04 April 2015

Birthday surprise

Hej kochani. Tak jak w zeszłym poście obiecałam, opiszę dzisiaj urodzinki. Taak, były 24 marca, także tradycyjne opóźnienie jest - czyli po staremu. 
Szkoła nawet w urodziny nie oszczędza, a że o połowie rzeczy przypomniałam sobie tuż przed północą, to zaliczyłam raptem 5 godzin snu... Wspominałam już kiedyś - jak się porządnie nie wyśpię to w zasadzie wyglądam jak zombi i jak takie zombi się zachowuję. Już od rana byłam na wpół żywa, a kiedy mama dawała mi prezent, odległość między moją twarzą, a talerzem z zupą mleczną była dość niepokojąca. Oj mało brakowało, a dotarłabym do szkoły z mlekiem na twarzy. Na szczęście obyło się bez takich atrakcji i w szkole mogłam sobie już spokojnie zamulać. Facebook naprawdę bardzo przydatny, wszystkim przypomniał o urodzinach, więc bez życzonek się nie obyło. c: Karinka tylko coś tępą udawała! No aż zaczęłam się zastanawiać co tej Karince się stało. No mówię i aluzjuję, a ta jak ciołek nie może zrozumieć, że usiłuję życzenia wyłudzić! Jak się później okazało - zabieg celowy. 
O 18.00 byłam umówiona, żeby się z Olą trochę chemii pouczyć. Wdrapałam się spokojnie na to 3 piętro i jak zawsze po wejściu przepchnęłam się na środek przedpokoju. Ściągnęłam kurtkę i widzę w lustrze Karinkę. Stoi sobie w kuchni, zapala świeczki morderczo patrząc na gasnące co sekunda zapałki. Tak patrzę i myślę.. a co ta Karinka tu robi? Naprawdę mój poziom ogarniania osiągał najwyższe obroty... Ola nagle zaczęła latać i wrzeszczeć dookoła co to ja zrobiłam, że nigdzie dalej miałam nie wchodzić. Najlepsze, że wszystko było takie spowolnione, a ja sobie spokojnie myślałam co tu się wyrabia.. no trochę mi to zajęło haha. Jeejć było naprawdę super! c: W sumie wszystko opierało się na tym, że ciągle coś jadłyśmy i co pięć sekund dusiłam się ze śmiechu. No jeszcze między czasie próbowałam chemie ogarnąć, także intensywnie, nie powiem. ;D Później jeszcze dostałam taką wielgachną sklejkę. Paradowałam potem o 21 po osiedlu taszcząc tą antyramę... No, ale co tam, trza się pochwalić, zazdro potem wszyscy mieli! :o
| buty, spodnie - H&M | komin - New Yorker | sweter - Vero Moda | plecak - Vans | bluzka - od Karinki dostałam :* |
No, a tu zdjęcia torcika z sobotniej imprezy urodzinowej :3. 
No, dziękuję Olci i Karince, że tak się dla mnie postarały. :3 Kuurde gdyby nie suprajs i to że pamiętałyście, skończyłabym zakuwając chemię (czyli w zasadzie jak co roku nic by się nie wydarzyło). Taa same wiecie, że beznadziejnie mi wychodzą podziękowania, bo nigdy nie wiem czo napisać albo powiedzieć, ale naprawdę baardzo dziękuję za wyjątkowy dzionek!  Nawet jako babcia będę pamiętała te urodzinki, słowo daję. xd

102 comments:

  1. Śliczne zdjęcia i nowy wygląd! hahah chciałabym zobaczyć tą całą sytuację, jak stoisz w tym przedpokoju i nie ogarniasz :D super niespodziankę Ci dziewczyny zrobiły :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha Cudowny tort, wszystkiego najlepszego :) Mój blog :)

      Delete
  2. Widzę, że urodzinki się udały! Zdjęcia są cudne ♥
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  3. Świetna taka niespodzianka! Masz świetne przyjaciółki, piękne zdjecia :)

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia, fajna niespodzianka, super tort!!

    a tak na marginesie to wara od mojego bloga z próbnym designem :*

    Love, Bella :D

    ReplyDelete
  5. i to samo się tyczy mojego starego bloga photography haha - serio ja cie chyba ukartrupie !!! haha

    ReplyDelete
  6. Takie niespodzianki są najlepsze :) Piękny torcik *.*

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Spóżnione wszystkie najlepszego!
    Masz piękne zdjęcia na blogu, zachwycające światło i kolory!
    http://vdzia-photos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. mmm torcik!
    mam takie same buty jak Ty z h&m ;)
    zapraszam na nowy post DIY zajączek wielkanocny - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/2015/04/diy-easter-bunny.html

    ReplyDelete
  9. fajne zdjęcia a ten tort boski sama bym zjadła :(( :)
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  10. Świetny dzień, też chciałbym mieć taką niespodziankę :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ale cudowny tort, też taki chcę! :D
    Wszystkiego najlepszego :3
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  12. Świetną niespodziankę zrobiły Ci dziewczyny ;). Ja miała urodziny 23 marca ;D
    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    ReplyDelete
  13. jaki świetny tort! :)
    mam urodziny w środę i też coś przeczuwam.

    ReplyDelete
  14. Świetne urodzinki miałaś, haha :D

    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  15. Widze, ze urodziny spedzilas calkiem ciekawie.
    Spoznione WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

    sabrinka123.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. tort wygląda smakowicie !

    ReplyDelete
  17. ojej ,to super miałaś urodzinki :)
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja też kiedy sienie wyśpię zachowuję sie podobnie do zombie. Fajnie, ze przyjaciółki wyprawiły ci mała imprezę, a lepiej ze się tego nie spodziewałaś. Ja uwielbiam niespodzianki! Piękne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  19. Też chcę mieć takie przyjaciółki <3

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  20. gratuluję tak wspaniałych przyjaciółek ^^ tort przegenialny *,*

    ReplyDelete
  21. Fajną niespodziankę Ci zrobiły :) Antyrama jest super!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Musiało być wspaniale! Śliczne zdjęcia! :)
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  23. No widzę, że urodziny udane. Fajny tort :D
    toria-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Hahah mega zazdroszczę, musiało być bosko :*
    http://blondynka-blondyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Urodzinki był udane wszystkiego naj :*
    Śliczna jak zawsze zapraszam http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Zacznijmy od tego, że tort mnie oczarował! Taki cudny! *-*
    Aż ci troszkę zazdroszczę takich urodzinek :D

    Świetne zdjęcia, ciekawa jestem co nam opiszesz za rok ^^
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  27. Widać, że miałaś wspaniałe urodziny! <3 Piękne zdjęcia! :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam Cię, piszesz tak interesująco! :D To fajnie że miałaś takie super urodziny <3 Zdjęcia są przepiękna, ale ty jeszcze piękniejsza :* Ten tort jest ekstra, bardzo pomysłowy ^^ Chciałabym złożyć Ci życzenia osobiście, jednak udało mi się to zrobić tylko na grupie na Facebooku, haha :) Mam nadzieję że kiedyś się spotkamy <3

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    ReplyDelete
  29. Super niespodzianka ^^ I cudowny tort :) Śliczne zdjęcia :*

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Fajny sweterek! :)I świetny tort!

    ReplyDelete
  31. Spóźnione najlepszego! Widzę,że świetnie się bawiłaś! Miałaś piękny i na pewno pyszny tort!
    Fajnie,że dziewczyny zrobiły ci taką niespodziankę! Śliczna stylizacja :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  32. Wspaniały torcik :* :D
    http://inneajednaktakiesame.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Świetna urodzinowa niespodzianka, w sumie dobrze, że do ostatniej chwili niczego się nie domyślałaś c:
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Fajną niespodziankę Ci dziewczyny zrobiły, na pewno musiałaś się świetnie bawić :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  35. Świetny prezent i świetna niespodzianka. Mam podobnie - jak się nie wyśpię, to wyglądam jak obcy i nie mogę normalnie funkcjonować, a wykonanie najprostszych czynności sprawia mi ogromną trudność. O moich 18-tych urodzinach niestety niewiele osób pamiętało w klasie (nawet przypominający im facebook nie pomógł) ale mówi się trudno, grunt, że najbliższe mi osoby pamiętały :) Przepiękny nowy szablon bloga, zawsze mnie zachwycają takie nowości! Wesołych świąt! WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  36. Haha wyobraziłam sobie Ciebie wiszącą nad tym talerzem mlecznej zupy! Super, że dziewczyny zrobiły Ci taką niespodziankę! <3
    Śliczne zdjęcia, ten tort jest cudowny *__*
    + jeszcze raz, spóźnione, wszystkiego najlepszego :D :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Świetna ta sklejka, którą dostałaś.
    Super niespodzianka, bardzo zazdroszczę.
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Widać że urodzinki były udane ! Świetny nowy wygląd bloga :*

    ☼ Natalyy-Blog ☼ klik

    ReplyDelete
  39. Gratuluję wspaniałych przyjaciółek :) I spóźnione Wszystkiego Najlepszego!

    ReplyDelete
  40. ale swietny tort haha! pieknie sie twoje przyjaciolki postaraly, ja bylabym mega wzruszona

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  41. Fajnie że przyjaciółki zorganizowały Ci takie urodinki ;)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Zazdro takich urodzin :D
    Śliczne zdjęcia :) A ten tort taki świetny *.*
    ♥ MÓJ BLOG♥

    ReplyDelete
  43. Ale zabiegane urodziny.Ja również jak się porządnie nie wyśpię to nie ma zmiłuj ;d Wszystkiego Najlepszego kochana.Miałaś przepiękny tort,aż zazdroszczę jego smaku.Świetne zdjęcia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. cudowna urodzinowa niespodzianka ♥ i przepiękny torcik
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Jaki cudowny tort! ♥
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  46. spóźnione najlepszego, świetne urodziny miałaś

    dorooothy.blogspot.con

    ReplyDelete
  47. Fajne i troszeczkę nieogarnięte urodzinki :)
    Śliczny design bloga.
    Oh i bardzo ładne zdjęcia :D
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. idealna stylizacja! :) Spóźnione, najlepsze życzenia z okazji urodzinek! :)

    http://anja-bloguje.blogspot.com- click ♥

    ReplyDelete
  49. No gdyby nie dziewczyny na unnormals to bym nie wiedziała, że masz uro :( Okłamałaś Facebooka :D
    Śliczne zdjęcia! ♥

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Tort jest cudowny, a dziewczyny zrobiły świetną niespodziankę! :) + ''Trochę'' spóźnione wszystkiego najlepszego!

    olivee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Ale super tort!! Poprosze o taki mame na urodziny :**

    Zapraszam: agnieszkaboczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Widać, że urodzinki były udane :)
    Prześliczne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  53. Super niespodzianka! A tort sama bym taki chciała. Fajnych masz przyjaciół. :)
    http://kaja-kapuscinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Też przeżyłam 2 niespodzianki! To najcudowniejsze co może być :)

    ReplyDelete
  55. Urodzinowe niespodzianki są zawsze najlepsze! :D
    Wszystkiego najlepszego! ;)
    http://miqila.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Fantastyczne masz przyjaciółki. Mi się taka niespodzianka nigdy nie przydarzyła.
    Ten tort musiał być pyszny :)
    Ładną tą sklejke dały ci przyjaciółki. Dużo zdjęć na niej .

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Takie niespodzianki są najlepsze! Śliczna jesteś, jak zawsze :)
    I bardzo ładny szablon na blogu! :)

    ReplyDelete
  58. Cudowne zdjęcia i świety jest ten nowy wygląd!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  59. Och! Super mieć takie urodzinki. Ja mam niedługo i szczerze mówiąc boję się zrobić imprezę bo boję się że nikt nie przyjdzie :(, chociaż jak pewne osoby się uprą to na pewno przyjdą

    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam!
    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Widać świetnie się bawiłaś na urodzinach! :D
    Cudowne zdjęcia! <3
    pozdrawiam,
    MÓJ BLOG, klik

    ReplyDelete
  61. hehe ;* to nieźle, śliczne zdjęcia♥

    Zapraszam na nowego posta! Oraz Wesołych Świąt. ;)
    ✿MÓJ BLOG- KLIK✿

    ReplyDelete
  62. Genialna historyjka! Twoje koleżanki są kochane! Przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  63. ja zawsze chciałam mieć taką niespodziankę i jak na razie takiej nie mialam :c
    Śliczne zdjecia:* :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Jejku! Na tort aż nam ślinka cieknie! :)) Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  65. Twoje koleżanki są kochane, że zrobiły ci taką niespodziankę ♥
    Mój Blog - KLIK ♥

    ReplyDelete
  66. zazdroszczę takich przyjaciółek :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Masz świetne przyjaciółki! :)

    Pozdrawiam Cieplutko!

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Cudowny design bloga!! *-* Genialny post! :* Zazdrościmy takich przyjaciółek! :D
    Pozdrawiamy cieplutko <3
    we-are-strenght.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Ale świetnie spędzone urodzinki! Tort jest cudowny *.*
    Wesołych Świąt! :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Jeju jak super!
    Spóźmione najlepszego :)
    ◘ mój blog- KLIK ◘

    ReplyDelete
  71. hahah super niespodzianka tez taka ostatnio zrobilam mojej przyjaciolce :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  72. Ładny sweterek:) Świetną niezpodziankę przyjaciółki Ci zrobiły.

    ReplyDelete
  73. Zazdroszczę urodzin! Mi zawsze marzyła się taka niespodzianka. Haha, może kiedyś dostanę! ;)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  74. Cudownie spędziłaś urodzinki :) Tylko pozazdrościć, a ten tort *.* przesłodki!

    pozdrawiam cieplutko,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Laski się postarały. Nie wiem która wpadła na pomysł z tym tortem, ale jest przeeboski! Buziory Julcia! :*

    Zapraszam!
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  76. Śliczne zdjęcia, fajny tort! Zazdroszczę urodzin! <3 Uwielbiam Twojego bloga! Ty i Twój blog jesteście najlepsi! Dopiero dzisiaj poznałam tą stronkę, a już przeczytałam prawie wszystkie posty! :)

    Zapraszam też do mnie dopiero zaczynam ^^
    http://marlenaaablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. To super, że miałaś taką niespodziankę
    Nie martw się ja też mam często taki nieogar xd
    Śliczna ta stylizacja, i zdjęcia :)
    http://nessi-blog-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Dziewczyny mega sie postarały, mi jeszcze nigdy nikt nie zrobił takiej niespodzianki :(
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Hah widzę że miałaś zwariowany dzień, ja odpuściłabym sobie nauke i poszła spać, hah a w szkole brała nieprzygotowania ^^ Śliczne zdjęcia.
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Ale ten torcik jest uroczy! Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  81. Uroczy torcik! Nowy wygląd bloga jest prześliczny!:* I ślicznie wyglądasz:)
    pisanepomojemu.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. To widzę, że urodziny spędziłaś bardzo fajne! Tort wygląda genialnie! :)
    No i śliczny nowy design. :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Piękny torcik i śliczne zdjęcia!
    Życzę Ci Wesołych Świąt i smacznego jajka!
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  84. Hahah , pomimo tego że twój poziom ogarniania był bardzo niski i nie wyspałaś się do tego to urodzinki były super :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. ślicznie wyglądasz i ciesze się ze miałaś udane urodziny :)

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    ReplyDelete
  86. Świetna niespodzianka, bardzo smakowity tort. Bardzo miło, że przygotowały dla Ciebie taką niespodziankę, super! :)

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. Hah, super prezent i to całe zamieszanie :) Miło dostać taki prezent od znajomych! Śliczne zdjęcia.

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Torcik świetny! Spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Śliczny tort! Widać, że miło spędziłaś swoje urodziny. Ja moje miałam 1 kwietnia i też moja przyjaciółka całkiem nieźle mnie zaskoczyła swoją poranną wizytą. :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    ReplyDelete
  90. To miałąś ciekawe urodziny! :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. Jak zwykle świetne zdjęcia!

    Życzymy wesołych i radosnych świąt ;)

    ReplyDelete
  92. Zakochałam się w wglądzie bloga! ♥♥♥
    Cudowne zdjęcia, świetny tort :D

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    ReplyDelete
  93. Super niespodzianka :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  94. Prześlicznie zrobiony blog i prześliczne posty i wszystko masz śliczne :( :*

    Mój blog *klik*

    ReplyDelete
  95. Nowy wygląd jest cudowny! Zdjęcia świetne, a Ty jak zwykle śliczna :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  96. Śliczne zdjęcia !
    http://natijula.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA