiętymi w koka. Później dokładnie spłukuję go z końcówek i myję głowę szamponem.Później nakładam moją ulubioną odżywkę z timotei. Naprawdę bardzo dobrze nawilża  włosy, są po niej takie mięciutkie. Na koniec jak już lekko podsuszę włosy ręcznikiem wcieram tą złotą odżywkę z loreala. Ładnie nabłyszcza końcówki i nadaje im taki złotawy odcień :).
Ten olejek arganowy w małej buteleczce to też świetna sprawa. Wcieram go zazwyczaj przed wyjściem z domu (jak mi się przypomni heh ;) w końcówki.
 Wiem ,że zdania na temat tej odżywki są dosyć mocno podzielone. Mnie jednak ona bardzo służy i mam po niej mocniejsze paznokcie. Lubie też płynne szkło z tej firmy (tak to miała być ta druga buteleczka, ale się rąbnęłam dwa razy to samo xd).


A wy macie jakieś swoje ulubione kosmetyki? :)
ASK

60 comments:

  1. lubię te żele z YR

    __________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Świetny post! Uwielbiam Twój blog. Niestety nie mam ulubionych kosmetyków. :)
    http://aleksandra-brycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. kosmetyki z Yves Rocher są moim zdaniem naprawde dobre! :) Kto by pomyslał, że bronzer z Biedronki okażę się naprawdę dobry, pozory mylą! :)

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. chcialabym kupic ten tonik z ziaji :) podobno bardzo dobra seria

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  5. Odżywki z eveline są najlepsze! :) Polecam!

    carlyyy-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Nie używam żadnej z rzeczy ale mam nadzieję, że to się zmieni. :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  7. fajni ulubieńcy
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne kosmetyki :)
    Ja stosuję różnych kosmetyków z zależności od tego co mi przypadnie do gustu :)
    Ale bardzo lubię puder i tusz do rzęs z firmy (o ile dobrze pamiętam) MIYO :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    ReplyDelete
  9. moje kosmetyki ciągle zmieniają się i niestety nie mam ulubionych

    ReplyDelete
  10. Nie używałam szczerze żadnego z nich, ale ten pomarańczowy peeling wygląda kusząco hah :D
    obsserwuję :)
    http://toffi-k.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. *Nie załadowały mi się wcześńiejsze zdjęcia i nie widziałam reszty zdjęć, poprawka : Też używam tej odżywki z eveline i jestem zadowolona i regenerum do rzęs, ale czy jest jakiś efekt to sama nie wiem ;P

    http://toffi-k.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ja mam złą opinię o tej odżywce z Eveline, strasznie połamała mi paznokcie :(
    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. ja mam wszystko z Oriflame, haha :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia i niezle musisz miec studio urody w domu z taka ilością produktów pielęgnacyjnych ;)
    Ja na razie nie mam takich swoich ulubionych kosmetyków, z czasem sie znajda ;)
    Pozdrawiam ^°^
    Ilovefruiit.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Odżywki z Eveline znam i lubię, reszty jeszcze nie testowałam, ale chyba wypróbuję tonik z Ziaji.
    Buziaki!
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Nie mam czym się chwalić jeśli chodzi o ulubione kosmetyki, bo nigdy się nie malowałam, nie używałam ani tuszu, ani pudru więc.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Używam tej odżywki 8w1 i jest super :)

    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  18. Niektóre kosmetyki testowałam! :)

    ReplyDelete
  19. Używam tych samych odżywek! Super kosmetyki!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  20. Ja używam głównie naturalnych "kosmetyków". Olej kokosowy i olejek arganowy to podstawa w mojej kosmetyczce :)
    finementesword.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Nie miałąm okazji wypróbować żadnego z tych kosmetyków ;))
    wspaniałe zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. OO jestem bardzo ciekawa jak się sprawuje ten brązowy eyeliner. Kupiłam już kilka w tym kolorze, ale strasznie ciemnieją po aplikacji i robią sie wręcz czarne :c
    www.nikodemcio.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Mam kilka ulubionych,a w innych przypadkach nadal pooszukuję swoich faworytów :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Szukalam dobrych odzywek i mysle, ze znalazlam 😊http://ewelina-r.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  25. Szczerze mówiąc, to nie używałam nigdy żadnego z tych kosmetyków, ale już od jakiegoś czasu chcę wypróbować tę odżywkę z Eveline ;)
    Piękne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  26. Olejek arganowy jest rzeczywiście świetny.
    Moimi ulubieńcami są: eyeliner i Lip butter (masełko do ust) XD zresztą więcej jest w nowej notce na blogu więc zapraszam <3
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  27. Fajni ulubieńcy, nie przepadam za tego typu postami,ale twoje zdjęcia są tak świetne że aż musiałam przeczytać cały post, haha:D
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/11/listopadowy-haul-wiki.html

    ReplyDelete
  28. Moim ulubieńcem jest odżywka do włosów z AVON'u, a tak poza tym to średnio zwracam uwagę na kosmetyki :)

    ReplyDelete
  29. Różne ;)) Z Avonu i inne ;d
    Świetny post !
    Bardzo fajny blog ;p
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Chyba kupię sobie ten tonik... ;)
    Bardzo miło się czyta ten post,a zdjęcia wprowadzają mnie(nie wiem dlaczego...haha) w taki świąteczny nastrój.Może to przez te lampki w tle? :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    kaamaam-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ja tak samo z mamą mamy pełno kosmetyków :) O produkty Eveline i Ziaji lubię :)

    ReplyDelete
  32. Ja lubię ich naprawdę dużo i lubię próbować nowych rzeczy, paru z pokazanych przez Ciebie nie miałam i nie moge się doczekać kiedy wypróbuję. Przed ostatnie zdjęcie jest świetne ;)

    Zapraszam do wzięcia udziału w AKCJI!!! :)

    Pozdrawiam,

    http://blog-natt-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Uwielbiam tą odżywkę do paznokci do paznokci. Wiem, że zdania na jej temat są podzielone, ale dla mnie jest po prostu genialna. Zachęciłaś mnie do kupna tego tonika z Ziaji, mam nadzieję, że również mnie przypadnie do gustu.
    sweethomesweety.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Też bardzo lubię tą odżywkę to paznokci z Eveline :) I peelingi z Joanny też uwielbiam ^^
    Jejku, jakie śliczne są te zdjęcia.. Nie wiem co w nich takiego jest, ale mi się mega podobają!

    Buziaki ;*
    onlyimagin.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Opinie o odżywce z Evelline są bardzo podzielone, ale mi osobiście ona pomogła.
    Bardzo ładne zdjęcia! :))

    Dopiero zaczynam, bo ukradli mi poprzedniego bloga. Zajrzysz?
    Mój Blog - klik, ZALEŻY MI. Obserwuj, komentuj!

    ReplyDelete
  36. Cały czas planuję zakup tej odżywki do paznokci z Eveline, ale boję się, że mi zaszkodzi niż pomoże, bo niektórzy mieli jakąś masakrę z paznokciami po niej... Może kiedyś. ;)
    Nie używam zbyt wielu kosmetyków, więc może powstrzymam się od wypowiedzi, który jest moim ulubionym. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ja używałam tego regenerum do rzęs ale nie działalo u mnie
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Nie używam żadnego z tych kosmetyków, ale może na któryś się skuszę :)
    Wysłałam do Ciebie maila ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Świetni ulubieńcy :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Mam identyczne perfumy z Paryża są super <3 ja uwielbiam kosmetyki z firmy Lancome :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  41. Bardzo fajny post ;) sporo fajnych rzeczy bardzo lubię peeling z Joanny tylko o innym zapachu ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza ;)

    ReplyDelete
  42. Ja bardzo lubię taki tonik Clean&Clear :)
    ikatniss.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Jejku moje ulubione prefumy! Tez kupiąłm je w Paryżu ;3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Widać, że masz talent do fotografii, bardzo ładnie ujęłaś wszystkie te produkty ;)
    n-ieulotne.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Ja używam mało kosmetyków. Ale fajne produkty :)

    ReplyDelete
  46. Ja regularnie stosuję tylko odżywkę do włosów :D

    ReplyDelete
  47. Używam toniku i mleczka.
    Zdjęcia mi się bardzo podobają są cudne!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie.
    http://nesly-ness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Chciałabym zdobyć to regenerum. Sprawdziło sie ?

    ReplyDelete
  49. Nie używałam tych kosmetyków ale w najbliższym czasie być może, któryś zakupię :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Ja niczego nie potrafię stosować regularnie, ehh ;/


    talliablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Też mam takie perfumy z Paryża, ale o zapachu 'Juste un Baiser' i jestem z nich bardzo zadowolona :)
    Fajni ulubieńcy!

    Zapraszam do mnie :)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. miałam okazję wypróbować te perfumy chyba wszystkie zapachy i są na prawdę śliczne :)

    Klik, Klik ♡Blog♡

    ReplyDelete
  53. Ja mam dużo ulubionych :)
    świetne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  54. Super post :)

    http://the-watermelon-club.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  55. miałam ten tonik z ziaja haha
    i tez szukam bronzera więc skoro mówisz ze ten z biedry dobry to moze zainwestuje ;o
    sliczne wdjecia btw :)

    zapraszam na vloga i do obserwacji jesli sie podoba :)
    magdauke.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Odżywka do paznokci z Eveline jest świetna ! Polecam :D

    Zapraszam do mnie :)
    http://antiszek-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Bardzo fajny post :). Obs za obs? :) d-omi.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Fajny post, wszystko jest czytelne :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA