28 August 2015

BACK TO SCHOOL: ZESZYTY, PRZYBORY I TE INNE


Oj u mnie po staremu, tradycyjnie, w ogóle końca wakacji nie czuję... Co z tego, ze zaraz jadę na 'biwak integracyjny', aby poznać nową klasę, nauczycieli i tak dalej. I tak mam wrażenie, że wakacje sobie dalej będą trwały. A ten biwak? Phi kolejny wakacyjny wyjazd haha... Noo to się zdziwię po 1 września - jak co roku. ;D
Póki co zapraszam Was na ten upragniony 'Back to school'! Trochę tych rzeczy pokupowałam, głównie są to zeszyty i parę przyborów. Spora ilość takich artykułów szkolnych została mi z poprzednich lat, więc nie widziałam powodu, aby je wymieniać, no wiadomo. 
Dobra... zaczynamy! :D
No w tym roku udało mi się nie popełnić zeszłorocznego błędu i obczaiłam zeszyty w większości marketów. Latałyśmy z Olą w te i z powrotem, ale przynajmniej jakieś ładne egzemplarze udało się upolować! :D
To jest taki mini zeszycik, w którym planuję zapisywać wszystkie kartkówki, sprawdziany itp. Nie chciałam kupować osobnego kalendarza. Nie dość, że ciężki, drogi, to i tak nigdy go nie wykorzystuję i leży gdzieś w koncie.. Biedny,zapomniany haha.
Uwielbiam te dwa zeszyty, tak w szczególności. Na pierwszym się z lekka przejechałam.. 10 zeta kosztował. Oczywiście przeczytałam złą cenę i szoku doznałam dopiero przy kasie, ale raz, ze wiochy już robić nie chciałam, a dwa, że mi się podobał bardzo bardzo, no więc go wzięłam haha.
A drugi ma 'śmiechowy' napis :D. Wiecie, taki zeszyt co się na wstępie sam podlizuje... hem hem może mi jakieś piąteczki skombinuje? xd
A tutaj 3 zeszyty z oxforda do ulubionych przedmiotów, będą mi przypominały, że właśnie na nich mam się w tym roku skupić! 

W dużej ilości zeszytów z zeszłego roku, zostało mi sporo kartek. Żeby ich nie wyrzucać i nie marnować papieru, wycięłam karteczki. Przydadzą się do kartkówek i innych zapisków. :)

Przybory jak to przybory, większość została mi z zeszłego roku, także za dużo nie zmieniałam. Dokupiłam jedynie zakreślacze (ja nimi tak wszystko smaruję, że w tempie ekspresowym ich żywot dobiega końca xd). Plus zdobyłam jeszcze nowy długopis, uwielbiam nim pisać głównie dlatego, że w razie czego mogę zmazać błędne zapiski! :D
Niżej macie taką 'musową' zawartość mojego piórnika:

Jeśli chodzi o plecak - został mi z poprzedniego roku. Jestem z niego tak zadowolona, że na razie nie planuję jego wymiany. Po prostu spisuje się idealnie, ma mnóstwo kieszonek, skrytek i przegródek. Ponadto jest bardzo pojemny i wygodny (zazwyczaj ramionka zawsze mi się wbijały w kark :o). Przez cały rok nie cierpiał ani trochę, zero uszkodzeń, przerwań... nic.
Kupiłam go we Wrocławiu w sklepie vansa, jest akurat męskim modelem, ale myślę, że dzięki temu wygląda tak porządniej. Damskie były strasznie rachityczne (no u mnie to by się nie sprawdziło haha). :p
Niee, nie rozjaśniałam włosów ludziska (obawy na asku), tam wyżej to Olę macie :*
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

149 comments:

  1. świetny post :) nie mogę uwierzyć, że znowu zacznie się szkoła..
    obserwuje i zapraszam true-less.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  2. Śliczne zeszyty <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nareszcie się doczekałam <3 Napis na tym zeszycie z Empika, Empiku (nie ważne XD) jest mistrzowski :D

    ReplyDelete
  4. Bardzo podobają mi się te zeszyty! Niektóre z nich też mam :) Uwielbiam przeglądać takie posty i sama kupować przybory do szkoły :)
    http://mrs-cotton-candy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetne rzeczy. Uwielbiam zeszyty Oxford. Powodzenia w nowej szkole :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Cudowne zeszyty! :D Też swoje kupiłam w biedrze, haha xD Ja nadal latam po sklepach w poszukiwaniu rzeczy do szkoły :') Przepiękne zdjęcia!

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST! KLIK ✿

    ReplyDelete
  7. Przybory są świetne, ja też w tym roku stawiam na plecak z Vans
    She Imagination - kliknij

    ReplyDelete
  8. Kocham posty typu Back to school <3

    Zapraszam: Mój blog

    ReplyDelete
  9. Zeszyty sa sliczne! Ja w tym roku wybrałam torbę do szkoły a nie plecak ;)
    http://patyskaa.blogspot.be

    ReplyDelete
  10. Świetny post, jak i przybory! :)
    lightsuun23.blogspot.com - moj blog! :*

    ReplyDelete
  11. Świetny post, jak i przybory! :)
    lightsuun23.blogspot.com - moj blog! :*

    ReplyDelete
  12. Zeszyty są śliczne! Przybory również. A ja jeszcze zeszytów nie mam, a został weekend! ;_;
    Todayistheend.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Śliczne zeszyty, ja swoje również w biedrze kupowałam :) Bardzo ładny plecak *o*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  14. jakie ładne i przejrzyste zdjęcia <3
    zeszyty z oxfordu też kupiłam do ulubionych-najważniejszych przedmiotów :)
    też mam taki zeszyt z truskawkami :P
    i twoja ulubione dwie sztuki z napisami skradły me serce ;D szkoda że kosztował aż 10 zł ten jeden, ale jest na prawdę śliczny, więc było warto ;)
    ten notes z kotem też mi się podoba :3 ja jednak w tym roku chcę upolować porządny szkolny kalendarz :)
    kolory to podstawa! :) zawsze łatwiej się nauczyć :P
    super warkocze :3 a plecak mi się podoba ;) wcale nie wydaje się męski ^^ taki...normalny :P
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  15. Życzę Ci udanego biwaku i integracji z klasą. Będziecie ze sobą przez trzy lata, więc lepiej dobrze się poznać :) Świetne zdjęcia jak zwykle! Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Super te zeszyty i plecak, ja tez bede miala z Vansa :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetne rzeczy <3
    Pozdrawiam
    http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. No wygląda na porządny plecak. A co do zeszytów to są świetne, takie kolorowe <3
    czekam na kolejny post z tej serii.
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. jakie urocze zeszyty :)

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajny post !
    Śliczne zeszyty *-*

    ♥ Pozdrawiam ♥ All Pastel World -->zapraszam<--

    ReplyDelete
  21. Przygotowania pełną parą jak widzę! Ja wciąż jeszcze jestem w fazie wakacji i 'co to szkoła? nie kojarzę, ale słowo już mnie przeraża' haha
    Zostały tylko 3 dni, a ja nawet piórnika nie kupiłam z czego pewnie będzie tak, że zamówię przez internet i przyjdzie mi dopiero w roku szkolnym. Ale to nie szkodzi, mam dużo kosmetyczek, które posłużą mi jako zastępczy piórnik. Ten zeszyt z motywem sprzątania pustyni jest świetny, chociaż cena mnie zaskoczyła. 10 złotych za zeszyt! Chociaż dobra, znając mnie też bym kupiła ze względu na tę okładkę...no świetna. Masz bardzo ładny plecak, mega mi się podoba! Mam nadzieję, że wszystkie plecaka Vansa takie wytrzymałe, bo w tym roku również się pokusiłam na plecak z ich firmy. Ale cóż, nie będzie gorzej niż w tamtym roku, kiedy kupiłam cudowny plecaczek ze skrzydełkami, miał być na co najmniej dwa lata *dobre sobie* a po 2 miesiącach już pędziłam do kaletnika, bo mi ramionka poszły...tak, wykonanie paskudnie złe. Tak więc mam nadzieje, że tym razem będzie inaczej:)
    U mnie z zakreślaczami to jest tak, że również mi się szybko kończą, ale nie mam pojęcia czemu...znowu to ja tak dużo nimi nie bazgram. Chyba haha
    Muszę jeszcze dokupić cienkopisy i inne pierdółki, bo nie jestem w ogóle gotowa na szkołę.
    Śliczne zdjęcia! I teraz tak trochę może nietematycznie, ale twoje włosy w tych warkoczach wyglądają świetnie:)

    zapraszam!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo to jakbyś znalazła jakiś dobry do ściągania (najważniejsza zaleta piórnika) kosmetyczko-piórnik to też możesz podrzucić mi link haha :D!
      A plecaki vansa polecam, tylko pamiętaj, męskie. Damskie takie słabe się wydają :/
      Ej i to nie ja, a Olcia na zdjęciach haha :*

      Delete
  22. Arr, jaki piękny plecak! Wgl nie poznałam, że jest z działu męskiego, hah :D
    Zdziwiłam się, że w Biedronce w tym roku były takie wypasione zeszyty, mam nawet taki jeden jak TY.
    Pozdrawiam ;)

    NOWY POST Z SERII 'BACK TO SCHOOL' (przybory) - KLIK! :))

    ReplyDelete
  23. Zdjęcia są niesamowite :)
    Też uwielbiam zeszyty z Oxforda
    Obserwuję :)
    http://paulineya.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja również nie kupiłam za dużo nowych przyborów w tym roku. Przez ostatnie lata podstawówki i gimnazjum zawsze kupowałam dużo długopisów ect. xD Ostatnio sprzątałam i dopiero teraz uświadomiłam sobie że tyle rzeczy się marnowało, poniewa ich nie używałam :( Powodzenia w szkole :)
    From: http://korneliasdiary.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  25. Jakie śliczne zeszyty! :D Mam kilka takich samych :D Życze udanych ostatnich dni wolności :)
    Jeśli możesz, to zerknij --> http://ikracodziennosci.blogspot.com/
    Dziękuję ♥

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajne zeszyty. Piękny plecak ;)
    Jeżeli masz czas, mogłabyś odwiedzić mojego bloga ? :)
    Świetny post, pozdrawiam i zapraszam na bloga:
    http://jsjasb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ja już też wszystko mam :D
    Mój Blog - klik! zapraszam :*

    ReplyDelete
  28. Świetne są te zeszyty z oxforda , też je bardzo lubię :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  29. Fajne masz rzeczy :) Bardzo spodobał mi się twój plecak.
    Miłego wyjazdu!

    Mój blog-xoxolyy

    ReplyDelete
  30. Świetne zeszyty! Te dwa wyróżnione są genialne ♡ Ja w tym roku postawiłam na coś innego. Zeszyt z napisem kupiłam tylko jeden natomiast reszta jest jednolita. W sumie wyszła z tego tęcza :D Zamierzam poozdabiać je sama rysunkami i moimi ulubionymi cytatami ^^
    Właściwie to oprócz zeszytów nic nie kupowałam. Wszystko zostało mi z poprzednich lat. Tylko plecak mam inny, ale mam go od siostry, bo sama już go nie używa, a według mnie jest świetny ♡

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  31. Ten zeszyt z empika jest świetny, co prawda cena niezbyt zachęcająca, ale pewnie też bym wzięła żeby wiochy nie robić. :D

    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  32. Bardzo fajne rzeczy. Też mam zeszyty z Oxforda i ten długopis Frixon. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Fajne zeszyty :) mam taką samą koszulkę tę bordową :o
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  34. Robisz przepiękne zdjecia :)

    ReplyDelete
  35. Bardzo fajny post. Spodobały mi się napisy na zeszytach a plecak świetny! Kojarzy mi się trochę z tymi co mają specjalne miejsce na przyczepienie deskorolki :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Sliczne zeszyty ją też kompletnie nie czuje końca roku szkolnego
    fashionstreetinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Świetne zeszyty! Rzeczywiście te z empika są mega drogie, choć ładne :)
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Widzę, że jesteś już dobrze przygotowana do szkoły :) Uwielbiam zakreślacze, cienkopisy haha :D

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  39. Rzeczywiście plecak wygląda na bardzo porządny! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Zeszyty w Biedronce w tym roku były bardzo ładne! Miłej zabawy na biwaku :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  41. Też mam plecak z vansa! Moim zdaniem zeszyt za 10 zł to duża przesada, ale empik ma takie ceny :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Śliczne zdjęcia, jak zwykle zresztą, nie mogę się napatrzeć, hahah :D. Ja w tym roku kupiłam wszystkie przybory, więc mam nadzieję, że będę miała spokój na kilka lat! :).
    Z tego co wyczytałam idziesz w tym roku do liceum, jaki profil wybrałaś?
    Mój Blog- klik!

    ReplyDelete
  43. Śliczne zdjęcia :D Ja podobnie nie czuję tego, że za kilka dni będzie trzeba iść już do szkoły :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Zeszyt z Empiku ma świetny napis, odwzorowuje moje podejście do nauki, szkoda że aż tyle kosztował, nigdy bym tyle nie dała. Ale co tam, raz się żyje! :D
    Fajne rzeczy kupiłaś, tak kolorowo. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Ja na zakupach byłam dziś i też wiele nie kupiłam, skupiłam się głównie na zeszytach ;)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Zeszyty z oxforda są bardzo wytrzymałe miałam je w zeszłym roku i żaden mi się nie zniszczył :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Świetne zakupy! Sama posiadam niektóre z tych zeszytów :D
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. świetne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. jak dobrze że nie wracam już do szkoły :) kilka zeszytów z biedronki i cienkopisy stabilo to must have nawet bez chodzenia do szkoły dlatego również posiadam haha :P nie rozumiem jarania jednak na zeszyty oxforda.. ani to ładne, ani tanie..a mało co różni się od normalnego zeszytu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A powiem Ci, że mocno się różni. Choćby jakością i dlatego je lubię, no nie żeby kupować nie wiadomo ile, ale do tych ważniejszych dla mnie przedmiotów są w sam raz. Po prostu trzymają się bez problemu, nie rozklejają, nie zawijają, nie odkształcają, nie gną i nie rwą... wszystkie inne mają poniszczone rogi od noszenia albo pogiętą okładkę, czy jakieś inne uszkodzenia w postaci takich poturbowanych rogów i brzegów. Plus mają serio porządne kartki i nic mi nie przebija (a używam pełno markerów, cienkopisów, pióra). Więc serio je polecam XD

      Delete
  50. Zeszyty są cudowne. Te z empiku najlepsze! Ja plecaka jeszcze nie mam i planuję kupić też w vansie! Jak zwykle cudowny post!

    Jull Blooog - klik!

    ReplyDelete
  51. Piękne zeszyty :).W moim piórniku nigdy nie może zabraknąć zakreślaczy i kolorowych cienkopisów,są świetną pomocą przy nauce :D.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magda.sara - klik

    ReplyDelete
  52. Dokonałaś dobrych wyborów, fajne zeszyty ;) Ja już też jestem gotowa do szkoły, a właśnie zastanawiam się nad plecakiem- twój wpadł mi w oko i chyba sprawię sobie podobny!

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. bardzo łacdny plecak, :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. ale super zeszyty ♥ najlepszy ten z napisem "jeszcze tylko pozamiatam pustynie... " :) genialny !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Plecak wygląda jak nie używany :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Mam również ten podlizujący się zeszyt haha

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Świetne zdjęcia! Super te wszystkie zeszyty :) Ja miałam plan kupić sobie wszystkie w Biedronce, bo były właśnie prześliczne, ale przyszłam za późno i kupiłam 3 :')

    Zapraszam do mnie na nowego posta!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  58. Te zeszyty z oxfordu i te dwa z super napisami o zamiataniu najlepsze;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Ten zeszyt z empika (empiku xD nie wiem jak to odmienić)...ach też na niego polowałam. Ale było to coś w stylu Matko! Jaki śliczny! Musze go mieć! A potem co? Odkryłam kosmiczną cenę i powiedziałam mu żegnaj :( Ale mimo tego udało mi się samej nieźle ozdobić swoje zeszyty, a także upolowałam kilka w Auchan ze świetnymi napisami <3
    Ps.Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  60. Bardzo fajny wpis! Ze wszystkich postów typu BACK TO SCHOOL jakie do tej pory widziałam, Twój najbardziej mi się spodobał :)

    ReplyDelete
  61. Świetne rzeczy i bardzo fajne okładki zeszytów :D
    Zapraszam na szkolny post DIY: http://im-dollka.blogspot.com/2015/08/zeszyt-diy.html

    ReplyDelete
  62. Masz naprawdę świetne rzeczy do szkoły ♥ widziałam w Empiku te zeszyty i są naprawdę cudowne, szkoda tylko, że takie drogie :/

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Rzeczywiście kupiłaś naprawdę świetne zeszyty! :D

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  64. Bardzo ładne rzeczy kupiłaś: zeszyty w szczególności mi się podobają ;)
    Pozdrawiam
    www.straaawberry-cake.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Super zeszyty, a co do plecaka to przymierzam się do kupna identycznego już od kilku miesięcy haha :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Masz naprawdę dużo tych rzeczy :D Ja uwielbiam kolorowe karteczki haha :D
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  67. Ojejku, nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia! Są śliczne!
    Super przybory szkolne! mi brakuje jeszcze kilku rzeczy m.in. piórnika i pudełka na lunch :)


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    BACK TO SCHOOL Kliknij tutaj

    ReplyDelete
  68. Widzę, że już w pełni przygotowana do powrotu! :) Śliczne zeszyty i plecak. :*
    PS Piękna fryzurka na przed ostatnim zdjęciu. *_*

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Biedronka w tym roku ma świetne te zeszyty :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  70. Super rzeczy i te zdjęcia są takie magiczne ;)
    Chciałabym taki integracyjny biwak :D
    Inaczej poznać kogoś w szkole, a podczas wakacji ^^

    ReplyDelete
  71. Super przybory szkolne :) Ja też już wszystko kupiłam.
    I mam taki sam zeszyt :D (chodzi mi o ten z dziewiątego zdjęcia z łąką)

    ReplyDelete
  72. Zeszyty to chyba moja ulubiona część zakupów szkolnych. Szkoda, że z samo chodzenie do niej nie sprawia tyle radości :D
    Mój blog ❀

    ReplyDelete
  73. Świetny post! Też posiadam ten mini zeszycik!

    ReplyDelete
  74. Piękne zeszyty ! Najbardziej podoba mi się ten z kotkiem :) .
    Obserwuję

    Noowy post !!Zapraszam do mnie !
    anjaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Genialny jest ten zeszyt ,, Jeszcze tylko zamiotę pustynię i mogę iść się uczyć" :D Pozostałe też bardzo ładne ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  76. Jeszcze tylko przyzwyczaić się wstawać o 6:00. :) Będę tęsknić, wakacje, hehe!
    Też mam wszystko kupione. Czy też tak masz ze lubisz kupować w sklepach przybory ale w szkole ich uzywać raczej nie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przez pierwszy tydzień używa się ich super, a potem... haha już zapał mija XD

      Delete
  77. Super wpis!
    Zapraszam do mnie mleeeczyk99.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Bardzo podoba mi się ten szary plecak :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  79. Uwielbiam takie fajne, kolorowe zeszyty!
    Śliczne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  80. Bardzo ładne zeszyty, a tak w ogóle to mam identyczny piórnik! Chyba ktoś po mnie spropagował, hahah :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  81. Świetny post ;) mega plecak ;D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  82. widzę,że dobrze się przygotowałaś ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Jakie świetne te zeszyty z biedronki :D Jak jak pojechałam tam to tylko były kalendarze, a zeszytów brak ;/

    mój blog - klik :)

    ReplyDelete
  84. Ja też mam część przyborów i plecak z zeszłego roku, były w dobrym stanie także nie chciałam ich wymieniać :) Bardzo podoba mi się Twój plecak, ja na szczęśvie też ze swojego zeszłorocznego jestem zadowolona :)

    prostozpiekarnika.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Bardzo fajny plecak *-* Tylko może nasiąkać wodą podczas deszczu ;/

    http://ask.fm/imkarollina

    ReplyDelete
  86. Bardzo fajny plecak *-* Tylko pewnie będzie nasiąkać w trakcie deszczu :/

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. Zeszyt z pustynią wymiata haha, Swietny haul.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    ReplyDelete
  88. Zeszyty są piękne, mam bardzo podobne do twoich.
    everythinggnothing.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Przy zakupie artykułów szkolnych zależy mi tylko na wyborze dobrych kredek i dobrego przyrządu do pisania ;) Resztę kupuje jak leci :P

    ReplyDelete
  90. śliczne zdjęcia!
    niewierze, ze to tak szybko zlecialo .. ;c

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/2015/08/desert.html

    ReplyDelete
  92. Super post i świetne rzeczy! Ja także jestem już po tych szkolnych zakupach i jestem z nich zadowolona! :D

    atramkablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. Jakie świetne zeszyty, muszę wpaść do biedronki i zobaczyć czy jeszcze są :D
    Cudowne zdjęcia, super post jak zawsze :*

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    ReplyDelete
  94. ja mam wszytskie zeszyty klasyczne :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  95. Świetne zeszyty! Plecak też ładne :)
    Powodzenia w nowym roku szkolnym i nowej klasie ;)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Jejku jakie to wszystko śliczne! Gdybym nie była leniwa, pewnie też bym tak buszowała, żeby wszystko wyglądało przynajmniej w połowie tak ładnie jak u ciebie, ale w tym roku olałam sprawę. I nie jest mi jakoś szczególnie żal, chociaż przeglądając twoje zdjęcia, pomyślałam: "U ciebie mogło być to samo, leniwcu". No cóż - cech się nie wybiera, tylko dopracowuje haha :D
    Postarałam się przeczytać wszystkie twoje posty i wywnioskowałam, że jesteś bardzo pozytywną osobą. I mega miłą. Gdyby reszta świata tak optymistycznie podchodziła do niektórych aspektów, założę się, że nie byłoby połowy tych wszystkich bezsensownych wojen:/
    Powodzenia w liceum! Na pewno się tam zaaklimatyzujesz :*
    Ewa x

    ReplyDelete
  97. Haha, no nie za zeszyt nie dałabym 10 zł, więc jesteś da mnie mistrzem ;)


    Kinga Dobrowolska-blog
    Pozdrawiam i zapraszam gorąco♡

    ReplyDelete
  98. Mam pytanie Jula :) Pomniejszasz swoje zdjęcia czy zapisujesz w oryginalnym rozmiarze? Mają bardzo ładną jakość! Moje po pomniejszeniu tracą właśnie tą dobrą jakość, ale znowu kiedy zapisuje je w oryginalnym rozmiarze zajmują strasznie dużo miejsca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam wklejony ten kod:
      .post img {max-width:93% !important}
      i wtedy zdjęcia w poście daję oryginalnego rozmiaru :))

      Delete
  99. Śliczne zeszyty :)
    Te z empika świetne! :)
    Bardzo ładny plecak! Pozdrawiam.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  100. Ja w tym roku postawiłam na okładki DIY, ale te z biedronki są bardzo ładne
    Zapraszam do mnie! - klik!

    ReplyDelete
  101. fajne zeszyty kupiłaś :) mam ten :dzień dobry piękna i jak mówisz na wstępie się podlizuje i też licze na jakieś piąteczki dzięki niemu hahah :)
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  102. Mi brakuje tylko długopisów, ołówków, kleju i korektora :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. Ciekawy post, lubię tagi back to school, ale chyba najbardziej outfity z tej serii (zrobisz też taki post? c: )
    A poza tym to bardzo mnie rozbawiło, że cały post piszesz językiem typu "no", "śmiechowy", itp., a na końcu to słowo: rachityczny (aż musiałam zajrzeć do sjp XD <3 )

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
    Replies
    1. Planuję coś w tym stylu :D jak przyjdą mi rzeczy zrobię tak ze 2-3 outfity do szkoły :))

      Delete
  104. Bardzo fajne rzeczy do szkoły. Najlepszy plecak ;) ♥

    ReplyDelete
  105. Ale super rzeczy! Ja również większośc rzeczy kupiłam w marketach, zwłaszcza w Biedronce. W Biedronce są cudowne zeszyty *-* Powodzenia na Niemieckim!
    Zapraszam na mojego nowozałożonego bloga! :D

    ReplyDelete
  106. Świetne rzeczy :)
    Ja również już się zaopatrzyłam w różne potrzebne rzeczy do szkoły :)
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  107. ale super rzeczy! ;)
    kurde podoba mi się ten zeszyt, ale dla mnie 10 zł to za dużo ;_;
    i plecak fajny, zawsze chcialam miec plecak z vansa :D

    zapraszam
    http://kariandkari.blogspot.com

    ReplyDelete
  108. Śliczne te zeszyty! Mamy podobne! :D
    Bardzo fajny plecak!
    W wolnych chwilach zapraszamy do nas:
    KLIK :*

    ReplyDelete
  109. Heh, dokładnie mam tak samo jak ty.. Myślę ,że wakacje będą trwały wiecznie :') A na początku ich wogóle nie czułam.. Ehhh ten czas szybko leci..
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  110. bardzo ładne zeszyty :)
    proste, ale idealne !

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    burgundychocolate.blogspot.com-klik !

    ReplyDelete
  111. Ja też zawsze zostawiam kartki z zeszytów z poprzedniego roku :) plecak świetny. :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  112. Również kupiłam zeszyty w Biedronce! :3 W tym roku były naprawdę świetne wzory! :))
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  113. No. To widzę, żeś do szkoły przygotowana :D
    Słodkie zeszyty, aczkolwiek mam też kilka takich samych. Biedronka? :D
    ZAZDROSZCZĘ CI CHOLERNICO JEDNA TALENTU DO ROBIENIA ZDJĘĆ.
    WEŹ MNIE UCZ.
    Pozdrawiam
    ~ Sara ze skręconym stawem skokowym xD

    ReplyDelete
  114. A! I tak BTW, bo nie przeczytałam pozostałych postów Julcia, bo nie miałam okazji i przez całe wakacje byłam praktycznie nad morzem bez netu (a się opaliłaaam -.-) - na jaki profil teraz idziesz? :)

    ReplyDelete
  115. Widziałam te zeszyty w empiku, sporo fajnych zeszytów, ale cena... odstrasza!
    Reszta zeszytów fajna i plecak też super ;)
    Zapraszam cię na mój blog ;)
    http://elorasti.blogspot.com/
    Wpadnij jeśli masz czas ;)

    ReplyDelete
  116. Świetny post, bardzo fajne zeszyty :)
    Plecak też mi się podoba :)
    zapraszam -> zagulaczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  117. Fajne przybory :D zeszyty mi się podobają, mają ładne okładki :)

    olivia-olivviaa.blogspot.com (kliknij)

    ReplyDelete
  118. Świetne przybory! Ja najwięcej zeszytów mam z Biedronki, ponieważ w tym roku mieli cudowne okładki do wyboru :)
    Również mam plecak z Vansa, świetne są ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  119. ja nie mam jeszcze prawie nic do szkoly, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  120. Świetne rzeczy! Widziałam ten zeszyt w empiku , był śliczny, ale cena mnie troszkę przestraszyła :D
    Mój blog---KILK

    ReplyDelete
  121. Zastanawiam się czy pokazywać moje rzeczy u siebie, bo mega lubię czytać takie posty, więc chyba tak zrobię :)
    Twoje przybory za to są cudne :)
    -> wiktoriaszymanska.blogspot.com

    ReplyDelete
  122. tez mam plecak vans i pare tych samych zeszytów. ..O i tez mam o tym posta:-)
    zobacz www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  123. Nie wiedziałam, że w Biedronce są takie ładne zeszyty :D
    Bardzo fajny masz ten plecak, ja chcę wszystkie swoje posprzedawać z 3 i 5 klasy, żeby mieć kasę w zapasie na potrzebne przybory do szkoły, czy małe zachcianki :]

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  124. Cudowne zeszyty *-* i szczególnie ten z empiku <3. Świetny post ;D

    http://pinkchocolate01.blogspot.com/

    ReplyDelete
  125. Fajny zeszyt z empika :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  126. nie moge uwierzyć, że te dwa miesiące tak szybko zleciały, ew Pamiętam jak dopiero szłam na zakończenie roku 3 gimnazjum a za dwa dni technikum, tak bardzo się boję, że tego sie nie da opisać. Ogólnie super post najbardziej podoba mi się chyba ten zeszyt z empika i ten kotem!

    Obserwuję i zapraszam do mnie, mam nadzieję że ci się spodoba i zostanie ze mną dłuzej http://beautyis-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  127. świetne zeszyty :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    ReplyDelete
  128. Ja jeszcze nie mam nic do szkoły, a pierwszy września już jutro xD
    Pozdrawiam, Cami :)
    + obserwuję, świetne zdjęcia na blogu! A w postach widać włożoną pracę :)

    ReplyDelete
  129. Mam takie same zeszyty! :D + Piękne zdjęcia, ale to jak zawsze!
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  130. Hahaha, niektóre zeszyty mają naprawdę świetne teksty :D Podoba mi się ten z empika :'))
    Ja mam dokładnie tak samo - wogóle nie dociera do mnie, że już od jutra zaczyna się szkoła. Wydaje mi się, ze to jednorazowe a potem znowu wakacyjne lenistwo... :'))
    Cudowne zdjęcia ♥

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  131. http://alejaktobezmatury.blogspot.com/ a ja zapraszam do mnie ,trochę potknięć ,trochę pasji do rzeczy ładnych,trochę rękodzieła i trochę zawirowań życiowych..no i troszkę medycznie! ;-)

    ReplyDelete
  132. Można wiedzieć jakie numerki kolorów tych cienkopisów? :)

    ReplyDelete
  133. Można wiedzieć jakie numerki tych cienkopisów? :) Przepiekne zdjecia!

    ReplyDelete
  134. Bardzo ciekawie się czyta twoje posty:) świetny blog :*
    zapraszamy na naszego bloga :http://nature-photo1.blogspot.com

    ReplyDelete
  135. Hejka!
    Super blog!

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> http://drobnostek-swiat.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA