09 August 2015

Jula w kuchni #5 - cytrynowa lemoniada


Cześć i czołem. Czy tylko mnie dręczą ostatnio upały? Można by i narzekać, ale mi tam jak najbardziej taka pogoda odpowiada! Zapas lodów w zamrażarce już mamy, więc spokojnie przeżyję. Ostatnio wykombinowałam nawet sposób na urozmaicenie zwykłej lemoniady... no i oczywiście znalazłam przy okazji stado innych, ciekawych napojów na gorące lato. Może się wydawać, że niby zwykły kubek wody z lodem, a jednak chłodzi całkiem solidnie! :D
Wieem, że chyba każdy przynajmniej raz w życiu robił lemoniadę, ale jestem nią ostatnio zafascynowana i w kółko piję, to podzielić się musiałam, no! Jak dodacie trochę soku pomarańczowego, najlepiej nawet i samych pomarańczy, to jest po prostu jeszcze bardziej mniaam. c: Polecam też z miodem zamiast cukru! 

Robimy jak zwykłą lemoniadę. Najpierw wkładamy dużo kostek lodu, po czym wyciskamy do środka sok z ok. połowy cytryny. Pozostałą jej część kroimy w parę plasterków i wrzucamy do środka razem z paroma listkami mięty lub melisy. Dodajemy 2 łyżki fanty lub soku pomarańczowego dla ciekawszego smaku. Na koniec wlewamy schłodzoną wodę z rozpuszczonymi w niej 2 łyżeczkami cukru (lub miodu). :)                

Niżej możecie zobaczyć jeszcze więcej, ciekawych kombinacji letnich napoi! Żeby zobaczyć zdjęcie w większym formacie, kliknijcie tutaj. :)
Także jak ktoś zapomniał o tej pysznej, klasycznej lemoniadzie to przypominam i polecam! :D
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

82 comments:

  1. Pyszności. Lemoniada dla mnie jest niezbędna w wakacje. Chyba częściej u mnie gości niż lody ;)
    truthofthunder.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia chociaż myślę że przepisu na lemoniade nie trzeba pisać każdy kto nigdy jej nie robił i nie czytał przepisu domysli się o co chodzi. Poklikaj w linki u mnie a może to Twój blog polecę w kolejnym poście!

    ReplyDelete
  3. Kocham lemoniadę ,wypróbuję przepis! (:
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  4. Ojejku, takiej lemoniady to bym się chętnie napiła! Najlepszy sposób na orzeźwienie :3
    Cudowny masz ten słoiczek!
    Ciekawe inspiracje na lemoniadę, zapisuję obrazek i jutro zaczynam eksperymenty! :D

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Mmm wygląda przepysznie!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ale świetnie wygląda! :D Musi być pyszna :)
    Ja też nie narzekam na te upały. W końcu jest lato, nie powinniśmy narzekać! :3
    Będzie mi miło jak zajrzysz, klik :)

    ReplyDelete
  7. Jeju, jak ja dawno nie piłam lemoniady! Chyba najwyższa pora to zmienić :D

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Długo nie robiłam już lemoniady, zachęciłaś mnie :D

    Zapraszam do mnie!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  9. Napewno jutro zrobię sobie taką lemoniade! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Smakowicie wygląda, chyba zrobię jutro hah :D

    ReplyDelete
  11. lemoniada jest najlepsza na gorące dni:-)
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  12. Jutro lecę do sklepu po cytrynę i na pewno zrobię sobie taką pyszną lemoniadę! :) Super sposób na ochłodę, a temperatury są naprawdę wysokie!

    prostozpiekarnika.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. mniam! z miodem brzmi kusząco.

    ReplyDelete
  14. Idealna lemoniada na upalne dni ja zawsze sobie taką robię :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ja też w kółko piję lemoniadę *-* Fajnym trikiem jest wstawienie dzbanka do lodówki, chłodzi lepiej niż kostki lodu!

    ReplyDelete
  16. Ja też w kółko piję lemoniadę. Fajnym trikiem jest wstawienie dzbanka do lodówki - chłodzi lepiej niż kostki lodu!

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Kiedy ja ostatnio robiłam lemoniade? Z fantą; ale super pomysł! :D:D musze zrobić! ;3 zdjęcia zachwycają jeszcze bardziej.! :d
    Uwielbiam czytać twojego bloga; twoje pomysły i zdjęcia! <3
    Todayistheend.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Mmm, ale wypiłabym taką lemoniadę. Aż wstyd się przyznać, ale chyba nigdy nie piłam... wypróbuję oczywiście! :D

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  19. Wygląda przepysznie :) Chętnie wypróbuję. Pozdrawiam i zapraszam
    Different is Beautiful - klik!

    ReplyDelete
  20. bardzo ciekawy post ^^
    śliczne zdjęcia ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. fajny pomysł+dziękuję za przepisy :D
    ja kocham upały, jedyne czego nienawidzę to to że w domu też mam gorąco...
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Odkąd wróciłam z wakacji codziennie piję lemoniadę :D Najczęściej po prostu wodę z miętą, limonką, ewentualnie malinami. Na pewno pooglądam te przepisy ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  23. Super przepis. Osobiście nie przepadam za lemoniada. Ale te zdjęcia są takie piękne i ten napój wygląda smakowicie!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Lemoniada to coś co kocham, idealne rozwiązanie na upalne dni! :D
    Dziękuję też za przepisy na inne lemoniady, na pewno skorzystam! :*

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij♥

    ReplyDelete
  25. Mi też ta pogoda odpowiada, chętnie zrobię taką lemoniadę.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Przyznaję się bez bicia, ale chyba nigdy nie piłam lemoniady, haha
    Ta Twoja wygląda smakowicie i orzeźwiająco, musze ja zrobić!
    A do tego masz prześliczny słoik z wąsami. Kupiłaś juz taki czy diy? Jestem nim zauroczona ♡
    Pozdrawiam!
    jullss-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Perfect photos, I love it! Keep going! ✿
    Follow for follow? Let me know, I always follow back! ✿

    Izabella | MY BLOG /klik/

    ReplyDelete
  28. Wygląda zachęcająco :) Musi bardzo dobrze smakować!

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  29. Świetny przepis, u mnie jest teraz troche podobny post haha :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Jeju, moje wybawienie na ten gorąc, normalnie kocham Cię xD
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Przydatny post ^^
    http://zagulaczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ja nigdy nie robiłam sama :)
    Mi te upały też pasują!
    Ładne zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  33. Wygląda pysznie! :D
    Piękne zdjęcia *O*

    Pozdrawiam,
    http://paulinetta-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Ja muszę spróbować lemoniadę z arbuza! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Mmm,brzmi pysznie! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Uwielbiam lemoniadę, przepis już wypróbowany i meeeega pyszny :D

    Zapraszam do mnie
    zyj-z-pomyslem.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Pyszna lemoniada :) W wolnym czasie wpadnij na moje blogi http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalia1010110101001.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. mm wygląda pysznie *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Niedawno robiłam bardzo podobną lemoniadę. Pyszna! :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  40. Ooo akurat miałam ochotę na coś orzeźwiającego :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Super pomysł :)
    Musze cos takiego zrobić
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Chętnie skorzystam, bo już mi się znudziła zwykła woda :D haha
    Ja tak samo mam zapas lodów w zamrażarce! ^^
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  43. Super pomysł! :D Na pewno wypróbuję :3 Zdjęcia są jak zawsze cudowne!

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I DESIGN! KLIK ✿

    ReplyDelete
  44. Taka lemoniada jest na tą pogodę idealna! Przy okazji pięknie podana z tymi wąsami :D

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  45. Wygląda bardzo ciekawie, od pewnego czasu robię sobie mrożoną herbatę z lodem, ale teraz wypróbuje i tą lemoniadę! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Też uwielbiam lemoniade twoja wygląda przepysznie
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Jak zwykle pysznie wygląda haha :*

    ReplyDelete
  48. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. ojeju, uswiadomilas mi wazna rzecz, hahaha
    skorzystam na pewno! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Nie nie tylko ciebie dręczą upały! U mnie też jest tak mega gorąco, że naprawdę muszę powiedzieć, ze tęsknię za deszczem :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  51. Świetny przepis, wypróbuję :)
    Zapraszam na bloga!
    princess-aim.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. pychotka :D lubię napoje z kostkami lodu, miętą, itd. ;) bardzo orzeźwiające połączenie :D
    mój blog - klik :)

    ReplyDelete
  53. Na pewno to zrobię, bo ciężko wytrzymać w takim upale :o

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  54. Zdecydowanie ją sobie dzisiaj zrobię! :D
    Cudny masz słoik z tym wąsikiem! :D
    Wczoraj był jedyny dzień kiedy narzekałam na upał, bo słabo się czułam, ale tak..zdecydowanie uwielbiam prawdziwą, wakacyjną pogodę <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Idealne na lato :D

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Wygląda świetnie, szczególnie w tym słoiczku :) Na pewno jest przepyszna, muszę wypróbować na te upały ;)

    kicuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Mmm pychotka! :) Na pewno muszę ją sobie przygotować. Gdzie kupiłaś ten przecudowny słoiczek z wąsem?
    http://zosiaskrzypczak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Ostatnio właśnie zrobiłam sobie lemoniadę, wyszła przepysznie, a jak orzeźwiła <3 Ja nie narzekam na upał, bo w końcu czuć takie prawdziwe wakacje :)

    Nowy post na moim blogu, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    ReplyDelete
  59. Mam taki sam przepis na moją lemoniadę, uwielbiam :)
    efffie.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. O! Interesujący pomysł z tym dodatkiem fanty, muszę wypróbować, jestem ciekawa jak to smakuje :D Uwielbiam lemoniady! Choć częściej robię sobie iced tea z białej herbaty różanej, to mój idealny napój na upały <3

    ReplyDelete
  61. Kurczę, a ja nigdy nie robiłam lemoniady, chyba dziwna jakaś jestem. XD Zawsze chciałam, dlatego chyba wypróbuję ten przepis. :)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  62. ja zwykle piję wodę, ale mam ochotę zrobić sobie lemoniadę lub coś podobnego

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Jest to moje ulubione picie już od czerwca :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. piękna jesteś.. :)
    lemoniada to stały bywalec u mnie w domu podczas takich upałów

    www.limonkoowy.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Bardzo pysznie to wygląda ! :)

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World <-- klik

    ReplyDelete
  66. Chyba zaraz wybiorę się do kuchni i zrobię taki sam :D
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  67. Prosta i pyszna, na pewno wykonam ;)
    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Świetny pomysł na upalne dni !
    Zapraszam do mnie kllaudy.blogspot.com
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  69. Bardzo fajny post a ja na pewno skorzystam z przepisów na ostatnim zdjęciu :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Oh, uwielbiam tego typu napoje ♥

    Dopiero zaczynamy współpracę z desslink i będziemy bardzo wdzięczne jeśli poklikasz :)

    princess-aim.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Super to wyglada, swietny pomysl z miodem zamiast cukru :)
    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  72. Ale ta lemoniada super wygląda. Muszę spróbować :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  73. Wygląda apetycznie :3
    Uroczy słoiczek <3

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Chyba skorzystam, z któregoś z przepisów, które dałaś na końcu :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA