28 February 2015

Zabiegany tydzień = leniwy weekend!

Hejo kochani. Naprawdę dużo się u mnie ostatnio działo. W takich momentach na serio, dziękuję temu kto wymyślił weekend. Tydzień miałam meega wyczerpujący, bo i jakieś kartkówki, zaliczenia plus tysiąc innych pierdów na raz, które po skumulowaniu się zabierają czas :o. Trochę trzeba było wypocząć, dlatego dzisiaj, tradycyjnie nie zrobiłam nic produktywnego. Są plusy, bo udało mi się nawet przeczytać parę książek. W sumie to jakby się dało, wypoczywałabym 24 na dobę... kiedyś znajdę taką pracę! 
Wczoraj idąc z babcią na zakupy zaszłyśmy do piekarni. Zasadniczo to przechodzę obok niej niemal codziennie idąc na autobus, ale co tam... dopiero wczoraj ją odkryłam :D. Piekarnia jak piekarnia, najchętniej na wejściu opróżniłabym wszystkie półki... ale po przekroczeniu jej progów najbardziej rzuciły mi się w oczy różowe donaty. Świeciły w tych innych ciastkach jak nie wiem co! No oczywiście sesja pączka musiała być. Z tego wszystkiego znalazłam parę fajnych przepisów na takie pączusie i jutro planuje je upichcić, zobaczymy co też z tego wyjdzie. Jak się uda to obowiązkowo wstawię pączkowej sesji ciąg dalszy haha ;D.
Także mniej więcej tak to u mnie wygląda! We wtorek jedziemy z dziewczynami na galę i już się nie mogę doczekać haha :D. Nie będę mieć ze sobą raczej laptopa ani nic, oprócz aparatu (już mówiłam, że chyba sobie go do ręki przykleję, po co się rozstawać), więc opowiem co i jak po przyjeździe :*! Po prostu jadę z mamą pociągiem i trochu trudno by było to wszystko targać :D.
A jak tam u Was? Miło mija weekendzik? :)

113 comments:

  1. To zdjęcie ze "zjedz mnie" bardzo mnie rozbawiło :) Sama też pewnie skusiłabym się na takiego pączusia! Mój weekend jak i ostatnie trzy miesiące przebiega chorobowo.. Pozdrawiam, polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. już niedługo koniec ferii i powrót do szkoły ;/ smakowicie wygląda ten pączek haha :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. sliczne zdjecia ja mam ostatni dzien ferii

    http://mandyy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wygraj to Jula! Świetna sesja paczka, haha :D.

    Jully-Blog [KLIKNIJ]

    ReplyDelete
  5. Jesteś bardzo ładna!
    Zapraszam do siebie!
    https://instagram.com/wiktorianecka/ http://wiktoria-necka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ładne zdjęcia :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ej, aż chce się go zjeść! <3


    www.xavilove.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jejku kocham te zdjęcia *0*
    Czekam na relację z gali ♥

    ReplyDelete
  9. Jakie piękne zdjęcia! :) narobiłaś mi ochoty na donata

    ReplyDelete
  10. Świetny donat! :D Najlepsze zdjęcie nr.4 "Zjedz mnie"
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  11. Cudowne zdjęcia! :* Jeszcze raz gratulujemy i życzymy dobrej zabawy na gali! :) <3
    ✿ Staying Strong [KLIK] ✿

    ReplyDelete
  12. jejku super zdjecia :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. super zdjecia fajny blog :)

    http://patikik-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Haha, świetne jest to zdjęcie "Zjedz mnie"! Mogłabym je ustawić na tapetę? ^^
    Ten pączuś wygląda smakowicie :3
    Powodzenia na gali!
    Jak zwykle zdjęcia piękne, jasne i wspaniałej jakości <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam donuty *-* nie mogę się już doczekać relacji z gali, życzę Ci dobrej zabawy :D
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam donuty! Ale Ty robisz śliczne zdjęcia :) Trzymam kciuki, mam nadzieję, że wygrasz ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam słodycze!
    Dzisiaj byłam tak głodna, że jak się rzuciłam na drożdżówkę to...
    Twój pączek wygląda apetycznie :D
    Miłej gali :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ale uroczo i pysznie wygląda! Trzymam kciuki ;)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  19. Czekam na relacje z gali :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Mi weekend mija fajnie , lecz to ostatnie dni moich ferii :(
    ale na razie wole o tym nie myśleć :)
    pączek smakowity <3
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Powodzenia w jutrzejszym pieczeniu! Trzymam kciuki za Ciebie na gali. A i piękną masz tą koszulę w groszki (są jednym z moich ulubionych motywów).

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ja dzisiaj też nie robiłam zupełnie nic, pozwoliłam sobie na dzień odpoczynku po całym tygodniu szkoły, niestety już jutro będę musiała spędzić kilka godzin z książkami. Z niecierpliwością czekam na post o gali :)
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Weekend mija spokojnie,ale jak zwykle krótko.Ten pączek wygląda na prawdę bardzo apetycznie ,aż mam ochotę go zjeść.Zapraszam.
    pieguusek.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja również maiłam bardzo ciężki tydzień, zarówno z szkołą jak i z życiem prywatnym, zaczęłam teraz doceniać te czasy kiedy mówiłam że mi nudno :) Pączek wygląda tak pysznie, jeszcze na dodatek w moim ulubionym kolorze z dzieciństwa :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  25. Ja właśnie kończę ferie i poniedziałek zaczynam od sprawdzianu więc weekend wyczerpujący! :(
    MÓJ BLOG KLIK

    ReplyDelete
  26. powodzenia na gali ;)
    ja właśnie rozkoszuję się ostatnimi dniami ferii ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  27. Piękne zdjęcia :)
    U mnie też tydzień bardzo pracowity, ale wreszcie mogę odpocząć w ten weekend :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  28. mega ładne zdjęcia! <3
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. dla mnie ten tydzień nie był zły, ale za to przyszły będzie masakryczny :( przepiękne zdjęcia♥

    ✿pisanepasja.blogspot.com✿- kliik!

    ReplyDelete
  30. +czekam na fotorelacje z gali :D
    haha mam nadzieję, że mnie pozdrowisz♥

    ReplyDelete
  31. Będę trzymać mocno kciuki za Ciebie. Uważam, że powinnaś wygrać! Co do postu to jak zawsze świetny, dzisiaj również zjadłam sobie takiego pączusia, ale czekoladowego :) Pychotka!

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Mój weekend to w sumie dalej nauka ;/ Ten przysmak jest taki pyszny ^^ Powodzenia na gali kochana ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Mmm ten donat wygląda przepysznie :3
    Piękne zdjęcia :*
    Ja z piątku na sobotę nocowałam u przyjaciółki :D

    Mój blog-klik c:

    ReplyDelete
  34. Sama często odkrywam rzeczy, które tak naprawdę spotykam codziennie :)
    Klik

    ReplyDelete
  35. Mniam! Starbucks! *_____*
    Ślicznotka <3
    Ja miałam i zabiegany tydzień i mam weekend haha.
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Cudne zdjęcia ! :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Jakie słodkie zdjęcia ;) Świetne światło, fotografie są dzięki temu bardzo jasne, aż miło się je ogląda :)

    Zapraszam jeśli znajdziesz chwilkę:Blog-KLIK♥

    ReplyDelete
  38. Jejkuu! Tak zazdroszczę, ale też się cieszę hsshhssh<3
    kochana trzymaj się!:*:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Jak zwykle śliczne zdjęcia ! Ja niestety muszę się przyznać że jeszcze nigdy nie zjadłam żadnego donuta... A co do zdjęcia pod tytułem zjedz mnie to po prostu mnie rozwaliłaś ! Haha
    Pozdrawiam :*
    aleksandra-inspirations.blogspot.com
    PS. Już wyczekuję zdjęć z gali <3

    ReplyDelete
  40. ładne zdjęcia, przepysznie wygląda, będzie post z gali?

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Czekam na przepis, bo jak od ciebie, to wiadomo, że sprawdzony i smaczny.
    Cudowne zdjęcia, jak zawsze z resztą. Ale bym schrupała takiego pączusia! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  42. Zjadłabym go *-* No i bardzo się cieszę, że jedziesz na galę! ;) U mnie weekend to powtórki do egzaminu próbnego -,-

    ReplyDelete
  43. zdjęcie "zjedz mnie" jest naprawdę świetne! :D
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  44. Mega zdjęcia! Zazdroszczę każdej jednej blogerce lustrzanki. Jestem jedyną osobą, która ma cyfrówkę i ile bym nie siedziała nad zdjęciami i tak wychodzą o wiele gorzej niż lustrzanką.
    Ja cały dzisiejszy dzień spędziłam poza domem, miła odmiana. Poszłam z przyjaciółką na "sesję", która wyszła całkiem całkiem, a później do niej i jak zwykle wariowałyśmy. Jutro czeka mnie całodzienna nauka więc bardzo się (nie)cieszę.
    http://1nobodysaiditwaseasy1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. cięzki weekend :( wlaśnie wróciłam z nart a było tak super :(
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  46. Jak Ty robisz takie ładne zdjęcia? Są prześliczne!
    Z niecierpliwością czekam na wpis dotyczący fotografii :)
    Pozdrawiam
    PS Trzymam za Ciebie kciuki w Blogu Roku. Oczywiście będę oglądać transmisję.A gdzie to można będzie obejrzeć?
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  47. Rzeczywiście pączuś wygląda fantastycznie haha :D
    U mnie zapowiadalo sie strasznie, ale na szczęscie bylo troche lepiej... ;))

    MÓ BLOG, zapraszam

    ReplyDelete
  48. Robisz prześliczne zdjęcia, naprawdę!
    I sama jesteś taka śliczniutka!

    mój blog :)

    ReplyDelete
  49. ja weekend spędzam na nauce :((
    uwielbiam donuty! i kolor różowy też :D
    zapraszam na nowy post :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Ale pysznie wygląda ten pączuś mniam! Eh ja musze się psychicznie przygotować na pójście do szkoly i naprawdę mi się nie chce:/
    Tak weekend to najlepszy czas w roku szkolnym haha
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Mi weekend mija dość leniwie ;) choć zaraz będę musiała się uczyć :\

    ReplyDelete
  52. Smakowicie wygląda *.*
    Czekam na relacje z gali ;)

    kajoooja.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Jakie cudowne zdjęcia ! Oczywiście trzymam za Ciebie kciuki na gali :)


    http://fascinated-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Świetny post <3 Ja jestem chora od tygodnia, i jeszcze tydzień w domu spędzę, więc mam takie jakby ferie xD
    Kocham twojego bloga za takie piękne, jasne zdjęcia! Donut wygląda pysznie <3

    Pozdrawiam!

    ♥ JULIA BLOG – NAJNOWSZY POST! KLIK ♥

    ReplyDelete
  55. Smakowicie wygląda! Powodzenia na gali, musisz wygrać! :)

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    ReplyDelete
  56. Pączuś wygląda smakowicie, sama często pieczę takie donaty. Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA STUCKEDS KLIK!

    ReplyDelete
  57. A dobry chociaż był ten pączek :D?
    heymvtt.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Prześliczne zdjęcia! A ja weekend spędzam miło i aktywnie :)
    www.pannazwyczajna.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Zdjęcia są genialne! *o* Ja spędzam weekend miło z książkami, bo w końcu jutro wracam do szkoły po feriach ;-;
    Czekam na relacje z gali! ♥ Dziękuję za umieszczenie mojego bloga w "Czytanych" ♥.♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  60. Ja też miałam leniwy weekend. :)

    ReplyDelete
  61. Gratuluję i życzę powodzenia na gali. Trzymam za ciebie kciuki! A tak przy okazji masz już jakąś "kieckę" na tą galę? :) Zdjęcia są prześliczne. Jeszcze raz trzymam za ciebie kciuki!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  62. U mnie również miło weekend spływa xD Chętnie bym od razu zeżarła tego pączusia ! Hahaha :)

    Mój blog ♥ KLIK ♥

    ReplyDelete
  63. Piękne zdjęcia a dount wygląda pysznie :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  64. Jeju, jestem zakochana w twoim blogu.
    Piękna jesteś <3
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  65. Ja też miałam straaasznie męczący tydzień :/ Cudowne zdjęcia, uwielbiam Twojego bloga ♥

    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  66. Uwielbiam takie donuty. ;) Zawsze kojarzą mi się z tymi zawieszkami z gum Orbit. Świetne zdjęcia. ^^

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Świetny post! Donat wygląda przepysznie (na pewno też taki był :D)! Ja w tym tygodniu niestety chorowałam i miałam weekend przez cały tydzień ;) ale naprawdę szczerze Ci współczuję ;*
    Pozdrawiam, Aarlenaa :)

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  68. Co robisz,że masz takie śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Ale słodki post ! Zjadłabym takiego *o*

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Twoje zdjęcia zawsze są takie.. słodkie ;) różowy, biały, to światło ;)

    ReplyDelete
  71. Kocham zdjęcia na Twoim blogu! Są prześliczne :). Powodzenia na gali.

    natty-and-natty.blogspot.comg

    ReplyDelete
  72. Ja też miałam zawalony tydzień :(
    i ten też nie stety !
    śliczny pączek :)
    http://fruti999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Ja tez dziekuje temu kto wymyślił weekend haah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. weekend świetnie, tylko szkoda, że do szkoły jutro ://

    ReplyDelete
  75. Mmm, ale pysznie wygląda ten pączek :D
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. A ja właśnie kończę ferie, dlatego mój tydzień był bardzo relaksujący haha :D

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. ja kończę ferie więc ten weekend będzie zabiegany :)

    Zapraszam na konkurs :)
    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  78. Uroczy ten pączek, naprawdę :)
    http://www.wanttobewatched.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. ''zaliczenia plus tysiąc innych pierdów na raz''. Hahahaha, jakich pierdów? Chyba pierdół! :D Ty to umiesz poprawić humor, i to już na wstępie. :)
    Donut wygląda bardzo smakowicie, uwielbiam pączki! A sesja jak zwykle bardzo profesjonalna, nawet takiego pączka! ;)
    Miłego weekendu i dobrego dnia jutro w szkole! :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Super pączek, tak po co sie rozstawać z aparatem hahah :D a co do gali to powodzenia, będę cię oglądać i mam nadzieje , że wygrasz bo z całej tej trójki z kategorii blogi nastolatków ty masz wygrać jasne? :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Donat wygląda smacznie! Już nie mogę się doczekać, aż dodasz tutaj przepis, jeśli ci się uda! Czekam na relacje z gali! Ja weekend spędzam w łóżku, bo się rozchorowałam.
    paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Śliczne zdjęcia, pączek musiał być pyszny :) Powodzenia na gali :)

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam, Zuza :)

    ReplyDelete
  83. Chyba naprawdę nie rozstajesz się z aparatem, ale to dobrze, bo robisz cudowne zdjęcia! Pączek musiał być smaczny, wygląda bardzo apetycznie!
    Powodzenia na gali, będę trzymała za Ciebie kciuki :*

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  84. Ale pysznie wygląda den donut :p Powodzenia na gali, trzymam za Ciebie kciuki <3<3<3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Pączek wygląda bardzo smakowicie! Czekam na zdjęcia z gali :)

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. pączuś mnie rozwalił haha!

    ReplyDelete
  87. Przesłodki ten przerobiony pączek! :)

    ReplyDelete
  88. Mniam, na pewno ten pączek był pyyyszny :)

    http://me-behind-the-lens.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. przepiękne zdjęcia!
    http://gaaba-gabaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Ja ostatni tydzień spędziłam w domu, bo mam ferie.. W sumie miałam, bo dzisiaj mi się kończą. Na szczęście jutro nie idę do szkoły tylko rozpoczynam rekolekcje :3

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  91. Powodzenia na gali :D
    A co do zdjęcia "zjedz mnie" to bardzo mnie rozbawiło :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. Bardzo podoba mi się obróbka zdjęć. :)

    ReplyDelete
  93. Mój ulubiony post <3
    Uwielbiam takie pastelowe kolory są świetne *.*
    Czekam na sesje :)

    Ps. Jeśli masz chwile czasu zapraszam :
    http://blog-i-ja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  94. Będzie mozna gdzieś obejrzeć galę? :D powodzenia!
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  95. fajne!
    Wejdziesz na blog :
    http://poradykailey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  96. U mnie w tym tygodniu też dużo się działo, dużo kartkówek, testów. :/
    Śliczne zdjęcia, są takie słodkie.
    Powodzenia na gali, na pewno wygrasz! :)

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. Świetne zdjęcia! Mi weekend mija tak na chillu, równie spokojnie, nic nie robię - odpoczywam :)
    Życzę powodzenia na gali, trzymam kciuki, że wygrasz!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  98. Gratuluje wygranej :)!
    Piekna notka :)
    Gratuluje ! Zostalas nominowana u mnie na blogu do LBA. Mam nadzieje, ze bede spodziewala sie niedlugo postu. Zobacz u mnie na blogu :)
    http://yagodamelody.blogspot.se/

    ReplyDelete
  99. śliczne zdjęcia :) tak słodko masz w tym pokoju! :)

    martynaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  100. Cudowne zdjęcia, uwielbiam Twojego bloga! ♥

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  101. Czytam od niedawna, ale naprawdę mnie inspirujesz. Świetne zdjęcia oraz wspaniałe porady.

    http://martynabloogs.blogspot.com/ Dopiero zaczynam. :)

    ReplyDelete
  102. Donat wygląda smakowicie i sama z chęcią bym go zjadła! *-*
    U mnie również tygodnie są "zawalone" całą szkołą, ale na szczęście czasem znajduję czas na chwilę relaksu przy bloggerze ^^

    Trzymam kciuki za twoją wygraną! :*
    Only Mery ♥ KLIK

    ReplyDelete
  103. przepysznie wyglądają te pączki! :D
    pozdrawiam :)

    {la decadence}

    ReplyDelete
  104. mam dokładnie tak samo, całymi dniami zabiegana a w weekendy w domu :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  105. Hey :) super post ! :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie nadinnes.blogspot.com
    wspolna obserwacja ? c:

    ReplyDelete
  106. Nie dość, że śliczna, to jeszcze cudowne zdjęcia. Wchodzenie na twojego bloga to czysta przyjemność! :)

    http://neverlosefaaith.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA