23 December 2014

Coraz bliżej Święta!

Hej.Święta zbliżają się naprawdę wielkimi krokami, a co za tym idzie i przygotowania do nich są ogromne :). U mnie wszystko pachnie teraz wigilijnymi potrawami, normalnie ciągle mam ochotę coś podjadać. Przed chwilą ozdabiałam z babcią ciasteczka, a za parę minut robimy paszteciki! Uwielbiam tą atmosferę, kiedy dookoła pełno jest różnych świecidełek, a w domu wszyscy krzątają się zamroczeni tą świąteczną aurą.
Wprawdzie czasami dociera do mnie takie wrażenie, że z każdym rokiem ,im robię się starsza, z każdym napływem kolejnych reklam, wystaw sklepowych i wszystkiego ta prawdziwa magia świąt gdzieś nam umyka. Przykre jest to że w dzisiejszym świecie na wszystkim trzeba zarobić i nie liczy się już nic więcej jak pieniądz. Bardzo mnie to irytuje, ale w zasadzie staram się odepchnąć takie myśli i po prostu nacieszyć się chociaż trochę tym czasem. Nigdy bym jednak nie pomyślała, że 'nie czuję magii świąt' czy czegoś w tym rodzaju. Ej jeśli sobie tak z góry założymy na pewno jej nie poczujemy! Przecież święta to czas, żeby oderwać się od komputera, zrobić coś z rodziną i chyba właśnie w tym tkwi cała magia. Nic więc dziwnego, że ktoś jej nie czuje jeśli siedzi z nosem w komputerze zamknięty w pokoju. To fakt, że czasem zachłystując się czasem wolnym chcemy po prostu pobyć sami i jak dorwiemy się do tego internetu to aż trudno popatrzyć gdzieś indziej niż w monitor. Ale przez te zamknięte drzwi pokoju świąteczna aura raczej do nas nie doleci, a nawet jeśli to co się dziwić, że będzie przytłumiona :). Więc jeżeli jest tu ktoś kto nie czuje jeszcze świąt niech spędzi ten czas po prostu jak kiedyś, kiedy miał te 5lat, bez komputera, ciesząc się, że zrobi choćby zwykłe ciastka i spędzi czas z rodziną :*. Naprawdę do tego nie potrzeba ani śniegu, ani lampek, czy bombek - to tylko ładne opakowania, które tak naprawdę nic nie znaczą w porównaniu z czasem spędzonym wśród bliskich!
Wczoraj przyjechały do mnie Ola z Karinką na zdjęcia. Skończyło się głównie na siedzeniu w domu, bo ani na sekundę nie przestawało lać. Zrobiłyśmy też parę zdjęć przy choince :D. Ale wiadomo jak to bywa nieraz z oświetleniem w pomieszczeniach, kiedy mocno zmniejszyłam czas naświetlania trudno było zrobić nie rozmazane zdjęcie... Dodatkowo szczególnie Olci strasznie się ręce trzęsły haha ;D.
Ola i morderczy wzrok Kariny hehe ;* (to miały być renifery jak coś xd)

Wiem ,ze dużo osób po prostu kupuje prezenty, ja z bratem często po prostu roimy coś dla wszystkich w domu :). W tym roku zrobiłam czekoladki z opakowania po kostkach lodu (inspirowane postem Julki - klik). Pozmieniałam tylko trochę zawartość dodając różne ,smakowe czekoladki i M&M's :D. Dodatkowo do każdej czekoladki doczepiam karteczkę z napisem 'zjedz mnie gdy...', gdzie dopiszę okazję kiedy czekoladka może zostać skonsumowana hah :D. Jakiś czas temu Zuzka dała cukierki z takimi karteczkami Oli i chyba się sprawdziło ( Karinka coś o tym wie, co przyszła do Oli jadła cukierki twierdząc, że ciągle jest jakaś okazja... xd)

Głównie przez ten filmik post ma takie opóźnienie... Ogółem nagrywałam go bardziej na próbę, a następnego dnia planowałam zrobić to od nowa tym razem ze statywem. Ale jak się obudziłam było ciemno i nic z tego nie wyszło. Także dodaję tą wersję próbną, mam nadzieję, że wybaczycie - ręka lata mi jak szalona XD. Chyba jednak da się jako tako to oglądać haha :)


Jest to bardziej tak z grubsza pokazany mój pokój, dokładniejszy room tour dodam jakoś po świętach :)
ASK

Wesołych świąt!

79 comments:

  1. ja takze mam wrazenie, ze z kazdym rokiem ta magia swiat umyka :(( i radosc z prezentow juz nie jest tak ogromna, bo po prostu licza sie mniej

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  2. Twój pokój jest cudny ! I tutaj też zadam takie pytanie jak pod filmikiem :D :
    Skąd masz biurko i łóżko ?
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  3. ładne zdjecia i fajny post
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Pięknie to wygląda w twoim pokoju <3 Ja z roku na rok też mam wrażenie że ta cała magia świąt znika..

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Fajny post taki realistyczny. Bardzo czekałam na ten post u ciebie.
    Zdjęcia sa po prostu genialne ❤
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia *,*
    Ja głownie porabiam cos w pokoju, ale tez pomagam przy przygotowaniach :p masz sliczny pokój, zazdroszczę! <3
    Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  7. Świetny wpis :)

    naja-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajne zdjęcia, zdjęcie choinki jest cudowne. Masz prześliczny pokój, uwielbiam białe meble ♥

    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  9. Jakie macie długie włosy! :o i jaki długi post, haha.
    Wesołych Świąt kochana! :* :) Śliczne zdjęcia :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia , świetny pomysł na te czekoladki, bardzo podoba mi się twój pokój i w jaki sposób go ozdobiłaś, mimo tej trzęsącej się ręki filmik jest bardzo fajny. Uwielbiam twoje posty,a to co napisałaś na samym początku to święta prawda. Chyba namówię babcie na zrobienie tych ciasteczek:*
    Pozdrawiam i wesołych świąt :)

    http://ndoto-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Przepiękne zdjęcia, zgadzam się z postem! Wesołych Świąt! :)

    ReplyDelete
  12. U mnie również pachnie świętami!
    Nie mogę doczekać się jutra :)
    Robisz przepiękne zdjęcia. Są naprawdę cudowne!
    Pozdrawiam i wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku 2015 :D
    Sylwia
    Mój blog - klik!!! ;)

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia zrobiłaś swoim koleżankom ;) Mi jeszcze do pełnego szczęścia brakuje śniegu.
    World reflected in the mirror

    ReplyDelete
  14. U mnie nie ma takiej tradycyjnej kolacji wigilijnej dla całej dużej rodziny, dlatego też nie ma tych świątecznych przygotować. Ale choinka już stoi u mnie w pokoju i od razu mi lepiej jak na nią patrzę :)
    Ślicznie wyglądacie! :)

    ReplyDelete
  15. Ja niestety przez barak śniegu mniej odczuwam magię świąt.://
    Świetne zdjęcia.
    Tobie również życzę wesołych świąt! :)

    +monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetny post, śliczne zdjęcia! A film też bardzo mi się podoba ♥

    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  17. masz rację, trzeba oderwać się od komputera i spędzić czas z rodziną! posłuchać wspólnie kolęd, upiec pierniczki, coś ugotować ;)
    śliczny pokój :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Swietny post i przesliczne zdjecia, az milo ogladac.
    Sliczne jestescie! ;3

    Wesołych Świąt! :*
    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  19. Ja kocham tą świąteczna atmodsfere a zdjęcia sliczne
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Cudownie to wszystko wygląda! :)

    ReplyDelete
  21. Ja tez im jestem starsza tym mniej czuję magię świąt :(
    Cudowne zdjęcia!
    Zaraz obejrzę twój filmik :)

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  22. Miło się czytało i oglądało zdjęcia :)

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia. teraz pieniądz najważniejszy... Ja nie czuję świąt co rok coraz bardziej ;c

    ReplyDelete
  24. fajnie , fajnie ale mimo to gdy w rodzinie nie ma harmonii to nie pojawi się ten magiczny klimat:)

    ReplyDelete
  25. Robisz śliczne zdjęcia. ;) Ja jak byłam młodsza to może czułam tą 'magię' świąt, ale teraz to nawet sama sobie prezenty pakuję. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Śliczny pokój i świetny sweterek na zdjęciach :)
    Fajny pomysł na prezent :D
    ewelina-r.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Śliczne zdjęcia! :)
    Ja czuję tą magię Świąt i ich klimat.
    Masz śliczny pokój :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    ReplyDelete
  28. Śliczne zdjęcia ! Wesołych Świąt <3

    sweeeeet-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja też kocham świąteczną atmosfere, dzisiaj od rana pomagałam mamie w kuchni :)

    http://ula-ulaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Masz cudowny pokój, a co do zdjęć to bardzo pozytywne.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. przeciez WSZYSTKEI te zdjecia sa piekne ;ooo
    wesolych ;*
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/12/1-zniszcz-ten-dziennik-wiki.html

    ReplyDelete
  32. ale śliczne zdjęcia, i te lampki na choince w kształcie serduszek<3 Super pomysł z tymi czekoladkami, hehe! !

    Życzymy wesołych świąt!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    ReplyDelete
  33. piękne zdjęcia! ja dziś dodałam w końcu room tour :) Wesołych Swiąt!

    ReplyDelete
  34. tez wydaje mi sie ze z kazdym rokiem ta magia swiat zanika ale itak je uwielbiam i sa wspaniale
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Zgadzam się z Tobą :) A zdjęcia z Kariną oraz Olą wyszły Ci świetnie! :* super filmik :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  36. piękne zdjęcia *.*
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Dekoracje prześliczne, tak samo jak i zdjęcia.
    Wesołych świąt ♥

    life-by-monika.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Jezu ten blog jest cudowny *-* Na prawdę najlepszy jaki w życiu czytałam <3 śliczne zdjęcia <3333

    ReplyDelete
  39. Ojej, prześliczne zdjęcia.
    Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  40. Zgadzam się z Tobą! Jak ktoś ma poczuć magię świąt, jeśli nie wytyka nosa z komputera! Bez przesady, święta to czas, żeby spędzić go z rodziną ;)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Jejku, ale masz cudowny pokój! *.* jeszcze w takim świątecznym wydaniu, kocham! ♥
    haha, przeurocze zdjęcia!
    to zdjęcie z serduszkami na choince jest wspaniałe <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Super zdjęcia i fajny filmik. Ładny masz pokój :D


    talliablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Ja tam mimo wszystko czuję tą atmosferę i nie wmawiam sobie, że jej nie ma bo ona zawsze gdzieś jednak z nami jest! :)
    Przepiękne zdjęcia i świetny filmik *o*

    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  44. jakie cudowne zdjęcia <3
    skąd ta śliczna czapka? ;)
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. U mnie ogromne przygotowania, wesołych świąt ;)
    Ale jesteś śliczna <3

    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  46. Cudowne zdjęcia :3 i filmik <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Masz racje, też czuję że z biegiem czasu magia świąt gdzieś znika ;/
    Piękne zdjęcia <3 Masz cudowny pokój!
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  48. Ja też dodałam taki filmik, haha! <3
    piękny masz pokój i dom <3
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  49. Przepiękne zdjęcia.

    http://vix-blog12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. wszystko pięknie wygląd :)

    Wesołych Świąt :)
    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  51. Świetny pomysł z tymi czekoladkami, na prawdę! Myślę, że wykorzystam go w okolicach walentynek :>

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. ale piękne, magiczne zdjęcia♥

    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie♡
    Mój Blog- ♡kliknij♡

    ReplyDelete
  53. Też robiłam takie czekoladki, tylko już daawno temu. Śliczne zdjęcia. Wesołych Świąt!
    ikatniss.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ty to zawsze robisz magiczne te zdjęcia :D A idź ty! Hahaha
    Nie no, jak zawsze pięknie i ze smakiem!
    Wesołych Świąt!
    Zapraszam na świąteczne posty na moim blogu jak i nie tylko! http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Bardzo ladny masz pokoj zazdroszcze :) wesowych swiat

    http://the-watermelon-club.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  56. Post jak zawsze super. Zgadzam się z Tobą w 100%. Zdjęcia cudowne i takie artystyczne :)

    pozdrawiam i życze Wesołych Świąt
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Magia świąt niestety zanika, nie tylko przez pogodę za oknem niestety.
    Świetne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. U mnie w domu co roku czuć tą magię świąt. Wspólne przygotowania, spędzany razem czas. Uwielbiam to :)
    Śliczne zdjęcia :)

    Wesołych świąt :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Kocham Święta, piękne zdjęcia!!

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! ♥

    Nasz blog - ZAPRASZAMY♥

    ReplyDelete
  60. Super zdjęcia. Dobre z was modelki ;)
    Wesołych Świąt !
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Piękne zdjęcia i blog :* Dodaje do obserwowanych i życzę wesołych świąt! :)
    maguul.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Zdjęcia są super jakości, przy tak jasnym i przejrzystym wnętrzu wyglądacie pięknie ;) A te czekoladki mniammm wyglądają pięknie ;)
    Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie, może wspólna obserwacja?;)

    ReplyDelete
  63. Jejuu śliczny bloog :*
    I ty teez :*
    Fajny post, i zdjatka :**
    Zapraszam na moj blog.. Jestem poczatkujaca :D
    Obserwuje ♥
    http://goshia-gosiaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Jejuu... *o* Nie zgadzam się z opisem. Te zdjęcia nie są amatorskie. One są świetne, wprost perfekcyjne! :)
    http://taktobylotakjest.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Jej,genialne zdjęcia,nie mogę się przestać na nie patrzeć.
    Cudowny sweterek z sówką.
    kolorowe-chmury.blogspot.com-KLIK Wesołych Świąt :*

    ReplyDelete
  66. Ależ klimat bije ze zdjęć :) wesołych Świąt

    ReplyDelete
  67. jestem bardzo zachwycony jakością zdjęć i stylem ich wykonania SUPER !!
    I oczywiście obserwuję !

    ReplyDelete
  68. Moim zdaniem ta magia też gdzieś umyka, chciałabym wrócić do tych czasów, gdzie miało się te 5 lat.. :)
    Obserwuję :) lifestyle-roksi.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Hejo, nie wiem czy pamiętasz, ale miałam zamiar zrobić post z 10 najlepszymi blogami moich czytelników i jak zresztą wiesz uwielbiam Twój blog, więc napisałam trochę o Tobie :* możesz sobie zobaczyć tutaj: http://minimalistyczny.blogspot.com/!

    Daria xx

    ReplyDelete
  70. wow, naprawdę przepiękne zdjęcia!
    świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga, a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny!

    ♥ V R N Q ♥

    ReplyDelete
  71. aaaaaaa, jakie piękne zdjęcia *-* <3

    leapostale.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Olcia była we wakacje w Hiszpanii? ;D

    Boże masz fantastyczne fotografie! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha tak, z tobą ;D.
      Dziękuję :**

      Delete
    2. No tak właśnie patrzyłam jaka znajoma mordka ♥
      Pozdrów ją! :*:*

      Delete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA