27 December 2014

Loose days after Christmas

Hejo. Jeszcze wczoraj cieszyłam się świętami, a dzisiaj pozostały już tylko wspomnienia (no może jeszcze trochę pyszności i nieco bardziej najedzona wersja mnie). Strasznie nie lubię kiedy te najlepsze momenty gdzieś nam tak szybko umykają. Teraz, po świętach w sumie nie robię nic konkretnego oprócz siedzenia na kanapie i dojadania ciast, które babcia upiekła parę dni temu ;D. Nie wiem jak ja to robię, ale wstaję koło godziny 9 i za dosłownie moment muszę iść spać. I ciągle tylko gdzieś podświadomie odliczam ile jeszcze wolnego mi zostało haha. Od poniedziałku obiecałam sobie, że troszkę się zbiorę i spotkam ze znajomymi zamiast tylko ciągle leżeć z kołdrą zaciągniętą po czubek nosa c:.

szarlotka babci + kawa <3
Mina mopsa zawsze spoko...
Obiecałam, że wstawię zdjęcia prezentów, więc proszę bardzo ;D. Dostałam jeszcze ten niebieski sweterek (ze zdjęć wyżej) i bluzkę (nie zrobiłam jej akurat zdjęć, ale i tak pewnie nie długo pojawi się na blogu ;).
Przenośna ładowarka, fajna sprawa może wreszcie nie będę chodziła z rozładowanym telefonem!
Mój ukochany puder <3 mama mistrz go znalazła ,ja wszędzie szukałam i nie dostałam :').

Jak macie jakieś pytania to zapraszam na ASKA, ostatnio częściej tam przesiaduję haha :D.

77 comments:

  1. Jaka ty jesteś śliczna!Genialny post!Uwielbiam twojego bloga no i co tu jeszcze dodać zapraszam do siebie :) muffinka-blog.blogspot.com FanPage https://www.facebook.com/pages/Muffinka-blogblogspotcom/1393266167636598 Będzie mi miło jak wpadniesz lub polubisz <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetne zdjęcia! Przenośna ładowarka super prezent :D

      niktniewidzi.blogspot.com/

      Delete
  2. Śliczne zdjęcia! :)
    Idealny sweterek ♥

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    ReplyDelete
  3. Ładne prezenty dostałaś. Jak ja kocham szarlotkę :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Sweterek piękny ^^
    ja wstaję o 12 i cały dzień leże, chociaż trochę ruchu by się przydało :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. widać mama się postarała z tym pudrem!
    świetne zdjęcia ;)

    Mój blog :) !

    ReplyDelete
  6. Haha też tak mam, że wstaję z łóżka i najczęsciej siedzę w nim cały dzień :D
    Śliczne zdjęcia i sweterek! <3

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Mi też dzień bardzo szybko mija. Sweterek jest śliczny! :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja też cały czas lezę i jem ;/
    talliablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. śliczne zdjecia, ja tylko wczoraj zrobiłam sobie drzemkę ale wstałam o 8

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. U mnie niestety tak samo, dzień tak szybko mija ;/
    Ps. Przenośna ładowarka mi również bardzo by się przydała-świetna sprawa!

    http://carolin-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Genialne zdjęcia :)
    Szkoda, że tak szybko minęły te święta...
    julaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Chyba będę musiała zrobić jak Ty. Od poniedziałku może w koncu wyjdę z domu! Haha. Śliczne zdjęcia:*

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Co Wy Wszyscy macie z tym, jak to szybko czas mija? xD [Już od kolejnej osoby to słyszę] Jakbym chciała się dołować, to bym sobie jakąś stronę ze smutnymi obrazkami znalazła. Serio! Znalazłabym coś. A nie dziś. Dziś to akurat ja jestem szczęśliwa [będę starać się o to by "może" zmieniło się w konkretną datę przybycia mego męża [takiego jednego, ładnego... Nieee. Nie mogę mieć męża. Mam piętnaście lat] z Warszawy do Wrocławia]. Więc proszę mnie tu nie dołować, że przed chwilą była dwunasta, a teraz dwudziesta. Nope, nope, nope.
    Przenośna ładowarka - musi być całkiem przydatna rzecz :D No i ładny sweterek.
    Zapomniałam Ci wcześniej powiedzieć, że masz bardzo ładny salon / przedpokój / jadalnię? [obstawiam taki salonik]. A przynajmniej ładnie wygląda na zdjęciach :D
    Słuchasz może piosenek ze Studia Accantus? N-nie?! Ale... Ale... Ale jak to?! No to zrobię Ci prezent i zachęcę do posłuchania chociaż jednej piosenki. A przynajmniej chociaż jednego coveru. [?] ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej no, ja tu nikogo nie dołuję tylko fakty stwierdzam :D. Mnie stanowczo leci za szybko, więc muszę się robotą zająć to od razu będzie lepiej! A poza tym ja sama się nigdy nie dołuję jak już to nieźle marudzę bo lubię i nie tracę z tego powodu humoru hehe :*.Nie mój zwyczaj :D
      Całkiem ok to studio ;D let it go jest fajne ;D

      Delete
  14. ja tez ostatnio przesiaduje tylko w lozeczku, szkola mnie tak wymeczyla, ze nie mam na nic innego ochoty, ale jutro zbieram sie po torbe na aparat i podklad do galerii :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  15. Ale cudowne zdjęcia! Bardzo świątecznie :D

    ReplyDelete
  16. Ja dzisiaj sobie pozwoliłam pospać do 10 ^^ hahah
    Już normalnie nie moge patrzeć na te wszystkie ciasta ;-; Dzisiaj chyba przesadziłam XDD
    Świetne zdjęcia *o*

    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  17. Jesteś przepiękna! :o i twoje zdjęcia są genialne :)
    maguul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja też mam zamiar nadrobić zaległości związane z przyjaciółmi ;))
    piękne zdjęcia! Jak ja kocham szarlotke *.*
    cudowny sweterek <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Widzę, że po głowie chodzi nam ta sama piosenka! :)
    Świetne prezenty, a ty jak zwykle robisz świetne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  20. Świetnie zdjęcia
    http://fotografiethebest.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Mam nadzieję, że pospotykasz się ze znajomymi. Piękne zdjęcia,
    pomojemux.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. fajności :) i ładne zdjecia.
    ja tam mam tryliard zadan do szkoly,wiec milo spedze sylwester robiac zadanka. ;)

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam twój blog! Jesteś śliczna. *.*
    Zapraszam.
    http://aleksandra-brycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Robisz naprawdę śliczne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  25. Szybko wszystko nam umyka ... :)

    ReplyDelete
  26. Piękny sweterek! Mi też te wolne dni szybko mijają, zdecydowanie za szybko :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. jesteś piękna wiesz o tym? ♥

    ReplyDelete
  28. Święta, święta i po świętach... Jedyne co zostaje to wspomnienia.
    World reflected in the mirror

    ReplyDelete
  29. Jestes taka sliczna, twoje zdjecia zawsze sa takie jasne i piekne. Uwielbiam je ogladac. :)
    Swietne prezenty. ;3

    Zapraszam c:
    Prosze o klikanie w linki :D
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/outfit-sweterek-z-sheinside.html?m=0

    ReplyDelete
  30. Mnie udało się dzisiaj spotkać z koleżankami, gdyby nie to pewnie siedziałabym tylko przed komputerem.
    Śliczna sesja :)

    ReplyDelete
  31. jesteś przeprze sliczna,,jejku:(
    threedayholiday.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ja też muszę właśnie się wziąć i spotkać ze znajomymi, a nie tylko cały dzień siedzę w domu xd
    Piękne zdjęcia! Idealny sweterek ♥
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  33. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Śliczne zdjęcia, i sweterek :)
    ikatniss.blosgpot.com

    ReplyDelete
  35. Fajne prezenty i śliczne zdjęcia. Szkoda, że ten czas świąteczny tak szybko się skończył :/ Teraz pozostały nam tylko smakołyki i ciasta :p

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Tak bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia! :3 Śliczny jest ten sweterek! ;3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Jesteś śliczna kochanie. Moja babcia też upiekła szarlotkę <3 Mmmm pycha
    smilenecia.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. U mnie babcia też piekła szarlotkę, mniam! :) Bardzo ładne zdjęcia.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ale jesteś cudowna <3
    Nadrabiam posty, bo dopiero znalazlam twoj blog :)
    Obserwuje <3

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Zawsze się zastanawiam jakim cudem wychodzą Ci takie piękne zdjęcia. Zazdroszczę, a te mi się bardzo spodobały. Też dostałam przenośną ładowarkę i dobrze, bo chyba będzie mi potrzebna w tym ciągłym biegu xd Ah szarlotka babci to coś pysznego. Heh myślałam, że tylko mi tak dni przebiegają między palcami, bo w sumie już niedziela.
    Też sobie obiecałam, że w końcu ze znajomymi wyjdę, a nie tylko herbata i kocyk :)

    ReplyDelete
  41. Czasami takie lenistwo też jest dobre, w szczególności, że trzeba zebrać siłę na kolejne dni szkoły! Jak zwykle fenomenalne zdjęcia kochana! :)

    ReplyDelete
  42. Jejku śliczny sweterek! I jak zawsze odjazdowe zdjęcia!

    Pozdrawiam! zapraszam:
    https://fashioncarolinna.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Śliczny ten sweterek, ja tez odliczam ile wolnego zostało. I jak zostanje tydzień wtedy będę chciala zatrzymać czas.
    ilovefruiit.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. to prawda jest świetny z manhatan lecz ja z rossmanna też polecam recenzja na moim blogu :D pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  45. Piękne zdjecia, naprwadę!
    Do tego świetny post - kocham świąteczną atmosferę :)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  46. Przenośna ładowarka to świetna sprawa! Także i mi by się przydała :)

    ReplyDelete
  47. jeju, jaka śliczna! :)
    Też szukam tego pudru, ale nie mogłam znaleźć. :)
    Przenośna ładowarka, przydałaby się i mi. :D
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  48. Nigdy nie słyszałam o takim wynalazku jakim jest przenośna ładowarka, ale faktycznie - fajna sprawa. Mi też by się przydała :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  49. Wiem, dość dziwne pytanie, no ale cóż... xd
    Gdzie kupiłaś tą cudną miseczkę w kropki? C:

    ReplyDelete
  50. Super zdjęcia, a przenośna ładowarka to dobry pomysł na prezent :)

    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  51. Święta,święta i po swiętach :>
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Świetne zdjęcia, jesteś mega fotogeniczna! I piękne przejrzyste wnętrze ;)
    Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej ;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Świetnie wyglądasz nawet z miną mopsa ^^
    Śliczny sweterek :)

    ReplyDelete
  54. Świetny blog, jest naprawdę cudowny. Też przydałaby mi się przenośna ładowarka. Uwielbiam Twojego bloga + idealne zdjęcia.
    gopnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ja nawet nie chcę myśleć o tym, że wolnego jest coraz mniej. :(
    Zupełnie się przestawiłam i wstaję o 18 a kładę się spać o 7 rano, haha.

    http://younglonelysoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Bardzo mi się spodobala jakość zdjęć i ich wykonanie, na pierwszy rzut oka widać, że masz świetny aparat :) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  57. Mina mopsa the best :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. idealne zdjęcia :3 przenośna ładowarka to naprawde dobry pomysł :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. śliczne zdjęcia *.*
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Piękne zdjęcia! <3 Pomysł z ładowarką jest rozwiązaniem gdy ktoś bardzo często używa telefonu. :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik♥

    ReplyDelete
  61. Narobiłaś mi ochoty na szarlotke hahhahah <3
    Zapraszam równiez na mojego boga, u mnie nowy post http://zulka-zuuulka.blogspot.com/2014/12/zyje.html zapraszam :)

    ReplyDelete
  62. Również kocham ten puder z Manhattanu *o*
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Ja tez teraz musze wyjsc gdzies na dwor ze znajomymi a nie siedziec w domu hah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Tak, tak ciasta babci i tyle pyszności, ale niestety to wszystko powoli znika z mojej lodówki i wyczekiwane święta się zakończyły. Wszystko na co tak długo czekamy to tak naprawdę tylko chwila, któa tak szybko przemija ;/ Cudowne prezenty!

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  65. niezła jest ta przenośna ładowarka! :D

    P.S napisałam na e-maila!

    ReplyDelete
  66. Też tylko siedze i jem :p
    Pozdrawiam :*
    kasiakinga19.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. śliczne zdjęcia. Tez leniuchuje ;)

    ReplyDelete
  68. Świetny post! :)
    zapraszam do mnie http://paulinaaa63-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Nie widziałam jeszcze takiego świetnego bloga! strasznie mnie inspirujesz i jesteś najlepszą blogerką razem z Lucy <3
    http://teamparisgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA