08 March 2015

Jeden dzień, a wrażeń jak na cały tydzień! :)

Dzieńdoberek. To niesamowite ile wrażeń i emocji może się przewinąć przez 24 godziny. Jakby się czepiać to może trochę mniej... Coś na krótką drzemkę zwaną snem w końcu też trzeba przeznaczyć! Więc jeden dzień, z tysiącem myśli na sekundę przelatujących przez głowę. Zmęczenie pomieszane z podekscytowaniem...i emocje. Setki, tysiące (więcej liczb, więcej, pochwal się Julia, że umiesz liczyć) emocji. Napływały niemal ze wszystkich stron, no dosłownie wszędzie coś wisiało w powietrzu. Nawet trudno by było o ich nazwy! :) 

No, ale zacznijmy od początku. W pociągu jak to w pociągu, szału zbytniego nie było. Trochę poczytałam, pogadałam, nawet się pouczyłam. W zasadzie wszystko opierało się na tym, jak przeżyć i co by tu jeszcze zrobić, żeby nie zginąć z nudy, przylepionym do tego siedzenia. Coś tam mi się z mamą udało i na w pół żywe wyszłyśmy z dworca. Stolica powitała nas jakże hojnie - gradem po twarzy. :D W ciągu raptem 30 minut jazdy autobusem, z dworca do hotelu, zaliczyłam chyba wszystkie pory roku, z poszczególnymi zjawiskami pogodowymi. Od gradu i śniegu do słońca. Może tylko burza się nie przewinęła. 
W hotelu długo nie posiedziałam, bo mama nie ufa zakorkowanej Warszawie. Wpadłam, żeby zobaczyć Oliwkę z Martynką i dosłownie ledwo pogadałyśmy, a musiałam wylatywać z hotelu (to się nazywa życie w biegu). Dosłownie wbiegając do windy dorwałam jeszcze Natalkę, która dla odmiany ledwo co z niej wyszła. No i tak biegiem, o jakieś 3 godziny za wcześnie, dotarłam z mamą na autobus. Przynajmniej miałyśmy czas, żeby jeszcze ze 3 razy zgubić się po drodze. Jakby już mało mi było wrażeń mama wymyśliła spacer po starówce. Bo przecież budynek, w którym cała gala miała się odbyć, leżał tuż tuż od starówki. Jakieś 15 minut autobusem... nie jestem pewna czy bliziutko, chyba że tak jak mama patrzyło się na mapę. Wtedy to faktycznie. ;)
Tak, więc zrobiłyśmy szybki w tył zwrot na przystanek i z powrotem do centrum. Trochę poszwendałyśmy się po sklepach, wypiłyśmy kawę, a potem wio na galę. A no właśnie... i jak było na gali? Pamiętam wszystko w przyspieszonym tempie. Pełno ludzi, kamery, zdjęcia, nawet trochę stresu. Kiedy podekscytowane z dziewczynami pobiegłyśmy zająć miejsca i kiedy ogłaszali wyniki. Dużo osób pytało czy nie jestem zawiedziona...że nie wygrałam. Ej noo, to by było totalnie nie w moim stylu! Halo, na tyle to mnie już dobrze znacie. :D Mega mega gratuluję Oliwce, no i Milonkowi oczywiście haha! Całą galę przesiedziałam z takim uśmiechem, że jak wróciłam do hotelu zaczęły mi drętwieć policzki... ale było naprawdę warto! Świetne przeżycie, zupełnie coś nowego. Poznałam Oliwkę z Martynką i Natalkę (jeśli to czytacie i nie przysnęłyście przy wstępie to pozdrawiam :*). 
Na koniec tego wszystkiego, zasnęłam chyba szybciej niż kiedykolwiek. W sumie dużo plusów z tego wyczerpania. Tym razem już mi się tak nie nudziło w pociągu. Nie miałam nawet siły, żeby oczy otworzyć, kiedy do przedziału wpadł konduktor.
Jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję tym, którzy zagłosowali 

121 comments:

  1. Cudowne zdjęcia! Mimo, że nie wygrałaś, to i tak gratuluję takiego wyróżnienia :)
    Pozdrawiam :*
    Jak zrobiłaś ten nagłówek, w sensie te kolorowe paseczki?

    ReplyDelete
  2. No to masz teraz świetne wspomnienia :) Ważne że dobrze się bawiłaś! :)

    ReplyDelete
  3. Oglądałam galę, i trzymałam za Ciebie kciuki ;) Masz na prawdę cudownego bloga, bardzo uwielbiam go czytać dla nas i tak wygrałaś ♥ Śliczne zdjęcia

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Gala to musi być super przeżycie ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Musiało być super! Oczywiście mega gratulacje dla Oliwi i Milionka! ;)
    bardzo podoba mi się jak piszesz, i nie, wcale nie przysypiamy!;)

    zapraszam do mnie
    ALQXX.COM

    ReplyDelete
  6. Zazdroszcze x musialo byc fajnie :)

    Zapraszam *3* http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  7. Gratuluje że zaszłaś aż tak daleko <3 w następnym roku na pewno wygrasz <3 <3

    ReplyDelete
  8. Gratulacje, moim marzeniem jest jechać na takie ważne wydarzenie ! <3 Ja głosowałam i nie żałuje :)
    Mój blog - Klik ! :)

    ReplyDelete
  9. szkoda, że nie wygrałaś. ale najważniejsze, że wspominasz to najlepiej. w głowie zostanie ci to na całe życie. mam nadzieje, że w przyszłym roku też pojedziesz na galę. ale w innej kategorii! :D
    http://martha33.blogspot.com/2015/03/usuwam-bloga-przepraszam.html zapraszam!

    ReplyDelete
  10. Takie wyróżnienie to i tak duży sukces. Gratuluje znalezienia się w pierwszej trójce :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super! Zaszłaś bardzo daleko, piękne zdjęcia <3 i genialny nowy design :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  12. Gratuluję, że zaszłaś tak daleko :). Oczywiście szkoda, że nie wygrałaś, bo mocno, mocno trzymałam za ciebie kciuki, no, ale nie można rozpaczać. Jestem pewna, że nie jedna statuetka (?) za najlepszego bloga pojawi się na twojej półce.

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wyglądałaś ślicznie, bardzo Ci do twarzy w tej sukience.
    Fajnie wszystko opisałaś, długo i na temat, a te zdjęcia! Jak zwykle cudowne! Co do wygranej, to ja od początku wiedziałam, że Milionek i Oliwka wygrają, Oliwia wkłada tam tyle pracy. Oczywiście Twój blog nie jest zły, a jest bardzo dobry. Może za rok uda Ci się zgarnąć główną nagrodę, czego serdecznie Ci życzę! :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zazdroszczę, musiało być naprawdę wspaniale :) Gratuluję :*
    wikaaa-wika.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Szczerze mówią to myślałam, że ty wygrasz no niestety.
    Ale to i tak coś być już na tej gali :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam:
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Jejku wyobrażam sobie jakie to musi być wspaniałe uczucie! :D
    Cudowne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia, mimo, że nie wygrałaś to i tak gratuluje, bo pojechanie na galę to dużo. Bardzo spodobało mi się to jak wszystko opisałaś, w zabawny sposób :)
    toria-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jesteś cudowna! Szkoda, że nie wygrałaś, ale dla nas jesteś najlepsza! Przepiękne zdjęcia! <3
    Pozdrawiam, Aarlenaa :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  19. Mimo, że nie wygrałaś to i tak już ogromny sukces
    Uda się następnym razem, trzymam kciuki

    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Musiało być wspaniale. Będziesz miała świetne wspomnienia :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Nowy desing jest prześliczny! Gratuluję ci tego,że mogłaś być na gali! Ślicznie wyglądałaś. Masz super przygodę za sobą.

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  22. śliczne zdjęcia . Szkoda ze nie wygrałaś :/ Ale i tak ci gratuluję że dostałaś się na galę ! Bo na prawdę zasługiwałaś. Ja bym nie wytrzymała takiej nudy w pociągu haha. Mam nadzieję że kawka była pyszna xD i gorąco zapraszam do mnie ! http://martysienkablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. zazdroszcze
    :*

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jezu świetne przeżycia, jeszcze raz gratuluję możliwości bycia na gali! :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  25. I tak bardzo gratuluję! To na prawdę musi być niesamowite uczucie i te wszystkie wspomnienia.. :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Oglądałam galę, gratuluję Milion i Oliwce, ale również z całego serca Tobie, że jesteś z nami, i nadal rozwijasz się w tym co kochasz. Po przeczytaniu notki widać, że przeżyłaś coś niesamowitego! <3
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  27. Gratuluję, że tak daleko zaszłaś :) Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie :

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Wow,to musiało być niezłe przeżycie,które na pewno zapamiętasz na długo ;) Świetne zdjęcia !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. fajny blog :)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Wygląda na to, że przeżyłaś naprawdę wspaniałą przygodę. Będzie co wspominać :)

    http://annamarialazarek.blogspot.co.uk/
    https://instagram.com/annamarialazarek/

    ReplyDelete
  31. gratuluj ci z calego serca! bylam rozdarta miedzy toba,a oliwka (natalki nie czytalam, ale przejrzalam jej prace i byly swietne). mysle, ze to ogromny sukces za dla was obu!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  32. Gratuluję Ci straasznie tego że mogłaś tam pojechać. Ten obrazek na pierwszym zdjęciu jest mega! :D

    mój blog :)

    ReplyDelete
  33. Rzeczywiście dzień pełen wrażeń! :D I tak gratuluję Ci, że tak daleko zaszłaś. Ładne zdjęcia!

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Ciekawie spędziłaś ten dzień! Piękne zdjecia i nowy design :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  35. Gratulacje, że Margaret wybrała Ciebie do pierwszej trójki.
    Pozdrawiam.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ten dzień był dla ciebie bardzo szalony ale i szczęśliwy.
    Odniosłaś wielki sukces.
    Miałaś bardzo ładną stylizacje na gali.
    Oglądałam całą :D

    Pozdrawiam i obserwuje :*
    http://alittle-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. To musiało byc naprawdę super przeżycie! Zazdroszczę :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  38. Gratulacje jeszcze raz! i piękne zdjęcia jak zwykle :)

    ReplyDelete
  39. Pięknie wyglądałaś i karykatura też bardzo udana! Oglądałam Galę, ale z racji tego, że blogi nastolatków były zaraz na początku, nie zdążyłam jeszcze poczuć tych emocji, a tu już ogłoszono wyniki. W każdym bądź razie gratuluję Ci bardzo samego zaproszenia na Galę :)

    ReplyDelete
  40. Kurcze szkoda, że nie wygrałaś, liczyłam na Ciebie :( Mimo to i tak gratuluję samego pobytu na gali! Musiało być naprawdę cudownie <3

    muczaandaska.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Gratuluję pobytu na gali ;)
    Mimo, że nie wygrałaś, to i tak ogromne przeżycie, emocje i niegasnące wspomnienia :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Szkoda, że nie wygrałaś, ale i tak gratuluję Ci, że doszłaś tak daleko. Na pewno było to niesamowite przeżycie. Przepiękne zdjęcia.
    Nessi-blog-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Łooo! To trochę się nabiegałaś. :D
    To wszystko musiało być cudowne! Dla mnie i tak jesteś najlepsza ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  44. Pięknie wyglądałaś na gali. Dla mnie i tak wygrałaś! :) Życzę Ci kolejnych, coraz większych sukcesów!

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  45. Na moje nieszczęście nie mogłam oglądać gali na żywo na internecie, bo nie chciała mi się puścić i przez to oglądałam ją dopiero w piątek :c
    Przez cały dzień, w którym miała być gala główkowałam za kogo trzymać kciuki za Ciebie czy Oliwkę i Milionka, ale po połowie dnia wybrałam Ciebie, ponieważ dla mnie Twój blog jest ciekawszy i zrobiło mi się smutno jak okazało się, że nie wygrałaś... Ale dla mnie zawsze pozostaniesz zwycięzcą!
    Bardzo ładne zdjęcia ^^

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Gratuluje cie, ze zaszłas tak daleko :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Rzeczywiście dużo wrażeń, fajnie, że miałaś okazję być na gali, bardzo daleko zaszłaś, gratulacje <3

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Musiało buc naprawdę świetnie. Myślę, że tego dnia nigdy nie zapomnisz :) Trzymałam za ciebie kciuki, ale myślę że pojechanie na taka gale to już i tak wyjątkowe. Może uda się za rok, w końcu do trzech razy sztuka, hahaha.
    Piękne zdjęcia!

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Gratuluje tego co osiągnęłaś. Wiesz, że dla nas wygrałaś <3
    Piękne zdjęcia i wspomnienia!

    ReplyDelete
  51. Ślicznie wyglądałaś na gali. Szkoda, że nie wygrałaś, ale samo przeżycie i bycie tam musiało być czymś wspaniałym! :))

    http://lentille-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. I tak dużo osiągnęłaś, może uda Ci się w następnym roku :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Ojejku możesz być z siebie dumna. Widać, że robisz to co kochasz. Życzę Ci dalszych sukcesów w blogowaniu. :)
    http://gold-daisy07.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Łooooł, pozazdrościć :D Aczkolwiek droga to rzeczywiście męcząca mogła być :D
    Pisze na maila :)

    sali-pno.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Świetna karykatura. Cieszę się, że podobała Ci się gala. :)

    ReplyDelete
  56. Ja i tak gratuluje! ♥ Dostanie się do finałowej 3 to już wielki sukces.
    Prześlicznie wyglądałaś na gali! Dla nas wszystkich już wygrałaś!
    Za pewne ten dzień pozostanie na długo w twojej pamięci,.

    natt-official.blogspot.com- Klik! ♥

    ReplyDelete
  57. Ładnie wyglądałaś :)

    ReplyDelete
  58. Super zdjęcia :) co prawda szkoda, że nie wygrałaś, ale i tak dużo osiągnęłaś ♥
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Cudowna! ♥
    Cała trójka, a raczej czwórka była/jest zwycięska bo dostanie się do finałowej trójki i pojechanie na galę to naprawdę duży sukces!
    Piękne wyglądałaś na gali, świetny ten rysunek(?) z pierwszego zdjęcia :D

    Mój blog-klik c:

    ReplyDelete
  60. Szkoda, ze nie miałam czasu by obejrzec gali :c
    gratuluje bardzo, to musiało być niesamowite przeżycie <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Mega zazdroszczę Ci, że mogłaś być na gali, fajnie wspomnienie na długie lata. Kto wie, może mi kiedyś też zdarzy się okazja by zasiąść na widowni jako kandydatka do nagrody :)
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Wow gratuluję Ci tak wielkiego wyróżnienia! Szkoda, że nie wygrałaś, ale mimo wszystko i tak gratuluję.
    Musiałaś mieć nieźle zabiegany dzień ;)
    Śliczne zdjęcia :D
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Bardzo aktywnie minął Ci dzień <3 :D
    Szkoda, że nie wygrałaś, ale i tak zaszłaś bardzo daleko. Gratuluję, to duży sukces :*
    Pozdrawiam cieplutko :*
    zazustreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Gratuluję!

    pastelovoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Czyli życie w biegu. Świetne zdjęcia. Szkoda, że nie wygrałaś, ale i tak masz jeden z najlepszych blogów
    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  66. Po raz setny chyba gratuluję Ci z całego serduszka ♥ Jakie ty masz chudziutkie nogi o jeju *o*
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Cieszę się, że cieszysz się z tego co masz :)

    ReplyDelete
  68. Gratuluje raz jeszcze :)

    Pozdrawiam : http://yagodamelody.blogspot.se/

    ReplyDelete
  69. Bardzo ładne zdjęcia :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Gratuluję kochana!
    maniaa-mania.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Fajnie że yłaś w warszawie i gratuluje aż tak dalekiego zajścia w konkursie :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Kurcze, tyle przeżyć.. Czytając to, czułam się jakbym tam była :D
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Uważam że obydwie z Oliwką zasługiwałyście na wygraną.
    Uwielbiam czytać takie przeżycia :)
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  74. Świetnie wyglądałaś, dzień był napewno intensywny! :)
    Zazdroszczę wypadu do Warszawy(jeszcze nigdy nie udało mi się odwiedzić stolicy :))

    ReplyDelete
  75. Jeju taka gala to moje marzenie od 2 lat! Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, to musiało być niezapomniane przeżycie!
    Rzeczywiście z tego co tu opisałaś wszystko w biegu :O
    Śliczne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Świetnie, że mimo że wygrała Oliwka ty nie jestes zazdrosna, tylko cieszysz się, że byłaś na gali! Nie wiedziałam, że to są aż takie emocje! Świetnie to opisałaś, oglądałam galę na żywo, bardzo Ci gratuluję że mogłaś tam być ♥ Dla mnie i tak wygrałaś! P.S. Przepiękne zdjęcia!

    Pozdrawiam!

    ♣ JULIA BLOG – KLIK ♣

    ReplyDelete
  77. dla mnie wygrałaś! :)
    http://luuvmy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Bardzo ładne te pierwsze zdjęcie. I tak zaszłaś daleko :)

    Pozdrawiam
    natalyy-blog.blogspot.com ♥ Klik ♥ :)

    ReplyDelete
  79. Mimo, że nie wygrałaś to i tak Ci gratuluję!
    Jesteś naprawdę wielka! Uwielbiam czytać Twojego bloga :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Dla mnie i tak już wygrałaś! Świetne zdjęcia.

    ♥ rosalie-rosaalie.blogspot.com ◄

    ReplyDelete
  81. Jak zwykle fenomenalne zdjęcia!
    modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/03/weather.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie :)

    ReplyDelete
  82. Świetne zdjęcia! Z resztą nie wiem, po co to napisałam, bo to jest dość oczywiste :D Twoje zdjęcia zawsze są prześliczne i dopracowane.
    Trzymałam za Ciebie kciuki, ale niestety się nie udało. Choć dla mnie i tak jesteś najlepsza, a Twoje zdjęcia po prostu brak słów, fenomenalne.
    Twoja karykatura jest świetna hahahaha
    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿
    PS Zrobisz jeszcze jakieś poradniki dotyczące fotografii?

    ReplyDelete
  83. Bardzo ładne zdjęcia, pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga ale bardzo mi się podoba:) Na pewno będę częściej zaglądać:)

    Gratuluje pobytu na gali i takiego szalonego dnia:)

    bymadameem.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. gratuluje ze dostalas sie do finalu, jak dla mnie i tak juz wygralas, slicznd zdjecia
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Mimo że nagrody nie dostałaś to dla nas i tak jesteś zwycięzcą! ♡
    Prowadzisz wspaniały blog i zarażasz pasją do życia! Gratuluję że zaszłaś tak daleko ;*
    Mam nadzieję że jeszcze nie raz zobaczymy Cię na gal blogu roku!

    Pozdrawiam! ♥

    PS. Przeczytałam całe, brawa dla mnie xDD

    ReplyDelete
  86. Szkoda, że nie wygrałaś :( Musiało być naprawdę niesamowicie, zdjęcia są super :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  87. Świetna notka! Wielkie gratulacje za to, że doszłaś tak daleko! :)

    ReplyDelete
  88. Szkoda, że nie wygrałaś, bo Twój blog jest niesamowity! Natomiast gratuluję, bo zaszłaś bardzo daleko. Widziałam dużo zdjęć z gali i jestem pewna, że było na niej świetnie :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    ReplyDelete
  89. Bardzo ciekawy post, miało widzieć jak blogarka, którą obserwujesz już od tak dawna, się rozwija :D

    Zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam :)))
    http://victoriaslife13.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Bardzo się ciesze ,że ci się podobało.Masz wspaniałego bloga i ciesze się że go prowadzisz.
    http://pieguusek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. Gratuluję wystąpienia na gali!

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. Gratuluję wam wszystkim ♥ Musiało być naprawdę cudownie ;)
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. Gratulacje i śliczne zdjecia <3 http://mydailylifewera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  94. gratulujemy! Musiało być mega super:*

    http://jugii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  95. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Śliczne zdjęcia *.* Szkoda, że nie wygrałaś, ale gratuluję Ci bo i tak bardzo dużo osiągnęłaś! Musiało być super na gali :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  97. Gratuluję, bo chociaż nie wygrałaś, to i tak zaszłaś bardzo daleko :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    ReplyDelete
  98. Pierwsza trójka to ogromne osiągnięcie i choć byłabym ciut zawiedziona to i ta bym się cieszyła! Ogromne gratulacje! Naprawdę zasłużyłaś na co najmniej tą trójkę!
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. Osiągnęłaś naprawdę dużo!! GRATULUJĘ!

    Pozdrawiam cieplutko!
    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    ReplyDelete
  100. wow zazdroszcze i ciesze sie ze dobrze sie bawilas :)

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    ReplyDelete
  101. Cudowny blog, na prawdę! Podziwiam :) Wszystko ze sobą współgra :D


    monika-kistowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  102. Zazdroszczę bycia tam! Życzę Ci dalszych sukcesów blogowych! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  103. Jak uzyskać te cudowne kolory po bokach, które znajdują się na fotografii drugiej oraz trzeciej? <3

    ReplyDelete
  104. Naprawdę gratuluję, świetny blog!
    http://primeteam5.blogspot.com/

    ReplyDelete
  105. Hahah no to się nabiegałaś :) Ale z tego co przeczytałam to było warto. Szkoda, że nie wygrałaś ale pewnie sama nominacja i zajście tak daleko dało ci nie lada satysfakcje.
    Super zdjęcia, dalszych sukcesów! ;3

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  106. Ja na Ciebie głosowałam i nie żałuje.
    Za rok się uda ♥

    http://pinkimika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  107. szkoda, że nie wygrałaś :c ale zdjęcia piękne!
    http://imperfect-glory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  108. Pozazdrościć.

    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  109. Ważne, że masz świetne wspomnienia:) Dla mnie wygrałaś!
    mój blog

    ReplyDelete
  110. Do końca trzymałam kciuki! Jesteś świetna w tym co robisz, dobrze, że się rozwijasz :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  111. Oglądałam gale i płakałam jak zobaczyłam, że nie wygrałaś.
    ✖ Pozdrawiam✖

    MÓJ BLOG-KLIK!

    ReplyDelete
  112. Szkoda, że nie wygrałaś, ale mimo wszystko zawsze zostaną wspomnienia! :)
    Następnym razem na pewno się uda! :)

    http://get-out-of-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  113. Gratulacje 2 miejsce to świetny wynik :)
    pozdrawiam :*
    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  114. @ odpowiadam na komentarz u mnie :D
    Sorki tak mi sie spodobał że nie mogłam sie oprzeć jutro zmienię, myslalam że to zdjecia z tumblera czy coś takiego.. a to Twoje, przepraszam :) Były tak cukierkowe że nie pomyslałam że mogłaś je wykonać sama :) Jutro zmienię !

    ReplyDelete
  115. Świetny post ! Bardzo fajny blog
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA