29 June 2015

Pierwsze dni wakacji

Hejo. Już od wyjścia ze szkoły zaczęłam porządnie wypoczywać. Jakoś tak wszystkie te nerwy, stres związany ze szkołą puścił, naprawdę zmęczyły mnie te ostatnie miesiące. Chyba sam fakt, że jest wolne, a na jakiś czas wszystko dobiegło końca daje najwięcej energii haha. Bo o pogodzie tego powiedzieć nie można. Gdyby nie to cudowne uczucie na każdym kroku przypominające, że już nic nie muszę, nie zorientowałabym się, że za oknem mamy lato i czas świętować wakacje. Najważniejsze jednak, że nie pada... Na razie cieszę, się, że mogę wyjść na spacer z domu bez parasola i konieczności szybkiego powrotu. :D A spaceruję, biegam i nawet w planach mam pójść z mamą na 'kijki'. Może być serio ciekawie w połączeniu z moją koordynacją ruchową. Wybieramy się na leśne drogi, więc jest szansa, że przy moim niekontrolowanym zamachu nikt nie ucierpi. xd 
O planach na wakacje już trochę Wam trułam. Nie są jakieś precyzyjne, na tip top dopracowane, ale.. niedługo zaczyna się ich pierwszy etap! Jadę do Anglii, gdzie będę siedzieć, zwiedzać i łazić po sklepach z Bellsonem. Może uda mi się też co nieco podrasować mój angielski. Później pewnie zostanę w domu, a po ok. 10 dniach Bella przyjedzie do mnie! W sierpniu mam też jechać z rodzinką na Borcholm. Pamiętam wypad na wyspę, sprzed kliku lat i naprawdę nie mogę się doczekać. Uwielbiam to miejsce, panuje tam taki fajny, spokojny klimacik. c:
| legginsy - Tally weijl | bluzka - klik | kurtkaklik (klikniecie? :)| plecak - New Yorker | buty - converse |
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

103 comments:

  1. W takim razie życzę udanego wyjazdu, mam nadzieje ze będzie ci podobać. Ja jak na na razie wypoczywam W PIERWSZE DNI WAKACJI :)
    BARDZO ŁADNE ZDJĘCIA :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę wyjazdu do Anglii i na Bornholm. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  3. No tak pogoda jest nieco dobijająca! Ale i tak trzeba się cieszyć z tego błogiego odpoczynku :D Ja dzisiaj już zaczęłam od pierwszego shoppingu XD haha
    Śliczne zdjęcia Jula ♥ Udanych wakacji słonko :D ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  4. Ja zaczęłam wakacje festiwalem kolorów i nocą filmową :D Śliczne zdjęcia i śliczna ty <3

    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  5. Te wakacje chce spędzić jak najaktywniej, z chęcią poszłabym na kijki :D Bardzo chciałabym pojechać do Anglii, udanych i słonecznych wakacji :*

    paradise-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zazdroszcz wyjazdu do Anglii, baw się dobrze! A zdjęcia piękne :)

    prostozpiekarnika.blospot.com

    ReplyDelete
  7. u mnie niestety pada dzisiaj :(

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Przysięgam, zakochałam się w tych zdjęciach, są cudowne!
    Udanych wakacji, kochana!
    nicolenicky01.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jeej jakie piękne zdjęcia, mają taką super intensywną zieleń <3 Ostatnio jakoś podoba mi się zielony hahah
    Życzę udanych wakacjii :*
    http://blossomhero.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Oj ja się mega cieszę, że nareszcie są już wakacje. Śliczne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  11. Udanych wakacji! <3 Śliczne zdjęcia :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Piekne zdjecia <3 Ja tez jade do Anglii, ale dopiero w sierpniu! :)
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  13. mam tą samą kurtkę :3
    szkoda tylko, że nie jedziesz w koncu do Bułgarii :(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. jak zawsze śliczne zdjęcia !
    http://oliwialiv.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. cudowne zdjęcia!
    moim jedynym poważniejszym planem jest obóz sportowy w sierpniu! :)

    ANN--BLOG.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  16. Super zdjęcia! :*
    Pogoda faktycznie nie dopisuje, a szkoda :/

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  17. Jejciu, ale Ci zazdroszczę, że wyjeżdżasz do Anglii! Mam nadzieję, że też kiedyś tam polecę :) U mnie pierwszy etap wakacji już rozpoczęty - jestem u cioci na wsi i niestety pogoda nie dopisuje - leje jak z cebra :c
    Przepiękne zdjęcia <3 Masz cudne nóżki! *.*
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  18. Oby reszta planów wakacyjnych wypaliła! <3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Faktycznie pogoda w ogóle nie wskazuje na to, że już mamy wakacje. Przez to w ogóle tego nie czuję i ciągle wydaje mi się za chwilę szkoła. Mam nadzieję, że to szybko się zmieni! ;)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  20. Udanego wypoczynku w Anglii i Borcholm! :)
    Śliczne zdjęcia, nowy obiektyw się dobrze sprawuje, jak widać :D

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  21. Udanego wyjazdu!
    Ja jeszcze ciągle żyję trybem szkolnym i ciągle myślę że muszę lekcje odrobić i pouczyć się na jutro.

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Życzę udanego wyjazdu :*
    Bluzka i plecak są śliczne :**

    www.agnieszkaboczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam Twojego bloga i Ciebie. Życzę udanych wakacji ;)

    Mój blog (opowiadanie)

    ReplyDelete
  24. U mnie pogoda nie jest taka zła, ale wakacji nie czuję. Ładne zdjęcia :)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    ReplyDelete
  25. ja mialam anglie w tym roku odwiedzic, a takze usa, ale jednak wszystko przelozylam na przyszly rok :D milych wakacji, obys wypoczela i przede wszystkim, zeby pogoda dopisywala!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  26. Przepiękne zdjęcia <3 Udanych Wakacji :)

    Zapraszam: Mój blog

    ReplyDelete
  27. Życzę udanych wakacji i mam nadzieję, że zrealizujesz swoje plany ^^
    Przepiękne zdjęcia (jak zawsze) i oczywiście świetnie dobrana stylizacja :)

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  28. Pogodna niestety nie jest za bardzo wakacyjna, ale mam nadzieję, że to szybko się zmieni ♥ cudownie zdjęcia!

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. gdyby Anglia jeszcze nie była taka deszczowa.. ale i tak zazdroszczę! ja może pojadę do Holandii.

    ReplyDelete
  30. Życzę miłych wakacji ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Udanego wyjazdu ;) Cudowne zdjęcia! ^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Udanych wakacji Julka!
    Ja w te wakacje wybieram się nad morze.
    Piękne zdjęcia! :)
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. O świetne miejsce na zdjęcia! :)
    Super stylizacja, klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    ReplyDelete
  34. przez tą pogodę w ogóle nie czuję wakacji, ani lata :c
    a Tobie życzę udanego wyjazdu do Anglii! :)
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ja również wypoczywam i bardzo się cieszę z wakacji! :D
    Ja w sobotę jadę bardziej na południe, bo do Hiszpanii :)
    Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Cudowne zdjęcia :) Życzę świetnie spędzonego czasu w Anglii. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjecia, zazdroszczę ci wyjazdu do Anglii...

    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    ReplyDelete
  38. Śliczne zdjęcia. U mnie też pogoda nie dopisuje, ale przynajmniej nie pada. ;) Udanych wakacji! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Udanego wyjazdu kochana.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. udanego wyjazdu i całych wakacji, ślicznie wyszłaś na zdjęciach

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Super plany, ja już byłam raz w Anglii i jest tam przepięknie :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  42. Życzę udanych i miłych wakacji ! Śliczne zdjęcia !

    talaiwiki.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Zazdroszczę wyjazdu do Anglii i na Bornholm. Śliczne zdjęcia, zresztą jak zawsze.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Szykują Ci się piękne wakacje ;) oby tylko pogoda dopisała, czego Ci baaaaaaardzo życzę ;) i oczywiście czekam na zdjęcia ;*
    Pozdrawiam
    Strawberry Cake

    ReplyDelete
  45. Piękne zdjęcia,prześlicznie wyglądasz ♥
    Można wiedzieć jaki to obiektyw?

    http://katarzynajarzebkowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Jezu, jakie piękne zdjęcia i strój. :-) U mnie pogoda też nie najlepsza. Niby świeci te słońce, ale jest zimno, wieje wiatr, po chwili jest ciemno, ach masakra. Mam nadzieję że chociaż w lipcu się rozchmurzy :)
    Dokładnie, już te wszystkie myśli dotyczące sprawdzianów, wieczornych nauk poszły w tył. Można nacieszyć się chwilą wolności haha
    Pozdrawiam, masz świetnego bloga :)
    Kto ma chęci to zapraszam przy okazji na mojego- http://victoriaoss.blogspot.com/ B)

    ReplyDelete
  47. ZAZDROSZCZE CI WYJAZDU DO Anglii, chciałabym am wrócić ;)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Życzę miłego wyjazdu do Belli, bawcie się dobrze :D ja za parę dni wyjeżdżam na statek <3 śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Idealna stylizacja!♥ Bardzo ladnie wyglądasz!
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Świetna stylizacja i zdjęcia. Miłych wakacji :)

    ReplyDelete
  51. Ślicznotka!
    U mnie też pogoda nijaka. Miejmy nadzieję, że się wkrótce polepszy.
    Miłych wakacji ;*
    Pozdrawiam <3
    Mój blog ;) klik

    ReplyDelete
  52. Swietny post! Bardzo ladny blog :))

    Zapraszam / nowy post, moze skomentujesz? ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    ReplyDelete
  53. Na szczęście od jutra zapowiadają upały, w każdym bądź razie od środy mają być i mam nadzieję, że tak będzie! Też nie czuję tych wakacji, wszystko przez pogodę, gdzie moje słońceee? Ale przyznam, że najzimniej nie jest. :)
    Świetna sceneria do zdjęć i ogólnie same fotografie. Jakoś tak lubię te Twoje limonkowe trampki. :P

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  54. Ładne zdjęcia, wykonane nowym obiektywem? :)
    Udanych wakacji!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  55. Piękne zdjęcia! :) Mam nadzieję, że wypad do Anglii się uda :))))

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Bardzo podoba mi się Twoja kurtka :*
    Super zdjęcia :*
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    ReplyDelete
  57. Jejuu <3 Anglia ... wspaniale. Zdjęcia cudowne, krajobraz też. Można odpocząć.
    Pozdrawiam
    zazustreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Udanego wyjazdu i przede wszystkim miło spędzonych wakacji! :*
    Śliczne zdjęcia <3
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Mam nadzieję, że w Anglii będzie fajnie, ja się tam wybieram prawdopodobnie w następnym roku.. ;))
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  60. Udanych wakacji! Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, Letycja :)

    http://miedzynamiblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Fajne conversy, podoba mi się strasznie ich kolor! Czemu ty jesteś taka śliczna kochana? <3
    zapraszam do siebie, będzie mi miło ja zostawisz coś po sobie :) http://wicked-woonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Udanych wakacji Ci życzę! Ja wybieram się na tydzień z rodziną nad morze. Cudowne są te zdjęcia!

    ReplyDelete
  63. Cudowne zdjęcia. Udanych wakacji! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. masz naprawdę super plany na wakacje :D oby wszystko wypaliło i było naprawdę super :)
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    ReplyDelete
  65. super kurteczka :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Cudne zdjęcia! Ja wybieram się do Włoch w tym roku <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Nigdy nie byłam na żadnej wyspie, ale Ci zazdroszczę :( Super zdjęcia. Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Świetny post i zdjęcia ;) Miłych wakacji, kochana♥
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  69. Świetna kurteczka :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. przecudne zdjęcia, od razu widać ogromną różnice z tym obiektywem! :*
    http://luuvmy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Cudowne te zdjecia! Ta kurteczka co masz ją na sobie po prostu olśniewajaca!
    Zapraszam do mnie, a czeka Cię miła niespodzianka w ostatnim poście.
    https://truskawkowa-gaba.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Świetny zestaw :) Zazdroszczę planów na wakacje :*
    http://jullia2452.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Ta kurteczka jest wspaniała! :) Zdjęcia są cudowne, jak zawsze! Udanych wakacji życzę :D
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  74. Za oknem rzeczywiście nie widać lata, ale przynajmniej tyle dobrze, że można je wyczuć leniuchując :D
    Ja zamiast kijków stawiam na rolki, na które z resztą powinnam się niedługo wybrać!
    Udanego wyjazdu x

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  75. Zazdroszczę wizyty w Anglii! Zdjęcia jak zawsze cudowne :)

    Jull Blooog - klik!
    Zapraszam na wakacyjny konkurs

    ReplyDelete
  76. Faktycznie nie ma pogody, ale nie narzekajmy :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  77. Oj tak, ostatnie miesiące były dość męczące i stresujące, więc teraz trzeba odpocząć!
    Cudowne zdjęcia, a outfit idealny! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. ja dziś wyjeżdżam do Londynu! :) mam tą samą kurteczke :*
    udanych wakacji <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Świetnie wyglądasz, życzę udanych wyjazdów :)
    http://jestemkalina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. przepiękne zdjęcia! :*

    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀
    Pozdrawiam, Steffy!

    ReplyDelete
  81. Świetne zdjęcia i udanych wakacji :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Zazdroszczę wyjazdu do Anglii! Śliczne zdjęcia :)

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  83. Życzę ci udanych wyjazdów i niezapomnianych wakacji! Jak zawsze świetne zdjęcia :)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Twoje zdjęcia to pełen profesjonalizm :)
    Faktycznie, pogoda to tragedia (przynajmniej w moich rejonach), ale miejmy nadzieję, że się poprawi niedługo.
    Udanego odpoczynku ;)

    Zapraszam wszystkich directioners/fanów i po prostu osoby zainteresowane na moją "relację" z koncertu One Direction:
    http://dagmarastyles.blogspot.com/2015/06/koncert-one-direction-co-u-mnie.html

    ReplyDelete
  85. Jak ja bym chciała pojechać do Anglii ;)
    Udanego wyjazdu!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Świetne zdjęcia! Marzę o wyjeździe do Anglii :)
    _________
    BLOG

    ReplyDelete
  87. Zazdroszczę Ci cholernie tego wyjazdu, marzy mi się za to taki Londyn albo Paryż.
    Przepiękne zdjęcia, masz urocze te trampki.

    ReplyDelete
  88. Cudownie wyglądasz <3
    Ja swoje wakacje zaczęłam bardzo przyjemnie. Wyjazdem nad jezioro ^^
    Życze udanych wakacji ;*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Zazdroszczę wyjazdu! Zdjęcia świetne, i ta kurtka ♥

    nasty-rose.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. znalazłam się tu przypadkiem, ale na pewno zostanę tu na dłużej :) świetny blog, oby tak dalej
    buziaki Marlena

    www.swiatlem-rysowane.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Udanego wyjazdu! Przepiękne zdjęcia jak zawsze :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. Cudowne zdjęcia! Piękne miejsce :*
    Zazdroszczę wyjazdu do Anglii, udanych i jak najlepiej spędzonych wakacji! :D

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    ReplyDelete
  93. Zdjęcia są cudne !

    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  94. Ja miałam w planach wyjazd z siostrą do Włoch. Niestety niedawno trafiłam do szpitala i musiałam zrezygnować :c

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA