26 December 2014

Ciut więcej o mnie

Cześć. Jakiś czas temu obiecałam, że wstawię posta w którym napiszę coś więcej o sobie. Wprawdzie faktów nie jest za dużo i pewnie moi znajomi dodali by coś jeszcze to zawsze trochę z każdym faktem dowiecie się o mnie czegoś więcej :D. Pierwszy raz wstawiam taki post, ale myślę, że coś się jeszcze zorganizuje w podobnym stylu! :)


Nawiązując do mijających świąt mam nadzieję, że spędziliście je równie miło jak ja, w gronie rodziny! No i oczywiście, że prezenty trafione :*
 Ogółem jestem raczej bardzo towarzyska i nigdy nie miałam problemów z nawiązywaniem znajomości :D. Czasami tylko dziwnie czuję się w grupie osób, która zupełnie odbiega typem charakteru od mojego. Zazwyczaj kiedy poznam kogoś nowego praktycznie buzia mi się nie zamyka i jeśli ta osoba nie ma dystansu często uznaje mnie za lekko szurniętą xd.
 Kiedy się nie wyśpię chodzę nie ogarnięta, o wszystkim zapominam i potrafię 'zamulać' przez cały dzień :o. Często też towarzyszy temu bredzenie bez sensu hehe.

 Często wprowadzam do swojego słownika różne dziwne powiedzonka, a jeśli ktoś zacznie mówić jakieś słowo w kółko mi się to również udziela. Tym sposobem Ola wymyśliła słowo 'japa' i tak teraz na okrągło to powtarzam, kiedy mi coś nie wyjdzie. Bywało, że wypaliłam z tym na lekcji...
 Rzadko kiedy mówię coś całkiem 'serio'. Często po prostu stwierdzam półżartem, nie koniecznie przywiązując wagę do danej rzeczy ;D.
Bywa, że nie przejmuję się zbytnio jakąś rzeczą/sytuacją, ale jeżeli ktoś poruszy dany temat potrafię w kółko o tym gadać i strasznie się nakręcać, trudno mnie wtedy zamknąć xd.
 Z reguły mówię wprost jeśli czyjeś zachowanie mi się nie podoba, zawsze wydawało mi się, że jeśli powiem coś komuś szczerze nawet jeżeli się z tym nie zgadza powinien to po prostu wiedzieć. Ja bym wolała, zawsze można wtedy coś zmienić. Chociaż jest to łatwiejsze w gronie bliższych znajomych, czasami jeśli się kogoś nie zna za dobrze, lepiej chyba trzymać język za zębami xd.

 Kiedyś miałam głupi zwyczaj przejmowania się tym dlaczego jakaś osoba mnie nie lubi, teraz mi to po woli przechodzi :D.
| spodnie - Primark | Kurtka, koszula- H&M | sweter - prezent na święta| buty - Biedronka |
 O wiele bardziej wolę pisać niż wypowiadać się na lekcjach czy 'wygłaszać' jakieś przemówienie, pocieszać też zbyt motywująco raczej nie umiem haha.
Ale jeśli chodzi o rozmowę z kimś dla odmiany lepiej jest mi kiedy widzę tą osobę, pisząc nigdy nie wiem co ktoś miał na myśli :o.
 Nie cierpię sportu... Łoho gdybyście widzieli mnie jak kiedyś grałam na wf, straszny widok ;P.W tej chwili w sumie na szczęście nie muszę chodzić na te lekcje. Jakoś nigdy za nimi specjalnie nie przepadałam, już wolę pływanie w basenie ;)
 Jestem masakrycznie niecierpliwa... Bella coś o tym wie, bo kiedy tylko zaciął mi się komputer miałam ochotę roztrzaskać go o ścianę i zaraz panikowałam ;). Wtedy Belluś spokojnie rozwiązywał problem w komputerze. Ja w tym czasie dostawałam białej gorączki xd.
 Mam 2 psy (Kapsla i Muffcię) i 3 koty (Ciastka, Muszu i Mimi), ale przynajmniej raz na 2 miesiące przybłęda nam się jakiś kotek lub piesek do domu, więc praktycznie zawsze jest u mnie w domu pełno zwierząt. Potem każdemu robię zdjęcie na pamiątkę jak musimy go oddać i jakby zacząć przeglądać te wszystkie zdjęcia to można by pomyśleć, że mam jakiś zwierzyniec przy domu haha ;D.
Chcielibyście co jakiś czas takie posty? :)
 ASK

101 comments:

  1. Jeju, jakie piękne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  2. Kocham twoje zdjęcia, jesteś taka śliczna ! <3 Oczywiście, że chcemy, jeszcze się pytasz :)

    http://sweeeeet-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. śliczne zdjęcia! Bardzo chcemy! Też jestem strasznie niecierpliwa:)
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. sliczne zdjecia, u mnie jeszcze nie pada snieg
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jakie cudowne zdjęcia ! Zazdroszczę śniegu ♥ A post genialny ! Mogę wiedzieć jakiego aparatu używasz ?
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia i bardzo ładny post ;)
    Wesołych !
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Cudowne zdjęcia. Naprawdę dawno takich cudnych i magicznych zdjęć nie widziałam <3

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. jestem w szoku, jakie piękne zdjęcia! u mnie śniegu nie widać, za to cały dzień świeciło słońce. przeczytałam wszystko i powiem Ci, że też wolę pisać niż mówić a w dodatku jestem straaasznie niecierpliwa :)

    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. Ojej snieg, zazdroszcze *-*
    Cudowne zdjecia ;3

    Nowy post, zapraszam c:
    Prosze o klikanie w linki :D
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/outfit-sweterek-z-sheinside.html?m=1

    ReplyDelete
  10. cudowne zdjecia, troche wiecej się o tobie dowiedziałam, słodki kotek, u mnie jest tylko jeden piesek, chociaż chciałabym mieć też inne zwierzęta

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jestes sliczna:) Fajne sa takie posty, warto cos wiedziec o blogerce! Wesolych! xx
    ngvyen.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Miło Cię bliżej poznać :D Piękne zdjęcia!
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Też tak, że czasami powtarzam po kimś 'powiedzonka' w kółko i w kółko :D. Robisz takie cudowne zdjęcia, że nie mogę się napatrzeć! Rób jak najwięcej takich postów :)

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajny post, lubię tego typu notki, możesz je robić częściej :) Kurczę, zazdroszczę Ci, że tak łatwo umiesz nawiązywać znajomości, ja niestety jestem trochę nieśmiała :/ Ale pracuję nad tym :)
    Zdjęcia jak zawsze cudowne i najlepsze :*

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Rób takie posty, sporo się o tobie dowiedziałam bo przypuszczałam że jesteś zupełnie inną osobą :) Ale wydajesz się na prawdę fajna i w dobrym sensie szalona :D

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetny post i bardzo ładne zdjecia:)

    ♥Zapraszam dziś do mnie na live, wszystkie informacje na blogu:

    http://ula-ulaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Japa! Hahaha
    Sliczne zdjecia♥!

    feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetny post i cudne zdjecia :)

    ReplyDelete
  19. Mega zdjęcia. Jak ja ci zazdroszczę śniegu, nawet po świętach ; )

    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Śliczne Zdjęcia <3 <3 <3 *-*

    ReplyDelete
  21. bardzo fajny post, robisz świetne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  22. Piękny kotek <3 Ja niestety nie mogę mieć żadnych zwierzaków, bo moja mama ich nie cierpi.


    http://younglonelysoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. masz bardzo ciekawy charakter sliczna ta bluzka
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. ja też rzadko biorę coś na serio, nienawidzę wuefów i jestem bardzo niecierpliwa :)

    ReplyDelete
  25. Zdjęcia na Twoim blogu są powalające :) Że też dopiero teraz do Ciebie trafiłam... :) Z przyjemnością pooglądam i poczytam :)

    ReplyDelete
  26. Cudowne zdjęcia. Cieszę się, że nareszcie spadł śnieg!
    Ja też nie lubię publicznych przemówień i jestem bardzo niecierpliwa. Natomiast w przeciwieństwie do Ciebie uwielbiam sport, a wychowanie fizyczne to mój ulubiony przedmiot! :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  27. O matko! Jakie genialne zdjęcia! *-* Zakochałam się w nich! Jesteś bardzo śliczna! :* I widzę, że mamy takie same imię! :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Zdecydowanie chciałabym więcej takich postów. Możesz też napisać coś o tym, jak robisz tak cudowne zdjęcia!




    ~ m y b l o g

    ReplyDelete
  29. Zapomniałaś dodać, że jesz rutinoscorbin ;p XD
    Prześliczne zdjęcia *o*

    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  30. Bardzo ciekawych rzeczy się dowiedziałam o tobie :)
    Cudowne zdjęcia :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Zdjęcia na Twoim blogu są powalające, jeszcze nie spotkałam takiej bloggerki, która robiłaby podobne zdjęcia! Genialny blog, aż zaobserwuję normalnie :)

    Serdecznie zapraszam na mój blog- klik!

    ReplyDelete
  32. Świetny post, też nie lubię wygłaszać przemówień na forum klasowym :D
    obserwuję ;3

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Również nie lubię sportu, zdecydowanie więcej takich postów! :))

    Mój Blog - klik! ZALEŻY MI

    ReplyDelete
  34. Masz ciekawy charakter :* a do tego jesteś bardzo ładna !!!

    Zapraszam na bloga,dopiero zaczynam !Jesteś ciekawa jak robi się pierniczkowe latte!Jeżeli tak to zapraszam:D
    http://poziomkovelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Jestem za takimi postami :) Ja przygarnęłam psiaka :) też nie cierpię wfu, ale na szczęście jestem w takiej sytuacji jak Ty ;d Piękne zdjęcia. Masz prześliczny uśmiech, oczy i takie szczupłe nogi *,*

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Haha z wymyślaniem nowych słów to ja też nie mam problemów haha :D
    Zdjęcia jak zwykle cudne!! *.*
    U mnie nie ma śniegu tyle :c

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Jejku jaka Ty jesteś śliczna :o *.*
    Zapraszam do mnie :*
    maguul.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. też mam dwa psy :) śliczne zdjęcia *.*
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. 4,5,6 mam tak samo :D 7 czasami :)
    cudowne zdjęcia :)
    mi jakoś święta tak dziwnie minęły...
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Co do słówek - też mam tak. Od kilku dni, gdy ktoś mnie trącnie, albo na mnie nadepnie, od razu wypalam ,,ale pastuch'' - nie wiem skąd mi się to bierze :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha nie mogę, jak to przeczytałam to ciągle się śmiałam XD.

      Delete
  41. Śliczne zdjęcia! ♥
    Możesz częściej dodawać takie posty, z chęcią przeczytam :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    ReplyDelete
  42. oo! no to jesteśmy bardzo podobne :)
    piękne zdjęcia, a takie notki sa super!

    ReplyDelete
  43. Przecudowne zdjęcia!
    Z chęcią czytam takie posty, więc czekam na następne :)
    julaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Niektóre rzeczy są u mnie podobne np. to z powiedzonkami haha
    Takie posty dodawaj częściej. Przecudowne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. ja takze nienawidze wfu haha aktualnie na niego nie chodze i mam nadzieje, ze tak zostanie :C ale uwielbiam cwiczenia i taniec!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  46. Ślicznie wyglądasz :) U mnie poprawa humoru bo jest u mnie już trochę śniegu :) ^^
    ilovefruiit.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Ja też rzadko mówię coś serio! Wiele się o tobie dowiedziałam i chętnie bym jeszcze takie posty u ciebie przeczytała. Wspaniałe zdjęcia, dostałam właśnie pod choinkę lustrzankę ale chyba nigdy nie będę robić takich ślicznych zdjęć jak ty :)

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Śnieg *.* Dużo śniegu. Zazdro. U mnie ledwie co przymrozek. Mieszkam tak naprawdę na takim zadupiu xD U nas nie pada, a dziesięć kilometrów od nas pada śnieg, albo deszcz, albo w ogóle burza była. Taka odcięta od świata.
    Dobrze jest jednak oderwać się od tego doła i popatrzeć na piękne osoby, które mogą i jak najbardziej z tego śniegu korzystają [i go wykorzystują :D]
    "Tym sposobem Ola wymyśliła słowo 'japa' " - Czyli powiedzenie "zamknij japę" też pochodzi od Oli? Ola - szacun ;)
    " Kiedyś miałam głupi zwyczaj przejmowania się tym dlaczego jakaś osoba mnie nie lubi, teraz mi to po woli przechodzi :D" - Jak ktoś Cię tylko nie lubi, to dlatego, że umiesz robić zdjęcia [i znasz osoby, które takie zdjęcia ładne umieją Ci zrobić... No chyba, że w plenerze wykorzystujesz statyw, ale to... mniejsza!], czy dla tego, że jesteś bloggerką a inni nie mają na tyle odwagi, bądź też dla tego, że jesteś ładna. :D
    Dawno te buty w Biedronce były? :D

    Śliczne zdjęcia, ślicznaś Ty, więcej takich postów, powodzenia w przeróżnych rzeczach :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. No chyba ze 3 lata temu je kupiłam :D
      A z tą 'japą' to wymyśliła było w takim bardziej przenośnym znaczeniu, po prostu od Oli się to zaczęło haha, wiem, że istnieje coś takiego jak 'zamknij japę' i notabene krzycząc 'japa' to tak jakbym sama do siebie mówiła 'zamknij się' haha XD.

      Delete
    2. To chyba nie mam już szans. [na te buty] Spoko, spoko... Śmiałam się tylko :P
      Miłego dnia :*

      Delete
    3. Noo, ale wiem ,że jeszcze można kupić w chińczyku albo na necie :D!

      Delete
  49. Ale cudne zdjęcia! Piękne :) U mnie też spadł śnieg i jest biało dookoła. Mamy kilka wspólnych faktów, np. to że też jestem szczera, a czasem nawet za bardzo i też wolę pisać różne rzeczy do szkoły, niż odpowiadać na środku :) Rób więcej takich postów.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. piękne zdjęcia :*
    u mnie też dziś nasypało śniegu ♥

    Zapraszam do mnie - HELLO-WONDERFUL♥ - klik

    ReplyDelete
  51. Ale jakie cudowne zdjecia :3 widze ze jestes tak samo gadatliwa osoba jak ja xD
    Onlydreams8.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Zakochałam się w tych zdjęciach ❤
    Jesteśmy trochę podobne z mówieniem :)
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Jejku dopiero teraz nadrwiłam na twojego bloga i jest jednym z najlepszych.
    Świetnie piszesz i boskiee zdjecia :))
    Będzie mi miło jak wpadniesz to mnie na nową notkę.
    Moje postanowienia noworoczne
    Pozdrawiam,cieplutko i jeszcze raz zapraszam buziak :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ja również nienawidzę sportu, jak już to pływanie :D I też jestem strasznie niecierpliwa ;)
    Piękne zdjęcia! Zazdroszczę śniegu, u mnie jeszcze nie ma ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  55. jeszcze niedawno też nie przepadałam za lekcjami wf-u, a niecierpliwa jestem strasznie! haha ;)
    bardzo spodobał mi się ten post i czekam na więcej :)

    ReplyDelete
  56. Ale śliczne zdjęcia, widzę, że u Ciebie bardzo ładna pogoda! :)
    Ja również nie lubię mówić na lekcji, gdy mam odpowiadać to jakaś masakra, wolałabym to wszystko napisać :D Ja kiedyś lubiłam sport, ale z wiekiem mi przeszło xd

    ReplyDelete
  57. Jejku masz fantastyczne zdjęcia! Ślicznie wyglądasz :)


    ReplyDelete
  58. Śliczne zdjęcia. Tyle śniegu u ciebie nasypało. :D Też wolę pisać niż się wypowiadać na lekcjach. ;) Ja lubię sport, ale nie koniecznie wf w szkole.

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Jakie piękne zdjecia, śliczne na nich wyszłaś *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. 1 fakt mam to samo.. I również jestem strasznie niecierpliwa. Dawniej też to miałam "Dlaczego mnie on nie lubi, co ze mną nie tak" a teraz mi to zwisa haha :D
    Twoje zdjęcia są takie cudowne że jezu! *o*

    Zapraszam :)
    http://sandryyshen.blogspot.com/2014/12/parental-advisory.html

    ReplyDelete
  61. Zdjęcia są po prostu cudowne, każde ma w sobie jakąś magię - serio! :) Gratulacje!

    ReplyDelete
  62. Dobrze się tyle o Tobie dowiedzieć! Śliczne zdjęcia.
    Kocham Cię jeszcze bardziej zimą, hah <3

    ReplyDelete
  63. Cudowne zdjęcia, są magiczne! :)

    +monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Ciekawe fakty :D
    Podobają mi się zdjęcia! *.*

    niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Prześliczne zdjęcia ! Jejku u mnie troszkę śniegu wczoraj spadło i zaraz stopniał :/ Ja dopiero zaczęłam blogować więc mam nadzieję że zajrzysz : http://olaa-olaablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Pięknie, śliczne, rewelacyjne (wszystkie słowa pasują) zdjęcia! <3 Takie lekkie, pastelowe. Lubię takie. Przepiękne!
    Ja też jestem czasami niecierpliwa. xD
    piankaofstyle.blogspot.com-klik♥

    ReplyDelete
  67. JA TEŻ JESTEM NIECIERPLIWA! hahaha
    Piękne zdjęcia!

    Nasz blog - ZAPRASZAMY! ♥

    ReplyDelete
  68. Bardzo ciekawy post i prześliczne zdjęcia :D W jakim programie je edytujesz? :)
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  69. cudowne zdjęcia i świetny post :)
    http://boskalewandowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Oh, jaki piękn ten kotek na zdjęciach <3

    ReplyDelete
  71. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz ale powiem Ci, że zrobił na mnie świetne wrażenie. A po Ty poście widzę, że mam sporo zachowań podobnych do Twoich, także z pewnością będę tutaj często wpadać.
    Po za tym świetne zdjęcia! :)
    Z przyjemnością obserwuję.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://nada--blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Jestem u Ciebie pierwszy raz i akurat trafiłam na taki post - super, bo przynajmniej na początek mogę Cię poznać ;d I zauważyłam, że mamy sporo wspólnych cech, choćby to, że większość rzeczy mówię pół żartem, pół serio. Niestety, zdarza się, że ludzie nie rozumieją mojego poczucia humoru i dziwnie patrzą, bo myślą, że jestem zupełnie poważna... ;)
    Pozdrawiam, Panna Obrażalska :)

    ReplyDelete
  73. Oczywiście że chcemy, super pomysł na posta :) Rób o wiele częściej.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Super zdjęcia <3 ja też jestem niecierpliwa pod względem np jak coś mi się zatnie laptop/telefon masakra XD
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  75. Jeju, jakie śliczne zdjęcia! Wyglądasz wspaniale z tym śniegiem we włosach pośród śniegu, taka bladziutka, dopasowujesz się do otoczenia, haha. A te przyrody, po prostu cuda! Bardzo, bardzo mi się podobają. Ale cieszą oczy! ;)
    Kilka faktów mamy podobnych. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Ja July i moja koleżanka June dostałyśmy nowe telefony! Obie dostałyśmy Samsun Galaxy S3 mini :)

    ReplyDelete
  77. Śliczne buciki ♥

    viicky-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Piękne zdjęcia, jak zawsze z resztą! Uwielbiam je oglądać :)
    Bardzo ładnie wyglądasz!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/winter.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    ReplyDelete
  79. O matko, ja też nienawidzę wf-u :D Chyba każdy ma mnie za idiotkę patrząc jak "gram" haha :D

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. super zdjęcia! :)
    http://bythewayimivonne.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Suuuper zdjęcia :)
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Prześliczne zdjęcia, jej! ♥
    Super fakty. :)
    http://kakas-nakoblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Zdjęcie są przecudowne,a ty prześliczna, boże jak ja ci zazdroszczę :*

    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  84. Świetne zdjęcia + piękny śnieżek.
    gopnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Tak czytam i muszę przyznać, że mamy dużo wspólnego hah :D Też tak mam, że wolę z kimś rozmawiać 'na żywo', bo jak z kimś piszę to już nie raz zdarzyło mi się np. nie wyczuć jakiegos sarkazmu czy ogólnie się dogadać ;) Chyba słyszałaś to już tysiąc razy, ale jakie ty masz dłuuugie nogi :o a twój kot jest super słodki :)
    Chciałabym się tylko zapytać, jaki to model aparatu? bo zdjęcia, są super dobre, w jakim programie je obrabiasz?
    Pozdrawiam, Nadia :)

    ReplyDelete
  87. Jesteś prześliczna i robisz cudne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  88. jakie cudowne zdjecia djfosijgoigjoijwoijhsiohsie ♥
    Zapraszam do mnie- KLIK ♥

    ReplyDelete
  89. bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  90. Widać, że fakty są szczere i, że należysz do bardzo pozytywnych osób. No i poza tym świetne foty :)
    Zapraszam do mnie
    http://bespokeanorak.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Jesteś prześliczna ! ♥

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA