25 January 2015

'Moje blogowe sekrety' tag

Hej. Zarówno na asku czy mailu dostaję sporo pytań mieszczących się właśnie w zakresie blogosfery. Postanowiłam, że zmodyfikuję trochę wszystkim dobrze znany tag i odpowiem na te najczęstsze pytania. Może akurat ktoś dowie się czegoś nowego i skorzysta :)
Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę już jakieś półtora roku :). A z tymi postami to różnie u mnie bywa, nawet starałam się kiedyś napisać parę postów na zapas, ale skończyło się to tylko tym, że połowa mi się nie podobała i tak czy siak ich nie dodałam... W ferie chcę zrobić drugie podejście i już jakoś usystematyzować to pisanie, tak żeby notki pojawiały się co 4 dni :). 
Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Ba, familia wie o wszystkim od samego początku. Jeśli chodzi o znajomych to nie wszyscy,a część z nich wie, ale nawet nie wiem dokładnie kto haha.

 Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Taak, praktycznie od razu jak wejdę na komputer odpalam kartę bloggera. A, że na komputerze jestem dość często to na blogu tak samo ;D.Czytam wtedy wszystkie komentarze i zazwyczaj wchodzę do osób które skomentowały :).
Masz jakieś rady dla początkujących blogerek?
♥ Najważniejszą jest chyba pomysł na bloga. Jeśli wiesz co dokładnie chcesz pisać napewno. łatwiej będzie Ci zainteresować czytelnika, bo nie będziesz co chwilę zmieniać zdania i tematyki.
♥ Ważne też, żeby wygląd był ładny i nie mówię tu o jakimś profesjonalnym wyglądzie. Jeżeli macie problem z designami poproście kogoś. Zawsze możecie po prostu ustawić tło, pasek z postami na biało, a tytuł postów i zdjęcia w nagłówku na pastelowe kolory. Niedługo postaram się zrobić instrukcję jak wykonać bardzo prosty design (taki jak niżej).
♥ Bardzo dużo dają ładne, przejrzyste zdjęcia. Wiadomo, lustrzanka ułatwia sprawę, ale jeśli dobrze przerobicie zdjęcie z cyfrówki też będzie super!
♥ Trzeba też pamiętać o tym, że blog wymaga ciągłej 'pielęgnacji'. Jeżeli będziecie mieć dużo ciekawych pomysłów, a posty będziecie dodawać częściej na pewno będzie to duży plus (to jedna z rzeczy nad którymi sama muszę popracować ;)
Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u blogerek?
Ja najbardziej lubię wszystkie posty typu 'get ready' albo z fajnymi pomysłami np. na organizację czasu :D. Uwielbiam też oglądać zdjęcia stylizacji!
Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Zazwyczaj mam zazdro jak ktoś jest taki mega zorganizowany, że udaje mu się wstawiać notki w miarę systematycznie. Może też kiedyś zdobędę tę umiejętność :o.
Czy pod wpływem blogów kupujesz więcej kosmetyków/ubrań, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
U mnie z tym kupowaniem bywa różnie. Czasami mam tak, że niemal ciągle jeżdżę do sklepów i potem skarbonka mi biednieje. Ale zdarza się, że zapominam o istnieniu centrum handlowego :).
Miałaś jakiś sposób na rozpowszechnienie bloga?
Zazwyczaj komentowałam na innych blogach (oczywiście sensownie) i myślę, że to jeden z lepszych sposobów. Sporo osób reklamuje się na facebookowych grupach (tutaj macie jedną z nich).
Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Na pewno zyskałam nową pasję i mogę rozwijać się w fotografii. W tej chwili wszędzie latam z aparatem, żeby móc zrobić ładne zdjęcie i podzielić się nim na blogu. 
Na okrągło myślę co mogłabym tu jeszcze opublikować, żeby was nie zanudzić, nawet zaczęłam spisywać pomysły w zeszycie (to zorganizowanie xd). Poznałam też mnóstwo świetnych osób!
Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Zazwyczaj wpadają mi do głowy w najmniej spodziewanych momentach, najczęściej w nocy kiedy powinnam spać haha. Czasami przeglądam różne strony typu zszywka, pinterest, lookbook albo po prostu blogi i wtedy coś mnie zainspiruje.
Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Na początku września, kiedy nie pisałam przez około miesiąc miałam wrażenie, że straciłam chęć do blogowania. Nawet byłam zła z tego powodu, nie wiedziałam co się stało, ale nie myślałam zaraz o usuwaniu bloga. Kiedy opublikowałam posta cała radość z pisania tutaj wróciła :D!
Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn? 
Nie mam zwyczaju denerwowania się tym co ktoś robi (jeśli mnie bezpośrednio to nie dotyczy). Wiem, że sporo osób irytuje 'obs za obs', ale to przecież sprawa tych, którzy się w ten sposób wymieniają. Prędzej czy później w końcu się zorientują, że to nie ma większego sensu. Czasami tylko denerwuję się kiedy staram się, napisze posta, a ktoś wejdzie i wklei komentarz 'fajny blog, zapraszam do mnie'.
Kto robi Ci zdjęcia na bloga?
Praktycznie wszystkie zdjęcia są 'baj mama'. W domu robię je statywem i wygląda to dość komicznie. Ustawiam zawsze ostrość na jakiś przedmiot, a potem sprintem biegnę i próbuję wcelować twarzą właśnie w ten przedmiot hah. 
Czasami któraś z koleżanek robi mi zdjęcia, np. te do dzisiejszego postu robiła Madzia :*
Ile zajmuje Ci przygotowanie posta?
Zależy to w dużej mierze od tematyki notki. Samo zrobienie zdjęć i ich przeróbka zajmuje mi koło 2 godzin, kiedy są to posty tematyczne trochę więcej. Natomiast napisanie zazwyczaj coś koło godzinki :).
Jak przerabiasz zdjęcia? :)
Nie robię w sumie nic konkretnego. Ostatnio po prostu trochę rozjaśniam, kontrastuję i poprawiam kolory w lightroomie, a później w photoscape dodaję krzywe. Najczęściej krzywą 'B' i krzywą 'ciepła' albo nakładam filtr z photoscape :). Wszytko na temat krzywych (jak pobrać itd.) znajdziecie w google.
Czy nadal uważasz swoje fotografie za amatorskie?
Coraz lepiej idzie z tą moją fotografią, ale nadal uważam, że wszystkie zdjęcia robię amatorsko. Robię wciąż dużo błędów, o sporej ilości rzeczy nie wiem, więc trudno powiedzieć, żeby bił z nich profesjonalizm haha.
Co myślicie o zdjęciach? :)
Jeżeli mielibycie jeszcze jakieś pytanie to zapraszam ask

136 comments:

  1. fajne odpoiedzii:* mega śliczna jesteś!:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też tak uważam! Haha :D


      talliablog.blogspot.com

      Delete
    2. Piękne zdjęcia! Uwielbiam tą czapkę.
      Z tym robieniem zdjęć statywem to mam podobnie haha!
      http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/2-lata-blogazmiany.html
      Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

      Delete
  2. O, świetny jest ten TAG! Zdjęcia wyszły przepiękne, jak zawsze zresztą :)
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dobrze napisane!
    A zdjęcia baaaardzo mi sie podobają!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  4. Haha, mam tak samo. Kiedy włączę laptopa, od razu sprawdzam bloggera :D
    Zdjęcia piękne!
    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  5. z niecierpliwością czekam na post o designu
    zdjęcia są bardzo ładne :)

    paaula-paulaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. tez kiedys napisalam kilka notek, a potem ich nie dodalam, bo mi sie nie podobaly haha :D

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  7. Nie no, zdjęcia powalają na kolana, naprawdę. Jakość nieziemska. Wielkość ustawiasz z tych, które proponuje blogger, czy może ustawiasz sama i później wybierasz "oryginalny rozmiar"? Co do tagu to bardzo ciekawy, fajnie dowiedzieć się o tobie i o tym, jak wygląda u Ciebie blogowanie.
    Buziaki, Ola
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmieniałam coś kiedyś w kodzie html, żeby zdjęcia pionowe (w oryginalnym rozmiarze) miały identyczną szerokość jak te poziome ;). Poziome zawsze ustawiam na 'bardzo duże' a pionowe to jeśli chce, żeby były takie jak w tym poście to też na 'bardzo duże' a jeśli chcę żeby miały taką samą szerokość jak te poziome to klikam 'oryginalny rozmiar' i dzięki temu kodowi się jakoś dostosowują :).

      Delete
  8. Naprawdę świetny tag, uwielbiam czytać na takie tematy tym bardziej że jesteś jedną z moich ulubiony blogerek. Zdjęcia są śliczne jak zawsze <3

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia są niesamowite, a najbardziej chyba podoba mi się to przedostatnie (czarno-białe). Bardzo fajny wpis. A i odnośnie jednego pytania ja też uwielbiam posty ze stylizacjami.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. przepiękne zdjęcia.
    Też miałam przerwę miesięczną, gdzie nie miałam ochoty, by pisać, ale na szczęście minęło. Niestety ucierpiały na tym statystyki i ilość komentarzy, ale przecież nie od razu Rzym zbudowano (a w moim przypadku odbudowano). Niedługo zmieniam wygląd bloga, pierwszy autorski i mama nadzieje, że wyjdzie najlepiej. Zgadzam się z wszystkim co napisałaś, chociaż denerwuje mnie, jak widzę na grupach blogerskich " brakuje mi 10 obserwatorów do 100, więc obs/obs", no ale co zrobić..

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja także tak mam że gdy włączę laptopa od razu oglądam profil bloggera :))
    A z centrum handlowym też tak mam :))

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajny ten TAG ;) Rób takie częściej. Ja miałam podobnie z tym ustawianie ostrości dopóki nie zainwestowałam w pilocika ;) Śliczne zdjęcia ♡

    sweeeeet-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jakie świetne rady! Ja mam często takie kryzysy i raz miałam ochotę usunąć bloga, ale przyjaciółka wybiła mi ten pomysł z głowy.
    Poza domem też często zdjęcia są "baj mama" :)
    Czekam na post o zrobieniu szablonu. ;)

    ReplyDelete
  14. Świetny post! Ja też bardzo lubię duże jasne zdjęcia :)) Twoje są przepiękne!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Wyczekiwałam na ten post! Świetnie wszystko opisałaś :) Jestem też ciekawa jak pokażesz nam tutorial do tego próbnego szablonu. W końcu każdy robi inaczej wyglądy bloga i pewnie Twój sposób nieco różni się od mojego.

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Super są te zdjęcia! Widać, że profesjonalnym aparatem robione <3 Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. piękne zdjęcia, pomysł na post też jest świetny :)

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam Twoje zdjęcia!

    Miło by mi było gdybyś zobaczyła mój blog i określiła czy powinnam jeszcze na nim pisać, bo jest kiepsko z nim... gabriela-moments.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zdjęcia jak zwykle rewelacyjne i dopracowane! Pozdrawiam kochana! ♥

    http://melbrix-magazine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. zdjęcia są rewelacyjne <3

    ________________________
    trendy 2015
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  21. Fajnie napisałaś. Lubię posty o blogowaniu. Pięknie wypadłaś na zdjęciach. kingas1blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Bardzo dobrze że masz taki zeszycik z pomysłami, bo to naprawdę pomaga i sama też taki mam. Zdjęcia są po prostu cudowne! :) Mnie też denerwuje czasami te obs za obs. No ale trzeba mieć cierpliwość do takich osób. :)
    piankaofstyle-klik!

    ReplyDelete
  23. Właśnie przejrzałam całego Twojego bloga od końca :D Tzn od najnowszej do najstarszej notki i musze przyznać że wiele się zmieniło( na lepsze !).Twoje zdjęcia są o niebo lepsze ! I jesteś jeszcze śliczniejsza (zazdroszczę figury ;-;). I masz genialny pokój, kupujesz coś do niego w sklepach internetowych? Mam jeszcze pytanko co do sklepu http://www.rosegal.com czy można tu znienic walutę na złote ? Bo parę rzeczy mi się spodobało a nie wiem czy będzie w złotówkach :C Help xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, raczej większość rzeczy kupowałam w ikea ;). Ogółem rzadko kupuję przez internet.
      A w tym rosegal to raczej się nie da :c.

      Delete
  24. A ja i tak uważam, że jesteś dość zorganizowaną osobą, ja też mam często problem z dodaniem notki na czas :)
    Zdjęcia mi się bardzo podobają i mam podobne odczucia co do wyglądu bloga i sposobu jego prowadzenia :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ale świetne zdjęcia wow!! *__*
    Super tag, serio dużo się można dowiedzieć :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Zdjęcia są przepiękne. Ja bloga prowadzę też z półtora roku. Czekam na post jak zrobić ten design ♥

    ReplyDelete
  27. świetne zdjecia, jesteś cudownym fotografem i modelką

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Zdjęcia jak zwykle powalają! Uwielbiam tutaj zaglądać choćby aby po to, żeby na nie popatrzeć! Miło się czytała Twoje odpowiedzi do tagu :)
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Zdjecia sa sliczne, chcialabym tez umiec robic takie ladne.

    ReplyDelete
  30. Świetne, masz przepiękne zdjęcia:)
    Może wpadniesz i zostawisz coś po sobie? :)
    ankens.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. U mnie to wszyscy wiedzą, haha. Cudowne zdjęcia!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Mnie też denerwują komentarze typu " fajny blog, obs za obs" pod postem, nad którym tak bardzo się napracowałam. Swoją drogą ciekawe jest że niektórzy nie chcą mieć obserwatorów, których naprawdę ciekawi blog, takich którzy będą stronę odwiedzać często. Interesuje ich tylko lliczba członków bloga, a tak naprawdę są to tacy sztuczni obserwatorzy. Zupełnie tego nie rozumiem. Się rozpisałam, haha.
    Chciałbym tylko dodać, że ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach i ten tag naprawdę mi się podoba. ;)
    Pozdrawiam, ndoto-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Również chce nabyć zdolność systematycznego pisania haha. A co do twoich zdjęć - nie wiem jak w ci idzie w realu, ale tutaj widzę piękne zdjęcia, jak od fotografa :)!

    Zapraszam!
    Czy mogę liczyć na twoją pomoc? :)
    http://sandryyshen.blogspot.com/2015/01/choies-sheinside-wishlist.html

    ReplyDelete
  34. Wszystkie zdjęcia są świetne :) a post również fajny , uwielbiam czytać takie rzeczy :)

    http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Oo czekam na post o design'ie, ogólnie Julka muszę powiedzieć że uwiebiam Twojego bloga a szczególnie - zdjęcia!! *.* Ja uważam że od Twoich zdjęc jednak bije profesjonalizm,a z tym statywem dobre haha ja statywu nie mam więc stawiam aparat na biurko proszę moją siostrę żeby gdzieś tam ustała i szybko ustawiam ostrość haha ale teraz będę to robiła z rzeczami hahah :D
    angelika-ka.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Też miałam raz dłuższą przerwę w blogowaniu, a co do zdjęć cudowne! :)

    think-poositive.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Odpowiedzi bardzo ciekawe,tez nie lubię jak ktoś pisze pod koniec komentarza "zapraszam do mnie" wole żeby ktoś zostawił zwyczajnie link bo ułatwi to sprawę jak bd chciała obejrzeć blogi moich komentujących, ale po co ta zbędna reklama?Bardzo ładne zdjęcia, dla mnie normalnie professional :*


    Pa0lka

    ReplyDelete
  38. Dowiedziałam się trochę więcej o tobie! Uwielbiam zdjecia na twoim blogu, są świetne.
    Pozdrawiam. :)
    aleksandra-brycka.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Jeju! Jak ty mnie motywujesz: posty, design, ogólnie cała ty haha <3
    Świetny post. Można się o tobie dowiedzieć więcej i poznać takie twoje "blogowe sekrety" ^^

    http://allexandrablog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Bardzo fajnie odpowiedziałaś na te pytania :)
    U mnie najgorzej jest z rozpowszechnieniem bloga... Ciężko uzyskać stałych czytelników... Staram się komentować blogi, dodawać coraz lepsze zdjęcia oraz zmieniłam wygląd. Mam nadzieję, że z czasem mój blog będzie bardziej rozpoznawalny :)
    Pozdrawiam
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  41. Wiele się można dowiedzieć o tobie i twoim blogu!
    Jesteś śliczna, twoja koleżanka też ;)
    Maya-Blog

    ReplyDelete
  42. Super post, świetny blog i jeszcze lepsze zdjęcia :)
    meeveryday98.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Wiele można się dowiedzieć z tych odpowiedzi. :)

    ReplyDelete
  44. Zdjęcia świetne i świetna jest Twoja wypowiedź. Ja niedługo na blogu także będę robić taką instrukcję co do szablonu. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Pewnie! :)
      Ja mam zamiar na dniach zrobić Twoje DIY tą arbuzową galaretkę i pokazać ją na blogu - o ile mi wyjdzie. :D

      Delete
  45. Zdjęcia są piękne. Widać, że to Twoja pasja. Aż z chęcią wybrałabym się z Tobą na sesję :) Fajnie, że chcesz robić instrukcje do szablonów. Na pewno mi się przydadzą, zwłaszcza że mam zamiar zmienić wygląd. Co do porad to również są one bardzo pomocne. I mi też najwięcej pomysłów na posty przychodzi jak kładę się spać :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Jaka ty jesteś śliczna! Jedna z najładniejszych polskich blogerek! A te zdjęcia to już w ogóle miazga :D Bardzo lubię czytać ten tag na blogach.Można z niego trochę wywnioskować a u ciebie dodatkowo pojawiło się trochę porad dla blogerów :)
    oliivus.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  47. Może masz jakieś problemy z systematycznością, ale twój blog i tak jest genialny :)

    ReplyDelete
  48. Ah tu znalazłam odp na pytanie kto wykonuje Ci zdjęcia, a czy Magda albo Twoja mama maja doswiadczenie w fotografowaniu czy może po prstu ustawiasz im aparat i jakoś dają rade ?
    Nowy post na moim blogu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah raczej ustawiam wszystkie opcje i dalej już jakoś idzie :D.

      Delete
  49. Oooo Juluś *.* Jakaś ty piękna, zdjęcia przecudne <3

    pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Zdjęcia są świetne,bardzo mi się podobają! Super tag,widać,że go troszkę rozszerzyłaś :) Cieszę się że chcesz pomóc z szablonem,chętnie zobaczę.


    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  51. Zdjęcia są cudowne! Zazdroszczę, że robisz je takie piękne! *-* Post też bardzo ciekawy, sporo się dowiedziałam :)
    Pozdrawiam ♥
    ♦ Julia Blog – NOWY POST I ROZDANIE KLIK ♦

    ♥ Mój kanał a na nim nowy filmik KLIK ♥

    ReplyDelete
  52. Śliczne zdjęcia naprawdę pierwsza klasa!! Jeśli chodzi o pytanie to (wiem, że może być dziwne ale...) jak nazywa się ta czcionka zdjęciach (aby wiadomo było, że to twoje)? Jeśli chodzi o porady to bardzo pomocne i na 1000000% zastosuję!

    ZAPRASZAM----------> annestyle15.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. wspaniała sesja! również pasjonuje mnie fotografia :) + cudowna figura
    http://plainess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Chyba sama zrobię taki TAG
    Zdjęcia są świetne.
    kaja-kapuscinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ja również mam problem ze systematycznością... ale najważniejsze jest to, aby nad tym pracować i nie poddawać się
    Pomysł na post jest super, bardzo mi się przydał :)
    Jeśli chodzi o zdjęcia uważam, że fajnie bawisz się ostrością i perpektywą, dzieki czemu zdjęcia są zjawiskowe *=*

    zieloffa.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. super odpowiedzi,myślę,że jak nabiorę większej wprawy to zrobię i ja taki TAG.Super sprawa !
    Cudowne zdjęcia :)
    pozdrawiam!

    http://gitara-maja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Prześliczne zdjęcia, pytania i odpowiedzi również fajne można dużo się dowiedzieć

    http://unusual-planet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Zdjęcia robisz cudowne Jula! ♥ Twoje nogi są po prostu mega *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  59. Świetny tag, przydatny :)
    A zdjęcia wyszły cudownie, jesteś śliczna! :*

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    ReplyDelete
  60. świetny post:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Fajny tag :)
    Ja też najczęściej korzystam ze zszywki ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Bardzo fajny tag, a zdjęcia są po prostu mega ! :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Super,że zdradziłaś nam swoje sekrety :) Cudna sesja <3
    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  64. cudowne zdjecia :D
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Świetne zdjęcia i boska czapka :)

    ReplyDelete
  66. Te zdjęcia są zdecydowanie najładniejsze jakie widziałam w ostatnim czasie! Na prawdę są świetne i muszę zapytać jaki masz obiektyw? Ja również przez długi czas dodawałam posty nieregularnie, ale postanowiłam się w końcu ogarnąć. Haha! Jeju, ciągle myślę o tych zdjęciach, cudo! <3

    mój blog :)

    ReplyDelete
  67. bardzo fajny i ciekawy post rob wiecej tagow, przesliczne zdjecia
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Śliczne zdjęcia :3 śliczny blog ;)
    obserwuję :0
    pozdrawiam cieplutko
    weeri-weri.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Świetny tag. Zdjęcia są cudowne, ja kupiłam nowy aparat i myślę, że przez ferie uda mi się zrobić zdjęcia do przodu, bo w ciągu tygodnia nie mam czasu ;/

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Bardzo przydatny post! ;)
    Myślę, że twoje rady przydadzą się nie tylko mi, ale też wielu innym blogerkom ^^
    Szczerze mówiąc mnie bardzo denerwują komentarze jakby "wklejone" tylko po to, by się zareklamować... Niestety ludzi nie da się zmienić, ale uważam, że takie komentarze nawet nie zachęcają do odwiedzenia ich bloga

    Podsumowując: świetne rady - na pewno skorzystam :)
    Pozdrawiam, Mery ♥

    ReplyDelete
  71. Cudowna sesja, widać w niej coś takiego innego:)

    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Prześliczne zdjęcia i ciekawe odpowiedzi, również chciałabym nauczyć się systematyczności w blogowaniu!

    <a href="http://www.some-tulips.blogspot.com/>SOME TULIPS</a>

    ReplyDelete
  73. Zainteresowałaś mnie swoim postem. Jest bardzo pomysłowy.
    Zdjęcia śliczne ♡. Jesteś śliczna.
    Ja też mam problem z systematycznym dodawaniem postów.

    http://blog-i-ja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Blogerzy! to najlepsza grupa na Facebooku żeby wybić swój blog moim zdaniem ;) Śliczne zdjęcia <3

    Zapraszam : http://its-not-me-to-nie-ja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Jejku kocham twojego bloga , jest mega , a najlepsze w 99% są zdjęcia , mogła bym patrzeć na nie i patrzeć i nie znudziłyby mi się !

    http://majka-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Ostatnio coś sporo blogerek dodaje ten tag, nawet ja mam go w wersjach roboczych (znając mnie pojawi si za jakiś miesiąc, tyle pomysłów ;))
    Co do tej zazdrości, to ja Ci zaczynam zazdrościć - jesteś taka śliczna, fotogeniczna i szczuplutka, że aż mam ochotę się z Tobą zamienić, chętna? ;P


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Zdjęcia ładne :)
    Mi tez napisanie posta zajmuję koło godzinki ( tego zwykłego posta :D)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Świetny tag :) Śliczne zdjęcia jak zawsze :D :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Twój post zawsze dopełniony ciekawymi zdjeciami
    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. jak ty jesteś ładna !
    piękne zdjęcia, i super post <3
    http://fruti999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Jeju , jesteście takie śliczne. Zazdroszczę wam tego ;c Świetny Tag ;) Obs oczywiście :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Mnie też denerwują komentarze typu fajny blog i link do bloga.
    Śliczne zdjęcia! Masz naprawdę cudowną urodę:-)
    http://blog.wintm.pl/2015/01/24/spekulacyjne-%E2%80%9Ekrotkie%E2%80%9Dpozycje-na-chf-nazywane-tez-kredytami-euro-qe/

    ReplyDelete
  83. Świetny tag. Ja też nie złoszczę się na obs za obs. Nie akceptuję tego, ale wiem, że kiedyś te osoby zrozumieją, że tak naprawdę nie mają czytelników:-)
    Mój blog - kliknij
    PS. Przepraszam za poprzedni komentarz, niestety przez przypadek dodałam zły link.:-(

    ReplyDelete
  84. Świetnie napisany tag, widać, że blog wiele dla Ciebie znaczy, a to ważne :)

    monoesthetic.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Uwielbiam takie posty :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. Zdjęcia wyszły prześlicznie ;)
    Czekam na kolejne takie tagi i potadnik do designu ;p
    Ilovefruiit.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Świetny tag! Może też kiedyś taki zrobię. :)
    Boże jak strasznie podobają mi się te zdjęcia *.* W sumie nie wiem co w nich takiego jest, ale mega mnie zauroczyły :D Wyglądasz na nich ślicznie!
    Mogłabyś zrobić post, o tym, jak przerabiasz zdjęcia?

    Buziaki ;*
    onlyimagin.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, planuję taki dodać za jakiś tydzień :).

      Delete
  88. Świetny post ;)
    natalyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Zdjęcia są śliczne :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Zdjęcia są prześliczne *.*
    Z resztą jak zawsze, jesteś jedną z nielicznych blogerek, których zdjęcia mogłabym oglądać godzinami ♥
    Bardzo fajny post i ja również prosiłabym cię o o, abyś zrobiła post z przerabianiem zdjęć :)
    ♥MÓJ BLOG <--ZAJRZYSZ?♥

    ReplyDelete
  91. Podoba mi się ten tag, a zdjęcia są prześliczne ♥

    ReplyDelete
  92. Bardzo lubię czytać takiego rodzaju tagi, więc fajnie, że wpadłaś na pomysł by go dodać. Co do zdjęć to podobają mi się, zazdroszczę, że potrafisz w jakikolwiek sposób ustawić się do zdjęcia. Obserwuję :)
    http://aniabloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Bardzo fajny tag ,a zdjęcia są przecudne *.* Nie mogę się na nie napatrzeć *.* Ogólnie masz bardzo ładny design i fajnie piszesz - będę tu zaglądać częściej ;)

    Pozdrawiam :)

    the-vicssia.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. Ciekawy tag :3
    Śliczne zdjęcia:)

    Zapraszam-> http://natss28.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  95. Lubię takie tagi, przyjemnie się je czyta i można się czegoś istotnego dowiedzieć ;)

    dodatki-nastolatki.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Cudne zdjęcia :D
    Pozdrawiam!!
    Obs za Obs?
    http://domadomcia6.blogspot.com/
    Ja już !!

    ReplyDelete
  97. fajnie było by przeczytać post o tym jak stworzyć design :) Kochana mogę Cię prosić o pomoc - kliknięcie w link do płaszczyka w moim ostatnim poście ?:)
    http://kasjaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Ja staram się co 4 dni , czasami wstawiam co 2 , a jak jestem zmęczona to niestety nawet co tydzien :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. Lubię ten tag, dużo się wtedy dowiaduję;) Piękne zdjęcia, jak zawsze♥

    hero-dog.blogspot.com

    ReplyDelete
  100. Bardzo przydatny post dla początkujących blogerów. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, bo są bardzo profesjonalne i wyglądają świetnie <3
    World reflected in the mirror

    ReplyDelete
  101. Cudowne zdjęcia (z resztą to nie nowość) :D

    ¦ http://gabby-inspirations.blogspot.com/ ¦ - mój blog KLIK

    ReplyDelete
  102. Śliczne włosy i zdjęcia ! :) Bordowa narzutka - muszę kupić. :)
    Pozdrawiam

    http://kobiecezrodelko.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. Zdjęcia są prześliczne.Dałaś bardzo przydatne rady dla początkujących blogerów.
    Pozdrawiam http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  104. Zdjecia świetne :D lovewillremember-victoria.blogspot.com

    ReplyDelete
  105. Naprawdę przecudny post. Przepiekne sa twoje zdjecia. Poprostu zazdroszczę talentu. Tak samo jak ty chcialabym byc duzo bardziej zorganizowana i systematyczna bo mam z tym straszliwy problem :)
    Nessi-blog-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  106. Osttnio wpadłam na twojego bloga i zapomniałam go zaobserwować, potem przez kilka dni go szukałam i w końcu znalazłam. Hahah już zaobserwowałam na wszelki wypadek, piszesz genialnie! :* Czekam na post z instrukcją jak zrobić design ;)

    ReplyDelete
  107. Ciekawe odpowiedzi! <3 Jesteś mega śliczna! ♥

    Pozdrawiam! :))
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  108. Strasznie fajny wpis! Na serio, zdjęcia mi się bardzo spodobały oraz tag! Robisz coraz lepsze zdjęcia, którymi urzekasz czytelników! Mam nadzieję, że w najbliższym czasie nie "znudzi" Ci się blogowanie, bo coraz bardziej podobają mi się twoje posty i co za tym idzie, chętnie zaglądam na twój blog!

    niezapomniszomnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  109. piekne zdjecia , ja na blogach wlasnie najbardziej lubie zdjecia :)


    wpadnij http://izey-izabella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  110. Śliczne zdjęcia!Jesteś bardzo ładna i twoja koleżanka też. ;)
    Świetne odpowiedzi.Ja też mam problem z systematycznością i zorganizowaniem. :)
    kaamaam-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  111. Przepiękne zdjęvia i modelki!
    maniaa-mania.blogspot.com

    ReplyDelete
  112. masz zawsze takie piękne zdjęcia, uwielbiam je oglądac!

    Pozdrawiam, fedricci17.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  113. Świetny post! A zdjęcia są mega! Przepiękne ^^


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  114. Zdjęcia są poprostu cudowne ;) zazdrosne Ci tylu obserwatorów, ale nie ma co się dziwić Twój blog naprawdę przyciąga ;) Dodaje do obserwowanych I zapraszam do mnie na nowy post o moim pokoju ;)
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  115. Naprawdę miło się czytało ten tag szczególnie poprzeplatany takimi pięknymi zdjęciami. Jak dla mnie one już są profesjonalne! U mnie moi rodzice w sumie wiedzą, że mam bloga, ale jakoś się nim szczególnie nie interesują. Jeśli chodzi o rodzinę, to osobą, która najczęściej odwiedza mojego bloga jest moja starsza siostra♥
    Mam do Ciebie pytanie, albo nawet do wszystkich którzy przeczytają ten komentarz i co nieco znają się na fotografii. Z jakim maksymalnym przebiegiem mogę kupić używaną lustrzankę, aby posłużyła mi ona jeszcze przez dłuższy czas?

    - HELLO-WONDERFUL - klik

    ReplyDelete
  116. super tag i jakie piekne zdjecia!! <3

    ReplyDelete
  117. Zdjęcia są po prostu perfekcyjne! Idealne! Jeju jesteś taka śliczna :)
    Zdjęcie czarno-białe tej dziewczyny boskie! :)

    Nowy post, zapraszam(klik). Pomożesz i poklikasz? To dla mnie baardzo ważne c:
    Zapraszam na konkurs(klik)! :D

    ReplyDelete
  118. Ale Ty jesteś śliczna. Niesamowicie. Uwielbiam Twoje zdjęcia, są naprawdę niezwykłe.

    ReplyDelete
  119. Robisz dobre zdjęcia, no i fajnie pozujesz. Możesz robić coś w kierunku rozwijania tego. Blog bardzo przyjemny, na pewno będę częściej zaglądać. Ja dopiero zacznam, ale możesz zerknąć do mnie i napisać jak jest według Ciebie ;)

    www.catlinnt.blogspot.com

    ReplyDelete
  120. Wspaniałe zdjęcia, bardzo mi się tu podoba :)
    http://x1902x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  121. Perfekcyjne zdjęcia, świetny blog. :)
    becauseimcrazyandiloveit.blogspot.com

    ReplyDelete
  122. Fajny blog. A to mój olencjuszkolorowosc.blogspot.com

    ReplyDelete
  123. Fajny blog. A to mój olencjuszkolorowosc.blogspot.com

    ReplyDelete
  124. Jesteś jedną z moich ulubionych Blogerek. Bardzo cię podziwiam. Ja dopiero zaczynam, ale zapraszam. Mam jeszcze pytanie kto robił ci wygląd bloga?
    http://mrsgadula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  125. Moje...

    http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/2016/07/blogowe-sekrety.html

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA