03 May 2015

Spring OOTD

Hejo. Skończyłam właśnie jeść wiosenną kolacjyję - kanapeczkę ze szczypiorkiem w roli głównej (mama ostatnio kilogramami sypie szczypiorku gdzie popadnie, ale zdrowy to trza jeść). Teraz muszę już tylko skończyć prace domowe i przygotować się do szkoły, popakować książki, zeszyty... no i nastawić się mentalnie. Jednak po każdej przerwie, nawet takiej krótkiej nic się nigdy nie chce. Może tylko poza siedzeniem w piżamce do póki nie będzie trzeba wyjść z domu pokazując się ludziom w jakiejś przyzwoitszej kreacji. ;))
W sumie zostało mi już tylko parę zaliczeń, jakiś poprawek, a na koniec projekt. Naprawdę zazdroszczę wszystkim, którzy robili go w drugiej klasie, od razu o połowę obowiązków mniej. Narzekać i tak nie ma co, bo jak się do tego przyłoży to całkiem fajna zabawa z tych projektów, najgorzej zebrać tyłki i zrobić cokolwiek w tym kierunku haha. 
Dzisiaj wstawiam zdjęcia dwóch wiosennych stylizacji. Dostałam nawet ochrzan od Karinki, że zdjęcia do bluzy nie pasują tematycznie do stroju, więc możecie się spodziewać w weekend jakiejś porządniejszej sesji. Oczywiście z Karinką jako fotografem, no no grubo będzie coś czuję. xd
| spodnie, buty - H&M | torebka - house | kurtka - New Yorker | bluza - klik (klikniecie? :D)
| kurtka dżinsowa, torebka - house | buty - Ryłko | sukienka - klik (klikniecie? :D)
W zeszłym tygodniu doszła mi paletka z cieniami i naprawdę, nie mogę się od niej oderwać. W kółko smaruję coś na tych moich biednych oczach.. kurde muszę się ogarnąć, bo jeszcze trochę i odpadną. :c Ale, że tak długo kombinowałam to pokazuję pomysł na fajny, lekki make up. Niedługo spróbuję też wymyślić coś bardziej żywego i kolorowego! :D
Na zewnętrzną część powieki położyłam waniliowy cień (motylkiem zaznaczyłam kolory, które używałam). Natomiast ciemniejsze na wewnętrzną część, najciemniejszy odcień brązu dodałam w zewnętrznym kąciku oka. Później tradycyjnie namalowałam kreskę, użyłam tuszu i błyszczyku lub jasnej szminki. :D
A tak poza tym, skoro wiosna przyszła to i w blogosferze się głośno zrobiło, a czo za tym idzie.. tum tum.. robim niespodziankę! Wczoraj zostałam włączona przez dziewczyny, Anię, July, Eniią, WeronikąOliwką  i Steffy do takiej mega sympatycznej akcji. c:
A więc.. jeśli chcecie wziąć w niej udział do 22 MAJA na adres filmikblogerzy@wp.pl wysyłajcie filmik, w którym przedstawicie się, powiecie z jakiego bloga jesteście (wysyłając dajcie linki do blogów). :D
Można wysłać też zdjęcie np. z kartką i napisem, ale wiadomo filmik będzie taki fajnowszy, no i miło będzie Was usłyszeć, zobaczyć i w ogóle (ja też będę tam gadać hehe). :3
 Będzie super jeśli się przyłączycie, dla początkujących osób też bardzo fajna sprawa! 

No i pozdrawiam wszystkie dziewczyny z niespodzianki, jak czytam konfę to non stop płaczę ze śmiechu XD

116 comments:

  1. śliczny ootd <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. jak cudownie wyglądasz<3

    http://jugii.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mi przerwa majowa minęła błyskawicznie i teraz nie mam najmniejszej ochoty wracać do szkoły. Śliczne zdjęcia a sukienka mega, kliknęłam :D My projekt mamy robić właśnie w drugiej klasie.

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. o ja niestety też muszę zrobić ten projekt,cudowne zdjęcia
    http://julie-s-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mi też po każdej dłuższej przerwie niż 2 dni kompletnie nic się nie chce... :D.
    Stylizacje śliczne, no i czekam na następne! :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    ReplyDelete
  6. Śliczne outfity jak i zdjęcia. Widzę że nie tylko moja mama ma szczypiorkową obsesje haha.
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Kocham twoje zdjęcia, oczywiście poklikałam w linki, szczególnie spodobała mi się sukienka od Sheinside :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. cudowne są te stylizacje ;) ale 2 bardziej mi się podoba ze względu na tą piękną sukienkę ♥
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Chyba każda mama używa teraz wszędzie szczypiorku xd ładne outfity ;) zapraszam do siebie ;) werczik-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jaka ty piękna jesteś :) Ten 1 ootd jest cudny!
    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  11. Ja jestem właśnie w 2 gimnazjum i zrobiłam już projekt. Zdjęcia cudowne, naprawdę umiesz dobierać ubrania <3

    muczaandaska.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Akcja brzmi fajnie :D I śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia! Poklikane! zapraszam - kacper-podolski.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ale piękna jesteś! :*

    ReplyDelete
  15. Spokojna głowa, na pewno wyślę filmik XD !
    http://oleczka33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Sukieneczka jest prześliczna! Chyba sama muszę zaopatrzyć się w jakąś wiosenną sukienkę! :)
    Pozdrawiam i obserwuję twojego bloga jakiś czas! Jest genialny <3

    Mój Blog - KLIK!♥

    ReplyDelete
  17. Ale cudowne zdjęcia, bluza w niczym nie przeszkadza!
    A szczypiorku nigdy za wiele! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  18. Zdjęcia cudowne :) Sukienka i różowa torebka - genialne! A o takiej paletce, marzę już od dawna :(

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. ja akurat robilam projekt w 2 gimnazjum, wiec rzeczywiscie bylo to ulatwienie, ale aktualnie jestem juz w liceum i maj bedzie dla mnei naprawde bardzo luznym miesiacem, wiec sie ciesze!


    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  20. Ale ładny uśmieeech <3
    Tak bardzo pozytywnie (:
    Bardzo spodobała mi się ta biała sukienka i różowa torebusia! Są prześliczne! A make-up muszę wypróbować na moich oczach :D
    Na moim blogu nowy post- sezon na rolki rozpoczęty! Serdecznie zapraszam! :)
    martaiblog.blogspot.com <-KLIK

    ReplyDelete
  21. Sliczne stylizacje obydwie!:)
    Nagram filmik i przesle niedlugo, pewnie w weekend:*

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Boskie zdjęcia jeju Julka, czemu jesteś taka ładniusia czo? :c
    My na szczęście projekt gimnazjalny mieliśmy w 2 klasie, chociaż to z głowy!
    Zapraszam do mnie, świeży start
    ♥Przemyślenia Arbuza ♥

    ReplyDelete
  23. Pięknie wyglądasz, jesteś śliczna :) Poklikałam w linki!
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    ReplyDelete
  24. Piękna sukienka! Pomysł z akcją wydaję się być ciekawy ^^
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  25. Ja wysłać filmiku nie wyślę,ale pomysł macie naprawdę dobry ;p Pięknie wyszłaś na zdjęciach , zazdroszczę urody !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ja na szczęście mam jeszcze wolne bo u nas w szkole piszą matury. Nie wiem jak się pozbieram potem do szkoły.
    Śliczne zdjęcia :>
    http://blog-weryy.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ślicznie wygladasz! zdjęcia sa cudoen jak zawsze :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ja kocham szczypiorek i raczej wezmę udział w akcji. Super to wymyśliłyście :)
    www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. ostatnio kupiłam taką jasną jeansową kurteczkę, od zawsze mi się podobały, ale jakoś nie było okazji kupić, ale już mam i jestem baardzo zadowolona, niedługo wstawię z nią zdjęcia :)

    ReplyDelete
  30. Ja projekt robię w maju, a jestem w pierwszej gimnazjum, ale przynajmniej będę mieć już go z głowy! Uwielbaim kanapki ze szczypiorkiem :)
    Piękne zdjęcia jak zawsze wyszłaś ślicznie :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  31. Śliczne zdjęcia, zresztą jak zawsze ;*
    Pomyślę nad tym, aby wysłać filmik lub może chociaż zdjęcie, bo wydaje się być ciekawie :D
    Pozdrawiam gorąco ;)
    kalaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Świetne zdjęcia, świetna jakość! :D Ja mam jeszcze trzy dni wolnego, ponieważ u mnie w szkole jest też liceum, a więc matury :D Ja projekt robię teraz - w 2 klasie gimnazjum, i ponoć to lepiej niż w 3 klasie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. piękne zdjęcia, takie delikatne!
    http://jtere.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Wyglądasz jak księżniczka <3 O jeju :o
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  35. Cudowne stylizacje! Udział w akcji na pewno wezmę, ale muszę jeszcze rozważyć czy mam na tyle odwagi, żeby nagrać filmik :D :*

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Pamiętam, że miałam mnóstwo frajdy przy projekcie edukacyjnym w gimnazjum:)
    Ja mam wolne do środy, uff
    Mam bardzo podobną paletę:))

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  37. Ja projekt już mam dawno za sobą ale miło go wspominam :D
    Bardzo ładna stylizacja jak i zdjęcia, a nad tą akcją muszę się zastanowić ale raczej wolałbym zdjęcie :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Prześliczne stylizacje!
    Pięknie wyszłaś na zdjęciach <3

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  39. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Dla mnie projekt to była masakra, moja grupa go prawie zawaliła, jeszcze dzień przed pokazem robiłam prezentację, bo moja koleżanka wszystko olała :p śliczne zdjęcia! <3
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Przepiękne stylizacja! Wiosna prełną parą
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Uwielbiam kanapki ze szczypiorkiem! :) Śliczne stylizacje i zdjęcia.
    Spróbuje nagrać filmik, ale znając mnie coś nie wyjdzie, haha :D
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. ładne zdjęcia :) i cudowny kolor lakieru na paznokciach :o
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Świetne outfity. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Dzięki twoim radom ja projekt napewno zrobię w drugiej klasie, haha. Długo wyczekiwałam tego postu i bardzo mi się podoba. Ze stylizacji zachwycila mnie sukienka! A co do tej akcji to moze sprobuje, haha. Pozdrawiam!:*
    tinyluucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Poklikałam

    Pozdrawiam :)
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. U mnie projekt gimnazjalny poszedł z łatwością, szybko go zrobiłyśmy i został nam zaliczony :D Śliczna stylizacja i zdjęcia *o*

    Mój blog~klik!

    ReplyDelete
  48. Chętnie włączyłabym się do tej akcji, pomyślę nad tym :) Nadal robicie w szkole projekty? Ja chyba byłam pierwszym rocznikiem, który to praktykował - pamiętam, że zamiast jednego zaliczeniowego, zrobiłam aż 3 projekty - ambitnie haha. Paletka prezentuje się świetnie, też muszę sobie jakąś nową sprawić. Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  49. Mnie tak tam wszystko do siebie pasuje, piękne, wiosenne zdjęcia :) Zakochałam się w białej sukience, do których ostatnio mam słabość. Ślicznie w niej wyglądasz :)

    ReplyDelete
  50. wersja katana+sukienka cudowna! i idealnie dobrane tło<3

    ReplyDelete
  51. Śliczne te zdjęcia, zresztą jak zwykle ! c:
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  52. Super post i bardzo ladne zdjecia! :)
    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    ReplyDelete
  53. Świetne stylizacje! :)
    Ja robiłam projekt w drugiej i bardzo się cieszę, że mam to już za sobą :D

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  54. Prześlicznie wyglądasz, cudowne zdjęcia :*
    Chętnie wezmę udział w tej akcji, postaram się już w tym tyg przesłać filmik :D

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    ReplyDelete
  55. jak zawsze śliczne zdjęcia :)
    differentdiamond.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Piękne stylizacje :**

    http://agnieszkaboczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Śliczne stylizacje i zdjęcia! *.*
    Ja też nie mogę się do niczego zabrać wiec... witaj w klubie XDD Myślę, że przyłączę się w jakiś sposób do akcji :3
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  58. Ja też zawsze nawet po weekendzie nie mogę się przestawić na tryb szkolny :D :/ Śliczne zdjęcia :*
    http://jullia2452.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się sukienka i torebka! <3
    Ja niestety jestem zbyt wielkim leniuchem by zabrać się za projekt w drugiej klasie, dlatego niestety zostawiłyśmy go na trzecią... ;P

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    ReplyDelete
  60. Cudowne zdjęcia. Strasznie bym chciała wybrać się z tobą na zdjęcia. Jesteś prześliczna!
    Jak znajdę czas na nakręcenie filmiku to chętnie sie dołączę. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Śliczne zdjęcia, outfity też fajne :)
    Jestem ciekawa co to za niespodzianka tak dokładniej, może wezmę udział :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  62. Stylizacje oby dwie świetne
    Czekam na kolejne zdjęcia :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. jaka śliczna sukienkaa ! *.* I zdj prześliczne :)
    zajrzyj

    ReplyDelete
  64. Zdjęcia przecudowne jak zawsze:D
    Ale jestem ciekawa tą niespodzianką,chyba wezmę udział:)

    Pozdrawiam!
    sandraandmar.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. *póki, znowu ten błąd.
    Ja właśnie jestem w drugiej klasie i robię projekt, ale mam w grupie takie osoby, że ciężko jest się dogadać. Miałyśmy go oddać pod koniec kwietnia, ale one wszystko zabrały a mi nic nie wiadomo... No cóż, bywa.
    Bardzo fajne pomysły na strój, a Karina zrobiła super zdjęcia! :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Śliczne stylizacje i zdjęcia, oczywiście poklikałam w linki! :) Bardzo podoba mi się ta sukienka, jest piękna :) Ja mimo że jestem w drugiej klasie projekt mam już za sobą, ponieważ u mojej nauczycielki na polskim projekt jest obowiązkowy. Co do akcji to super sprawa, może też się wkręcę :) Życzę miłej i owocnej pracy nad projektem! :*
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  67. Bardzo miły post, cieszę się,że trafiłam na Twojego bloga :D
    Ta paleta cieni mnie przekonuje, chyba się ww nią zaopatrzę.
    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. śliczna stylizacja, w tej akcji na pewno wezmę udział

    http://dorooothy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Zdjęcia bajeczne. Takie wiosenne, lekkie i kolorowe. Miodzio. A paleta cudowna, tym bardziej, że z moimi ulubionymi odcieniami <3333 Skąd taka i jaka była jej cena? :3

    ReplyDelete
  70. Cudowne zdjęcia!!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    ReplyDelete
  71. Śliczne zdjęcia. ;)
    http://swiatoczamijulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Jeju boskie zdjęcia. Ja tam lubię szczypiorek ((:
    http://marrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Cudne zdjęcia, świetne stylizacje! W ogóle superaśny blog, mój ulubiony! <3


    marllenablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Wszystkie zdjęcia są prześliczne,ale 11 najnajładniejsze :)
    jeśli komuś się nudzi to może zaglądnąć :)
    fibely.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. jak zwykle prześliczne zdjęcia ! Super kolory i te kwiaty !!! ♥♥

    ✿ewaskoczen.blogspot.com✿- kliik!

    ReplyDelete
  76. Haha, moja mama ostatnio też wszędzie rzuca szczypiorek i inną zielonkę xd
    Ślicznie wyglądasz! Uwielbiam Twój styl <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Ja projekt zrobiłam w tym roku,, w drugiej gimnazjum ^^
    Cudowne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. śliczne stylizacje :))

    ReplyDelete
  79. haha no szczypiorku nigdy za wiele haha śliczne zdjęcia ale w końcu komu ja to mówię haha, poklikałam po 15 razy w oba linki (taa Belson się wykazał :p) haha no co by tu powiedzieć - mam dla ćb niespodziankę jak przylecisz :D :D :D kurcze nadal do mnie nie dochodzi że tu przylatujesz aaaaa :D :D :D :D :D :D :D :D haha no taki mały wyprysk szczęścia dobra lecę spać bo jutro mam egzamin z Anglika :/ paaaaaaaaaaaa :********************* haha

    ReplyDelete
  80. Co tam bluzy nie pasują jak pasują! Są śliczne! <3
    Sukienka + ta kurtka - zakochałam się:)
    Jedz szczypiorek jedz haha :D
    Czekam na kolejną sesje!
    +poklikałam :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. wszystko pasuje :) super post , poklikalam

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    ReplyDelete
  82. Ja uwielbiam szczypiorek, haha. :D
    Śliczne zdjęcia, zakochałam się w tej sukience! :)
    http://ala--blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. jaka ty jesteś śliczna <3 najpiękniejsza jak dla mnie jest ta sukienka :)
    http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/ - zapraszam :)

    ReplyDelete
  84. Bardzo wiosenna stylizacje! Szczególnie podoba mi się sukienka z elementami koronkowymi- cudna! <3
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  85. http://surprisinggirls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Przepiękne zdjęcia tak jak i torebka w której się zakochałam
    Pozdrawiam
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. Fajna akcja :) Chętnie wezmę udział ! Zdjęcia jak zawsze idealne!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  88. Fajne zdjęcia :)) Ja już mam na szczęście projekt zrobiony, powodzenia w Twoim :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Bardzo fajne wiosenne stylizacje
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Moja przerwa nadal trwa, cudna sukienka :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. sliczne stylizacje i zdjecia
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. Fajna sprawa z tym filmikiem. Może nawet wezmę udział! Bardzo podoba mi się paleta. Jakaż to? :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. śliczna stylizacja! bardzo pozytywne zdjęcia :33
    Mój blog--KLIK

    ReplyDelete
  94. Po przerwach od szkoły nigdy mi się nie chce wtedy tylko mam ochotę okryć się kocem i leżeć całymi dniami!

    ReplyDelete
  95. Przecudowne zdjęcia! Wyglądasz genialnie :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    ReplyDelete
  96. Stylizacje świetne! Życzę Ci powodzenia na projektach, ja na szczęście mam to już za sobą :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. Cudowne zdjęcia! <3 Ja projekty gimnazjalne robiłam w drugiej klasie :)

    HAPPINESS BLOG

    ReplyDelete
  98. Ja projekt robiłam teraz - czyli 2 klasa
    Fajna ta paleta!
    Muszę sie zabrać za robienie tego filmiku!
    Super post!
    Zapraszam do mnie- za każda obserwcję sie odwdzięczam
    seecreetivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. No ja właśnie kończę swój projekt i jestem mega dumna, że w przyszłym roku będę miała spokój. :)
    Super zdjęcia.

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  100. Genialne zdjęcia, jak zawsze <3 Myślę, że przyłącze się do tej akcji :)

    ♥ Julia Blog - Nowy post! KLIK ♥

    ReplyDelete
  101. Genialne zdjęcia! :* Z resztą jak zawsze! <3
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡ ✿Staying Strong✿[KLIK] ♡

    ReplyDelete
  102. właśnie wysłałam filmik :)
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  103. Ja na szczęście projekt zaliczyłam już w drugiej klasie :)
    Świetny outfit! Aż czuć tę wiosnę, jak patrzy się na te zdjęcia ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  104. Kanapka na pewno była pyszna. Super outfity, sukieneczka super. A co do projektu to ja robię go właśnie w drugiej klasie, robimy stronę internetową o turystyce naszej miejscowości ;D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  105. Ja też często jem szczypiorek, śliczne zdjęcia, najbardziej mi się podobają te na których jest ten śliczny płotek..

    blogmalolaty.blogspot.com

    ReplyDelete
  106. śliczne zdjęcia, ja tam lubie kanapki z serkiem i szczypiorkiem :)
    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  107. Śliczne zdjęcia Julka :D promieniejesz :)
    differentdiamond.blogspot.com

    ReplyDelete
  108. Cudowne zdjęcia :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA