06 January 2015

Moja organizacja po przerwie :)

Hejo. No jak wiadomo jutro szkoła, więc humorki pewnie dopisują haha. Wiem, że część biedaków musiała tam być już wczoraj, ja idę jutro. Mój brat znalazł się wśród tych, którzy planowo mieli już do szkoły powędrować. Ale siedział przez cały obiad i truł jak to bardzo nie chce i w końcu ubłagał rodziców, także teraz tylko się obija. Kurczę chętnie bym się cofnęła do podstawówki haha :).Takiej opcji niestety nie mam, ale od niedzieli zdążyłam zorganizować parę spraw i jestem całkiem zadowolona. 
Chciałam dzisiaj pokazać parę rzeczy, które robiłam w ramach takiego lekkiego 'ogarnięcia' się i tego co mam jeszcze w planach zrobić. A spóźnialskich może taki post trochę zmobilizuje :*.

Ostatnio stało mi się to mega pomocne! Zawsze kiedy mam za dużo rzeczy na głowie wypisuję to wszystko na kolorowych karteczkach i obklejam pokój. Kiedy przechodzę obok nich 100 razy dziennie trudno o tej rzeczy zapomnieć (chociaż czasem się zdarza). Kiedy uporam się już z daną rzeczą po prostu odrywam karteczkę :D.

Z racji, że po długiej przerwie lekko mi się mózg spowolnił przeglądnęłam parę lekcji wstecz na środę, będę przynajmniej wiedziała o czym mowa w szkole. Ogółem mam wrażenie, że wszystkiego zapomniałam haha.

To chyba ta najgorsza część. Wiem, że i tak stan mojego pokoju po paru dniach szkoły się pogorszy, ale w porządku lepiej się pracuje, więc może chociaż jako tako go utrzymam ^^.

Ostatni dzień wolnego więc oprócz jakiegoś powtarzania do szkoły trzeba się jeszcze tym wolnym nacieszyć haha ;). Najlepiej chyba spędzić ten czas po prostu tak jak się lubi, ja chyba skończę wreszcie czytać książkę, bo zostało mi jeszcze parę stron!

No tak, ja ostatnio mam z tym lekki problem ;D. Ale jakoś we wcześniejszych postach wspominałam, że kiedy się nie wyśpię chodzę jak zoombie. Dlatego teraz mam ambicję, żeby pójść spać o tej 21 albo chociaż 22...

Miałam sporo rzeczy do nauki po tej przerwie (zaliczenia, sprawdziany itp.). Zanim pójdę do szkoły chcę jeszcze wszystko przeglądnąć dla przypomnienia, dlatego ułożyłam stos z tych materiałów. To co już powtórzę wyląduje w plecaku lub na półce. Pomaga mi to głównie w ten sposób, że jeśli już chodzę obok tych książek to w końcu powtórzę to co trzeba, żeby je wreszcie schować i mieć spokój :D.
Macie dużo zaliczeń, sprawdzianów po tej przerwie? :)

118 comments:

  1. Świetny wpis, bardzo pomocny! :)

    ReplyDelete
  2. ja zapisuje na karteczkach i przylepiam na lodowke o ktorej zpaominam :P

    ReplyDelete
  3. wykorzystam ten pomysł z karteczkami :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja zawsze, codziennie robię "To do" na dany dzień/tydzień/miesiąc, przeglądam kalendarz, trochę się uczę, sprzątam i właściwie robię to co niestety w każdą niedzielę tylko bardziej dokładnie :) Świetny wpis, ja lecę się za to wszystko zabrać, bo zdążyło mi się już odechcieć, a Twój post bardzo mnie zmotywował! :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  5. Ojej, jutro musze poprawić sprawdzian z fizyki, od tego jak go poprawię zależy moja ocena na 1 semestr, a ja tego kompletnie nie kapuję i nie potrafię się za to zabrać :/ Niestety u mnie takie karteczki odpadają, mam pokój z siostrą no i.. ja to lekko denerwuje. Btw. ładne zdjecia! + obserwuję już dawno.
    Wpadnij :) http://pelnemysli.blogspot.com/2015/01/nowy-rok-czas-na-zmiany.html

    ReplyDelete
  6. Super pomysły :) mamy takie same zeszyty i uwierz mi też z ogromną chęcią cofnełabym się do podstawówki :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  7. o bardzo fajny post ;)

    ReplyDelete
  8. Dobre pomysły na organizacje :)
    Ja po przerwie mam jeden sprawdzian i omawianie lektury, która ma 600 str :(
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja wczoraj już byłam w szkole i tyle mi na jutro zadali, że szok! :o Bardzo pomocny post, na pewno nie raz wykorzystam :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetny post. Te karteczki to świetny pomysł!
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ja mam bardzo duży sprawdzianów! śliczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    ReplyDelete
  12. Super pomysł na kreatywność podczas szkoły ;) Pomogłaś mi bardzo :) Zapraszam do siebie :) www.nikolasalachablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja mam chyba 2 sprawdziany, ale w sumie nie jestem pewna :)

    ReplyDelete
  14. Ja mam bardzo dużo sprawdzianów po powrocie, a tak bardzo nie chce mi się uczyć :(


    Mój blog (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  15. ciekawe pomysły na organizację, jeśli jednak sie jest na studiach- notatki powtarza się już od końca świąt :D

    ReplyDelete
  16. Świetny blog ! <3 W jakim programie przerabiasz zdjęcja ? Są śliczne <3 ,

    ReplyDelete
  17. Pomocny post i troszkę mnie zmotywował, żeby ruszyć tyłek i pouczyć się biologii.
    Moi nauczyciele są mistrzami w testach po świętach. W każdy dzień coś mamy, więc taaak.
    Na koniec życzę ci miłego powrotu do szkoły ;)
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja muszę zabrać się dzisiaj za naukę, bo mam jej dużo. no niestety...
    Trzeba poprawić wszystkie oceny przed feriami, które mam za 1,5 tygodnia. haha :D
    Victoriaa Blog - Klik! xx

    ReplyDelete
  19. W jakim programie przerabiasz zdjecia? Dodajesz strzałki, te kółko z kropkami itp ?
    Zapraszam www.andziathere.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. nie mam dużo zaliczeń, ale mam wrażenie że wszystkiego zapomniałam! niestety muszę tez w końcu wziąć się za porządki i naukę do matury.


    mój blog

    ReplyDelete
  21. Świetne pomysły :D
    Chętnie wypróbuję ^^

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  22. Ja też idę jutro :)
    Ja materiał już prawie powtórzyłam, wszystko przyszykowałam i teraz mam czas dla siebie :)

    ReplyDelete
  23. Ja w sumie na razie nie mam dużo sprawdzianów zapowiedzianych, pewnie w przyszłym tygodniu się zaczną :(
    Świetne sposoby na zorganizowanie się. Ja kupiłam sobie tablicę korkową i na niej mam wszystkie karteczki ze sprawdzianami i przypomnieniami :)

    http://diadree.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. ja na szczęście miałam wczoraj wolne
    a przed feriami czeka mnie jeszcze cała masa sprawdzianów i kartkówek :/ ehh
    świetny post :)
    paaula-paulaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. A ja wracam i mam kolejne próbne matury. Cudowna opcja nie ma co :( Chciałabym już być po tym wszystkim i mieć swoje najdłuższe wakacje w życiu. Ale niestety, jeszcze trochę trzeba się przemęczyć :( Powodzenia jutro :*

    www.hayjulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Na ten tydzien mam tylko kartkówkę z chemii i angielskiego ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Po raz kolejny chyba Ci napiszę ,że masz cudownego bloga, świetnie piszesz, śliczne zdjęcia i boski wygląd.
    świetny pomysł na wpis :)
    http://szalonazduna23.blogspot.com/2015/01/wishlista-2015.html

    ReplyDelete
  28. Ja już nie mam żadnych sprawdzianów, już oceny mam wystawione :(

    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ja na szczescie nie mam zadnych ;)

    http://indyjskipalisander.blogspot.com/2015/01/konkurs.html

    ReplyDelete
  30. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ciężko jest się zmobilizować do nauki po tak długiej przerwie. Ja na szczęście wszystkie sprawdziany napisałam przed świętami i teraz nie mam dużo nauki!

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  32. Mi się nie chce nic robić, heh. Spakowałam się i to w sumie wystarczy, :D Też idę jutro do szkoły, przydatne rady :)
    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  33. Bardzo fajny post ;) ja też robie sobie te kolorowe karteczki to bardzo pomocne ;) u mnie niestety trochę sprawdzianów i kartkówek ale jakoś dam radę :) ty na pewno też ;) powodzenia :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza ;)

    ReplyDelete
  34. Jeju robisz takie piękne zdjęcia! Jestem już na studiach, ale skorzystam z kilku porad, bo też od jutro zaczynam zajęcia po 2 tygodniowej przerwie :(

    ReplyDelete
  35. też tak robię, dobrym pomysłem jest też kalendarzyk i w każdym dniu zapisywać co trzeba zrobić ;)

    ReplyDelete
  36. Troszki się uzbierało tych sprawdzianów po przerwie. Ja mam wszystko zanotowane w moim notesie i oniczym nie zapominam także jest dobrze. Co do spania to mam ten sam problem co ty! Nie dam rady zasnąć wcześniej niż o 22:30 ;-; Chcę to jakoś zmienić. :)
    Śliczne zdjęcia Julaa ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  37. Zmotywowałaś mnie i pierwsze co zrobiłam po przeczytaniu twojego posta to poszłam posprzątać pokój :)
    Teraz jak już jest w miarę ogarnięty to będę mogła się zabrać od jutra do nauki! Całe szczęście, że tylko na półtors tygodnia :)

    ReplyDelete
  38. Ja również staram się jak najszybciej schować moje zeszyty i książki do torby żeby mieć już spokój haha :>
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Oj, tak, koniecznie muszę wcześniej iść spać, bo inaczej to będzie masakra...
    Wszystko co mam zrobić, już zaplanowałam jakiś czas temu, tylko za kilka rzeczy nadal nie mogę się zabrać. Przede wszystkim muszę zabrać się za zadania domowe i przeglądanie zeszytów itp, jakaś nauka też by nie zaszkodziła... Po przerwie mam mnóstwo sprawdzianów + referat + będę pisać rozprawkę, z czym niezbyt sobie radzę. ;C


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. bardzo przydatny post, przyznam szczerze, że bardzo się rozleniwiłam przez tą przerwę świąteczną i ciężko mi będzie wrócić do szkoły. Może uda mi się jeszcze ogarnąć przed jutrzejszym dniem ;P :D

    http://petite-alexandrine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ja planuję założyć zeszyt, w którym będę zapisywać wszystkie ważne rzeczy! :)
    Świetne rady.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/memories_4.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    ReplyDelete
  42. bardzo fajne rady ja niestety do szkoly musialam juz isc wczoraj
    KONKURS
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Zdjęcia są magiczne, zawsze się nimi zachwycam! Jutro już do szkoły, na szczęście tylko na 8 dni i ferie! Miłego dnia, polinska.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  44. mam jeden sprawdzian, jedna kartkowke i jedna odpowiedz (matura ustna), wiec nie jest zle :D

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  45. Cudowny post! :)
    Bardzo ładne zdjęcia robisz :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  46. Świetny post, ja już większość tych rzeczy zrobiłam :) Wiesz za co kocham twojego bloga? Za zdjęcia, które są fantastyczne : zawsze jasne, przejżyste, świetnie zrobione, zawsze dbasz o każdy, najmniejszy szczegół. Zazdroszczę pokoju, jest przepiękny <3 Pozdrawiam! <3


    ♥ ♥ ♥ U MNIE ROZDANIE Z TANGLE TEEZER ♥ ♥ ♥

    JULIA BLOG – ROZDANIE KLIK

    ReplyDelete
  47. Moi nauczyciele całe szczęście się zlitowali i jak na razie nic nie mam zapowiedziane :D
    Ja wszystkie najważniejsze sprawy zapisuje sobie w moim kalendarzyku zamiast na karteczkach, bo ciągle je gubię ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Ja nie mam pojęcie czy mam jakieś sprawdziany, będę musiała to sprawdzić. :D Świetne rady, do większości się stosuję. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. mega zdjęcia *o*
    http://my--sweet--dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Niestety jutro będę miała ciężki dzień. Trzy kartkówki, mnóstwo zadań i do tego wiersz na polski. Coś okropnego! :(

    mój blog :)

    ReplyDelete
  51. Ja muszę jeszcze napisać referat na wos aaa:( Mam nadzieję, że się wyrobię :D

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Masz piękny pokój :) Dobry post z organizacją czasu.

    O tym ile mam sprawdzianów i zaliczeń prac semestralnych nawet nie chcę myśleć :D

    ReplyDelete
  53. Świetne zdjecia, ja niestety nie mogę się pogodzić z faktem, że jutro do szkoły ale trzeba będzie się ogarnąć haha :)

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  54. Też ostatnio mam problem z chodzeniem spać wcześniej, jak ja dzisiaj zasnę :p Jeszcze muszę powtórzyć parę rzeczy do szkoły, ale jakoś nie mam dużo zaliczeń po przerwie świątecznej :)

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Mam podobnie, ale moja organizacja zaczęła się dopiero dzisiaj.. haha. Kiedys wszystko też miałam na karteczkach ale zaczęłam je gubić, więc teraz będę sobie układać plan dnia w kalendarzyku. :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Ja muszę powtórzyć słówka i jestem przygotowana! :)

    ReplyDelete
  57. A ja mam to gdzieś i do szkoły nie mam zamiaru się przygotować, a co xD

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Trochę tych sprawdzianów i zaliczeń się nazbierało, mam nadzieje, że dam radę :)
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    ReplyDelete
  59. Hej julcia! ( Z tej strony Kinia jak coś ) Mam prośbę którą w sumie możesz zignorować. Nominuje się do Liebster Blog Award ( mnie też nominowali i byłam zmuszona nominować innych i niestety czytane blogi mi się skończyły ) jak coś to instrukcje masz tu : mscolores.blogspot.com
    I bym powiedziała, że artykuł jest pomocny ( na pewno jest :) ) ale i tak przejżałam tylko zdjęcia które są świetne :D

    ReplyDelete
  60. Ja w ciągu ostatnich dni kładłam się jakoś o 22 żeby przyzwyczaić się do tego jak zacznie się szkoła, niestety zasypiałam po 1-2...
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  61. bardzo pomocny post, spróbuję się zorganizować:)
    http://ankens-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Te zdjęcia!!! ahh Po prostu są świetne i tyle! ;D
    Fajne porady.Jak mi się nie chce już iść do szkoły... haha
    http://kaamaam-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Jakie boskie zdjecia ;D jo u 21 nie moge usnac :(

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  64. Bardzo mi ten post pomógł.
    Twoje zdjęcia są takie śliczne.
    Zrobisz u siebie na blogu Q&A ?
    http://wiktoria-malecka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Gdy chodzimy do szkoły trochę ciężko jest utrzymać pokój w porządku, ponieważ gdy coś robimy np. kleimy (rym) biurko będzie brudne, pijemy- coś nam się rozleje, nie zawsze damy wszystko na miejsce. Aah.. Te karteczki to świetny pomysł, stos tego co mamy powtórzyć.. aż do sufitu?
    pomojemux.blogspot.com Zależy mi.

    ReplyDelete
  66. Co do mobilizacji to miałaś rację, jestem już pełna zapału i myślę, że ułożę sobie podobny plan działania.
    Genialne zdjęcia, bardzo przejrzyste masz u mnie plusa! :D
    http://gold-daisy07.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. ja zawsze wszystko wypisuję, moja pamięć jest beznadziejna ! :) świetny post i jak zawsze boskie zdjęcia (chyba już z 10000 razy to pisałam ) :D

    ReplyDelete
  68. Ja ma wiele kartkówek :(

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Mam kilka sprawdzianów, ale nie ma tragedii :D Nie jesteś jedyna, ja też czuję się, jakbym po tej przerwie wszystkiego zapomniała :o To straszne!

    ReplyDelete
  70. Śliczny masz pokój ♥

    viicky-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Niestety, al trzeba wrócić do rzeczywistości.
    gopnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Jestem w klasie maturalnej więc mam ogrom materiału...nawet nie chce o tym myślec, co się będzie działo od jutra :(

    ReplyDelete
  73. Świetny post i zdjęcia, przydatne porady :)

    ReplyDelete
  74. Super pomysły, chyba wykorzystam ten z przylepianiem karteczek. Cudowne zdjęcia, uwielbiam Twojego bloga ♥

    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  75. To z tym stosem materiałów robię tak samo! Zawsze się sprawdza :)

    think-poositive.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. U mnie jest ciężko z organizacją. Nigdy nie potrafię się zmotywować żeby przejrzeć zeszyty, jednak musiałam to zrobić:(
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. fajny wpis, a zdjęcia i to jak są obrobione, mistrzostwo :)

    ReplyDelete
  78. Bardzo ciekawy post, śliczne zdjęcia ;)
    Ndoto-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. ja należę do tych nieszczęśliwców, którzy wczoraj byli w szkole :( a porady są bardzo przydatne ;D

    ReplyDelete
  80. Ja dzisiaj właśnie przejrzałam zeszyty i mam zamiar iść wcześniej spać, chociaż nie wiem czy to wypali ;_;

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Fajny post no i przecudowne zdjęcia! :)

    dodatki-nastolatki.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. ja korzystam głównie z kalendarza;)

    ReplyDelete
  83. Jak zawsze, jasne i piękne zdjęcia!
    Rady baaaardzo pomocne ;)

    Mój Blog <-Klik
    Trzymaj się, byle do ferii !

    ReplyDelete
  84. ja mam niestety dużo, już wolę nie myśleć :(
    i tak oto uczyłam się w przerwie świątecznej, super...
    ja ostatnio wszystko zapisuje na karteczkach!
    u mnie nowy post :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Tak, ja też bym czasem się chciała cofnąć do podstawówki :) ha ha ha
    Świetna organizacja, bardzo spodobał mi się pomysł z karteczkami, ale co do mojego porządku w pokoju to długo ona na pewno nie potrwa!


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  86. Moja organizacja po szkole jest w normie, aczkolwiek muszę zmienić nastawienie do szkoły. Pomysł z tymi karteczkami jest idealny dla mnie, ponieważ czasami zapominam kiedy mam np. poprawę ze sprawdzianu lub kartkówki. Po tak długiej przerwie oczywiście zaglądam do zeszytów, bo w ciągu 2 tygodni wolnego wszystko zapominam. :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik♥

    ReplyDelete
  87. Ja tez teraz musze chodzis spac wczesniej o czym zapominam hah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Ja staram się chodzić spać wcześniej, ale nie zbyt mi to wychodzi ;p
    Ja też, gdy mam coś zrobić a jest tego dużo to zapisuję to na karteczkach i rozwieszam je po całym pokoju, lecz czasami zapisuję to w telefonie i włączam alarm, żeby mnie to denerwowało, że dalej tego nie zrobiłam i, że ciągle gra mi jakaś muzyczka xD

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Moja organizacja to jedna wielka masakra , nigdy w życiu nie potrafiłam się zorganizować zawsze coś nie wypalało :D Jestem po prostu za bardzo zakręcona :D

    ReplyDelete
  90. Bardzo przydatny post! Nareszcie jakieś oryginalne porady :D
    piękne zdjęcia <3
    muszę zacząć chodzić spać wcześniej haha :D

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Ja naszczęście nie mam nic tylko egzaminy próbne. Sposoby świetna. Sama kilka stosuję. ;)

    kajoooja.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. Ogółem mówiąc moja organizacja poświąteczna jest ekhm... no właśnie BEZNADZIEJNA, dlatego bardzo dziękuję ci za ten post bo napewno wielu osobom się przyda ( np. takim niezorganizowanym jak ja xd) DZiękuję za posta :D <3. I nie polecam swojego bloga, bo jak będziesz chciała to wejdziesz na mój profil i sama znajdziesz linka :D Nie chcę się narzucać.

    ReplyDelete
  93. U mnie na szczęście po świętach już spokój i nie mam żadnych testów. :)

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. Bardzo pomocny post. Widać, że umiesz być zorganizowana :). Ogólnie bardzo fajny blog !
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  95. U mnie każdy w domu narzeka o tym, że trzeba coś robić. Śliczne zdjęcia i mega organizacja :)

    ReplyDelete
  96. Próbowałam byc zorganizowana, lecz nigdy mi to nie wychodziło. Jedyne co mi wychodzi, to być zgodną z moim kalendarze, jesli nie zapiszę co mam zrobić, to niesttey tego nie zrobię, bo zapomnę!

    Nasz blog - ZAPRASZAMY! ♥

    ReplyDelete
  97. 2 kartkowki za mną, 2 przede mną i ferie <3

    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Wszystkie rady, mega pomocne. Mogę się pochwalić, że na ten "stosik" już kiedyś sama wpadłam. Zawsze kładłam go na środku pokoju, a że uwilebiam mieć porządek, chciałam się tego stosiku potem jak najszybciej pozbyć, więc brałam się za naukę :D

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  99. No cóż trzeba się zmobilizować ! Świetne rady :)
    Śliczny blog, bardzo ciekawy więc obserwuję :)
    Z miłą chęcią zapraszam - klik!

    ReplyDelete
  100. świetny post jak zdjęcia! Mogła byś mi powiedzieć gdzie obrabiasz zdjęcia.

    http://annestyle15.blogspot.com/

    ReplyDelete
  101. Na szczęsice jest weekend!

    talliablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  102. szkoda, że nie trafiłam na tego posta wcześniej, bo poszłabym zorganizowana do szkoły :D
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  103. świetne sposoby!
    mam taką samą pościel :D

    ♥ V R N Q ♥

    ReplyDelete
  104. Świetnie to opisałaś, bardzo ładne zdjęcia :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  105. Ja mam strasznie dużo sprawdzianów! Świetny zdjęcia!
    Pomysłowy i bardzo przydatny post :)

    pastelovoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  106. śliczne zdjęcia i organizacja bardzo fajna :)
    obserwuję :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  107. Twój blog przypadł mi do gustu ;) odwiedzam go często ;) obserwuję ;)
    zapraszam ;)
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    ReplyDelete
  108. Świetne porady.
    Ja po przerwie mam dużo przedmiotów do zaliczenia, więc ten post się przyda.
    Dla mnie o 21 godzinie jest ciężko zasnąć.
    Obserwuję.
    Pozdrawiam.

    Renii blog!!!!

    ReplyDelete
  109. Dla mnie godzina 21 jest za szybka by usnąć. Zasypiam 23/24. :) Nie potrafie o innej. ;/

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  110. Ja po nie przespanych nocach przy mojej córci padam automatycznie 20. Świetny pomysł na organizację :)
    whitepulery.blogspot.com

    ReplyDelete
  111. Mam teraz mnóstwo sprawdzianów ;( Rady są bardzo pomocne :)
    Obserwuję :) Może wpadniesz do mnie?

    Zapraszam
    Cisza przed Burzą

    ReplyDelete
  112. Takie same podręczniki :D
    Zapraszam --- >http://made-by-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  113. Kocham twojego bloga ♥
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA