21 February 2015

JAK URZĄDZIŁAM SWÓJ POKÓJ | ROOM TOUR

Hejo. Dzisiaj jeden z najbardziej wyczekiwanych postów na moim blogu, także usiądźcie sobie wygodnie, trochę to potrwa! Bardzo dużo osób było ciekawych jak urządzałam swój pokój, gdzie kupiłam meble, dodatki, a przede wszystkim jak on wygląda. Na zdjęciach często widzicie jego urywki, nigdy dotąd nie pokazałam jeszcze całego. Na szczęście wreszcie troszkę się 'ogarnęłam' i zrobiłam już wszystkie zdjęcia, dokończyłam diy, no i jeszcze posprzątałam calutki pokój :D. Nie powiem, że wystrój jest zupełnie skończony. Praktycznie ciągle coś zmieniam, przestawiam. Inaczej mam wrażenie, że jest nudno ;). Jeszcze parę lat temu, w czwartej klasie podstawówki, każdego tygodnia miałam inny dobór kolorystyczny, z nowymi dodatkami (oczywiście z szufladek mamy, tyle tam było skarbów). Teraz nie mam na to aż tyle czasu, ale czasami i tak muszę co nieco urozmaicić!
Ogólnie moje zmiany w pokoju dotyczą zazwyczaj zmiany koloru ścian, albo dodatków. Przez skos nie mogę robić wielkich przemeblowań. Meble w większości mam robione na zamówienie i w sumie większa część z nich ma po 10 lat. Miałam je przed tym jak zaczęła się moda na biel. Teraz jestem bardzo wdzięczna mamie, że wybrała mi akurat takim kolor :D.
♥ Pierwszą ważną rzeczą jest umiejscowienie biurka. Sama nie mam jakichś wielkich możliwości przez skos. Starałam się jednak, żeby było w dobrze oświetlonym miejscu, czyli przy oknie :).
biurko - robione na zamówienie 
♥ Kolejną rzeczą jest łóżko. Starałam się, żeby nie było za duże, inaczej miałabym o wiele mniej miejsca w pokoju. Postawiłam je w rogu, przy skosie przez co pokój stał się trochu większy. Tu też nie miałam jakiegoś wielkiego pola do popisu, skosy raczej mocno ograniczają jakiekolwiek manewry. Na koniec dodałam trochę poduszek szytych przez moją mamę.
♥ Obok postawiłam szafkę nocną i trzymam tam prawie wszystko. Kiedy w nocy nagle mi się coś przypomni wszystkie ładowarki, chusteczki, telefony mam własnie tam. Ustawiłam ją w lekkim odstępie od łóżka. Wydaje mi się, że wszystko wygląda lepiej kiedy ma trochę przestrzeni i nie jest ściśnięte :).
poduszki - uszyte przez mamę | szafka nocna, roślinka, osłonka - Ikea | łóżko - robione na zamówienie
♥ Meble tak jak zresztą widzicie mam białe. Chyba najlepszy kolor, pokój staje się wtedy większy i jaśniejszy :). Ściany też mam pomalowane na jasny, szaro-fioletowy kolor.
literki - tchibo | regał - Ikea
W pokoju mam mnóstwo białych dodatków. Nawet nie wiem dlaczego, ale chyba po prostu lubię ten kolor. Takie dodatki rozjaśnią nawet wnętrze z ciemnym meblami. Dodatkowo jest wtedy jakoś przytulniej, nie lubię pustych półek :).
tacka, ramka - Ikea | drewniane szafeczki, pudełeczka i domek - empik 
♥ Od jakiegoś czasu polubiłam sztuczne roślinki. Te z Ikei wyglądają bardzo ładnie i ożywiają cały pokój.
kwiatki, osłonka - Ikea
♥ Poza białymi dodatkami w moim pokoju nie mogło też zabraknąć kolorów! No wiadomo, kocham kolory :D. Wybrałam głównie turkusowo- różowe dodatki. 
puszki, biała kapa - Ikea | pudełeczko w z kokardką - Claries | narzuta w kwiatki - sh 
Fajnym dodatkiem do wystroju są też różne diy. Mam dużo szafeczek robionych techniką diy z czasów kiedy miałam z moją mamą na to ogromną 'fazę'. Ostatnio udało mi się też zrobić malutkie kwiatki z druciku i lakieru do paznokci. Planuję więcej takich ozdób robionych własnoręcznie :).
 A na koniec zapraszam na filmik! Nagrywałam go już dobre parę miesięcy temu i trochę się od tego czasu zmieniło, ale nie miałam jak nagrać filmiku od nowa. Poza tym ja co chwilę coś zmieniam, więc za każdym razem pokój wygląda inaczej.
Z montażem filmiku było nie mało problemów. Ja naprawdę ledwo co te wszystkie programy ogarniam :o. Już pod sam koniec okazało się, że po renderowaniu wszystko mi się zacina i zupełnie nie wiedziałam jakie formaty ustawiać... Toż to czarna magia!
Dlatego mega mega dziękuuję Fiki :*! Jeej zazdroszczę cierpliwości haha. Wytłumaczyła mi jak wszystko ustawić, podesłała screeny i w ogóle... aż wreszcie się udało! Kochanaaa 

I jak, spodobał Wam się post? :)

140 comments:

  1. śliczny pokój:)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Śliczny masz pokój! Ja też mam właśnie mnóstwo białych dodatków, podobnie z meblami :)

      Jully-Blog [KLIKNIJ]

      Delete
    2. Pięknie masz urządzony pokój! *.*
      Mam pytanie co zrobiłaś z tymi wszystkimi zabawkami z wczesnej podstawówki (kucyki pony, littlest pet shop i takimi innymi)? U mnie się to wylewa z każdego pudełka.

      Delete
  2. świetny post no i ta biel ! Sama chciałabym mieć tak przejrzyście i fajnie w pokoju, ale z natury jestem bałaganiarą i po porządkach w ciągu 15 minut biurko zapełnia się kolejnymi duperelami. Ogółem masz fajny pokój, najbardziej podobała mi się ta szafka nocna i ta ramka z gwiazd naszych wina, powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie http://wmasce.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Masz cudowny pokój! Na zdjęciach dużo lepiej mi się go oglądało, niż na filmie. Nie rozumiem, czemu wybrałaś akurat taką muzykę. Wydaje mi się taka smutna i przymulająca. :c
    Ale to nie zmienia faktu, że bardzo podoba mi się Twój pokój. Lubię przestrzeń, jasne kolory, a przede wszystkim światło ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    PS: Mam takie same doniczki i myszkę od komputera ;D

    ReplyDelete
  4. Masz prześliczny pokój ♥

    ReplyDelete
  5. Twój pokój jest śliczny <333
    Ty jesteś jednak najlepsza nie to co Sara :((

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  6. Białe meble - tak jak kocham! :)
    Super pokój!
    Remont mojego pokoju będę miała w maju, meble wybrane i też głównie białe ^^
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. tez mam calutki pokoj w bieli! ogolnie twoj jest bardzo uroczy! moj jest troche bardziej "zimny, nowoczesny", a twoj nabrał koloru i wydaje sie taki przytulny, zazdroscze ci tego! zabieram sie za ogladnie filmiku :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  8. Śliczny pokój , właśnie o takim marzę ! Zazdroszczę ! Do tego świetny filmik
    pozdrawiam i czekam na następny post!
    Aleksandra-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Piękny pokój, jak z marzeń.
    Filmik jak i zdjęcia wspaniałe!
    -A regał, szafka nocna , ... to z jakiej kolekcji IKEA?

    ReplyDelete
  10. masz śliczny pokój, a biały kolor jest najlepszy! w moim pokoju też można znaleźć dużo rzeczy, które ja robiłam, różne diy i w ogóle haha :D

    ReplyDelete
  11. Masz cudowny pokój, aż miło popatrzeć ❤
    just-emmaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. na prawdę uroczy pokój, chętnie bym w takim zamieszkała :D

    ReplyDelete
  13. Masz prześliczny pokój i świetnie urządzony. Według mnie nie potrzeba już żadnych dodatków, bo już jest ok :)
    Post wyczekiwany przeze mnie super Ci wyszed, a filmik obejrzę jak będę na laptopie :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Uroczo to wszystko wygląda! Bardzo podoba mi się taki delikatny i dziewczęcy wystrój :)
    whereveryouwillgoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jejku cudowny masz pokój, zakochałam się *.*

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Wow! Masz idealny pokój, zazdroszczę, też bym chciała taki mieć, ale nigdy nie będę :(
    Wszystko idealnie do siebie pasuje, uwielbiam białe pokoje! <3 A zdjęcia jak z Tumblra, tylko pozazdrościć ;)

    Pozdrawiam! + Mogę prosić o poklikanie w linki w moim poprzednim poście? :) Będę wdzięczna!

    ♥ JULIA BLOG – NAJNOWSZY POST! KLIK ♥

    ReplyDelete
  17. Przepięknie masz urządzony pokój.
    Śliczne zdjęcia notka mi się bardzo podobała zapraszam cieplutko do mnie.
    http://nicole-500.blogspot.com/
    http://nicole-500.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Zazdroszczę ci tak pięknego pokoju, sama chciałabym taki mieć. Niestety przez to, iż mam bardzo małe okno niewiele mogę zrobić. Śliczne ozdoby.
    http://tyglysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Śliczny pokój. Osobiście w moim pokoju również stanowi większa część koloru białego oraz dodatków w odcieniu koronkowy róż :* Ja również uwielbiam kolor biały. Moim zdaniem pasuję do wszystkiego i jest klasyczny :)
    Jeśli będziesz miała czas oraz ochotę serdecznie zapraszam na mojego bloga:http://juulciia.blogspot.com/
    Jeśli spodoba Ci się mój blog mile widziane będą komentarze :*
    Pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  20. Jeju masz bardzo śliczny pokój taki bielutki i każdy dodatek, element idealnie dobrany!
    Filmik świetnie nagrany! :)

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. cudowny post, ahhh twój pokój jest mega *,*

    ReplyDelete
  22. Świetny wystrój! ♥
    Ja w moim pokoju też mam skos i naprawdę utrudnia funkcjonowanie.
    Pozdrawiam.
    kaamaam-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ja również przez skosy w pokoju nie mogę sobie pozwolić na to, by przesuwać meble gdzie tego chcę. A biurko też zawsze staram się by było tam gdzie jest najwięcej światłą - przy oknie. Masz naprawdę piękne meble, ostatnio mam manie na biały i strasznie chciałabym zmienić kolory w swoim pokoju. Widzę, ze dzięki takiemu koloru pokój jest bardzo jasny. Piękne ozdoby tak jak cały pokój!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  24. świetny post, ale masz uroczy pokój! :)
    maniaa-mania.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Mam takie same tasiemki. ;) A pokoik jest bardzo ładny, taki bielutki. ♥

    Mój blog :)

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładny pokój :)
    Gratuluję cierpliwości przy doborze wszystkich dodatków, żeby to ładnie wyglądało.
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Jeju ale masz śliczny pokój! *-*

    Mój blog(klik) c:

    ReplyDelete
  28. Piękny pokój i świetnie urządzony :)
    Pozdrawiam :) http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Przepiękny pokój, taki jasny, przejrzysty po prostu idealny! :)
    Miło się patrzy :)

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  30. Cudowny pokój. Podoba mi się kolorystyka i mi również podobają się te roślinki z IKEA
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Masz wspaniały pokój! Zawsze o takim marzyłam :D Niedawno sama miałam remont w pokoju, ale i tak nie jest taki jaki bym chciała ://
    Haha, też ciągle coś przestawiam w pokoju :D
    Piękne zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. uroczy pokój :) ja też swój niedawno dodawałam, zrobił wrażenie bo jest pastelowy (szaro-biało-pudrowy róż) i mega dziewczęcy!

    ReplyDelete
  33. Bardzo ładny pokój ;) Świetnie poradziłaś sobie ze skosami

    ReplyDelete
  34. Białe pokoje są takie.. jasne, schludne i po prostu piękne. Ale czasami właśnie brakuje jakichś dodatków itp.
    Twój pokój jest przepiękny, idealny!

    http://dagmarastyles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. masz przepiękny pokój!!! w takim jasnym ślicznym pomieszczeniu aż się pewnie miło przebywa <3

    www.xavilove.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. masz cudowny pokój *,* <3!!
    sama bym taki chciała :D ja mam skos tylko na jednej ścianie i to całej ;/

    ReplyDelete
  37. Ale piękny pokój! <3 Chciałabym mieć taki, ale mogę jedynie pomarzyć. Filmik też super, świetnie zmontowany :)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ideał! <3 Po prostu pozytywnie mnie zamurowało! <3 :*
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  39. Cudowny pokój. Zapraszam. http://fashiongirlslove1.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  40. Piękny masz pokój! Ja dopiero rozpoczynam remont i również postawiłam na biel :)
    World reflected in the mirror

    ReplyDelete
  41. Post genialny jak zawsze! Twój pokój jest tak piękny, że nie umiem się na niego napatrzeć :) Masz świetny styl i jesteś naprawdę kreatywna!
    PS. Gdzie kupiłaś narzutę?

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Masz taki piękny, jasny pokój i do tego te stylowe dodatki... Cudo!!!

    Blog-KLIK♥

    ReplyDelete
  43. Idealny pokój, dobrze ci tak, że masz białe meble ne musząc ich kupować. Bo tylko Julia zna trendy wnętrzarskie przed tym jak staną się modne! (a kto wie może nawet je ustala?) hehuhehuheh (nie mogłam się powstrzymać). Ja sama marzę o białych meblach od ładnych paru lat, czyli zanim stały się one modne. Jednak wtedy nie mogłam sobie na to pozwolić, bo niedawno miałam gruntowny remont. Niedługo będę miała kolejny remont i oczywiście wybiorę moje kochane białe mebelki. Tylko dobija mnie fakt, że wszyscy będą mieli taki sam pokój jak ja (lub baaardzo podobny). Drugim minusem jest to, że moja BFF ma taki pokój jaki mi się wymarzył i nie chcę wyjść na papugę, bo już coś szepczą (ahhhh te plotkary <3). No cóż i tak chyba zrobię podobny pokój i będą bliźniaczki (tak, tak szurnięta jestem). Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga, może spodobają ci sie moje wypociny i go zaobserwujesz- miło by było szczególnie, że jestem twoją psychofanką :))
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Masz bardzo ładny pokój! Zazdroszczę :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Masz mega cudowny pokój! Po prostu marzenie *.*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  46. Masz przepiękny pokój. Ja czekam na remont :)

    ReplyDelete
  47. Tak, przez jasne ściany i meble pokój od razu wygląda na dużo większy. Bardzo ładnie go urządziłaś! Świetnie zmontowany i nagrany filmik :)
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Śliczny pokój, śliczne zdjęcia <3
    Chyba też dodam room tour ;p

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Piękny pokój, świeży a jednocześnie dziewczęcy.A zdjęcia mają taką niesamowitą atmosferę. Długo zastanawiałam się czy dodasz taki post i jest. Bardzo się cieszę :)
    Pozdrawiam,
    ndoto-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. przepiękny pokój! Ja będę miała remont za niedługo także na peewno się zainspiruję;)

    ✿pisanepasja.blogspot.com✿- kliik!

    ReplyDelete
  51. O! Właśnie dzisiaj byłam w ikei i kupiłam te same pojemniczki z kwiatkami i ten kubek :) Będe właśnie miała biały pokój, więc mnie zainspirowałaś! Przecudny pokój!

    fashion-natka.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Masz śliczny pokój! I super filmik :)

    ReplyDelete
  53. Cudowny pokój! <3 Sama chciałabym mieć białe meble już od dłuższego czasu! Jestem z siebie dumna, że udało mi się dotrwać do samego końca posta! :D
    Pozdrawiam, Aarlenaa :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  54. Cuudownie masz teraz *.*

    kajoooja.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. strasznie jasno masz w pokoju! ja uwielbiam duże kontrasty, więc w pokoju do jasnych mebli dopasowałabym ciemny kolor ścian :D
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  56. Przpieny pokój. idealnie urządzony, co faktycznie jest trudne przy skosach

    ReplyDelete
  57. śliczny pokój :)
    u mnie też nie mogło zabraknąć kolorowych dodatków, a zwłaszcza pasteli :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Z tego co widzę masz podobny kształt pokoju, jak ja w nowym domu i także planuje urządzić go w taki biały sposób,
    http://hellish-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Naprawdę super post, zazdroszczę ci takiego pokoju. Mój kącik aktualnie czeka na remont. Strasznie podobają mi się te poduszki.
    http://nessi-blog-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę takiego kącika dla siebie ;/ Jest piękny i taki uroczy. Świetny filmik i zdjęcia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. śliczny pokój, zawsze taki chciałam, ale rodzice nie zgadzają się na biały

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Ale masz pięknie w pokoju!
    Marzą mi się białe meble :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/sun-goes-down.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji! <3

    ReplyDelete
  63. śliczny pokój :P
    http://fruti999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. przeuroczy, bardzo mi się podoba! :-)

    ReplyDelete
  65. Śliczny pokój, bardzo podoba mi się, że jest w nim tak jasno <3 też mam białe meble w pokoju, dodatki bym chętnie zmieniła, ale nigdy nie mam na to czasu :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Masz bardzo ładny pokój! :)
    Ja będe miec w tym tygodniu remont.
    A dodatki są bardzo pomysłowe!

    http://natt-official.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  67. Świetny pokój, uwielbiam białe dodatki :*

    ReplyDelete
  68. Śliczny pokój
    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Bardzo spodobał mi się twój pokój. Uwielbiam biel we wnętrzach ;)
    smilenecia.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Masz prześliczny pokój ile bym dała, żeby taki mieć! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    ReplyDelete
  71. podoba mi się twój pokój. Jego urządzenie jest świetnie zorganizowane :) A dekoracje piękne. Szkoda że u mnie nie ma Ikei :/

    Mój blog ♥ KLIK ♥

    ReplyDelete
  72. Masz cudowny pokój :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Twój pokój jest moim wymarzonym pokojem właśnie tak miałby wyglądać ! Kocham twojego bloga i moim celem w życiu jest spotkać cię <3

    http://majka-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Masz prześliczny pokój! Ja w te wakacje miałam mały remont w moim i teraz strasznie mi się podoba, też mam dużo bieli w pokoju :)

    ReplyDelete
  75. Jezu ale masz cudowny pokój!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Najpiękniejszy pokój, jaki kiedykolwiek widziałam! Na pewno nie długo przyda mi się post, gdyż będę urządzać swoj pokój! Pozdrawiam cieplutko! :)

    Blog Mel ->klik

    ReplyDelete
  77. Sliczny pokoj *.*

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Masz śliczny pokój, też mam białe meble, ale moje ściany są biało-szare. I nigdy nie ma u mnie takiego porządku :D.
    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Masz śliczny pokój *.*

    Zapraszam również do mnie: flashnix-land.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Najpiękniejszy pokój jaki widziałam! <3

    http://diadree.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. sliczny pokój
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Masz śliczny pokój, uwielbiam białe meble :) świetnie nagrany filmik :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuza :)

    ReplyDelete
  83. Zazdroszczę Ci pokoju ♥ xd
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Masz bardzo fajny pokój :)
    Podoba mi się kolorystyka i te dodatki :)
    http://ilovefruiit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Ogółem to białe pokoje i tyle dodatków tro nie mój styl, ale pokój ładny i tak :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. Masz prześliczny pokój! Jest to taki pokój idealny, pokój marzeń.
    Bardzo lubię biel we wnętrzach.
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    ✿by Sylwia - klik✿
    PS Jak się nazywa ta piosenka w filmiku?
    Nie mogę się doczekać notki fotograficznej.

    ReplyDelete
  87. fajny blog fajny post twój blog jest bardzo pozytywny zapraszam do mnie : Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  88. Masz śliczny pokój! :3 mój jest okropny..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Jaki cudowny pokój! *o*
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Świetny post ;) Masz bardzo ładny pokój!
    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  91. Śliczny pokój, dobrze że większość rzeczy wykonałaś sama, pokój staje się wtedy bardziej przytulny :)

    Zapraszam do mnie KLIK

    ReplyDelete
  92. Masz przepiękny pokój!
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  93. Masz prześliczny pokój ! *-*
    Bardzo mi się podoba, marzę o takim ;)
    pozdrawiam :)
    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  94. Bardzo fajny post.Zdjęcia bardzo profesjonalne.Podoba mi się.Zapraszam do mnie.
    pieguusek.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. Cudowny pokój! Zrobiłaś moje ulubione połączenie klasycznej bieli z kilkoma kolorowymi dodatkami. Naprawdę super efekt. Tylko pozazdrościć.:-)

    optymiistkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Ah, tyle czekałam na ten post! :D Masz piękny pokój, i bardzo fajne umiejscowienie biurka. Zawsze chciałam mieś biurko przy oknie, ale w moim pokoju tak się nie da. Znaczy da, ale wyglądałoby to nie ładnie. :O
    Mam nadzieję, że się nie obrazisz. Wykorzystałam na moim blogu tło twojego autorstwa. Chyba twojego, w każdym razie te które masz na blogu. Nigdzie nie mogłam znaleźć żadnego ładnego! Czy to problem?

    Antosia-tosia.blogspot.com - byłoby mi miło gdyby skomentowała! C:

    ReplyDelete
  97. Długoo czekałam na ten post :) Prześliczny pokój, taki o jakim zawsze marzyłam. Bardzo podobają mi się jasne pokoje!

    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Wow... Jak ja ci zazdroszczę takiego pokoju. Jest świetny ; )
    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. Jeju,ale cudowny pokój,filmik świetny! :)

    zapraszam do siebie
    http://gitara-maja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  100. Masz genialny pokój! Muszę namówić moją mamę żeby uszyła mi takie poduszki :) Materiał już kupiłam w Ikei
    Different Diamond
    Oczywiście dodaję do obserwatorów ;)

    ReplyDelete
  101. Pokój masz naprawdę śliczny.
    Sama chciałabym taki mieć.

    http://sabrinka123.blogspot.com/2015/02/zniszcz-ten-dziennik-1.html

    ReplyDelete
  102. o matko śliczny pokój :o , post mega ciekawy :))
    zapraszam do siebie richesonn.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. Masz cudowny pokój! Mega Ci zazdroszczę :3
    Pięknie go udekorowałaś ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  104. post bardzo ciekawy + co to za tytul tej piosenki co leci w twoim filmiku? :)
    http://yagodamelody.blogspot.se/

    ReplyDelete
  105. Przepiękny, prześliczny i przecudowny - takie słowa przychodzą mi na myśl po obejrzeniu Twojego pokoju. I on rzeczywiscie taki jest. Marzenie niejednej nastolatki, w tym moje, haha. ;)
    Co do filmiku, jak dla mnie muzyka źle dobrana, filmik jest o pokoju a piosenka o miłości... Tyle piosenek, a Ty akurat tą wybrałaś.


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  106. Śliczny pokój! :)
    Obserwuję.

    Dopiero zaczynam..
    http://ksiazkaikot.blogspot.com

    ReplyDelete
  107. Piekny pokoik :o <3 zapraszam do nas: http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    ReplyDelete
  108. Twój pokój jest przepiękny ♥

    ReplyDelete
  109. super pokój ;) bardzo dziewczęcy i delikatny
    +mogłabyś odpisać mi na maila?:)

    ReplyDelete
  110. Twój pokój jest pokojem moich marzeń. Prześliczny! Ja niestety jeszcze przez rok będe musiała dzielić pokój ze swoją młodszą siostrą,także w pokoju musi być bardzo kolorowo. Twoje meble są śliczne!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  111. przepiękny pokój! zawsze marzyłam, żeby taki mieć :P a filmik jest super :) masz mega wygląd bloga, wszystko mi się tutaj baaardzo podoba <3


    zapraszam do mnie na konkurs :)
    ~klik

    ReplyDelete
  112. Przepiękny pokój! :)
    julie-juliees.blogspot.com

    ReplyDelete
  113. Genialnie urządzony pokój!
    Zapraszamy do nas ✿ Staying Strong [KLIK] ✿

    ReplyDelete
  114. Masz śliczny pokój :)

    http://paulinanowakk.blogspot.com

    ReplyDelete
  115. Pokój jest piękny! Od zawsze marzyły mi się białe meble, jednak mam naprawdę duży pokój i byłoby to dosyć nieciekawym rozwiązaniem, ponieważ wydawałby się jeszcze większy :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  116. bardzo ładny amsz pokój :)

    ReplyDelete
  117. masz śliczny pokój, strasznie podoba mi się biel!
    :)

    seebil.blogspot.com

    ReplyDelete
  118. Masz bardzo ładny i schludny pokój ;)

    ReplyDelete
  119. Jak dla mnie to za dużo bieli i dodałabym u siebie więcej kolorów, ale podoba mi się niesamowicie <3 Nie mogę przestać patrzeć :) Pięknie!

    ReplyDelete
  120. Śliczny masz pokój ;)
    heymvtt.blogspot.com

    ReplyDelete
  121. Jejku ślicznie go urządziłaś <3 zaraz zabieram się za oglądanie filmiku :*
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  122. Piękny pokój !! Uwielbiam takie wnętrza :)
    ardilla-fotoblog.blogspot.com
    artystyczny-video-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  123. masz prześliczny pokój :)
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  124. Szkoda, że nie pokazałaś dokładnie ścian, bo chętnie bym zobaczyła jak Ci poszlo malowanie ;)

    ReplyDelete
  125. Świetny post, świetny film i śliczne dodatki do pokoju. No po prostu przepiękne!
    http://dominatt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  126. wow Piękny Pokój. zapraszam na mój blog:http://amatorskafot.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA