26 March 2015

Śniadanko na wynos!

Hejo. W tym tygodniu pełno wszystkiego, więc jak zwykle nie wiem co się dookoła mnie dzieje. Chodzę jakaś zamulona po ulicy, nie wiem no, pewnie jakby pół ulicy poszło z dymem to bym nie ogarnęła co, jak i gdzie. Zresztą podobnie było z moimi wtorkowymi urodzinami. Kiedy wparowałam Oli do domu zobaczyłam Karinkę z tortem i zapalniczką w ręku jak usilnie próbowała świeczki pozapalać. Chyba z 30 sekund trybiłam co też ta Karinka robi ciastem, zanim przypomniałam sobie o urodzinach. Myślenie na najwyższych obrotach po prostu. :D Ale o tym poopowiadam Wam w sobotę, kurde taki 'suprise' zasługuje na osobny post!
A dzisiaj troszkę bardziej wiosennie, chociaż u mnie na nowo szaro... wiosna chyba mnie nie lubi. :c Pokażę pomysł na fajne śniadanko, w sam raz kiedy gdzieś wyjeżdżamy. Do szkoły chyba trochę za duże, przynajmniej ja nigdy nie mam czasu, żeby się tak opchać jedzeniem na przerwach. Zawsze jest tysiąc innych praw do zrobienia haha. :)
składniki: pomarańcza, banan, roszponka, ser mascarpone (albo twarożek) i jogurt naturalny :)
Cała filozofia tej sałatki polega na obraniu i pokrojeniu pomarańczy oraz banana. Później wystarczy wymieszać wszystko z serem, jogurtem i gotowe! Naprawdę ją uwielbiam, mama niedawno wykombinowała to połączenie. c:
składniki: sałata, pomidor, ser żółty, twarożek
No nie będę tłumaczyć jak robić kanapkę, bo to chyba każdy wie... miejmy nadzieję! xd Najważniejsza rolę w tej całej kanapce odgrywa sam chlebek. Moja babcia piecze go co tydzień i jest naprawdę genialny! Dla takich co to mają chwilkę, polecam spróbować przepisu. :)
Ogólnie miał być prosty, ale jak go babcia podyktowała to trochę się załamałam. :o No nic, jakby ktoś chciał, możecie swojej babci zapodać to może upiecze hehe.
składniki: mąka 450 - 25dag, mąka 550 - 25dag, mąka 650 - 25dag, mąka 720 - 25dag, 5dag świeżych drożdży (najlepiej z biedronki) lub 2 paczki suchych, 2 łyżki octu.
przyprawy: 2 łyżki soli, 2 łyżki ziół prowansalskich, 1 łyżeczka cukru i łyżka pestek dyni, słonecznika, suszonych pomidorów i trochę żurawiny.
Do dużej miski wsypujemy wszystkie mąki oraz suche składniki (przyprawy, ziarenka itd.). 
W letniej wodzie ok. 0,5l wody rozpuszczamy 5 dag świeżych drożdży (lub 2 opakowania suchych), a następnie wlewamy do suchych składników. Dolewamy kolejne 0,5l tym razem czystej wody. Do tego wlewamy 2 łyżki octu. Po tym wszystkim dokładnie mieszamy składniki (najlepiej drewnianą łyżką). Jeżeli ciasto jest twarde i suche możemy dolać jeszcze ok. 250ml ciepłej wody. Ciasto owijamy workiem foliowym i przykrywamy czymś ciepłym (kocem, kołdrą itd.), a następnie zostawiamy w ciepłym miejscu na 1,5h, żeby wyrosło.
Kiedy wyciągniemy mieszamy po 20 razy w prawo i lewo (powinno całkowicie opaść). Następnie smarujemy foremki smalcem i wkładamy do nich ciasto. Kładziemy je na 2 poziomie w piekarniku i pieczemy chleb w 170 stopniach przez 20 minut (na termoobiegu). Kiedy ten czas upłynie nie wyjmując ciasta nastawiamy piekarnik na 200 stopni i pieczemy ciasto przez kolejne 45 minut. Na koniec zostawiamy je jeszcze przez 15-20 minut przy wyłączonym piekarniku. :)
Ufff, a więc macie super profeszjonal przepis baj moja babcia. No, ale chlebuś jest pycha, więc naciągnijcie kogoś, może Wam zrobi albo sami spróbujcie. c:
Fajną przekąską jest słonecznik, pestki dyni albo żurawina. Moja mama to ciągle chrupie haha. To tak jako zamiennik słodyczy... no trzeba w końcu  być zdrowym! Tak bardzo przekonująco brzmię, że hoho. :p
Jak podoba się post? 
Może uda mi się co jakiś czas dodawać takie bardziej smakowite dla odmiany! ^^

137 comments:

  1. Świetny pomysł na śniadanie :D Ja niestety jestem taka leniwa, że zawsze jem jakąś kanapkę z serem, bo nie chce mi się wysilać i robić czegoś innego XD


    chesire-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wygląda przepysznie ^_^ Takie posty mogą być zdecydowanie częściej!! :))
    pozdrawiam,

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  3. mmm ale mi smaka narobiłaś! świetne propozycje :D

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  4. Smacznie to wszystko wygląda! :)

    ReplyDelete
  5. Jakim sprzętem robisz zdjęcia? Masz jakieś specjalne filtry na obiektyw? :)

    http://blogwspodnicy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Mmm chętnie bym zjadła takie śniadanko, świetny pomysł! ♥

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    ReplyDelete
  7. Wygląda smacznie. :)

    ReplyDelete
  8. Pięknie to wygląda :) Twoje zdjęcia są niesamowite!

    ReplyDelete
  9. Ale świetnie to wszystko wygląda i pewnie tak też smakuje!
    Jak będę mieć czas to muszę to wypróbować :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  10. wyglada przepysznie! ja do szkoly zabieram pokrojone kawalki jablek i mandarynek

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  11. Ja to zazwyczaj nie mam czasu na śniadanie i jem ze szkolnej kantyny, jakieś właśnie zdrowe sałatki :3

    Mój BLOG - klik

    ReplyDelete
  12. Dobry pomysł z tymi smakowitymi postami. Może kiedyś wypróbuję przepis. Uwielbiam piec!
    kingas1blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Muszę zacząć robić sobie takie śniadania :) Ja jak zwykle rano nie mam czasu, śniadanie kupuje w sklepie :D Wygląda smacznie!

    Przepiękny design bloga :o Ja sobie z tym nie radze i cały czas szukam kogoś do pomocy :(

    zapraszam:)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Wygląda smakowicie! :*

    ReplyDelete
  15. Głodna się zrobiłam..
    Jutro spróbuję zrobić tą sałatkę 😋
    Na zdjęciach wygląda bardzo dobrze
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. skorzystam z tych pomysłów :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Śniadanko wygląda przepysznie, jejku!
    Faktycznie musisz być zamulona, jak o urodzinach zapomniałaś haha
    Jestem ciekawa notki o niespodziance od koleżanek:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Mniam! Uwielbiam sałatki owocowe :) moja babcia tez piecze chlebek co jakiś czas xD
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  19. Pomysłowy post i jak zwykle piękne zdjęcia! :)
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  20. wszystko takie pyszne jeju! Mysle, ze jak bede robic juz pikniki czy nawet grilla to wykorzystam!♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Takie śniadanie to dopiero mocy start na dzień.Ślicznie to wszystko wygląda.Uwielbiam takie owocowe sałatki :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Wszystko z tego często realizuję. ;)

    ReplyDelete
  23. Spóźnione życzenia, śniadanko na wynos wygląda przepysznie ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. musze koniecznie spróbowac ją zrobić! *_*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    ReplyDelete
  25. Smakowicie wygląda to śniadanko! Chyba sama muszę kiedyś sobie takie przygotować :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  26. aaaaleee bym tteraz zjadła taką kanapeczkę :) Jednak estetyczne i barwne jedzenie pobudza apetyt i smaki najbardziej :) Mniam mniam :)

    www.xavilove.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Jakie pyszne śniadanko! W moim przypadku jest idealne do szkoły, haha.
    I pysznie wygląda.

    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Pysznie to wyglada <3 ja zawsze biore kanapke i czasami kupuje cos w sklepiku :/
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  29. Wygląda pysznie i przede wszystkim zdrowo.
    sweethomesweety.blogspot.com Zapraszam u mnie relacja z koncertu

    ReplyDelete
  30. Te przekąski wyglądają naprawdę smacznie :)

    http://lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Wygląda pysznie! Ja też nie mam czasu na porządne zjedzenie śniadania na przerwie ;)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Świetny pomysł na śniadanie :) bardzo lubię tego typu posty śliczne zdjęcia ♥

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Super pomysł na śniadanie. Z pewnością go wykorzystam o ile będzie mi się chciało to wszystko zrobić, haha :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  34. Mmmm... Jak to przepysznie wygląda :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  35. Ja uwielbiam roszponke z pomidorami i sosem francuskim :)))
    Toria-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Te zdjęcia wyglądają mega zachęcająco xd
    Czekam na ps o urodzinkach ;)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Świetny pomysł na śniadanie i wyglądasz przepysznie :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ale świetny pomysł! Może wypróbuję :) Idealne zdjęcia ♥
    Haha ja zawsze na przerwach jem xd Koleżanki się dziwią że wyglądam jak wyglądam a tyle jem, mówią
    że powinnam się ''toczyć'', haha xD

    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿ ♡

    ReplyDelete
  39. Boskie i świetne śniadanka!
    Ja rano mam zawsze pustkę w głowie co zjeść i bardzo mi pomogłaś ;)
    Maya-Blog

    ReplyDelete
  40. Mniam,mniam! Super post!
    Prosimy takie częściej, hyhy :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Uwielbiam takie posty! Przepysznie to wygląda :)
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. ja mam pojemniki z biedry przegradzane i są dużo lepsze, bo nie musze nosić aż tylu;)

    ReplyDelete
  43. Bardzo smacznie to wszystko wygląda : ) . Pozdrawiam !

    + lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Ja czasem urozmaicam sobie drugie śniadania właśnie jakimiś sałatkami, ciekawszymi kanapkami albo pankcake'ami. :D

    ReplyDelete
  45. mmm pycha :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ciekawy pomysł na śniadanko! Jeny cały czas nie mogę wyjść z podziwu jakie robisz piękne zdjęcia ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  47. Ale mi ochoty narobiłaś :) Świetne śniadanie. Dodawaj więcej takich postów, bardzo mi się spodobało ;)

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Jeju! Od razu zgłodniałam! Uwielbiam roszpunkę, ale nigdy nie wpadłabym na połączenie jej z takimi składnikami. Z przyjemnością przekonam się sama, jak smakuje taka saŁATKA! :d

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  49. Super pomysł na śniadanko, aż się głodna zrobiłam :D :*
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Moje śniadanko zupełnie inaczej wygląda :)
    ◘ mój blog- KLIK ◘

    ReplyDelete
  51. Twoja zdjęcia zachęcają mnie, żeby schrupać teraz takie żarełko :)

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Bardzo fajny post. :)
    Świetne zdjęcia i super przepis.
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. MMM.....Ciekawie smaczne ;)
    Serdecznie zapraszam na nowego bloga http://worldpomojemu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Ale to pysznie wygląda. Niedługo wyjeżdżam, więc na drogę skorzystam z Twojego przepisu. Czekam z niecierpliwością na kolejny post.

    Pozdrawiam cieplutko ;*
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. OOo, ale pycha! ^^
    Śliczne zdjęcia! :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Smakowicie wygląda. Z chęcią bym zjadła :)
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. bardzo apetyczne śniadanko :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Pszepysznie wygląda ! Bardzo fajny blog , nie martw się ! Ja czasem też mam takie dni

    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Super post! Ta sałatka i kanapka tak pysznie wyglądają i zdrowo.:)
    KLIKNIJ!

    ReplyDelete
  60. Mmm! Wygląda pysznie! :D
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ✿Staying Strong✿ [KLIK]

    ReplyDelete
  61. Świetny pomysł, chociaż mi również do szkoły by się nie nadawało, bo nie mam zbytnio czasu zjeść :c
    Mimo wszystko z chęcią spróbuję sałatki, bo zachęciła mnie najbardziej z tych pomysłów :D

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  62. Zdjęcia przecudowne, na wysokim poziomie i takie wiosenne. Śliczne! :) Ogólnie sam zamysł posta, pomysły na jedzenie na wynos super. Ja nigdy takich rzeczy, oprócz kanapki, nie biorę, nie miałabym też do czego to wziąć (i mój wewnętrzny leń by się oczywiście sprzeciwiał). Jednak wszystko mi się bardzo spodobało, kciuk w górę, haha. ;)


    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    ReplyDelete
  63. Mniam.. na pewno coś z tych pyszności spróbuję!

    ► rosalie-rosaalie,blogspot.com ◄

    ReplyDelete
  64. Chciałabym częściej widywać tu takie posty <3

    beneaththeblanket.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Przez ciebie zrobiłam się głodna ! Wiem co to znaczy swojski chleb, 100 razy lepszy niż ten sklepowy, przekąska z pestek dyni jest jak najbardziej udana sama często ją stosuję, aczkolwiek ja wole takie samodzielne musli : trochę pestek, orzechów, suszonych owocków no i wcinamy, świetne ostre pogodne zdjęcia. Czekam na kolejny post, zapraszam do mnie http://niszczycielsko.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Ciekawy i pomysłowy post, ja uwielbiam słoneecznik :3
    http://nessi-blog-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Fajnie to wygląda!

    milenaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Jejciu, aż się głodna zrobiłam! A ten chlebek wygląda obłędnie *.* Muszę "zapodać" ten przepis mojej babci, ja sama raczej go nie zrobię, haha :D
    Świetne pomysły na pyszne jedzonko w biegu! :3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. lubię takie kanapeczki :)
    mega świetny post :) robiłam takiego podobnego posta ze zdjęciami kanapek.
    zapraszam na nowy post -http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Pestki najlepsze <3 Wszystko wygląda pysznie i zdrowo, chociaż mi nigdy nie chce się jakoś trudzić nad jedzeniem do szkoły :d Zapraszam, blog o handmade: cytrynowy-sorbett.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Idealne *_* zdjecia takie piękne, że chce to zjeść :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Post jest super bardzo fajne te przepisy. Jak będzie u mnie jeszcze cieplej to na pewno zrobię sobie takie śniadanko :)

    natalyy-blog.blogspot.com - MEGA KONKURS

    ReplyDelete
  73. Prześliczne zdjęcia!Aż mam ochotę na takie śniadanko :D

    kawaii-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Bardzo fajny pomysł na takie śniadanko, chętnie skorzystam ! ;333

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Sniadanie wygląda przepysznie
    mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. super pomysł!Sama wykonam ;-)

    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Wszystko pysznie wygląda :)

    ReplyDelete
  78. Bardzo fajna propozycja, przez Ciebie zrobiłam się głodna, haha!
    Spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  79. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Ja też ostatnimi czasy chodzę jakaś zamyślona w zupełnie innym świecie :)
    Śniadanie wygląda tak pysznie, teraz jest weekend więc może uda mi się takie przygotować :) Takie jedzenie na pewno zapewnia pozytywną energie na cały dzień.

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  80. Myślę, że bardzo fajny pomysł na post i bardzo smacznie wyglądające śniadanie
    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  81. Sama moze zrobie :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Uwielbiam czytać twojego bloga. Jest przejrzysty, a ty po prostu świetnie piszesz! Przepis na śniadanko na pewno wykorzystam. Robisz przepiękne zdjęcia. Uwielbiam takie lifestylowe blogi ♥ (Zresztą sama taki posiadam XD)
    Obserwuję i życzę duuuużo weny i pomysłów :)
    ZAPRASZAM DO MNIE :
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Ja zawsze idę na łatwiznę przy śniadaniach. Kanapka z serem i w drogę! Ale takich pyszności muszę koniecznie wypróbować :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    ReplyDelete
  84. Pycha! Na pewno wykorzystam!

    http://amela-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Pysznie wygląda! *.*

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. uwielbiam ciemne pieczywo! :)

    Serdecznie Zapraszam.
    ❀MÓJ BLOG-KLIKNIJ❀

    ReplyDelete
  87. Śniadanko wygląda naprawdę pysznie. Nie mogę doczekać się osobnego posta. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :)
    ✿Zapraszam|heykmwtw✿

    ReplyDelete
  88. Świetny pomysł na śniadanie :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Te pomysły na śniadania są bardzo zdrowe! Już widząc je na zdjęciach od razu mam apetyt na takie zdrowe śniadanka. :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  90. Ja też ostatnio jestem strasznie zamulona ... Cudowne pomysły na pyszne śniadanko :)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  91. Chyba wykorzystam te pomysły, chociażby na śniadanie w weekendy, są bardzo zdrowe! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. Świetne pomysły :D
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Bardzo fajny i ciekawy post... :) A na bloga będę wpadać, bo jest super! Zajrzysz też do mnie. Bardzo mi na tym zależy. Oczywiście nie ukrywam, że zależy mi też na komentarzach i obserwacji... Co powiesz na obserwacje za obserwacje. Ja obserwuję jako Ola Watala. :)
    www.olcia-projektuje.blogspot.com
    P.S: Blog na prawdę genialny, a wygląd powalający... :)

    ReplyDelete
  94. 100 komentarz, hehe ;)
    Proszę o więcej tego typu postów ♥
    >>>KLIK<<<
    ^ Wpadniesz? Dopiero zaczynam i każdy komentarz, wyświetlenie, obserwator są dla mnie bardzo ważne.

    ReplyDelete
  95. Zdjęcia jak zawsze prześliczne. Mmm takie śniadanko mogłabym jeść codziennie.

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  96. super pomysł, aż zgłodniałam :)

    Korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię na nowy post :)
    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  97. Ja również nie mam czasu na zjedzenie tak dużego śniadania w szkole.
    Śniadanko śliczne.

    Pozdrawiam i obserwuje!
    http://alittle-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  98. Cudowny blog i świetny post !
    Obserwujemy i pozdrawiamy :*
    http://infinity0dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  99. Jak zwykle zdjęcia są cudowne! ♥
    Bardzo przydał mi się ten post i na pewno wykorzystam pomysły.

    Twój blog pojawił się w moich ulubieńcach!
    hollyandholly1.blogspot.com

    ReplyDelete
  100. U mnie też pogoda nie dopieszcza, kocham takie posty ze smakołykami :) Może dlatego, że kocham gotować heh

    http://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  101. Mój tata też zawsze piecze chleb. Jest najlepszy i bardzo syty. Tak jak zwykłego chleba mogę zjeść dwie kromki, tak tego opchnę ledwo jedną :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  102. Świetny pomysł na post, uwielbiam twoje zdjęcia :*
    Mój Blog✿

    ReplyDelete
  103. genialny pomysł, pysznie to wygląda :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    ReplyDelete
  104. Świetny pomysł na śniadanko. Musi być naprawdę pyszne <3 Ja w szkole też jestem tak zabiegana i nie mam czasu nic zjeść ;p
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  105. Ooo supe!! w najbliższym czasie wypróbuję :)
    ewaskoczen.blogspot.com

    ReplyDelete
  106. Szkoda, że nie mam takich pudełeczek, ale z chęcią zjem coś takiego w domu.
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  107. Wszystko wygląda bardzo apetycznie! Bardzo fajny pomysł na post :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    ReplyDelete
  108. Pyszności.♥

    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  109. Pyszne to jest! Robiłam w domu, a pestki dyni są przepyszne!Pozdrawiam.
    http://fire-of-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  110. wygląda pysznie :)
    a przede wszystkim to samo zdrowie !
    zapraszamy i pozdrawiamy :*
    http://palaania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  111. Ale masz piękny wygląd bloga, od razu jak tu weszłam, to nie mogłam się napatrzeć! Super! :)
    Bardzo smacznie wyglądają takie zestawy, do szkoły można spokojnie zabierać!

    Mój blog KLIK :)

    ReplyDelete
  112. Piękny nagłówek, jest u ciebie tak wesoło i wiosennie.To śniadanko również kojarzy mi się z nadchodzącą porą :)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    ReplyDelete
  113. Świetne pomysły, śliczny nagłówek :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  114. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    ReplyDelete
  115. hahaha nie ma to jak Olka <3 szkoda że mnie tam nie było :( haha dobra dodałam ten filmik :DD miałam ci go pokazać a=zanim opublikuję ale poszłaś już spać i nie chciałam czekać do jutra :/

    Love, Bellson :*

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  116. Masz super design!! Post bardzo ciekawy! Super zdjęcia :)
    Mój blog! - klik :)

    ReplyDelete
  117. Smakowicie wygląda, a zdjęcia świetnej jakości jeszcze bardziej to obrazują:-)
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  118. Ja nie wiem czy bym zdążyła zrobić takie śniadanie rano, ale jak będę miała czas to je zrobię :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  119. Ale fajny chlebek :) Może wypróbuję przepis! ♥

    http://fratinoj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  120. Post jak każdy inny super :)
    viaafashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  121. Bardzo fajny pomysł na śniadanie :)

    http://juulczii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  122. Bardzo fajny pomysł na śniadanie :)

    http://juulczii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  123. jak zdrowo! ja to nieraz lubie tak do szkoly brac :)

    ♥♥ SALIblog>>kliknij!<<

    ReplyDelete
  124. Bardzo fajny pomysł na wpis :D
    Jeżeli mogłabym zwrócić Ci uwagę.. Zdjęcia są prześwietlone i przez to małe czytelne. Następnym razem zwróć uwagę :D Oczywiście nie mówię Ci tego na złość jak się domyślasz, mam nadzieję, że CIę nie uraziłam <3
    http://vdzia-photos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  125. Fajny pomysł i świetne zdjęcia. :)
    chesire-kitty.blogspot.com

    ReplyDelete
  126. Super pomysł,chyba sama spróbuję :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  127. http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  128. wszystko wygląda taaaak pysznie! na pewno wypróbuję jakiś z tych przepisików ^^

    Zapraszam do mnie, nowy start!
    ♥ Przemyślenia Arbuza ♥

    ReplyDelete
  129. Zastanawiałam się, jak miałaś zrobione te pastelowe paski na nagłówku,który był gdzieś tak 10 minut temu? :) Zaciekawiło mnie to:) Przepięknie tu u Ciebie♥ Tak pastelowo, świeżo i wiosennie! :) Kanapki mniam:)

    Obserwuje:)

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA