28 January 2015

Dbanie o włosy po mojemu! :)

Hej. Moje starcie z dbaniem o włosy zaczęło się stosunkowo niedawno. Mówię poważnie, jeszcze w pierwszej klasie gimnazjum nie miałam w kosmetyczce ani jednej odżywki, a o olejkach nie było mowy. Wszystko zaczęło się od mojego wyjazdu na kolonię do Włoch. Panowała wtedy powszechna moda na ombre, więc nie mogłam być gorsza i też sobie takowe sprawiłam. Lekkie, robione rozjaśniaczem - efekt był naprawdę okej. Niestety mimo wszystko trochę pogorszyłam stan swoich końcówek. Dodatkowo słona woda, ostre słońce na pewno dobrze się im nie przysłużyły. Na wyjeździe koleżanka poleciła mi swoją odżywkę z timotei i tak w sumie się to zaczęło :D. Po powrocie kupiłam identyczną i zaczęłam wcierać w końcówki. Efekty były natychmiastowe, ale ku mojemu wielkiemu żalowi podciąć te 3cm też musiałam. Zbiegło się to z moją manią na 'długaśne włosy', dlatego rozpoczęłam szybką kurację. Naprawdę w ekspresowym tępie udało mi się doprowadzić do ładu moje końcówki bez większych strat na długości. Dzisiaj postaram się mniej więcej wyjaśnić co robiłam i robię dalej :). 

Są to moje sposoby i jak wiadomo nie każdemu będą pasowały, ale mam może jednak trochę Wam pomogę. Udało mi się pomóc wykurować tymi sposobami włosy moich dwóch koleżanek, także raczej się sprawdzają! :)
Przyznam, że od zawsze myłam włosy szamponem i nawet przez głowę nie chciało mi przejść, że można to robić mydłem! Jakiś czas temu babcia z mamą opowiadały właśnie o takim sposobie. W pewnym momencie zaczęło mi wypadać dość sporo włosów i w sumie nie wiedziałam nawet co może być przyczyną, czy SLS w szamponach czy może jeszcze coś innego. Jednocześnie myjąc szamponami bez sztucznych dodatków moje włosy po krótkim czasie robiły się nieświeże. Doszłam do wniosku, że spróbuję z tym szarym mydłem :). Jestem naprawdę zadowolona, włosy na pewno układają mi się o wiele lepiej i wydają się o wiele grubsze i zdrowsze. 
Trzeba tylko pamiętać, że po dokładnym spłukaniu mydła musicie zamoczyć je w wodzie z octem (duży garnek z wodą i 1-2 łyżeczki octu). Ja po prostu wylewam cały garnek tego roztworu na głowę i jest dobrze, bez tego włosy są takie suche :D.
I od razu uprzedzam pytania: nie, nie śmierdzą mi po tym octem xd.
Jakiś czas temu przeglądając z mamą odżywki w rossmanie natknęłam się na firmę Alterry. W sumie miałam już parę żeli z tej firmy i byłam raczej zadowolona, dlatego kupiłam też maskę z odżywką. O ile dobrze się orientuję nie zawiera ona żadnych parabenów, silikonów itp.  Z maski jestem bardzo zadowolona, włosy są mięciutkie, plusem jest też jej wydajność (stosuję ją kiedy mi się przypomni xd).
Jeśli chodzi o odżywkę uważam, że jest w porządku, ale też znowu szału nie ma. W porównaniu do mojej poprzedniej (timotei róża z jerycha do włosów zniszczonych) ta wypada dość słabo. Musze jej nałożyć dużo więcej i dłużej trzymać na końcówkach. Ta z timotei była dosyć tłusta i przez to myślę, że trochę lepiej odbudowywała włosy. Nie wiem, możliwe że różnica jest też spowodowana tymi sztucznymi dodatkami :).
Jedwab z Glisskur'a mam od hoho! Jest naprawdę bardzo wydajny i możliwe, że przy ogólnej odbudowie zniszczonych włosów czy poprawie stanu rozdwojonych końcówek nie wiele pomaga, ale jest bezbłędny przy rozczesywaniu. Naprawdę ułatwia szczotkowanie i przez to już nie szarpię włosów :).  
Olej arganowy kładę może nie zawsze, ale bardzo często 2-3 godziny przed ich myciem. Ładnie się wchłania i odżywia włosy. Rozprowadzam go zazwyczaj na całych włosach zostawiając tylko te 10cm przy skórze głowy. Potem związuję włosy w koczka, tak aby nie dotykały mi głowy i gotowe!
Olejek arganowy to naprawdę super rzecz! Od tego, który opisałam wyżej różni się tym, że jest mieszaniną różnych olejków, a nie czystym olejem arganowym. Można go spokojnie kłaść na końcówki włosów, stają się wtedy miększe i milsze w dotyku. Ja używam go zazwyczaj przed wyjściem z domu ;).
Kolejną dosyć istotną rzeczą jest podcinanie włosów. Jeżeli chcecie je odbudować, niekoniecznie ścinając od razu ogromną ich ilość warto robić to stopniowo. Na przykład po 2-3cm w pierwszych dwóch miesiącach, a później po 1-2cm. Wszystko zależy od stanu włosów, ale jeżeli będziecie stosować różne odżywki, olejki i podetniecie co miesiąc (najlepiej 3 dni przed pełnią) włosy nie będą wymagały ścinania od razu 5 czy 10cm.
Polecam też zakupić dobrą szczotkę, ułatwi rozczesywanie przez co nie będziecie ich dodatkowo szarpać :).
Przydatne rady przy pielęgnacji włosów:
Po umyciu włosów spłucz je zimną wodą. Włosy są przez to bardziej błyszczące i gładsze (wydaje mi się, że tutaj chodzi o zamknięcie się łusek włosów pod wpływem zimnej wody).
Nie trzyj i nie pocieraj włosów przy suszeniu ręcznikiem. Ja tak często robiła, a potem dziwiłam się, że są rozdwojone. Wystarczy przycisnąć ręcznik do włosów, woda sama w niego wsiąknie.
Podczas mycia powinno się przez kilka minut masować skórę głowy opuszkami palców :).
Wiadomo należy unikać prostownic, suszarek, suchych szamponów itd. Jeżeli już suszycie włosy lepiej to zrobić zimnym powietrzem (jeśli macie taką opcję w suszarce). 
Natomiast fajnym zamiennikiem dla suchego szamponu jest mąka. Próbowałam i faktycznie wyglądają na bardziej świeże :).
Jeżeli macie trochę więcej czasu to polecam tę odżywkę - link do postu z przepisem (znajdziecie go na końcu posta).


102 comments:

  1. Ja próbowałam z mąką, ale suchy szampon jest o wiele bardziej lepszy. ;)

    hollyandholly1.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Masz śliczne włosy, ja swoje zapuszczam od kwietnia ale bez żadnych odżywek i są naprawdę w dość dobrym stanie od teraz zacznę o nie dbać a z całą pewnością będą jeszcze w lepszym stanie niż dotychczas :)
    Mój blog-klik<3

    ReplyDelete
  3. Swietnie dbasz o wlosy i sa przesliczne!
    Ja jedyne czego uzywam do wlosow to szampon i czasami odzywka przez co nie wygladaja one najlepiej ale i nie najgorzej.
    A co do porad na koncu posta, to bardzo chetnie je zastosuje. :)
    Ps. Uwielbiam twojego bloga! :D

    Mój blog(klik). :)

    ReplyDelete
  4. moje wlosy sa bardzo zadbane i bardzo zdrowe, przede wszystkim korzystam z olejkow arganowych (tak jak ty, mgielka i czysty olejek) oraz odzywki i szamponu, wlasnie z timotei rozy z jerycha! mam jedynie problemy z objetoscia wlosow, poniewaz czesto wydaja sie oklapniete, ale radze sobie z tym :D

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  5. Ja niestety mam urazę do fryzjerów. Ostatnio Pani ,,fryzjer" po tym jak poprosiłam ją o podcięcie 5cm obcięła mi 20...

    ReplyDelete
  6. Ja używam tylko szamponu i olejku arganowego i to tyle :p

    ReplyDelete
  7. Myślę, że ten post jest ogromnie przydatny. Sama mam trochę problemów, żeby "ogarnąć" swoje włosy, więc z pewnością skorzystam z Twoich cennych porad :)

    Zajrzysz:Blog - KLIK

    ReplyDelete
  8. Ja też używam szamponu i odżywki z Alterry. I jeszcze na moje włosy od czasu do czasu stosuje kremowanie włosów. Jest naprawdę bardzo dobre. Włosy są po mnie bardzo miękkie.
    Masz piękne włosy :D

    Pozdrawiam i obserwuje!
    http://alittle-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetny post! :)
    Gdyby nie ty, nie wiedziałabym pewnie, że robiłam niektóre rzeczy wbrew temu co chciałam osiągnąć
    Chętnie skorzystam z każdej rady i przewiduję swoją wizytę w drogerii :D

    Pozdrawiam!
    Only Mery ♥ KLIK

    ReplyDelete
  10. Wspaniały post! <3
    Świetnie dbasz o włosy,muszę wypróbować twoje metody.
    Myślę, że dobrym sposobem jest podcinanie końcówek.
    Uwielbiam twojego bloga! :)
    Pozdrawiam ; Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  11. Obserwuje życzę na rewanż
    dagaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Swoetne rady! Ale maka? Na pewno?

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Masz śliczne włosy! Ja o swoje zaczęłam właściwie dbać rok temu i widzę dużą poprawę.
    Chyba wypróbuję ten sposób z mydłem :)
    Jully-Blog [KLIKNIJ]

    ReplyDelete
  14. Cudowny post uwielbiam czytać porady o włosach :D
    Skorzystam może z niektórych metod, sama lubię dbać o swoje włosy :)

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  15. Już od dawna wkręciłam się w włosomaniactwo do takiego stopnia, że nawet sama wykonuję sobie róże odżywki, czy maski na włosy. :)

    ReplyDelete
  16. O szarym mydle jako kosmetyku do włosów nigdy jeszcze nie słyszałam - ale może spróbuję.
    Ja używam szamponu Timotei (Golden Highlights), odżywki Nivea Long Repair, odżywki wygładzającej w sprayu z Ziaja, a od czasu do czasu stosuję olejek rycynowy bądź jedwab w płynie.

    PS Ładne włosy :)

    Mój blog - zapraszam!

    ReplyDelete
  17. słyszałam o tym szarym mydle! :D dziś jadę na zakupy więc chyba skusze się kupić tę maskę z alttery ;)

    Steffy xx♡
    Pisane pasją (mój blog) - kliik

    ReplyDelete
  18. Ja tez myję włosy szarym mydłem, dzięki temu sposobowi moje włosy odżyły bo strasznie mi wylatywały. Też podcinam końcówki. Naprawdę bardzo fajne rady :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  19. ja miałam strasznie poniszczone końcówki i musiałam je ściąć, teraz muszę je odbudować
    też używam olejku arganowego przed wyjściem z domu i szczególnie na końcówki :)
    muszę wypróbować ten jedwab i maskę
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Mam podobne sposoby dbania o włosy, ale o szarym mydle nie słyszałam :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    ReplyDelete
  21. Szczerze mówiąc nigdy nie słyszałam o tym szarym mydle, ale męczące byłoby dla mnie kombinowanie z tym octem i chyba zostanę przy kupnym szamponie. Używam też jedwabiu i olejku arganowego oraz odżywki i maski i mogę powiedzieć, że stan moich włosów bardzo się poprawił. ;)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  22. Piękny blog ~ Bardzo mi się podoba twój blog i to jak piszesz.
    Obserwuję. Jeżeli tobie spodoba się mój blog to zachęcam do obserwowania :)

    ~Mój blog ( KLIK )

    ReplyDelete
  23. Słyszałam właśnie o tym szarym mydle dość dawno. Nie mam zniszczonych włosów, aczkolwiek po 2-3 miesiącach mam rozdwojone końcówki co prowadzi do podcinania. Ale w końcu podcinanie włosów poprawia ich kondycję. :)
    Piankaofstyle-klik!

    ReplyDelete
  24. Świetne rady.
    To prawda po umyciu włosów trzeba je opłukać pod zimną wodą.
    Ja nie stosuję żadnych odżywek i olejek, ponieważ po nich moje włosy szybciej się przetłuszczają a bez tego i tak wyglądają dobrze.

    Renii blog!!!!

    ReplyDelete
  25. Ja słyszałam że mydło niszczy włosy, ale skoro mówisz że dobrze działa, to spróbuję ;) Masz piękne włosy ♥
    Kocham twój blog za takie piękne jasne zdjęcia *o*

    ♦ Julia Blog – NOWY POST I ROZDANIE KLIK ♦

    ReplyDelete
  26. Nigdy nie słyszałam o tym ,żeby myć włosy mydłem;3
    Świetne rady :D Ale masz piękne włosy <3

    naataluunia.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Nigdy nie słyszałam o tym ,żeby myć włosy mydłem;3
    Świetne rady :D Ale masz piękne włosy <3

    naataluunia.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Bardzo ciekawy post! Sproboje tej masko-odzywki z alterry :)
    Mam pytanie - w jakim programie obrabiasz zdjęcia ?
    Pozdrawiam Zuzia z bloga mademoisellesusan.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. O szarym mydle nigdy nie słyszałam :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja używam szamponu i olejku arganowego. Niedawno zakupiłam jeszcze taki spray do zniszczonych końcówek. I to jest moja kuracja XD I co kilka miesięcy podcinam końcówki :)
    Świetne rady ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  31. Świetne porady dotyczące włosów, ja myję włosy niestety codziennie i przez to również szybko mi się przetłuszczają. Muszę też zmieniać co chwilę szampony, ponieważ gdy używam jednego - One się strasznie przetłuszczają.
    Masz świetne włosy!

    Nasz blog - ZAPRASZAMY! ♥

    ReplyDelete
  32. Slyszałam o myciu suchym mydłem ale nie wiem czy odważę się spróbować :D Maskę z Alttery używałam i jest super! :)

    http://diadree.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. świetne sposoby:) zacznę chyba myć włosy szarym mydłem :)

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    ReplyDelete
  34. Ciekawy pomysł z tym szarym mydłem :D Mam odżywkę z Alterry i też średnio mi się sprawdza. Jest ok, ale szału nie ma. Też podcinam końcówki w miarę regularnie. Ciekawy post :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Fajny pomysł :)
    http://poradykailey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Masz śliczne włosy. Ja chyba muszę zacząć dbać o moje. Skożystam z Twoich wspazówek.
    Kinga's Blog- zapraszam

    ReplyDelete
  37. Bardzo dobry post. Ja sama muszę coś w tym rodzaju zrobić. Ja stosuję oczywiście szampon i odżywkę, a dodatkowo olejek i jedwab. :)

    ReplyDelete
  38. Ja używam Tangle teezer, fajna jest bo nie ciągnie :)

    Julajulia.blogspot.com-mój blog [KLIK].

    ReplyDelete
  39. Warto jest pielęgnować swoje włosy. ;)
    Może wypróbuje na swoich włosach tą maskę z Alttery.
    A o tym szarym mydle nie słyszałam szczerze mówiąc... ;)
    Bardzo przydatne rady.Świetny post. <3
    kaamaam-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Spróbuję z tym szarym mydłem :)
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Moje włosy są bardzo zniszczone. Bardzo o nie dbam od jakiegoś miesiąca/dwóch, ale jednak będą one zdrowe za jeszcze dłuuuuugi czas. :p

    http://allexandrablog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Oo mam taki sam olejek na końcówki! Jest genialny! <3
    Ślicznie Ci w takim warkoczu *__*
    Ja do wakacji 2014 używałam tylko szamponu, a teraz kupiłam szczotkę Tangle Teezer, odżywkę i olejek stosuje + łykam tabletki, bo strasznie wypadają mi włosy :/
    Swoją drogą również nie wiedziałam, że można myć włosy mydłem :O
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  43. Twoje rady na 100% mi pomogą. Ostatnio mam mały problem z włosami, ponieważ wypadają mi w dużych ilościach. Może twoje sposoby mi pomogą :)

    http://think-poositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Masz piękne włosy. Moje były do pasa, ale końcówki, choć nawet nie były jakieś najgorsze, ścięłam o 15 cm ;/ Dzięki za pomysł z szarym mydłem, chętnie wypróbuję, bo właśnie moje włosy jakoś nie lubią się z szamponami ;D Od kiedy zaczęłam je myć codziennie wyglądają o wiele gorzej i szybciej się przetłuszczają :( Ja zamiast ręcznika używam jakiejś bawełnianej koszulki i wtedy się nie niszczą ;) Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  45. *tempie :)
    Ja nic ze swoimi włosami nie robię, jedynie je myję. Jednak mam zamiar zacząć, z tym że kompletnie nie wiem, od czego i jak, oraz co będzie dla mnie najlepsze. ;P
    Przydatne rady. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. piękne masz włosy :)
    ja sie staram pielęgnować moje włosy, ale nie zawsze mi sie chce :)
    http://fruti999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Mąka zamiennikiem suchego szamponu?Nie wiedziałam xd
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Moje dbanie jest stosunkowo małe do twojego, chodzi w nim o regularnym myciu i czesaniu XD
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Śliczne masz te włosy! na pewno skorzystam z którejś z tych porad, ja używam odżywki i jedwabiu do włosów :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Świetny poradnik :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Masz przecudowne włosy, widać że o nie dbasz! :)

    Mój blog ->KLIK

    ReplyDelete
  52. Ja ograniczam się do używania odżywki i szamponu z garniera. Moje włosy są dosyć świeże, ale na krótko. Może znasz jakiś sposób, aby poprawić wytrxymałość włosów i aby się tak nie przetłuszczały?
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  53. Twoje włosy wyglądają bardzo zdrowo, dobrze, że dbasz o włosy :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. O, bardzo fajny post :)
    Co do tego pocierania ręcznikiem to sama tak robiłam (i robię), to już właśnie słyszałam, że niszczą się włosy, może jednak już przestanę tak robić :)
    Masz bardzo ładne włosy ^.^
    ♥ MÓJ BLOG♥

    ReplyDelete
  55. Super post, naprawdę ciekawy i bardzo przydatny.
    nessi-blog-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Bardzo interesujący post, też miałam problem z rozdwojonymi końcówkami, ale któregoś dnia trochę poeksperymentowałam i zmieszałam trochę zwykłej odżywki, olej migdałowy i kokosowy oraz jedwab do włosów. Po takiej miksturze końcówki wyglądają o wiele lepiej.
    Chętnie wypróbuję też twoje wskazówki, ciekawy jest ten pomysł z szarym mydłem ;)
    Pozdrawiam,
    ndoto-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Też używam Glisskur'a :) Jest świetny! :)

    ReplyDelete
  58. ja włosy na do pasa i zamierzam mieć jeszcze dłuższe bo zamierzam ściąć, sprzedać i znowu zamuszczać, a końcówki mi sie prawie w ogóle nie rozdwajają bo używaniu maski i szamponu z hebe, jest bardzo dobry więc polecam

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. uwielbiam twoje włosy ;)
    zapraszam do mnie :)
    http://gabriellle-gabriellle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. fajne sposoby na dbanie włosów
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Bardzo ciekawy post :))
    Pozdrawiamy!
    Blog-KLIK

    ReplyDelete
  62. Nie używałam chyba żadnego z tych produktów, a bardzo lubię dbać o włosy! Chyba przejdę się po tą pierwszą odżywkę do rossmanna:)

    mój blog

    ReplyDelete
  63. Śliczne masz włosy :) Ja moje podcinam raz na 2 miesiące i dobrze to na nie działa :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Bardzo przydatna notka. Sama ostatnio obcięłam włosy, z długich do połowy plecow na krótkie, do ramion, no troszkę dłuższe, zrobiłam ombre i moje końcówki są straszne. Gliss kur bez spłukiwania mi nie pomaga, więc spróbuję innych Twoich sposobów :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    www.catlinnt.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Dużo rzeczy używasz , ale dobrze że tak dbasz o swoje włosy. Są piękne ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Nigdzie nie umiem wyczytać ile masz dokładnie lat, ale podejrzewam, że jesteś bardzo młodziutka :D Tym bardziej gratulacje w Twoją stronę, bo blog jest świetnie prowadzony, jasno i rzeczowo :) Mało takich blogów prowadzonych przez młode osoby ;)

    ReplyDelete
  67. Masz cudowne włosy! A zdjęcia tak samo piękne, świetna jakość! Będę wpadać tu częściej, pozdrawiam!

    http://emiemaila.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. ja podcinam i staram się też za często na nie dużo nie nakładać ;>

    ReplyDelete
  69. Świetne sposoby :) Ja ostatnio mam strasznie problemy z objętością moich włosów i zaczęłam stosować zwykły szampon białego jelenia i efekt był natychmiastowy! ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. na pewno zastosuję te przydatne rady dotyczące pielęgnacji włosów :)
    stosuję na moje włosy olejek arganowy oraz odbudowujący olejek z Isany :) jest genialny!
    również polecam całą serię z Garniera "goodbye damage" :)

    ReplyDelete
  71. Super pielęgnujesz! Ja używam podobnych kosmetyków. Czekam aż pójdę do sklepu i kupie w końcu olejek arganowy ;)

    ReplyDelete
  72. szczerze? :) Wielu tych rad nie znałam, aż dotąd! Od dzisiaj zamierzam wprowadzić je w życie, zobaczymy czy coś to da, haha, ponieważ strasznie rozdwajają mi się końcówki :(( Pomijając muszę przyznać, że Twój blog świetnie się rozkręcił, bo byłam tu ostatnio jakieś z rok/2 lata temu? xd Jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć i postów, które od razu po tytule zachęcają odwiedzających do przeczytania ich! Ogromny plus dla Ciebie, aż się dziwię, że jeszcze Cię nie zaobserwowałam, aż do teraz haha, pozdrawiam ♥

    ( Mój blog-click )

    ReplyDelete
  73. Jej, nigdy nie słyszałam o tym, żeby myć włosy mydłem :o Koniecznie spróbuję :))
    masz wspaniałe włosy, widać że o nie dbasz ^^

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Spróbuje z szarym mydłem :)
    my-little-world-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Nie których z twoich rad używałam,ale nigdy nie mogła wytrzymać w systematyczności. Szczerze nigdy nie słyszałam żeby myć szarym mydłem,na pewno wypróbuje. a używałaś może wcierki Jantar wszyscy mówią,że po niej są mega efekty.
    KLIKNIJ-blog

    ReplyDelete
  76. Faktycznie, Twoje włosy wyglądają cudownie, jedyną rzeczą, którą również stosowałam są te olejki, resztę koniecznie muszę wypróbować :)

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  77. Good post dear! I love your blog <3
    I am following now and you can also follow me please :)))
    Kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  78. Świetne rady! Moje końcówki też potrzebują odbudowy. Wszytko prze te moje prostowanie. Napewno skorzystam ;)

    kajoooja.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Śliczne masz włosy <3
    ponieważ dobrze o nie dbasz <3
    takie posty są wspaniałe <3
    uwielbiam czytać twojego bloga :3
    obserwuję :3
    pozdrawiam cieplutko :3
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Świetny post. :) Jestem bardzo ciekawa efektu po umyciu głowy szarym mydłem. Chyba wypróbuję ten sposób, bo też mam bardzo zniszczone włosy. :)

    http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Ja muszę dbać o moje włosy bardzo naturalnie, gdyż są delikatne.
    Niestety suchy szampon ma w sobie tyle chemii, że z niego zrezygnowałam

    Maya-Blog

    ReplyDelete
  82. Mam bzika na punkcie moich włosów, od dziecka marzą mi się długi, lśniący warkocz.Ja używam odżywki Pantene i olejku arganowego.Najgorzej jest z podcinaniem włosów, rzadko udaję się do fryzjera.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Na prawdę bardzo przydatny post! Pomogłaś mi w dużym stopniu, bo właśnie moje włosy nie są w najlepszym stanie ;D Masz piękne włosy!
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  84. Ale Ty jesteś śliczna, trafiłam tu przypadkiem ale tak mi się tu spodobało że zostanę,
    świetne zdjęcia czym robisz?


    http://szalonyswiatalexy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Przydatny post.
    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Oooo, sporo tego! Ja nigdy jeszcze nie zdobyłam się na tak ogromne dbanie o włosy, mam szampon, odżywkę i chyba to mi wystarcza, na razie nie mam większych ambicji, a ciebie bardzo podziwiam za tak ogromy wkład!

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  87. Nie wpadłabym na ten pomysł z octem ;D
    A i dzięki za mnustwo rad, wypróbuje
    smilenecia.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Wypróbuję tego szarego mydła :D

    ReplyDelete
  89. Świetne zdjęcia i pomysły
    http://fotografiethebest.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Super post. Od dzisiaj zacznę bardziej dbać o moje włosy. Wykorzystam twoje wskazówki! :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  91. Szare mydło, może kiedyś wypróbuje :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. Dodaję post do zakładek i w wolnym czasie wszystko wypróbuję!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. moich po ombre nie udało się uratować :/ niestety konieczne było cięcie....
    Teraz jakoś je ratuje odżywkami, olejkami a sposobu z mydłem nie próbowałam ale postaram się :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  94. Nigdy nie słyszałam o tym szarym mydle na włosy . Masz śliczne włosy,dlatego wykorzystam ten post, być moje włosy choć trochę poprawią kondycję:*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    ReplyDelete
  95. Bardzo fajnie napisany post,wszystko jasne co i jak :)

    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. a jak udało Ci się zapuścić włosy tak szybko? ;) ja radże Ci jeszcze spróbować Kallosów razem z Alterrą i tą serią GK są moimi ulubionymi kosmetykami pielęgnacyjnymi ;)

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA