31 May 2015

Start with something new

Hej. Zmiany, zmiany, zmiany! Może nie takie diametralne, czy wyjątkowo drastyczne, ale są. Właśnie tego potrzebowałam. Taki trochę skok do zimnej wody w upalny dzień. Już od jakiegoś czasu, czułam jakby cały mózg postanowił mi wyparować, nie pozostawiając nawet troszeńkę pomysłów... czegokolwiek. 
Teraz powiedzmy, że wracam, później znikam na tydzień z racji wycieczki, no i znów się pojawię, żeby tak oficjalnie ogłosić wakacje. Jeszcze nie te właściwe, ale chyba wiecie o co chodzi. Można powiedzieć, że kiedy w szkole zaczynają się seanse filmowe, to szkoła nagle przestaje istnieć. Potem pojawia się tylko coś na jej wzór, odbieramy świadectwa i na te dwa miesiące udajemy, albo naprawdę wyrzucamy takie słowo z naszego słownika. Jeej właśnie na ten moment czekam, pewnie nie jedyna! Na razie, jeszcze ostatni sprawdzian w tym roku... i ostatnia wycieczka z klasą. :c
Zanim nastąpi ten wstęp do wolności, pozwoliłam sobie trochę odświeżyć wygląd, zresztą nie tylko bloga, ale też pokoju
Niedługo zacznę wprowadzać do tematyki parę nowych rzeczy i takich ciekawszych postów. Myślę, że w dużej mierze ułatwi mi to nowy obiektyw, który zobaczycie już niedługo. Póki co muszę trochę na niego poczekać, jak na złość w żadnym ze sklepów nie był dostępny. :') 
Jedną z nowości jest też instagram, hoho wreszcie go założyłam! 

Dokładniej opiszę wszystko w kolejnym poście, będziecie mogli zobaczyć lekko odświeżony pokój i inne nowości! :D A póki co proszę się wygodnie rozsiąść w fotelu i zapraszam do oglądania sesji wykonanej przez mojego wybitnego fotografa - Karinkę. Drugiego takiego nie znajdziecie. XD
Małe zmiany nastąpiły w kartach bloga, także zapraszam! 

127 comments:

  1. Przepiękne zdjęcia <3

    Zapraszam: Mój blog

    ReplyDelete
  2. jaki cudowny nowy wygląd! :) zmiany są dobre. ładne zdjęcia! :)
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Piękny bokeh na zdjęciach :)
    Już nie mogę się doczekać postu dotyczącego zmian w Twoim pokoju !
    Udanej wycieczki !
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo podoba mi się nowy wygląd! Cieszę się, że założyłaś ig. <3
    aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczny nowy design! Piękne zdjęcia :)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
  6. Też z niecierpliwością czekam na wakacje. Nowy wygląd bloga jest przepiękny, szczególnie nagłówek! Co do Instagrama - nareszcie! Mam nadzieję, że zdjęcia zamieszczane tam będą tak samo świetne jak te na blogu :D

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. niesamowite zdjęcia, faktycznie fotograf zdolny! :)
    Czekam na resztę zmian bloga- zapowiada się świetnie.
    szejnervanessa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. przepiękne zdjęcia i sukienka ;)

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładne zdjęcia i super wygląd bloga! :)

    ReplyDelete
  10. Wow, nie spodziewałam się takich zmian! Bardzo mi się podoba nowy wygląd :)
    Cudowna sukienka <3

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  11. Super zdjęcia, a to czwarte najlepsze :D Design jest cudowny i bardzo oryginalny! :)

    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  12. desing śliczny !
    zdjęcia również :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajnie i śliczne zdjęcia. Kolejny super design, naprawdę bardzo ładny i masz talent w ich robieniu. Pozdrawiam i zapraszam

    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  14. Zazdroszczę wycieczki klasowej. Ja na ostatnią wycieczkę gimnazjalną z moją klasą niestety nie mogę jechać. ;c
    Piękne zdjęcia! Cudowna sceneria no i sukienka w moim ulubionym kolorze! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  15. oo bardzo podoba mi sie nowy wyglad i urozmaicenie zdjec w poscie, wczesniej wiekszosc (o ile nie prawie wszystkie) byly w poziomie, a teraz sa i laczone i pionowe, bardzo mi sie podoba! :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Chociaż nigdy nie było tak, że zdjęcia były wszystkie lub prawie wszystkie poziome, zdarzało się ale sporadycznie ;).
      No, ale meega się cieszę, że się podoba :*!

      Delete
  16. Wow! To dlatego nie mogłam wejść na twojego bloga? hahah a ja już się zastanawiałam co się stało! Genialny nagłówek, design, wszystko! Śliczne zdjęcia i bardzo fajna stylizacja ^^ Już lecę na twojego insta ♥
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  17. Jakie cudowne zdjecia! ja tez niedlugo na ta ostatnia wycieczke jade. ;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Super,że i u ciebie pojawiły się zmiany! Śliczny design :)
    Julajulia.blogspot.com
    Zapraszam na konkurs!

    ReplyDelete
  19. Każdy potrzebuje małych zmian raz na jakiś czas :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Naprawdę wspaniały wygląd 😃
    Każdemu przydają się takie zmiany.
    Piękne zdjęcia i sukienka ❤
    Mam tylko jedno pytanie, kiedy będą wyniki konkursu, który organizowałaś razem z Sarą?
    everything-by-me.blogspot.com.

    ReplyDelete
  21. zmiany jak najbardziej na tak! udanej wycieczki ;) pięknie wyglądasz :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Świetny wygląd bloga ;) zazdroszczę Ci ze potrafisz sama zrobić, ja się na tym wgl nie znam ;/ Zdjęcia jak zawsze cudowne;)

    wercz werczik-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Zazdroszczę wycieczki klasowej! :) Śliczne zdjęcia, a nowy wygląd bloga cudowny. I świetnie, że założyłaś instagrama.
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  24. Świetny design, zazdroszczę wycieczki. Kto ci robi zdjęcia? :'(

    ReplyDelete
  25. Chyba każdemu by się zmiany przydały :)
    Śliczne zdjęcia :)
    http://anonimowaa12.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładne zdjęcia , super sukienka♥
    Zapraszam - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Zmiany bardzo na plus! Cudne zdjecia <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Bardzo ciekawy post ;)
    http://myliveontheblog.blogspot.be/

    ReplyDelete
  29. Cudowne są te zdjęcia <3 A wygląd mi się osobiście bardzo podoba, zresztą każdy twój wygląd mi się podoba, ponieważ zawsze masz coś innego niż wszyscy :)

    this-annie.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. śliczne zdjęcia, mój blog też przeszedł zmiany

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Jeej, tyle zmian! Design oczywiscie prześliczny, od razu kojarzy się z nadchodzącym latem :D
    Fotograf rzeczywiście najlepszy, juz nie mogę doczekać się zdjęć wykonanych nowym obiektywem :3

    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  32. Chyba każdy czeka na Wakacje :D świetny nowy wygląd <3 --- Mój Blog - klik! --- Taka piękna *-*

    ReplyDelete
  33. Jestem mile zaskoczona tą zmianą :) Bardzo ładny desing! :)
    http://swiatfaustii.pl/

    ReplyDelete
  34. Boże kochany jakie piękne zdjęcia,a nowy wygląd bloga przecudowny
    http://julie-s-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Świetny jest ten nowy design, byłam pewna, że będą pastele, a tu takie zaskoczenie! śliczne zdjęcia, czekam na więcej na Ig :D
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. śliczna sukienka!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Hej!!!
    podobnie jak ty nie mogę się już doczekać wakacji, a to że się zbliżają pokazały mi zabawy i filmy na hiszpańskim xd
    Co do zdjęć to są przepiękne, ale moim zdaniem to przede wszystkim zasługa modelki a na drugim miejscu fotografa :)
    Nie mogę się doczekać kolejnego posta i życzę udanej wycieczki ♥
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  38. A ja nie chce wakacji. Chyba jestem jedyną osobą. Muszę na miesiąc czasu pożegnać się z chłopakiem, nie lubie być w Polsce. :( Czeka mnie wiele spraw do załatwienia czyli pełno stresu. Nie nie nie.
    Wgl twój design jest prze-genialny!! Jest możliwośc kontaktu z Tb prywatnie i pomocy w designie? Dla mnie

    Mój Blog - KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pewnie, możesz pisać, jeśli będę potrafiła to na bank pomogę ^^

      Delete
  39. Wspaniałe zdjęcia, pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://doomilife.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. jaki to ten nowy obiektyw?:)

    ReplyDelete
  41. nowy design prześliczny <3 Zdjęcia też życzę udanej wycieczki

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    ReplyDelete
  42. Śliczny wygląd bloga, jest taki bardziej poważniejszy, bardzo mi się podoba.
    A zdjęcia jak zawsze cudowne :*
    mondialeenblanc.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  43. Śliczne zdjęcia. Nowy design - śliczny. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Jeju jakiś śliczny design *-*
    No i zdjęcia i w ogóle wszystko.
    Masz ogromny talent *-*
    http://dashy-chan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Nie mogę się doczekać zmian :D Nowy wygląd bloga - świetny!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  46. Ja muszę tylko do końca wyzdrowieć i zabieram się za zmiany u mnie! :) Achh już nie mogę się doczekać tych upragnionych wakacji! :D
    Zdjęcia i design - genialne :D ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  47. Piękna sukienka, magiczne zdjęcia :)


    madamechere.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Bardzo ładny ten nowy wygląd, przede wszystkim oryginalny i wyróżnia się , a to najważniejsze. Co do zdjęć to są naprawdę mega, a Twojego uśmiechu mogę Ci tylko pozazdrościć. W samych tych zdjęciach przekazłaś mi dużo pozytywnej energii, dziękuję :)
    Pozdrawiam,
    Margareta - klik

    ReplyDelete
  49. Bardzo podoba mi się nowy szablon bloga! - nowoczesny, prosty, z klasą. Brawo :)
    MÓJ BLOG - NOWY POST :)

    ReplyDelete
  50. Fajne zdjęcia i nowy design :)
    toria-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Nowy wygląd jest śliczny! No muszę przyznać, że fotograf się spisał, bo zdjęcia są cudne. Udanej wycieczki :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. bardzo podoba mi się wygląd bloga, te kolory *o*. zdjęcia naprawdę dobre!
    zapraszam do mnie http://jestemdi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Przecudowne zdjęcia *.* ładny nowy design
    http://wikiwojnar4.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Zazdroszczę, że pisałaś ostatni sprawdzian, bo ja ich mam jeszcze multum. Też wyczekuję wakacji i życzę miłej wycieczki! :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Ja też chciałabym zmienić design na blogu, a remont pokoju (nareszcie!!) miałam miesiąc temu! :D
    Śliczne zdjęcia! *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Bardzo ładny design - czekam teraz na 'posta pokojowego' :)
    Piękne zdjęcia - Pozdrawiam Karinkę :D
    Życzę udanej wycieczki :*
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Zatłukę Cię. PÓKI, PÓKI, PÓKI. Nie żadne mi tu stuki-puki, bo pukasz już tak kilka razy. PÓKI!
    Przyczepię się także do gadżetów. Nie usunęłaś ich tytułów, przez co niektóre są podwójne, a inne inaczej zatytułowane. Bałagan!
    Pochwalam za to, jak zwykle, zdjęcia. Mega do twarzy jest Ci w tym kolorze, do tego sceneria lasu w tle i jest bajkowo. Bardzo mi się podobają.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    Mój nowy blog książkowy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co ty za bzdury opowiadasz, jaki bałagan i jakie gadżety. Wszystkie tytuły są usunięte, żadnych podwójnych nie ma, więc zastanawiałabym się raczej nad tym czy przypadkiem nie masz jakiego problemu z kompem. U nikogo żaden taki problem nie wystąpił ;). Więc wyluzuj.

      Delete
    2. S-p-o-k-o-j-n-i-e!
      Problemów z kompem żadnych nie mam, ma się on dobrze i chodzi całkiem sprawnie. Może problem tkwi w przeglądarce. Ja używam Google Chrome, ale Ty możesz używać np. Firefoxa. A wiadomo, że często jest tak, że szablony wyglądają inaczej w różnych przeglądarkach.
      Tytuły gadżetów są jakby podwójne, a mianowicie : nad obrazem z napisem ''czytelnicy'' jest mały, różowy napis ''obserwatorzy''; nad napisem ''Jestem Julia.. [..]'' jest napisane ''o mnie(tekst); zaraz po ''zakaz kopiowania [...]'' jest puste pole zatytułowane ''menu(html)'';nad ikonkami społecznościowymi napis ''ikonki społ. (html). Mogę tak długo wymieniać. A to wszystko widać, nie jest tak, że tylko Ty masz to w układzie.

      Delete
    3. Taki tylko szczegół, że też używam chrome :'). A tytuły gadżetów są ustawione na 0px, inaczej też bym je przecież widziała. Nikt inny takiego problemu nie miał .
      Ale to nic, dobrze, że napisałaś. Już wiem o co chodzi, wystarczyło na spokojnie wytłumaczyć. Zmieniłam kolor na transparentny, więc u ciebie też powinno wszystko grać! :D

      Delete
    4. To w takim razie nie wiem, z czego to wynika. ;)
      Tak, u mnie też wszystko gra. :)

      Delete
  58. Świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com //////// KONKURS

    ReplyDelete
  59. Świetne zdjęcia, a takiego fotografa to rzeczywiście pozazdrościć :) .

    Pozdrawiam
    http://andzelapati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Też nie mogę doczekać się już wakacji!
    Nowy wygląd bloga jest genialny, tak jak i zdjęcia w poście. :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  61. Genialne zmiany. Nowy wygląd bloga jest cudowny ;*
    No i piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  62. Śliczna sukienka ;)

    ReplyDelete
  63. Ale cudowny wygląd bloga <3


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Super zmiany :) Jesteś piękna na prawdę :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Świetne zdjęcia! Ja też odświeżyłam pokój :) I straaasznie tęsknię za wakacjami!

    ReplyDelete
  66. Nowy wygląd bloga - boski. Zdjęcia bardzo mnie ujęły. Są przepiękne!
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  67. Śliczne zdjęcia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Mega wygląd bloga! Bardzo mi się podoba. A Ty ślicznie wyglądasz. (zresztą tak jak zawsze, ale csii)
    ♥Zapraszam na mojego bloga♥CLICK♥

    ReplyDelete
  69. Śliczna sukienka :)

    maddieloook.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Zdjęcia jak zawsze piękne! <3 Super masz fotografa Ci powiem! Super design!Zazdroszczę Ci! Ja jeszcze mam do napisania 5 testów! :D Już teraz żyje wakacjami :) Pozdrawiam kochana :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Dżizaaaaaaaas! Jaki piękny design i cudowne zdjęcia <3 !

    http://panonimix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Piękny ten nowy wygląd <3 Zdjęcia również śliczne, jak zawsze ;)
    jullia2452.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Nowy wygląd jest świetny! A zdjęcia perfekcyjne! :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. każdy z nas czasem potrzebuje zmian :) małe czy duże, nie ważne - ważne że są.
    wyglądasz przepięknie!!!

    ReplyDelete
  75. ajjj i wyczekuję wyników konkursu! Teraz mi się przypomniało, ze dobiegł już końca <3 ach!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będą już nie długo, no jakoś w weekend pewnie, bo musimy wszystko na spokojnie ogarnąć <3. Śliczne zdjęcie powysyłaliście i nie wiem jak tu się teraz zdecydować xd.

      Delete
  76. Świetny ten nowy desing bloga i piękne zdjęcia, bardzo ładna jest ta sukienka :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Świetne zdjęcia! Stylizacja po prostu idealna, a miejsce jeszcze lepsze. I do tego sam pomysł - bieganie i tak dalej. Super. <3

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Śliczne zdjęcia, jedynie angielski tytuł mnie razi i do niego się przyczepię. Piszesz po polsku i dla polaków więc po co udawać? Chociaż to prawda, że po angielsku wszystko brzmi lepiej, i ja też czasem grzeszę angielskimi tytułami. <3
    http://onlystupidkid.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piszę po polsku, ale mega lubię angielski i tytuły wpisuję w zależności od ochoty :D. Raczej nie udaję nic na blogu, także spokojnie :3!

      Delete
  79. Ja też kończę gimnazjum, a jutro mam bal i nie mogę się doczekać :D Ja do szkoły jednak będę dzielnie chodzić do ostatniego dzwonka, haha, no i w końcu mamy też próby na zakończenie, więc trzeba być :)
    Śliczne zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  80. Świetne zdjęcia i bardzo ładny wyglad bloga ♥
    Zapraszam
    http://photographyinmylife00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Coraz bardziej idealnie jest u Ciebie <3
    Są już wyniku konkursu?
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  82. Nowy wygląd mnie normalnie powalił, śliczne zdjęcie na nagłówku. Chyba żadny design nie może być już lepszy!
    I kto powie, ze zmiany są niepotrzebne?
    Piękna sesja!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  83. Trzecie zdjęcie-idealne! Wygląda na prawdę świetnie. Każdy zawsze potrzebuje jakichś zmian, nawet maleńkich.
    Stylizacja i wygląd super. Jedyne o co chciałabym Cię prosić to nie używanie tylu emotikonek. Jeśli używasz w poście to sporadyczniej lub po prostu nie stawiaj po kropce i spacji bo aż razi! To już Twoja decyzja jak postąpisz, ale mówię Ci tylko, że razi mnie to kiedy czytam i jakoś przeszkadza :)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com/2015/06/dzien-dziecka-z-intercity.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emotikony to dość dyskusyjna sprawa, jedni gadają, że ma być po kropce, inni, że przed. Dotychczas pisałam przed, tak jak mówisz, ale przyczepiono się do mnie, że to nie poprawnie, jak tak mogę , muszę zmienić i tak dalej. Więc to po prostu indywidualna sprawa :p
      Nie wycofam ich i raczej nie jestem wstanie jakoś mocno ograniczyć, bo w końcu mam tu być sobą, a lubię je stawiać, w jakiś sposób są takim pisanym zamiennikiem emocji. Mam nadzieję, że może nie będzie to aż tak razić i dasz radę czytać :*.

      Delete
  84. Łał ten wygląd nowy jest świetny, kocham twoje zdjęcia a zwłaszcza włosy :) zazdroszczę
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Myśle ,że twuj blog jest bardzo fajny ty jesteś bardzo sympatyczna więc odnos sukcesy.

    Zapraszam do mnie : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  86. Cudowne zdjęcia. Czekam na nowy pościk! :)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Już tam bardzo chcę wakacjee! :D
    Śliczne zdjęcia, jak zawsze z resztą.

    soylena.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  88. Piękne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Jejku... Twój blog wygląda wspaniale! A zdjęcia jak zawsze świetne!
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  90. Jesteś megaurocza ♥ Też chcę wakacje, a potem do gimnazjum! :D

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. Każdemu czasami przyda się trochę zmian. Na Twoim blogu wypadły one świetnie ^^
    Co prawda na moim laptopie jest troszkę problem z wyglądam kart ale i tak mega mi się podoba ♡
    Śliczne zdjęcia!

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  92. Czy ty musisz być taka śliczna?! haha :D
    Cudowne zdjęcia a design po prostu genialny, ja nie wiem jak ty to robisz :)
    Oczywiście obserwuję na ig :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    ReplyDelete
  93. Nowy wygląd bardzo mi się spodobał. Ja już jestem po wycieczce i ostatnich sprawdzianach i jestem bardzo zadowolona. Teraz tylko czekam na wakacje :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. Wow jestem zachwycona zmianami! :D Piękny nowy design ♥ Zdjęcia cudowne a ty jak zwykle przepiękna, kurde, zaniżasz mi samoocene XD

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    ReplyDelete
  95. Strasznie podoba mi się Twój nowy design! Jesteś mega utalentowana :*

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie! Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Fantastyczne zdjęcie w nagłówku :D

    ReplyDelete
  97. Haha, ostatnie zdjęcie najlepsze :D
    Czasami człowiek potrzebuje zmian ;)) Cudowny ten nowy nagłówek!
    Jejku, już nie mogę się doczekać wakacji! ten czas kiedy szkoła przestaje istnieć :D
    cudowne zdjęcia <3 Pięknie wyglądasz w tej sukience!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Cudowne zdjęcia! Takie inne, lepsze :*
    cheeckered.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. Julcia, masz ode mnie follow na instagramie B))

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  100. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  101. Zdjęcia są cudowne, zakochalam się :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  102. Świetny design, jeju jak mi się podoba! A zdjęcia jeszcze piękniejsze! :)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam! http://wicked-woonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  103. Ślicznie wyglądasz!
    Szalone zdjęcia! :D
    Pięknie!!!
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡ ✿Staying Strong✿[KLIK] ♡

    ReplyDelete
  104. sukienka jest piękna i na dodatek ma cudowny kolor <3

    ReplyDelete
  105. sliczne zdjecia ja tez nie moge doczekac sie wakacji
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  106. Zainteresował mnie Twój blog! Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  107. Po 1. Zdjęcia są cudowne, pozdrów Karinke!
    Po 2. Design jest po prostu... yhdyhsyhyendjksblfyi <3
    Po 3. Ty też kochasz zmiany tak bardzo jak ja :D ?
    http://oleczka33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  108. Zmiany są potrzebne :-) naprawdę śliczne zdjęcia<3
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  109. Cudowne zdjęcia ;)

    http://immhfashionblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  110. Przepiękne zdjęcia ♥
    Zapraszam na swojego bloga, dopiero zaczynam: http://pinkshadowofsoul.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA