24 June 2015

Wakacyjna 'kuracja' - paznokci

Hej. Pogoda nie wskazuje na to, żeby wakacje się zbliżały, ale co zrobić. Dokładnie za 2 dni zaczynamy to nasze upragnione wolne, więc będę mieć chwilkę, żeby ogarnąć parę rzeczy. W dzisiejszym poście padło na moje 'bidne' paznokcie. O dziwo ostatnimi czasy nie są w jakimś wyjątkowo opłakanym stanie. Zazwyczaj mają cienką, kruchą i łamliwą strukturę. Praktycznie każdy mi się rozdwaja, łamie.. no ogólnie, nie polecam. Wymagają jakiejś specjalnej troski, co w ciągu roku szkolnego, nie ma racji bytu. Albo nie mam czasu albo po prostu nie chce mi się go znaleźć. Ale skoro idą wakacje to wypadałoby troszku się nimi zająć. Mniej więcej dlatego powstaje taka seria. Niżej pokażę te bardziej sprawdzone sposoby i opiszę jak planuję je 'ogarnąć'. Za jakieś dwa tygodnie, w kolejnej serii dotyczącej tym razem czego innego, postaram się pokazać efekty. :D Jak ktoś ma paznokcie strzelające podobne fochy, to do dzieła, doprowadzamy je do porządku razem haha!
A więc pierwszą rzeczą, którą muszę odpuścić jest jakiekolwiek malowanie paznokci. W sumie nie będzie to jakimś ogromnym wyczynem. Głównie dlatego, że pogoda nie dopisuje, a na szorty i krótkie rękawki nie ma na razie co liczyć. Nie zdążyłam jeszcze wpaść w wir tych letnich kolorków, bo lata raczej nie widać.
Ważną częścią jest nawilżenie paznokci. Masło z 'tutti frutti' i olejek arganowy świetnie spisują się właśnie w tym kierunku.
Rano i wieczorem kremuję dłonie, dodatkowo wcierając masło w płytkę paznokcia. Powinno to zapobiec łamaniu i przesuszaniu się skórek dookoła paznokci. ;)
Najlepszą rzeczą pod słońcem jest chyba ten olejek arganowy. Sprawdza się niemal do wszystkiego. Ostatnio tego nie robiłam, ale planuję wcierać go codziennie w paznokcie przy pomocy wacika. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustych smug, dlatego można to zrobić kiedy tylko się przypomni. Nie trzeba później spłukiwać rąk, ani nic z tych rzeczy. :D 
Zamiennie do masła można stosować też krem. Od dziecka używam tylko ten z nivea i jest kolejnym produktem genialnie spisującym się do większości rzeczy. Zamiast masła można go wcierać w skórę palców i płytkę paznokcia, da taki sam efekt. :)
Produktem, który świetnie poprawia kondycję paznokci jest oliwa. Mama parę razy już korzystała z jej świetnych właściwości. Widząc stan moich paznokci parę razy nakłaniała mnie, żebym sama się skusiła. Ogólnie nie lubię się babrać w takich tłustych rzeczach, ale jakoś w weekend chcę spróbować nałożyć ją na noc. 
Wystarczy wetrzeć wacikiem oliwę z oliwek (można dodać parę kropel cytryny), nałożyć na ręce foliowe rękawiczki i zostawić na noc. Ewentualnie potrzymać palce przez ok. 15-30 minut w tym roztworze, a potem spłukać. Jeszcze nie wiem, z której opcji skorzystam haha. :p 
Powinno się to powtarzać tak 1-2 razy w tygodniu. 
Szperając trochę w Internecie dowiedziałam się, że piłując paznokcie metalowymi pilniczkami nasila się ich rozdwajanie. Podobno lekkie 'szlifowanie' ich zapobiega właśnie łamaniu i rozdwajaniu, także zobaczymy. Przerzucam się na te papierowe pilniczki. :D 
Do cofania skórek przy paznokciach używam płynu zmiękczającego i takiej szpatułki. Idzie to dosyć sprawnie i szybciutko, więc naprawdę polecam obie rzeczy. :)
Ostatnim produktem, który będę stosować w momencie, kiedy paznokcie już wrócą do normalnej kondycji jest odżywka z Eveline. Wiem, że nie wszystkim ona pomaga z powodu formaldechydu w składzie. Dla mnie jest ona naprawdę genialna. Kiedy stosuję ją zgodnie z zaleceniami producenta, naprawdę wzmacnia paznokcie i przyspiesza ich wzrost. :p
To byłoby na tyle! Niedługo opowiem jak mi to wszystko wyszło. Jeżeli macie jakieś swoje rady lub sprawdzone sposoby to podzielcie się w komentarzach! Pod koniec następnej części serii wypiszę 3 najciekawsze razem z linkami do autorów wskazówek. :D
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

107 comments:

  1. Na szczęście moje paznokcie nie są aż tak w złym stanie, choć zawsze może być lepiej hihihi!
    Bardzo przydatne rady <3
    To prawda, pogoda nie przypomina pogody letniej, ale co zrobić?! Miejmy nadzieję, że się poprawi :)
    Świetne rzeczy wybrałaś z Dresslink! Idealne na lato!

    Pozdrowionka ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  2. poklikane ;)
    http://polynaeces.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja z moimi paznokciami nic nie robię, ale muszę zacząć stosować jakąś odżywkę:)
    Śliczne kolorki lakierów :D
    Świetny i pomocny post:*

    Mój blog, zapraszam- kliknij :D

    ReplyDelete
  4. Bardzo przydatna ,,kuracja,, paznokci. Ja bardzo ,,troszczę,, się o moje. Niedługo mam zamiar pomalować. Pozdrawiam ^^

    http://wikka-bloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wszystko ładnie, pięknie, ale tej odżywki z Eveline zdecydowanie nie polecam. Zawsze miałam, piękne, zdrowe, długie paznokcie, chciałam jeszcze bardziej polepszyć ich kondycję i zakupiłam odżywkę - teraz moje paznokcie są w opłakanym stanie.. Gdy dowiedziałam się, że to wszystko wina odżywki byłam w wielkim szoku.. Nigdy więcej już jej nie użyje.. Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Widać że dużo wiesz o pielęgnacji paznokci :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Fajne sposoby, ja nie mam swoich :( Przydatne rady :) Megaa. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam
     Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  8. Super post ! Na pewno skorzystam, moje paznokcie strzelają fochy !! Już mam dość tego xD Muszę się za nie zabrać :)

    Pozdrawiam ;*
    All Pastel World ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  9. Moje paznokcie nie łamią się ostatnio (o dziwo), ale taka wakacyjna kuracja im się przyda :3

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja nie mam takich problemów z paznokciami, mam mocną strukturę i się cieszę. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ale świetny i mega przydatny post! :D Na pewno skorzystam z porad :) Piękne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK ✿

    ReplyDelete
  12. Oj, moje paznokcie potrzebują jakieś terapii, bo nie mają się najlepiej. Dobrze, że napisałaś ten post, może tak szybko mi nie odpadną :D
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Moje paznokcie, tez nie były ostatnio w zbyt dobrym stanie- strasznie się rozdwajały! Dlatego dzięki za post, skorzystam :)
    agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetne porady! Ja raczej się tym nie interesuję, ale już od dłuższego czasu stosuję odżywkę z Eveline i o na jak najbardziej mi wystarcza. Moje paznokcie są dzięki niej dużo twardsze, nie łamią się i szybko rosną, dla mnie zdecydowanie nr 1! :))

    ANN--BLOG (klik)

    ReplyDelete
  15. Mam nadzieję, że twoja metoda się sprawdzi, bo moje paznokcie umierają...
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  16. ja mam to szczescie, ze moja pielegnacja paznokci ogranicza sie do 0, a mimo to sa w bardzo dobrej kondycji! :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  17. Na pewno skorzystam z tych sposobów, bo moje paznokcie są w kiepskiej kondycji, więc jakoś trzeba ich doprowadzić do w miarę ogarniętego stanu :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  18. ja z moimi paznokciami mam ogromny problem, nawet odżywka z Eveline nie daje rady! muszę wypróbować olejek arganowy, może coś zmieni :)
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Na pewno skorzystam z Twoich rad :) Bardzo fajne kolorki lakierów <3
    pozdrawiam i zapraszam
    agata-rogos.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajnie, że dodałaś taki post, ponieważ właśnie próbuję zadbać o moje paznokcie :)
    Piękne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Super, że dodałaś taki post, bo właśnie staram się zadbać o moje paznokcie! :)
    Świetne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Z nieba mi spadłaś! Na wakacjach zamierzam wyjątkowo zadbać o swoje paznokcie :))Świetne kolory lakierów, i porady :))
    Mój blog---KLIK
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  23. świetny post, na pewno skorzystam ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  24. Bardzo ciekawe sposoby! :)
    Niestety też mam kruche paznokcie :)
    Używam tego olejku oraz kremu nivea!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Super sposoby musze je wykorzystać bo moje paznokcie tez nie są zbyt ładne:(
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Mega przydatny post <3

    Zapraszam: Mój blog

    ReplyDelete
  27. Trochę słyszałam o nakładaniu oliwy z oliwek na paznokcie i chyba muszę tą metodę wypróbować ;) i właśnie teraz zaczęłam zapuszczać paznokcie, więc ten post jest idealny dla mnie ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Muszę spróbować z tym olejkiem arganowym. Ja używam regenerum do paznokci, i wyciskam sok z cytryny i nakładam na paznokcie :)

    http://paradise-dreamer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Świetne sposoby, korzystam z niektórych z nich, ale te inne również bardzo mnie przekonały, na pewno wypróbuję, bo jak wspomniałaś, na razie nie zanosi się na malowanie paznokci, ponieważ pogoda nie jest zbyt zadowalająca :D

    Moje sposoby na paznokcie, które stosuję od dłuższego czasu:
    Moczę je w oliwie, olejku rycynowym lub soku z cytryny - to naprawdę świetny pomysł, a dzięki niemu paznokcie nie łamią się oraz płytki paznokcia są mocniejsze. Oprócz moczenia w oliwie, olejkach i sokach używam również wspomnianej w poście odżywki Eveline 8w1, u mnie również się sprawdza.
    Mam jeszcze małą radę dla wszystkich: pewnie większość z Was zmywa lakier z paznokci zmywaczem acetonowym, a właśnie aceton wysusza płytkę i niestety dzięki niemu paznokcie rozdwajają się i łamią dlatego po każdym zmyciu lakieru przetrzyjcie paznokcie oliwą z oliwek. ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Spadłaś mi z nieba z tym postem *o* Moje paznokcie były w opłakanym stanie, ponieważ zniszczyła je pewna odżywka. Zaczęłam łykać tabletki na poprawienie kondycji i na pewno zastosuję twoje sposoby :) Mam ten mus z Farmony, olejek arganowy i oliwę, więc od dzisiaj zaczynam :D Też uwielbiam tę odżywkę z Eveline, paznokcie wyglądają po niej ślicznie! A co do moich sposobów, to zamiast olejku arganowego używałam rycynowego ;)
    Pozdrawiam!

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  31. ja też mam problem z paznokciami

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Bardzo przydatny post! Jeżeli chodzi o oliwę z oliwek to miałam ją 4 razy i widać efekty! :) Tak więc ten sposób jest na pewno dobry! Mam też tą odżywkę, jest świetna! Zainteresował mnie ten olejek, jeszcze się z nim nie spotkałam, gdzie go kupiłaś ?

    Pozdrawiam!
    ♦ dream-destinationn.blogspot.com- Kliik! ♦

    ReplyDelete
  33. Bardzo podobnie robie pielegnacje moich paznokci :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Moje paznokcie ciągle się łamią, masakra, będę musiała spróbować Twoich sposobów :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Super rady, ja też mam problemy z paznokciami, chociaż teraz mi się i tak trochę polepszyły:-)
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  36. Fajny post jesli poklikasz w te zeczy bede wdzieczna - http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/2015/06/75-wspopraca-z-dresslink-prosba-o.html

    ReplyDelete
  37. Ja na szczęście nie mam żadnych problemów z paznokciami, wręcz przeciwnie. Koleżanki zawsze zazdroszczą mi mojej długości, bo rosną mi bardzo, bardzo długie. Ale gdybym miałam jakieś problemy, to na pewno wrócę do tego posta :)
    Mój blog. CLICK :)

    ReplyDelete
  38. Nie wiedziałam nic o tym, że metalowe pilniczki prowadzą do rozdwajania paznokci, tez chyba przerzucę sie na te papierowe:) Bardzo przydatne informacje, ja mam ostatnio problem z paznokciami, wiec na pewno dostosuje sie do tego, co napisalaś:)

    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Świetny i pomocny post ;) Skorzystam z Twoich sposobów tego lata ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  40. Ja stosuję zamiast tego jedynie odżywkę Miss Sporty 7w1 ;)

    Mój blog :)

    ReplyDelete
  41. Moje paznokcie właśnie strasznie się kruszą, muszę wypróbować twoich sposobów. :)
    Zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  42. U mnie ta odżywka mega się sprawdza! Z natury moje paznokcie rosną dosyć szybko, ale z nią to, wow. Jeśli łamią ci się paznokcie czy coś to polecam ci odżywkę również z Eveline: paznokcie twarde jak diament czy jakoś tak. Sama na szczęście nie borykam się z problemem kruchych i łamliwych paznokci. A pogoda mogła by się polepszyć, bo mam dość ciągle pochmurnych, deszczowych dni, wtedy nic mi się nie chce, jedynie co to spać :P Bardziej czuję się jakby była jesień, a chcę lato, w końcu trzeba się trochę opalić :D
    Mój blog

    ReplyDelete
  43. Ale śliczne kolorki lakierów! :)

    whatever-ew.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. w porównaniu do moich,twoje i tak są bardzo ładne i zadbane ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Sama powinnam zabrać się za zadbanie o moje paznokcie... Nie wiem czy mi się to uda, a tobie życzę powodzenia.
    Świetne pomysły! ;)
    Mój Blog-KLIK

    ReplyDelete
  46. MEGA przydatny post! Moje paznokcie uwielbiają strzelać fochy, więc na 100% skorzystam. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Twoje lakiery do paznokci mają moje ulubione kolory, hahah

    Poklikałam w linki:
    1.$ 6.92
    2.$ 4.83
    3.$ 4.37

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  47. Też mam problemy z paznokciami... Łamią się i rozdwajają, więc Twój post jest dla mnie wybawieniem ;) pozdrawiam
    www.straaawberry-cake.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Ta odżywka Eveline i olejek arganowy są naprawdę świetne :)

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  49. Bardzo fajne sposoby :) Właśnie zmotywowałaś mnie żebym zaczęła dbać o swoje paznokcie i żebym stworzyła takie swoje sposoby haha :D Ja odżywkę eveline używam i na szczęście ma na moje paznokcie dobry wpływ :)
    http://different0words.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Kocham zdjęcia z Twojego bloga, zawsze są takie kolorowe aż się miło ogląda!
    Mam tą odżywkę 8w1 - jest boska! :D
    Super post.
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  51. Masz super paznokcie! Ja właśnie teraz zapuszczam, skorzystam ze sposobu oliwa z oliwek i cytryna.
    Piękne zdjecia :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  52. Masz super paznokcie! Ja właśnie zapuszczam paznokcie i skorzystam ze sposobu z oliwą i cytryną :) co do tej odzywki z eveline, to słyszałam wiele dobrych opinii, ale też tych złych, w których nakładanie tej odzywki przynosiło nieciekawe skutki uboczne :)
    Piękne zdjęcia :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  53. Tyle przydatnych sposobów - super :) Może któryś wykorzystam.

    prostozpiekarnika.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. fajne sposoby, ja jednak zainwestowałam w kosmetyczkę :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    ReplyDelete
  55. Idealny post dla mnie.
    W końcu muszę zacząć dbać o te paznokcie.
    Zaczynam razem z tobą :)

    http://narysowanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Bardzo dobrze, że dbasz o swoje paznokcie. Świetne zdjęcia jak zawsze :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  57. W tamtym roku, po wakacjach moje paznokcie również były w tragicznym stanie! Łamały się,były strasznie miękkie.Wyczytałam w gazecie,że bardzo pomaga siemię lniane.Wsypuje się kilka łyżek zalewa się wodą,zagotowuje i w tak oto przygotowanej miksturce trzyma się rączki przez około 15-20 min.Zrobiłam tak z 2-3 razy i naprawdę dało to efekty! Paznokcie były twardsze i nie łamały się tak.Sposób bardzo polecam,siemię lniane nadaje się również do picia jak i do nakładania jako maskę do włosów :) Pozdrawiam serdecznie !
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Mam bardzo łamliwe paznokcie, więc bardzo przyda mi się ten post! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  59. Ja miałam kiedyś tak, że po pomalowaniu paznokci, a potem po zmyciu ich stawały się okropne, ale ta odżywka z Eveline szybko przywracała je do porządku, mimo tego, że zazwyczaj nakładałam tylko jedną warstwę. Teraz też tak robię i działa ok :) Jakoś na jesieni miałam problem z łamiącymi się paznokciami, na szczęście się go pozbyłam ( nie wiem nawet jak i nie pamiętam żebym robiła coś specjalnego haha )!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  60. Ja też olejuję moje paznokcie i masuję skórki :) piękne letnie lakiery, poklikałam :*

    ReplyDelete
  61. Ja na szczęście nigdy nie musiałam dbać o paznokcie, same rosną zdrowe i mocne :)
    Poklikałam!

    ReplyDelete
  62. Używam tej odżywki z z Eveline i ona naprawdę wzmacnia paznokcie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Skorzystam z twoich porad

    Pozdrawiam :)
    Crazy and Monia(klik)

    ReplyDelete
  64. Ojj chyba ja też muszę zacząć jakąś kurację- i to szybko! :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  65. Na pewno skorzystam z tych sposobów :)
    http://jestemkalina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. bardzo ciekawe sposoby na pewno wypróbuje
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Wybawiłaś mnie tym postem! Właśnie muszę się zabrać za moje paznokcie bo są w okropnym stanie a nie miałam pojęcia jak :D Dziękuję!
    Oczywiście jak zwykle cudowne i mega profesjonalne zdjęcia :3
    kliknęłam :D

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Moja paznokcie są w koszmarnym stanie. Skorzystam z Twoich rad ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Mi też zdecydowanie przydałaby się taka kuracja moich łamliwych paznokci :/. Dzięki wielkie za rady! <3

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Moim paznokciom również przydałaby się drobna pielęgnacja, chociaż nie są w jakimś strasznym stanie :)

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  71. bardzo przydatne porady :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  72. śliczne zdjęcia! meega mi się podoba takie rozmazane tło-świetne jest!
    co do sposobów to napewno skorzystam :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Ja uwielbiam pastelowe kolory na paznokcie :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Przydatny post, poklikałam :)
    http://poszerzajachoryzonty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do siebie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    ReplyDelete
  76. Ja tez uwielbiam tą odżywkę! Moim paznokciom tez przydałaby się regeneracja, ale ja uwielbiam malować paznokcie :)

    ReplyDelete
  77. Ciekawe porady! Musiałabym zadbać o swoje paznokcie :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  78. Na pewno wykorzystam którąś metodę. Ja teraz używam serum do paznokci i świetnie się sprawdza. Można je wygrać w konkursie na moim blogu, poza tym jest kilka innych nagród, zapraszam - klik!

    ReplyDelete
  79. Ja też niestety miałam taki problem z paznokciami, ale kiedy zaczęłam używać odżywek i utwardzaczy to ich kondycja znacznie się poprawiła i teraz każdy pyta czy to moje prawdziwe paznokcie, haha! No, ale nadal nie są idealne i właśnie dziś jeden mi się złamał. :(

    mój blog :)

    ReplyDelete
  80. Na szczęście moje paznokcie mają się całkiem dobrze i nawet nie myślę o ich kurowaniu. Ostatnio używam też odżywki z WIBO, bardzo mało znana, tania i skuteczna - a to najważniejsze! Paznokcie mam dzięki niej ładnie błyszczące, mocne i ogólnie w bdb stanie. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Właśnie przed chwilą pomalowałam paznokcie! Ja używam szklanego pilniczka, ponieważ jest dla mnie najwygodniejszy. Paznokcie rosną mi dosyć szybko, więc nie czuję się z nimi źle c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. bardzo przydatny post, ponieważ moje paznokcie tak trochę umierają
    http://onlystupidkid.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Olejek argonowy to chyba naprawdę najwspanialsza rzecz na świecie.Ja używam go jako odżywka do włosów, bo mam kręcone włosy i czasem naprawdę ciężko je rozczesać:) Ale on sprawia że ta czynność której nienawidzę staje się prostsza. Chyba wypróbuje go jak ty na paznokcie. A tak w ogóle to kocham jego zapach!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  84. O moje paznokcie są w okropnym stanie,muszę się w końcu za nie wziąć:)


    Pozdrawiam!
    ✿The Only✿- kliik!

    ReplyDelete
  85. Super post! Mi z pewnością przyda się taka kuracja :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Na odżywkę Eveline niestety mam uczulenie i nie mogę jej stosować. Chociaż ostatni raz robiłam paznokcie na studniówkę i zauważyłam, że bez malowania lakierami są w o wiele lepszym stanie i nie potrzebują regeneracji. Śliczne kolory. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. Nie wiedziałam o oliwie używanej na paznokcie! Muszę wypróbować :D
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Ja właśnie zaczęłam dbać o swoje paznokcie ! :)
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. ja zdecydowalam sie na sztuszne' paznokcie bo mialam juz dosc tych ciaglych pielegnacji haha ale po zdjeciu moze zastosuje ta z tego posta :D
    swietny blog ogolnie, obserwuje <3

    zapraszam do mnie na relacje z koncertu magdauke.blogspot.com i do obs <3

    ReplyDelete
  90. Na pewno skorzystam z twoich propozycji :) Ja również mam paznokcie które łatwo się rozdwajają jednak w ciągu ostatnich dni są w bardzo dobrym stanie :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Super sposoby! JA dopiero niedawno zaczęłam bardziej dbać o moje paznokcie, więc ten poradnik na pewno mi się przyda :D
    Udanych wakacji! <3
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. Podobają mi się twoje pomysły na tą kuracje :)


    http://missstyle21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Bardzo fajne sposoby, najbardziej przypadł mi do gustu ten pomysł z żelem do skórek, który na pewno kupię! :D
    Pozdrawiam, Letycja :)

    http://miedzynamiblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  94. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  95. Tak na prawdę nie dbam za bardzo o swoje paznokcie, ale po przeczytaniu twojej kuracji paznokci chyba zacznę. :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  96. Ja na szczęście nie mam problemów z paznokciami :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. Moje paznokcie na szczęście są w bardzo dobrym stanie. :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  98. Post bardzo użyteczny, gdyż ja mam wielki problem z paznokciami :D
    super zdjęcia :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  99. Bardzo fajny post, też robiłam podobny, ale inne rzeczy zastosowałam :D
    Chcesz zerknąć, to zapraszam - http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/06/pielegnacja-moich-paznokci.html
    Ładne rzeczy wybrałaś z dresslink. Robiłam kolaż niedawno, jeśli chcesz to poklikaj, byłoby mi naprawdę ogromnie miło :) - http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/06/first-wish-list-dresslink.html
    Buziaki ♥

    ReplyDelete
  100. Ja, na szczęście paznokcie mam w dobrym stanie, chociaż nie ukrywam, że mogłyby być w jeszcze lepszym, dlatego na pewno skorzystam z porad! :*
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  101. Ja polecam namaczanie paznokci w oleju kokosowym, na prawdę działa :*
    Śliczne te rzeczy <3
    Miłych wakacji http://blossomhero.blogspot.com/

    ReplyDelete
  102. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/avril-is-our-warrior.html

    ReplyDelete
  103. Chyba będę musiała spróbować tego sposobu :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA