31 December 2014

Widzimy się już w 2015!

Hejo. Za dokładnie 4 godziny i 18 minut od momentu kiedy piszę notkę wszyscy przywitamy nowy rok. Nie lubię jakoś specjalnie podsumowań i tego typu rzeczy. W każdym roku zdarzają się zarówno te lepsze, bardziej pozytywne momenty jak i te w których mamy wrażenie, że wszystko się sypie. Każdy rok, składa się z różnych sytuacji i naprawdę trudno określić czy dany rok był zły, gorszy, lepszy i tak dalej. Na pewno zawsze jestem zdania, że każdy następny otwiera inny rozdział w naszym życiu. Jest częścią nieustannych zmian. I myślę, że sporo też od nas zależy co zrobimy, aby te zmiany były w dużej mierze pozytywne ;).
W tym roku blog razem ze mną zyskał naprawdę mnóstwo wspaniałych czytelników! Dostaję od Was dużo motywujących maili i miłych słów, a także ogromnego kopa, żeby dalej się tutaj pojawiać z coraz to większą ilością pomysłów :). Naprawdę bardzo dziękuję każdemu kto tutaj zagląda i utożsamia w jakiś sposób z tym co publikuję .
W tym roku po raz kolejny sylwestra spędzam na kanapie - to tak odnośnie zmian haha. Wprawdzie miałam nieco ambitniejsze plany, niestety nie wypaliło z nich dosłownie nic. Także idąc w ślady 14 wówczas Julci znów spędzam sylwestra z chipsami w ręku ;D.
Z racji, że żarełka jest dość sporo ilość myślę, że na pewno przetrwam ( w zasadzie nie jest mi nic więcej potrzebne do szczęścia haha ;)!

 Udało mi się nawet zrobić przepyszne serowe krakersy! Są meega pyszne i bardzo proste :D. Robiłam je jakieś 20minut, przepis znajdziecie tutaj (jedyne co to trzeba dodać 250g sera, nie 25g).

101 comments:

  1. Cudowne zdjęcia!
    Dla mnie w każdym roku są dobre i złe chwile, więc też nie lubię podsumowań.

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  2. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć ci, aby ten rok był jeszcze lepszy niż 2014. :* ja sylwestra jak co roku spędzam z przyjaciółmi.

    http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Cudownie! Wszystkiego dobrego :)

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjęcia! Ja też sylwestra spędzam w łóżku z jedzeniem i tv :')
    Szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ja też siedzę w domku :) wszystkiego naj w 2015!

    ReplyDelete
  6. Super post :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Piątka! Ja również spędzam sylwestra na kanapie! :)

    ReplyDelete
  8. Ja też sylwestra spędzam w domu z jedzeniem :D

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. No to tak szybciutko.
    Śliczne zdjęcia. Masz rację, podsumowania roku... To już samowola. Niekiedy mile jest coś sobie powspominać, ale wiadomo, są rzeczy którymi nie chcemy się dzielić, ale i zapewne trafi się kilka z którymi zechcemy się podzielić.
    Wszystkiego naj w 2015. Mnóstwa komentarzy, nie koniecznie spamów, mnóstwa zdjęć i czytelników, mnóstwa pomysłów na posty i weny!
    "Czerwone korale, czerwone niczym wino!" :D

    Nie lubię się reklamować :/
    http://nie-bojac-sie-ryzyka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Widzę, że nie tylko ja tego sylwestra spędzam w domu. Miałam plany jednak przyjaciółka mnie wystawiła:C
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Tak nasze życie zmienia się ciągle z minuty na minutę. :)
    Ja też spędzam sylwestra w domu! haha :D I też mam sporo do zjedzenia- znowu XD
    Szczęśliwego Nowego Roku! ♥ kc
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  12. Dzisiaj po raz pierwszy "odkryłam" Twojego bloga i jestem pod wrażeniem, szczególnie jeżeli chodzi o jakość zdjęć! <3
    Ja również obchodzę kanapowego sylwestra :D
    http://mrs-cotton-candy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ja też siedzę w domu :3 Piękne zdjęcia, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja też siedzę w domku więc nie jesteś sama. Szcześliwego 2015;*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia, ja też jakoś nie lubię stwierdzać, że dany rok był lepszy, czy gorszy, po prostu w każdym są nowe doznania, czy doświadczenia.
    Pozdrawiam, Krystian :D

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. też myślę, że nie da się tak jednoznacznie stwierdzić, który rok jest lepszy, a który gorszy :)
    śliczne zdjęcia :*
    Zapraszam do mnie - HELLO-WONDERFUL - klik

    ReplyDelete
  17. Happy New Year !!! <3
    http://my-life-is-a-dreamm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. śliczne zdjęcia! szczęśliwego nowego roku! ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    ReplyDelete
  19. mega zdjęcia:* i witamy w nowym roku<3!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    ReplyDelete
  20. Zdjęcia cudne, ja też nie przepadam za podsumowaniami, ale w tym roku tak wyjątkowo ;)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  21. Piękna u Ciebie zima. Ślicznie wyglądasz!
    Na pewno za rok będziesz mieć więcej sukcesów na blogu... Stop nie za rok. W tym roku! ;)

    ReplyDelete
  22. Genialne zdjęcia wstawiasz na bloga! Czapka przecudna!*.* Gdzie kupiłaś? ;)

    kajoooja.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Fajnaaa notka na temat ;)
    Śliczne zdjęcia do zobaczenia w 2015r,a dokładnie jutro heheh :D
    zapraszam do mnie nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Mm pewnie wyprobuje te krakersiki :D
    Przesliczne zdjecia, swietna ta czapka. ;3

    Nowy post, zapraszam c:

    ReplyDelete
  25. spędzałam sylwestra identycznie jak ty! <3

    moją najlepszą decyzją w roku 2014 było założenie bloga!

    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!
    pisanepasja (mój blog)- ♥kliknij♥

    ReplyDelete
  26. Ja też sylwestra spędziłam w domu ;D Piękne zdjęcia!
    Życzę Ci wszystkiego dobrego na Nowy Rok ♥
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  27. Genialne zdjęcia! *o*
    Rok 2014 był dla mnie bardzo pozytywny, ale (tak jak wspomniałaś) nie jestem w stanie ocenić, czy lepszy, czy gorszy od poprzednich lat ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Kurcze!.. Uwielbiam Twoje zdjęcia! ;*

    ReplyDelete
  29. jakie sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com/2014/12/konkurs.html

    ReplyDelete
  30. Ja również spędziłam sylwestra w domu. W tym roku nie miałam wgl ochoty na jaką kolwiek zabawę :)
    whitepulery.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Swieetny post♥ uwielbiam Twój blog. :)

    feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Cudowne zdjęcia! Również spędzałam Sylwestra na kanapie haha.
    paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Cudowne zdjęcia ! wszystkiego co najlepsze w nowym roku !
    zapraszam do siebie na post z postanowieniami http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia. ;) Też spędzałam sylwestra w domu. Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Cudowne zdjęcia <3
    Dziękuję Ci, że prowadzisz ten blog :)
    Tryska pozytywną energią i sprawia że na mojej twarzy pojawia się uśmiech a jestem tu od niedawna :*
    Zastanawiałam się długo czy zaobserwować Twojego bloga i teraz widzę że bardzo dobrze zrobiłam <3

    Szczęśliwego Nowego Roku! <3
    http://onlymery55.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja podsumuje te dobre i złe rzeczy. Potem staram się je poprawić. Masz bardzo śliczne zdjęcia. Może w tym roku będę walczyć o nowy aparat, bo robię telefonem

    ReplyDelete
  37. Witam cie w 2015 ! haha
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Jaaakie śliczne zdjęcia! Kto ci je robi?
    A co do AriZony to uwielbiam. Miłego 2015 roku!

    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Wiele można dostrzec w takim podsumowaniu. :).

    ReplyDelete
  40. Cudne zdjęcia! Śliczny wystrój bloga i na prawdę bardzo ciekawie piszesz :) i to nie jest wcale komentarz typu "kopiuj" i "wklej" twój blog na prawdę mi się spodobał i już obserwuję :)
    No i oczywiście szczęśliwego nowego roku!
    maddie-madzia.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Świetne zdjęcia, ile słodyczy :D
    julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Jutro zrobię te krakersy, a wyszły ci kruche ? Szczęśliwego nowego roku ! :)
    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Śliczna Julia <3
    Ja sylwestra spedzilam trochę u babci a resztę w domu ;)
    Życzę Ci żeby ten rok był dla ciebie bardzo udany ;*
    Ilovefruiit.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Wpadłam tu przypadkiem, ale zdecydowanie nie żałuję :) Zauroczyły mnie Twoje zdjęcia, są piękne! Obserwuję i obiecuję zaglądać częściej ;)

    Zapraszam: http://ellie-elen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Jeciu te zdjęcia są cudowne! Piękna jesteś ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Super zdjecia :) ja w ostatniej chwili zdecydowałam się iść do przyjaciółki :)

    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  47. Ja Sylwestra spędziłam z koleżanką, też w domu:)

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    { Miłego dnia!
    chanelier.blogspot.com }

    ReplyDelete
  48. Widzę, że Twoje sylwestra wyglądały jak moje :P. Chyba wypróbuję te krakersy.
    ikatniss.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Śliczne zdjęcia! :)
    Udanego i Szczęśliwego Nowego Roku, aby był dużo lepszy od poprzedniego :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    ReplyDelete
  50. Ooo, też miałam "Hity" na Sylwestra!

    ReplyDelete
  51. prześliczne zdjęcia! też nie przepadam za podsumowaniami :P

    ReplyDelete
  52. Ja w tym roku Sylwestra spędziłam poza domem :)
    Życzę Ci wszystkiego czego sobie zażyczysz w 2015 roku! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie! ♥

    ReplyDelete
  53. Ja też miałam całkiem sporo prowiantu na Sylwestra, ale zjadłam właściwie tylko paczkę czipsów, wypiłam trochę coli i coś małego przegryzłam. ;P
    Ja lubię podsumowania, ale muszą być jakieś ciekawe, a sama nigdy ich nie pisałam i nigdy na to ochoty nie mam. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. masz cudownego bloga! <3
    będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie :)
    kicuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Też jestem zadnia, że nowy rok to nowy rozdział w życiu i w dużej mierze jak będzie wyglądać zależy od nas :)
    Śliczne zdjęcia jak zawsze! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. szczesliwego 2015 roku , przepiwkne zdjecia
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. A ja z kolei baaardzo lubię podsumowania :)
    Mam nadzieję, że miałaś udanego Sylwestra i nie zabrakło Ci jedzenia :D

    ReplyDelete
  58. Już nie mogę się doczekać następnej notki, a robisz takie śliczne zdjęcia, że po prostu jestem w nich zakochana i moge to powiedzieć z ręką na sercu :)
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. u nas tez bylo mnostwo jedzenia haha :D a krakersy wygladaja ciekawie, moze i sie skusze :3

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  60. Widać, że szykował się fajny sylwester! :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  61. Jejku jakie cudowne zdjęcia ♥ Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i jestem pozytywnie zaskoczona ,obserwuję ! ♥
    Mój blog ♥Zapraszam♥

    ReplyDelete
  62. Boskoo <33
    http://teamparisgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Życzę Ci sukcesów w nowym roku. Aby Twój blog się rozwijał i dalej był tak cudowny jak dotychczas :)
    PS. Krakersy wyglądają bardzo apetycznie, chyba spróbuję również sama je wykonać :*

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Szczęśliwego nowego roku ♥ ślicznie wyglądasz

    ReplyDelete
  65. Zgadzam się z Tobą, że ciężko jednoznacznie stwierdzić czy rok był dobry, czy zły.
    Te krakersy wyglądają bardzo apetycznie! :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  66. Też nie lubie typowych podsumowań, nie wiem nawet co miałabym tam napisać haha :D
    Ja o dziwo w tym roku nie siedziałam w sylwestra w domu! :D
    śliczne zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Ja rok 2014 oceniam pozytywnie ale i były też takie momenty kiedy chciało się płakać.
    Mam nadzieję, że rok 2015 będzie o wiele lepszy niż ten poprzedni.
    Świetne zdjęcia.

    Renii blog!!!!

    ReplyDelete
  68. Zgadzam się. Możemy powiedzieć czy dany dzień, tydzień, miesiąc był dla nas dobry, jednak z całym rokiem tak się nie da. Zawsze spotykają nas dobre i mniej przyjemne rzeczy. Ale tak to już jest. Aby słońce mogło się pokazać, najpierw musi być pochmurno. :)
    Prześliczne zdjęcia, obserwuję. <3

    ♥Mój Blog♥
    ♥ lifeeisfuun.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  69. jaki śnieg *.*

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku ! :)
    minimalist-only.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Mnie strasznie szybko minął 2014 rok, ale był on dla mnie pewną próbą. Mam nadzieję, że 2015 będzie jeszcze bardziej owocny.
    World reflected in the mirror

    ReplyDelete
  71. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Zdjęcia cudowne, zresztą jak zawsze.


    life-by-monika.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. I już mamy 2015 :) Mam nadzieje, że ten rok też będzie dobry.
    Życzę Ci aby Twój blog i w tym roku zyskał tylu wspaniałych czytelników..
    Sesja jak zawsze udana :) Pogoda idealnie pasuje.

    Obserwuje (jako: Aleksandra Młodzińska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.de/

    ReplyDelete
  73. ja spędziłam sylwestra z koleżanką i dużą porcją jedzenia haha:)
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Ja sylwestra spędziłam u przyjaciółki :)

    http://antiszek-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. jaki piękny blog ;o
    robisz cudowne zdjęcia !

    ReplyDelete
  76. piekne zdjecia, bardzo pasuje do ciebie bordo!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  77. Powiem Ci że jestem na Twoim blogu drugi raz i w poście, w którym były pierwsze zdjęcia na śniegu prawie otworzyłam usta ze zdziwienia, bo Twoje zdjęcia są naprawdę śliczne. Nie, to nie jest masówka żeby złapać czytelników, piszę do Ciebie, Julia :) wszystkie są dopracowane, jasne i podobają mi się te napisy koło nich.
    A tak bardziej co do treści posta, zjadłabym takie krakersiki, muszę zajrzeć na przepis.
    I oczywiście zdobywasz kolejną obserwatorkę i w dodatku prawdziwą czytelniczkę.
    Trzymaj się ♥'

    viicky-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Piękne zdjęcia!
    Ta czapka jest świetna :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/2015.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    ReplyDelete
  79. Ja sylwestra spędziłam razem z koleżanką ale nie mam nic przeciwko sylwestrowi w twoim wydaniu ;-)
    Śliczne zdjęcia!

    bemolie.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. jesteś przesliczna, a zdjęcia cudne! obserwuje! :D

    Szczęśliwego Nowego Roku! :* zapraszam- fedricci17.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. mam nadzieję, że mimo wszystko, sylwester minął Ci przyjemnie:)

    http://www.betweenfingers.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Ja mojego sylwestra spędziłam z koleżankami, jedzeniem przed telewizorem haha

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Zdjęcia są świetne i bardzo podoba mi się ta Twoja czapka! Ja też sylwestra nie spędziłam jakoś szałowo, ale mieliśmy sporo gości, gównie z powodu urodzin mojej siostry, ale jednak i tak siedziałyśmy z koleżanką w pokoju zajadając się chipsami. ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Śliczne zdjecia i fantastyczny blog ! zazdroszczę !
    Zapraszam do mnie http://adtadtadta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Jak zwykle fantastyczne zdjęcia! ;) ♥
    Życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku! :) ♥

    ReplyDelete
  86. Dla mnie ten rok byl niesamowity i zgadzam sie, ze lazdy kolejny otwiera nowy etap w zyciu. Z kazdym kolejnym rokiem zmieniam sie i jestem zupelnie kims innym, to jest najlepsze.

    http://juliaa-mathea.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Dzisas, oddaj mi te piękne oczy x.x Ja akurat lubię podsumowania ;p

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    ReplyDelete
  88. Jeju Jula jaka Ty jesteś śliczna i bardzo fotogeniczna! Ja spędziłam Sylwestra też z chipsami, haha. Tylko, że u mojego chłopaka byłam i jeszcze nasz kolega, super było! :)
    Świetny blog i jego wygląd!
    http://paulla69.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Super Zdjęcia!

    Zajrzyj do mnie --> http://poprostuja.weebly.com/

    ReplyDelete
  90. Jesteś śliczna i zdjęcia masz cudowne haha :(

    ReplyDelete
  91. Mój sylwester był tak samo spędzony jak twój i to z tymi samymi chipsami :D

    ReplyDelete
  92. Też w tym roku sylwester spędziłam na kanapie. Śliczne zdjęcia!
    Trafiłam na Twój blog przypadkowo, ale bardzo mi się spodobał i zaobserwowałam. Miło byłoby, gdybyś zrobiła to też dla mnie, ale to już od Ciebie zależy :D
    kingas1blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. Na pewno zajrzę tu nie jeden raz, strasznie podoba mi się twój blog i twój sposób pisania !
    Obserwuje ! <3

    niezapomniszomnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. OOO muszę zrobic takie krakersy! Uwielbiam tą twoją czapkę <3 szczęśliwego nowego roku <3
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  95. Masz przepiękną urodę! Idealna modelka do zdjęć :)
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  96. Jesteś bardzo fotogeniczna. Śliczne zdjęcia :)

    http://victoire-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  97. Śliczna sesja <3 zapraszam do siebie: https://www.facebook.com/pages/Nina-Wro%C5%84ska-Infinity-Photography/1387390761542079?ref=hl
    http://zakonikowani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  98. Twój blog jest świetni <33 Kocham i trzymam kciuki :)

    http://majka-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA