15 March 2015

Make up po mojemu

Hejo.  Na dzisiaj trochę make up'ów po mojemu. Nie chcę się jakoś specjalnie rozpisywać na temat kosmetyków, bo najlepsza w tym raczej nie jestem. Jak dla mnie coś albo działa i polecam, albo nie - to by było na tyle w temacie, bo żadnych fachowych określeń po prostu nie znam. Nigdy się w to też nie zagłębiałam. Połowa moich umiejętności opiera się na robieniu połowy rzeczy na 'czuja' i jakoś tam idzie. :D
Podkładów i innych 'tapetów' na co dzień nie nakładam, bo zupełnie nie widzę takiej potrzeby. Zazwyczaj posmaruję się gdzie nie gdzie tym korektorem. Szczególnie, żeby zamaskować wory pod oczami i udawać, że przecież jestem wyspana... A potem na wpół żywa z rana walnę sobie pudrem, no i można uznać, że cera idealna!
korektor - miss sporty | puder - manhattan 
Korektor nie jest jakiś genialny, ale kosztował może z 7zł, więc jest raczej całkiem niezły. 
Natomiast jeśli chodzi o puder to naprawdę go uwielbiam i polecam wszystkim! Jeden z niewielu, który nie daje efektu mandarynki na twarzy. :D
Później przychodzi czas na moje 'patrzałki'. W sumie wszystko zależy od dnia. A tak bardziej od tego ile będę jeść śniadanie. Czasami mama daje taką wielką kanapkę z rana i później przeżuwam ją całe 30minut marnując czas na szykowanie się do szkoły. Wtedy stać mnie tylko na szybkie maznięcie tuszem. 
Zdarza się, że mama nas trochę oszczędzi i mam więcej czasu. Maluję wtedy coś co z Olą nazywamy 'parodią kresek'. W kąciku oka rysuję zakończenie kreski eye linerem. Na koniec już tylko tuszuję oko i podkreślam jego dolną część kredką. ;)
kredka - miss sporty | tusz - maxfactor | eye-liner - lovely
Kredkę naprawdę lubię, nigdy mi się nie rozmazuje, ani nic szczególnego się z nią nie dzieje. Eye liner natomiast jakiś genialny nie jest, ale puki co żyje, więc chcę go wykorzystać. 
Natomiast z tuszem jest tak, że dla mojej mamy jest on idealny, a ja muszę machnąć szczoteczką z 10 razy zanim jakkolwiek mi się rzęsy podniosą. Na przyszłość chyba zostaję z colossal'em z maybelline.

Jeśli chodzi o drugi make up jest to coś w rodzaju kontynuacji tego pierwszego. Robię go zazwyczaj kiedy mam czas np. do zdjęć w poście. Zazwyczaj po prostu zmieniam sobie tylko cienie i kolory kredek. :p
bronzer - bebeauty
Już kiedyś pisałam, że bronzer kupiłam jakiś czas temu w biedronce. Chciałam pierw zobaczyć co to w ogóle jest i jaki mi się będzie sprawować. Jestem raczej zadowolona, jak widać sporą część już zużyłam.
podkład - lovely
Nie lubię nakładać maski na twarz, ale czasami podkład nawet się przydaje. Zawsze nakładając go robię pierw na twarzy kropki z kremu. Potem nakładam na nie mniej więcej tyle samo 'kropek' podkładu i wszystko razem rozprowadzam. Daje to efekt czegoś w rodzaju kremu bb. Dodatkowo z kremem łatwiej mi się wszystko rozprowadza i nie wyglądam jakbym zderzyła się z pomarańczą. Patent baj moja mama. ;D
Potem czas na tusze, kreski i tak dalej. Przy tym mocniejszym makijażu robię już całą kreskę, mniej więcej od połowy mojego oka. I tu już zależy od humoru (i tego jak mi się akurat w tym dniu ręka trzęsła). Czasami robię grubsze krechy, innym razem coś cieńszego.
kredka - inglot
Tą oto kredką zazwyczaj męczę swoje brwi. Najbardziej lubię w niej kolor, ma odcień takiego chłodnego brązu przez co nie rzuca się w oczy na brwiach. Czasami maluję nią też oczy. :))
korektor - the body shop
Kolejny korektor do maskowania worów pod oczami. :D Ten ma o wiele lepszy odcień i łatwiej się go rozprowadza. Jedyne co to znika w zastraszającym tempie, a nie jest mój, tylko mamy, więc wolę go nie używać na co dzień haha. 
cienie - inglot
Później bawię się trochę cieniami. Chyba dosłownie bawię, bo wyglądają na wyjątkowo zdezelowane (nie wiem co im, przecież nie miotam nimi o ściany). Nie jestem w posiadaniu dużej kolekcji cieni, nad czym ostatnio ubolewam, no ale zawsze coś. ;)
Tym ciemniejszym maluję bardziej w zagłębieniu oka, a kolorowym (w tym przypadku niebieskim) bardziej na tej widocznej części powieki. 
błyszczyk - rimmel | szminka - kobo
Na żywo jest trochę większa różnica, no ale co zrobić xd. 
Mam nadzieję, że post się spodobał! Może ktoś maluje się podobnie? :D
Edit: Jak coś to podrasowałam sobie kolorek tęczówki. Normalnie mam takie zielono-brązowe :p

103 comments:

  1. tez uzwyam tego pudru i po prostu go uwielbiam! jest transparentny, a matuje i utrwala makijaz

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  2. Make up'y po twojemu są rewelacyjne! A jakie masz piękne zielone oczy! <3 Zdecydowanie makijaż te oczy uwydatnia, oczywiście cera nie jest natapetowana co daje efekt naturalności. :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  3. Będę musiała wypróbować puder z Manhattanu.

    http://adziam.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świtny post, prawdę mówiąc o zamierzam następny wstawić o identycznej tematyce (tak się zgrałyśmy xd). Jeju kocham to, jak piszesz. Masz taki lekki, nie wymuszony styl. Brawo Jula :D Dobrze, że nie masz parcia na drogie kosmetyki. Moim zdaniem coś ma działać, a nie kosztować. Fajnie, że masz podobną opinię na ten temat. Nie mogę się doczekać kolejnego postu i zapraszam do siebie na pierwszą część cyklu "Dbajmy o siebie!". Tym razem mówię o włosach :D http://dziewczynazesluchawkami.blogspot.com/2015/03/dbajmy-o-siebie-cz-1.html

    ReplyDelete
  5. Świetny post, bardzo takie lubię :) Genialne zdjęcia, z resztą jak zawsze ♥ Super masz kosmetyki, ja na co dzień używam tylko mascary i trochę kremu bb + trochę pudru :)

    Pozdrawiam! U mnie konkurs!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    ReplyDelete
  6. Ja sie trochę podobnie maluję ;) świetny post i zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  7. Jak ja się maluję to ograniczam się do błyszczyka lub pomadki, kremu wyrównującego koloryt skóry, tuszu do rzęs, cienia do powiek i czasem do kredki do oczu :D

    ReplyDelete
  8. Ja jak to mówią robię pełną "tapetę". Mimo że na twarz używał mało bo tylko krem BB i trochę pudru, żeby się nie świecić jak choinka. Więcej uwagi poświęcam na makijaż oczu, tu bawię się z cieniami, kredkami, bazami itd... Zajmuje to tylko chwilę a efekt jest zadowalający i nie muszę się przejmować, że ktoś straci wzrok. Jeżeli mi się chce to wykonturuję twarz itp. ale na co dzień wolę spać.
    Świetne zdjęcia, nie wiem dlaczego ale zawsze jak wchodzę na twój blog to poprawia mi się humor. Taka magia :).
    Zapraszam do mnie 1nobodysaiditwaseasy1.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bardzo ciekawy post! Jak zwykle zachwyciłaś mnie świetnymi zdjęciami, a do tego teraz jeszcze tematyka makijażowa. Kosmetyczka jest cudowna! Sama chciałam kupić identyczną :)

    ReplyDelete
  10. Świetny makijaż :3 też nie lubię kiedy podkład jest taką maską, wolę delikatny makijaż ;)
    just-emmaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Też mam szminkę KOBO Profesional, tylko że krwisto czerwoną :)

    hungerforhappiness.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetne sposoby, tez stosuje podkład razem z kremem, duzo łatwiej! :) piękne zdjecia :3


    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja tam wolę naturalny makijaż :)

    ReplyDelete
  14. Ja zwykle uzywam tuszu , pudru , korektora , kredki/eyeline'ra a jak mi sie chce to ejszcze szminke o kolorze nude hah ^^

    klaudiaandmylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja równiez nie lubię się dużo malowac, zresztą wtedy chyba wychodziłabym do szkoły 5 min przed rozpoczęciem lekcji, gdyż jestem z tych, które nie umieją się zorganizowac, hah :P Ograniczam sie jedynie do kremu matującego, cienia do brwi i tuszu do rzęs ;)
    pozdrawiam,

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  16. Ja zwykle tylko korektor oraz tusz do rzęs :) pisanepomojemu.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Super makijaż!
    Bardzo fajne porady, na pewno wykorzystam :3
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładny makijaż :) Masz piękne oczy!

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. super :)
    jaka ty piękna :**

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Wygladasz naturalnie i nie nawalasz sobie kilograma tapety na twarz i to sie liczy:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja też robię swój makijaż bardziej "na czuja" ;) Poza tym piękny kolor szminki
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. O mam taki sam korektor! Dla nas nastolatek - idealny! :D
    Super post i śliczne zdjęcia *__*
    Mój makijaż ograniczam na razie do tuszu do rzęs i czegoś na usta :)
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  23. Ja używam na codzień tylko podkładu,ponieważ w mojej szkole jakikolwiek lekki makijaż jest zabroniony.Bardzo spodobał mi się ten post.Zdjęcia są w dobrej jakości.Jesteś piękna ! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ja używam niewielu kosmetyków do wykonania mojego "mejkapu" :D

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ja się nie maluję, Twój makijaż jest świetny :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  26. Bardziej od makijażu jestem zachwycona kolorem Twojej tęczówki *_* Przepiękne masz oczy!

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładny i "lekki" makijaż, podobnie się maluję :D

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  28. Ten puder jest świetny :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ja maluję się bardzo podobnie, też raczej stawiam na naturalność. Uwielbiam make up, jednak do szkoły używam tylko kremu na trądzik z under twenty oraz pudru. Następnie delikatnie wywijam rzęsy i podkreślam brwii i włala- gotowe! Jesteś prześliczna!
    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja tam się na razie nie maluję i jest git więc jeszcze się tym cieszę, haha :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  31. Też na co dzień nie używam podkładu, sam korektor i puder, a na oczy cienie, zazwyczaj coś w stylu 'ubogiego smoky eye' haha :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ja maluję się bardzo podobnie, po prostu to masakrycznie wyglada jak ktoś ma taką tapetę.
    Nessi-blog-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Świetny post i zdjęcia :)
    Mimo podrasowania, oczy wyglądają świetnie :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Świetny makijaż! Prosty i ładny.

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    ReplyDelete
  35. bardzo ładny makijaż!
    ja zazwyczaj rano też używam pudru i tuszu do rzęs, nawet bez korektora
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. lubię takie delikatne makijaże

    _______________________
    styling trends of the season
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  37. Ładny i minimalistyczny w sumie makijaż, więc lubię to!
    Jak zawsze zachwycam się zdjęciami :D
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ja czasami używam tylko korektora i pomadki ochronnej! :)
    Bardzo ładne, proste makijaże! Przepiękne masz oczy *-*

    Pozdrawiam!
    natt-official.blogspot.com-Klik!♥

    ReplyDelete
  39. Takie majekapy to rozumiem! Delikatne, bardzo dziewczęce. Nie jak niektóre moje rówieśniczki (mam 13 lat) ajlajnery, szminki, fluidy....
    marrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja w tej kwestii kompletnie się nie orientuję :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  41. Ja maluję się troche delikatniej, czasami maluję tylko rzęsy :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  42. Bardzo ładny, delikatny makijaż. Mega ci pasuje!
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Ten tusz kupiłam mojej przyjaciółce na urodziny i mówiła, że jest zadowolona. :D
    Świetna ta szminka :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  44. Jesteś śliczna ♥♥♥
    Ja używam wyłącznie tuszu do rzęs hah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Uważam, że lepiej ci w tym delikatniejszym makijażu. Ja używam bb kremu, ale niestety wzięłam za ciemny i mam efekt pomarańczy nad czym ubolewam, ale puder trochę to poprawia i tuszu do rzęs. Spodobała mi się ta " parodia" kresek jak to nazwałaś, chyba zacznę ją sobie robić, hyhy.
    toria-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Świetny post. Bardzo fajny lekki makijaż, świetnie wyglądasz . :)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Ja używam tylko podkładu i tuszu :)
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  48. ślicznie wyglądasz nawet bez make-up także zazdroszczę urody ! <3
    zapraszam do mnie : http://czarnamamba322.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Bardzo dobrze, że nie nakładasz na siebie dużo, ważne jest tylko lekkie zatuszowanie niedoskonałości i subtelne podkreślenie atutów.
    Ja się jeszcze nie maluję (pomimo swoich 15 lat), na razie stawiam na pielęgnację. Nie chcę za bardzo męczyć swojej cery itp, w końcu kiedyś będę robić makijaż praktycznie codziennie, więc teraz niech odpoczywa i się przygotowuje. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Ja raczej nie używam pudru tylko po prostu kremu BB, w porównaniu do Twojego mój jest jeszcze bardziej ekspresowy, bo składa się z korektora, kremu BB i tuszu do rzęs :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Używałam tego samego pudru i korektora. ;) Makijaż bardzo ładny.
    Pozdrawiam!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  52. Używam prawie wszystkich tych rzeczy :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  53. bardzo fajny pomysł na post ^^!
    mam ten sam błyszczyk z rimmel i bardzo go lubię
    pozdrawiam :)
    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  54. Make up to coś co lubię jednak nie mam w tym jakiejś wielkiej wprawy, mam nadzieję, że to kwestia czasu :)
    W jakiej cenie był ten puder z manhattanu?

    http://alex-justbreathe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Świetny patent z podkładem :D
    Ja ogólnie maluję się tylko na ważne okazje (nie licząc pomadki), bo na co dzień nie jest mi to potrzebne i nie chcę póki co w jakikolwiek sposób 'przerabiać' mojej cery :)

    Only Mery ♥ KLIK

    ReplyDelete
  56. Świetny post! ;) Masz prześliczne oczka! :D
    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  57. Baaaardzo byłam ciekawa Twoich kosmetyków, których używasz, chociaż sama nie noszę żadnego make-upu. Zdecydowanie wolę Cię w wersji bez żadnych ulepszeń, z wyjątkiem kresek, one zawsze nadają spojrzeniu to "coś". ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  58. Śliczna kosmetyczka. Ja jeszcze się nie maluję,ale efekt jest cudowny!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  59. Śliczny makijaż! Bardzo delikatny i może w przyszłości go wykorzystam, haha.

    NOWY POST NA STUCKEDS KLIK!

    ReplyDelete
  60. Ja staram się w ogóle nie malować, bo tego nie potrzebuję :D
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. piękny makijaż, bardzo do Ciebie pasuje :) ja na razie jeszcze się nie maluję :) Zdjęcia są świetnej jakości! :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    ReplyDelete
  62. Podoba mi się taki lekki makijaż :)

    Zapraszam :)
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Ja jeszcze się nie maluję tak jakoś pięknie. Ale ogólnie korektor i tusz bez tego się nie da ::::)

    natalyy-blog.blogspot.com ♥ Klik ♥ :)

    ReplyDelete
  64. Ja tylko używam kremu BB, tuszu do rzęs i pomadki.
    Świetny post.
    Pozdrawiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Bardzo fajny lekki makijaz
    mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Bardzo śliczny make up
    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to Twoje przepiękne włosy :) Zazdroszczę długości, ja chyba nigdy takiej nie osiągnę.
    Poza tym, chyba skuszę się na ten korektor na worki pod oczami, bo to coś, czego aktualnie szukam :)
    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Świetny post, piękne przejrzyste zdjęcia. Twoje oczy świetnie wyglądają :D
    Uwielbiam taki delikatny makijaż <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. też używam eye linera z Lovely, tylko w kolorze czarnym ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  70. Ja używam jedynie pudru, nie znam się na makijażuxd :)
    Świetny post! ♥

    ♥Mój blog-kliik♥

    ReplyDelete
  71. Świetne makijaże, choć ten pierwszy podoba mi się bardziej ;)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    ReplyDelete
  72. Też na co dzień nie nakładam na siebie tapety , bo sądzę że dziewczyny w młodym wieku nie powinny tego robić bez przyczyny, chyba że są naprawdę jakieś potrzeby to tak. Chociaż nie powiem bo czasem używam korektora by zakryć jakieś nastoletnie trądziki :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  73. Ja maluję tylko rzęsy, ale twój post bardzo mnie wciągnął! I prześliczny kolor oczu!
    paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. hahahaha! to z tym śniadaniem i makijażem to i u mnie występuje :D czasami zdążę pomalować tylko rzęsy, czasem dorzucam kreskę i też to zależy od dnia jaka ona jest a jak już mam tak więcej czasu to bawię się cieniami:D U Ciebie pięknie te makijaże wyglądają, też czasami maluję taką pseudo kreskę z samym kąciku :3 Pozdrawiam!

    http://whitezuz.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Ciekawe pomysły! Jak dla mnie pierwszy makijaż lepszy. Nie lubię osobiście cieni ,ale to moje indywidualne zdanie. Ty w każdym z nich jesteś śliczna. Również przypadkiem spotkałam w biedronce te kosmetyki ,ale nie wiem czy się do nich przekonam ,choć pudry wyglądają ciekawie! Zdjęcia jak zawsze cudowne! Uwielbiam Twojego bloga, mój ulubiony. ♥

    Mam nadzieję ,że zajrzysz do mnie: http://blue-berry00.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Ślicznie wyglądasz w tym makijażu <3
    http://ilovefruiit.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Używam tego samego pudru i również jestem zachwycona! Już od dawno kupuję tylko ten i mam zamiaru go zamieniać. ;)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  78. Super makijaż, pasuję do ciebie ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Ja maluje sie bardzo delikatnie chyba, ze wychodze na sesje :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. dobrze że nie robisz ,,tapety'' na twarzy, jak to niektóre blogerki :)

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Jeju, jestem mega zadowolona, że trafiłam właśnie na Twojego bloga. Jest śliczny i pastelowy oraz pełen życia- czyli to czego właśnie szukam. Widać, że prowadzisz bloga z pasją i bardo przyjemnie się go czyta! Na pewno będę tu wchodzić z każdą nową notką:) pozdrawiam- http://aleksandracedro.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Makijaż jest śliczny,a ty wyglądasz uroczo.♥
    pieguusek.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Mega zdjęcia robisz :D ! , ogólnie to super post :d

    moje konto na yt : https://www.youtube.com/channel/UCEbwSGyaZKm-NVRRCBD0rOg/videos

    ReplyDelete
  84. Julu mój make-up wygląda podobnie :D Piękne zdjęcia!

    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    ReplyDelete
  85. zdecydowanie makijaż mi się podoba :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  86. Również używam tego pudru, jest naprawdę godny polecenia! Śliczne zdjęcia, jak zawsze :3
    MY BLOG click | CLICK HERE

    ReplyDelete
  87. Śliczny kolor szminki! Świetne zdjęcia :)

    by-kinqa.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  88. Ślicznie wygląda ten make-up. Ja nie przepadam za robieniem sobie makijażu, ale gdybym już go robiła to z pewnością byłoby to coś podobnego :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    ReplyDelete
  89. Prosty i skuteczny makeup. ;)

    ReplyDelete
  90. bardzo fajny makijaż ;))

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. Hej! Śliczny makeup! Jak będę starsza, na pewno będę robić sobię podobny. Śliczne zdjęcia! <3 Pozdrawiam!:)
    Mój Blog - klik!:)

    ReplyDelete
  92. Och, gdybym miała opisywać swój makijaż do zdjęć, to uznałabym się niestety za "tapetę" :D

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Ja rowniez gustuje w delikatne makijaze. Wedlug mnie piekno dziewczece jest to naturalne z lekkim dodatkiem a nie jak inne przesadzaja czasami i wygląda to tragicznie. Nie sądzisz?

    Zapraszam do mnie każdego kto znajdzie chwile, mam nadzieje, ze moge liczyc na motywujace komentarze ♥
    naatusska.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. makijaż olśniewający taki delikatny oczywiście na tak! obserwuje ;)
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  95. świetnie to opisałaś, cudne zdjęcia naprawde! :*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  96. Matko jaka ty jesteś śliczna !!!!
    Fajny pomysł na tytuł bloga! :)
    Zapraszam na mojego.
    itsnatala.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. Jestem pierwszy raz na twoim blogu i stwierdzam że będę tu będę zagladać :)
    littledoll97.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Świetny make up. ;)
    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  99. bardzo ladny makijaz zazwyczaj robie bardzo podobny
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA