17 May 2015

Trochę wiosennych porządków!

Hej. Dzisiaj dopadła mnie jakaś wiosenna atmosfera i najchętniej zrobiłabym jakieś ogromne wiosenne porządki. Zabrakło niestety trochę czasu, ale nie wiem, może w końcu zdarzy się jakiś cud i nie wiem, nagle mi się doba poszerzy. xd W tym tygodniu mam projekty, a później bal (na który w dalszym ciągu nie znalazłam sukienki, może być ciekawie...), więc takie plusy, że przez 2 dni będę mieć faktycznie jakieś lekcje. 
Noo, ale nie o tym! Całego pokoju nie zdołałam posprzątać, oj a przydało by się.. ale dobre i kosmetyki z moją 'toaletkę', o ile w ogóle można to tak nazwać. :D Większość widać na zdjęciach, myślę, że całkiem fajny pomysł dla tych, którzy nie mają miejsca na jakiś specjalny mebel z lutrem. Może tym postem, dam komuś kopa do porządków haha!
Zdarza się, że przez większość tygodnia jestem u babci, więc mam po prostu kosmetyczkę do której wkładam wszystkie te rzeczy potrzebne na co dzień. Dzięki temu tylko biorę ją rano do samochodu i nie muszę się pakować po sto razy dziennie. Z reguły mam tam wszystko tylko wrzucone na łeb i szyję, ale coś mnie wzięło na porządki. Zobaczymy ile się utrzymają. ^^
Zaczynajmy! Do takiej mniejszej kosmetyczki wkładam wszystkie kosmetyki do malowania, jakieś pudry, brązowy cień, kredkę, tusz eye-liner i inne takie. 
Do większej przeważnie kosmetyki do twarzy, kremy, olejki do włosów i takie regenerum do rzęs. Później wszystko ładnie razem pakuję i póki nie otworzę jej ponownie wszystko gra. :p 
Nie mam jakiejś większej toaletki, bo mogłabym sobie ją wstawić jedynie na sufit, także większą część takich 'toaletkowych' rzeczy trzymam w koszykach, nie no na bogato.. ja wiem. Jeśli ktoś podziela mój los, to możecie podpatrzeć jak to tak w miarę zorganizowałam. Produkty z poza kosmetyczki używam rzadziej, więc jest szansa, że trochę mi się porządek utrzyma. W końcu wiosna, więcej wolnego, to mogę trochę wystopować. Powinnam zdążyć odkładać wszystko na miejsce. :')
No więc, błyszczyki, pomadki powkładałam do szklanki. Przynajmniej już nie latają po pudełku :D.
Udało mi się też odkryć Amerykę i zaczęłam związywać te rzadziej używane, mniej przydatne kredki do oczu, korektory itd. gumką do włosów. Noo to jak widać robi się już porządek! :D
 W drugim koszyczku trzymam różne rzeczy do włosów i paznokci oraz niektóre bransoletki. Udało mi się trochę usiąść i przeglądnąć część lakierów, w zasadzie na drugi rok już większość się do niczego nie nadaje. :c
Kiedy drugi koszyczek został przemeblowany, posprzątany i nieco zorganizowany, przeszłam do małego przemeblowania. Więcej będzie widać ciut niżej. :D
Na koniec ułożyłam parę perfum i pozmieniałam dodatki. Haha chyba, już chcę więcej czasu wolnego, żeby usiąść spokojnie i zrobić jakieś większe zmiany w wyglądzie pokoju. Serioo, dawno nic się tu nie zmieniło i aż mnie nosi. c:
| spódnica - klik (klikniecie?) :D |

Hah przepraszam, że tak chaotycznie. Wraz z odrobiną wolnego na bloga wejdzie parę nowych rzeczy, no i nowy wygląd! Ale muszę jeszcze trochę poczekać, no i przygotować wszystko... a z cierpliwością to u mnie krucho i najchętniej zrobiłabym od razu. xd

110 comments:

  1. Świetnie to wszystko wygląda. Już czekam na nowy wygląd!!
    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  2. Też przydałyby się u mnie jakieś drobne porządki, czekam tylko aż piękna pogoda mnie do nich natchnie :)

    ReplyDelete
  3. Ja ostatnio zrobiłam takie porządki w toaletce i w końcu mam wszystko ładnie zorganizowane i poukładane (ciekawe tylko jak długo to wytrzyma) :D
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja lubię sprzątać, ale jak to tyczy się szafy to tylko siadam i płakać się chce. Za dużo wszystkiego :) I zawsze szkoda coś wywalać więc w moim pokoju jest pełno wszystkiego. W tekście zauważyłam błąd 'puki' więc szybciusio popraw :) ps. kliknęłam i miło mi będzie jak się odwdzięczysz :)

    ReplyDelete
  5. Używam większość tych kosmetyków i naprawdę są mega :)

    Zapraszam: Mój blog

    ReplyDelete
  6. ja bardzo czesto zabieram sie za porzadki, zwlaszca kosmetkow, ale po 2 dniach i tak wszystko lezy tak, jak bylo haah

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  7. Fajne pomysły na organizację kosmetyków, też muszę porobić porządki :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Kliknęłam :) super ta spódnica :) Czekam na nowy wygląd, na pewno będzie ładny tak jak ten :)

    http://werczik-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Od kiedy pamiętam, zawsze chciałam mieć toaletkę, ale w moim pokoju, także postawiłabym ją jedynie na suficie, haha!
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. No mi takiego kopa dałaś :D U mnie też przydałoby się trochę porządków, chociaż ostatnio wygrzebałam wszystko z szafy i zrobiłam porządki. Teraz widać,że mam szafę :))
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. też mam taką kosmetyczkę, w której trzymam tylko to, co zazwyczaj używam. zwykle mam też trochę w niej wolnego miejsca na parę dodatkowych rzeczy :D
    masz tak jasno w pokoju, zazdroszczę!
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Widać,że jesteś bardzo zorganizowaną osobą ;) spódniczka cudowna !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja też nie mam toaletki z prawdziwego zdarzenia, ale stworzyłam sobie coś na jej wzór :)
    Powodzenia na projektach! Ja mam bal 3 czerwca i też nie mam sukienki, jutro będę jej szukać!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Swietny post! Mi tez przydaloby sie zrobic jakies porzadki! Miam takie wiaderko jak ty, tylko zolte :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  15. Ja akurat nie mam problemów z porządkowaniem kosmetyków, ale to lepiej dla mnie :D post pewnie będzie bardzo przydatny ;)
    http://polynaeces.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Oj, przydałyby się u mnie takie porządki :D Szkoda że ja nie mam takiego natchnienia :p
    Piękna spódniczka, zakochałam się w niej <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Do niedawna byłam w tej samej sytuacji co Ty, ale jakiś czas temu do mojego pokoju przywędrowała półka, która teraz robi za taką jakby toaletkę. Mimo to wszystkie kosmetyki trzymam wrzucone w pudełku. ;)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  18. U Ciebie wszystko jest takie ładniutkie, jasne! Ja mam beznadziejny pokoj i zawsze, serio zawsze nie jest posprzatane. Stwierdzam, ze nie potrafie utrzymywac porzadku ://

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja niestety podzielam twój los, bo nie mam miejsca na taką większą toaletkę w pokoju, Haha.
    Chyba też będę musiała zrobić jakieś wiosenne przemeblowanie :*

    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajnie wszystko zorganizowałaś, na zdjęciach wygladą to naprawdę efektownie.
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja mam niewiele kosmetyków i wszystko mieszczę w pudełku oraz kubeczku :) Cudowne zdjęcia <3

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  22. Też mnie wzięło dziś na porządki, niestety królowa nauk - matematyka była ważniejsza. Co do zmian w pokoju to też mnie już nosi, ale niestety trzeba postarać się o utrzymanie jak najlepszych ocen na świadectwie. Pokój niestety musi jeszcze trochę poczekać.

    Prześliczne zdjęcia :)

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia! Skorzystam z tych rad co do organizacji ;)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jak pięknie wszystko posprzątane :) ♥

    ReplyDelete
  25. Wszystko jest tak idealnie zorganizowane, każda rzecz ma swoje miejsce. Świetny post! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. U mnie jest straszny bałagan w kosmetykach, też będę musiała się za to zabrać haha :) śliczna spódniczka!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Świetną masz toaletkę! ja chyba musze swoją trochę uporządkowac :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Masz świetną rękę do porządków i nowych ustawień w pokoju! Super :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Sporo tych kosmetyków :)
    Bardzo ładna spódniczka :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Świetne zdjęcia, ja już jestem na szczęście po porządkach ;))
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  31. Świetnie to wygląda! :D Też muszę sobie zorganizować toaletke ;) Zdjęcia są cudowne ♥

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    ReplyDelete
  32. Ja uwielbiam takie porzadki :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. I wszystko ładnie zorganizowane i poukładane lubię gdy sama mam tak poukładane, ale z utrzymaniem takiego porządku przez dłuży czas już trudniej

    ReplyDelete
  34. Ojejku chyba tylko u mnie wiosny w pokoju nie widać, haha :D Muszę się wziąć w garść i coś skombinować :3
    Ślicznie to wszystko zrobiłaś Julaa ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  35. Ja uwielbiam takie wiosenne porządki! Wszystko jest o wiele weselsze, jeśli jest bardziej zorganizowane!

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Wow, ale ty masz śliczny pokój *-* Ja go muszę dzielić z siostrą, w związku z tym - delikatnie mówiąc - mam bajzel xd

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. tez na zawsze na wiosnę bierze mnie na porządki, bardzo fajne sposoby na organizacje. niestety tez podzielam twój los i nie posiadam porządnej toaletki i musi mi wystarczyć biurko i organizer na kosmetyki ale da się przeżyć
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. kliknelam:)

    porzadki u mnie tez by sie przydaly xd
    http://sandziapandziaa.blogspot.com/2015/05/rossmannowe-love.html#comment-form

    ReplyDelete
  39. Jakie śliczne zdjęcia! Masz bardzo ładny blog.
    Moje kosmetyki również nie mają jakiejś wielkiej toaletki, mam bardzo fajną mini toaletkę z.. Pepco z szufladkami, przegródkami i lustrem. Fajna sprawa i nie zajmuje dużo miejsca :)

    Pozdrawiam i zapraszam na prolog opowiadania "forgotten" :) foorgotten.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Jej, zazdroszczę Ci takich pięknych zdjęć i tej chęci organizacji! Masz tak ładnie i schludnie wszystko poukładane :)

    more-clouds.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Przydatne rady :) ja staram się utrzymywać porządek przez cały czas, choć nie zawsze mi się udaje :D
    Przecudowne zdjecia *o*
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  42. Fajnie wygląda u ciebie ten kącik :)
    cheeckered.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Też przydałoby się zrobić porządek w moim pokoju. ;) Ładne zdjęcia. Skorzystam z rad. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Oj, przydałyby się porządki :D
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  45. sporo masz kosmetyków :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. O mam taki sam tusz do rzęs i jeden z lakierów do paznokci jak Ty! Genialne produkty! :D
    Świetne zdjęcia i post.
    Spódnica cudowna, kliknęłam <3
    W ogóle to jakoś to ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. nie wiem jak Ty to robisz, że Twoje zdjęcia są takie piękne!
    Buziaki:*

    ReplyDelete
  48. śliczny jest ten lakier z Rimmel, od jakiegoś czasu takiego właśnie szukałam :)
    ja jeszcze nie mam takiej typowej toaletki :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Cudowne zdjęcia! :)

    maddieloook.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Śliczne zdjęcia! Ja już się ostatnio wzięłam za porządki i teraz staram się utrzymywać tylko czystość :D

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  51. Super to sobie poukładałaś i uporządkowałaś, ładnie i schludnie to wygląda. Podoba mi się także ta spódnica, taka wiosenna. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Widzę, że dużo porządki. Cudowne rzeczy :)
    Ja muszę zrobić takie porządki :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  53. Bardzo ładne zdjęcia !

    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. masz śliczną toaletkę :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Bardzo fajnie uporządkowane. Chciałabym mieć pokój taki jaki Ty masz <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Śmieszne, akurat dziś sprzątałam kosmetyki. Ja osobiście na wiosnę sprzątam jak szalona:D

    Pozdrawiam!
    ✿sandraandmar.blogspot.com✿- kliik!

    ReplyDelete
  57. Ja koooniecznie muszę wziąć się za porządki w pokoju, bo takiego bałaganu już dawno nie miałam... :D

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  58. Genialne zdjęcia! :3 Takie ładne i przejrzyste <3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Ja muszę zrobić porządki w kosmetykach bo trochę tego jest :D

    ReplyDelete
  60. Ja też ostatnio zrobiłam małe wiosenne porządki. Śliczna toaletka :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Nie ma to jak wiosenne porządki! :) Od razu po nich jakoś lepiej się czuję ;).

    blog-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Hej chce cię poinformować, że nominowałam cię LBA pytania znajdziesz na moim bloguhttp://juskanowi.blogspot.com/2015/05/lba-2.html?m=1

    ReplyDelete
  63. DLACZEGO NA TWOIM BLOGU WSZYSTKO JEST TAKIE IDEALNE?!!
    Pytam całkiem serio...
    Bezbłędny i ciekawy post, a przede wszystkim genialne zdjęcia. Niby proste, a jednak śliczne i bardzo estetyczne. Wszystkie kolory idealnie dobrane ^^
    Podziwiam cię dziewczyno!
    Zawsze znajdę tu coś ciekawego i inspirującego. Jestem bardzo początkującą blogerką, więc jesteś dla mnie inspiracją! (Inspiracją, a nie "kopiuj-wklej")
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Super blog,super post nic dodać nic ująć ;)
    Fajny sposób na przechowywanie kosmetyków, używam podobnych. pozdrawiam
    http://xlittledream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Super, że zabrałaś się za porządki, aż mnie zachęciłaś i chyba w weekend ogarnę swój pokój, a przede wszystkim kosmetyczkę! :D

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  66. Skąd toaletka ??I napiszesz nazwy tych kremów itp??

    ReplyDelete
  67. Świetne porządki, u mnie też by się przydały :D
    Śliczne zdjęcia :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    ReplyDelete
  68. Świetne porządki, śliczne zdjęcia, bardzo fajne robisz zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Ja zdecydowanie muszę się zabrać za takie porządki :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. kilka tygodni temu również sprzątałam ( a może miesięcy ) haha :)


    ✿ewaskoczen.blogspot.com✿- kliik!

    ReplyDelete
  71. Wszystko pięknie wygląda. Też musze się wziąć za porządki haha

    http://crejzzzooll.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Klinknelam w spodniczke (17.99) :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    ReplyDelete
  73. Świetne zdjęcia!

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. My zrobiłyśmy takie wiosenne porządki :))

    ReplyDelete
  75. No i teraz masz czyściutko! Chyba też muszę w końcu zebrać się do porządków,bo moje rzeczy walają się po całym pokoju.

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  76. Ale pięknie wszystko poukładałaś! Genialne :)

    ReplyDelete
  77. Jeeeju ale słodko to wygląda, haha taka miniaturka
    Ja u siebie robiłam wiosenną rewolucję w garderobie haha
    Zapraszam do mnie, świeży start
    ♥ Przemyślenia Arbuza ♥

    ReplyDelete
  78. dobrze Ci poszło :)
    uwielbiam Twoje zdjęcia! nawet ze sprzątania robisz świetne ujęcia.

    Zuuziaa

    ReplyDelete
  79. Świetne pomysły! Aż natchnęłaś mnie do sprzątania! Ciekawa jestem nowego wyglądu :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  80. Cudne zdjęcie <3

    Zapraszam : http://its-not-me-to-nie-ja.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Śliczne zdjęcia i świetny post! OBSERWUJĘ ;*

    ✿ www.LA-PETITE-WORLD.blogspot.com ✿

    ReplyDelete
  82. świetne pomysły ! śliczne zdjęcia ci wyszły :)
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Śliczne zdjęcia, wszystko wygląda świetnie! Zazdroszczę ci tego wiosennego humoru, w moim pokoju wciąż szaro i lekko zimowo. Może w tej weekend coś się zmieni :)

    http://classy-pineapple.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Śliczne zdjęcia! Również robiłam parę wiosennych porządków ;)

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Bardzo fajny pomysł. Gdzie kupiłaś te koszyczki ??

    natalyy-blog.blogspot.com × klik !! ×

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama w tchibo jakiś czas temu kupiła :D

      Delete
  86. Musiałabym u siebie porobić takie porządki! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  87. Niedawno zaczęłam z blogiem mam nadzieje ze zajrzysz :)
    http://myliveontheblog.blogspot.be/

    ReplyDelete
  88. Ciekawie to zrobiłaś ♥ szklanki to fajny pomysł :)

    Pozdrawiam ♥
    http://missstyle21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. też używam tego zmywacza do paznokci :)
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawy post :)
    karilleyn- KLIK

    ReplyDelete
  91. Sama muszę się zajać organizacją właśnych rzeczy :)

    http://patutka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. fajnie, że zrobiłaś u siebie porządki :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  93. Ja ostatnio też wzięłam się za wiosenne porządki :)

    ✿zapraszam do mnie✿

    ReplyDelete
  94. U mnie też by się przyadłya takie wiosenne porządki :D
    Zapraszam do mnie:http://briellka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  95. dobry pomysł na porządek w kosmetykach :)

    zapraszam: http://reeyde.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Nie używam zbyt wielu kosmetyków, więc nie mam z nimi problemu, lecz innym na pewno pomogłaś.
    A tak z innej beczki to bardzo lubię w Tobie tą subtelność, której mnie zdecydowanie brakuje, za pewne przez mój styl, lecz nic na to nie poradzę.
    Pozdrawiam!

    http://www.laruart.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. Super post! Piękne zdjęcia 😃

    Zapraszam do siebie: http://swiatfaustii.pl

    ReplyDelete
  98. Przepiękna toaletka i cały wystrój pokoju ! Widać, że dużo pracy wkładasz w przygotowanie każdego posta. Masa zdjęć, i każde śliczne ♥

    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. Bardzo ładny blog!
    Zapraszam do mnie! :)
    http://swiatfaustii.pl/

    ReplyDelete
  100. aż chyba ogarnę w swoim pokoju !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  101. Ja też nie mam toaletki, a kosmetyki trzymam w kosmetyczce, te, których używam codziennie, czyli podkład, puder, tusz, korektory... Resztę mam w większych kosmetyczkach lub w pudełku. A pielęgnację, zmywacze, tonik i to wszystko trzymam w łazience :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    ReplyDelete
  102. U mnie wielkie zmiany w pokoju a brak czasu na dopracowanie szczegółów :/

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. Moja przyjaciółka używa tego podkładu i jest on świetny,Fajny post.
    pieguusek.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA