07 December 2014

Magic time :)

 Hej. Nie wiem jak widząc te wszystkie wystawy sklepowe, smakołyki, reklamy i ozdoby mogłam nie czuć zbliżających się świąt! Chodziłam tylko lekko się złoszcząc, że w połowie listopada w sklepach już dudnią o świętach. Zawsze mam wrażenie, że wtedy trochę zanika magia tych świąt. Wczoraj jednak wróciłam z wycieczki na świąteczny jarmark w Berlinie i po prostu nie mogę się oderwać od świątecznej atmosfery :). Ciągle puszczam jakąś muzykę podchodzącą pod ten klimat i objadam się korzennymi ciasteczkami albo smakołykami, które kupiliśmy na jarmarku,no po prostu nie mogę się doczekać :D. Chyba dopadł mnie przed świąteczny szał haha!
W tłumie stoisk przepełnionych to jedzenie to ozdobami, objawił się mi i mamie primark. Naprawdę kocham ten sklep, niestety u mnie w okolicy żadnego nie ma :/. Także wyszłyśmy (podobnie jak chya każdy ko tam wszedł) z gigantyczną torbą i wielkim uśmiechem :D. Dlatego praktycznie wszystko (wyjątek stanowią skarpetki) co mam ubrane na zdjęciach niżej jest właśnie z primarka!
Bez wejścia do starbucksa i wypicia pierniczkowej kawy też się nie obeszło! 
A wy już czujecie świąteczną atmosferę? 

72 comments:

  1. śliczne klimatyczne zdjęcia!

    ____________________________
    fashionblogger, styling&makeup Artist on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Ja jeszcze nie wpadłam w ten przedświąteczny szał, ale zapewne niedługo i mnie dopadnie! :D Nigdy nie byłam w Primarku a tak bardzo bym chciała :c Cudne zdjęcia, jak zawsze! :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  3. Też uwielbiam Primark! Zazdroszczę wyjazdu na jarmark świąteczny w Niemczech. Ja też wpadłam w świąteczny szał :)
    finementesword.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja czuję świąteczną atmosferę już od 1 grudnia :)
    Śliczne zdjęcia ♥
    ✻Zapraszam do mnie od dziś trwa świąteczny konkurs -KLICK✻

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia ^^
    U mnie już od początku listopada jest pełno ozdób świątecznych.
    Zawsze mnie to śmieszy :)
    Primark jest świetny, u mnie najbliższego sklepu jest 50 kilometrów. :/
    Świetne czapka ! *.*
    Buziaki :*
    http://lifeyourdream-olablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja czuję ją jak najbardziej! Wprowadziły mnie w nią świąteczne kubki ze Starbucks'a i kolorowe laseczki! Uwielbiam Primarka, niestety ja zaopatruję się w nim troszkę dalej- w Londynie. A co do jarmarku- wybieram się na niego już 16 grudnia :D

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie zimowym na moim blogu- kindziamindziaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Swietny post, przesliczne zdjecia. :)
    Cudownie! :)

    Nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/haul.html?m=0

    ReplyDelete
  8. Ja jeszcze szczerze mówiąc nie do końca czuję tą atmosferę. Zapewne jest to spowodowane ciągłym myśleniem o szkole, bo ten rok jest najważniejszy. Zazdroszczę wypadu do Berlina i oczywiście wizyty w słynnym Primarku, haha! Zdjęcia mega, mega, mega śliczne!
    Buziaki, Ola

    ReplyDelete
  9. Niesamowicie piękne zdjęcia, na prawdę! http://polinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. piekne foty:) szkoda ze w pl nie ma primarka,najlepszy jest!

    ReplyDelete
  11. Ja już od jakichś 2 miesięcy czuję święta :D
    Prześliczna ta czapka !! *,*

    ReplyDelete
  12. Cudowne zdjęcia! *.*
    U mnie w pobliżu niestety też nie ma primarka :(

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja już czuję tę atmosferę, ale wolałabym poczuć ją dopiero przed świętami. O, pamiętam jak byłam w Berlinie w primarku...ja akurat kupiłam sobie tam skarpetki ^3^ Ale bym sobie teraz pojechała do Berlina, awww.
    okaygeomi.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. świetne zdjęcia przyznam się że nigdy nie była w strackurcu

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Cudowne zdjęcia! Na tej kanapie najpiękniejsze. Mnie denerwuje ta ''atmosfera'' świąt już w październiku. Ogólnie święta uwielbiam! :)

    Zapraszam do mnie (nowy link):
    http://aleksandra-rutana.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Mnie już od dawna porwała ta świąteczna atmosfera, jak tylko pojawiły się pierwsze ozdoby i dekoracje świąteczne w sklepach . ;)
    Bardzo ładne zdjęcia. *.*

    http://pilovin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo fane zdjiecia i czapka :)

    The-watermelon-club.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Oczywiście, że czuję tą atmosferę i nie mogę się już doczekać świąt :)
    Śliczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    ReplyDelete
  20. Pierniczkowa kawa mmmmm <3
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/2014/12/jestesmy-kochani-czy-my-potrafimy-kochac.html

    ReplyDelete
  21. Bardzo podoba mi się ta piosenka. Jesteś śliczna !

    http://wicy1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Też chce do primarka! ;-;
    Ja już powoli wpadam w ten przedświąteczny szał! Dzisiaj idę po światełka i zdobie pokój! :D
    Mega, cudowne, najpiękniejsze na świecie zdjęcia *o* <3
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia :)
    Kocham takie świąteczne klimaty ;)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Kocham tą piosenkę! Piękne zdjęcia i fajne rzeczy. :) ♥

    dodatki-nastolatki.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. zakochałam sie w tych zdjęciach! A ja jeszcze nie za bardzo czuje te swięta ;/

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    ReplyDelete
  26. Powolutku, powolutku i do mnie klimat świąteczny dociera. Do szału to jeszcze sporo brakuje, ale jestem coraz bliżej. ;p
    Zazdroszczę zakupów w Primarku, chciałabym tam kiedyś trafić i mam nadzieję, że stanie się to już za niedługo. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja już dawno popadłam w świąteczny klimat ♥ w kółko chodzę i nucę świąteczne piosenki

    ReplyDelete
  28. Ja już dawno popadłam w świąteczny klimat ♥ w kółko chodzę i nucę świąteczne piosenki

    ReplyDelete
  29. Ja też jadę do Berlina, ale w czwartek :). Nie mogę przegapić primarka!

    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja nie mogę doczekać się świąt! Zazdroszczę tego, że byłaś na jarmarku w Berlinie. ;) Też bym chciała na taki pojechać. Śliczne zdjęcia. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ja również odczuwam już tą magiczną świąteczną atmosferę :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  32. Śliczne zdjęcia i bardzo podoba mi się ta czapka! :)
    Szczerze to ja też nie mogę się już doczekać świąt,ale na razie przede mną jeszcze dwa tygodnie pełne nauki...Więc muszę się uczyć i uczyć. ;)
    zapraszam do mnie
    kaamaam-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ja tam lubię jak dudnią o świętach miesiąc przed :d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Świetna czapka! Ja już czuję tą świąteczną atmosferę, uwielbiam to! :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  35. Wspaniałe zdjęcia! Zawsze chciałam być na tym świątecznym jarmarku w Berlinie i w sumie myślę, że nie jest to niemożliwe, bo w końcu nie jest to tak daleko :)
    Ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  36. Piękne zdjecia!
    Ja jadę do Berlina w piątek, PRIMARK NADCHODZĘ!! :D

    Nasz blog - ZAPRASZAMY♥

    ReplyDelete
  37. Przepiękne zdjęcia <3 Jak zawsze <3
    Ja czuję już po przez słuchanie świątecznych piosenek i po ozdobionym pokoju ^^

    http://ilovefruiit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Jakie ładne zdjęcia! Ja kocham Primark, ale byłam tam tylko w Londynie:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. tez niemoge sie doczekac swiat sliczne zdjecia
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. uwielbiam świąteczny czas!//genialne zdjęcia <3

    KLIK KLIK ♥BLOG♥

    ReplyDelete
  41. Śliczne zdjęcia :D boska czapeczka ;)
    Mnie też z początku denerwowały świąteczne reklamy i wystawy w listopadzie ale uznałam, że lepiej nacieszyć się świętami jak najdłużej ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    ReplyDelete
  42. Świetny klimat zdjęć. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. nie mogę się już doczekać świąt! :)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Oo tak ja już czuję święta, świetna czapka :)
    ikatniss.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. rok temu bylam w Berlinie i 2 lata temu tez,te jablka sa pyszneeee a truskawki w czekoladzie jezus kocham je
    musze kiedys miec okazje zajrzec do tego sklepu :) sliczne rzeczy ;*

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam ;*

    ReplyDelete
  46. Jaki piękny klimat!
    Czapeczka jest boska ♥

    ReplyDelete
  47. primark ma fajna jakosc i jest swietny jesli chodzi o przedzial cenowy, jednak z jakocsia ubran po jakims czasie nie jest juz tak kolorowo :(

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  48. Marzy mi się wypad do Primarka! <3
    Uwielbiam Twoje klimatyczne zdjęcia! Czapka marzenie :(
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/magic.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy :*

    ReplyDelete
  49. cudowne zdjęcia, jakim aparatem robisz? :) ja juz powoli zaczynam czuć przedświąteczny szał :D

    minimalist-only.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Ja właśnie jeszcze wogóle nie czuję świątecznej atmosfery, nie wiem czemu...Pewnie gdyby spadł śnieg wszystko byłoby bardziej hmm.."świąteczne"? :D
    mniam, ale bym wypiła taką kawusię <3
    Kocham korzenne ciastka, haha :D
    śliczne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Święta, święta kurcze aż miło się zrobiło czytając tego posta. Uwielbiam te klimaty!
    gold-daisy07.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Cudowne zdjęcia!
    Ja też uwielbiam magię świąt.
    julaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Uwielbiam "pierniczkową" kawę ze Sterbucks'a. Już nie mogę doczekać się świąt.
    sweethomesweety.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Powoli zaczynam już ją czuć. Marzę żeby iść do Starbucks'a, bo dawno nie byłam, a nie mam niestety okazji często tam bywać :)
    Pozdrawiam, zapraszam,
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Robisz naprawdę piękne zdjęcia. Zaczęłam oglądać Twojego bloga i nie mogłam przestać! :)

    ReplyDelete
  56. wow, super zdjęcia, naprawdę śliczne :)
    tak, czuję Święta, lbuię chodzić do większych sklepów po właśnie świąteczne smakołyki itp.
    ale jesteś piękna i szczupła, bardzo zazdroszczę; (

    www.kariandkari.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Świetne zdjęcia <3 szkoda, że w Polsce nie ma Primarka, bo rzeczy są super <3 zazdroszczę wyjazdu :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  58. ni jak jej nie czuje, ale trudno się mówi. masz genialny sweter! :) / cukrowana

    ReplyDelete
  59. Cudowne zdjęcia!
    Ja jeszcze nie czuję tej atmosfery, ale za niedługo na pewno poczuję ;)
    Śliczny blog!

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Cudowne zdjęcia :) Ja też juz czuję świąteczną atmosferę.
    http://tyglysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. O tak, ja już jak najbardziej czuję tą atmosferę :)

    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Świetne zdjęcia, spodobał mi się cały Twój blog!
    Prześliczna czapka, przypadła mi do gustu :)
    Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  63. Ja jak najbardziej czuję już świąteczną atmosferę!
    Świetna czapka i sweterek i ogólnie cały outfit z primarka:D
    Super zdjęcia, takie świąteczne*.*

    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu-kliik! :D

    ReplyDelete
  64. Jeśli chodzi o mnie to odczuwam święta jednak jeszcze bardziej odczuwalne byłyby ze śniegiem którego niestety nie ma :) Normalnie kocham twoje zdjęcia, są takie śliczne naprawdę masz talent jeśli chodzi o to :* :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie - wikaaa-wika.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Piękne zdjęcia, bardzo lubię czytać twojego bloga. Ja byłam w Primarku w Londynie, niestety niczego ciekawego nie widziałam.

    ReplyDelete
  66. Śliczne zdjęcia, czuć w nich świąteczną atmosferę. Zazdroszczę wyjazdu na jarmark i wizyty w Primarku. Widzę że zrobiłaś świetne zakupy ;) pozdrawiam,

    Ndoto-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. jakie ładne zdjęcia! Ja mieszkam w Anglii i w mieście obok jest primark, uwielbiam ten sklep szkoda tylko że ciuchy dla primarka robią małe dzieci i wgl mało im płacą.


    little-jay999.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Napoje w starbucks są najlepsze! I te cudowne świąteczne kubki. Mnie też już dopadła ta atmosfera, gdy usłyszałam pierwszą świąteczną piosenkę w radiu:)
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. aaale fajnie! to gdzie Ty mieszkasz?

    ReplyDelete
  70. masz ślicznego bloga, obserwuję ! :*
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA