27 April 2015

No i po egzaminach!

Hej. W czwartek skończyłam pisać ostatnie egzaminy i chociaż jakoś kolorowo to mi nie poszły miałam ochotę skakać do sufitu - że się już skończyły, oczywiście. Naprawdę ciężko tak funkcjonować, kiedy gdzie nie spojrzałam przed oczy wyskakiwał egzamin gimnazjalny i tykający przy nim zegarek. Od teraz zaczynamy nowy 'rozdział', czyli coś w rodzaju 'byle do końca maja'. Mniej więcej wtedy, kończy się właśnie gonitwa za ocenami. No, trochę jeszcze będzie się trzeba pomęczyć, ale jakoś tak lżej bez tych egzaminów, które od trzech lat, czaiły się gdzieś w świadomości . 
Mimowolnie zaczęło się planowanie wakacji. Trochę jeszcze do nich zostało, ale jak się dobrze nakręcę to znowu będę w kółko ględzić, żeby w końcu nadeszły. Plany mi się zmieniły... hoho diametralnie. Z wyjazdu do Bułgarii i siedzenia w domu nagle mam podróż do Angli (do Belli tak dokładniej :)) razem z setką jakichś innych wyjazdów. Zapowiada się ciekawie... :p
Na dworze też tak jakoś wiosenniej! Trzeba ruszyć się w końcu z domu. :D
| spódniczka - H&M | sweterek - KLIK klikniecie? :D

A jak tam u was, macie jakieś plany na wakacje? :D No i tradycyjnie, pytanie o pogodę, wiosennie już u Was? 

127 comments:

  1. skonczyla sie swiadomosc egzaminow, a zacznie matury ;/ niestety to pierwsza wzmianka w szkole ponadgimnazjalnej i powtarza sie ona codizennie az do 3 klasy :(

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  2. Ja też napisałam te egzaminy brrr najgorzej było 2 dnia xd
    Bardzo ładne i takie kwietniowe zdjęcia heh 😄
    Pozdrawiam
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Tez sie czuje duuuuzo lepiej po tych egzaminach :D cudnie wygladasz, piękne zdjęcia ciebie i kwiatów :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. U mnie już nawet lato czuć, haha :D
    Cudowne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :*
    A co do planów na wakacje to najprawdopodobniej kolonie do Hiszpanii lub Chorwacji a reszta nie wiadomo jak to wyjdzie :D

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia! :) U mnie po pięknej wiosennej pogodzie rozpętała się burza, którą cały czas słyszę. :(
    aleksandra-brycka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja mam w planach jedynie odpoczecie przez te 2 miesiące wakacji, bo inaczej nie przetrwał roku szkolnego, Haha! :D
    Prześliczne zdjęcia <3

    🌺Jully-Blog🌺 [KLIK]

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia! ja na szczęście nie muszę jeszcze pisać egzaminów :')

    http://werko-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia. Trzymam kciuki za egzaminy :)
    U mnie właśnie po kilku pięknych dniach leje deszcz :( a w wakacje wybieram się do Chorwacji :)

    ReplyDelete
  9. Ja też żyję "byle do końca maja" ;) a zdjęcia jak zwykle cudowne ♥
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. zazdroszczę tych planów :) ja mam najdłuzsze wakacje a planów zero. cudne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  11. Jak będziesz lecieć do Belli, to nie wykituj w tym samolocie, bo nie będę miała co czytać :D śliczne zdjęcia!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ciesze się ze masz to już za sobą :)

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    ReplyDelete
  13. Jakie piękne zdjęcia *o* U mnie pogoda jest cudowna, a planów na wakacje jak na razie nie mam :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ladniejszych zdjec sie nie dało zrobic ? :D Ja juz dawno mam za sobą egzaminy :) Mój blog :)

    ReplyDelete
  15. Zdjecia sa cudowne, takie wiosenne i jasne!:)
    mi egzaminy poszly bardzo kiepsko, z wyjatkiem ang.
    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Nie mam planów na wakacje, a pogoda jest wprost przecudowna! :D Piękne zdjęcia, idealnie oddające klimat wiosny. :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  17. cudowne zdjęcia <3 u mnie pogoda też jest piękna :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Mnie za rok czekają egzaminy, jednak się tym jakos mega nie przejmuję :)
    Jakie cudowne zdjecia!
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  19. Egzaminy za dwa lata, na szczęście :)
    Cudowne zdjęcia! <3
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  20. Zazdroszczę Ci,że jesteś już po wszystkim :/ Ja piszę je za rok i po prostu boję się jak to będzie. Ale na pewno wyjdę trzeciego dnia z niesamowitą ulgą.Zapowiadają się cudowne wakacje u Ciebie;) Przepięknie wyglądasz !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja jeszcze nie mam planów na wakacje. Śliczne zdjęcia! :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia :)
    Nie mam jeszcze planów na wakacje, a co do pogody to u mnie również jest tak wiosennie i ciepło :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  23. Ale cudowne zdjęcia! U mnie niestety wczoraj padał deszcz i dzisiaj jak na razie jest pochmurno. Ja w wakacje raczej będę w domu, ewentualnie czasem będę jeździć nad morze, bo mam bardzo blisko :)
    toria-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. ja jeszcze nie pisałam egzaminów, ale za parę lat...
    Śliczne zdjęcia!

    loves-styles.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Piękne zdjęcia :) Wiosennie, wiosennie :) Nareszcie :p

    juliabloger.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Jeszcze konkretnych planów na wakacje nie mam, a jeśli chodzi o pogodę to u mnie w Szkocji ona nie dopisuje :( Piękne zdjęcia, jak zawszę :)
    ✿WIKA BLOG✿✿KLIK✿

    ReplyDelete
  27. Świetna stylizacja i przepiękne zdjęcia! ♥ plany na wakacje? tym razem staż :)
    Konkursy internetowe

    ReplyDelete
  28. Ojeju masz przecudowne zdjęcia! ;* kibicuję, aby Twoje wakacyjne plany zostały zrealizowane w 100%!
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  29. Ojeju masz przecudowne zdjęcia! ;* Kibicuję, żeby Twoje plany wakacyjne zostały zrealizowane w 100%!
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  30. U mnie zaczyna się robić wiosennie.Zdjęcia są po prostu przepiękne tak bajkowe,że ahh.
    pieguusek.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Na mnie egzaminy wciąż czekają. Jeszcze dwa lata! Też chciałabym mieć to za sobą! Pięknie wyglądasz. Śliczna spódnica i sweterek! U Ciebie tak pięknie, a u mnie wczoraj wszystko się popsuło. Była burza i padało, a dzisiaj jest strasznie ponuro!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. http://surprisinggirls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ja jakiś specjalnych planów nie mam, pewnie będzie tak jak zawsze czyli spontan :D haha
    A pogoda baardzo ładna, ale dzisiaj się trochu pogorszyło ;c
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  34. Ja egzaminy piszę dopiero a 2 lata, ale już się boje :( Twoje zdjęcia są po prostu wspaniałe. Ślicznie wyglądasz. Ja już bardzo poczułam wiosnę, ale w tym tygodniu strasznie pada deszcz:(
    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  35. Jeszcze nie mam planów na wakacje , ale coś się znajdzie. Bardzo ładne zdjęcia i śliczna spódniczka! :)
    Zapraszam do mnie !
    http://bymartynaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja też bardzo cieszę się, że jestem już po egzaminach. Cudowne zdjęcia - jak zawsze :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Zazdroszczę, że masz to już za sobą... ja mam za 12 miesięcy... :/
    Genialne zdjęcia. :) Ja jeszcze 100% planów na wakacje nie mam :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  38. Cieszę się, że masz to z głowy :) Ja też bym już chciała mieć to za sobą :) Ja piszę za rok a mimo to nauczyciele ciągle nam o tym przypominają (przecież nie piszemy ich jutro...o co tyle hałasu?).
    Jak zwykle genialne zdjęcia! Stylizacja ślicznie pasuje do pogody ♥ Najbardziej spodobała mi się spódniczka... albo sweterek... w sumie to oba ciuszki są śliczne :D
    Co do planów na wakacje, to na razie nie mam żadnych. (W tamtym roku byłam w Chorwacji a 2 lata temu w Bułgarii ♥)
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. U mnie też już czuć wiosnę. Nawet w niedziele była burza ;) Cudowne zdjęcia.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Zazdroszczę Ci tej Polskiej pogody, i tych egzaminów, a nawet samej pogoni za ocenami ! Z chęcią bym wróciła do Polskiej rzeczywistości :)

    http://missklaudiamucha.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  41. też jestem już po egzaminach :3
    piękne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  42. Teraz tylko wyczekiwać na wakacje :D Przepiękne zdjęcia, jak najbardziej wiosenne :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  43. Śliczne , wiosenne zdjęcia :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. U mnie też w końcu spokój z tym całym gadaniem "bo egzaminy, bo coś tam". Teraz zaczęłam poprawiać już niepewne oceny, żeby wyjść na piątki itd i potem nowa szkoła :)
    Śliczne zdjęcia, piękna sceneria. Niestety u mnie wiosna była w weekend,a teraz znów jest deszcz.

    ReplyDelete
  45. Przecudowne zdjęcia,jeju zazdroszczę!
    Ja również wyjeżdżam do Anglii i mam parę innych wyjazdów:)

    Pozdrawiam!
    ♥sandraandmar.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  46. Zgadzam się z komentarzem Kamo! Mi od pierwszego dnia powtarzają "już niedługo matura". Tyle życia bez presji,haha. A ZDJĘCIA SĄ FENOMENALNE, PIĘKNE, WSPANIAŁE <3 Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  47. Ja też już po egzaminach i odliczam dni do wakacji. :)
    Przepiękne zdjęcia! Jesteś taka cudowna i sceneria także!

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  48. Śliczne zdjęcia, tak wiosennie :>
    Ja już nie mogę doczekać się wakacji
    http://blog-weryy.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Ja też się cieszę, że jestem już po egzaminach :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. jak cudownie wyglądasz!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  52. Ale niesamowite zdjęcia, piękne są! Fajnie, że masz egzaminy za sobą, mnie czekają za rok.

    Message to you (klik!)

    ReplyDelete
  53. Boże! Jestem zachwycona tymi zdjeciami, szablonem bloga i w ogole jesteś śliczna! Jeju ♥;)

    Mój blog *klik!*

    ReplyDelete
  54. U mnie jak od niedawna wakacje na spontana, najlepsze są takie *o* pogoda jak na razie dopisuje u nie :D
    www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. ja też ciesze się że już po egzaminach, śliczne zdjęcia

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Ja też się ciesze, że już po egzaminach, jestem z nich zadowolona i krótko mówiąc, byle do wakacji :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. cieszę się że już po wszystkim, trochę tego stresu było. Zjęcia są piękne i pozytywne jak Ty! :>
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  58. Mnie egzaminy czekają w przyszłym roku. uff.;/ śliczne zdjęcia, też wybieram się na taką wiosenną sesję:)

    ALQXX

    ReplyDelete
  59. Bardzo ładnie wyglądasz ! Śliczne zdjęcia ;D
    Zapraszam do mnie na najnowszego posta - http://sytuacjabez.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Ja egzaminy za rok piszę i szczerze powiedziawszy już się cykam xd U mnie pogoda bardzo wiosenna, a nawet letnia! Plany na wakacje już mam zaplanowane - najpierw do rodziny na wieść, potem na obóz, potem siedzę w domu, a następnie do Hiszpanii nad morze! Już nie mogę się doczekać^^
    Śliczne zdjęcia! Jesteś wspaniałą fotografką jak i modelką!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  61. Ja miałam egzaminy w tamtym roku :)
    Widzę, że masz wiele ciekawych planów na wakacje:D Jak zwykle śliczne zdjęcia...
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Teraz po egzaminach macie trochę luzu, więc zazdroszczę, ja mam maturę za rok :)
    Na wakacje jeszcze nie mam większych planów, ale myślę, że coś jeszcze wymyślę :)
    U mnie jest już bardzo wiosennie, drzewa pięknie zakwitły i wszystko budzi się do życia :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  63. To dobrze, że już po egzaminach! Pamiętam ten stres rok temu! :O
    Cudne, wiosenne zdjęcia, a outfit - bajka! <3 Oczywiście, że kliknęłam.
    Zazdroszczę wyjazdu do Anglii, ja byłam tam ostatni raz 2 lata temu i już trochę tęsknię! :(
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Ale tu u Ciebie wiosennie! A te zdjęcia powalają! Mega profesjonalne, a na innych śliczna modelka. ;)
    Ja pewnie za rok też odetchnę z wielką ulgą, że to już koniec stresu egzaminacyjnego. Już teraz wszyscy nauczyciele nam to wypominają, a co będzie za rok! ;O

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Śliczne zdjęcia! Napewno poszły ci dobrze :*
    http://wikiwojnar4.blogspot.com/2015/04/warsaw.html

    ReplyDelete
  66. Ja jeszcze nie mam jakis planow na wakaje :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Przepiękne zdjęcia! Masz super spódnicę :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/in-this-shirt.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    ReplyDelete
  68. Przepiękne zdjęcia, takie wiosenne i pozytywne!
    Ja też żyję 'byle by do końca maja' ;)
    Mnie egzaminy czekają za rok...
    Masz śliczną spódniczkę, sweterek też jest bardzo ładny <3

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  69. Racja, po egzaminach jakoś lżej :)
    Zazdroszczę wyjazdu do Anglii, moje marzenie
    Poza tym cudowne zdjęcia!

    ReplyDelete
  70. Śliczne zdjęcia. :) Nie mam planów na wakacje, a aktualnie u mnie pada. :(
    http://swiatoczamijulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Śliczne zdjęcia :)
    U mnie dziś była niestety burza...

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  72. Ślicznie wyglądasz, a zdjęcia fantastyczne! :*

    ReplyDelete
  73. Mnie testy czekają dopiero za rok. Zazdroszczę wyjazdu do Anglii! Ja jeszcze nie planuję swoich wakacji, ale mam nadzieję że nie będę się nudzić. Świetne zdjęcia, bardzo wiosenne. :)

    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  74. Ja już rok cieszę się z końca egzaminów, haha! Niestety zbliżają się kolejne, ale cóż poradzić. Jestem ciekawa jak zrobiłaś ten efekt tęczy na zdjęciach? Chyba, że drzewa są u Ciebie takie kolorowe, ale jakoś nie mogę w to uwierzyć. :o Pogoda była aż do popołudnia, ale niestety znów się popsuła. :(

    mój blog :)

    ReplyDelete
  75. Niestety ulewy :(
    Przepiękne zdjęcia, zachwycające! :)

    blog-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Gratuluję Ci, że przetrwałaś te 'męczarnie' no i mam nadzieję, że Ci wszystko dobrze poszło :) Ja również planuję już wakacje i obecnie wyczekuję czerwca gdzie wyjeżdżam do Włoch ze szkoły :)
    Ja również w wakacje jadę do UK jednakże ja do Londynu :/
    Pogoda ? Teraz u mnie pada, grzmi, szaro, buro i ponuro jednak w weekend było hot :D
    Piękne zdjęcia <3
    Pozdrawiam ciepło !
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Pamiętam mój stres podczas tych egzaminów dwa lata temu. Mimo że mam jeszcze dwa lata do matury już przeżywam co będzie jeśli sobie nie poradzę bo mają wejść nowe matury, trudniejsze :(
    JEJUUU jak ja uwielbiam twojego bloga ! Zdjęcia sa super wykonane klimatycznie, jest tu po prostu tak przyjemnie że się nie chce stąd wyjść :* Jesteś mega śliczna, twoja uroda mnie onieśmiela a twoje outffity inspirują ;)
    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO MNIE JULIA : http://czarnamamba322.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. tez jestem przeszczesliwa ze egzaminy juz za mna
    sliczne zdjecia
    http://facebook.com/

    ReplyDelete
  79. skończyły się egzaminy, teraz zacznie się stres przed maturą :D coś wiem o tym!
    ładne zdjęcia :) u mnie pogoda się popsuła i jest tak trochę... jesiennie.
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Bardzo śliczne zdjęcia <3 No pogoda trochę się psuje :\ http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Świetne zdjęcia Julia! Uwielbiam!

    Zapraszam: http://breakfreealice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. piękne kolory na tych zdjęciach! od razu czuć wiosne :)

    http://izaurbaniakphotography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo ładna :)
    Zapraszam - klik :)

    ReplyDelete
  84. Ale śliczne zdjecia! Ja tak bardzo chciałabym spędzić wkaacje w 100% <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Świetna stylizacja- jesteś taka wesoła, kolorowa- pewnie z racji zakończenia egzaminów ((:
    http://marrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. u mnie dzisiaj swiecilo slonce a teraz leje jak z cebra -,- bardzo ladne zdjecia, ja na wakacje rowniez jade do Anglii do Londynu :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  87. zakochałam się w 16 zdjęciu <3
    ja pewnie spędzę te wakacje w 100%, ale raczej nigdzie nie wyjadę :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. pamiętam stres związany z egzaminami, które pisałam w tamtym roku ;)
    mam nadzieje, że poszły ci lepiej, niż myślisz :)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  89. Cudowne zdjęcia! Bardzo przyjemnie i kolorowo :)
    roxanne-writes.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Śliczne zdjęcia. Mam nadzieję, że egzamin poszedł ci nie źle. ;) Ja tam wole nie planować wakacji, bo zawsze jak to robię to nic z nich nie wychodzi. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. oj tak super,że już po! u mnie słońce,ale wieje wiatr :) śliczne zdjęcia

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    ReplyDelete
  92. Fajnie,że już planujesz wakacje. Ja mam w planach Turcję,polskie morze i kilka miast polskich. Na pewno większość wyjazdów wyjdzie na "spontana" i według mnie takie wyjazdy są najlepsze! Także staram się jak najmniej planować :)
    Fajnie,że już jesteś po egzaminach. Na reszcie będziesz miała okazję odsapnąć. Pogoda u mnie wiosenna,raz pada,raz świeci słońce.
    Ślicznie wyglądasz i zdjęcia jak zawsze genialne!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  93. cudownaa! <3
    Mam nadzieję, że dobrze Ci poszły egzaminy :)
    Plany na wakacje niby są, ale czy wypalą to dowiemy się dopiero za dwa miesiące :D
    Wiosennie jest, nawet bardzo i mam nadzieję, że taka pogoda będzie cały czas.
    ❤ Mój blog- KLIK ❤

    ReplyDelete
  94. Ja do egzaminów mam jeszcze dwa lata, ale nie spieszy mi się haha!
    Śliczne zdjęcia i bardzo spodobała mi się twoja stylizacja! Sesje wiosną wychodzą ślicznie!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  95. Mam nadzieję, że z naszymi egzaminami nie będzie tak źle!
    Fajne zdjęcia, czekam na majówkę aż w końcu i ja wreszcie dorwę te białe kwiatuszki o ile jeszcze dotrwają haha!
    Ja mam już trochę planów na wakacje i wydaje mi się, że będą naprawdę niesamowite :D
    Może zrobisz jakieś spotkanie z czytelnikami? :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  96. Cudowne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. Jejku jak mi się podobają te zdjęcia, są urocze i takie dziewczęce, uwielbiam takie kolory :)
    A co do egzaminów to życzę dobrych wyników! ja swoje miałam chyba 6 lat temu, ale dobrze wspominam.
    Będę zaglądać częściej choćby żeby popatrzeć na takie śliczne zdjęcia, ale zazdroszczę.
    Widziałam, że odpowiedziałaś wczoraj na mój komplement na asku w sumie to dzięki Tobie zebrałam się i założyłam bloga, obserwuje się już od jakiegoś czasu :)

    paastelsweater.blogspot.com --> klik

    ReplyDelete
  98. Ja osobiście uwielbiam obecną pogodę :) Póki nie pada :D Po egzaminach, ale na szczęście dla mnie zaczną się matury, co oznacza dodatkowy tydzień wolnego, ach :)
    Brakowało mi Twoich pięknych zdjęć :)

    ReplyDelete
  99. Mnie egzaminy czekają (już, albo dopiero) za rok. :)
    Śliczne zdjęcia!

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  100. Oj tak ! :3 Plany na wakacje już są i teraz tylko na nie czekać :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  101. Ślicznie wyglądasz! :D
    thisismydream-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  102. Jakie piękne zdjęcia! Plany już są, zobaczymy czy wszystko uda się zrealizować :) Zapraszam na rozdanie, możesz wygrać biżuterię: klik♥

    ReplyDelete
  103. Ja mam już wspaniałe plany na wakacje :)

    http://paulinanowakk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  104. Również testy rewelacyjnie mi nie poszły, ale bardzo się cieszę, że to wszystko mamy już za sobą. Też nie mogę doczekać się wakacji! Pozazdrościć Ci takich planów na te 2 miesiące. Ja jak na razie przewiduję tylko przesiadywanie w domu ;/
    Śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz! :)
    Kliknęłam w link ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    ReplyDelete
  105. ja egzaminy piszę za rok, to dopiero będę się stresować haha :D
    Cudnie wyglądasz:*

    ❀MÓJ BLOG❀ - [KLIK]

    ReplyDelete
  106. Mam nadzieję, że egzaminy nie poszły źle i piękne zdjecia :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  107. moje wakacje są jeszcze nie do końca zaplanowane :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  108. Magiczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  109. śliczna sceneria, piękne zdjęcia :)

    http://life-according-to-me-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  110. Śliczne zdjęcia, outfit jest bardzo ładny :)) Ja też cieszę się z zakończenia egzaminów, ten maj traktuję bardziej relaksacyjnie ;p

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  111. Życzę dobrych wyników z egzaminu <3 a co do zdjęć to są boskie !!! :O

    http://daisy1blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  112. Przepiękne zdjęcia :) U mnie powoli wychodzi słońce :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  113. Egzaminy na pewno poszły ci dobrze, a ja pisze je za rok.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  114. Ooo, to jednak Anglia? :D
    Ja też już taka mega szczęśliwa, że po egzaminach...Teraz w świadomości "tylko" maturka haha!
    Buziaki Julcia!

    Zapraszam!
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  115. Super zdjęcia :) Ja na szczęście piszę egzaminy dopiero za 2 lata :D
    http://natijula.blogspot.com

    ReplyDelete
  116. Ja już też po egzaminach :) tak bardzo się ciesze z tego powodu :D
    Bardzo ładne zdjecia :) zapraszam do mnie :) http://werczik-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  117. Jeju, jaka ty śliczna *-* Też bym chciała wyjechać do Anglii, uwielbiam podróżować :)

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  118. To fajnie że jesteś już po egzaminach, będziesz miała więcej czasu dla siebie i na bloga :D Piękne zdjęcia i piękna ty <3

    ♥ Julia Blog - Nowy post! KLIK ♥

    ReplyDelete
  119. śliczne zdjęcia !
    obserwuje
    klaudixiblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  120. Śliczne zdjęcia :*
    Masz bardzo miłego i ciepłego bloga :)
    juli-julcia.blogspot.com

    ReplyDelete
  121. Śliczne zdjęcia ;)
    itsvicky1303.blogspot.com

    ReplyDelete
  122. Przepiękne zdjęcia !

    http://x1902x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  123. Świetna stylizacja! Uwielbiam twojego bloga :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  124. przepiękna sukienka, a zdjęcia są genialne !
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA