17 February 2015

Historia mojej fotografii - czyli o tym jak Julka dostała aparat.

Hej kochani. Jak wiadomo wszystko ma swój początek, podobnie było też ze mną i aparatem. Cała moja przygoda z fotografią, zaczęła się zupełnie zwyczajnie. Kiedy po całym przyjęciu związanym z pierwszą komunią, wróciłam do domu, w moim pokoju czekał na mnie prezent. Jak się chwilkę później okazało był to aparat - niby zwykła cyfrówka, nic specjalnego, ale na tamten czas był on dla mnie najlepszy. Targałam go niemal na każdą wycieczkę doprowadzając opiekunów do coraz to większej wściekłości. Wycieczka musiała iść w tempie, a ja koniecznie, beż żadnego 'ale' musiałam zrobić zdjęcie wszystkiego co ciekawe. A takich rzeczy, ciekawiących dziewięcioletnią mnie było dość sporo... Potrafiłam tak stać i robić to pięćdziesiąte z rzędu ujęcie budynku, podczas kiedy nauczycielka tuż obok wychodziła z siebie. Zawsze kiedy przyjeżdżałam już z tej wycieczki, siadałam z rodzicami na kanapie i pokazywałam każdy szczegół wyjazdu. Wtedy nie było znaczenia czy zdjęcie ma ładny kard, liczyło się, że jest!

Z czasem trochę podrosłam, a moje nastawienie nieco się zmieniło. W internecie natknęłam się na bloga ankyls i tak moja fotografia zderzyła się z blogowaniem. Zdjęcia na tamtym blogu zaczęłam robić cyfrówką, którą dostałam od taty. Tym razem nie była to jakaś tam cyfrówka, tylko całkiem niezły sprzęt. Zdjęć w folderach przybywało, a mnie coraz bardziej wciągała fotografia. Nawet pamiętam, że poszłam wtedy z Ola na pierwszą sesje :D. Nieco później, podpatrując zdjęcia z naszych rodzinnych wyjazdów robionych mamy Nikonem, dostrzegłam dość sporą różnicę w jakości. Chociaż tata stale upierał się, że aparat mamy jest raczej gorszy, zaczęłam częściej go podkradać. Na taką pierwsza sesję przy jego użyciu poszłam z Bellą, późnej już nawet nie było mowy, żeby mama odzyskała aparat z powrotem ;D. Miesiąc później założyłam właśnie tego bloga, na którym dalej piszę i zaczęłam współpracę z maminym Nikonem. Zaczęło się więcej sesji z koleżankami, pierwsze zderzenie z trybem manualnym... Pamiętam, że ustawiałam wtedy wszystko na zasadzie 'jak sobie tu pokręcę to mi się zdjęcie rozjaśni' haha. 
Później szło już z górki. Na początku wiosny zeszłego roku dostałam swoją lustrzankę, Cannona 600D, a w maju dokupiłam pierwszy obiektyw. Między czasie uczyłam się przerabiać zdjęcia, ciekawiej kadrować ludzi. Dostaję coraz więcej pytań o zdjęcia, więc myślę, że zrobiłam naprawdę ogromny postęp. Oby tak dalej! 
Na razie dopiero się uczę i poznaję różne rzeczy, więc nawet nie myślałam o fotografii jakoś bardziej 'na poważnie'. Chciałabym w sumie spróbować zrobić zdjęcia jakiejś bardziej profesjonalnej modelce. Zawsze chciałam zobaczyć jak wygląda taka sesja w studiu, no wiecie o co chodzi ;). Pomarzyć można, jak na razie mam raczej za małe doświadczenie, jednak może kiedyś coś z tego wypali :).

A wy kiedy po raz pierwszy sięgnęliście po aparat? :)
Mam nadzieję, że post chociaż troszkę się spodobał i dotrwaliście do końca. Dużo osób pytało się od czego się zaczęło moje cykanie zdjęć. W sumie nijak nadzwyczajnie, ale mam nadzieję, że coś tam z mojej paplaniny się spodobało i nudno nie było :*.

138 comments:

  1. Piękne zdjęcia i pięknie wyglądasz! Ja zdjęcia robię już od dawna, ale dopiero od maja mam swój własny aparat :) Uwielbiam zdjęcia za to, że są tak niesamowitą pamiątką :)

    ReplyDelete
  2. Piekne zdjęcia. Ja to w sumie nie wiem kiedy pierwszy raz sięgnęłam po aparat ale wiem że dawno ;)http://zycie-jest-1.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia! :-D

    ReplyDelete
  4. Jejku, ja to bardzo długo fotografuję już, ale nadal nie mam dobrego sprzętu.
    W wakacje chyba będę robić już zdjęcia w lepszej jakości. Genialne zdjęcia! :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja też miałem podobną historię, że zawsze zabierałem aparat na wycieczki i przywoziłem miliony zdjęć. Jakieś pół roku temu zacząłem się bardziej interesować fotografią poprzez takie blogi jak np. Twój, bo mam motywację, żeby ciągle się rozwijać, mimo, że na razie nie mam funduszy na kupno lepszego sprzętu i robie je cyfrówką (myślę, że wychodzą całkiem niezłe).
    Zdjęcia z posta jak zawsze piękne i nie ma się czego przyczepić :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  6. Mam bardzo podobną historię, zaczęło się od cyfrówki na komunię, potem kiedy się zepsuła przestałam robić zdjęcia, wznowiłam to dopiero rok temu i trwa to do teraz :) Jeju, ja się prawie poryczałam przy tym poście, ta piosenka jest przepiękna, a te zdjęcia.. cudowne! Świetna historia ;)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  7. Ojej, ale piękne zdjęcia <3
    Przygoda bardzo fajna, ale zarazem normalna :) Do tego też trzeba mieć zapał i te oczko fotografa :)

    Piękny blog ♥
    http://aneledi.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja też na komunię dostałam cyfrówkę i pamiętam jak latałam i wszystkiemu zdjęcia robiłam. :D
    Cudownee zdjęcia! :)

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Od zawsze ciągnęło mnie do aparatu, kiedy była jakaś okazja brałam aparat i cykałam zdjęcia . :)
    Cudowne zdjęcia, idealne! :*
    Prześliczna jesteś, nie wiem który raz już to piszę, haha :D

    Mój blog(klik) c:

    ReplyDelete
  10. Świetny post, ja po aparat sięgnęłam pierwszy raz jakieś dobre kilka lat, kiedy to cyfrówka, była dla mnie najlepsza, lecz ubiegłego roku w wakacje udało mi się zdobyć moją lustrzankę, z której jestem naprawdę zadowolona ♥

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    ReplyDelete
  11. jaka jesteś piekna ♥

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ja od zawsze lubiłam robić zdjęcia ;) Ale zaczęło się od mojej wycieczki do Krakowa w wakacje dwa lata temu. Latałam z aparatem jak szalona ;) A co do aparatów, jeśli chcesz, możesz zajrzeć do mnie. Tym razem post o aparatach z lat 60! Takie starocie wygrzebałam w domu. Fotografia jest wspaniała, stale mnie zadziwia ;)

    Malowane Różą klik!

    ReplyDelete
  13. Jejciu jesteś przepiękna! I śliczne zdjęcia :) Moją pasją nie jest fotografowanie, ale lubię robić zdjęcia i chwytać tą sekundę z naszego życia :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  14. U mnie też zaczęło się na komuni ,ale zbyt dłużych postępów nie zrobiłam bo cały czas używam ten sam aparat :DD

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  15. Ja pierwszy raz miałam styczność z fotografią w wieku ok. 10 lat. podkradałam aparat moim siostrom i robiłam zdjęcia wszystkiemu, nagrywałam filmiki, Haha :D
    Śliczna <3

    Jully-Blog [KLIKNIJ]

    ReplyDelete
  16. Mój pierwszy raz to jak miałam 7 lat i od tego momentu zawsze stoję po tej stronie obiektywu :D

    ReplyDelete
  17. W tym wszystkim najważniejsza jest oczywiście Twoja miłość do fotografii i to jak pięknie rozwinęłaś skrzydła!
    Masz talent i wiele możliwości przed sobą! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  18. Piękne zdjęcia <3 ja widziałam dużo różnych zdjęć na photoblogu, uzbierałam na lustrzanke, wcześniej miałam kompakta no i jutro odbieram nowy obiektyw <3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  19. zdjęcia są cudowne <3 brawo!

    __________________________
    new clothes of sale
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  20. też wyprowadzałam i nadal wyproadzam nauczycieli z równowagi na wycieczkach, hahahah! śliczne zdjecia!:*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    ReplyDelete
  21. Pięknie wygladasz:) Ja w sumie w listopadzie 2013 dostałam lustrzankę, wczesniej zdjęc nie robiłam nawet cyfrówką wiec dopiero się uczę :) Życzę dalszego rozwoju w dziedzinie fotografii :)
    Andzia There blog nastolatki, lifestyle, moda - BLOG

    ReplyDelete
  22. Super zdjęcia ♥ ja też pierwszy aparat dostałam na komunię, ale moja siostra zabrała go kiedyś na plażę i się zepsuł ;-; do dzisiaj mi go nie odkupiła xD
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. ja po raz pierwszy po aparat siegnelam w wieku 4/5 lat. Gdy rodzice zobaczyli jak bardzo mnie to kreci, kupili mi wlasny (poniewaz bylam okorpnie mala, byl to aparat jeszcze na klisze!), umiejetnie dobieralam kazde zdjecie, poniewaz tuta nie bylo opci skasuj! nastepnie dostalam swoja cyfrwoke, pozniej kolejna, a teraz juz lustrzanke!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  24. Moje fotograficzne początki wyglądają zupełnie inaczej, ale nie wydaje mi się, żebyś chciała tu, w komentarzu o nich czytac. :D Dzięki fotografii możemy pięknie zatrzymać chwilę, ująć jakiś ciekawy kadr. :3 a mam jeszcze takie pytanie: Bierzesz udział w konkursach fotograficznych? Zajęłaś już jakieś miejsca? :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. bardzo fajnie, że masz pasję i talent do tego! :)

    ReplyDelete
  26. piękne zdjęcia, ja zaczęłam je robić 2 lata temu, ale twoje są znacznie piękniejsze <3
    --- Mój Blog - klik! ---

    ReplyDelete
  27. Ja fotografią zaczęłam się interesować jakoś tak w pierwszej gimnazjum, kiedy po zakładzie z tatą dostałam swoją lustrzankę. No dobra, zakład był tylko takim utwierdzeniem no i jakąś tam zabawą. W sumie miłość do fotografii przełożyła się na mnie przez mojego brata, który za każdym razem coraz bardziej zadziwia mnie swoją wiedzą. Także przez cały czas się kształcę, a tryb manualny nie jest już czarną magią, a odruchem z przyzwyczajenia. Kiedy tylko zdołam uzbierać, bezwzględnie przerzucam się na pełną klatkę!
    Przepiękne zdjęcia, zawsze tak ślicznie wyglądasz! :)
    Buziaki, Ola

    ReplyDelete
  28. Ciekawie się czytało nie wspominając o oglądaniu zdjęć *.* Ja swoje pierwsze zdjecia robiłam jeszce aparatem na klisze :D niezła frajda była kiedy zostały one wywołane i można było zobaczyć co z tego wyszło. Teraz jestem na 2 cyfrowce i tez podkradam rodzicą lustrzankę, bo coraz bardziej wciąga mnie fotografia. A jak zaglądam na Twojegl bloga to jeszce bardziej mam ochote zrobic jakies zdjęcia :)

    ReplyDelete
  29. Ja swoją przygodę z fotografią zaczęłam gdzieś w 4 klasie ;) Teraz trochę mi przeszło i robię zdjęcia tylko wtedy, kiedy mam ochotę, ale kilka lat temu to było czyste szaleństwo xd

    ReplyDelete
  30. Bardzo podobają mi się zdjęcia, jak i tematyka postu. :)

    ReplyDelete
  31. Na komunię. Jeny, trochę złom, ale pierwszy aparat :)

    ReplyDelete
  32. Mialam podobnie z tymi wycieczkami :) jednak zauwazylam ze cyfrówka dawała mi więcej radosci niż lustrzanka.. robilam to chętnie i miałam mnóstwo pomysłów, z czego wychodziły ładne zdjęcia chociaż z jakością średnio bo tak naprawdę nie znałam się na tym wszystkim. Teraz gdy mam lustrzankę prawie wcale nie robię zdjęć, bo na bloga to robi mi mama. Nie mam po prostu na kim, bo na czym się czasami znajdzie :( szkoda, bo kiedyś kochałam to nad życie.

    ReplyDelete
  33. Ja też na komunię dostałam aparat
    natalyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ja dotrwalam do konca, bo uwielbiam czytac posty ktore ludzie pisza z czystej pasji, uwazam ze takie sa najlepsze!;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ciekawa historia :) Obyś dalej się rozwijała w kierunku fotografii :3
    Pozdrawiam!
    http://takitaamja.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Na twoim blogu chyba nudno być nie może- niezależnie od tego o czym będziesz pisać, haha. Bardzo ciekawa historia, właściwie to twój tata rozpoczął twoją pasję, dając ci aparat. Może nie jestem modelką w profesjonalnym studiu, ale na sesje z tobą zawsze chętnie :D.

    W wolnym czasie zapraszam do mnie:
    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ja też moją pierwszą cyfrówkę dostałam na komunię, ale jakoś robienie zdjęć wtedy mnie nie interesowało. Przeleżała ona więc przez większość czasu na półce. Dopiero około dwóch lat temu zainteresowałam się fotografią dzięki mojej koleżance. Później rodzice kupili mi lustrzankę i od tamtego czasu można powiedzieć, że jestem zakochana w fotografii. Mimo iż odkrycie tej pasji trochę mi zajęło, bo przechodziłam przez akrobatykę, grę na gitarze i siatkówkę.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ja rok temu dostalam lustrzankę ^^ ale nie robie raczej zdjęć tak profesjonalnie itp ;)

    ReplyDelete
  40. Bardzo ładne zdjęcia. My swoją przygodę z fotografią zaczęłyśmy praktycznie od dziecka.

    ReplyDelete
  41. Ja zaczęłam latać z aparatem już w przedszkolu, ale dopiero w czwartej klasie zaczęłam bardziej się tym interesować i tak moje zainteresowanie trwa do teraz. Jakoś nie wyobrażam sobie dnia bez aparatu, ahaha :D
    Piękne zdjęcia modelko! *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    ReplyDelete
  42. Hej. Napisałam do Ciebie maila, mam nadzieję, że niedługo się odezwiesz. :)

    ReplyDelete
  43. Świetna historia :D
    A zdjęcia robisz coraz lepsze! Te są wspaniałe!
    I masz takie długie nogi :o


    http://allexandrablog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. ja robię zdjęcia od kiedy pamiętam, wszystkiemu i wszystkim haha, ale tak na poważnie to gdzieś od 2013 roku :)

    Zapraszam serdecznie na nowy post i konkurs :)
    [ life plan by klaudia ]


    ReplyDelete
  45. Baardzo spodobał mi się ten post i wcale nie był nudny. Moi rodzice pracują zawodowo w fotografii więc od dzieciństwa miałam dostęp do aparatu :* Jednak tak bardziej na poważnie zaczęłam robić zdjęcia 3 lata temu i strasznie się w to wciągłam, teraz niestety nie mam na to czasu, a jak mam to nie ma kto mi pomóc, więc zdjęcia na moim blogu, to rzadko są ludzie.
    Zdjęcia na twoim blogu są zawsze takie piękne, naprawdę masz do tego talent i uważam, że powinnaś w przyszłości pomyśleć o tym na poważnie. Powodzenia :*
    nessi-blog-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Świetne wyszły te zdjęcia. ;)
    Zazdroszczę ci lustrzanki.Też chciałabym mieć swoją,ale na razie mam inne wydatki. ;D Może kiedyś uda mi się na nią nazbierać.
    Pozdrawiam.
    kaamaam-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Jeszcze chętnie poczytałabym co dokładnie robisz w aparacie, tzn. co ustawiasz itd. :) To byłoby ciekawe, chociaż ten post też czytałam z zaciekawieniem!

    ReplyDelete
  48. Śliczne zdjęcia! Ja fotografią interesuję się od jakiś 2 lat, na razie nie mam żadnego aparatu, tylko wszystkie zddjęcia robię telefonem x.x

    Obserwuję i zapraszam
    polgia.blogspot.be

    ReplyDelete
  49. Ja zdjęcia zaczęłam robić moją "nokią" xdd Co z tego ,że były rozmazane hahah xdd Potem robiłam zdjęcia aparatem moich rodziców :D Często dostawałam ochrzan, że bateria w nim jest rozładowana :3 Dopiero po tym zrozumieli jak ważna jest dla mnie fotografia i dostałam na gwiazdkę całkiem niezły sprzęt :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Tak bardzo się cieszę, że znalazłam tego bloga! Jesteś moją nową ulubioną bloggerką :) Piękne zdjęcia i posty! ♥ Stylizacje również piękne dobrane :) Powodzenia w dalszym bloggowaniu! :) Czekam na kolejny post Julia!
    obserwuję:)
    Zapraszam do mnie! KLIK x

    ReplyDelete
  51. Ja fotografuje już od roku ! Bardzo ładne zdjęcia :* Śliczna jesteś :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  52. Ja niestety nie mam aparatu :/ Ale przyznam ze masz swietne zdjecia :)
    Pozdrawiam!

    http://yagodamelody.blogspot.se/

    ReplyDelete
  53. Ciekawy post, też zaczynam właśnie od cyfrówki. Moim zdaniem najlepiej zacząć od czegoś mniejszego, nauczyć robić się świetne zdjęcia, a potem dopiero sięgnąć po lepszy sprzęt - to oczywiście moje zdanie. A zdjęcia robisz mega!:):*
    baddaysx.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Dotrwaliśmy! Super post!
    Wyobrażam sobie Ciebie taką 9-letnią i tą wkurzoną nauczycielkę, haha :D
    Super, że masz pasję i ją rozwijasz <3
    Śliczne zdjęcia! Jesteś przepiękna! Outift także genialny, zazdroszczę tych bucików ^^
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  55. Piękne zdjęcia,sa bardzo dopracowane. Ja rownież fotografuje , moj pierwszy aparat kupiłem za własne pieniądze,miałem wtedy 15 lat.

    ReplyDelete
  56. Ja nadal nie mam własnej lustrzanki.. Zdjęcie do teego posta są mega świetnie przerobione! :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  57. Ja też dostałam aparat na komunie :D

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Ja też dostałam aparat na Komunię xd
    Śliczne Ci te zdjęcia wychodzą.
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. przepiękne zdjęcia! jestem pod wrażeniem :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  60. Różnica w jakości zdjęć robionych cyfrówką a lustrzanką jest jak najbardziej widoczna. Cieszę się , że zajmujesz się fotografią , ponieważ nadajesz się do pracy po obu stronach aparatu. Jak zwykle , piękne zdjęcia !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Z dobrym podejściem i uśmiechem podczas robienia zdjęć zajdziesz bardzo daleko! Według mnie twoje zdjęcia są naprawdę świetne i już czekam, żeby za kilka zobaczyć jedną z nich w gazecie! :D

    Powodzenia w dalszym rozwijaniu swojej pasji! ♥

    ReplyDelete
  62. Masz świetną historię! :) Bardzo ciekawy post, rób takich więcej! :)

    U mnie było tak, że rok temu wzięłam aparat (małą cyfrówkę) na zieloną szkołę w góry, nacykałam chyba z 500 zdjęć, i tak mi się to spodobało, że 2 miesiące później założyłam bloga, a w październiku dostałam dobrą cyfrówkę, i teraz mam leprze warunki do rozwijania swojej pasji! <3

    Na zdjęciach wyszłaś powalająco, są cudowne! Zazdroszczę urody ♥♥♥

    +Mam wielką prośbę! Czy mogłabyś poklikać w linki u mnie w poście?
    Bardzo mi zależy, odwdzięczę się! ♥ Z góry dziękuję i pozdrawiam!

    ♣ JULIA BLOG – KLIK ♣

    ReplyDelete
  63. Bardzo ładne zdjęcia ;) Bo chyba zawsze ładnie wychodzisz.. :p ja też lubię robić zdjęcia ale macro, póki co cyfrówką taty, nawet bardzo dobrą tylko nie da się zmieniać ostrości. Marzę o lustrzance ale póki co to chyba dość odległy temat...

    ReplyDelete
  64. Śliczna sesja ! Bardzo ładnie wyglądasz !
    Super blog ;D
    Zapraszam również do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. piękne zdjęcia :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Zawsze kiedy zaglądam na twojego bloga jestem zachwycona zdjęciami, które wykonujesz.
    Życzę dalszych sukcesów!
    maniaa-mania.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Świetne zdjęcia :)
    Ja na komunie też dostałam aparat :) jednak mama nie pozwalała mi go zabierać na wycieczki bała się, że go zgubie a z moimi zdolnościami to było bardzo możliwe :)
    Lubię tą piosenkę kojarzy mi się z jakimś filmem...

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    ReplyDelete
  68. Faktycznie zdjęcia w każdym poście są idealne! Jakbym miała ułożyć blogi które czytam w kolejności od najładniejszych zdjęć, Twój byłby na samej górze! W sumie fajnie by było gdybyś czasem dodawała posty z jakimiś drobnymi wskazówkami i radami fotograficznymi, takimi z Twojego doświadczenia. I jestem ciekawa czy chodziłaś na jakieś kursy czy raczej do wszystkiego doszłaś sama?

    mój blog :)

    ReplyDelete
  69. Cudowna historia. Ja po komunii zakochałam się w aparatach, a przez bloga to rozwinęłam :)
    Przepiękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  70. Ja też właśnie dopiero się uczę...

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  71. Ciekawa historia. Moja jest w sumie podobna. Gdy tata kupił pierwszą cyfrówkę (miałam wtedy 7-8 lat), zachwyciłam się nią. Lubiłam cykać nią fotki na różnych rodzinnych uroczystościach, jak tylko tata nam pozwalał. Zawsze robiłam nią co najmniej kilkadziesiąt zdjęć, dopóki tata nie mówił, że wystarczy itd. Potem moja młodsza siostra dostała na komunię swoją cyfrówkę, a ja jej zaczęłam ją podkradać. Uczyłam się trybu makro i innych, coraz bardziej się w to wciągając. Teraz zdjęcia robię aparatem w komórce, ale z racji tego, że potrafię robić nim zdjęcia jak lustrzanką (dosyć często ludzie mi mówią, że te zdjęcia tak wyglądają), to już przestaje mi to przeszkadzać. Marzę o lustrzance, ale wątpię żebym ją kiedykolwiek dostała. Zresztą to raczej sprzęt dla profesjonalistów, a nie dla nastolatki.


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Bardzo fajny post! Może zrób kiedyś z radami fotograficznymi, czyli co zrobić, żeby wyszło ładne zdjęcie osoby itp :) Proszeeee <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Świetny blog i genialne zdjęcia ;**
    Zapraszam również do mnie -->http://agatamalinowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Ja po aparat sięgnęłam w 4 klasie, po najzwyklejszą cyfrówkę! I zdjęcia były, no nie były za specjalne. Ale te zwykłe cykanie zdjęć sprawiało mi wiele radości, a swoją lustrzankę dostałam pod koniec 6 klasy. Mam nadzieję, że niedługo zaopatrzę się w obiektyw portretowy! Spełnienie marzeń :)
    paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Śliczne te zdjęcia, ja miałem podobne początki z tą piękną pasją ;)
    heymvtt.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Ja swoją pierwszą cyfrówkę kupiłam jakoś po komuni :D
    Świetne zdjęcia!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  77. Ale ładne zdjęcia. :) Ja swój aparat miałam eee... nie pamiętam szczerze xdddd

    KLIK.

    ReplyDelete
  78. Twoja historia z fotografią jest już tak długa :D Teraz większość osób wciąga się w nią przez prowadzenie bloga, a u Ciebie jest inaczej :D Fajnie, że już tak długo jesteś z tym związana, teraz wiadomo, że to nie jest chwilowe hobby tylko pasja :D Ja swoją przygodę z fotografią zaczęłam nie tak dawno (jakieś 1,5 roku temu), więc narazie nie dorastam ci do pięt ;) A życzę ci dalszych sukcesów w fotografii! Bo robisz niesamowite zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Ja zaczęłam się interesować kiedy miałam przerwę w blogowaniu, bardziej się w to wkręciłam i tak jakoś powróciłam do tego z wielką motywacją! :)
    joanna-duda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Ja kupiłam swój aparat po komunii i nadal mi służy(bo był rzadko używany),a teraz co chwila jakieś zdjęcia. Zrobiłaś na pewno postęp bo robisz cudowne zdjęcia!
    KLIKNIJ!

    ReplyDelete
  81. ja swoją pierwszą cyfrówkę (która była naprawdę..przeciętna!) dostałam w wieku 7lat, kiedy to mój brat zaczął się interesować właśnie fotografią. od tamtej pory zawsze dzieliliśmy pasję na pół. on modelował, ja robiłam zdjęcia. on przerabiał - ja podglądałam :) i tak się to już dziesięć lat rozwija. :)


    http://betweenfingers.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Ja na prezent na komunie dostałam kamerę :) A pierwszy raz sięgnęłam po aparat w wieku dziesięciu lat. Ale tak naprawdę mnie to wkręciło, dzięki blogu. Teraz staram się w tym kierunku dokształcać! W końcu ćwiczenia czynią mistrza :)
    Śliczne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to drugie!


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  83. Ja na razie nie mam swojego aparatu i działam razem z lustrzanką przyjaciółki.
    zdjęcia są przecudowne, naprawdę!
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Mogę wiedzieć gdzie kupiłaś buty? http://hellish-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Ja swój pierwszy aparat podobnie jak ty dostałam po komunii. Również cykałam zdjęcia wszędzie i wszystkiemu. :D
    Fotografia kręci mnie już od paru lat i staram się być w niej coraz lepsza. :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Mój brat, robi profesjonalnie zdjęcia i zaczęło sięto tak, że na każdym rodzinnym wyjeździe, nie było mowy o tym aby ktoś inny robił zdjęcia, zawsze musiałam być to ja. Fotografowałam dosłownie wszystko. Zauważyłam jakiegoś motylka, pajęczynę, czy kamienie i zrobiłam z tego świetne zdjęcie.
    OD niedawna, postanowiłam zacząć prowadzić blog i dodawać tam zdjęcia.

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    ReplyDelete
  87. Zdjęcia robisz naprawdę super, zazdroszczę :). Życzę sukcesów w dalszej fotografii!

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Super historia . Ja zdjęcia zaczęła robić telefonem komórkowym, gdzie jakość była po prostu przepiękna :D . Oj ,ale ważne było że zrobiłam to zdjęcia. Tak samo jak ty, ja na wycieczkach robiłam zdjęcia dosłownie każdej rzeczy napodkanej prze zemnie i zawsze zostawałam w tyle :) OBSERWUJĘ !! W jakim programie przerabiasz zdjęcia ?? odpowiedz u mnie

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    ReplyDelete
  89. Ja zaczęłam robić zdjęcia w wieku 8 lat! Nagrywałam filmiki, robiłam dużo beznadziejnych zdjęć...
    Był to aparat cyfrowy, który mam do dziś :)
    Bardzo fajny post.
    Pozdrawiam seeerdecznie!

    http://imercyyou.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  90. Ciekawa historia. Ja też dostalam na Komunię aparat, ale nie pociągnęłam tego dalej, a po jakims czasie się popsuł. Dopiero teraz znów zabrałam się za fotografię. Mażę o lustrzance!
    W jakim szablonie wykonałas design? Odpowiedz na moim blogu, albo napisz na e- mail, który na nim znajdziesz. Proszę, to ważne :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. Ja nie mam swojego aparatu, korzystam z aparatu moich rodziców lecz niedługo się to zmieni. Od dłuższego czasu zbieram na wymarzoną lustrzankę i jestem coraz bliżej celu.
    Podziwiam twoje zdjęcia i Ciebie. Bardzo ładnie Ci wychodzą jak i również dopasowywanie do nich postów :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. Piękne zdjęcia jak i modelka :3
    Ja swój pierwszy aparat dostałam w 1 klasie podstawówki i tak samo jak ty robiłam setki zdjęć jednej rzeczy :)
    Pozdrawiam i powodzenia z dalszą fotograficzną jak i blogową przygodą ! :)

    the-vicssia.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. co ja moge dóżo napisać post jak zawsze znakomity

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  94. Cudowne zdjęcia, jestes taaka fotogenicza, zazdroszczę :))
    Ja pierwsze raz zaczęłam robic zdjęcia na wakacjach ubiegłego roku i zaczeło się od zdjęc kwiatów haha :))
    MÓJ BLOG, zapraszam

    ReplyDelete
  95. Świetne zdjęcia! Uwielbiam to jak przerabiasz swoje zdęcia ;) Masz ślczne włosy <3

    Bardzo proszę o poklikanie w linki. To dla mnie bardzo ważne! http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/02/appreciatechoies.html

    ReplyDelete
  96. Moja historia zaczęła się tak samo! Jak modelka <3

    ✿pisanepasja.blogspot.com✿- kliik!

    ReplyDelete
  97. Świetne zdjęcia.. Ja swój pierwszy aparat dostałam w II klasie, niestety uległ awarii i nie opłacało się go reperować :)
    Blog Maddy -> klik

    ReplyDelete
  98. Twoje zdjęcia sa mega, jesteś piękną i fotogieniczną dziewczyną ;) Ja dostałam również na komunie lustrzankę nie dawno zdjęcia robię nikonem :)

    http://byjullie.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. Ja tez zaczełam od zwykłej cyfrówki, a na zdjeciach slicznie wygladasz :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  100. Ja też swój pierwszy aparat dostałam na Komunię. Teraz używam cyfrówki brata, ale ogromnie marzy mi się lustrzanka. :) Śliczne zdjęcia <3

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  101. Moja przygoda również rozpoczęła się dzięki prezentom na komunie. Niestety jak to ja, szybko zalałam aparat sokiem pomarańczowym. Na szczęście wcześniej zdążyłam narobić milion zdjęć tego samego drzewa. Później pożyczałam lustrzanki od koleżanek aż w końcu doczekałam się swojej :)
    Cudowne zdjęcia, w jakim programie przerabiasz?

    http://juliapoborczyk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  102. świetny post:) ja myślę nad zakupem dobrej lustrzanki

    moze obserwacja za obserwacje?daj znac u mnie:*

    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    ReplyDelete
  103. Świetnie, że masz swoją pasje! Trzymaj tak dalej :)

    Mój blog- klik!
    Mój blog- klik!

    ReplyDelete
  104. Aby coś osiągnąć, zawsze najpierw musimy potrenować :)
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  105. Nominowano Cię do LBA :) http://oolka909.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award-lba.html
    A po więcej zapraszam na mojego bloga- www.oolka909.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  106. Trening czyni mistrza i tak bylo z tobą :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  107. Haha czytam tą historię i tak myślę czy to nie przypadkiem o mnie. Serio identycznie zaczęłam. Najpierw zwykła cyfrówka i miliony zdjęć tylko żeby były. Potem podkradanie aparatu siostrze. W końcu swój i zgłębianie się w tajniki fotografii :)
    Jaka modelka z Ciebie! :*

    http://kikablog2000.blogspot.com/2015/02/memories.html

    ReplyDelete
  108. Ja z fotografią do czynienia mam długo moje początki były jako 'modelki' a mój tata wtedy jeszcze starym Zenitem robił mi zdjęcia przy każdej okazji :) Ja sama interesuję się nią od nie dawna, swój pierwszy aparat dostałam też na komunię i była to cyfrówka. A teraz zbieram na lustrzankę ;] Śliczne zdjęcia!

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  109. Piękne zdjęcia i ciekawy tekst-każdy kiedyś zaczyna -tak jak ja teraz:) Marta.
    P.S. Początki są trudne, ale zapraszam: www.martaiblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  110. Świetnie,że masz talent i lubisz go rozwijać! <3 Masz śliczny blog a ten post jest po prostu cudowny :* Ja pierwsze fotografię robiłam również cyfrówką w wieku najmłodszych lat. Na co dzień gram na skrzypcach a fotografowanie jest moim hobby :* Sama jestem obserwatorką Twojego bloga i czytam go bardzo często. Jeśli mój blog Ci się spodoba i będziesz miała czas serdecznie zapraszam :http://juulciia.blogspot.com/.
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  111. Piękne zdjęcia! Ja nie pamiętam dokładnie kiedy sięgnęłam po aparat i jaka była jego historia. Lecz zdecydowanie była świetna!
    Pozdrawiam, Aarlenaa :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  112. Piękne zdjęcia, a co do tematu postu, to nie pamiętam kiedy dokładnie sięgnęłam po aparat, ale uwielbiam fotografię.
    toria-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  113. Śliczne zdjęcia :) Ja niestety nie pamiętam kiedy zaczęła się moja przygoda z aparatem, ale na pewno 2 lata temu, lecz dopiero nie dawno założyłam bloga :)

    http://juulczii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  114. Cudowne zdjęcia, design i Ty!
    Ja fotografią zajmuję się amatorsko :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  115. Śliczne zdjęcia :) Ja niestety nie pamiętam kiedy zaczęła się moja przygoda z aparatem pamiętam tylko że ok 2 lata temu, a dopiero nie dawno założyłam bloga :)

    http://juulczii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  116. Śliczne zdjęcia :) Ja niestety nie pamiętam kiedy zaczęła się moja przygoda z aparatem pamiętam tylko że ok 2 lata temu, a dopiero nie dawno założyłam bloga :)

    http://juulczii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  117. Śliczne zdjęcia :) Ja niestety nie pamiętam kiedy zaczęła się moja przygoda z aparatem pamiętam tylko że ok 2 lata temu, a dopiero nie dawno założyłam bloga :)

    http://juulczii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  118. Twoje fotografie są piękne! ;) ♥

    ReplyDelete
  119. Jesteś taka śliczna!Moja przygoda z fotografią zaczęła sie w 2 gimnazjum, kiedy zaczęłam czytać blogi.Razem z przyjaciółką założyłyśmy swoją własną stronę, później się rozdzieliłyśmy, a teraz ona już jest po kursie, a ja jeszcze zbieram pieniądze.Nie znam budowy lustrzanki, żadnych funkcji, ponieważ zdjęcia na razie robie cyfrówką.Nie moge się doczekać kiedy będę miała lepszy sprzęt:)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    ReplyDelete
  120. Przepiękne zdjęcia <3
    Moja przygoda z robieniem zdjęć zaczęła się w chwili założenia bloga :)
    Zapraszam do siebie :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  121. Myślę, że śmiało możesz iść w kierunku fotografii. To wydaje się takie prostej. Ustawić wszystko i.. cyk. Gotowe. A jednak nie. Trzeba mieć pomysł, koncepcję., wszystko musi być uchwycone tak idealnie, by przekazać odbiorcy, to co miało się na myśli robiąc to zdjęcie. U Ciebie tak to właśnie działa. Szkoda, że nie jestem profesjonalną modelką, bo zdjęcia u Ciebie to marzenia. Jeju, dziewczyno, nigdy nie przestawaj c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  122. ja tez kiedy wszedzie chodzilam z cyfrowka, kochalam robic zdjecia... ale taka moja prawdziwa przygoda z fotografia zaczela sie od pozowania, dopiero potem przeskoczylam za obiektyw :)

    piekne klimatyczne foty !! az sie milo oglada <3
    obserwuje :)

    ReplyDelete
  123. Jesteś śliczna. Moja fotografia zaczęła się odkąd przypomniałam sobie o starym aparacie w wieku ok. 10 lat. Wtedy zaczęłam robić dużo zdjęć natury. Potem przez przypadek go zepsułam i rodzice kupili mi lustrzankę, którą mam do dzisiaj i która bardzo dobrze mi służy :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    ReplyDelete
  124. Ja również na komunie dostałam pierwszy aparat i nadal go mam. Teraz myślę nad kupnem lepszego aparatu i zastanawiam się jakim :)
    Śliczne zdjęcia <3
    ♥ MÓJ BLOG♥

    ReplyDelete
  125. tak się świetnie czyta twojego bloga i ogląda piękną grafikę i zdjęcia, że aż chce się zostać stałym czytelnikiem:) obserwuję
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  126. Szczerze mówiąc nie pamiętam od kiedy robię zdjęcia, jednak nie jest to jakoś długo.
    Czasem jak w Twoim przypadku zwykłe pstrykanie zdjęć może przerodzić się w hobby:)
    mój blog

    ReplyDelete
  127. Zaczęłam podobnie jak ty, bo też po komunii kiedy to dostałam pierwszy aparat. Chociaż przeszedł wiele, mam go do dzisiaj, jednak w jego miejsce pojawił się Nikon i nie używam już go wcale. :) Szkoda wyrzucać, bo pamiątka na całe życie :)
    Świetny post,
    buziaki xo

    ReplyDelete
  128. Prześliczne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  129. Twoje zdjęcia są genialne! :)
    Uwielbiam czytać Twoje posty i życzę wygranej w blogu roku :))

    differentdiamond.blogspot.com

    ReplyDelete
  130. Cudowne zdjęcia ♥

    http://magdaas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  131. Ja swój pierwszy aparat dostałam w wieku 11 lat, a później zaczęłam podkradać mamie nieco lepszy sprzęt, którym fotografuję do dziś, mimo, że to nie jest lustrzanka ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  132. swietny post !
    zapraszam.http://oliwialiv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  133. tak sobie czytam twój wpis i mam wrażenie, że ktoś czyta mi w myślach :D miałam dokłądnie tak samo, zaczynając od zwykłej cyfrówki, przez zainteresowanie wszystkim czym sie da na każdej wycieczce aż do "o jak tym sobie troche pokręce to zdjęcie będzie jaśniejsze" :D powodzenia w dalszym rozwijaniu się ! :D
    zapraszam też do siebie, gdzie z kumpelą próbujemy swoich sił http://bettersideofus.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  134. Zakochałam się we wszystkim twoich zdjęciach <3
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA