20 March 2015

Pierwszy powiew wiosny

Hejo. Co tam u was słychać? Mnie wreszcie dopadł ten wiosenny klimacik, no może tylko trochę zakłócony dzisiejszym dniem. Jak na koniec tygodnia, musiało się popsuć i z pięknego słoneczka, ponownie mamy szarobury dzień (teraz w sumie już noc). Mam nadzieję, że to tylko chwilowy humor wiosny, bo nie wiem jak wy, ale ja mam już serdecznie dość zimna, deszczu i innych takich. Jeszcze parę takich 'fochów', a nie ręczę - tak, to jest groźba. 
Korzystając z cieplejszych powiewów, szwendałyśmy się z Olą po osiedlu. Praktycznie dzień w dzień, kiedy tylko czas się znalazł. Musiałam się trochę nacieszyć pogodą! :) Z resztą tym razem nie było wymówki w postaci mrozu i śniegu. Kto by tam chciał siedzieć w domu, można w końcu opuścić budynek bez konieczności szczekania zębami po 5 minutach na zewnątrz. Wczoraj jak na zawołanie odwołali nam zajęcia dodatkowe, także z mety zmieniłyśmy kierunek spacerów w stronę mojego domu, gdzie zgarnęłam aparat. Seszyn profeszyn na środku ulicy, w końcu musiało się odbyć. Profesjonalizm bije od każdego zdjęcia (szczególnie przy tych końcowych), także wszyscy mogą się schować i bić pokłony. Bynajmniej, wszyscy znajdujący się w naszym obrębie zwrócili uwagę, także fejm na dzielni na pewno podbity haha. :D
Pod wieczór nieco się ściemniło, temperatura stopniowo spadała. Innym słowem - idealny moment, żeby pójść na lody ( nie pytajcie jaka w tym logika i sens). Szczekając zębami, jednogłośnie zdecydowałyśmy kupić po gałce i pomaszerowałyśmy w kierunku osiedla Oli. :)

| legginsy, bluzka - New Yorker | sweterek - H&M | komin - Sinsay | płaszczyk - Stradivarius | 
Z serii, kiedy już po woli odbija:
Ola się modli na środku ulicy (y)
A teraz przedstawiam taki mały bonusik, czyli twórczość Oli... oczywiście to tylko namiastka, było jeszcze jakieś tysiąc różnych ujęć samochodowych rejestracji. :o Widocznie fotografowanie mnie jest przereklamowane, Oli to nie fascynuje.
No, a teraz zmykam, bo coraz później papa :*
A jak tam u was w pierwsze dni wiosny? Tylko mi nie mówić, że siedzicie w domu, bo chyba wezmę i uduszę!

111 comments:

  1. Ja się bardzo cieszę, gdyż u mnie pogoda jak najbardziej na tak :) Ślicznie świeci słońce :D
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. u mnie od paru dni świeci słońce i jest naprawdę świetna pogoda na spacer :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. U mnie też pogoda dopisuję ;) Dziś nie było ani jednej chmurki i jeszcze to zaćmienie <3
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia prześliczne!
    Nie możemy doczekać się wiosny!
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ✿Staying Strong✿ [KLIK]

    ReplyDelete
  5. Masz śliczną koleżankę. :3 U mnie słoneczko też było, ale boje się, że jutro wstane i już tak nie będzie. :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. U mnie też już jest cieplej :3 śliczne zdjęcia *0*
    just-emmaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jakie piękne zdjęcia! <3 Ja jak najbardziej oczekuje wiosny! :*
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  8. Ale cudownie wyglądasz! Ola tak samo! *__*
    Zdjęcia wyszły Wam jak zawsze GENIALNE :D
    U mnie dziś jeszcze była ładna pogoda, zobaczymy jak jutro :)
    Udanego weekendu, dobranoc :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jakiee śliczne zdjęcia! A ostatnie zdjęcia Oli genialne haha :D

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. siedze w domu bo jestem chora:< śliczna!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  11. musisz mnie udusic, a raczej moja grype :( uwielbiam to, ze twoje zdjecia czesto sa pod swiatlo, to nadaje im takiego fajnego, cieplego klimatu !

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  12. Jestem trzecim komentarzem, co wygrałam? :D
    U mnie nadal jest zimno i czekam kiedy będę mogła wreszcie tak normalnie wyjść na rolki, czy deskę :<
    Ola profesjonalny psi fotograf XDD

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha nie maa, chciało by się XD.
      Noo, żebyś wiedziała. A potem mam taką biedną zawalona kartę i nie wolno mi żadnego dzieła Oli usuwać :C. haha

      Delete
  13. Cudowne zdjęcia!
    Ja wykorzystałam pogodę i również wybrałam się porobić co nie co zdjęć :D

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  14. Ale to szybko leci! Już jest wiosna, a za 99 dni wakacje :D
    wspaniałe zdjęcia! Ale bym zjadła takie lody <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. No to chyba musisz udusić albo mnie albo tą pogodę. Caaaaaaaaały dzień mgła, zimno, ciemno i deszcz.
    Nawet sie nie chce człowiekowi ruszać z łóżka -.-

    Zapraszam do mnie, ta brzydka pogoda zainspirowała mnie chyba na odwiedziny różnych ciekawych miejsc wiec jeśli masz ochotę i czas to wpadnij :3 ♥

    naatusska.blogspot.no

    ReplyDelete
  16. Mój pierwszy dzień wiosny zdecydowanie na taak ! ;3
    śliczne zdjęcia ;))
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    ReplyDelete
  17. Ja korzystam jak tylko mogę z tej przepięknej pogody! :D Dosłownie mój aparat po prostu za niedługo się zapali XD
    Zdjęcia są bardzo profeszjonalne, haha ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  18. Ja też już z utęsknieniem czekam na ciepłe dni, ale podobno w przyszłym tygodniu ma być 18 stopni, yaay!
    Ślicznie wyglądasz:*

    HELLO-WONDERFUL - klik

    ReplyDelete
  19. Ładne zdjęcia, ta ostrość mnie zachwyca! :)

    ReplyDelete
  20. bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  21. Zdjęcia cudowne! ♥
    Ja te ciepłe dni spędziłam bardzo miło, również na dworze. W końcu wiosna! ^^
    Od wczoraj mam ochotę na lody, narobiłaś mi jeszcze większej ochoty, dziękuje... haha :D

    ♥Mój blog-kliik♥

    ReplyDelete
  22. Super zdjęcia :D ja w taką piękną pogodę to nawet z psem siedzę na łące przed domem 20 minut, tylko żeby w domu się nie nudzić :) a pani z pieskiem w sweterku jest bardzo stylish ♥ \
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Cudowne zdjęcia! Szczególnie to ostatnie!
    http://aleksandracedro.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia. Ja nie siedzę w domu! :)
    Lenberry

    ReplyDelete
  25. To ostatnie zdjęcie wygląda tak,że aż ślinka cieknie! Świetne zdjęcia,super uchwycone słońce.Oby ta pogoda była coraz lepsza/Miłego Dnia ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Zdjecia cudownie wyszły!
    Ja też mam nadzieję, że piękna pogoda nas nie opuści i będzie trwała długo!

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. U mnie pierwsze dni wiosny mijają cudownie ! Cały czas na dworze, jest tak cieplutko <3

    Świetne zdjęcie :D

    kalaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Cudowne zdjęcia, zresztą jak zawsze na tym blogu! ♥
    A u mnie jest piękna pogoda, słoneczko i czuć wiosnę!
    Hahha a na dzisiaj planuje pójść na zdjęcia i trening taneczny

    Pozdrawiam!
    natt-official.blogspot.com- Klik! ♥

    ReplyDelete
  29. Wybrałyście idealną godzinę na zdjęcia, tzw. magic hour, dzięki czemu światło było super i zdjęcia wyszły niczego sobie. :) Jeżeli chodzi o te lody, to moja babcia zawsze mi powtarzała, że lepiej zjeść lody jak jest zimno niż latem w 30 stopniowym upale. Wtedy różnica temperatur jest mniejsza, organizm nie dostaje takiego szoku i mniejsze prawdopodobieństwo, że zachorujemy (wbrew temu, co się powszechnie mówi).

    ReplyDelete
  30. U mnie też już słoneczko :3
    Śliczne jesteście obie<3
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    ReplyDelete
  31. Śliczne zdjęcia! :)
    U mnie tak cieplutko, że większość dnia staram się spędzać na dworze <3

    http://get-out-of-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Cudowne zdjęcia, czuć WIOSNĘ ! :)
    Mój blog-klik :*

    ReplyDelete
  33. U mnie również jest przepiękna pogoda, tylko wczoraj było chłodno ;) Zdjęcia są cudowne, bardzo profesjonalne, a ty przepiękna ♥ Też chciałabym tak wyglądać, hehe xd Muszę się dzisiaj wybrać na sesję, nie wolno marnować takiej pogody! ♥

    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    ReplyDelete
  34. Ja "sezonu lodowego" jeszcze tej wiosny nie otworzyłam ;)

    ReplyDelete
  35. U mnie pogoda od tygodnia jest świetna, słońce za oknem, a popołudniami jest na prawdę ciepło i przyjemnie. Mam tylko nadzieję, że będzie coraz cieplej i nie przyjdą do nas już mrozy.
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. u mnie ciagle swietna pogoda :) super zdjecia

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. JESTEŚ IDEALNA!!! <3
    www.wanttobewatched.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Hahah, wstyd się przyznać, ale przesiedziałam piątek w domu :D. Za to dzisiaj odwiedza mnie przyjacióła więc z pewnością nie będziemy siedzieć w domu!
    Śliczna jest ta Ola <3.

    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Pogoda ostatnio jest bardzo wiosenna i korzystam z niej jak tylko mogę, Ola ma talent do fotografowania :D Śliczne zdjęcia :*

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Lubię oglądać Twoje zdjęcia, zawsze jesteś uśmiechnięta, a poza tym jesteś bardzo piękną osobą :)

    ReplyDelete
  41. Wiosna taka radosna :D Ja siedzę w domu - możesz dusić - bo mam sporo lekcji a jeszcze czeka mnie wybór liceum ehh. Śliczne zdjęcia hehe ;D

    ReplyDelete
  42. U mnie też już coraz cieplej :)
    Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Te wszystkie zdjecia sa boskie <3

    klaudiaandmylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. U mnie słońce na szczęście świeci nadal. Jutro pogoda ma się nieco popsuć, ale jestem szczęśliwa, że dano nam chociaż tydzień słońca c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. staram się jak najlepiej wykorzystać, dni wiosny :) chodzę na spacery i rolki z przyjaciółkami
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ja witam wiosnę ostatnim spacerem po Londynie, bo już w piątek przeprowadzam się z powrotem do Polski :)

    http://annamarialazarek.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  47. Fenomenalne zdjęcia, jakoś jest wspaniały i Wasze stylizacje.. świetne :) obserwuję

    byc-jak-ksiezniczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. U mnie też już jest wiosennie. Śliczne zdjęcia, a talent Oli mnie oszołomił! :D

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Cudowne zdjęcia! Ja powitałam wiosnę wyjściem z przyjaciółką do galerii :D

    Mój blog ♥ KOKURS- wygraj promocję swojego bloga!

    ReplyDelete
  50. Jest tak ciepło że aż chce się wychodzić na miasto <3

    Zapraszam : its-not-me-to-nie-ja.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Ja juz czuje wiosne :)
    zdjęcia są prześliczne :)
    http://blondynka-blondyna.blogspot.com/2015/03/jestem-pusta.html

    ReplyDelete
  52. Piękne zdjęcia :) Mogę wiedzieć jakiego aparatu używasz? Pozdrawiam :)
    www.an-elle.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. U mnie również jest przepiękna pogoda! :)
    Prześliczne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  54. Jesteś brzydka i nie umisz robić zdjęć >.< wyglądasz jak ziemniak :D
    :*******
    love, Belson xD

    http://liveeinthemomentt.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. U mnie dzisiaj piękna wiosna, a w pogodzie mówią, że jutro ma spaść śnieg z deszczem. Nie wierzę w to! niebo jest teraz idealne! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  56. Bardzo pozytywny post! Najbardziej rozśmieszyło mnie zdjęcie z wyostrzonym państwem z psem i Tobą zamazaną, haha. Pozdrawiam!
    justfasion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Śliczne zdjęcia, chciałabym żeby ktoś ze mną też wyszedł na zdjęcia ;c U mnie teraz jest brzydka pogoda, na dodatek padał deszcz :/
    toria-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Nie narzekam na pogodę. Ostatnio było 12 stopni :) Wiosna dużymi krokami przybywa ! :)
    Śliczne zdjęcia ! ♥

    Natalyy-Blog - ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  59. Jak zwykle piękne zdjęcia ! <3
    Oo, lody, mniam xd
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Świetne ! Bardzo ładne zdjęcia ;D
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com
    Miłego weekendu ;D

    ReplyDelete
  61. Ja też zdecydowanie mam dość już zimy, u mnie na szczęście dzisiaj zawitało słońce, bo przez cały tydzień pogoda zmieniała decyzje co półgodziny. Chociaż zbytnio mi to nie przeszkadzało bo się rozchorowałam :)
    Śliczne zdjęcia, zarówno robione przez Olę jak i Ciebie :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  62. muszę wybrać się na lody, bo od kilku miesięcy mam straszną ochotę haha :D
    jakiś czas temu robiłam zdjęcia na dworcu i chyba każdy kto przechodził musiał się spojrzeć...
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Hah świetne zdjęcia! :) Ja z wiosny staram się korzystać, całe dnie spędzone na dworze i wszystko byłoby świetnie gdyby nie to, że nadal mamy szkołę...

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Zdjęcia super!
    http://naynay-lian.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Prześliczne zdjęcia jak zawsze. Super spędziliście dzień :**
    Jest moja wiosnaaa !! kocham,kocham,kocham słoneczko,pozytywna energiaaa ooo takk
    tylko czekać na WAKACJE
    Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ?
    SERDECZNIE ZAPRASZAM JUŻ JEST !! NOWIUTEŃKI POST,TYLKO CZEKA NA TWOJE PRZECZYTANIE :))
    nicole-500.blogspot.com
    nicole-500.blogspot.com
    nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Prześliczne zdjęcia!:* U mnie jest tak śliczna pogoda w ostatnim czasie, że mało co siedze w domu hah:D

    http://choocolatelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. świetne zdjecia, ja raczej zamiast wychodzić gdzieś ze znajomymi, to gram z braćmi w nogę

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Ta zmienność pogody mnie bardzo irytuje, a zarazem gdy widzę w końcu piękne słoneczko, to pozytywnie nastraja mnie do życia! Nie pamiętam kiedy widziałam u Ciebie tyle wspaniałych zdjęć w jednym poście. Uwielbiam fotografie, które tworzysz, są fenomenalne.. I to światło,mm! :) Pozdrawiam, polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Cieszę się, że zima już się skończyła i nareszcie jest trochę słońca :)

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. U mnie również jest przepiękna pogoda, aż chce się żyć, haha! :)
    Genialne zdjęcia, zresztą jak zwykle u Ciebie! :*

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  71. Cudowne zdjęcia!
    Ja niestety siedze w domu, bo u mnie pada deszcz! :(

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    ReplyDelete
  72. Zdjęcia cudowne jak zwykle :) U mnie też wczoraj była piękna pogoda i nie obyło się bez spaceru, a wieczorem nawet byłam pobiegać po parku :) Dzisiaj jest jeszcze ładniej, ale niestety mam masę nauki i raczej nici ze spacerku :( A co do lodów, jak tylko zrobiło się trochę cieplej, od razu z przyjaciółką podczas spaceru postanowiłyśmy wybrać się na lody. I tak od kilku dni jemy je non stop ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Moje pierwsze wiosenne dni rozpoczęły się jazdą na rowerze i przeziębieniem po niej :( Niestety.

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    ReplyDelete
  74. Pierwsze dni wiosny spędziłam na sesji z koleżankami :3
    http://nessi-blog-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. u mnie też dzisiaj cieplutko i wiosennie ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  76. Zdjęcia są przepiękne, zrobiłaś mi smaka na lody

    Zapraszam do mnie :)
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Cieszę się bardzo, że już zaczęła się wiosna, nie mogłam się jej doczekać. ;)

    ReplyDelete
  79. Jak zwykłe śliczna Julia ♥
    Mam teraz ochotę na lody ♥
    Mój blog - klik ! ♥

    ReplyDelete
  80. E tam, sesja profesjonalna, zwłaszcza zdjęcia na środku drogi, albo modlitwa Oli, hihi.
    U mnie ładna pogoda już sporo się utrzymuje, z dnia na dzień coraz cieplej. Oby tak dalej. Czekam już na lato i looody jedzone na zewnątrz, teraz bym się chyba jeszcze nie odważyła. XD 20*C, nadchodźcie!

    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    ReplyDelete
  81. Cudowne zdjęcia *-* Ja się bardzo cieszę, że już wiosna *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Przepiękne zdjęcia, takie profesjonalne <3! Obie cudownie wyglądacie :). U mnie pogoda na razie nie dopisuje, wciąż czekam na wiosnę... Ech. Tak zmieniając temat - masz świetną figurę :D!
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam!

    ReplyDelete
  83. Cudowna sesja, taka profesjonalna <3! Obie wyglądacie pięknie :). Poza tym - masz świetną figurę :D!
    Ja na razie czekam na wiosnę, bo pogoda nie dopisuje...Ech, mam tylko nadzieję, że niedługo w końcu będzie cieplej ;).
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam!

    ReplyDelete
  84. Jejku jakie genialne zdjęcia! <3
    Ja straaasznie cieszę się z tej wiosennej pogody i jak najczęściej staram się wychodzić na powietrze :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Śliczne zdjęcia, ja spędziłam pierwszy dzień wiosny na polu, po prostu świetnie!

    Mój blog

    ReplyDelete
  86. Pierwszy dzień wiosny spędziłam bardzo aktywnie. Zero siedzenia przed komputerem ♥ Cudowne zdjęcia :D

    Mój Blog-Klik !

    ReplyDelete
  87. Cudowne zdjęcia, szczególnie te na samym końcu :D Widać zamiłowanie do fotografii.
    Stylówki oczywiście przepiękne ! :)

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Ale pięknie wyglądacie! <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Nie wiedziałam, że tak ładne zdjęcia można zrobić przy zachodzącym słońcu, muszę koniecznie to kiedyś wypróbować :) Zdjęcia podobają mi się bardzo, zwłaszcza to, na którym Ola tak malowniczo wyciąga rękę... :D

    ReplyDelete
  90. Świetny blog i mega zdjęcia :) Obserwuję i zapraszam do siebie :) Może Ci sie spodoba :)

    ReplyDelete
  91. Niezmiernie cieszę się z wiosny. Nie lubię kiedy jest zimno, ani gorąco. We wiosne jest właśnie tak akurat. Chyba musisz mnie udusić, bo siedzę w domu... fajne zdjęcia!
    Byłbym wdzięczna za poklikanie w linki na blogu.
    kingas1blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. Zdjęcia sa prześliczne *________*
    Ja nie siedzę w domu, na pewno :3
    W czwartek byłam na wycieszce ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Śliczne zdjęcia :o U mnie niestety jest szaro, pada deszcz, więc siedzę w łóżku :x

    Obserwuję i zapraszam
    polgia.blogspot.be

    ReplyDelete
  94. Seszyn bardzo mi się podoba <3 haha Ola jest śliczna, Ty też oczywiście <3 :*
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. Piękne zdjęcia!
    viaafashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. wow... GENIALNE zdjęcia ; )
    Mnie też dopadła wiosna!!

    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. Jak zwykle super zdjęcia, a Ola która modli się na ulicy bezcenna :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Zdjęcia po prostu olśniewające :3 Tak samo jak cały twój blog.

    ReplyDelete
  99. super zapraszam do mnie na kulinarnego bloga
    http://fsmakow.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA