22 July 2015

2 odsłony niebieskich spodenek

Hejo. Wyjątkowo kreatywnie rozpocznę tę notkę i powiem, że pokażę dzisiaj dwa letnie stroje. W sumie niezłe na wakacje, gdyby nie tegoroczne upały... Normalnie deszcz niemal codziennie gwarantowany z ewentualnym przelotem słońca. :') Co zrobić, nadal mam nadzieję, że jeszcze doczekam się tych 30 stopniowych upałów.
A co tam u mnie? No tak dość wakacyjnie! Aktualnie zamulam z Olą, której chyba wybitnie się nudzi (taa, trochę długo tę notkę już piszę). Po gruntownym przejrzeniu walających się po panelach kartkówek z matmy zabrała się za czytanie wiadomości... 
Sama czuję się strasznie przymulona przez tą pogodę. Duszno, parno i jakoś tak sennie... Nawet poranna kawa człowieka nie jest w stanie obudzić. Jakoś po obiadku wpadamy do Oli, więc jest szansa, że czarna kawa jej mamy zdoła nas trochę 'odmulić'. Jedyne co to ostatnio przegrałyśmy bitwę z syropem klonowym i jak się zatkał, tak odkręcić go nie można. A uwierzcie mi, goryczy tej kawy nie może zabić nawet w kółko dolewane mleko i kilogramy cukru... ;-;
                                        spodenki - klik (klikniecie? :D)
                                    spodenki - klik
Niedługo będę robić coś w rodzaju 'Q&A' , dawno nie odpowiadałam Wam na żadne pytania dotyczące tego co dzieje się u mnie poza blogiem! Także jeśli chcielibyście się czegoś nowego dowiedzieć to możecie śmiało zadawać pytania. Tylko takie z sensem, bo kogo obchodzi mój ulubiony kolor czy liczba. 
Więc macie jakieś pytania? Coś odnośnie tego co dzieje się u mnie poza blogiem itp.? :)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

99 comments:

  1. Jaka Ty jesteś śliczna! U mnie upały są od kilku dni i temperatura przekracza to 30stopni :)
    Zdecydowanie bardziej wybrałabym zestaw drugi! Prześlicznie :)


    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. śliczne zdjęcia bestrunnerxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczne zestawy <3
    Pytania:
    Skąd czerpiesz inspiracje?
    Co myślisz o obs za obs?
    Ile czasu zajmuje Ci napisanie posta i zrobienie zdjęć?

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia i stylizacje! Nie mam niestety pomysłu na żadne pytanie :<
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia ♥♥♥ Miałaś racje że wyszły "słoneczkowate" :")
    powiedz, co motywuje Cie do pisania postów?
    pozdrawiam <3 <3
    http://majabl0g.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia. *.* werooonikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia, fajny pomysł z tymi skokami :D
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
  8. Sliczne outfity szczególnie ten drugi
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Dlaczego założyłaś bloga?
    Czy na jakieś notce pojawi się ktoś z tobą?

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia :) Tak wgl to masz fantastyczne włosy! Pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  11. Świetny post. Super odsłony tych spodenek. Też trochę mi szkoda że nie ma upałów ... ciągle pada cholerny deszcz !! A w niedzielę to myślałam że okna mi wybuchną tak grzmiało i błyskało. Piękne zdjęcia.

    ♥ Pozdrawiam ♥
    ♥ All Pastel World ♥ <-- klik

    ReplyDelete
  12. Drugi outfit rządzi!
    A spodenki genialne! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia! Druga stylizacja bardziej przypadła mi do gustu ;)
    Moje pytania:
    1. Jesteś na coś uczulona?
    2. Spełniłaś jakieś marzenie?
    3. Jaki jest Twój ulubiony cytat?

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. cudowne zdjęcia ♥ obydwie stylizacje są genialne! i mam nadzieję, że jakoś poradzicie sobie z tym syropem klonowym :D

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia :)
    Świetne spodenki

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Jejku, uwielbiam Twoje zdjęcia! Świetne stylizacje :*

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  17. jejku, zdjęcia są przecudowne, zresztą jak zawsze, ale teraz wyglądasz jak aniołek Victoria's Secret, haha.
    Ile czasu poświęcasz na naukę?
    Czy czytasz blogi, które mają poniżej 100 obserwatorów?
    Na co zwracasz największą uwagę, gdy wchodzisz na nowe blogi?
    Jakie są Twoim zdaniem cechy prawdziwego przyjaciela?
    obserwuje, buziaki:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetne spodenki, moim zdaniem lepiej prezentują sie w drugim wydaniu :)
    Śliczne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK ^^

    ReplyDelete
  19. Jeju! Jakie przecudowne zdjęcia! Fotografujesz nadal obiektywem 50mm 1.8, czy innym, jeśli można wiedzieć? :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!
    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    ReplyDelete
  20. Bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja :)
    U mnie jest ponad 35*C i jest za gorąco, stanowczo.

    http://monika-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Te dwie stylizacje po prostu skradły moje serce!
    Prześliczne zdjęcia! <3
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia i stroje! :)
    Właśnie zobaczyłam, że jest 37 stopni. Za dużo! :o

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  23. prześliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  24. bardzo ładna stylizacja :)

    ReplyDelete
  25. Te spodenki są genialne, bardzo mi się podobają! Zdjęcia są bardzo ładne:*

    pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    ReplyDelete
  26. Pierwsza stylizacja jest cudowna, druga nie w moim stylu ale również piękna ;)
    Moje pytanie dotyczy współprac - Czy masz ustalony czas kiedy składasz nowe zamówienie? Chodzi mi o to że musisz coś zamówić np co miesiąc? Jeśli tak to co ile i jak to mniej więcej wygląda?
    http://oleczka33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja. :) Kliknęłam w link. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Jak dla mnie druga stylizacja jest nieco lepsza :) Jednak wszystkie zdjęcia są naprawdę śliczne!
    A co do pytań to może:
    Jakie książki polecasz do przeczytania i jakie są Twoje ulubione zagraniczne vlogerki (jeśli oglądasz) :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam!
    http://julia-karwowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Śliczne spodenki, w drugiej stylizacji podobają mi się bardziej ;)
    Pozdrawiam
    www.straaawberry-cake.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Cudowne stylizacje i zdjęcia *-* Oddaj nogi xD
    A co do pytań to co masz zamiar robić przez resztę wakacji? :D

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST KLIK ✿

    ReplyDelete
  31. Ja również jestem strasznie "przymulona" przez tę pogodę.
    Świetne zdjęcia.
    truthofthunder.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Śliczne stylizacje! bARDZIEJ DO GUSTU PRZYPADŁA MI DRUGA.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    ReplyDelete
  33. pięknie.
    zapraszam:http://imbirkowy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. http://imbirkowy-blog.blogspot.com/
    pięknie

    ReplyDelete
  35. Druga stylizacja śliczna :) Cudowne zdjęcia! Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  36. Mnie też ta pogoda zawiodła :(
    Osobiście, bardziej podoba mi się drugie połączenie ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ja bym założyła pierwszą stylizacje, ale z trampkami z drugiej stylizacji :D
    Ładne zdjęcia; co do pytań :
    - ile czasu poświęcasz nauce? (W czasie roku szkolnego)
    - ile masz par butów? ;)
    - co ile kupujesz nowe ubrana?
    - kim chcesz zostać w przyszłości?
    - masz jakieś cele?

    ReplyDelete
  38. szorty śliczne :) 2 wersja bardziej mi się podoba

    ReplyDelete
  39. Śliczna! Zawsze masz takie piękne zdjęcia
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Śliczne te spodenki :) Pierwsza stylizacja jak dla mnie troszeczkę lepsza niż ta druga.
    Zapraszam Cię do mnie :)
    www.my-seamless-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Śliczne stylizacje :) a zdjecia jak zwykle cudowne :3
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  42. Dwie opcje są świetne, ale ta druga jest jeszcze lepsza ♥. Ja chętnie się dowiem jak uzyskujesz tak świetną ostrość nawet wtedy kiedy jesteś widoczna od stóp do głów. :))

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Spodenki są świetne. U mnie w zasadzie pogoda jest śliczna. Prognozy wskazywały na deszcz i nieprzyjemności, ale cały czas świeci piękne słońce c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Jejku jakie masz boskie nóżki!
    Druga stylizacja bardziej przypadła mi do gustu, pewnie przez bluzeczkę :)
    Moje pytanie na Q&A to: Co oprócz blogowania cię interesuje? Co robisz jak nie blogujesz?
    Pozdrawiam ♥
    ♥ Zapraszam do siebie! ♥

    ReplyDelete
  45. Słyszałam, że w sierpniu ma być cieplej, więc miejmy nadzieję :D
    Mega podobają mi się te spodenki, genialne zdjęcia! :*
    1. Czym się interesujesz poza fotografią? | 2. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? | 3. Zamawiałaś kiedyś coś w starbuks'ie, jaki jest twój ulubiony napój stamtąd? | 4. Od ilu lat hodujesz włosy? | 5. Jak szybko nauczyłaś się wykonywać design?

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij♥

    ReplyDelete
  46. Świetne są te spodenki!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Piękne są te spodenki i bransoletki :) Nie znoszę syropu klonowego xD
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  48. Obie mi sie podobaja i tobie w obu ładnie :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. bardzo ładne zdjęcia, spodenki też ; )
    Zapraszam: http://polynaeces.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Świetne stylizacje ♥
    Super blog, dlatego obserwuje :*

    Zapraszam, http://nastriala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Super te spodenki :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Masz prześliczny uśmiech! :) Stylizacje jak zwykle cudowne.
    Pytania:
    Bez czego nie możesz się obyć?
    Co cię inspiruje?
    Jaki był najlepszy okres w twoim życiu?
    Co pomaga ci kiedy masz doła?
    Czy myślałaś kiedyś nad nagrywaniem na YouTubie?
    zosiaskrzypczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Obie stylizacje bardzo mi się podobają :)
    www.mowmipati.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Obie stylizacje są mega (:
    Moje pytanie to: Kto zazwyczaj robi Ci zdjęcia, i czy czujesz się przy tym swobodnie (:
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  55. Śliczne te spodenki! A druga stylizacja genialna ^^
    Co do pytań to:
    Udało Ci się pobić jakiś swój rekord w wakacje? Jeśli tak, to jaki?
    Bardziej lubisz spędzać czas aktywnie czy leniwie?
    Jaki jest twój najbardziej sprawdzony sposób na upały?

    Zapraszam do mnie, świeży start
    Przemyślenia Arbuza

    ReplyDelete
  56. Świetne stylizacje ;) Chyba wszystkich ta podoga ostatnio przytłacza :< Czekajmy współnie na wakacyjne ciepełko :D
    Zapraszam do mnie: Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście, proszę? :)
    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  57. Śliczne obie odsłony spodenek ;) Pogoda faktycznie zamula..
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
  58. Jesteś śliczna :) Poklikałam. Czekam na Q&A. Obydwie odsłony są cudowne, ale mi bardziej podoba się pierwsza.
    :)

    Alicja
    alaa5c.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. ja nie cierpię takich upałów, strasznie mnie męczą... Śliczne zdjęcia! wyglądasz tak pięknie *,*
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    ReplyDelete
  60. Super zdjęcia, twoja mama ma talent! Jak zrobiłaś ten napis?
    Pyt. do Q&A: Czy grasz w jakieś gry? Jaka jest twoja ulubiona xd
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Supwr zdjęcia <3
    p - jakie miejsce chciałabyś odwiedzić gdybyś wygrała milion złotych :D
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Mimo ze przeczytalam notke, tak sie zapatrzylam na zdjecia, technike, kadry, swiatlo i Twoja buzie, ze nie zauwazylam na poczatku, kiedy konczy sie jeden outfit, a zaczyna drugi! Oba sa swietne, a zdjecia naprawde robia wrazenie :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  63. Pierwszy mi się bardziej podoba! Ładne zdjęcia! :)
    _________
    BLOG

    ReplyDelete
  64. Bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja :)

    Mój blog <--- kliknij :)

    ReplyDelete
  65. Cudowne są te spodenki! <3
    http://aleksandra-badzio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Wyglądasz rewelacyjnie! Mam takie same sandałki tylko, że beżowe. Czarne kupiła sobie moja mama XD
    * Jak wyglądał cały Twój okres podczas gali Bloga Roku (od myśli przystąpienia do konkursu aż po bycie na niej)?
    * Jakie masz plany na przyszłość związane z blogiem?
    * Kto robi Ci najczęściej zdjęcia?

    ReplyDelete
  67. Spodenki bardzo mi się spodobały, są śliczne :) No i pięknie wyglądają w obydwu odsłonach!

    Prosto z piekarnika (klik!)

    ReplyDelete
  68. Świetne są te spodenki, a oba zestawy dobre! Mi jednak bardziej przypasował pierwszy, ze względu na bluzkę. ;)

    Niestety nie mam pomysłów na kreatywne pytania. ;C Może innym razem. ;)
    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  69. Masz przepiękne włosy *u*

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Wspaniałe zdjęcia *-* Co do pogody masz racje.... Również nie umiem żyć bez kawy XD a do osłodzenia nawet najbardziej ohydnego i goryczkowego smaku polecam syrop z agawy ^^
    Zapraszam do siebie http://unconventionallygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Świetne spodenki. :D Przecudne zdjęcia *.*

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. śliczne zdjęcia!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Obie stylizacje są mega (:
    Moje pytanie to ,kto Ci robi zdjęcia, i czy czujesz się przy tym swobodnie (:
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  74. Śliczne stylizacje :) Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  75. Mi podoba się taka pogoda, raz deszczowo, a raz słonecznie. Pewnie gdyby cały czas były upały, znudziłoby się nam, same deszcze też niezbyt fajne :) Chyba kwestia akceptacji pogody :D Ja uwielbiam smak kawy, chociaż jej właściwości jakoś magicznie nigdy na mnie nie wpływały :) Urocze te spodenki :)

    ReplyDelete
  76. Mnie strasznie przymula ta pogoda. :( Próbuję ratować się zimnymi napojami i lodami, ale i to niewiele daje.
    Masz cudowne włosy!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    ReplyDelete
  77. Ta pogoda w obecne wakacje trochę szaleje, ale jakoś idzie wytrzymać.
    Śliczne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Ja tak samo jak Wy zamulam całe dnie... już nie wiem co ze sobą zrobić! ;oo
    Ale jakoś daje rady i myślę, że więcej wakacji jak do tej pory nie zmarnuję ;)
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  79. Bardzo fajny blog !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Spodenki - $14.67
    Więc twierdzisz, że czekasz na 30 stopniowe upały? Uwierz mi, ja mam ich dość...
    Mieszkam na Podkarpaciu i codziennie temperatura przekracza 30 stopni w cieniu :) Mam już dość tych upałów, bo czasami jest tak gorąco, ze zaczyna mi się robić słabo... Nie da się nic robić, nawet na sesję wyjść, tragedia :(

    Cudowne zdjęcia i stylizacja. Mi bardziej do gustu przypadł ten drugi zestaw ^^
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  81. Druga odsłona podoba mi się bardziej :)
    Śliczne zdjęcia, spodenki cudowne.
    Masz śliczne włosy. Pozdrawiam :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Spodenki świetnie wyglądają w obu odsłonach, ale bardziej podoba mi się druga stylizacja :)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    ReplyDelete
  83. Świetne zdjęcia, gorąco polecam tego bloga ,mam nadzieję że też kiedyś zajdę tak daleko

    http://spaarklinglights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Świetne są te spodenki <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Jesteś (nie)zwykła, a wiesz dlaczego? Bo taka naturalna i na pozór zwyczajna, jak każda z nas. Z przyjemnością czytam Twojego bloga i z chęcią zostanę na dłużej. Po prostu uzależniasz. Nie dość, że jesteś śliczna to jeszcze masz genialne zdjęcia i stylizacje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę http://secappuccino.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. Druga odsłona najlepsza :) Mega są te spodenki :) Zazdroszczę twoich włosów :)

    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  87. Bardziej podoba mi się ta druga opcja, ale obie przypadły mi do gustu. :) Jejuu masz takie ładne, długie włosy, jak Ty to robisz, haha? :D Pozdrawiam cieplutko! ♥

    http://anja-bloguje.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  88. Ta biała bluzka>>>> normalnie sie zakochałam!!! Super blog! obserwuje!

    http://mvg-ddy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Prześliczne zdjęcia ! :)
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  90. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    ReplyDelete
  91. Bardzo ciekawy blog ;)

    http://zanetta44.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. świetna jakość zdjęć ;)

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA