10 August 2015

5 'KŁAMSTEWEK', KTÓRE NA WSTĘPIE NAS BLOKUJĄ

Kłamiemy wszyscy. Pewnie bez wyjątku. Ot błahostki, małe, nieszkodliwe kłamstewka.
Powoli na nasze konto wpływają bardziej zacne łupy. Większe oszustwa... Z biegiem czasu one także sprowadzane są do parteru, jako te nieistotne i bynajmniej nieszkodliwe. Pewni swojego sprytu brniemy za daleko, wpadając we własne 'sidła'. Tak zaczynamy oszukiwać samych siebie. Co śmieszniejsze, potrafimy w to wierzyć! Nasze wygodnickie kłamstwa pętają powoli, nie dopuszczając przejść z myśli do czynu, nawet tej najambitniejszej idei.  A wszystko przez parę słówek, którymi zasypujemy się na dzień dobry!
Zawsze znajdzie się w nas taki mały, złośliwy potworek szepczący jakieś wygodne dla nas rozwiązanie. Takie małe oszustwa, w które wierzymy z czystego lenistwa. Każde z nich trochę nam przeszkadza w osiągnięciu upragnionych celów...
Czyli jaśniej mówiąc... w odległej przyszłości, o ile nie rzec - nigdy. O wiele prostsze jest odkładanie setki czynności. Gdybyśmy mieli zrobić to od teraz... trzeba by podnieść się, pomyśleć. No kurde, ale po co? Skoro można jutro! Idealne słowo, zawsze się nim jakoś osłonimy :D
Też prawda! Jakby się tak zastanowić... to my w sumie nigdy nie mamy czasu. Biedni, zalatani. Wiecznie w pogoni za... niczym. 
Wymówka niemal idealna, bo w końcu każdy moment dobry by stwierdzić brak czasu. Gdyby tak dogłębnie się zastanowić to nawet wcinając chipsy przed telewizorem jest się cholernie zajętym! 
Czas tak naprawdę zawsze się znajdzie, nieraz trzeba tylko wyeliminować te mniej ważne zapychacze czasu. Coś należy poświęcić, kosztem wyższego dobra haha!
Wiadomo. Internetowe zamulanie czy wypad ze znajomymi jakoś tam się upchnie w ten nasz napięty grafik. Przy kwestii wysprzątania pokoju robi się już nie mały problem...
Ależ oczywiście.. z takim podejściem niepowodzenie gwarantowane. Mama tak, zawsze powtarzała, kiedy jako dziecko piekliłam się, krzycząc, że nie umiem albo, że nie da rady. Sprytnie trzeba było poszukać jakiejś uniwersalnej wymówki!
Faktycznie, tym sposobem daleko nie zajdziemy. Idealny moment, żeby przestać i już na samym początku zrezygnować. 
Nikt nie mówi, że mamy zaraz się nakręcać i kto wie jak przeżywać daną czynność. Ale błagam, z góry oceniając nasze starania na zero, też daleko nie dobrniemy.
'Muszę' to słowo już na samym starcie brzmi nie przychylnie. Z takim założeniem nic nie będzie się kojarzyć przyjemnie albo nawet znośnie. Sami wiecie.. 'chcę', 'mam ochotę' wywołuje sto razy lepsze odczucia. Nawet 'powinnam' wydaje się lepsze od 'muszę' po którym aż wykręca. W takiej sytuacji aż sama mam ochotę sobie udowodnić, że wcale, nie muszę... tak dla zasady. 
Generalnie mało jest rzeczy, które faktycznie musimy. Lepiej chyba zacząć się uczyć, nie wiem biegać, ćwiczyć, odchudzać czy robić cokolwiek innego po prostu dla siebie, dlatego, że warto. Wydaje się, że sama myśl nie wiele daje, ale jednak.. od podejścia dość sporo zależy. Po co na wstępie się zniechęcać?
A no właśnie.. sen - co to jest? Słabi tylko korzystają z możliwości takiego wypoczynku. Nie dość, że zabiera cenny czas to jeszcze nic ciekawego nie wnosi... 
Oczywiście ponoć podkrada nam te cenne godziny, ale na 3-5h drzemki długo nie pociągniemy. Organizm prędzej czy później upomni się o trochę urlopu.
Może i zyskamy trochę więcej dnia, ale co z tego jeżeli nie będziemy go mogli nawet dobrze i produktywnie wykorzystać? Chód zoombie z kubkiem kawy w ręce udowadnia, że zarywanie nocek nie jest znowuż kolorowym scenariuszem haha.
                                                                                                               klik             klik
Zdjęcia robiła Bella
Kto nie daje się oszukać temu, naszemu sprytnemu mózgowi łapka w górę haha! :D
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

122 comments:

  1. Ja staram się zrobic wszystko, żeby właśnie w taki sposób się nie oszukiwać. Najtrudniej przychodzi mi chyba pierwsze kłamstewko :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jak zawsze przecudowne zdjęcia! Jesteś prześliczna! :)
    Oczywiście również łapkuję w górę! Każdy ma swój rozum i od nas zależy ostateczna decyzja. Jeśli naprawdę chcemy coś osiągnąć to musimy wziąć się w garść i przestać wmawiać sobie rzeczy, które tak naprawdę nie istnieją.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  3. Chyba wyrosłam już z takich drobnych kłamstewek, za to weszłam na wyższy poziom: dużo rzadziej, ale gorzej. ;(
    Każdy chyba tak ma, ale prędzej czy później nigdy nam to na dobre nie wychodzi.

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia, co t oza obiektyw? Ja ciągle odkładam coś na potem

    moj blog - andziathere.pl

    ReplyDelete
  5. Napisałaś tu chyba wiele moich wymówek, ale na szczęście z nimi walczę. Piękne zdjęcia :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Oj z tym przekładaniem na jutro chyba każdy ma problem, hah :P Zdecydowanie musze się ogarnąć i przestać wszystko odkładać na potem! :D Cudowne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I DESIGN! KLIK ✿

    ReplyDelete
  7. Niestety to wszystko prawda..;/ Świetne zdjęcia i stylizacja! :)

    pozdrawiam,
    ANN--BLOG.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  8. Świetnie napisany post. Ja chyba najczęściej myślę o śnie. Z jednej strony uważam, że śpiąc marnuję czas, a z drugiej strony czasem mam fajne sny i mogę opowiadać je znajomym. :P
    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Kiedyś się tak oszukiwałam bardzo często, ale już jest o wiele lepiej!

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetny pomysł na post! :D Prześliczne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  11. ...
    Ale...
    No bo...
    Nieważne...
    Przy okazji super postu dodałaś piękne zdjęcia :)

    rule0breaker.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jaki świetny post! Prawdziwy przede wszystkim :( A zdjęcia? Cudowne! + mega stylizacja! *.*


    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  13. Przepiękne zdjęcia *.*

    http://zanetta44.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ja czasami się "potykam",ale nigdy nie upadam :) śliczne zdjęcia!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. hahah, myślałam że napisze tutaj, że nigdy nie kłamię ale jednak post to istna JA :D

    ReplyDelete
  16. Rety, połowa (większa) z tego to prawda. Aż mam ochotę to zmienić :D

    ReplyDelete
  17. Przyłapałaś mnie, haha! Świetna stylizacja! :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    ReplyDelete
  18. Szczerze to nawet do tej pory nie zauważałam tych kłamstw. Teraz będę się pilnować :D ♥ Perfekcyjna jak zawsze :*

    Miłego dnia,
    Mój blog - (klik) ♥

    ReplyDelete
  19. Zrobię to jutro to moje ulubione kłamstewko, towarzyszy mi niestety codziennie :/ śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja nie lubię słowa ''muszę'' - automatycznie sprawia, że mi się nie chce. Śliczne ogrodniczki. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Jakie to życiowe XD
    Śliczne zdjęcia :D
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  22. Najczęstsze chyba jest to, że zrobi się coś jutro, chociaż mi dobrze idzie z walką z tym nawykiem :D To co chciałam zrobić na wakacjach, robiłam od razu, nie przekładając na bliżej nieokreśloną przyszłość :)

    prostozpiekarnika.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Piękne zdjęcia :) - zajrzyj jeśli możesz @http://ikracodziennosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Zakochałam się w twoich zdjęciach <3 Jak bedziesz miała wolny czas to zaobserwuj moje blogi , od razu pojawi się na mojej twarzy uśmiech http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ lub http://natalia1010110101001.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Faktycznie czasem wpadamy w wir kłamstewek i sami siebie oszukujemy. Chyba czas to zmienić! :D
    aleksandraq.blogspot.com-klik

    ReplyDelete
  27. Trzeba uważać na te małe kłamstewka! :)
    Świetne zdjęcia :*

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  28. ale Ty jesteś piękna... nie jedna oddałaby wszystko, by wyglądac jak Ty.
    skąd ogrodniczki? :D

    www.limonkoowy.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Hahah :D Sama niekiedy używam tych sławnych tekścików, ale czasem to już sama ze sobą nie wytrzymuję i zaczynam działać ! :)
    Świetny post i genialne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  30. Hah, nie mam czasu.. z tym się zgodze w szczególności..
    Piękne zdjęcia! (:
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  31. Cudowne zdjęcia! Perfekcyjne. A modelka? Prześliczna!
    Każdy z nas kłamie, niektórzy mniej, inni więcej. Powinniśmy to zwalczać.
    Niektórych z tych kłamstw nie zauważałam. Od tej pory zaczynam z tym walczyć. :)
    Pozdrawiam :*
    Będzie mi miło jak zajrzysz, klik :)

    ReplyDelete
  32. Piękne ogrodniczki i zdjęcia!

    ReplyDelete
  33. Kłamstwa, którymi sami siebie okłamujemy są okropne. Najgorsze jest "zacznę do jutra", ale prawdziwym sukcesem można uznać, kiedy się powie "jutro" i zrobi to jutro ;)
    truthofthunder.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Taka śliczna, a przy tym prawdziwa i naturalna. Cenię to i życzę sukcesów. :D

    Zapraszam do mnie: http://klavdzia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. zrobię to jutro .... zrobię to później... rety - okłamuję samą siebie codziennie!;)

    www.xavilove.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Haha, ja na szczęście nie stosuję wszystkich 'kłamstewek' :P

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Najgorsze jest ,,zacznę... ale od jutra" masakra! Jakby się nie mogło wprowadzić zmiany w swoje życie, czy czegoś takiego o 12:27... szkoda, że to mnie też męczy, haha. Walczę z tym :)

    Zapraszam do mnie
    Żyj z pomysłem - klik!

    ReplyDelete
  38. Staram się ciągle zagłuszać w głowie to moje wstrętne "ale", "po co". Chociaż to trudne czasem się udaje. Twój post jeszcze bardziej mnie do tego zmotywował. Może wreszcie zrobię te kilka rzeczy, przed którymi ciągle uciekam? Kto wie! :)
    Zapraszam Cię do mnie.
    www.my-seamless-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Jeju Jula masz piękne włosy i nogi <3
    Stylizacja tez bardzo ładna; pasuje Ci.
    Co do postu: zgodzę się z Tobą w 100 procentach. Mega pomysł na posta! Najbardziej zgodzę się z pierwszym.
    Todayistheend.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. wszystkie moje wymówki się tu znalazł hahha :P. Ale post napisany w taki sposób, że właśnie zamierzam wstać i to nawet W TEJ CHWILI i zacząć robić coś z sensem ;).
    Zdjęcia są cudowne *.* jesteś prześliczna <3.
    dziękuję bardzo za ten wpis :*
    pozdrawiam ;)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  41. Oj tak czysta prawda. Chciałabym czasem być silniejsza od wewnętrznego głosu, ale po co? hahah Żartuje, przecież trzeba się starać. W 100% się z tobą zgadzam ;)

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  42. Wszyscy doskonale znamy te kłamstewka, a zwłaszcza 2 pierwsze. Zdjęcia piękne, nie moge się na ciebie napatrzeć :)

    martynawankiewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Wszystko, co napisałaś to czysta prawda, kłamstewka, wymówki... Taaaaa
    She Imagination - kliknij

    ReplyDelete
  44. O tak.. Często nie potrzebnie wmawiam sobie te rzeczy :(

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Chyba każdy z nas używa tych popularnych "zrobię to jutro" bądź " a muszę?" najcieżej jest sie tego od uczyć.
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Cała prawda!
    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Robisz tak piękne zdjęcia, że nie mogę się napatrzeć <3

    Zapraszam: Mój blog

    ReplyDelete
  48. Cudowne zdjęcia! :D
    Całkowita racja z tym postem, każdy niby 'musi', a wcale tego nie robi, choć ma czas! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. jeju śliczna *-* ten post to cała prawda o nas!

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  50. Ja dosc czesto mowie sobie, że zrobie ot jutro, a wychodzi jak wychodzi :/

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Brawo za post, super jest :3 sama racja!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Ja staram się nie dawać robić w balona mojemu mózgowi i gdy wmówie sobie, że np. jednak dam rade - tak się dzieje! :D
    Super post..Początek mi się podoba, bo niestety to prawda - kłamię każdy..
    Śliczne zdjęcia i outfit! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Sama często przyłapuję się na takich drobnych kłamstewkach. Używam wszystkich oprócz tego ostatniego :D
    Świetne zdjęcia :*

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  54. Alee fajny post Julka ! Ty to masz fajne pomysły <3
    I śliczne zdjęcia Bella ci zrobiła :*
    Pozdrawiam kochana !

    ReplyDelete
  55. Najczęściej właśnie mówię, że zrobię to zaraz, później, za godzinkę, jutro, a potem zmienia się to w ''no, nie zrobiłam tego, ale po co? nic się nie stało, nie robię''. Chyba czas to zmienić. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Ciekawy post. Ja często na przykład zapominam zrobić czegoś, po zrobieniu innej czynności. Nawet jeśli chcę zrobić ją zaraz, to mój mózg przestaje o niej pamiętać. Tak, zgadzam się, że słowo muszę sprawia, że coś już nie jest przyjemnością. Słyszałaś może o piramidzie związanej z "muszę", "powinnam", "mogę", "chcę", "bardzo chcę"? W naszym życiu powinniśmy mieć najwięcej bardzo chcę. To ciekawe, bo wielu ludzi najwięcej ma "muszę".
    Poza tematem posta, bardzo ładna sesja :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Każdemu się to niestety zdarza :D Śliczne zdjęcia. :*

    http://queen-of-moon.blogspot.com/
    Zapraszam na nowy post! Fotorelacja z Portugalii - koniecznie zobacz! :)

    ReplyDelete
  58. Bardzo fajny post i sądzę że każdy w swoim życiu użył tych wymówek :) Od jakiegoś czasu się pilnuję i zauważyłam że ich nie używam. Tak samo ze słowem muszę - zamiast tego myślę że mogę to zrobić i od razu mam lepsze podejście :) Piękne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Fajnie to napisałaś, ja staram się tak siebie nie oszukiwać :) Zdjęcia są prześliczne, super wyglądasz!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  60. Zdjęcia są naprawdę śliczne! A post bardzo ciekawy :)

    milkyalpaka.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Ja ostatnio przekonałam się, że sen jest zdecydowanie potrzebny :D ale z odkładaniem rzeczy na jutro nadal mam problem ;)

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. dobry post!
    i faktycznie te 5 kłamstewek to takie codzienne oszukiwanie samego siebie
    świetne zdjęcia ;)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  63. Jaka ty jesteś prześliczna, tylko pozazdrościć urody! No i jeszcze ten twój cudowny uśmiech :)
    Masz rację z tymi kłamstewkami, czas z nimi skończyć raz na zawsze. Bardzo ładnie to ujęłaś.
    http://zosiaskrzypczak.blogspot.com/ [KLIK]

    ReplyDelete
  64. Świetny post. Fajnie to wszystko opisałaś, gratulacje *-*

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  65. Dokładnie, świetny post! :)

    NOWY POST! Kliknij tutaj

    POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    ReplyDelete
  66. Ja staram się nie oszukiwać samej siebie, aż tak bardzo, ale czasem się nie udaje :'D
    Zdjęcia były tak cudowne, że co kilka razy przwijałam w górę, żeby je zobaczyć <333

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.de/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    ReplyDelete
  67. To prawda wszyscy kłamiemy! A co śmieszne wmawiamy sobie to, że tak nie jest :)
    Śliczne zdjęcia!


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  68. Zdecydowanie nasz rację też często to mowie dalas mi motywację żeby się zmienić
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Moim takim najczęstszym kłamstewkiem jest "zaraz", bo zwykle po wypowiedzeniu tego słowa, nie robię danej czynności wcale.
    Genialne zdjęcia! :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  70. Śliczna z Ciebie nastolatka i do tego poruszasz wazne tematy :) w zupełności ze wszystkim się zgadzam

    ReplyDelete
  71. Standardowe kłamstwa, zawsze odkładałam tak ćwiczenia na jutro i nigdy tego nie robiłam. Teraz na szczęście się zmieniłam i nie od jutra tylko od teraz! :)

    Nowy post na moim blogu, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    ReplyDelete
  72. U mnie najczęściej 1 ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Zdecydowanie masz rację! Jeju jakie cudowne zdjęcia:)

    Pozdrawiamy cieplutko:)
    Twins Life (klik) ♡

    ReplyDelete
  74. ja chyba wszystkich używam :)
    cudowne zdjęcia! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Napisałaś całą prawdę!
    Śliczne zdjęcia ;)


    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Taa... Mnie chyba dotyczy tylko "Zrobię to jutro" oraz "Po co komu sen?" - To wyjaśnia czemu komentuje o 1 w nocy :D
    http://oleczka33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Ja raczej nie daję się oszukiwać samej sobie :) Piękna stylizacja :) Pozdrawiam i zapraszam
     Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  78. Ja zawsze mówię, że "nie mam czasu" albo że "zrobię to jutro". Oszukuję tym samą siebie, ale do tego się już niestety przyzwyczaiłam :)

    kicuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. "Nie mam czasu" - moje ulubione zdanie ostatnio, a szczerze to nic produktywnego nie robię od lipca. :')
    Zapraszam na nowy post w słoiczku z miętą KLIK

    ReplyDelete
  80. Super post, to wszystko jest takie prawdziwe, tylko często nie potrafimy się do tego przyznać. Chociażby fakt, że nie mamy czasu. A na odświeżanie facebooka co 10 minut czas się magicznie znajdzie. Masz rację, trzeba tylko wyznaczyć sobie priorytety i chcieć, nie musieć, a wszystko przyjdzie nam z łatwością :)

    ReplyDelete
  81. Niestety jest tu opisanych wiele moich wymówek, z czego nie jestem zadowolona i staram się nad nimi pracować. Jak zawsze zdjęcia cudowne! *.*

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Zdjęcia jak zawsze prześliczne! U mnie to najczęściej odkładanie wszystkiego na jutro, haha. Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  83. Ojoj ! Często się zdarza! :c
    Bardzo ładne zdjęcia :p
    Zapraszam dom mnie -sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Bardzo fajny post i śliczne zdjęcia :)
    Mój Blog - klik! <---nowy post :D

    ReplyDelete
  85. A ja właśnie zawsze dbam, żeby spać wystarczająco :) Nie wyobrażam sobie w roku szkolnym spać mniej niż 6 godzin :o

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. Śliczne zdjęcia, świetna jakość.
    Pozdrawiam
    blogirl-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Zgadzam się z tobą , śliczne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Święta prawda :D Zawsze wszystko odkładam na jutro :/
    Zapraszam

    ReplyDelete
  89. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Szczera prawda :)
    Śliczne zdjęcia jak zawsze

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. Cóż, Twoje słowa są tak trafione! Najczęściej korzystam z kłamstw: Zrobię to jutro i Nie mam czasu :D
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. Interesujący post, fajnie napisany.
    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Oj zgodzę się z tym co napisałaś.. Też często mnie one blokują :pp

    Zapraszam

    ReplyDelete
  94. Oj daje duza lapke w gore :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. Zrobię to jutro mój ulubiony zwrot,hah.
    Piękne zdjęcia,naprawdę świetnie wyglądasz

    Pozdrawiam!
    tyneczkapisze.blogspot.com- (kliik)♥

    ReplyDelete
  96. Świetny post! Bardzo pomysłowe :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  97. Jeju świetnie to napisałaś. A co do snu, to nawet ja sama siebie często tak okłamuję. A potem zombie murowane haha.
    Mój blog----Klik!!

    ReplyDelete
  98. Genialny pomysł na post ^^ Zdecydowanie się z Tobą zgadzam.
    Czasami mam tak ze snem hah.

    Pozdrawiam <3
    mypastel-garden.pl

    ReplyDelete
  99. Dokładnie! Te wszystkie kłamstwa nas blokują. Śliczne zdjęcia!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    ReplyDelete
  100. Kiedy mówię "zrobię to" to podświadomie wiem, że i tak nie zrobię. Ah, ten brak silnej woli
    Pozdrawiam
    MÓJ BLOG, KLIK

    ReplyDelete
  101. Fajnie napisane :) Zawsze masz świetne pomysły na posty :) Jesteś bardzo ładna :)

    mój blog - klik :)

    ReplyDelete
  102. Hah sama prawda w tym poście. Moje najczęstsze kłamstewko to: zrobię to jutro. Ale to jutro się trochę zazwyczaj przeciąga :D Super pomysł na notkę, skąd ty bierzesz te pomysły? :)

    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  103. Zrobię to później ,PRZECIEŻ mam ogrom czasu !

    http://julieteverywhere.blogspot.com/

    ReplyDelete
  104. "Nie mam czasu" to chyba najczęściej słyszany i wypowiadany tekst. Mamy czas, ale na głupoty.
    Bardzo dobry wpis

    ReplyDelete
  105. Ja zawszę mówię "za chwilę" :D Hahah
    Super post, napisany z pomysłem :) Zdjęcia cudooooownneeee!!
    Zapraszam do mnie, na nowy wakacyjny post! :)
    martaiblog.blogspot.com <- KLIK!

    ReplyDelete
  106. Super zdjecia <3 zgadzam sie z postem chyba kazda blogerka tak czasem "klamie" na blogu :D :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  107. ogrodniczki wyglądają na tobie perfekcyjnie ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  108. Zgadzam się całkowicie! :)

    http://maddieloook.blogspot.com

    ReplyDelete
  109. Cudowne zdjęcia zresztą jak zawsze! *0*

    ReplyDelete
  110. Piękny blog:) Obserwuje i zapraszam do mnie na www.angelicious-stuff.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  111. Ja już na szczęście wyrosłam z takich kłamstewek :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  112. Kocham ostatnie zdjęcie haha <3

    ReplyDelete
  113. Fajniutki pomysł z tymi karteczkami, może jak będę miała chwilę czasu to też takie zrobię :**

    http://always-a-cool.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA