04 April 2015

DIY: Wielkanocne świeczki

Cześć. No no szaleję z tymi postami, praktycznie dzień po dniu i nowy! To się nazywa dobre wykorzystywanie wolnego czasu haha. Jakiś czas temu, kiedy jeszcze nie można było mówić o zbliżającej się wiośnie, natknęłam się na magazyn z przeważającą tematyką właśnie tej pory roku. Trochę mi się nudziło, wiecie, uroki humorzastego marca, czyli pogoda nie do zniesienia, jakoś same się przyczyniły do tego, że jak nigdy przeczytałam prawie całą gazetkę! Znalazłam przy okazji sporo fajnych ozdób na wielkanocny stół. Wczoraj w końcu się zebrałam i coś niecoś z tych rzeczy zrobiłam, więc pokażę tą, która tak mega mnie zauroczyła. c:
Sprawa jest całkiem prosta. Wystarczy mieć przy sobie: 
  • skorupki po jajkach 
  • białą farbę (chyba, że macie białe jajka, wtedy nie będzie potrzebna)
  • tealighty  (po jednym na każdą skorupkę/świeczkę)
  • kredkę świecową (jeżeli chcecie, żeby świeczka była kolorowa)
  • barwniki do jajek (jeżeli chcecie mieć kolorowe jajka) 
  • osłonki po jajkach
Na początku musimy dokładnie oczyścić skorupki. Później w zależności od tego co chcecie uzyskać barwicie jajka za pomocą barwników albo malujecie farbą akrylową na biało (bądź na inny kolor). Następnie wycinamy osłonki do jajek, tak żeby tworzyły miejsce na świeczki i wkładamy skorupki, aby wyschły. W tym czasie wyjmujemy knot z tealight'ów, a wosk który się wykruszy rozpuszczamy w rondelku. Możemy go też zabarwić przy pomocy kredki świecowej (na początku myślałam, że uda mi się to zrobić barwnikiem do jajka, ale coś mi nie pykło xd). Kiedy wszystko dokładnie wymieszamy, knoty wkładamy do skorupek i zalewamy je woskiem. Na koniec czekamy już tylko aż wszystko wystygnie. :D
Tak już tutaj wiosennie, więc nie obędzie się bez wielkanocnych ozdóbek i porcji wiosennych zdjęć! Jak ja dawno nie wstawiałam tutaj makro roślinek (a dokładnie sesji wszystkich krzaków w moim ogrodzie). ;))
A na koniec życzę Wam Wesołych Świąt i mokrego dyngusa. Ps. Oblejcie wszystkich dodatkowo jeszcze ode mnie, hehe. :*
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eh ja zawsze o czymś zapomnę! Baardzo chciałam podziękować Klaudii (klik) za pomoc przy zrobieniu kart. :3 Wytłumaczyła co do czego (a trochę tego było haha) i jakoś razem dałyśmy radę. Mega dziękuję. <3

143 comments:

  1. Super pomysł! ❤️ muszę jutro zrobic.

    ReplyDelete
  2. cudowne zdjęcia <3

    _____________________________
    minimalism style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. Pierwszy raz spotykam się z takim wykorzystaniem skorupek po jajkach, ale powiem Ci, że pomysł jest super i chyba sama z niego skorzystam.
    Z okazji świąt chciałabym Ci życzyć smacznego jajka, abyś ten czas spędziła w rodzinnym gronie oraz mokrego Dyngusa! :*
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ale piekne są te świeczki!!!!
    Wgl masz bardzo ładne zdjęcia, ale są prześwietlone i ciężko się je ogląda :(
    Zwiększ prędkość migawki albo ustaw na program A, on zrobi to za Ciebie :)

    http://vdzia-photos.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorki, takie uzależnienie chyba, bo mi się bardziej takie podobają haha. xd
      Ogólnie trudno zrobić przy takim świetle, żeby zdjęcie nie było prześwietlone i jednocześnie ciemne. No, zawsze jest jakiś fragment taki mega zacieniony i jakiś prześwietlony :c.
      Ty też robisz śliczne zdjęcia! <3

      Delete
    2. jasne zdjęcia są piękne to jest prawda :D
      Wydaje się proste, jednak zrobienie dobrego zdjęcia w jasnym miejscu to nie lada wyzwanie!
      Polecam Ci robienie zdjęć w formacie RAW tam Zredukujesz wszystkie niedociągnięcia typu prześwietlenia, cienie :)

      Dziękuję! ♥

      Delete
    3. Haha no właśnie robię w rawach xd. Jeszcze ich do końca nie opanowałam, bo kiedy chcę zlikwidować prześwietlenie to z reguły zdjęcie robi się takie 'przygaszone' :c.

      Delete
  5. Jaki super pomysł :o Matko, serio nie spodziewałam się takiego efektu! I świetne kolorki :)

    ReplyDelete
  6. Nawet jezeli robisz zdjecia potłuczonym jajkom to wychodzą swietne -.- Mój blog :)

    ReplyDelete
  7. super DIY, myślę, że je zrobię, bo ostatnio dopada mnie nuda :)
    Tobie również zyczę Wesołych Świąt! :*
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetny pomysł! Nowy design jest cudowny! ♥
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  9. wyglada swietnie! na poczatku naprawde nie domyslalam sie, co to takiego moze byc, az do samego konca, bardzo pomyslowe!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  10. Jejku, nawet nie pomyślałam, że można zrobić świeczkę ze skorupki *o*
    +Piękne zdjęcie
    Zapraszam: agnieszkaboczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super DIY, szkoda, że zużyłam dzisiaj wszystkie wolne skorupki na jajka faszerowane, przynajmniej się najem haha :) śliczne zdjęcia! :*
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. haha miałam się spytać co to tealighty haha ale się zorientowałam - nie wiedziałam że te świeczki mają swoją nazwe xD haha fajne ozdóbki też bym zrobiła ale ja i moje DIY...bezkomentarza hahaale serio fajne :D

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  13. Jaki cudowny pomysł na świeczki! Nie wpadłabym na niego, na prawdę mnie zaskoczyłaś (a szczerze mówiąc mało jaki DIY mnie już zaskakuje). Może nawet spróbuję zrobić to sama :)
    Wesołych świąt :)

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetny pomysł i piękne zdjęcia :>

    http://blog-weryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetny pomysł na takie świeczki :* Lubię Twoje posty więc dobrze że są częściej :D Śliczne zdjęcia i wesołych świąt ♥

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. świetne ,może zrobie w następnym roku...
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  18. Super świeczki żałuję, że wszystkie skorupki są zajęte :/
    marrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetny pomysł z tymi świeczkami! :)

    ReplyDelete
  20. Ale uroczo wyglądają te świeczki ;3 Śliczne zdjęcia robisz ❤
    just-emmaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Fantastyczne DIY, może na następne święta zrobię :) A zdjęcia jak zwykle fenomenalne Kochana!Wesołych świąt! WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia, a te świeczki fajnie się prezentują :) Fajny klimat ^^

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Świetnie wyglądają te świeczki, oryginalna ozdoba!! :D
    Uwielbiam zdjęcia takich właśnie 'krzaków', te są cudne <3
    pozdrawiam,
    MÓJ BLOG (klik)

    ReplyDelete
  24. Świetne świeczki!
    Wesołych świąt Jula <3

    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  25. Świetne DIY! Spróbujemy je zrobić^^

    ReplyDelete
  26. Ale genialny pomysł! Dawno nie widziałam czegoś tak oryginalnego, jestem fanką świeczek, wiec na pewno zrobię takie świąteczne DIY :)
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba

    ReplyDelete
  27. Genialne diy *-* Jak ty robisz takie zdjęcia?! *o* Normalnie jak profesjonalny fotograf, o ile nie lepiej ;)
    Również życzę Ci wesołych świąt <3

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    ReplyDelete
  28. Jakie świetne świeczki, idealnie pasują do wielkanocnych stołów :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Wow! wygląda prześlicznie:) Na pewno spróbuje!:)

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    ReplyDelete
  30. Wspaniały pomysł! Muszę wypróbować! Wygląda wspaniale! Wesołych świąt!
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za kliki w serduszka w poście u mnie :D
    kingas1blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Wow! Takich świeczek to jeszcze nie widziałam, ale no tak mi się podobają! Genialne!*__*
    Świetny pomysł i cudne zdjęcia! :)
    Wesołych świąt :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Wow, genialny pomysł na świeczki! Chętnie wykorzystam w przyszłym roku, bo teraz już trochę późno :D
    Piękne zdjęcia! Zostań fotografem! ;)
    Pozdrawiam, Aarlenaa :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  33. Wow Ty zawsze fajne DIY wynajdziesz :)
    Świeczki wyglądają cudownie
    http://swiat-claudi.blogspot.com/
    P.S. Wesołych Świat i również mokrego poniedziałku :D

    ReplyDelete
  34. Wesołego Alleluja! :)
    I śliczne te świeczki, świetny DIY :)

    ReplyDelete
  35. Mega pomysł! Być może go wykorzystam :)
    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. ale fajny pomysł! :D
    ładne zdjęcia :)
    wesołych świąt!
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Wow,świetny pomysł ! Bardzo tu świątecznie i uroczo.Piękne są te zdjęcia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Świetny pomysł! Cudne zdjęcia! <3

    ReplyDelete
  39. Świetny pomysł i świetne DIY :)
    Śliczne zdjęcia :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  40. Jak fajnie ci to wyszło jesteś bardzo pomysłowa. :)
    Życzę kochana wesołych pogodnych świąt.
    proszę o pomoc Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? Bardzo to ważne dla mnie :)
    http://nicole-500.blogspot.com
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Wesołych świąt ;3 Super to wygląda :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Wesołych Świąt! a zdjęcia są niesamowite! ;)

    ReplyDelete
  43. Genialnie to wygląda! Wykorzystam na przyszłe święta, bo w te już raczej się nie wyrobie XD haha
    Śliczne zdjęcia *.*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  44. świetny pomysł, może w następnym roku zrobię

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. świetny pomysł :) świeczki ślicznie wyglądają
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Śliczne zdjęcia :) A pomysł na świecznik jest świetny!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Świetny pomysł, prześlicznie wyszło! :*
    Cudowne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    ReplyDelete
  48. jak zwykle cudne DIY! :)

    Zapraszam na nowy post oraz życzę wesołych Świąt.♡
    ✿MÓJ BLOG - KLIKNIJ✿

    ReplyDelete
  49. Piękne zdjęcia :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Przepiekne zdjecia! Bardzo ladny design bloga masz.

    Zapraszam na nowego posta! Oraz Wesolych swiat. ;)
    ♡ Melody's blogg ♡

    ReplyDelete
  51. Świetny pomysł! Wygląda to niesamowicie.
    Zdjęcia są świetne! Masz talent:)

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Zapraszamy na nasz blog - Marta&Milena

    ReplyDelete
  52. Wygląda ślicznie. Niby taka banalna dekoracja,a jednak oryginalna. Śliczny desing!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  53. Wyszło Ci to naprawdę ślicznie i uroczo. Idealna ozdoba na Wielkanoc! :)


    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Jeju, no jak można robić takie piękne zdjęcia? Szczególnie te do diy są cudowne! Nic dziwnego, że masz tyle czytelników :D Super post, długo zbierałam się do robienia wielkanocnych dekoracji, jednak odpuściłam to sobie zwalając robotę na mamę xd
    Ostatnio właśnie widzę, że częstotliwość dodawania postów się zwiększyła. Oby tak dalej! Wesołych Świąt i wracaj do nas szybciutko :)
    Zapraszam też do siebie :D http://dziewczynazesluchawkami.blogspot.com/2015/04/dekoracja-wnetrz-wielkie-zakupy.html

    ReplyDelete
  55. Świetny pomysł.

    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Świetne diy , naprawdę super pomysł;)
    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  57. Pomysłowe! :) Uwielbiam Twojego bloga, zdjęcia są prześliczne :D
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Świetny pomysł. ;)
    Wygląda bardzo efektownie ;)

    ReplyDelete
  59. Szczerze mówiąc nigdy sie nie spotkałam z takimi świeczkami,
    ale jak widzę, wyglądają świetnie.
    W przyszłym roku chyba sama zrobię takie.

    sabrinka123.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Fajny pomysł, ładnie wygląda :)
    Wesołych Świąt :*

    ReplyDelete
  61. U mnie tak super nie wyszło :)
    Wesołych Świąt Julko! :*
    Mój blog-Blondynka KLIK!

    ReplyDelete
  62. Rzeczywiście pięknie to wygląda! Cudowne zdjęcia ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Widziałam ten sposób, ale nie miałam czasu zrobić :(

    ReplyDelete
  64. Świetny pomysł! śliczne zdjęcia <3
    pisanepomojemu.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Kocham DIY, a ten wygląda przecudownie!
    Musze wypróbować, ale chyba dopiero za rok, haha :D.
    +Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam, trzymaj się cielutko! :*
    ☺natty-and-natty.blogspot.com☺

    ReplyDelete
  66. wow! :o świetny pomysł, bardzo kreatywny :)
    a do tego śliczne zdjęcia ♥

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Świetny pomysł z tymi świeczkami. Z moim talentem do takich rzeczy to pewnie spalę połowę domu, ale przy odrobinie czasu spróbuję je zrobić, haha :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    ReplyDelete
  68. To diy jest świetne! Śliczne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Bardzo podoba mi się ten pomysł ♥ a sesja roślinek jest cudowna
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Pogoda ma okres i dlatego jest nie do wytrzymania XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Piękne te świeczki

    ReplyDelete
  71. Jak ja kocham takie posty :) Szczególnie jak są tak ładnie wykonane, te zdjęcia są śliczne! A pomysł równie fantastyczny- prosty, efektowny.
    Reszta zdjęć również jest piękna.
    Wesołych świąt!
    http://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Genialny pomysł z świeczkami :)
    Będę wdzięczna jeśli wpadniesz :)http://nikolasiwiec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Pomysł jest świetny :)
    A zdjęcia śliczne :3
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  74. Świeczki wyglądają przecudownie! :)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Ale fajny efekt! :) I w ogóle śliczny nowy wygląd bloga! :)

    ReplyDelete
  76. Jeju pierwsze co to muszę cię pochwalić za świetny desing, jak najlepszy do tej pory! Bardzo mnie urzekł :) A co do postu to genialny pomysł, za rok z chęcią spróbuję, aż zrobiłam zd. telefonem, żebym nie zapomniała :D Chciałam życzyć Ci jeszcze wesołych świąt i bardzo mokrego dyngusa :*

    Pozdrawiam cieplutko,
    kalkosia

    ReplyDelete
  77. Wow ! Pomysł genialny :O Na pewno zrobię bo jest przeurocze :) Design masz piękny
    http://nessi-blog-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Jak przerabiasz swoje zdjęcia? Nie mam na myśli efektów ale te dodatki, np jak na pierwszym zdjęciu? :)

    ReplyDelete
  79. Te świeczuszki są takie słodkie!! :D A zdjęcia przepięknie zrobione. :)

    oczyoutsidera.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Bardzo ciekawy pomysł!
    www.kaskawsieci.pl

    ReplyDelete
  81. Fajny ten pomysl :D

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. ale świetny pomysł, bardzo kreatywny <3
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/04/suprise-suprise.html

    ReplyDelete
  83. Świetny pomysł na wykorzystanie skorupek od jajek! :)
    Śliczne zdjęcia <3 !

    sometimes-we-need-a-little-magic.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  84. Bardzo pomysłowe!
    A zdjęcia jak zawsze cudowne, zazdroszczę talentu do fotografii :D
    by-july.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Uroczo wyglądają te świeczki. ;) Bardzo fajny pomysł.

    Pozdrawiam!
    Mój blog

    ReplyDelete
  86. Prześliczne zdjęcia!
    Świetny pomysł z tymi świeczkami! Szkoda, że dopiero teraz to zobaczyłam...
    Mokrego Dyngusa!
    Buziaki! <3

    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  87. Świetny pomysł. Efekt jest cudowny! :) Również wesołych świąt! :)
    ✿Zapraszam|heykmwtw✿

    ReplyDelete
  88. Super rzeczy. ;) I śliczny szablon. ;)

    ReplyDelete
  89. Uwielbiam to rozmazane tło! Zdjęcia są świetne, tak samo jak to DIY. Ale to jak zawsze, nie ma co powtarzać. ;P

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Bardzo fajny pomysł, szkoda, że dopiero dzisiaj go zobaczyłam, bo na pewno bym zrobiła. :)
    Wesołych świąt!

    milenaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Super pomysł i jak zawsze piękne zdjęcia! Wesołych świąt wielkanocnych :)
    Pozdrawiam ! :)
    the-vicssia.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. Jezu śliczne diy!
    Kiedys zawsze chciałam takie zrobic ale nwm czy umiem xD
    onlydreams8.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. inspirujące :) świetna jakość zdjęć *-* Pozdrawiam.

    "http://anja-bloguje.blogspot.com- klik

    ReplyDelete
  94. Bardzo oryginalne DIY. Od razu mi się spodobało :)

    ✿NOWY POST✿

    ReplyDelete
  95. Te świeczki są cudowne! :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  96. Świetny pomysł! I śliczne zdjęcia ^.^ Również życzę mokrego dyngusa!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  97. jejku, ale swietny jest ten design! sliczny i dopracowany :))
    Ładne zdjęcia :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  98. Wow, to naprawdę ciekawy pomysł na diy, nawet o takim czymś nie pomyślałam :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. Świetny pomysł i do tego cudowne zdjęcia!
    Zajrzysz i pomożesz rozkręcić bloga? :)
    http://filmoweinspiracje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  100. Świetne te twoje świeczki,zrobię w następnym roku ;)
    usuallyandhappy.blogspot.com

    ReplyDelete
  101. Świetny pomysł, nie wpadłabym na to! Ślicznie wszystko zilustrowane zdjęciami :)
    Pozdrawiam i przy okazji (spóźnione) wesołych świąt!

    http://niewidocznaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  102. Świeczki są cudowne! Genialny pomysł, a wygląda prześlicznie. Robisz też piękne zdjęcia. Tak, masz rację, wiosna już zapoczątkowała <3
    Pozdrawiam zazustreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. Bardzo ciekawy post, sama to wymyśliłaś ? :))

    Zapraszam
    http://victoriaslife13.blogspot.com/

    ReplyDelete
  104. Genialny pomysł, ślicznie to wyglada. A tak poza tym, piękne zdjęcia ♥
    Zapraszam do mnie
    http://werko-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  105. Super post, uwielbiam twojego bloga :-)
    MY BLOG

    ReplyDelete
  106. super pomysł i bardzo ładne zdjęcia! ;d

    ReplyDelete
  107. Cudowny pomysł! Jako, że święta się już skończyły - wykorzystam ten pomysł za rok! :)

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  108. Świetny blog!! :* jesteś cudowna <3
    twój blog jest fantastyczny !
    POZDRAWIAMY !
    Zapraszamy ! Obserwujemy.
    co prawda dopiero zaczynamy ale będziemy się bardzo starać!
    http://nicola-olivia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  109. Świetna zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  110. Śliczne te świeczki! Takie proste, a efektowne :D Mimo iż już jest po Wielkanocy to i tak chętnie je zrobię :D
    Wspaniałe zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  111. b.Fajny post :)
    Zapraszam do mnie:http://fashion-inspired-days.blogspot.com/

    ReplyDelete
  112. genialne DIY, świetnie te świeczki wyglądają :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    ReplyDelete
  113. Jajku, na pewno wykorzystam ten pomysł w przyszłym roku :D
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  114. Świetny pomysł na świeczki :)
    Zapraszam: http://our-mystery-story.blogspot.com

    ReplyDelete
  115. Piękne, piękne zdjęcia! A dekoracja z skorupek po jajkach, jest przecudowna, za rok na pewno zrobię taką, ale prędzej w wersji " na różowo" haha :D
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! :)
    Każde wejście, komentarz, czy obserwacja wiele dla mnie znaczą, zapraszam na mojego bloga :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  116. Pomysłowe :)
    Piękny wygląd bloga ^^
    blog-kilk

    ReplyDelete
  117. Cudownie Ci to wyszło, bardzo fajny pomysł !
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  118. Świetny pomysł! Zdjęcia przepiękne! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  119. Masz mega talent do robienia zdjęć!:)
    Zapraszam :*

    ReplyDelete
  120. Julcia mów mi tu szybciutko z jakiej gazetki Ty taki mega pomysł wytrzasnęłaś!
    + Uwieeelbiam oglądać zdjęcia, które robisz, no uwieeelbiam haha

    Zapraszam!
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  121. a te skorupki nie pekaja pod wplywem ciepla z ognia? :D

    Sali zaprasza-kliknij♥♥

    ReplyDelete
  122. Jeju jaki twój blog jest pozytywny, miły i przytulny. <3

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  123. Super blog :)

    http://wixiandalex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  124. Ciekawy blog :)
    Zapraszam do mnie - http://weronika-okoniewska.blogspot.com

    ReplyDelete
  125. piękny design bloga! a co do świeczników to świetny pomysł, żałuję, że czytam to dopiero teraz, bo na pewno bym wykorzystała
    obserwuję ♥
    imhusky.blogspot.com

    ReplyDelete
  126. Świetny pomysł <3
    Na następny rok na pewno z niego skorzystam :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA