13 February 2015

DIY: danbo papercraft

Hej kochani. Tradycyjnie dodaję wszystko z 'leciutkim' poślizgiem. Muszę wam powiedzieć, że do mnie wszystko dochodzi z opóźnieniem, a włączając w to tępo żółwia, wychodzi potem co wychodzi ;D. O wynikach 2 etapu blogu roku już niemal każdy słyszał, ale też chciałabym dodać coś od siebie. Naprawdę dziękuję każdemu kto oddał na mnie głos i wszystkim, którzy mi pomogli.Ggdybym nie wy pierwsza dziesiątka nadal byłaby tylko marzeniem, o czwartym miejscu nawet bym nie pomyślała c:. Kiedy po raz setny odświeżałam stronę, minutę przed ogłoszeniem wyników, tak naprawdę nie wiedziałam czego się spodziewać. Dalej nie wierzę, że udało mi się wejść na 4 miejsce ze 192 głosami! Jeju jak to zobaczyłam zaczęłam latać po całym domu, mało brakowało, a zatrzymałabym się na suficie haha. 
Do kolejnego etapu przechodzą blogi, wybrane przez Margaret, więc tak naprawdę nic nie wiadomo! Wybór myślę, że jest dość trudny, każdy blog w tej 11 jest wyjątkowy i każda z dziewczyn marzy o gali! Jeśli o mnie chodzi to emocje jeszcze nie opadły i nadal  jestem w zupełnym szoku - daliśmy radę i jesteśmy w tej 11! Naprawdę mega mega Wam dziękuję :D.
Zaraz z tej radości zapomnę napisać o specjalnym gościu tej notki! Jest to dośc nietypowe diy, pozwalające zrobić kartonowego ludzika danbo. Już od dawna strasznie mi się podobał, jednak jest dość drogi i zrezygnowałam z jego zakupu. Swojego Pana Kartona można zrobić ze zwykłej kartki papieru i chociaż jest bardziej rachityczny, delikatny to na pewno wygląda równie uroczo. Uprzedzam, żeby nie było, że nie mówiłam - nie polecam osobom o słabych nerwach. Sama się dziwie jak skleiłam go do końca nie zjadając pierw kartki z wściekłości :o.
Jeśli jednak macie trochę cierpliwości i chcielibyście spróbować, to tutaj daję link do zarysu kartonika, który trzeba wydrukować i filmiku z instrukcją :).

jak klikniecie napis 'you tube' przekieruje Was do filmiku
Ktoś ma cierpliwość i spróbuje zrobić kartonik? :)
A na koniec pozdrowienia dla Oli i Gabi, czujcie się wyróżnione haha ;*.

84 comments:

  1. ja jestem osobą strasznie roztrzepaną i sądzę, że takiej cierpliwości bym nie miała! ale zdjęcia są nieziemskie! :)
    http://martha33.blogspot.com/#_=_ zapraszam :)

    ReplyDelete
  2. Jeju , jest cudowny ! Aż idzie się w nim zakochać ;p Ja nie miałabym cierpliwości do wykonania takiego cudeńka ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Gratuluję :) Ja może go zrobię :D
    ps. Wspaniały wygląd bloga :)

    ReplyDelete
  4. Jeszcze raz gratuluję dostania się do tej 11! ♥
    Kartonik jest genialny! Może się podejmę, haha choć moje nerwy nie są zbyt wytrzymałe XD
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    ReplyDelete
  5. Naprawdę Ci gratuluje, ze dostałaś się do czołowej jedenastki. Głosowałam i mam nadziej, że pojedziesz na finał i oczywiście go wygrasz, bo bardzo na to zasługujesz. Chcę żebyś zawsze wiedziała, że twój blog jest genialny :)
    Piękny ludzik!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  6. Ale super*-* niestety nie mam cierpliwości do takich rzeczy!:*

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    ReplyDelete
  7. Ja z chęcia zrobię kartonik ;)
    obserwuję <3
    możesz mi pomóc ? poklikasz w linki z ubraniami choies ?
    to dla mnie bardzo ważne ;)
    http://weeri-weri.blogspot.com/2015/02/wishlist.html

    ReplyDelete
  8. Piękny wygląd bloga! :o od razu rzucił mi się w oczy :)
    Zdjęcia cudooowne :3

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  9. Pan kartonik jest uroczy :) niestety ja jestem zbyt nerwowa do stworzenia takiego czegoś :)
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba

    ReplyDelete
  10. Gratuluję! Mam nadzieję, że to Ciebie Margaret wybierze :) A co do ludzila to bardzo fajny. Jak będę miala chwilę czasu, na pewno zrobię :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. OMG, jaki śliczny ten ludzik! *-* Z zdjęcia są cudowne, jak ty to robisz? ;)
    Też muszę takiego zrobić, chyba poświęcę dla niego weekend xd

    Pozdrawiam!

    ♥ JULIA BLOG – NAJNOWSZY POST! KLIK ♥

    ReplyDelete
  12. ojej! super <3 wygląda ten kartonik :)
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zasłużyłaś na bycie w tej 11! :)

    ReplyDelete
  14. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jeszcze raz gratuluję sukcesów w konkursie!
    Gdy otworzyłem Twojego bloga moja pierwsza myśl brzmiała: ,,po co pisać diy w tytule jak kupiłaś tego ludzika", serio, on wygląda tak realnie i jest dokładnie zrobiony, że nie powiedziałbym, że jest on zrobiony. Widać, że wymaga on dużo pracy, więc nie wiem czy dałbym radę go wykonać, może jak będę mieć dużo czasu haha :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  16. piękny :*
    http://fruti999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Cudowny kartonik człowiek ;) Ja spróbuje chyba swoich sił. Zdjęcia świetne :*

    http://lifestylegirl88.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładne są te zdjęcia *^*

    http://kisadeart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Te kartoniki sa strasznie slodkie :) i gratuluje ;*

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ja raczej nie dam rady, haha :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja kiedyś już próbowałam już go zrobić, lecz okazało się że mam słabe nerwy i się nie udało, haha.
    Świetne zdjęcia.:)

    www.cassey-cassey.com

    ReplyDelete
  22. Gratuluję zajęcia tak wysokiego miejsca! A Pan Karton jest uroczy, ale ja nie mam cierpliwości do tak małych elementów.
    maniaa-mania.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ale chciałabym mieć takiego, może kiedyś uda mi się zakupić, jest przeuroczy i uwielbiam oglądać zdjęcia z nim :) Gratuluję i mam nadzieję,że Margaret będzie za tobą!: )
    http://julajulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Na pewno kiedyś spróbuję go zrobić! :D

    Jully-Blog [KLIKNIJ]

    ReplyDelete
  25. Jejku jaki słodki danbo ♥
    Gratuluję czwartego miejsca, to już wielki sukces, trzymam kciuki, żebyś pojechała na galę! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    ReplyDelete
  26. Uroczo wygląda, ale ja jestem jedną z osób, które do takich rzeczy się nie nadają ;) Gratuluję!!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  27. Szczere oklaski. :) Może spróbuję i wystawię na próbę swoją cierpliwość.

    ReplyDelete
  28. o mamuniu jakie piękne ♥ I Gratuluję:*

    ReplyDelete
  29. chyba zrobię takiego w wolnej chwili ;>
    + zapraszam do siebie na konkurs :)

    ReplyDelete
  30. o mamuniu jakie piękne ♥ I Gratuluję:*

    ReplyDelete
  31. Gratuluje bycia w tej jedenastce:)
    Jutro zrobię tego ludzika, jest przecudowny!
    mój blog-klik

    ReplyDelete
  32. Gratulacje :) Świetne zdjęcia, jak nic przejdziesz do dalszego etapu i wygrasz :D

    ReplyDelete
  33. Gratuluję ! ;)
    Kartonowy ludzik z pewnością nie na moje nerwy ;)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    ReplyDelete
  34. Mam nadzieję, że Margaret cię wybierze bo naprawdę na to zasługujesz! :)
    A ten ludzik z kartonika cudowny! Piękne zdjęcia *-*

    Mój blog(klik)

    ReplyDelete
  35. Zdjęcia są przepiękne, kto wie może w jakiś zimowy wieczór skleję takiego ludzika... :) Ogromnie podoba mi się nowy wygląd bloga, taki świeży, bardzo tutaj pasuje.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za to by Margaret również podzielała moje zdanie odnośnie Twojego bloga, którego uwielbiam.
    klik

    ReplyDelete
  36. ja nie mam, ale spróbuję w wolnym czasie, bo już dawno chciałam :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Gratulacje! Musze sprobowac zrobic cos takiego bo wiele o takim ludlu slyszalam :).
    💗natty-and-natty.blogspot.com💗

    ReplyDelete
  38. Jakie cudne zdjęcia ♥

    http://magdaas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Super Ci wyszedł! może kiedyś spróbuję :) mam nadzieję, że pojedziesz na galę ♥
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Cudowne zdjęcia! Możliwe, że kiedyś spróbuję, ale nie jestem pewna,

    NOWY POST NA STUCKEDS KLIK!

    ReplyDelete
  41. Świetny ci wyszedł! Ja niestety nie mam tyle cierpliwości. ;)

    kajoooja.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Jaki genialny pomysł! I cudne zdjęcia ♥
    Muszę koniecznie zrobić sobie takiego kartonowego ludzika ^^ Mam nadzieję, że nie obrazisz się jak też pokażę go na blogu ;)
    No i gratuluję dostania się do pierwszej 11!

    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  43. Ja zrobię dziś mojego kartonika :D

    ReplyDelete
  44. Przecudne zdjęcia ;)
    Gratuluję sukcesu w konkursie Blog Roku i życzę następnych!

    ReplyDelete
  45. Jeju jaki piękny!
    A zdjęcia wyszły cudne! *______*
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  46. Wyszedł Ci naprawdę super! My także spróbujemy :))
    Gratulujemy 4 miejsca! I życzymy powodzenia abyś pojechała na galę :*
    Pozdrawiamy!
    Blog-KLIK

    ReplyDelete
  47. Bardzo ładny ten kartonowy ludzik :) Przepiękny design. Widzę że nowy ♥

    Pozdrawiam ♥
    natalyy-blog.blogspot.com - ♥ KLIK ♥

    ReplyDelete
  48. Super ci wyszedł! Chyba sama się skuszę i takiego zrobię, bo jest świetny!
    paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. gratulacje 4 miejsce, ja może spróbuje

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Gratuluję 4 miejsca :) zasłużyłaś :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    ReplyDelete
  51. Świetnie to wygląda.
    Nie wiem czy mi by się udało zrobić takiego.
    Pozdrawiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Gratuluję czwartego miejsca! I cierpliwości :)
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Ten kartonik jest cudowny! <3 Jednak gorzej będzie u mnie ze zrobieniem go :DD
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Cudowne DIY! Ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy, więc trudno byłoby mi wykonać coś takiego ;)
    Gratulacje czwartego miejsca, zasłużyłaś by być w pierwszej dziesiątce ;*

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ja mam do tego cierpliwości. Gratuluję bycia w 11!
    thought garden

    ReplyDelete
  56. Wyszedł genialnie, wygląda jak kupny!
    O zmieniła wygląd bloga, jest jeszcze ładniejszy. :)

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Bardzo ładny wygląd bloga. ;)
    Gratuluje 4 miejsca.
    kaamaam-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Świetnie to wygląda :)

    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu - zaobserwuj :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Gratuluję 4 miejsca! Mam nadzieję, że teraz Margaret wybierze Twojego bloga, trzymam kciuki :)

    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  60. ten danbo jest cudowny! ^,^

    ReplyDelete
  61. Gratuluję! A zdjęcia z nim są super <3 sama takiego zrobię jak tylko dostanę nowy obiektyw :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  62. Od dawna chciałam mieć tego ludzika, ale nie wiedziałam, że można zrobić go samodzielnie. Na pewno spróbuję! :)

    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  63. Świetne zdjęcia!
    Zamierzam też zrobić takiego ludka, zwłaszcza, że nie mam nic do roboty, a jestem chora i wiem już jaki będzie post na blogu, także mam już załatwioną sprawę, dziękuję :).

    pastelovoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Cudowne zdjęcia! A takiego ludzika z kartonu na pewno spróbuję zrobić ;)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  65. Ja wątpie żeby udało mi się zrobić takiego ludzika haha
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Wygląda fajnie, idealny model na zdjęciach. Jednak ja, tak jak napisałaś, nie jestem wystarczająco cierpliwa i nie udałoby mi się tego zrobić. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. On jest przepiękny! Mimo że mam słabe nerwy to go zrobię na potrzebny zdjęć ;)

    ReplyDelete
  68. Gratulację zajścia tak daleko i trzymam kciuki, abyś się dostała jeszcze dalej!
    Ja raczej nie mam cierpliwości i tego w życiu nie skleję, ale Ci wyszedł świetnie :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Jezu zawszde lubiłam takie zdjęcia! Ale jednak to było kiedyś, teraz już ten ludzik mnie tak nie kręci :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Jeeejuu, ale się cieszę, że znalazłaś się w pierwszej dziesiątce. Oddałam na ciebie głos, bo po prostu uwielbiam twojego bloga. Mam nadzieję, że zostaniesz wybrana do finałowej trójki.... A co do postu to ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy, ale jest tak słodziuchny, że chyba spróbuję.
    Pozdrawia i życzy wesołych walentynek twoja wierna czytelniczka:
    ~Nessi
    nessi-blog-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Na pewno spróbuję zrobić coś takiego jak tylko będę miała czas ♥
    Zdjęcia wyszły cudownie *o*

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Gratuluję. Współczuję Margaret bo prawie każdy blog jest profesjonalny,dobry i robiony z pasją więc na pewno to będzie trudny wybór.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Ten ludzik jest świetny! Na zdjęciach wygląda super :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Wyszedł prawie identyczny! No i oczywiście gratuluję :>

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Trafiłam na twój blog poprzez Agatę (http://niktniewidzi.blogspot.com/) i natrafiłam na ten świetny post!
    Zaobserwowałam, a Danbo spróbuję zrobić, ale pewnie się nie uda. Warto próbować :)

    ReplyDelete
  76. Trafiłam na twój blog poprzez Agatę (http://niktniewidzi.blogspot.com/) i natrafiłam na ten świetny post!
    Zaobserwowałam, a Danbo spróbuję zrobić, ale pewnie się nie uda. Warto próbować :)

    ReplyDelete
  77. Piękne zdjęcia, super Ci wyszedł ten Danbo! :3

    http://ylyys.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Dzisiaj próbuje

    http://pracowniablogerki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. http://begina.blog.pl Cześć poczytałby ktoś mojego bloga ?

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA