03 March 2015

Poradnik fotograficzny

Witajcie.  Prawdopodobnie teraz, kiedy czytacie ten post jadę sobie pociągiem. No, mogę też być na miejscu i szykować się na galę. Trudno określić ile będę się przebijać przez Warszawę haha :). Nie mam niestety internetu w komórce, także na bieżąco z Wami nie będę, ale chciałam to trochu wynagrodzić! Przygotowałam chyba najbardziej wyczekiwany post na moim blogu. Nie wiem w sumie dlaczego, ale bardzo bardzo dużo osób chciało wiedzieć w jaki sposób robię i obrabiam zdjęcia. Udało mi się nawet udzielić w miarę wyczerpującej odpowiedzi (coś poza klikam spust migawki i tadam), możecie być dumni! :D

Gala zaczyna się o godzinie 20.00 i będzie lecieć na żywo - tutaj. Trzymajta za mnie kciuki <3
 A więc, pierwszą i chyba najważniejszą rzeczą jest po prostu oświetlenie. Najlepiej kiedy robicie zdjęcia w jakimś jasnym pomieszczeniu przy oknie. Dzięki temu zdjęcie wyjdzie naturalne i jasne :). Staram się też pamiętać o tym, żeby nie fotografować, wtedy kiedy jest już po prostu ciemno, najlepsze zdjęcia w pomieszczeniu wychodzą do południa :).
♥ Myślę, że dość istotną rolę spełnia tło. Zawsze staram się świadomie dobierać jakieś fragmenty w tle, żeby kolorystycznie współgrały z tym, co znajduje się na pierwszym planie. Czasami jednak lepiej kiedy tło jest po prostu jednolite, jasne i nie odciąga uwagi od centrum zdjęcia :).
♥ Przy każdej kompozycji gra kolorów jest bardzo ważna. Uwielbiam bawić się kolorystyką, łączyć wszystkie odcienie i barwy tak, żeby tworzyły spójną całość. No ja po prostu kocham kolory! :D
Zazwyczaj staram się umieścić na zdjęciu po kilka elementów w danym kolorze. Np. różowe spodnie, kubek i niebieska kołdra ze swetrem. Nie jest to jakieś konieczne, ale wydaje mi się, że fajniej się ogląda takie zdjęcie niż jakbym nagle ubrała czerwony sweter, który po prostu nie pasuje :P. 
Do takich zdjęć fajne komponują się jakieś roślinki. Sprawiają, że zdjęcie tak jakby 'odżywa'.
♥ Nie bójcie się zabaw z kadrami, czy ostrością. Czasami lepiej jest trochę pobiegać, powyginać się, żeby zdjęcie było ciekawsze. Sama perspektywa i dobry kadr urozmaica fotografię :).
Np. przy zdjęciu makro lepiej zniżyć się do poziomu fotografowanej roślinki zamiast robić jej zdjęcie z góry. 
♥ A teraz czas na punkt kulminacyjny... tum tum...czyli o tym jak przerabiam zdjęcia. Od razu mówię, że naprawdę nie jest to jakieś skomplikowane i raczej wszystko stawiam 'na oko'. 
Na początku przerabiam zdjęcie w lightroomie - kontrastuję i nasycam. Następnie przechodzę do photoscape (tutaj można pobrać :).
♥ Przeważnie dodaję tam różne krzywe (ctr+m i wyskakuje okienko z wykresami). Moją ulubioną jest krzywa 'ciepła'. Większość z nich znalazłam na blogu Izy. Jeśli chcecie je pobrać wystarczy kliknąć tutaj. Na jej blogu jest też mnóstwo innych krzywych :D.
poradnik jak wgrać krzywą - kilk
Samo okienko z wykresami można też używać, żeby rozjaśnić zdjęcie lub zmienić balans kolorów. Kiedy odznaczymy czerwony będzie go mniej na zdjęciu i stanie się ono chłodniejsze :).
♥ Czasami, kiedy mocniej chcę przerobić zdjęcie, nakładam po kilka krzywych, czy różnych filtrów. Robię to jednak bardziej na wyczucie i trudno mi takie rzeczy opisać. 
Fajną opcją, którą często używam, są wbudowane do photoscape filtry. Moim ulubionym jest porta :D. Pamiętajcie tylko, żeby nie przesadzić z ich ilością, trzeba tego używać dyskretnie! 
♥ Na koniec lekko kontrastuję i pogłębiam zdjęcie. W zależności od zdjęcia czasami jeszcze je rozjaśniam lub przyciemniam.
Tak mniej więcej wygląda efekt końcowy :). Naprawdę nie nakładam jakoś bardzo dużo na te zdjęcia. Czasami nawet tylko lekko rozjaśniam i pogłębiam, wszystko tak naprawdę zależy od zdjęcia. 
Pierwsze zdjęcie po samym nasyceniu w lightroomie też wygląda dobrze, ale chciałam pokazać Wam przy parę opcji, więc nałożyłam na nie trochu więcej.
Co myślicie o poście? Macie jakieś swoje triki przy robieniu zdjęć? :)

125 comments:

  1. Piękne zdjęcia jak zawsze! Trzymam za Ciebie mocno kciuki i mam nadzieję, że wygrasz <3

    by-kinqa.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  2. Jak dla mnie zdjęcie przed wyglada lepiej :) Ale to być może dlatego ze nie przepadam za takimi pastelowymi filtrami :D

    ReplyDelete
  3. Bardzo przydatny post, muszę wypróbować te "krzywe" :) A galę na pewno obejrzę i trzymam kciuki oczywiście, jesteś moją faworytką! :)

    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  4. Naprawdę bardzo potrzebny post, twoje zdjęcia zawsze wyglądają tak niesamowicie! Dlatego taki post bardzo mnie uszczęśliwił. Teraz trzymam kciuki i nie puszczam dopóki nie wygrasz! Mam nadziej, że wygrasz, tak naprawdę to nie wyobrażam sobie innej sytuacji :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  5. Świetny poradnik! Wreszcie poznaliśmy sekrety naszej pani fotograf ;D

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  6. Bardzo pomocny post ;)
    Trzymam kciuki kochana <3

    ♥MÓJ BLOG <--ZAJRZYSZ?♥

    ReplyDelete
  7. Świetny poradnik! Na pewno skorzystam i miłej podróży :*
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  8. Wow dziękuje bardzo za podpowiedź było parę rzeczy, których nie wiedziałam ;)

    Pozdrawiam i obserwuje !
    http://alittle-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Sama nie wie czy bardziej podoba mi się przed czy po... No, ale "po" jest jednak bardziej subtelne i to chyba taki mial byc efekt :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo się cieszę, że napisałaś taki post, jest bardzo przydatny dla każdego! :)
    U Ciebie na blogu właśnie podoba mi się, że zdjęcia są takie jasne i często są to pastelowe kolory, bardzo miło ogląda się takie zdjęcia.
    Galę będę oglądać i jestem pewne, że wygrasz, trzymam kciuki!

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja przerabiam podobnie, choć czasami lubię jak są ciemniejsze i tworzą taki klimat ;)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  12. Jeny, ten post jest cudowny. Ale mnie mimo wszystko potrzebny jest dobry aparat do robienia zdjęć, bo cyfrówka niestety nie zawsze jest dobra do zdjęć makro. :/ Tak czy inaczej, świetne porady i na pewno z nich skorzystam! Bardzo dziękuję :*

    ReplyDelete
  13. Twoje zdjęcia są ślicznie kadrowane, ostrość jest świetnie dobierana, ale są tak niesamowicie prześwietlone, ze żeby coś zobaczyć muszę odchylać monitor i samą siebie, a i tak niewiele widzę :C

    ReplyDelete
  14. Świetny post, odpowiedziałaś na wszystkie nurtujące mnie pytania. :D Dziękuje bardzo. ^^
    Pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  15. dla mnie te rady nie byly tajemnica, ale jestem pewna, ze jest mnostwo osob poczatkujacych, ktore po tym poscie poczuja sie oswiecone! twoje zdjecia sa naprawde piekne i masz do tego oko, zycze ci wygranej na gali, bo jestes moja faworytka :*

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  16. oo,jak mnie dawno tutaj nie było.
    genialny post, świetnie się go czyta i przede wszystkim dużo uczy:)
    zapraszam do mnie,zaczynam od nowa myślę że będzie lepszy niż poprzedni.
    Pozdrawiam,http://makeedreamss.blogspot.com/
    no i obserwuję :)

    ReplyDelete
  17. Bardzo dobre porady! Na pewno z nich skorzystam, nawet jeżeli będę robic zdjęcia sama sobie :D

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  18. Bardzo ciekawy post. ;)
    Ja niestety nie mogę ściągnąć photoscape na swój komputer i nie wiem dlaczego. :(
    http://kamilaa-kamaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetny post :)
    Pozdrawiam :) http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Genialny post, bardzo mi pomogłaś!
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Super, pomocny post!
    Powodzenia na gali! *__* :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Cudowny post <3 na pewno skorzystam z twoich wskazówek :)
    Powodzenia na gali!
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  23. Z niecierpliwością oczekiwałam na ten post.Pobrałam te wykresy i są cudowne ! Oczywiście będę trzymała za Ciebie kciuki na gali i postaram się ją obejrzeć :)

    http://fascinated-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jee Wreszcie! :) Super wszystko rospisałaś :)
    Mój Blog

    ReplyDelete
  25. Jee Wreszcie! :) Super wszystko rospisałaś :)
    Mój Blog

    ReplyDelete
  26. Ale robisz ładne zdjęcia... zazdroszczę Ci ;)

    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  27. Wyczekiwałam szczerze długo na taki post u Ciebie. Uwielbiam twoje zdjęcia, szczególnie jak sama je robisz. Oczywiście trzeba mieć także dobry obiektyw jak i sprzęt. Pojawią się jeszcze jakies posty ''z tej serii''? :) Czekam. Powodzenia na gali!
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  28. Bardzo pomocne! :*
    Na pewno skorzystam z twoich rad, dziękuje ci za tego posta! ♥

    Mój blog-klik c:

    ReplyDelete
  29. Świetny i pomocny post! Ja staram się również robić zdjęcia, gdy jest jasno, lecz czasami to nie wychodzi, ponieważ późno wracam ze szkoły. Staram się wtedy, zrobić jak najlepsze oświetlenie, z lamp które mam w domu i wychodzi to dobrze! Lubię też, gdy tło, to po prostu zwykła ściana, a gdy poszperam trochę w kontraście, świetnie wychodzi to na zdjęciu (jasny przedmiot - ciemniejsze tło)
    Zawsze zastanawiało mnie, jak robisz różne odnośniki, czy strzałki na zdjęciach - mogłabyś mi to zdradzić? :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    ReplyDelete
  30. super :)
    i powodzenia na gali :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Post wydaje się świetny. Ja swoje zdjęcia przerabiam w photoscape. Jest to program polecany przez większość blogerek. Więc i ja się na niego skusiłam. :)

    Mój blog ♥ KLIK ♥

    ReplyDelete
  32. dobre rady :) również przerabiam w Photoscape ;)
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Powodzenia na gali :) Masz fajne tło i jasny pokoj, to klcuz. Ja niestety mam 1 okno w pokoju przez które wpada mało swiatła :(
    Andzia There - Moj blog a na nim wyprzedaż szafy.


    Moj profil na vinted

    ReplyDelete
  34. Świetny i przydatny post ;) a galę na pewno będę oglądać ♥
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Post bardzo mi sie podoba wiele sie z niego nauczylam.

    pieguusek.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Świetny poradnik, uwielbiam takie posty ♥
    Również przerabiam zdjęcia w Photoscapie :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  37. bardzo fajny i przydatny post, napewno skorzystam z rad
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Masz bardzo ładne zdjęcia na blogu ;)

    ReplyDelete
  39. Post bardzo przydatny =^o^=

    =^.^= Pozdrawiam i Zapraszam *3*
    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  40. Zastanawiam się własnie nad kupieniem statywu, nie miałabyś nic przeciwko poleceniu mi jakiegoś? ;)
    Mam nadzieję, że gala będzie udana!

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Myślę że ten post przyda się równie amatorom jak i profesjonalistom :)
    Trzymam za ciebie kciuki! ♡

    Pozdrawiam, onlymery55.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  42. Nigdy nie oglądałam gali Bloga Roku, więc może w tym roku mi się to uda! :)
    Co do samego posta, to ja uwielbiam te o fotografii i przeróbce, bo wciąż doskonalę siebie w tym kierunku, dlatego zawsze mnie to ciekawi i z uwagą wszystko czytam. :)
    Według mnie oba zdjęcia - i to po przeróbce i to po - wyglądają równie dobrze. Mogłabyś ich aż tak bardzo też nie rozjaśniać, bo czasami naprawdę to bije po oczach, haha. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Wow , jaki świetny poradnik. Ja uwielbiam zdjęcia marko także światło jest dla mnie ważne ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Ja też zawsze staram się o dobre oświetlenie jak i jasne tło :) Świetny poradnik, powodzenia na gali! Będę oglądać i trzymać kciuki :)

    olivee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Uwielbiam przerabiać zdjęcia w programie photoscape, ponieważ jest w miarę prosty w obsłudze. Nie da się ich porównać z Twoimi, bo robisz je naprawdę profesjonalnie, ale czasem lubię pobawić się w fotografa.
    World reflected in the mirror

    ReplyDelete
  46. Ciekawy post, nigdy nie próbowałam przerabiania z krzywymi, na pewno wypróbuję :) Tak w ogóle to powodzenia na gali :D
    toria-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Kocham tego typu posty ! Jak dla mnie porady są w 100 % trafione. Niedługo będę spodziewać się lustrzanki więc tego typu rady naprawdę jak dla początkującego jak i dla tego co chce się trochę poduczyć są bardzo dobre.
    Nigdy patrząc na Twoje zdjęcia nie powiedziałabym, że są delikatnie przerabiane :)
    Dziękuję Ci bardzo za ten post !
    Oczywiście trzymam kciuki na gali i będę oglądać !
    Powodzenia
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Ja niestety nie mam żadnej techniki bo nie mam dobrego aparatu ,ale mimo to wypróbuję twój sposób !
    pozdrawiam i życzę sukcesów na gali :*
    aleksandra-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Uwielbiam twojego bloga za takie śliczne, jasne zdjęcia! :D Świetny pomysł na post, właśnie na takiego czekałam! Bardzo przydatny ;) Niedługo będę miała remont pokoju, i chcę robić wszystko na biało, żeby móc wreszcie robić zdjęcia w pokoju, bo jak na razie mam ściany w kolorze żółtym, którego nie cierpię!

    A co do gali, to jesteś moją faworytką, i jak nie wygrasz to nie wiem co zrobię jury xD


    Pozdrawiam!

    ♥ JULIA BLOG – KLIK ♥

    ReplyDelete
  50. po pierwsze - dziękuję za pokazanie bloga Izy, myślę że mogę się z niego dużo powiedzieć,
    po drugie - cudne masz zdjęcia na blogu, taki delikatne, kobiece, miło patrzyć!
    po trzecie - lubię się uczyć jako że uwielbiam fotografię więc dziękuję za rady, przydatny post :)

    ReplyDelete
  51. Super zdjęcia! Chciałabym robić takie ładne jak Ty, super blog :) Ja jakieś 2 tygodnie temu kupiłam w końcu lustrzankę i teraz moje zdjęcia wychodzą o wiele lepsze :) Zazdroszczę, że masz swój pokój :)
    momento-de-aliento.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Świetny poradnik! Najbardziej przydadzą mi się krzywe do photoscape !
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  53. świetne porady :) na pewno skorzystam
    trzymam kciuki
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Swietnie ci te zdjecia wychodza! Trzymam kciuki na gali♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. cudnie! <3 jaki masz układ bardzo mi się podoba i chcę zmienić trochę w swoim blogu :)

    ReplyDelete
  56. super post, osoby które zaczynają na pewno się czegoś tutaj nauczą! :D
    http://martha33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Ale genialny post!<3 Dzięki za mnóstwo fantastycznych porad! Ja też korzystam z photoscape i jestem zadowolona :) co do tła to bardzo chciałabym mieć w swoim pokoju jakieś miejsce z jednolitym kolorem, bez żadnych rzeczy za mną. Ten aspekt niestety mnie na obecną chwilę bardzo martwi :(
    Pozdrawiam, Aarlenaa :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  58. Przydatne, postaram się pamiętać o twoich radach, ale czy mogę uzyskać taki efekt telefonem?
    DearDiaryNatalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Też edytuję w photoscape :-)
    Świetny poradnik!

    pastelovoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Na pewno skorzystam z poradnika.
    Gala sie zaczela, trzymam kciuki kochana! :*.
    Wszystko bedzie dobrze, dla mnie juz wygralas!
    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Jeszcze na żadnym blogu nie znalazłam wskazówek / porad jak wykonać ładne zdjęcie jest to na prawdę świetne

    Zapraszam : http://its-not-me-to-nie-ja.blogspot.com/#_=_

    ReplyDelete
  62. Post genialny, mam nadzieje że tych o fotografii bd jeszcze więcej

    ReplyDelete
  63. Bardzo fajny poradnik! Wszystko świetnie przedstawiłaś. Mam nadzieję, że wygrasz ten konkurs - zasługujesz na to!

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Świetne rady, szczególnie zaciekawiły mnie te z przerabianiem zdjęcia, chyba jutro wezmę się za aparat. Nakłoniłaś mnie. Zapraszam do mnie http://wmasce.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Niedługo planuję kupić lustrzankę, szczerze mówiąc w fotografowaniu jestem zielona, więc fajnie, że dodałaś taki poradnik. Mam nadzieję, że będzie więcej takich postów. Trzymam za Ciebie kciuki w konkursie i oczywiście już oglądam!
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Bardzo przydatny post!;) Ja przerabiam zdjęcia w PhotoScape;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Genialny post! Przepięknie przerabiasz. Ja tak nie potrafię :C

    ReplyDelete
  68. Zdjęcia z Twojego bloga są cudowne! Mam trochę zaległości w Twoich postach, haha :) muszę poczytać po nieobecności tutaj. Ja nie mam żadnych trików :( ale wolę robić jasne zdjęcia, które ewentualnie przerobię w filtrach. Pozdrawiam :)

    roko-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Jest nareszcie ten post na który najbardziej czekałam :D Jeej! Photoscape mam już i obrabiam zdjęcia od początku bloga, a krzywe niedługo też pobiorę, ale nie zwracałam takiej uwagi na kolory. Tak czy inaczej bardzo się cieszę, że znowu napisałaś posta :D
    http://marrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Ja również przerabiam zdjęcia w photoscape, nie wychodzi mi to tak dobrze jak tobie ale daje rade ;D
    smilenecia.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Właśnie oglądam galę! :D <3
    Zdjęcia są świetne, porady przydatne :3

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. super post, wiele się nauczyłam :) Wiesz może jak samemu sobie możemy zrobić zdjęcia ? zawsze gdy włączam samowyzwalacz zdjęcia wychodzą nieostre :(

    ReplyDelete
  73. Swietny blog
    zapraszam do mniehttp://fashion-inspired-days.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Super poradnik, czekałam na ten post :) szkoda, że nie zdobyłaś pierwszego miejsca w Blogu Roku, ale i tak jesteś świetna ♥♥♥
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Hahahhaha tak nie dużo, ale jaki efekt świetny. Chyba skorzystam z Twoich rad, dziękuję Ci i powodzenia życzę :)
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Świetny post! twoje rady na pewno mi się przydadzą :) agata-musielak.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Świetny poradnik :) bardzo przydatna notka :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Ja mam kilka takich trików, ale ich raczej nikt nie zrozumie, haha :D
    Świetny poradnik ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  79. Ja przerabiam troche inaczej :D ale ty masz cudowne zdjęcia!
    onlydreams8.blogapot.com

    ReplyDelete
  80. Genialny post! Ja dopiero zaczynam blogować i na pewno skorzystam z wielu Twoich rad :)
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba

    ReplyDelete
  81. Ciekawy poradnik, na pewno dużo osób z niego skorzysta.
    Pozdrawiam, Karmelka.

    ReplyDelete
  82. Świetny post! Czekałam na niego i się doczekałam,twoje porady mi się przydadzą:)
    KLIKNIJ!

    ReplyDelete
  83. Bardzo pomocny post! :) Ja przerabiam zdjęcia trochę inaczej, ale na pewno skorzystam z krzywych.
    Na pewno poradnik pomocny dla początkujących. Prześliczne zdjęcia! <3

    Pozdrawiam
    natt-official.blogspot.com- Klik! ♥

    ReplyDelete
  84. Post bardzo mi się spodobał,bo zdjęcia robisz naprawdę fenomenalne i czegoś się tam nauczyłam.Jeśli chodzi o galę, trzymałam kciuki, ale może następnym razem się uda. Dla mnie i tak jesteś wygrana, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  85. Triki całkiem przydatne. Ja pierwszy raz słyszę o tych krzywych :D

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Świetny poradnik! Można się wiele nauczyć.
    Kocham Twojego bloga ♥

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Dziękuję bardzo! Nawet nie wiesz jaki mi się to przyda :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Efekt po przerobieniu zdjęcia super :)
    nataa-liaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Na prawdę pomocne. Piękne zdjęcia.
    Nessi-blog-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Jestem bardzo ciekawa Twoich wrażeń po Gali i już nie mogę się doczekać takiego postu! :)

    ReplyDelete
  91. Bardzo pomocny post,zawsze chciałam wiedzieć jak robisz i przerabiasz zdjęcia :)
    Posta dodałam sobie nawet do zakładek :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  92. Świetny poradnik na pewno z niego skorzystam! :)
    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  93. Przydatny post. Uwielbiam czytać takie poradniki fotograficzne :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  94. Świetnie, że dodałaś tego posta, bardzo na niego czekałem! :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  95. Nareszcie się doczekałam tego postu! Uwielbiam Twoje zdjęcia i zawsze się zastanawiałam jak ty to robisz, że są takie idealne *.* Post świetny, bardzo dokładnie i przejrzyście wszystko przedstawiłaś, super po prostu! Mam nadzieję, że będzie więcej takich "tutoriali" <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Ja również przerabiam zdjęcia w photoscape. Według mnie jest to najlepszy i najprostszy program do obróbki zdjęć :)
    Pozdrawiam :*
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  97. Świetny post ^^ ja także zdjęcia obrabiam w Photoscape :)
    Obserwuje ^^
    blog-kilk

    ReplyDelete
  98. Hej! Twój blog trafił do moich ulubieńców! Pozwoliłam sobie skopiować kilka zdjęć twojego autorstwa, ale podpisałam, że są twoje. :) Napisałam tam co sądzę o twoim blogu, a więc miło by było jakbyś przeczytała. Pozdrawiam. ;)

    http://www.kierunkowy48.pl/2015/03/moje-ulubione-blogi-w-ostatnim-czasie.html#comment-form

    ReplyDelete
  99. Uwielbiam takie poradniki, twój jest świetny ! Oby więcej takich :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    ReplyDelete
  100. Jeju weszłam teraz na twojego bloga i patrze nowy design, cudowny jest ♥
    Zazdroszczę, że umiesz tak dobrze wykonywać design. :)
    Jeszcze raz muszę napisać, że jest prześliczny! ♥

    Mój blog-klik c:

    ReplyDelete
  101. Masz sliczne bloga, zdjecia i gratuluje wyjazdu na gale :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  102. zazdroszczę ci żę masz własną lustrzankę i statyw
    http://ejwaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  103. Te informacje są dla mnie bardzo pomocne, dziękuje!
    Świetny blog
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    likeapearlsblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  104. fotografią zajmuję się amatorsko już naprawdę spooory czas i podpisuję się wszystkim co mam, pod tym co napisałaś:)!
    myślę, że post bardzo przydatny, zwłaszcza dla osóbek, które znajdują się na początku swojej przygody z fotografią:)


    http://betweenfingers.blogspot.com

    ReplyDelete
  105. Robisz naprawdę przepiękne zdjęcia! Bardzo Ci dziękuję za podesłanie tych krzywych! Zaraz zabieram się za ich wygrywanie :D

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  106. robisz piękne zdjęcia ;o świetny blog :)
    http://palaania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  107. Juju ! Jaki świetny poradnik. Może napiszesz kiedyś posta " moja historia fotografii " w tym pokazałabyś jak wyglądały zdjęcia kiedyś ,a jak dziś . Czy kiedyś je przerabiałaś itp. Uważam że to orginalnny pomysł na posta ,bo na żadnym blogu jeszcze takiego nie widziałam. U mnie niestety teraz jeszcze nie mogę takiego zrobić bo właśnie teraz mam początki rozkwitania mojej pasji do robienia zdjęć. Ale u ciebię chętnie przeczytałabym taki post. Bardzo lubię czytać posty o tym jak różne bloggerki przerabiają zdjęcia ,z takich postów zawsze się można nauczyć czegoś nowego z kwestii robienia zdjęć. Na pewno będę korzystała z twoich porad ! Bo robisz na prawdę prześliczne zdjęcia i mam nadzieję że moje zdjęcia kiedyś choś w połowie będą tak piękne jak twoje !

    Zapraszam także do mnie http://martysienkablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  108. Fajny pomysł na posta. :) Ciekawie poczytać jak przerabiasz zdjęcia. ^^ ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  109. Robisz świetne zdjęcia ♥
    Ciekawy pomysł na post :)
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  110. Niezłe tricki ;)
    Genialne zdjęcia wychodzą ♥
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://buldoger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  111. Zdjęcia robisz super. Ja też zamierzam trochę się tym "bardziej zająć", więc wszystkie twoje porady bardzo mi się przydadzą. :)
    PS. Śliczny wygląd bloga.

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  112. Super, że zrobiłaś taką notkę. Twoje zdjęcia są przepiękne :)

    http://dagmarastyles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  113. Post jest dosyć przydatny, jednak mi się bardziej podobało zdjęcie przed przerobieniem, bo jakoś na tym przerobionym nic praktycznie nie da się zauważyć :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  114. Według mnie najważniejszą sprawą, jest właśnie oświetlenie. Ja zawsze staram się albo wychodzić na zewnątrz robiąc zdjęcia albo robić je przy oknie. Później dodatkowo je jeszcze rozjaśniam :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    ReplyDelete
  115. Świetny pomysł z tym postem :) Przydał mi sie :) A mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie: jak zrobić tak, żeby rzecz bliżej była ostra, a na kolejnych planach rozmazana?
    www.pamietnik-any.blogspot.com

    ReplyDelete
  116. Fajny post :) I do tego takie zdjęcia :3

    http://zuziaandsheworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  117. Bardzo fajne porady i ciekawy post :)
    Ale muszę przyznać, że moją uwagę najbardziej przyciągnął ten sweterek i bluzka(?). :D
    Mogłabyś zdradzić, skąd są? ;)

    ReplyDelete
  118. Bardzo mi miło za odnośnik na mój blog! Ślicznie swojego prowadzisz i od razu dodaję do czytanych i odwiedzanych! :) Pozdrawiam i całuję!

    ReplyDelete
  119. super post !
    ja tez przerabiam zdjecia w photoscape ale ty to robisz 100razy lepiej odemnie :p
    jaki masz aparat ?

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA