16 July 2015

' TUMLBUR'OWE ' ZDJĘCIA PO MOJEMU

Hej kochani. Tyle się ostatnio dzieje, że naprawdę nie wiem nigdy od czego zacząć. W poniedziałek dotarliśmy spokojnie (no może nie tak spokojnie, bo ja przy każdym wyczuwalnym drganiem samolotu zawału dostaję ;_;) do Polski. Mam już zaliczoną kolejną podróż samolotem, teraz czeka mnie w wakacje już tylko prom... heh chyba wolę tradycyjne środki transportu. Pamiętam swoją poprzednią podróż statkiem, też na wyspę w Danii i tak mnie zmuliło, że pamiętam tylko brata fikającego dookoła. Tak się złożyło, że u nas męska część rodziny problemu z podróżowaniem drogą morską nie ma. Za to ja z mamą miałam wrażenie, że jak już wreszcie dopłyniemy to będą nas musieli zwlekać z podłogi na ląd. Koniec końców jakoś sama dałam radę, no zobaczymy jak w tym roku będzie haha. Póki co jeszcze do wyjazdu daleko, ale i tak jestem mega podekscytowana. 
Teraz siedzę ze schnącymi włosami i czekam aż babcia wróci z zakupów. Swój kluczyk tradycyjnie posiałam, więc muszę poczekać zanim czmychnę do Oli. Nawet nie wiem jakie mamy dzisiaj plany, ale pewnie wymyśli się coś ciekawego, w końcu takie śliczne słoneczko na zewnątrz ! :D 
Aj zapraszam do oglądania zdjęć, tym razem w nieco innym klimacie. Sama nie wiem co mnie napadło.. może kwestia tego, że wreszcie przeczyściłam kartę ( z Bellą powoli kończyły nam się już środki, wszystko zapełniłyśmy haha). Albo znowu naoglądałąm się za dużo tych moich 'tumbleroffych' zdjęć, kto tam wiee... :D
Mam nadzieję, że u Was wakacje mijają równie pozytywnie i miło! Trzeba korzystać, bo chwile umykają naprawdę szybciutko... ;)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

144 comments:

  1. Świetne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. cudowne zdjęcia, jeju! Zakochałam się w nich!
    MÓJ BLOG - klik! <3

    ReplyDelete
  3. Wow, naprawdę cudowne zdjęcia! Wyglądają jak zrobione przez profesjonalnego fotografa! :)

    Zapraszam na bloga: ♥KLIK♥
    Grupa na fb: ♥Dołącz do dreamers KLIK♥

    ReplyDelete
  4. Jakie cudne zdjęcia *_*
    Naprawdę takie tumblerowe ;)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Przepiękne zdjęcia! *.* Obyś jakoś przetrwała tą podróż promem! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  6. W tamtym roku byłam na wakacjach w Danii :( szkoda, bo teraz patrzę jak uciekają mi wakacje, bo siedzę w domu. Ja nie mam problemu z przepłynięciem promem :D, ale ja nigdy nie leciałam samolotem. Zazdroszczę wakacji, no i masz taki śliczny design bloga! <3

    ReplyDelete
  7. Mo wakacje mijają bardzo pozytywnie! Podobają mi się te zdjęcia, mają w sobie taki fajny klimat
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Cudowne zdjęcia:-) ja też wolę te tradycyjne środki transportu, ha ha
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  9. Świetna zdjęcia :)
    Ładna torebka
    kasiaboryszkowska.blogspot.com
    Niedługo nowy post po dłuższej przerwie

    ReplyDelete
  10. Moje wakacje mijaja świetnie i niedługo wybieram się nad morze :) Piękne są te zdjęcia :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Te zdjęcia są po prostu przecudne ♥ zazdroszczę talentu :D

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia są przepiękne :)) Bardzo inspirują ♥

    Zapraszam:
    OLIWIA-BLOGG (KLIK)

    ReplyDelete
  13. maskara, pamiętam jak 2 lata temu płynęłam statkiem, myślałam, że zwymiotuję na osoby siedzące na przeciwko :))))
    na szczęście z miesiąc temu na wycieczce było dobrze :)
    super zdjęcia!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Faktycznie bardzo w klimacie tumblra. Swietnie!

    ReplyDelete
  15. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia :) mam taką samą paletkę z Revolution :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  17. Zdjęcia są genialne jak zawsze. Wyjątkowo podobają mi się te z kotem.
    Mój blog

    ReplyDelete
  18. Ja wieczorem w niedzielę wróciłam z mazur. Udanych wakacji! zdjęcia świetne ♥

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Wow, zazdroszczę podróży samolotem i promem! ♥ Mam nadzieję, że tym razem cię nie "zmuli" hahah :)
    Uwielbiam przeglądać tumblr'a i czasami mam fazę na takie zdjęcia XD
    W twoim wykonaniu każde zdjęcie wygląda jak z tumblr'a więc... :3 Zrobiłaś mi smaka na maliny, haha *-*

    Lubię przeglądać takie "luźne" posty, bo one potrafią zainspirować :))
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  20. Robisz genialne zdjęcia ! *.*

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. +mam pytanie masz obiektyw 50mm f/1.8G AF-S czy 50mm f/1.8D ? :)

      Delete
    2. EF 50mm f/1.8 II tak dokładnie, ten najtańszy :). Natomiast większość zdjęć w tym poście jest robiona obiektywem 85mm 1.8 :D

      Delete
  21. Robisz przepiękne zdjęcia,jestem pod wielkim wrażeniem.

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia. Ja też na każde drganie samolotu reaguję podobnie do ciebie. Zazdroszczę bardzo wyjazdu.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Robisz przepiękne zdjęcia! ♥ Straasznie mi się podobają!

    Zapraszam do mnie :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  24. Ale cudowne zdjecia *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. zdjęcia są cudowne! :) ja też ciężko znoszę podróże promem i samolotem :P

    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetne zdjęcia, kiedyś też chciałam się podbawić w takiego tumblrowego (jak zwał xd) fotografa, ale mi to nie wychodzi. :p Doskonale Cię rozumiem z tym transportem. Na samą myśl o locie czy płynięciu statkiem, aż mi niedobrze na żołądku. :d
    Pozdrawiam. :)

    http://majorkab.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ja uwielbiam przeglądać tumblr! A twoje zdjęcia się śliczne :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  28. Hehe, ja z podróżami mam tak samo, złoty środek - Aviomarin. :D Zdjęcia są przecudowne, nie mogę się napatrzeć *-*
    Pozdrawiam serdecznie :)

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  29. Klimat zdjęć jest cudowny. Są mega inspirujące, wrzuć je na tumblr a na pewno zdobędą popularność :)

    ✖NicolaL✖

    ReplyDelete
  30. Nie dziwię się, że jesteś podekscytowana! Przepiękne zdjęcia :) :* Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. rzeczywiscie te zdjecia sa takie tumblrowe, klimatyczne :D sliczne!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Cudowne zdjęcia ♥
    http://brunetkawinternecie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Wszystkie z powodzenia nadają się na tą stronę, są bardzo dobre! Jestem zachwycona, haha. ;)
    Nigdy nie leciałam samolotem, może to i lepiej. ;)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  34. Bardzo ładne zdjęcia, masz talent ! Fajnie zmieniłaś troszkę design. Wiedziałam że wrócisz do pastelowych kolorków ! xD

    ✿ Pozdrawiam ✿
    ✿ All Pastel World ✿ <-- klik!

    ReplyDelete
  35. Kociaki! Ale śliczne.. Mam słabość do malin :)

    more-clouds.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Cudowne zdjęcia ♥

    http://oliviablack01.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Cudowne zdjęcia <3

    best-friends-life-forever.blogspot.com

    ( Dopiero zaczynamy :* )

    ReplyDelete
  38. CUDOWNE zdjęcia ! Jestem zakochana w tym poście ♥ Fajnie, że podróż Ci dobrze minęła :)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM ! :)
    nicolenicky01.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Zdjęcia to mistrzostwo! Zakochałam się w nich, może zrób posta (o ile nie robiłaś) jak robić lepsze zdjęcia, wiesz moja pamięć zawodzi :D
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Cudowne zdjęcia! Obserwuję :)
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ja już Ci życzę spokojnej drogi jak i udanego pobytu! :)
    Piękne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)

    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Prześliczne, inspirujące zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  43. Śliczne zdjęcia. :) Zazdroszczę tylu wyjazdów. :)

    Poklikasz w banner i w linki w wishliście? :)
    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Śliczne zdjęcia :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Genialne zdjęcia! ♥Świetny wygląd bloga, taki pastelowy! ;3

    Pozdrawiam! ♥
    ♦ Dream-destinationn.blogspot.com -Kliik! ♦

    ReplyDelete
  46. super zdjęcia <3 http://bestrunnerxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. genialne zdjęcia ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. ja na szczescie kocham latac i z plywaniem tez problemu nie mam! to pewnie dlatego, ze jak tylko rodzice wyrobili mi paszport, zaczelismy bardzo duzo podrozowac! piekne zdjecia, naprawde mi sie bardzo podobaja :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  49. Bardzo fajne zdjęcia, również lubię je robić :) To z kotkiem mnie urzekło <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Piękne zdjęcia, masz wielki talent! :)
    Te zdjęcia są mega inspirujące! :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Cudowne są te zdjęcia. Moje ulubione to chyba to z butami. Jesteś naprawdę utalentowanym fotografem! :)

    KLIK <-- Mój blog! :)

    ReplyDelete
  52. Ja nawet tak dużych problemów z podróżami nie mam, ale czasami to jest mała załamka ;D
    Zdjęcia są po prostu genialne! *.* ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  53. Bardzo klimatyczne zdjęcia<3
    Widać, że nie możesz się doczekać wyjazdu i już teraz życzę ci, żeby był miły :*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Super te zdjęcia !Zapraszam do mnie http://kamienne-oblicze.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. cudowne zdjęcia, to pierwsze jak dla mnie najlepsze

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Oooo ja, one są świetne! Malin mi się zachciało... Uwielbiam Twoje zdjęcia <3


    Mam prośbę. Pani z Dresslink zaproponowała mi współpracę, pomożesz mi? Poklikasz w linki? Bardzo proszę! Za wszystko się odwdzięczam ♥ Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  57. Podobają mi się te zdjęcia, zwłaszcza kociaki i malinki. :)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    ReplyDelete
  58. Cudowne zdjęcia *.*
    Karolandia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Genialne zdjęcia! Jeśli się nie obrazisz też z chęcią stworzyłabym swoją wersję tumblr'owych zdjęć ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Zdjęcia jak zawsze mega. Ja z wakacji jak najbardziej jestem zadowolona i czekam na wyjazd :D
    Pozdrawiam, juulkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. po 1 cudowny wyglad bloga
    po 2 bardzo ciekawa notka
    po 3 przesliczne zdjecia

    uwielbiam tw blog
    udanych wakacji

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. robisz przepiękne zdjęcia!
    nie myślisz o roli fotografa ? :D
    Może wpadniesz do mnie? :)

    ReplyDelete
  63. Ale cudowne zdjęcia *-* Te z obiektywami najlepsze moim zdaniem ♥ Btw genialny nowy nagłówek :D

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I KONKURS KLIK ✿

    ReplyDelete
  64. Śliczne fotografie :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Przepiękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam! lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Przepiękne zdjęcia.

    http://reeeeadytorun.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Zdjecie dokładnie w moim stylu :D

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Paa *-* i już nowy nagłówek zmieniła hehe :D! Cudowne foty <3

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  69. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Wakacje mijają mi bardzo miło,a le niestety tez bardzo szybko :(
    Cudowne zdjecia! :))

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. ja jeszcze nie miałam możliwości takich podróży jak samolotem czy promem, ale pewnie spokojnie bym ich nie przetrwała :D
    zdjęcia są świetne! :) i ta poważna mina drugiego kociaka, haha
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  72. śliczne są :) uroczy kociak i mniamniuśne malinki!

    ReplyDelete
  73. Faktycznie tumblerowe, haha! Przepiękne :)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
  74. Śliczne zdjecia, faktycznie niczym wyciągnięte z Tumblr'a. Ja uwielbiam latac samolotem i strasznie żałuję, że mi w tym roku nie wyszło.. No cóż, za rok na pewno !

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Zdjęcia są prześliczne!!! :D Masz talent!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Ja też mam problem z podróżowaniem na statkach,nie cierpię tego :-D.Przepiękne zdjęcia ❤.
    Pozdrawiam!
    magdasara.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Zdjęcia są mega kreatywne! (:
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  78. Śliczne zdjęcia. Bardzo podoba mi się ta Twoja torebka! :)

    ReplyDelete
  79. Cudowne zdjęcia! ;) Bardzo mi się podobają!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    ReplyDelete
  80. Super wyszło. Masz fajny nowy szablon. :)

    ReplyDelete
  81. Super zdjecia, ja tam uwielbiam latac samolotem :D
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Świetne zdjęcia, niektóre są bardzo minimalistyczne :)

    Mój blog :)

    ReplyDelete
  83. Świetne zdjęcia, zwłaszcza ślicznych kotków :D


    Prosto z piekarnika (klik!)

    ReplyDelete
  84. Jezu ale cudiwn zdjęcia! Widze ze ty tez wlasnie wróciłaś z wakacji haha, ja wracam za 4 dni :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Faktycznie, niektóre zdjęcia wyglądają jak typowo wyjęte z tumblra! *o*

    Minimalistyczny- klik :)

    ReplyDelete
  86. malinki, malinki, malinki! <3 życzę udanego wyjazdu, może z podróżowaniem nie będzie tak źle, haha. w każdym arzie baw się dobrze, buziaki kochana :*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Te zdjęcia są cudowne. Osobiście tumblra nie lubię, ale zdjęcia typowe dla tego portalu są cudowne i tego się trzymajmy.
    http://oleczka33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Ja też raczej źle znoszę podróż morską. Zdjęcia faktycznie mają swój niepowtarzalny klimat, pięknie! :)
    POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  89. Śliczne zdjęcia w ogóle genialny pomysł z tymi tumblerowymi zdjęciami :)
    ♥Different Diamond♥
    Pozdrawiam :)!

    ReplyDelete
  90. Wydawało mi się, że już komentowałam twój post, ale nie widzę swojego komentarza O.o Nie ważne haha :D
    Zdjęcia są po prostu idealne, masz prawdziwy talent! :*
    Nagłówek cudowny ♥

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    ReplyDelete
  91. Zdjęcia są naprawdę ładne, masz rację trochę tak tumblr'owy styl ale właściwie ta, hm... prostota wygląda genialnie ☺

    milkyalpaka.blogspot.com

    tomito-tomito.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. Świetne zdjęcia! Kocham tumblr, mogłabym w nim zamieszkać... <3

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  93. Są świetne!
    _________
    BLOG

    ReplyDelete
  94. Pięknie Ci wychodzą te zdjęcia. Uwielbiam fotografie w takim stylu!

    hungerforhappiness.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. Zdjęcia cudowne! Najlepsze są te z kotem! :)

    ♥Mój blog♥

    ReplyDelete
  96. O a ja kocham latać samolotem i jakoś się nie boje haha, dobrze, żę dotarłaś bez komplikacji :)
    Zdjęcia cudowne, no po prostu zakochałam się *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. Lepsze niż z Tumblr :D
    Zapraszam do mnie: http://niespokojny-ocean.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Ja wakacje na razie spędzam bardzo pożytecznie, ciągle coś robię!
    Zdjęcia są piękne, masz do tego talent!
    TEKST

    ReplyDelete
  99. Ładne zdjęcia, ja z pływaniem raczej nie mam problemu.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  100. Jakie ślicznee ! + obbserwuję i zapraszamm ! :*
    http://olaabo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  101. Kocham Tumblr'a ! Przecudne zdjęcia !
    Pozdrawiam :)
    Nellyer.blogspot.com

    ReplyDelete
  102. Świetny post! Ja problemów z podróżowaniem na szczęście nie mam :).
    Zdjęcia są cudowne! Jestem w szoku, serio!
    Obserwuję :)
    Zapraszam też do mnie, zachęcam do obserwacji, bo za każdą się odwdzięczam! :)
    seecreetivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. Przepiękne zdjęcia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  104. Cudowny wygląd bloga kochana! ♥
    Równie świetne są te zdjęcia *.*
    Pozdrawiam i życzę dalej udanych wakacji! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  105. Mega zdjęcia ! :) <3
    Bardzo podoba mi się twój blog,będę tu zaglądać częściej <3
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    U mnie nowy wakacyjny post,zapraszam serdecznie :)
    Mójblog-KLIK ♥

    ReplyDelete
  106. Śliczne zdjęcia, zupełnie jak z tumblra :)
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  107. Replies
    1. Świetne zdjęcia! Masz wielki talent :)
      Zapraszam do siebie.
      http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/07/not-much-to-be-happy.html

      Delete
  108. śliczny ten nowy wygląd bloga, a zdjęcia super :)
    agnieszka--agnieszkablogspot.com

    ReplyDelete
  109. Wspaniałe zdjęcia !:) uwielbiam takie.

    Zapraszam do mnie - KLIK

    ReplyDelete
  110. Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  111. Nigdy nie leciałam samolotem! ;)
    Mimo choroby lokomocyjnej podróż promem zniosłam na prawdę dobrze, więc liczę, że z tobą też tak będzie ;)

    Zapraszam na mojego bloga. Miło mi będzie jeżeli go zaobserwujesz/skomentujesz. :)
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  112. Mmmm, maliny! I love it <3 Piękne zdjęcia.
    Dopiero zaczynam, ale może wpadniesz?
    dollhouse-by-pomponella.blogspot.com

    ReplyDelete
  113. Chyba nigdy nie płynęłam promem a tym bardziej nie leciałam samolotem, więc poza chorobą morską zazdroszczę Ci ;). Już prawie połowa wakacji minęła, więc trzeba się za siebie wziąć!
    Ps: Bardzo fajne zdjęcia :)
    Ps2: Po zdjęciach i postach odczuwam, że jesteś bardzo pozytywną osobą i na pewno będę tu ciągle zaglądać :)

    ReplyDelete
  114. Bardzo ładnie piszesz i śliczne zdjęcia :)
    zapraszam
    oleczka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  115. Kotek na pierwszym zdjęciu przeuroczy!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  116. Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam:
    http://natijula.blogspot.com

    ReplyDelete
  117. Uwielbiam oglądać twoje zdjęcia, są urocze^^
    a te wyglądają jak z tumblra, na prawdę!

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com \ zapraaszaam ♥

    ReplyDelete
  118. Na prawdę śliczne zdjęcia! Ja też wolę tradycyjne środki transportu, haha. :D
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  119. piękne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie:
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  120. Jeju, te zdjęcia są cudowne!
    Zapraszam do mnie http://julia-karwowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  121. piękne!
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  122. Genialne zdjęcia! :) Masz talent :*

    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  123. Śliczna spódniczka,zdjęcia też mi się podobają ;)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  124. uwielbiam Twoje zdjęcia *.* są takie idealne!

    ReplyDelete
  125. Zakochalam się w tych zdjęciach. Są takie orginalne... Zapraszam do mnie:) daffash.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA