20 June 2015

Niedługo wszys­cy staniemy się identyczni przez dążenie do oryginalności.

Oryginalność. W dwudziestym pierwszym wieku trudno o oryginalność. Wszystko jest wymyślone, wynalezione, a my zasypywani tysiącem podobieństw. Społeczeństwo poprzez modę tworzy jednolitą masę, jednostce trudno wyłamać się poza ogół. Ale czy możemy mówić o oryginalności na świecie, w którym panuje na nią moda? Moda ma to do siebie, że wraz z napływem popularności na dany produkt traci on swoją indywidualność. A więc oryginalność w gruncie rzeczy przestaje być oryginalna? Paradoks sam w sobie.
 Więcej hipsterów, ludzi bojących się wtopić w tłum. Jednocześnie nieświadomie podążających utartym szlakiem. Czyli tak naprawdę nie wychodzimy poza bariery jakie narzucają nam wszyscy wokół. I tak świat każe nam wybierać. Dzieli nas na tych zwykłych, ot sobie szarych ludzi i szczególnie upodobanych, choćby przez media, ekscentryków.
 W końcu awans do wyróżniającego się w tłumie indywidualisty wymaga 'odwagi'. Sami wtapiamy się w tłum pozwalając na fałszywą oryginalność tym odważniejszym, sprytniejszym. Tym, którzy wiedzą co i przede wszystkim jak powiedzieć. Oglądamy ich z boku i dudnimy o pomyśle na siebie, oryginalności... Albo sami zachodzimy w głowę jak wywołać kontrowersję, zaistnieć w tłumie. Nie ważne w jaki sposób. Liczy się, że ludzie na ulicy nie przejdą obojętnie. W całej tej gonitwie, natłoku zdarzeń tak naprawdę zapominamy o... nas samych. Nie lepiej pozostać po prostu sobą? Każdy jest inny, wyjątkowy na swój własny sposób. Nie ma dwóch identycznych. Pomysł na siebie przychodzi sam, jest naturalny. Po co wymyślać, stwarzać pozory. Życie według własnych przekonań, szukanie swojej osobowości  jest co ciekawe, o wiele trudniejsze w porównaniu do tej hołubionej 'oryginalności'.
| bluzka - gate | spodnie - tkmax (toxik3) | kurtka - new look | buty - H&M |
Tutaj chciałam poruszyć jeszcze coś co mnie nurtuje. Granica między inspirowaniem się, a kopiowaniem jest naprawdę cienka. Nie tak prosto balansować po jednej stronie, nie wpadając co chwilę na tą drugą. Inspiracją może być wszystko. Naprawdę fajnie jest kiedy przeglądając wasze blogi, znajdę jakiś detal inspirowany tym, co widzicie u mnie. Nieraz nawet ktoś napisze skąd podpatrzył pomysł, inspirację. To serio miłe. 
Uśmiech schodzi kiedy inspiracja zaczyna wchodzić na wyższe pułapy. Tutaj dla odmiany zamiast tysiąca pomysłów na zaistnienie w tłumie, ktoś odbiega jeszcze w inną stronę. Kopiuje. Kogoś, innych, pomysły. Mówią, że kopiując do niczego się nie dojdzie. Bzdura. Można, tak naprawdę wszystko da się zrobić. Obudzić się z przeświadczeniem, że jestem jedynie kopią setki innych osób też można. Tylko jaki w tym sens? Każdy, naprawdę, jest w stanie wymyślić coś swojego, pomysłowego. Charakterystycznego tylko dla niego. Wystarczy jedynie odrobinę ruszyć głową, swoją głową. 
Zazwyczaj przymykałam na to oko. Świata nie zmienię, a wiadomo kopiowanie i podkradanie pomysłów spotyka się wszędzie. Czasami przez czystą złośliwość, nieraz po prostu, dlatego, że coś wpadło danej osobie w oko. 
Wymyślam coś, realizuję. Widzę coraz więcej osób, które po cichu, jak gdyby nigdy nic podbierają jakieś detale. Jedna, dwie... aż każde kolejne przestają się czuć winne. Bo skoro inni już tak mają, to czemu nie. Wtedy już ściąganie następuje po całości. I nagle pomysł, który wyszedł ode mnie, przestaje być mój. Niefajnie. 
Najgorzej, kiedy widzę to na blogach, które czytam niemal codziennie.
Post, w którym napisałam dokładnie to co leży mi ostatniego czasu na wątrobie (haha oczywiście nie dosłownie). Trochę mi zajęło poukładanie tego wszystkiego, ale już wracam i będę pisać tak często jak się da! :)
| sweterek - klik
Może za jakiś czas pokażę Wam więcej jego zdjęć, zamówiłam dla Olci, która teraz twierdzi, że się w nim ugotuje xd

95 comments:

  1. Chyba jeszcze nigdy nie czytałam posta na ten temat. Ciekawie opisałaś sytuację jaka panuje w dzisiejszym świecie. To naprawdę jest zaskakujące, że dążąc do oryginalności, wszyscy będziemy tacy sami. Mam jednak nadzieję, że nic takiego nie nastąpi. Przykro mi z tego powodu, iż spotykasz się z kopiarstwem. Osobiście bardzo nie lubię kiedy ktoś jest oszustem i podpisuje się pod pracą innych - rozumiem inspirację, pomysł na posta, ale nie całego posta.. Życzę Ci udanego weekendu! Pozdrawiam, Polinska ✿

    ReplyDelete
  2. Masz rację :) Wszyscy próbują być tacy oryginalni na siłe, ale czy nie lepiej po prostu być sobą? :D\
    A co do kopiowania to widziałam już klika blogów z IDENTYCZNYM designem co Twój, i cóż, wkurzają mnie takie osoby. Nie mają swoich pomysłów, więc nie powinny prowadzić bloga - bo blog to przecież zbiór WŁASNYCH pomysłów - nie skopiowanych od kogoś :) Przepiękne zdjęcia, zazdroszczę figury i urody ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK ✿

    ReplyDelete
  3. Ja niestety jestem typem dziewczyny,która boi się wyróżniać.Jednak nie jest ze mną tak,że ubieram ciągle to co jest na topie i każdy to ma. Ubieram się tak jak mi się podoba i póki co nie inspiruję się nikim.Co do kopiowania a inspiracji.Niestety coraz częściej spotykam się z blogami,na których posty są po prostu kopiowane. Moim zdaniem to bezsensu,równie dobrze można ogółem całego bloga "przekleić" na swojego i będzie to samo. Cudownie wyglądasz!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Masz rację! W XXI wieku oryginalni chcą być wszyscy, a to już nie jest oryginalne! To paradoks. Najlepiej być sobą i robić to, co się kocha. Poruszyłaś też jeszcze jeden bardzo ważny temat - inspiracja, a kopiowanie...
    Widziałam kiedyś post skopiowany SŁOWO W SŁOWO z jednego, z moich ulubionych blogów. Myślałam, że mnie krew zaleje! Dziewczyno, nie potrafisz wymyślić nic sama?! To nie takie trudne...

    Świetne zdjęcia i cudowna stylizacja! Najbardziej podobają mi się spodnie i kurteczka ♥ Po prostu cudo :)
    Obserwuję i pozdrawiam
    PS. Wspomniałam twój blog u mnie w poście ^^
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  5. Kiedyś widziałam identyczny design bloga jak twoj. Masz rację - niezbyt fajna sprawa.
    Piękne zdjęcia :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  6. Trudno teraz być oryginalnym, a ta sytuacja z kopiowaniem moim zdaniem jest na prawdę bardzo irytująca :/ śliczne zdjęcia, inne niż zazwyczaj, ale tak samo ładne! :*
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Przepiękny post i wspaniałe zdjęcia <3

    Zapraszam: Mój blog

    ReplyDelete
  8. Bardzo lubie posty na mniej oklepane tematy, czytajac pierwsze linijki w glowie ukladalam sobie zaprzeczenie, ale przechodzac do sedna sprawy zauwazylam, ze coraz bardziej sie z toba zgadzam, az calkowicie przyznalam Ci racje. Oryginalnosc w dzisiejszych czasach staje sie na tyle modna, ze ciezko jest wymyslic cokolwiek innego. Ja osobiscie kompletnie nie inspiruje sie innymi osobami, blogami, moje inspiracje czerpie z zycia, przedmiotow, wlasnie dlatego, ze wtedy czuje, ze jest to w 100% moje, jest to oryginalne (przynajmniej zazwyczaj) i po prostu jestem sama z siebie zadowolona. Wypowiedzialas sie bardzo dojrzale, czekam na wiecej takich postow.

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  9. Powiem szczerze, bez ogródek, że sama inspiruję się blogami i raz przyłapałam się na tym, że omal nie skopiowałam jakiegoś pomysłu. To się trochę robi, jak pranie mózgu. I masz rację... Między inspiracją a łatwą kopią jest cienka granica i łatwo ją przekroczyć, także trzeba uważać.
    Bardzo dobra notka, lubię takie tematy, w blogosferze już od dłuższego czasu nie dzieje się dobrze.
    Pozdrawiam, Patrycja z bloga Paczix Blog

    ReplyDelete
  10. Kopiowanie moim zdaniem jest bardzo irytujące, kiedyś widziałam podobny design do twojego :/ Piękne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  11. Masz w 100% rację! Sam tytuł posta mówi o wszystkim. Chcemy być oryginalni, ale tak naprawdę z każdą rzeczą wzorujemy się innymi. Kopiowanie to coś czego nie cierpię. Trzeba nie mieć za grosz szacunku do czyjejś pracy, żeby ją po prostu ściągnąć...
    Piękne zdjęcia! ♥

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zdecydowanie zgodzę się z Tobą, że w dzisiejszym świecie coraz trudniej jest być oryginalnym. Dużo osób, które dążą do oryginalność gdzieś się gubi tak, że stają się kopią drugiego człowieka. Świetne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Tak naprawdę nie powinniśmy dążyć do bycia oryginalnym, tylko dążyć do tego jakimi chcemy być. Po prostu. :) Bez sugerowania się tym jacy są inni. A jeśli chcemy być małą jednostką w szarym tłumie, to czemu nie?

    ReplyDelete
  14. Bardzo dobrze, że poruszyłaś ten temat. :)
    Ja napotkałam się już kilka razy na design "inspirowany" Twoim blogiem, gdzie wszystko było wręcz identycznie odwzorowane i nie było to fajne :/

    jully-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. mądrze i prawdziwie napisane, podpisuję się pod każdym zdaniem :) zdjęcia śliczne, jedynie co to zdjęłabym skarpetki lub wymieniła na czarne.

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia !

    ___________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetnie napisany post <3
    Śliczny outfit :)
    http://ilovefruiit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. całkowicie się z tobą zgadzam :) Usilne dążenie do oryginalności sprawia, że przestajemy tacy być. Jedynym słusznym sposobem na wybicie się z tłumu jest po prostu bycie sobą, bo jak wiadomo, nie ma 2 identycznych osób ;)
    A kopiowania chyba nikt nie lubi ;)

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Uważam, że bycie oryginalnym to bycie sobą.


    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Należy być sobą i nie kopiować innych! Niektórzy to robią z nienawiści, a inni zaś żeby zaistnieć wśród innych, a jeszcze inni żeby ich nie odrzucono na bok. Jak dla mnie to i tak powinno być się sobą zawsze znajdzie się ktoś taki kto nas zaakceptuje takimi jakimi jesteśmy i nie będzie nas "zmuszał" do zmian. :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcia (jak zawsze), super post.
    Dziękuję Ci za ponowne rozbudzenie we mnie chęci do pisania :* Pozdrawiam
    http://blossomhero.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś. Ja często inspiruję się kimś, ale próbuję później zrobić to po swojemu lub po prostu piszę skąd zaczerpnęłam pomysłu. Masz śliczny wygląd bloga. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Świetny post, kiedyś być może nie dostrzegałam różnicy między inspirowaniem i kopiowaniem, i za daleko szłam, ale teraz wiem co to znaczy. Warto być po prostu sobą, wyjątkową i jedyną osobą z takim charakterem na tym świecie :)
    Super zdjęcia! :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  24. Świetnie napisane! Ślicznie wyglądasz,a co do sweterku na pewno ci się przyda np. na taką beznadziejną pogodę jak dzisiaj :)

    Jull Blooog - klik!

    ReplyDelete
  25. Ja również się Tobą zgadzam. Niestety w dzisiejszych czasach dużo ludzi zapomina o granicy pomiędzy inspiracją a kopiowaniem.
    Po raz kolejny świetne zdjęcia, na tych wyszłaś jakoś inaczej, oczywiście na plus :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  26. W sumie nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Świetnie to opisałaś !
    Co do kopiowania.. myślałam, że nigdy nie znajdę dwóch identycznych blogów, a tu proszę, ostatnio bardzo się zaskoczyłam.
    ✿mój blog✿- kliik!

    ReplyDelete
  27. Zgadzam się, teraz wszyscy chcą być orginalni, wyróżniać się w tłumie, ale w końcu na to też jest moda, czyli wszyscy robię to samo ;/. A co do kopiowania- nie ma nic gorszego jeśli chodzi o blogowanie!
    Cudne zdjecia, jak zawsze<3

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ciekawy post i ładne zdjęcia.

    ReplyDelete
  29. Cudownie wyglądasz. Masz cudowną urodę *.*
    Jeśli chodzi o tą całą oryginalność, to teraz te słowo nabrało innego znaczenia..

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Śliczne zdjęcia, zgadzam się z tobą trzeba być sobą. Oryginalnym trzeba być !

    http://missstyle21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Zgadzam się 200%. Nie znoszę kopiowania, ani też bardzo bliskich, niby przypadkowych podobieństw, co teraz możemy bardzo często spotkać w blogosferze. Dlatego staram się być choć trochę bardziej oryginalna od reszty, prowadzić bloga po swojemu, ubierać się po swojemu, ŻYĆ PO SWOJEMU...

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Zachwycają mnie twoje włosy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Zgadzam sie z Toba w 100%, kazdy jest wyjatkowy na swoj sposob! :D

    Helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    ReplyDelete
  34. niestety muszę zgodzić się ze wszystkim co napisałaś!
    śliczne zdjęcia :)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  35. Naprawdę cudowny, dający do myślenia post!
    Piękne zdjęcia! :D

    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. hmmm pisząc pierwszą część postu myślałaś o moich ostatnich pomysłach? Kurcze te zdjęcia są świetne :DD <3 <3 wyglądasz naprawdę mega <3 <3

    Love, Belson :*

    ReplyDelete
  37. Pierwsza część napisana mega językiem! Zdecydowanie muszę się zgodzić. Ile teraz jest hipsterów, którzy na siłę próbują stać się oryginalni? ;")

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  38. Bardzo brakowało mi aby ktoś wypowiedział się na ten temat :)
    W 100% się z Tobą zgadzam !
    Zdjęcia jak zawsze prześliczne.
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ja już parę razy spotkałam się z taką sytuacją. Smutne, ale prawdziwe. Ładne zdjęcia!
    _________
    BLOG

    ReplyDelete
  40. W 100% się zgadzam. :) Teraz trudno o oryginalność...
    + masz śliczne włosy!

    whatever-ew.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. W tym wieku, to każdy chyba próbuje się ubierać jak starsze koleżanki, gwiazdy..
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  42. Sama już kiedyś to zauważyłam, widząc, że ludzie tak bardzo starają się wyróżnić w tłumie, że stają się identyczni jak wszyscy jego pokroju. Dziś trendem nie jest jakaś odnoga mody, dziś trendem jest właśnie oryginalność.
    A co do kopiarstwa... Sama zawsze myślałam, że przecież mojego designu nigdy nikt nie skopiuje, i co? Już kilka razy się z tym spotkałam, były sytuacje, że ktoś całkowicie to ignorował i uważał, że to jego praca. Żałosne, naprawdę brak mi czasami słów.

    www.different-view-of-the-life.pl

    ReplyDelete
  43. Świetne te zdjęcia! Uwielbiam twojego bloga!!! :)

    ♥Mój blog♥

    ReplyDelete
  44. Wiesz co? ja uważam, że aby być oryginalnym wystarczy być sobą, ponieważ nie ma drugiej osoby takiej jak my sami. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie to napisałam haha XD

      Delete
  45. Dokładnie, granica między kopiowaniem a inspirowaniem się jest tak cienka, że czasem nawet jej nie zauważamy..W XXI wieku niby każdy piszę o oryginalności, a tak naprawdę czasem staje się jeszcze bardziej podobny do innych..Ciekawy temat poruszyłaś!
    A zdjęcia genialne! *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. To sama prawda, czasami chcąc być za bardzo oryginalni stajemy się kimś kim nie jesteśmy, zapominamy o samych nas. A granica miedzy kopią a inspiracją jest naprawdę mała i nie rozumiem ludzi którzy kopiują, przecież tak postępując nie tworzą nic nowego, swojego :)
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Trudno jest faktycznie być oryginalnym w 21 wieku... Ja staram się być sobą i kupować/ zachowywać się tak jak uważam :)
    Nienawidzę jak ludzie, którzy piszą, że się inspirują, a tak faktycznie kopiują..
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  48. Ja też neisfety spoktałam się zn kpiowaniem moim pomysłow. Mało efektowne i miłe. No alr trudno ;)
    Śliczne zdjecia <3
    http://onlydreams8.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Post daje naprawdę wiele do myślenia, a słowa zawarte w tytule zapamiętam sobie na długo. :)

    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  50. wszyscy chcą być teraz ooryginalni a wychodzi na to, że to następna kopia czegoś bo wszystko na świecie jużjest
    Obserwuje!
    FFrydrychmartyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Ja ubieram sie tak jak lubie, inspiruje sie czesto tym co zobacze w internecie, ale staram sie zeby mi sie to podobalo, anie bo to jest teraz modne haha
    genialne zdjecia :**
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Kiedyś pisałam właśnie na ten temat, ale tego posta u mnie już nie ma. Mam taką samą opinię na ten temat jak Ty. Pozdrawiam, super post
    agata-rogos.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Uważam że 'oryginalność' to inaczej bycie po prostu sobą. Nie uznaję innego znaczenia tego słowa, dla mnie żadne inne wytłumaczenie tego wyrazu nie istnieje ! :) Bardzo ładne spodnie i zdjęcia ;)

    Pozdrawiam :)
    All Pastel World ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  54. Bardzo głęboki post- świetny :D

    ReplyDelete
  55. w koncu napisalas post tematyczny! <3 super sie czyta :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Tak na początek cudowne zdjęcia! :*
    A co do postu to oczywiście się zgadzam, dużo osób w tych czasach stara się być oryginalnym nie zauważając, że tak naprawdę się do kogoś upodabnia. Szkoda, że ludzie nie starają się być bardziej kreatywni, bo przecież łatwiej jest kogoś/coś skopiować :)

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    ReplyDelete
  57. Jesteś bardzo fotogeniczna
    Mam tak podobnie że jestem u kogoś na blogu wchodzę na następny a tam jest ten sam tytuł posta ta sama notka i podobne zdjęcia wtedy po prostu już takich postów nie czytam

    Zapraszam http://sonleszaharr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Super post,bardzo mi się podobał :)

    Zapraszam ;) http://jabluszkooo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Zgadzam się z Tobą w tym poście w 100% :*** Nie znoszę takiego upadabniania się do kogoś!
    Bardzo ładne zdjęcia :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w tym poście? To dla mnie bardzo ważne :]

    ReplyDelete
  60. Przepięknie wyszłaś na zdjęciach. A co do tematu... Oryginalność jest teraz rzadkością. Coraz więcej osób idzie na skróty - kopiując. Czytając ten post przypomniałam sobie, że mam 2 elementy Twojego pomysłu; czuję się źle mimo że się pytałam czy mogę. Cieszę się, że poruszyłaś ten temat ♥

    ReplyDelete
  61. Nie lubie sie wyróżniać z tłumu. Nie jara mnie to jakoś :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Kopiowanie kogoś to najgorszy z możliwych pomysłów. Zawsze powinniśmy starać się być sobą, ewentualnie inspirować się innymi.
    Śliczne zdjęcia! :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  63. Jesteś bardzo śliczna. Pięknie wychodzisz na zdjęciach. Zapraszamy do nas
    http://newwstarss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Super to wszystko ujęłaś, zgadzam się z Tobą.
    http://jestemkalina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Można powiedzieć, że teraz niemal codziennie mamy do czynienia z kopiowaniem. Jednak zawsze powinniśmy być sobą, jedynie można się kimś lub czymś inspirować :)
    Pięknie wyszłaś na zdjęciach!

    Pozdrowionka ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  66. śliczne zdjęcia !
    bardzo fajny post, bardzo przypadł mi do gustu ;*

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Świetny post, prawdziwy i daje do myślenia. Ja staram się być sobą i nie upodabniać się do nikogo.

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. No tak... "Gwiazdy" dziś kreują "ideały". Podążamy za nimi, chcąc czy nie, zawsze przemknie nam myśl "fajnie byłoby być na jej/jego miejscu. Ma kupe kasy, fanów i fanek, a do tego ma super ciuchy i jest taka ładna! Jak ja im zazdroszczę". Brzmi znajomo? Dlaczego dziś nie możemy być kim wolni, prawdziwi, oryginalni? Dlaczego ludzie podążają za takimi osobami?! To mnie zastanawia...
    Pozdrawiam. ;)

    ReplyDelete
  69. Świetny post, i świetnie napisany <3

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    ReplyDelete
  70. Jaka Ty jesteś śliczna! Masz piękną figurę i takie zgrabne nogi *.* Tylko pozazdrościć!

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Zdecydowanie się zgadzam z tym co napisałaś, a na zdjeciach cudnie wyglądasz :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. świetny post ! i Ty bardzo piekna ! <3

    Zapraszam do mnie na bloga ! Przepis na słodko ale zdrowo :)
    www.konieczkoo.blogspot.com :*

    ReplyDelete
  73. Świetnie dobrałaś tytuł posta. I dobrze, że poruszyłaś temat podkradania pomysłów, bo to okropne, że ktoś kopiuje Twoje pomysły i nie jest fair. Może teraz te osoby przemyślą sprawę i sytuacja trochę się poprawi. Piękne zdjęcia :)


    Prosto z piekarnika (klik!)

    ReplyDelete
  74. Świetnie napisane :) To prawda, że dziś za bardzo nie ma oryginalności. Piękne zdjęcia!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  75. Bardzo mądry post! :)
    To dobrze, że poruszyłaś ten temat, wiele osób kopiuje nasze pomysły i może po przeczytaniu tego posta, zmienią swoje zachowanie.
    Śliczne zdjęcia :*
    https://everything-by-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. W pełni się z Tobą zgadzam. Po co na siłę szukać oryginalności? Każdy z nas wyróżnia się swoim prawdziwym "ja" i to wystarczy :)

    Piękne zdjęcia, a szczególnie zakochana jestem w zdjęciu z nagłówka, ah!!

    ReplyDelete
  77. bardzo mądre słowa, śliczne zdjęcia!
    http://onlystupidkid.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Świetny post,naprawdę bardzo mi się podoba!
    Co to zdjęć to są na prawdę bardzo śliczne,mega mi się podobają! :))
    Śliczna jesteś kochana :*

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  79. Masz rację, trudno w tych czasach być oryginalnym. Dużo osób próbuje upodobnić się do osób "popularniejszych". Mój Blog ~ klik

    ReplyDelete
  80. W tych czasach naprawdę rzadko spotyka się orginalnych ludzi
    http://fire-of-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. W zupełności się z Tobą zgadzam. Sama pewnie nie raz spadam na niewłaściwą stronę, ale pracuję nad tym. Oryginalność jest też pojęciem bardzo względnym, bo dla niektórych "to" może być normalne, dla innych absurdalne, a czasem ma się po prostu na pomysł. Ja jeszcze szukam tego, co mnie wyróżni, ale mam dopiero 12 lat, mam czas ;)

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Ciekawy blog prowadzony z pomysłem - gratulujemy ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy i przesyłamy

    KOD RABATOWY: 10off
    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    ReplyDelete
  83. Jesteśmy wyjątkowi i jedyni w swoim rodzaju. Tak jak wszyscy dookoła. Nie ma ludzi oryginalnych. bo gdzieś indziej znajdzie się ktoś o tym samym guście i ups, pomysł na bycie wyjątkową mi nie wyszedł. Robienie coś na siłę, dla samej oryginalności jest zwyczajnie męczące. Bycie sobą jest naprawdę o wiele bardziej korzystne, zarówno dla nas samych, jak dla naszych bliskich.
    Super post i śliczne zdjęcia :>

    ReplyDelete
  84. Świetny post ;) najlepiej spostrzegać rzeczy, które nie są zaliczane do 'trendów' i spróbować znaleść ich wartość i oryginalność. :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  85. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwujemy i liczymy na to samo:

    http://byweroniurki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Bardzo podoba mi się to co napisałaś!
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  87. zdecydowanie sie z toba zgadzam po co prubowac na sile byc oryginalnym wystarczy poprostu byc soba
    sliczne zdjecia
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Zgadzam się z tobą jest teraz bardzo duże parcie na bycie innym, ale niestety widać od razu kto udaje,a kto jest nim na prawdę. Piękne zdjęcia*-*
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Zgadzam się z Tobą! Świetnie to napisałaś. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    ReplyDelete
  90. Śliczne zdjęcia. Mądrze piszesz, zatracamy w jakiś sposób siebie choćby w noszeniu tego, co inni. Dlatego warto postawić na coś swojego, swój outfit czy pomysł ;p

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Bardzo mądry i przemyślany post. Zgadzam się z tym co napisałaś. :)
    Śliczne zdjęcia kochana ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. Zdjęcia są cudne !

    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA