31 August 2015

BACK TO SCHOOL: OSTATNIE PRZYGOTOWANIA

Wczoraj wróciłam z biwaku klasowego, więc aktualnie trwają takie ostatnie szkolne przygotowania. Późno co prawda, ale jeszcze do środy mamy czas, więc spokojnie wszystko ogarnę. Warto by było o jakiś dobry start, póki mam w zapasie tą energię i cierpliwość haha. 
Na biwaku było serio super. Nawet nie zdążę Wam pokrótce opowiedzieć... jak usiadłam z mamą, żeby opisać wrażenia to skończyłam wieczorem. Najważniejsze, że ludzie wydają się mega i naprawdę genialnie spędziliśmy te dwa dni, po paru godzinach rozmowy kleiły się tak, jakbyśmy się znali już hoho ile. :D Powiem tylko, że gra w 'sztandary' wygrywa wszystko... Każda grupa miała po prostu swój rzekomy sztandar ( w naszym przypadku kijek), którego każda drużyna musiała bronić starając się oczywiście zabrać ten przeciwnika. Jeny co to się działo, prawie się wszyscy pozabijali. xd
Zapraszam na parę pomysłów na takie typowe, szkolne sprawy, jak lunch na wynos, czy plan lekcji (no i nie tylko)!
Śniadanie do szkoły robią mi zazwyczaj rodzice i wygląda ono dość różnie. Zawsze mam jakąś kanapkę i owoca, z przekąskami różnie, wszystko zależy od tego czy mama wrzuci. Ale jeżeli macie lekcje do późniejszej godziny lub jakieś dodatkowe zajęcia to taka przekąska jest fajnym dopełnieniem. Niżej macie taką mini propozycję na śniadanie. :)
Washi tape ma naprawdę dużo zastosowań i jeśli ją macie to już naprawdę od was zależy jak ozdobicie swoje przybory. Sama zdecydowałam się na dwa, chyba najbardziej popularne. Nie ma z nimi zbytniego cackania, a lekko dopełniają wygląd zeszytu czy ołówka. :D
W sumie nie przygotowałam nic specjalnego. Zwykły strój galowy połączony z szarym sweterkiem, w mojej szkole wyjątkowo na taki naciskali. Na spotkaniu z dyrektorem jeszcze przestraszyli dziewczyny zakazem malowania paznokci i innymi tego typu.. haha
                                                                                                                                          klik
Macie już swoje plany? Ja właśnie uzupełniam, ten wydrukowany. :D Dzisiaj opublikowali na stronie już pełne plany zajęć, ale o dziwo tragedii nie ma. Coś czuję, że będę lubić czwartki... mamy tylko 5 lekcji, jeszcze takich serio lekkich!
Przepraszam, że napisałam wszystko tak nie składnie, ale jakoś w ogóle mi się dzisiaj zdania nie kleją XD
Wszystkiego dobrego w nowym roku szkolnym! Damy radę jakoooś!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

97 comments:

  1. Ja nie chce szkoły, hahahah! XDD Ale plany lekcji są śliczne! :*

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  2. jakie cudowne plany! szkoda że już ich nie wykorzystam. powodzenia w nowym roku! :)

    ReplyDelete
  3. swietna jakosc zdjec, nie moge sie napatrzec. między innymi dlatego Cie zaobserwowałam :D wydrukuje chyba ten pierwszy plan zajęć, jest przesliczny :)
    easymerry (klik)

    ReplyDelete
  4. Najlepszy post z serii Back To School na blogu <3
    Dzięki za mega plany lekcji na pewno jakiś wykorzystam :*

    Zapraszam: Mój blog



    ReplyDelete
  5. Straszne mi się niechce do szkoły, haha. Ale bardzo ładne pomysły na plany lekcji i ozdoby :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładne plany i stylizacja :) Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  7. Plany są cudowne ♥. Tak bardzo nie chcę jutro iść na to rozpoczęcie i to jeszcze w moim przypadku na 8.00. :D

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetne te plany lekcji! :*
    Nie za bardzo chcę iść już do szkoły, zdecydowanie przydałby mi się jeszcze miesiąc wolnego :D
    Ślicznie będziesz wyglądać na rozpoczęciu ♥

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    ReplyDelete
  9. Dobry plan lekcji:) Wszystko takie ładne♥ Powodzenia w szkole:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam Serdecznie:))

    ReplyDelete
  10. Plany które przygotowałaś są cudowne! <3

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super post! Bardzo przydatny, powodzenia w nowej szkole! ♥
    Jeśli możesz, to zerknij --> http://ikracodziennosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Z takim podejściem jak twoje - nauka musi być bardzo przyjmna :) świetne pomysły, piękne zdjęcia i bardzo fajny outfit na rozpoczęcie roku :) Buziaki!

    www.xavilove.blogspot.com 😍

    ReplyDelete
  13. Po tak długiej przerwie jest ciężko wrócić, no ale cóż mus to mus :( Powodzenia jutro, mam nadzieję że pójdze dobrze :) Ja idę do szkoły w czwartek :)
    From: http://korneliasdiary.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  14. Ja tam nie chcę do szkoły, bo egzaminy zawodowe w tym roku ;c
    Ale będzie dobrze, jak to napisałaś: damy radę jakoś! :D
    Świetne pomysły na śniadania :) Na pewno skorzystam ze słoiczkiem z jogurtem :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  15. Mega posy :)), nie moge uwierzyc ,ze wakacje sie juz skonczyly :/ .

    ReplyDelete
  16. Jakie śliczne plany lekcji! ♥ Jeju, boję się nowej szkoły haha :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Fajnie, że tak spędziłaś miło te dni i ludzie okazali się w porządku. To najważniejsze:)
    Super pomysł na śniadanie! Ja muszę jeszcze kupić jakiś pojemnik na jedzenie, bo jak zwykle wszystko zostawiam na ostatnią chwilę, ale wszystko zdążę ogarnąć *mam nadzieję haha*. Stylizacja również super, galowa, jednak z odrobiną luzu:) Szkoda, że nie wzięłam się za to wcześniej, tak to mogłabym odpowiednio pomyśleć, co ubrać. Ale tak, jak zwykle wszystko zostawiam na ostatnią chwilę i pomyślę co na siebie założę jutro rano. Jednak to nie koniec świata.
    Ładnie prezentuje się ten wydrukowany plan lekcji, niezła ozdoba haha ja swój plan już widziałam na stronie internetowej i szału nie ma...załamałam się 3h fizyki i 3h geografii w tygodniu, ale trochę mi się rekompensuje tym, że jest przynajmniej 1h w tygodniu chemii *której nienawidzę, nauczycielka nic nie umie wytłumaczyć!* i 1h biologii. O, i ubyło mi 1 lekcji matematyki! Także mam nadzieję, że jakoś to będzie.
    Nie wiem jak ja jutro wstanę, kiedy jest już po północy a ja myszkuję blogi... no nic, miłego rozpoczęcia roku!

    zapraszam:)

    ReplyDelete
  18. trzeba jakoś przetrwać te 10 miesięcy ;)
    śliczne plany lekcji :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetna stylizacja, pyszne śniadanko i ładne zdjęcia :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  20. Ale świetny post! Świetne inspiracje na śniadanie, plany lekcji mi sie przydadzą :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. A ja korzystam jeszcze z wakacji <3 Za to od października się dopiero zacznie pierwszy rok studiów. Sama nie wiem czego się spodziewać.

    Genialne zdjęcia! A jak zobaczyłam te słodkie plany lekcji i pomysł na śniadanie to aż zachciało mi się iść do szkoły ;) Powodzenia w nowym roku!

    www.hayjulka.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Plany lekcji są bardzo urocze! zazdroszczę takiego biwaku ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Śliczne plany lekcji. Fajna stylizacja na rozpoczęcie. Super pomysł z ozdobieniem zeszytów Oxford :)

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World --> klik <--

    ReplyDelete
  24. Masz świetnie wszystko przygotowane! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Bardzo fajny pomysł z tym biwakiem klasowym, miło że ci się podobało :) Ja jeszcze (!) nie mam planu na jutro, wiec chyba będę musiała wziąć wszystkie zeszyty XD na szczęście bez książek, bo jeszcze ich nie dostaliśmy XD Ciekawe rozpoczęcie, nieprawda? :D
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Mam takie same zeszyty jak ty :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Również uwielbiam grę w "sztandary". :D Świetne plany lekcji!
    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  28. To śniadanie do szkoły ktore podałaś jest świetnym pomysłem :)

    Nowy post! Official Patty :)

    ReplyDelete
  29. Życzę dobrego roku szkolnego. Zazdroszczę Ci tych pięciu lekcji. W moim wypadku plan jest codziennie przeładowany ciężkimi lekcjami i praktycznie nie ma chwili wytchnienia. Za parę lat i tak będę miała ich jeszcze więcej, więc powinnam się cieszyć w gruncie rzeczy. ,Jakoś przeżyjemy. Zawsze pozostaje opcja ucieczki na bezludną wyspę.
    Truth of Thunder | Heaven in Black

    ReplyDelete
  30. To dobrze, że klasa okazała się być fajna i że na biwaku Ci się podobało ^^
    Śliczne są te plany lekcji, które tu wkleiłaś!
    Tobie również udanego roku szkolnego! :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Śliczna stylizacja a te plany lekcji urocze
    fashionstreetinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Inspirujący post <3
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ładna stylizacja.
    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Super, że podoba Ci się nowa klasa! Świetny post i pomysły :).
    Ja teraz zasypiam na siedząco, bo dziś po raz pierwszy od dwóch miesięcy wstałam o 5:45 :')

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  35. Świetne te plany lekcji! A śniadanie do szkoły to podstawa :)

    smallerdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Biwak z przyszłą klasą to świetny pomysł. Ja w rzeczy samej bardzo lubię spędzać czas z nowo poznanymi ludźmi. A tak na marginesie już, świetna torebka i fajny pomysł z planem lekcji w ramce! :)
    ★MILION SŁÓW- Blog★

    ReplyDelete
  37. zazdroszczę biwaku szkolnego :) świetne propozycje śniadań i piękne plany lekcji <3
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  38. Super posty, stylizacja na rozpoczęcie jest świetna. Te plany lekcji są przeurocze!
    Pozdrawiam!
    swiatmegi

    ReplyDelete
  39. Świetny pomysł na śniadanie u mnie zazwyczaj wygląda to tak że wrzucam w pośpiechu jabłko do plecaka haha :D.Muszę zastosować się do Twoich rad.Prześliczne są te plany lekcji :*

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magda.sara - klik

    ReplyDelete
  40. świetny post! śliczne te plany :D
    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Z moim planem o dziwo też takiej strasznej tragedii nie ma! Oprócz próbnych egzaminów i egzaminu do bierzmowania zapowiada się spoko rok! :D
    Świetne zdjęcia i plany lekcji! ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  42. Śliczny outfit <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. przepiękne zdjęcia, uwielbiam nektarynki tak przy okazji haha :D

    zapraszam na swój blog ♥[klik]♥

    ReplyDelete
  44. Musimy dać jakoś radę haha :)
    Jejku jakie ty śliczne zdjęcia robisz plany lekcji bardzo mi się spodobały

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Plany lekcji są genialne:-) stylizacja do szkoły bardzo mi się podoba
    She Imagination - kliknij

    ReplyDelete
  46. To super, że tak miło spędziłaś czas, no i że klasa okazała się fajna :D Piękne plany lekcji przygotowałaś! Powodzenia w nowej szkole! :*

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  47. Ja do szkoly wracam dopiero za tydzien a tobie zycze wszystkeigo dobrego w nowym roku szkolnym :)

    ♥ Pozdrawiam cieplutko , Klaudia z bloga ----> http://klaudiaandmylife.blogspot.com <---- ♥

    ReplyDelete
  48. Skorzystam z Twoich planów lekcji ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Śliczne te plany lekcji! :D

    ReplyDelete
  50. Świetny pomysł na post! Mega są te plany lekcji! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Cudowne plany lekcji, mi zostały jeszcze dwa dni wolności ale już czuję że ten rok to będzie istna masakra haha
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    ReplyDelete
  52. fajne zdjęcia i ciekawe propozycje... ja ciągle nie mogę uwierzyć ze to juz... nowa szkola, nowi ludzie...!! niby na rozpoczeciu nie bylo tak zle ale jakos mnie to wszystko przeraza... :(
    pozdrawiam!
    Mój blog - zapraszam!

    ReplyDelete
  53. Ja zawsze mam kanapki w szkole i jakiś owoc. :D Świetne te DIY z washi tape. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Będzie dobrze! :D Aż sama się sobie dziwię, że w tym roku podchodzę do tego z wielkim uśmiechem na twarzy, pozytywnie. W szkole cały czas się uśmiechałam i miałam jakiś zaciesz. Uświadomiłam sobie, że tęskniłam za tym miejscem! Za ludźmi niezbyt, bo klasę mam beznadziejną, ale dobrze że Ty trafiłaś na fajne osoby. Ogólnie to nie wiem, czemu jestem taka podekscytowana w tym roku, zawsze taki smutek i złość, że wakacje minęły. Teraz też, ale mniej. Nie wiem, co się ze mną dzieje. To chyba te hormony, haha. ;)
    Powodzenia w nowej szkole! Udanego roku szkolnego i tak dalej! Trzymaj się! :*

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ja mam wyjazd integracyjny jutro i będziemy mieli paintball haha :) super stylizacja i pomysł na ołówki :D
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Super zdjecia i pomysly! Widze, ze swietnie spedzilas czas na tym biwaku <3 ja swoja klase poznalam dzisiaj i to nie cala :) ale poki co jest super :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  57. Właśnie potrzebowałam jakiegoś fajnego planu lekcji!:) ja prawie zawsze na śniadanie jem owsiankę z miodem i owocami- pychotka! :)

    alqxx - klik!

    ReplyDelete
  58. Piękne plany lekcje, może skorzystam z któregoś, tylko takie śliczne, że ciężko wybrać haha :D


    prostozpiekarnika.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Super pomysły na śniadanie! Ja bez jedzenia w szkole nigdy nie wytrzymam, tym bardziej, że teraz w liceum będę miała same 8 i 9godzinne dni. Głodnieję od na widok zdjęć! ;D

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  60. Śliczna koszula w stylizacji!
    I przepiękne plany lekcji, wydrukuję sobie chyba kilka!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  61. Ja też idę teraz do nowej szkoły i nie mogę się już doczekać jutrzejszego dnia żeby zacząć tak wszystko dokładnie ogarniać i poznać nowych ludzi :) Na razie wydaje mi się, że trafiłam na fajną klasę :D
    Bardzo fajny post Ci wyszedł, jak się go czyta to wcale nie wydaje się jakiś nieskładny czy coś, haha :)
    Super zdjęcia i fajne plany lekcji!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  62. Świetne zdjęcia! Powodzenia w nowej szkole :)
    Zapraszam na konkurs: Mój blog - klik! :)

    ReplyDelete
  63. Świetne pomysły! :)
    Jeśli chodzi o rok szkolny to najbardziej boję się tego rannego wstawania, a reszta to chyba jakoś pójdzie ;)
    Powodzenia w nowej szkole! :D
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Super post już obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. świetne te plany lekcji, na pewno z nich skorzystam!:)
    mój blog

    ReplyDelete
  66. ja z planu nie jestem zadowolona, zrobiłam jeden plan lekcji, następne w drodzę

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Bardzo ubolewam z powodu zakończenia wakacji, ale mam nadzieję, że się jakoś zmobilizuję! Super post i śliczne plany lekcji! Szkoda tylko, że mają 8 pozycji. Ja niestety mam czasami 9 lekcji :(
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  68. Bardzo ładne są te plan :)
    Powodzenia w nowym roku szkolnym :)

    http://madziullasek.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Wiatj twój blog jest naprawdę ciekawy twoje stylizacje oryginalne i niepowtarzalne:)
    Zachęcam cię do wziecia udziału w konkursie na najlepsza stylziację:)DO wygrania
    zestaw kosmetyków o wartosci ponad 100 zł.
    Zapraszam serdecznie
    link tutaj>>https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    ReplyDelete
  70. Świetny pomysł na zrobienie planu lekcji!

    patyskaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. No i od dziś zaczyna się to samo :/ A pomysł na plany lekcji świetny :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Zazdroszczę takiego biwaku zapoznawczego, bo sama bym na taki chętnie pojechała :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Bardzo fajny pomysł na lunch i świetna stylizacja! :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  74. Świetny post! Pyszne propozycje na śniadanie do szkoły :3 Aż się głodna zrobiłam, haha :D
    Śliczny outfit, idealny na rozpoczęcie ;))
    Chętnie wykorzystam jeden z planów lekcji :))
    Powodzenia w szkole!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Pyszne śniadanie i śliczna stylizacja :)

    http://life-passion-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Ja do szkoły zazwyczaj biorę jakąś kanapkę ;) świetna stylizacja na rozpoczęcie roku szkolnego i śliczne plany ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Bardzo fajna stylizacja na rozpoczęcie roku! ;)

    ReplyDelete
  78. Swietna stylizacja i te plany też spoko,przydatne bardzo no i ładne:)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Piękna stylizacja :)
    Masz piękne i długie włosy, zazdroszczę :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Ja tam nie przepadam za rzodkiewką ale uwielbiam nektarynyyyyy!!!!!! PS: też lubisz zeszysty z oxford?
    No a post to wcale nie nieposklejany, jak mój komentarz ;)

    http://rule0breaker.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Bardzo ładnie wykonane plany lekcji, chyba sobie któryś z nich wydrukuję :) Śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Plany są śliczne niestety ja nie zmieściłabym tam wszystkich moich lekcji, nie wiem czy się śmiać czy płakać. :D
    aleksandraq.blogspot.com-klik

    ReplyDelete
  83. Jejku takiego postu było mi trzeba. Pięknie zrobiony ♥

    ReplyDelete
  84. Świetne zdjęcia i pomysły, plany lekcji są cudowne! (:
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  85. Śniadanie wygląda bardzo smakowicie

    Zapraszam do mnie. Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie komentarz i obserwację. ☺ http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Ostatni plan lekcji jest cudowny *-*

    Zapraszam na konkurs fotograficzny! Do wygrania kosmetyki ;)
    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/2015/08/ulubiency-wakacji-konkurs.html

    ReplyDelete
  87. Świetna stylizacja i pomysły na prawdę :) Cudowne zdjęcia a plany wyglądają ślicznie :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Swietnie to wyglada! Zdrowo i pysznie i w dodatku apetycznie! ;)

    http://zeswojejperspektywy.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Super post! Na pewno wykorzystam kilka twoich pomysłów np na musli w słoiku czy ozdobienie zeszytów :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  90. Ja też plan mam całkiem, całkiem. Mam tylko osiem przedmiotów, ale lekcji o wiele więcej niż w pierwszej klasie liceum... Książki też niestety sa o wiele cięższe. U mnie w szkole na szczeście można malowac paznokcie. Nikt nie zwraca aż tak dużej uwagi na wygląd ucznia, dopóki wygląda on schludnie i przyzwoicie.

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. Mój plan szkolny jest też całkiem niezły :*
    Śliczne są te plany lekcji, które wydrukowałaś, pokazałaś!
    Fakt, z Washi-Tape można wyczarować wszystko <333

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. Jestem jak zwykle zakochana w twoich zdjęciach, super post! Nagłówek bloga - mistrzostwo!!
    Pozdrawiam :*
    http://www.fashioon-update.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Świetny post! Plany lekcji są bardzo urocze haha :)
    Cudowny, nowy design bloga *.*

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA