02 July 2015

Dzień ze mną - wakacje

Hej Każdy z nas ma chyba takie typowe przyzwyczajenia, małą rutynową codzienność. U mnie występuje ona przeważnie w czasie roku szkolnego (tylko od poniedziałku do piątku oczywiście haha). Albo kiedy już naprawdę jestem zmęczona i muszę po prostu się lenić. No co zrobić, czasami gapić się z otwartą buzią na sufit też trzeba, prawda? Prawda, przynajmniej w moim przypadku. Nie jestem typem osoby, która non stop siedzi w miejscu,  to dość nudne. Jednak, szczególnie latem, uwielbiam zrobić sobie taki tradycyjny tydzień lenia. Dość podobnie spędziłam ubiegłe dni. Jutro wbijam do Anglii i zrobi się na pewno nieco intensywniej! 
Na razie zostawiam Was z ogroomną dawką zdjęć. Pokazują jak to u mnie wygląda taki leniwy dzionek. Noo, nie robię wszystkiego godzina w godzinę, bo szło by oszaleć... Jak wyjdzie tak wyjdzie, ale wygląda to dość podobnie. :))
Po tym jak już odleżę swoje w łóżku, bo przeważnie nie chce mi się od razu zrywać, idę przygotować śniadanie. Czasami jak zaśpię to kanapka czeka już na mnie na talerzu albo jak ładnie poproszę to rodzice zrobią. c:
Po śniadaniu, nie robię raczej nic konkretnego. Wgapiam się w znany nam dobrze komputer, tonąc w internecie. Ostatnio dorwałam (w sumie, to Weronika znalazła mi super książkę), także rano miałam co czytać. :D
Kiedy już mama się wkurza, że za długo siedzę w łóżku, a co gorsza w 'pidżamie' - czas się przebrać. I tutaj zależy od zamysłu, jeśli mam się pokazywać ludziom, gdzieś na mieście to wyglądam w miarę przyzwoicie. Natomiast jeśli zostaję w ogródku wkładam co popadnie (tak dosłownie) i spinam włosy w koka (który co chwilkę mi się rozwala, doprowadzając do szału :')
W takie dni lubię też cykać po prostu pełno zdjęć. Różnie, czasami do postów, innym razem tak o, bo naszła mnie ochota.

Tradycyjnie o 15.00 zaczyna się pora obiadowa w mojej familii. W wakacje często się zdarza, że jemy gdzieś poza domem. Tata lubi konsumować coś nowego, ja resztą podobnie, więc czasem taki wypadzik jest mile widziany haha. 
Po obiadku wychodzimy z mamą lub cała rodzinką na spacer z psami. Uwielbiam takie spacery, szczególnie kiedy pogoda dopisuje!
Kiedy wybije 18 robię... mnóstwo rzeczy. Zależy od humoru, pogody i wielu innych fascynujących czynników. ;)
Następnie przychodzi czas na kolację. Latem daję zazwyczaj jakiś popis kulinarny wieczorkiem i jemy np. moją pyszną zapiekankę z 4 rodzajów sera haha. Mam zdjęcia jak mama ją nakłada, ale gwarantuję, że nie wygląda już tak apetycznie...
W końcu dzień dobiega końca i trza się wykąpać. Pewnie myłabym się później, ale tak koło tej godziny mama zasypia i goni nas wszystkich do mycia. Wiecie, groźba konfiskaty komputera działa na wszystkich członków rodziny. :p
Po umyciu lubię oglądać jakieś fajne filmy. Tata zazwyczaj włącza komedię, która komedią nie jest i oglądamy haha.
Jeśli macie coś do polecenia to naprawdę chętnie obejrzę! 
O 24 nadchodzi koniec dnia.. kiedy trzeba wreszcie zasnąć. To taka zwyczajowa godzina, jak się rozpędzę.. no to kładę się 'troszeńkę' później. xd
A wy co lubicie robić w takie dni? :D
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

119 comments:

  1. U mnie dzien wygląda prawie, że tak samo. Często siedzę do 12 w piżamie i oglądam filmy :D
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    ReplyDelete
  2. W sumie, to mój "leniwy dzień" wygląda podobnie, hahah
    Jak zwykle masz IDEALNE zdjęcia ♥ To ostatnie jest boskie ^^
    Udanych wakacji miś xx No i oczywiście udanego wyjazdu :)

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Twoje zdjęcia, zawsze są takie żywe i kolorowe. Ciekawy pomysł na posta.
    Mój blog

    ReplyDelete
  4. Hymm, chyba raczej leżeć w łóżku. Być na necie. Oglądać telewizor a czasami robić CIY w kuchni :)

    Pozdrawiam :)
    All Pastel World ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  5. Widzę, że nie tylko ja spędzam cały poranek (i część popołudnia) w łóżku jedząc śniadanie i czytając książki.
    geek-blonde.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjecia :) super post, bardzo inspirujący :3
    Słodkie kociaki <3
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  7. Ja ostatnio odreagowywałam jeszcze zeszły tydzień, ale już powoli przyzwyczajam się do wakacyjnego trybu życia :P Jednakże ile można leżeć w łóżku - od początku wakacji intensywnie ćwiczę niemiecki. I oczywiście przewracam siano. Takie uroki życia na wsi ;) Szczerze mówiąc chyba bym nie wytrzymała leżenia cały dzień w łóżku, nie wspominając już o tym, żeby spać.

    ReplyDelete
  8. Ja lubię odpoczywać jak najwięcej haha :D Zdjęcia kotka cudowne <3 Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Moja rutyna w takie dni wygląda podobnie do Twojego. (Tak, kok też mi nigdy nie wyjdzie na stałe haha)
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  10. genialny post! Fajnie że mogłam towarzyszyć ci w tym dniu xd
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam Cię! Twoje poczucie humoru zawsze mnie jakoś wybudza z nudy. ;D
    Ja tez ostatnie dni spędzam bardzo podobnie, ale w samotności, bo przyjaciele już zdążyli wyjechać, a rodzice w pracy do późna, ale już za niedługo też wyjeżdżam, także zapowiada się zdecydowanie ciekawiej.
    Piękne zdjęcia! Mam wrażenie, że z postu na post coraz lepsze!

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  12. oj ja tez lubie robic sobie czasem takie typowe dni lenia! przede wszystkim lubie wtedy sie opalac (jesli pogoda pozwala…) i czytac ksiazki! a takze gotowac z moim chlopakiem :) najlepsza opcja!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  13. Moje leniwe dni są o wieeele bardziej leniwe ;)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja już od 14 wychodzę na dwór (i siedzę tam do 19/20), mimo, że jestem "uzależniona od komputera i tylko wściubiam nos w monitor", jak to moja mama zwykła mówić :'D

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Super post, a jakie zdjęcia świetne! :)
    Ja w takie dnie po prostu się lenie, czasami lubię sobie porządnie odpocząć haha :D

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  16. Bardzo podoba mi się twój typowy wakacyjny dzień ♥ u mnie wygląda to podobnie :D

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. moja rutyna wygląda podobnie

    http://missstyle21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Mój dzień wygląda dosyć podobnie :). Jak zwykle super zdjęcia!
    http://agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. cudowne zdjęcia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. ja w leniwe dni dużo czytam i oglądam ciekawe filmy :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. O w sumie, często mój dzień w wakacje wygląda bardzo podobnie! :D
    Śliczne zdjęcia! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Przepiękne zdjęcia tego rudo - białego kotka, urzekły mnie ♥
    Ja najczęściej 'siedzę' na komputerze, spotykam się z przyjaciółmi albo idę na basen. :)

    ✿ luviia.blogspot.com `KLIK! ✿

    ✿ Blog fotograficzny `KLIK! ✿

    ReplyDelete
  23. Mój wakacyjny dzień wygląda podobnie :D

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  24. Wychodzi na to, że nie Ty jedyna lubisz odrobinkę poleniuchować. Udanego pobytu w Anglii przywieź ze sobą masę zdjęć!

    Masz chwilkę? Zapraszam. ✿Blog - klik✿

    ReplyDelete
  25. Świetny pomysł na posta, moje dni wyglądają podobnie, zwłaszcza w wakacje :) Życzę Ci udanego wypadu do Anglii i czekam na mnóstwo zdjęć :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Śliczne kotki ♥
    Hmmm.. ja w takie leniwe dni zazwyczaj 'robię nic' :)
    ✿mój blog✿- kliik!

    ReplyDelete
  27. Świetny post :)
    Udanego pobytu w Anglii jest tam naprawdę ślicznie zazdroszczę ja bym tam chciała znów jechać :D
    Polecam ci Pretty Little Liars naprawdę genialny serial i wciąga :)
    Zapraszam do mnie, miło mi będzie jeśli wpadniesz i zostawisz po sobie komentarz lub obserwacje :)
    ♥ MÓJ BLOG♥

    ReplyDelete
  28. 'Kopara mi opadła' jak zobaczyłam ostatnie zdjęcie ! :D
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Wow widać, że włożyłaś w ten post mnóstwo pracy. Zdjęcia jak zawsze są prześliczne, muszę powiedzieć, że moje wakacyjne dni wyglądają dość podobnie, kiedy nie mam niczego specjalnego do zrobienia. Ja jeszcze lubię sobie rozłożyć koc w ogródku pod drzewem, zabrać ze sobą szkicownik, cienkopisy i trochę pobazgrać :)
    Pozdrawiam i udanego wyjazdu do Anglii,
    Margaretta- KLIK

    ReplyDelete
  30. Zazdroszczę wyjazdu do Anglii. Cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. ja teraz wstaje około 9.00 i nic nie robię, a jak tata wróci z pracy do robimy coś w pokoju bo trwa remont

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. jakie słodkie kociaki! :)
    ja do obiadu siedzę w łóżku, potem internety i te sprawy, wieczorem idę na rower czy na spacer, a potem film i spać :D
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Co to za słodziaśny koteczek ;3. Ostatnie dni się nie leniłam, bo kuzynka u mnie była.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Mam bardzo podobny plan dnia;) Zdjęcia są doskonałe jak zawsze*-*

    http://sandraandmar.blogspot.com/
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  35. Polecam ci film "Teoria wszystkiego" jest naprawdę świetny!
    http://mikaadominika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Nie wiem dlaczego ale ja w leniwe dni lubię wstać wcześnie :) Ale tak to siedzę na komputerze, krzątam się po domu a potem wychodzę gdzieś ze znajomymi
    Śliczne zdjęcia a kotki są przesłodkie <3
    Zapraszam: http://blog-weryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. zazwyczaj cały dzień spędzam poza domem :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ale smakołyki! super zdjęcia i wpis :)

    ReplyDelete
  39. Świetny post! Podoba mi się taka tematyka :D Cudowne zdjęcia!!
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  40. Zazdroszczę wyjazdu do Anglii! To moje marzenie :D
    Świetny pomysł na posta :)) Mój dzień wygląda w sumie bardzo podobnie :D
    Wspaniałe zdjęcia! Masz cudownego kiciusia ♥

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. też lubię sobie tak poleniuchować,ale nie zawsze,ponieważ aktywne spędzanie czasu to coś co kocham :) cudowne kociaki!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Fajne się czytało!
    Zdjęcia są prześliczne!
    Ja też czasem mam takie leniwe dni, ale staram się, by były one jak najrzadziej, bo strasznie denerwuje mnie takie nic nierobienie :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  43. Jak mam dzień lenia to... się lenie. Leże w łóżku, nadrabiam jutuby, blogi, ograniam instagrama i słucham piosenek. Z łóżka wychodzę tylko do łazienki, albo żeby nałożyć sobie czegoś niezdrowego do jedzenia. Ale jak mam taki troche mniej leniwy dzień, to... no z racji że moja przyjaciółka mieszka nieco dalej, nie ma okazji jak się spotkać, więc zamiast tego czytam.
    Mam też pytanie, czy gdybym zrobiła post podobny do tego obraziłabyś się? Bo to świetny pomysł i całkiem prosty do napisania :D
    http://oleczka33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Cudownie opisany dzień za pomocą zdjęć!:D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    ReplyDelete
  45. To chyba typowy dzień każdej dziewczyny :))
    Ładniutkie zdjęcia 👌💜

    martynawankiewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Ja zazwyczaj w wakacje wstaje o porach podobnych do Ciebie, spędzam cały dzień w domu, a wieczorem wychodzę ze znajomymi haha

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Genialne zdjęcia *-* Ja zazwyczaj nołlajfię przed laptopem, potem gdzieś wychodzę i wracam wieczorem, haha xD

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK ✿

    ReplyDelete
  48. Śliczne zdjęcia. Ten rudy kot przesłodki. :) Ja robię podobne rzeczy, też chciałam zrobić o tym posta na bloga. ;D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. To widzę, że takie dni spędzamy dość podobnie :D haha
    Prześliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  50. Haha, ja raz przesiedziałam dosłownie calutki dzień w piżamie, najczęściej one są podobne do Twoich tylko z tym jeszcze, że nie mam ochoty ruszyć się z domu ;-;
    ♡ jestebatmane ♡

    ReplyDelete
  51. Super zdjęcia ! Zaobserwowałam mam nadzieję, że się odwdzięczysz :D

    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Muszę powiedzieć, że mój dzień wygląda podobnie :) Ładne zdjęcia!
    _________
    BLOG

    ReplyDelete
  53. Super pomysł !
    Ja codziennie staram sie spotykac ze znajomymi a jesli mi sie nie uda to moj dzien wyglada podobnie :)
    Śliczne zdjecia !

    Zapraszam do mnie:
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. I tak Twoje dni wyglądają ciekawiej od moich haha ;D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Świetny post, bardzo ciekawy, możesz robić takie cżęściej! :))

    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS!! (klik)

    ReplyDelete
  56. Ciekawy post! :) Ja też często mam takiego lenia!
    Śliczne zdjęcia, najbardziej podobają mi się zdjęcia kotów oraz to ostatnie! :D
    Życzę miłego wyjazdu i udanych wakacji :)
    http://everything-by-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Ja leniuchuje i odpoczywam :D Śliczne kotki :))
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Mega ciekawy pomysł na post, ja teraz cały dzien jestem na płazy :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  59. Moje dni wyglądają bardzo podobnie! Haha konfiskata komputera na mnie też działa :D
    Udanego wyjazdu! :*

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  60. Ale super że jedziesz do Anglii.
    Ogólnie mój dzień wygląda dosyć podobnie!
    a kotek niesamowity <3

    buziak♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Moi rodzice raczej nie zmuszają mnie do wstawania z łożka. Trochę żałuję, bo zdarza się, że w ogóle z niego nie wychodzę, a nawet się nie przebieram. Tylko leżę i leżę. :c

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Widze , że nie tylko ja mam takie dni :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Piękne zdjęcia :) Masz prawdziwy talent do ich robienia. Też lubię czasami posiedziec i poleniuchowac :)
    Zapraszam do mnie -> KLIK

    ReplyDelete
  64. U mnie zależy to od dnia ale zazwyczaj wygląda to tak: przebudzenie -> śniadanie -> zakupy (coś do jedzenia musi być xD) -> drugie śniadanie -> oglądanie telewizji -> "internetowanie" lub spotkanie ze znajomymi -> obiad -> relaks (z książką lub czymś innym) -> czas z rodzicami -> kolacja -> spanie
    Czasem jeszcze znajdzie się coś bardziej pożytecznego :D
    Cudowne zdjęcia ^^

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  65. U mnie dzień wygląda prawie tak samo haha ;D Też mama mnie ściąga z łóżka, bo za długo się lenie.

    Niesamowite zdjęcia jak zawsze! ;*
    Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  66. Ja też często jem w wakacje poza domem, przede wszystkim ze względu na mojego tate, który lubi eksperymentować :)' Miłego wyjazdu do Anglii życzę :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)


    ReplyDelete
  67. zazdroszcze, ze bedziesz w Anglii! kocham ten kraj :c

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Jakie słodkie kotki :) Uwielbiam wieczorne spacery ♥ Śliczne zdjęcia !


    http://paradise-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Udanego wyjazdu ! :)

    ReplyDelete
  70. Świetne zdjęcia, prawdę mówiąc twój dzień lenia w cale nie jest taki nudny :) Jeżeli nie oglądałaś polecam ci dwie części filmu Szefowie wrogowie lub Kwiaty na poddaszu.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  71. cudne zdjęcia. Ja przeważnie siedzę przy kompie,ot tyle ciekawe zycie :P

    ReplyDelete
  72. Nasz dzień też wygląda podobnie! Cudowne zdjęcia:)
    Zapraszamy do nas:

    http://byweroniurki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Prawie cały czas, czytając tego posta, miałam uśmiech na twarzy. Super z Was rodzinka, haha. ;)
    Ostatnio bardzo się rozleniwiłam i tamtą niedzielę prawie całą przeleżałam w łóżku, co dla mnie jest nienormalne. :P Ale jak wakacje, to wakacje, 'trza' sobie odpocząć i poleniuchować. :)
    CUDOWNE, WSPANIAŁE! fotografie! Ach, piękności! :))

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  74. U mnie dzień wygląda identycznie! Śliczne zdjęcia.

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Ja mogłabym spać całe dnie :D

    http://agnieszkaboczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Ja zazwyczaj przesiaduję na internecie zbierając kliki i komentując posty (taki life, taka szczera jaaa) :D
    Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają *o*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :]

    ReplyDelete
  77. W sumie mój dzień "lenia" wygląda podobnie, pomijając wyjście na obiad, moi rodzice raczej wolą siedzieć w domu ;p
    Świetne zdjęcia!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. kocham Twoje zdjęcia! - świetny reportaż z całego dnia Ci wyszedł :)

    ReplyDelete
  79. ja czasem spie do pozna a czasem spotykam sie ze znajomymi :D masz przepiekne kotki <3
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  80. Jeju jakie urocze kociaki! ♥
    Mój dzień wygląda trochę podobnie :D
    Cudowne ostatnie zdjęcie:*

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    ReplyDelete
  81. Moje dni wyglądają bardzo podobnie :D często się jeszcze kapię w basenie, leżę na hamaku, słucham muzyki... :)

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Uwielbiam takie dni lenia.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Typowy wakacyjny dzień! :D Ja w takim dniu po prostu się lenię.
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  84. Piękne niebo na tym ostatnim zdjęciu.
    Chciałabym takie zobaczyć!

    Mój blog<3

    ReplyDelete
  85. Bosszzze jakie świetne zdjęcia!
    Te kotki takie slooodkieee
    http://matany-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. U mnie dzień wygląda podobnie, chociaż w wakacje rzadko można zobaczyć mnie w domu hah :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Ostanie zdjęcie jest prześliczne . Moja codzienna rutyna wygląda tak : wstaję ok. 11 . Jem coś , wychodzę na dwór i wracam ok. 19 . Jem " kolacje " , myję się i idę spać haha :D bardzo ciekawie :))

    Zapraszam do mnie :)

    barry-lives.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Fajny pomysł, żeby to opisać wszystko :p

    Zapraszam wszystkich na konkurs ♥
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  89. W mój typowo leniwy dzień zazwyczaj nawet nie podnoszę się z łóżka ;) Ale to rzadko się zdarza, bo jednak nie lubię tak marnować czasu :)
    Chciałabym, by moje śniadanie tak wyglądało :D
    Śliczna torebka :)

    ReplyDelete
  90. słodkie koty :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Przepiękne zdjecia, zakocham się <3
    http://be-careful-of-what-you-do.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. Świetny post, kreatywny! :)

    http://nicolalblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Ja wakacje spędzam trochę aktywniej, bo całymi dniami siedzę poza domem w towarzystwie znajomych. Świetne zdjęcia! :)
    POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  94. Chodzę po mieście, surfuje, gram z babcią w karty, chodzę do parku, czytam, rysuję, fotografuję. :)
    Świetne zdjęcia. *.*


    Zapraszam na mój blog: mietowyzeszyt.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. Świetny post haha :D A ostatnie zdjęcie najlepsze *.*

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  96. Fajnie poznać taki Twój dzień. Zazdroszczę kociaków do fotografowania ♥
    Polecam do obejrzenia - Efekt Motyla :)

    ReplyDelete
  97. U mnie dzień wygląda bardzo podobnie :) Jak zawsze cudowne zdjęcia :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Ja przeważnie spędzam czas ze znajomymi albo robię zdjecia :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  99. Jakie słodkie kociaki, a szczególnie ten pierwszy! <3
    Moje dni wyglądają podobnie, tyle że czasami jest w nich trochę więcej lenia :P
    Udanego wyjazdu do Anglii!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  100. Zdjęcia są cudowne!

    aleksandra-brycka.blogspot.com

    ReplyDelete
  101. Świetnie to opisałaś, mój dzień wygląda całkiem podobnie.
    Śliczne zdjęcia!
    Mój Blog-KLIK

    ReplyDelete
  102. Moja mama też się czasem wkurza, że siedzę w piżamie... :DD
    Uwielbiam twoje zdjęcia, są niesamowite, wchodzę na twojego bloga tak z 2/3 razy dziennie :DD (obsesja :D)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  103. Taki wakacyjny tydzień wygląda u mnie na prawdę bardzo podobnie, niemal identycznie hahah.
    Pozdrawiam i udanych wakacjii
    http://blossomhero.blogspot.com/

    ReplyDelete
  104. U mnie wakacyjny tydzień wygląda tak sam

    ReplyDelete
  105. Jakie śliczne zdjęcia! <3
    http://natuuvlogchannel.blogspot.com

    ReplyDelete
  106. U mnie dzień wygląda podobnie, najlepsza rzecz to oczywiście siedzieć na balkonie z książką ( i z żelkami )

    http://kolorowa-szafa-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  107. Piękne zdjęcia :) Robię mniej więcej to samo co ty. Nie wiem dlaczego, ale mi kogoś przypominasz tylko nie wiem kogo xd Może jakąś aktorkę...
    Mój Blog :)

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA