05 June 2015

Trochę nowości w pokoju + 3 proste DIY

Witam. Dzisiaj tak jak obiecałam, pościk o lekkich zmianach w moim pokoju. Za dużo wykombinować nie można, bo skosy jednak ograniczają.  żadnych przemeblowaniach nie ma mowy. Zostaje przekładanie dodatków, tradycyjnie wszystkie wędrowały wte i wewte aż doszliśmy do porozumienia. Dodałam też parę nowych, bardziej letnich akcentów. Jakby na to patrzeć to zmiany nie duże, ale gdybyście zobaczyli mój piękny 'porządek' jeszcze z przed paru dni.. Noo wtedy zmiany urastają do sporych rozmiarów. Po tych paru dniach walki pokój wygląda wreszcie jak pokój. Zwykłe,normalne pomieszczenie. Wcześniej.. nijak, nawet jakby zamknąć jedno oko i trochę fantazjować to bliżej mu było do jakiegoś pobojowiska. :D
Wśród nowych dodatków znalazło się też parę DIY. Bezwzględu na to ile nie siedzę w tym necie, ile nie szukam tych inspiracji, ozdóbek, wiecznie wpadałam na te skomplikowane. Ładne, dopracowane, efektowne, ale nieraz i mocno pracochłonne. Naprawdę foldery niemal się od ich roją. Sukces jednak jest, udało mi się ostatnio znaleźć parę prościutkich 'diy' lub czegoś na ich wzór. Takie łatwiutkie, a zapełniają puste miejsca w pokoju i nadają trochę uroku. :))
Wystarczy przygotować kartkę w formacie odpowiednik do naszej ramki. Następnie z drugiej takiej kartki wyciąć np. serduszko. Pozostała po nim jakby ramka/obwód będzie służył za szablon do wypełnienia farbkami. Później trzeba już tylko.. dosłownie naciapać farbkami akwarelowymi. Kiedy zdejmiemy nasz szablon, będziemy mieć plamki farby w kształcie np. serduszka. Obrazek wkłądamy do ramki i gotowe. :D
W grafice google roi się od napisu widniejącego na perfumach channel. Wystarczy przerysować motyw i nakleić na kwadratowy wazon z kwiatami. Strasznie podoba mi się efekt końcowy. Tak jak z flakonika perfum wylatuje tutaj śliczny zapach bzów! :)
Ostatnią rzeczą są pastelowe girlandy. Będziecie potrzebować do tego sznurek, trochę papieru, taśmę klejącą, nożyczki i białą farbę. Musimy wyciąć równe trójkąty, najlepiej z dwóch kolorów. Moje mają 6cm na 3cm. Później można je ozdobić, namalować kropki, dodać pomiędzy zdjęcia itd. Na koniec wszystko przyklejamy taśmą bądź klejem do sznurka i zawieszamy w dowolnym miejscu! 
Na koniec zapraszam wszystkich na instagrama! O ile mój telefon nie zwariuje i da radę, częściej tam będę. Wczoraj z 3 razy musiałam go wyłączyć zanim wreszcie dodał zdjęcie. Nie mówiąc już o tym, że dostał jakiegoś zawału, a ja razem z nim, bo cały ekran pokrył się takimi jakby kuleczkami, a potem zgasł. No, ale jednak żyje. :')

114 comments:

  1. Świetne dodatki do pokoju, nigdy bym nie powiedział, że takie serce można zrobić samemu, świetne jest :)
    I bardzo się cieszę, że masz insta, czekam na kolejne zdjęcia :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  2. Ale cudownie! Uwielbiam białe pokoje, ozdoby. Ten bez wygląda cudnie muszę go kupić, bo marzy mi się takie coś. Widziałam już wcześniej taki flakonik z "Chanel" i zrobię taki sam, bo wygląda to mega! :)
    toria-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. u mnie przemeblowanie tez nie do konca jest mozliwe ze wzgledu na skosy, ale mozna by cos wymyslic, takie dodatki nadaja pokojowi charakteru, twoj jest przeuroczy!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  4. Ojej jakie urocze miejsce ;) cudowne zdjęcia!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ha pierwsza, świetny post :)

    ReplyDelete
  6. Też niestety mam skos w pokoju :/ Ślicznie to wszystko wygląda, tak świeżo. Śliczne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  7. twój pokój wygląda cudownie, a te pomysły są genialne ♥ A tak poza tym to cudowny masz wygląd bloga
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Masz piękne dodatki w pokoju!
    Genialne DIY! Najbardziej podoba mi się to akwarelowe serduszko!

    Pozdrowionka ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  9. Masz przepięknie przystrojony pokój, marzę o takim<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Pięknie masz w pokoju ! ;) świetne ozdoby ;)

    ReplyDelete
  11. śliczne rzeczy <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Śliczny szablon bloga. Początkowo myślałam, że to prawdziwy flakonik od chanel. Wygląda bajecznie. Gratuluję pomysłowości. :) Świetne DIY :))

    ReplyDelete
  13. Ładne te dodatki :) muszę zrobić sobie to serduszko póki mam wolny czas, bo mam sporo pustych ramek :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  14. Świetne DIY <3 Na pewno skorzystam :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  15. u Ciebie zawsze jest tak cudownie jasno :o to akwarelowe serduszko jest cudne!
    mam tego samego samsunga, jeszcze ani rok, a już mam ochotę nim rzucić przez okno :')
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. świetne DIY! ♥

    Jeśli masz chwilkę byłoby mi baaardzo miło gdybyś odwiedziła mojego bloga. Oczywiście każdy komentarz i obserwacja mile widziana :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    ReplyDelete
  17. Świetne i łatwe do zrobienia dodatki:)
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    http://sandraandmar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Śliczny pokój :D
    Super diy. Ten flakonik na kwiaty jest świetny :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcie. Na pewno skorzystam z Twoich pomysłów ♥
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  20. Ojejku! Piękny pokój i ciekawe pomysły :)
    Zapraszam do mnie ;) - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Muszę ci Jula powiedzieć, że jest przepięknie! *.* Diy super! Zwłaszcza to serduszko z akwareli ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  22. to dobrze, ze telefon zyje, haha
    ogolnie swietny post, supi pomysly :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ale ślicznie to wszystko zrobiłaś! Dodatki wprowadzają klimatu do pokoju. Bardzo mi się podobają Twoje pomysły :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ale cudowne dodatki! Bardzo w Twoim stylu: świeże i dziewczęce!
    Do tego kwiaty, które uwielbiam! No po prostu pięknie! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  25. Cudownie odświeżony pokój i świetne diy! :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  26. Na pewno skorzystam z pomysłu na girlandy! ;) Też przeglądam strony z DIY i zawsze znajduje jedne z tych trudniejszych. Ślicznie masz udekorowany pokój. Może nagrasz RoomTour? :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. I od razu pokój wygląda bardziej świeżo, letnio i wiosennie naraz, haha. Przede wszystkim dziewczęco i ładnie. ;)
    DIY z ''perfumami'' znam z kanału na YT chyba LaurDiy jesli się nie mylę. Z tym że ona pofarbowała wodę i wstawiła sztuczne kwiaty, bo naturalne takiej wody nie będą pić, bo im zaszkodzi. ;P

    my-life-my-troubles.blogspot.com
    Mój nowy blog książkowy (klik)

    ReplyDelete
  28. Jakie świetne rzeczy i DIY. postaram się zrobić, bo naprawdę odświeżają pokój i super, że zrobiłaś porządek :) Nie mam niestety Instagrama. Pozdrawiam i zapraszam

    basiaabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Masz prześliczny pokój!:) Ja już od jakiegoś czasu staram się ogarnąć kolorystyke mojego pokoju, ale wbudowane meble mi w tym przeszkadzają..

    alqxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Świetne DIY :)
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. To serduszko z diy jest prześliczne <3

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Jest pięknie, wiosennie, delikatnie i dziewczęco. Jeden wielki plus :)

    ReplyDelete
  33. Dzięki Tobie zrobiłam girlandę :) Bardzo podoba mi się pomysł z wazonem, z logo perfum Chanel, no i ten bez! <3
    Pozdrawiam słonecznie ♥

    Zapraszam do siebie:
    cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  34. Świetne pomysły! Ślicznie masz w pokoju. ^^ ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Fajne pomysły na DIY, najbardziej podobają mi się te akwarelowe serduszka :)
    Twój pokój wygląda ślicznie!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  36. Świetne diy, najbardziej podoba mi się te serduszko :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. super pomysły na DIY!
    ostatnio też trocszkę odświeżyłam mój pokój ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. W pokoju masz pięknie! Spodobał mi się ten pomysł z wazonem, a'la flakonik Chanel :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ślicznie udekorowałaś swój pokój. A dodatki DIY prościutkie i prezentują się świetnie! :3

    W wolnej chwili zapraszam:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    ReplyDelete
  40. Jakie świetne diy, na pewno z któregoś skorzystam :D
    Masz prześlicznie w pokoju, zazdroszczę ♥

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    ReplyDelete
  41. Masz ładny pokój. Świetne diy, napewno z któregoś pomysłu skorzystam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Wszystkie rzeczy świetne, najbardziej podoba mi się ten 'wazonik' z Chanel!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  43. super ten flakonik! Zakochałam się w Twoim blogu, jest taki ładny, że aż się miło patrzy!

    olabrzeska.pl

    ReplyDelete
  44. Świetne dekoracje ;*

    Pozdrawiam,
    www.jessikachincza.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. No to tak łoficjalnie : zaszalałaś z tym szablonem, ale o tym to ja już na grupie pisałam :P
    "Zostaje przekładanie dodatków, tradycyjnie wszystkie wędrowały wte i wewte aż doszliśmy do porozumienia. Dodałam też parę nowych, bardziej letnich akcentów. Jakby na to patrzeć to zmiany nie duże..." JAK TO NIE DUŻE!? Ja jak kupie jakąś nową książkę, albo film, nie wiem - cokolwiek - ro od razu przemeblowanie robię, sprzątam pokój i znajduje dla drobiazgu jakieś ładne miejsce... A ile wtedy rzeczy pod łóżkiem się znajduje :P
    A pomysł z flakonikiem z "Chanel" na pewno wykorzystam.

    Pozdrawiam, była ciotka Donia Aśka Parker ◠ ◡ ◠

    ReplyDelete
  46. Jejku, kocham Twój pokój! Jest idealny <3
    Prześliczne dekoracje, najbardziej mi się podoba girlanda :3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Cudowne DIY! <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Jejku masz taki cudny pokój! Zazdroszczę :* A DIY świetne!
    jullia2452.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Śliczne dodatki do pokoju, ładne zdjęcia i super to diy z wazonem, zastanawiałam się z kąd taki masz :D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Piękny pokoik. To serduszko w ramce jest świetne!!!!

    http://agnieszkaboczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Wszystko wygląda naprawdę efektownie, chyba skuszę się na to serduszko w ramce.
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. A sam słoik z pomysłu z chanel skąd jest?
    http://oleczka33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Swietne pomysly DIY! Sloik z Chanel niedlugo znajdzie sie na moim biurku :D

    Helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    ReplyDelete
  54. Od paru dni mysle nad zmianami w moim pokoiku i wykorzystam twoje diy, bo jest super :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Zdjęcia są super, ale najbardziej zachwycił mnie Twój nagłówek! No cudneńko.
    Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!
    www.bitherphobia.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Jakie śliczne dekoracje! <3 Jesteś bardzo kreatywną osobą. :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  57. Ślicznie prezentują się nowości w Twoim pokoju, a zrobione przez Ciebie dekoracje pięknie wyglądają, więc może spróbuję trochę sama pokombinować, żeby wprowadzić trochę świeżości do swojego pokoju.
    Pozdrawiam!

    Laru Art

    ReplyDelete
  58. przecudowny pokój!

    ReplyDelete
  59. Piękne dekoracje, zainspirowałaś mnie do wprowadzenia paru zmian w moim pokoju, aż chce się sprzątać :D

    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Świetne dekoracje. Chyba sama zrobię niektóre.
    Zapraszam

    ReplyDelete
  61. najlepsze jest DIY z nalepką od "CHANEL" ;)

    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    ReplyDelete
  62. Super pomysły i piękne dekoracje ♥ :)
    Zapraszam do mnie: http://rikaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Świetnie to wygląda, najbardziej podoba mi się to akwarelowe serce ♥
    Kiedy będą wyniki konkursu ?
    ✿KONKURS!!! NA MOIM BLOGU ! ✿- kliik!
    ✿mój blog✿- kliik!

    ReplyDelete
  64. Masz śliczny pokój! Sama chciałam mieć taki dziewczęcy jak miałam remont, ale nie wyszło. :c
    http://byvanczi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Śliczny pokój. Masz świetne pomysły na swój własny kącik
    Pozdrawiam
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  66. śliczny pokój, świetne pomysły na diy

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Piękne dekoracje w pokoju:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Bardzo fajny post. Jeśli ci się spodoba mój blog to zapraszam do obserwacji.

    Zapraszam :http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  69. Prezentuje się naprawdę ślicznie! Dobrze mieć swój własny kąt :)

    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  70. Masz śliczny pokój. DIY na pewno wypróbuję, pomysły na ozdoby do pokoju to coś, co lubię na twoim blogu najbardziej :)
    cytrynowy-sorbett.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Twój pokój jest idealny! Najbardziej spodobała mi się girlanda i flakonik z chanell. Muszę upolować jakieś kwiatki,żebym miała co wsadzić haha. Mam ten sam model telefonu i też często wariuje. Nie mogę się doczekać aż wreszcie go wymienię na nowszy model,ale cóż... do tego jeszcze troszkę czasu :(

    Jull Blooog - klik!

    ReplyDelete
  72. na pewno skorzystam z któregoś pomysłu :)

    http://cashewsh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Najbardziej podoba mi się DIY z serduszkiem, jest super !!!

    natalyy-blog.blogspot.com ❀ klik ❀

    ReplyDelete
  74. Ale u Ciebie w pokoju jest tak wiosennie/letnioo <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. piękny pokój i diy na pewno wykorzystam! ;)
    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. gdzieś już widziałam pomysł na ten wazonik CHANEL i od dawna chcę sobie taki zrobić,
    ale niestety brakuje mi czasu :c
    reszta pomysłów też super :)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  77. przeginasz z tą idealnością ! <3 haha :) flakonik nawet z innych perfum wydaje się być ciekawym pomysłem! Śliczne serducho <3

    ReplyDelete
  78. Urocze dodatki! Wszystko super wygląda :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Piękny wystrój, mega mi się podoba :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. nie no, wazon chanel wygrywa wszystko ! <3 piękne inspiracje, genialne diy - cenię pomysłowość :)

    buziaki
    www.xavilove.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Wszystko wygląda świetnie, naprawdę ciekawe pomysły!
    Śliczny instagram , już obserwuje :) Ja mam ten sam telefon i jeszcze tak bardzo to nie zwariował, więc może twój też wytrzyma :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  82. genialne zmiany! pora wziąć się trochę za dodatki w moim pokoju :)

    plainess[klik]

    ReplyDelete
  83. Wow! Cudownie! *__*
    Mam identyczną poduszkę (tą białą z napisami) :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Twój post zawsze ma świetne zdjęcia,świetny wazon

    pozdrawiam ♡
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Śliczne zdjęcia, jejku zazdroszcze Ci takiego talentu do fotografii. Uwielbiam twoje DIY bo ślicznie wychoodzą, ja nigdy nie robię bo nie mam cierpliwosci do takich rzeczy xd

    http://blog-amelia-ami-2901.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Jeju świetne, dziewczyno serio masz talent :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. Ale masz śliczny pokój! Świetne diy ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Masz śliczny pokój. Genialne DIY, najbardziej podoba mi się to serduszko i flakonik ;3

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  89. Boziu, masz takie piękne zdjęcia, jesteś taka śliczna, a w Twoim pokoju się zakochałam! Uwielbiam fiolety, dlatego rozkochałaś mnie w sobie poprzez te wszystkie dodatki! Tak bardzo się cieszę, że trafiłam na Twoje bloga, ponieważ z pewnością będę czerpała z niego wiele inspiracji. Nie mogę doczekać następnego postu! Pozdrawiam bardzo serdecznie xx

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na nowy post, w którym się UJAWNIAM Z PIERWSZĄ STYLIZACJĄ na blogu z NOWYM WYGLĄDEM :) Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła! http://angegar-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Masz śliczny pokój ^^ Z chęcią też bym coś pokombinowała, ale kiedy się za to wezmę nagle wychodzi że mam jeszcze trylion sprzątania, ew ;/ Dodatkowo efekt psują nie do końca pasujące do siebie meble, ale przynajmniej na razie nie mam jak tego zmienić
    Instagram już wcześniej zdążyłam zaobserwować i życzę ci, żeby twój telefon już nie wariował ;)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  91. Podobają mi się pomysły :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. Ciekawe pomysły. Chciałabym mieć taki jasny, pastelowy pokój jak Ty :)
    NOWY POST! - klik :)

    ReplyDelete
  93. Świetne pomysły , takie małe dodatki a tyle zmiany ! W oko wpadł mi ten wazon z naklejką Channel . Świetny !
    Oby więcej takich diy :)

    zapraszam --- > barry-lives.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. Super pomysły! :)

    http://swiatfaustii.pl/

    ReplyDelete
  95. Fajny post.Podoba mi się pomysł z ramką.Te pociapane plamki wyglądają super.Zapraszam na nowy post.
    pieguusek.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Piękne dekoracje do pokoju *-* Na pewno wypróbuję twoje pomysły! ^^

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    ReplyDelete
  97. A ja muszę dzielić pokój z siostrą, więc o zmianach,a co dopiero o porządku - nie ma mowy :'D

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  98. Cudowne DIY, serducho i wazon CHANEL genialne!! <3

    ReplyDelete
  99. Świetne dodatki :)
    Ja szukam właśnie rzeczy do urządzenia mojego nowego pokoju.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  100. super DIY bardzo mi się podoba to serduszko <3

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    ReplyDelete
  101. Prześlicznie ozdobiłaś swój pokój, ciekawe pomysły
    Pozdrawiam, Lola | klik

    ReplyDelete
  102. Super DIY zwłaszcza ostatni :)

    ReplyDelete
  103. Swietne DIY, zainspirowało mnie! :)
    POZDRAWIAM

    Wpadnij do mnie, żeby zobaczyć jak można ładnie ozdobić swój zeszyt na nowy rok szkolny :)
    KLIL

    ReplyDelete
  104. Zauważyłam że wiele osób pyta o te białe świeczniki. Możecie je kupić tutaj w hurtowni https://pm-m.pl/271-artykuly-dekoracyjne :)
    Bardzo fajny wystrój, bardzo podoba mi się ten biały obrazek z fioletowym sercem. Super pomysł :-)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA