10 May 2015

A bit of spring

Hej kochani. Od jutra czeka mnie chyba najcięższy tydzień! Jeśli uda się go przeżyć, bez jakichś większych strat, to spokojnie mogę go wpisać do księgi rekordów swego życia. Mówię całkiem poważnie. W piątek jak dostałam sprinta, żeby ze wszystkim zdążyć to... ustanowiłam chyba kolejny rekord. Jeej normalnie same sukcesy. Mój zapał zmalał nieco, a mówiąc ściślej totalnie wyparował, w sobotę. Także w sumie się wyrównało i dzisiaj tak czy siak, musiałam robić parę rzeczy na ostatnią chwilę. Czyli norma. :) 
Ja się boję co to będzie dalej, rok temu myślałam sobie, że gorzej to tam już nie będzie... No mogę się zdziwić w przyszłym roku. Jak sobie poczytam co tu napisałam to się skarcę w duchu haha. Z roku na rok coraz większy zapierdziel. :')
A tak przechodząc w milsze tematy, właśnie skończyłam gadać z Bellą. Co nieco już planujemy wspólne wakacje. Jak się uda zbajerować trochę nauczycieli Belli, to kto wie, może nawet wpadnę do niej do szkoły. Mają wtedy w Anglii jakąś wystawę, bodajże zdjęć, z fotografii. O ile bariera językowa nie zamknie mi buzi, może być całkiem ciekawie... Zawsze na migi też można. Chociaż przypomina to z boku bardziej odganianie much niż rozmowę,  to coś niecoś da się z tego mojego machania odczytać. ;D

A wracając do posta... bo troszkę się rozgadałam. Dzisiaj mam trochę wiosennych inspiracji. :D Pierwszy jest strój, który chyba najbardziej kojarzy mi się z taką porządną wiosną. Naprawdę uwielbiam tą sukienkę, pewnie za kolory i kwiatki, tak ładnie oddaje wiosenny klimacik.




Już jakiś czas temu polowałam na parę fajnych lakierów. Wyręczyła mnie w sumie mama, niedawno przyniosła łupy rossmanowej przeceny. Jestem teraz zakochana w tym połączeniu kolorystycznym, więc pewnie niedługo Was nim zasypię haha. 
Wcześniej dostałam też śliczny lakier od koleżanki z wymiany. c:
Bez wiosennych zdjęć by się nie obyło! Przez cały weekend latałam z aparatem to tu, to tam, więc tradycyjnie znowu mam zawaloną całą kartę i foldery ;). Ehh aż nie mogę się już doczekać tego luzu, kiedy będę mogła, bez żadnych ograniczeń czasowych, w kółko cykać zdjęcia.
Tradycyjnie do domu też trzeba było wprowadzić trochę wiosny, przemeblować wszystko, no wiecie o co chodzi. Na zdjęciach jest tylko część moich eksperymentów. W sumie głównie poznosiłam pełno kwiatków i zmieniłam z mamą dodatki na takie bardziej wesołe i kolorowe :D. Planuję też lekko przetransformować swój pokój, ale to pokażę przy innej okazji!
 Hah to by było na tyle, bo coś długaśny mi wyszedł ten post. Przepraszam, że tak rzadko tu wpadam, ale sami wiecie, co się teraz w szkole wyrabia. Musimy jakoś przetrwać jeszcze te 2 tygodnie, później już powinno być luźno! :D

114 comments:

  1. Świetne zdjęcia i post, jestem u ciebie pierwszy raz ale na pewno nie ostatni ;)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. cudne zdjęcia:) poczekaj na maturalną haha! i na matury ustne, ja mam wlasnie w tym i nastepnym tyg. masakra.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Jej, jakie prześliczne zdjęcia! <3
    A językiem się nie przejmuj, na pewno się dogadasz, a na migi też może być ciekawie, Haha :D

    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  5. Te lakiery są boskie! Zdjęcia jak zwykle rewelacyjne, wyglądasz bardzo wiosennie!
    życzę powodzenia w najcięższym tygodniu ; D
    Mój blog----KLIK

    ReplyDelete
  6. Ale tutaj ładnie.. Piękne kolorki! <3

    ReplyDelete
  7. Mam ten moetowy lakier i chyba przez to ze zostawilam go na sloncu to teraz jest beznadxiejny, nie da sie nim malowac:/ co do stylizacji - cudowna!❤
    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jeju jak tu uroczo ! Świetne kolory mają te lakiery , a ty cudownie wyglądasz ! Źyczę ci żebyś spotkala się z Bellą i dała radę ze wszystkim. Ten miesiąc musimy jakoś przetrwać ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. śliczne zdjęcia, bardzo inspirujące :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Zdjęcia po prostu idealne! A ty wyglądasz cudownie ❤
    Powodzenia w przetrwaniu tego tygodnia :D
    Śliczne lakiery do paznokci :*

    Mój blog-kliknij :)

    ReplyDelete
  11. Piątka, przede mną też taki straszny tydzień! :)
    Cudowne zdjecia, nic nowego :D :*
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  12. Ja też mam zapierdziel w szkole, ale właśnie żyję tą myślą, że jeszcze te dwa tygodnie, a potem luz :)
    Świetne wiosenne dodatki do domu, super sukienka i najlepsze zdjęcia!
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Kocham takie inspiracyjne posty! Sliczne zdjęcia :3 a jesli chodzi o zapoerdziel to u mnie jest luźno :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. OMG jakie cudne zdjęcia! Też czeka mnie ciężki tydzień.
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Całkowicie rozumiem Twoją osobę, ja też mam taki zapierdziel w szkole, że jest to niewyobrażalne. Już nie mogę doczekać się wakacji i odpoczynku. Poza tym zdjęcia są śliczne!

    NOWY POST NA GIRLBROK KLIK!

    ReplyDelete
  16. Świetnie byłoby gdybyście mogły się spotkać, taki wyjazd potrafi nieźle podszkolić język. Fenomenalne zdjęcia, a Ty jesteś przepiękna! :* Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  17. jak zawsze zakochałam sie w twoich zdjęciach ♥♥

    http://magdaas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Jeju cudowne zdjęcia! Takie magiczne. :)

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. aaa, na rszcie post :D i taki długi! No niestety, musimy wtrwać jeszcze teochę w szkole. Pocieszam się, ż w czrwcu już będzie trochę 'luźniej'. Śliczne zdjęcia - jak zwykle! Mam ten sam kubek co Ty haha:)

    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Zgadzam się.. coraz więcej obowiązków.. Byle do wakacji. Więcej luzu, czasu.
    Śliczne zdjęcia, oddają wiosenny klimat! xx

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Zaczarowany ogród. :) U mnie też jest sporo takich kwiatów, uwielbiam przebywać wśród nich. Sukienka i trampki bardzo przypadły mi do gustu.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  22. Prześliczne zdjęcia! :) Ja kupiłam 2 lakiery na promocji w Rossmanie.

    Pozdrawiam i zapraszam! :)
    natt-official.blogspot.com- Klik!♡

    ReplyDelete
  23. Cudownie wyszłaś na zdjeciach <3. Te makro też piękne!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. ja też boję się co to będzie za rok :o a lakiery i stylizacja są przecudne
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ale piękne zdjęcia! Masz talent do tego :) Tyle u Ciebie kolorów, że aż napatrzeć się nie mogę. Ja dopiero w środę idę do szkoły, bo mam wolne ze względu na matury.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. To witaj w klubie! U mnie też jest wielki jak to ujęłaś ' zapierdziel' ! Normalnie ten tydzień to jakiś koszmar będzie! ;o
    Prześliczne zdjęcia, a sukienka- genialna! ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK ✿

    ReplyDelete
  27. W szkole jest strasznie! Nie wiem jak wyrobię w te dwa tygodnie! Fajna, wiosenna stylizacja. Mam nadzieję, że szybko spotkasz się z Bellą!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. a ja, mimo ze juz w liceum, ten tydzien mam wyjatkowo luzny, nastepny tez i wlasciwie styczen czy grudzien byly miliard razy gorsze! jestem pewna, ze poradzisz sobie z jezykiem, ale trzeba sie oswoic z akcentem!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  29. Jej świetny post!
    Przepiękne zdjęcia :)
    Ja też bardzo lubię takie kolory! :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. jakie ładne wiosenne zdj :)
    http://martynaandweronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam Twoje zdjęcia, są cudowne i za każdym razem mnie zachwycają ♥

    ReplyDelete
  32. Ja uwielbiam takie kurtki jeansowe *-*
    Jejku, ale ja ci zazdroszczę tych ciągłych przemeblowań itp., ja dzielę pokój z siostrą, więc jest to niemożliwe :/

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Śliczna sukienka! u mnie w szkole też masakra, praktycznie codziennie jakiś sprawdzian lub kartkówka ._. nie mogę się już doczekać wakacji, mam nadzieję, że będą posty z Anglii :D
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. uwielbiam wiosnę, to chyba moja ulubiona pora roku :)
    zdjęcia są prześliczne ;)

    kicuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Śliczna sukienka <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. u mnie też z roku na rok coraz większy zapierdziel :D
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Prześliczne zdjęcia.
    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. śliczne kolory lakierów, ja akurat całkiem zapomniałam o tej promocji,

    http://dorooothy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Na pewno dasz radę, trzymam kciuki! Co do zdjęć są one cudowne, aż miło patrzeć. Śliczne lakiery też chciałam kupić sobie ten jasny niebieski z miss sporty, ale u mnie był wyprzedany :(
    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  40. Śliczne zdjęcia. Uwielbiam takie wiosenne klimaty. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ślicznie wyglądasz!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Te kolory lakierów są idealne! *__*
    Masz cudowną sukienkę i w ogóle super outfit.
    Oj tak, chyba z klasy do klasy coraz większy ''zapierdziel'' :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Super outfit, piękne zdjęcia *-* Ja na szczęście nie mam takiego wielkiego zapierdzielu :p

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Świetne zdjęcia, boski outfit
    na pewno dogadasz się z angolami ^^
    Zapraszam do mnie, świeży start
    ♥ Przemyślenia Arbuza ♥

    ReplyDelete
  45. Wow! Zazdroszczę takich wspaniałych planów wakacyjnych!
    Cudowne zdjęcia, zawsze fotografie na Twoim blogu zapierają mi dech!

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  46. Zdjęcia cudowne jak zawsze a kolorki lakierów piękne : )
    ✿WIKA BLOG✿

    ReplyDelete
  47. Ja też mam w szkole niezły wycisk mimo że jestem w 2 gim, ale aż boję się przyszłego roku, kiedy będzie walka o każdą ocenę.
    Śliczne zdjęcia! Piękna jest ta sukienka, kocham motyw w kwiatki! Zazdroszczę Ci wyjazdu do Anglii, nigdy tam nie byłam ;p Mam nadzieję, że zrobisz notkę dotyczącą wyjazdu, ale to dopiero po wakacjach.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  48. Trzymam kciuki za ciebie! Przetrwasz ten tydzien :)
    Super są te kolorki lakierów :)
    www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. super zdjecia :) ja wlasnie dostalam nowy obiektyw i bede musiala jakies porobic :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  50. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. W takim razie życzę ci, żebyś przetrwała ten tydzień :D Prześliczna sukienka <3

    ♥ Happiness Blog ♥

    ReplyDelete
  52. Śliczne pastelkowe zdjęcia haha ja je tak nazywam xD Ale świetny post. Mój ten tydzień nie jest za ciężki, współczuję tobie :c

    natalyy-blog.blogspot.com ✿ kliknij tutaj ✿

    ReplyDelete
  53. Śliczne zdjęcia, piękne tło i cudowne kolory lakierów! <3
    Pozdrawiam słonecznie! :)

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  54. Cudne zdjęcia!
    Ja niestety na rossmannowską promocję z lakierami się nie załapałam, bardzo żałuję. :(
    Także do swojego domu poznosiłam kwiatów, w pokoju postawiłam wielki bukiet bzu, który teraz pięknie mi pachnie i ładnie wygląda. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Wow! Super zdjęcia! Widać, że się postarałaś!

    Zapraszam - kacper-podolski.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Jejka, te twoje posty są sawsze takie radosne, pastelowe, pozytywne. Pięknie!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Prześliczne zdjęcia <3 Ja też ostatnio mam mnóstwo nauki w szkole... prawie każdy weekend to wkuwanie a nie odpoczywanie :(
    http://jullia2452.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Ja też mam straszny ten tydzień, jak uda mi sie go przetrwac to bedzie sukces.
    Sliczne zdjecia, piekne miejsce na zdjecia :-)

    22 - ffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Pięknie i wiosennie , bardzo ładna stylizacja !
    Zapraszam do mnie na najnowszego posta - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Ale cudowne zdjecia. Masz bardzo fajne plany ;D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. mam takie same buty jak ty :p
    Przepiękne zdjęcia! <3

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Świetny post,a o zdjęciach to już nie będę się wypowiadać,bo popadnę w kompleksy,hah;)

    Pozdrawiam!
    ✿sandraandmar.blogspot.com✿- kliik!

    ReplyDelete
  63. Prześliczne zdjęcia i stylizacja!
    Ja też zawsze robię wszystko na ostatnią chwilę, haha :D

    http://werko-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Zdjęcia są przecudowne, zakochałam się, masz do tego wielki talent!
    Cóż ja jeszcze nie czuję tej przedwakacyjnej harówki, haha :)
    Obserwuję bloga, bo wpadam tu już od dawna i jestem totalnie nim zauroczona, wydajesz się być świetną osobą!
    Buziaki!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  65. Rety.... jak ja kocham Twoje zdjęcia. Zapierają dech w piersiach. I poprawiają nastrój :)

    ReplyDelete
  66. Te kolejne dwa tygodnie zapowiadają się okropnie! Nie wiem jak to zniosę. Ale muszę dać radę, bo nic innego nie zrobię.. :) Tobie również życzę powodzenia!

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Ja jestem teraz w ciągłym biegu, zbliża się koniec roku i te nieszczęsne projekty gimnazjalne, na myśl których robi mi się słabo ew...
    Jesteś strasznie śliczna, ciekawie piszesz i masz niesamowity design, zdecydowanie tu zostaję ;)

    Pozdrawiam, życzę weny xx
    mój blog [klik]

    ReplyDelete
  68. Ja też mam mega dużo pracy w szkole, ale co zrobisz :D
    Śliczne zdjęcia! :)
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  69. Też mam teraz tyle nauki i dobra organizacja to dzisiaj podstawa, ale już tak chcę żeby ten okropny czas minął, bo im bliżej końca roku, tym mam mniej sił do nauki. Ale zdjęcia piękne, kolory lakierów jak najbardziej, by mi samej pasowały, bo są śliczne :*

    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. świetny blog! <3
    http://jellysmoke00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. prześliczne zdjęcia, wszystkie... aż nie ma co wybierać, które najbardziej się podobało :D
    ja podobnie mam teraz tydzień bicia rekordów, cudowne testy z dwóch lat, "bo szkoła tak chce" Opowiastki Prawdziwe (klik)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    ReplyDelete
  72. Te lakiery są przepiękne :o. Trzymam kciuki za twoje plany na wakacje :**

    http://agnieszkaboczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. ślicznie wyszłaś na zdjęciach, świetny outfit ;))))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Tak, te twa tygodnie to totalna masakra: sprawdzian za sprawdzianem, kartkówki, wypracowania, poprawy ... No ale niedługo czerwiec i całkowity luz (?)
    Piękne zdjęcia i ciekawe 'łupy' !
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Piękne zdjęcia! A co do szkoły - ja też KOMPLETNIE straciłam zapał :D

    ReplyDelete
  76. Bardzo ładne zdjęcia, sukieneczka którą masz jest bardzo wiosenna, ładna :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Przepiękne zdjęcia. Sukienka także, tak pokazująca że jest wiosna i w ogóle... :))
    http://anonimowaa12.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. śliczne te zdjecia :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Haha, u mnie z angielskim nie jest za bajerancko jednak potrafiłabym się dogadać za pomocą machania rąk :D
    Śliczne zdjęcia! :*

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. przesliczna ta stylizacja i zjecia, bardzo ladne kolorki tych lakierow
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. U mnie też następny tydzień zapowiada się bardzo intensywny :(( Już mam tego dość, chcę wakacje!
    Ślicznie wyglądasz w tej sukieneczce :3
    Piekne zdjęcia! trzymam za Ciebie kciuki :D

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Ja mam teraz do nadrobienia kilka testów, ponieważ byłam na wymianie, a teraz jeszcze jestem chora, więc dojdą następne testy... po prostu cudownie! :D
    Śliczne zdjęcia!

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  83. Super zdjęcia. Gdzie je robisz? Super sceneria.

    jullia-julia.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. ♥ przepiękne zdjęcia ♥ cudowne kolory tych lakierów ♥ http://mojezyciemojaprzygoda.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  85. Jeżeli chodzi o Anglię, to w tym roku jadę na kurs językowy Londyn i okolice ♥ no zdecydowanie, będziesz miała i masz dużo do roboty! Dasz radę, wierzę w Ciebie!:) A jak coś, to zawsze możesz na mnie polegać :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. super wszystkie lakiery te które pokazujesz posiadam u siebie i bardzo ci je polecam :)
    http://ejwaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. Świetne zdjęcia! :)

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com


    ReplyDelete
  88. Śliczne kolory lakierów :*
    Cudowne zdjęcia jak i sukienka *.*

    http://day-positive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Stylizacja jest na prawdę piękna, od razu przynosi na myśl wiosnę :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Przepiękne zdjęcia!
    http://fire-of-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. Sukienka rzeczywiście jest śliczna. Bardzo podobają mi się wiosenne fotografie :)

    Message to you (klik!)

    ReplyDelete
  92. Ale cudowne zdjęcia! jakim aparatem robione? Poszukuje aparatu, więc proszę o opinię:)
    zapraszam do siebie http://ladynans.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Genialne zdjęcia, zazdroszczę talentu i urody ♥
    Ps. mam taki sam blat w kuchni :"D

    ReplyDelete
  94. Śliczna sukienka, aż czuć wiosnę.
    Robisz naprawdę cudowne zdjęcia :)

    http://oliviablack01.blogspot.com/

    ReplyDelete
  95. Jejku jakie piękne zdjęcia! x
    littleeeyore97.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Świetne zdjęcia! Takie kolorowe ♥
    cheeckered.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. Cudna sukienka! Śliczne zdjęcia! <3 <3 <3

    http://marllenablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  98. Replies
    1. No co?

      basiaabloog.blogspot.com

      Delete
  99. Ślicznie wyglądasz, a jakość zdjęć to istne cudo :)

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA