25 August 2015

NA PÓŁNOCY NIEMIEC


No i jak tam? Trochę mnie tu nie było, co? Wszystko przez te Altstadt moich rodziców, ja wam mówię... (Przy okazji wkręcam niemieckie słówka, tak w ramach powrotów do szkolnej codzienności. Haha od razu widać kto na niemcu spał!)
Kamienniczek, wszelkiego rodzaju zabytkowych uliczek naoglądałam się w zacnym nadmiarze i mam ich po dziurki w nosie haha. Myślę, że spokojnie do następnego roku. Wolę na niemieckim nie słyszeć tego tam słówka u góry, bo ktokolwiek się napatoczy, już obojętne mi będzie czy nauczyciel, koleżanka, dostanie soczystego liścia podręcznikiem po głowie. Nawet się zastanawiać nie będę.
Ja tu sobie tak żartuję, ale.. może aż takiej tragedii nie było, chociaż te stare miasta właśnie, przyprawiały mnie i brata o nagłe bóle nóg, głowy wszystkiego. Wiecie, tak proforma na zasadzie odpowiedniej wymówki. W końcu co czuć, kiedy zmęczeni atrakcjami, z nadzieją w głowie, że wrócimy wcześniej to i komputer uda się zaliczyć, dowiadywaliśmy się z bratem, że zahaczymy o parę starówek. Tak o po drodze, bo można! Oczywiście oznajmiała to mama lub tata z ogromnym 'zacieszem' na twarzy. Fajnie tak rodziców uszczęśliwać.. mimo to bez sprzeczek i wielkich fochów, też się nie obyło. Na początku to nawet sporo ich było, każdy miał jakąś swoją wizję wycieczki i za nic nie chciał pójść na kompromis temu drugiemu ehh.
Oj co ja będę paplać, zapraszam do oglądania mojej fotorelacji! :D


W tym dniu jakieś przesilenie wzięło górę i trudno to już czymkolwiek nazwać, ale powiedzmy, że głupawka zaczęła dopisywać.. Skoczyliśmy do Ostseestation no i się zaczęło.. Pewna rozgwiazda niewinnie przyczepiona do szyby została Patrykiem. Natomiast taka mocno przypakowana rybka, pływająca z otwartą buźką wokół akwarium - Stefanem. Biedna mieszkała z jakimiś, jak to brat określił 'czterema dresami, co jej żarcie podbierają'. W sumie to nie wyglądała na wygłodzoną haha..
Później wszedł nam w drogę łabędź Adam, mocno sycząc. Biedak wstał lewą płetwą i humorek mu się z lekka popsuł... Taa potem czekała nas jeszcze wyprawa do Vogel parku. Także, można się domyślić co się działo, każdy gatunek miał swoje imię. :') 
Ooo tu macie na przykład papugę Fabiana. :) Jak pomachałam mu palcem to wziął nogę i zam zaczął się 'meziać' za uchem xd
Sowa Hania c:
Byliśmy też w dużej ilości innych miejsc, bo przewinęło się i Galileo (coś takiego jak copernicus), takie ogromne oceanarium i jeszcze gdzieś tam, ale nie ze wszystkiego mam zdjęcia haha :D 
Okej ta moja chaotyczna fotorelacja? :D
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

124 comments:

  1. Piękne miejsca zwiedziłaś <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. rewelacyjne zdjęcia! <3

    _____________________
    fashion,makeup i nie tylko
    www.justynapolska.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wszystkie zdjęcia są po prostu niesamowite i aż mi słów brakuje żeby opisać mój zachwyt ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Piękne rzeczy widziałaś:-) fajna ta chaotyczna fotorelacja:-)
    She Imagination - kliknij

    ReplyDelete
  5. Jeju, jakie cudowne zdjecia!
    Zazdroszczę.
    Śliczna jestes! :)

    ❤Mój blog- KLIK❤

    ReplyDelete
  6. Cudowne zdjęcia! Świetna fotorelacja. Bardzo miło się oglądało. Chciałabym się kiedyś wybrać do Niemiec. Może kiedyś mi się uda :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ale tam pięknie! A zdjęcia świetne :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  8. Jeju przesliczne zdjecia i mimo, ze jest ich sporo to sa cudowne i miło się je oglądało! ❤
    Dużo pieknych miast odwiedzilas :D

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga❤

    ReplyDelete
  9. przynajmniej miałaś okazje naczaskać mnóstwo świetnych zdjęć haha :D
    pozdrawiam!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  10. Świetna fotorelacja. Robisz cudowne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajne zdjęcia :D szczególnie te na końcu ;)
    Jeśli możesz to zerknij --> http://ikracodziennosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia cudowne! Zwłaszcza kurki w rządku sówka i pani na rowerze hah <3
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam twój styl pisania *.*
    Zdjęcia są cudowne, najbardziej podobają mi się te kotka :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia! Na tumblra z nimi! XD
    Niektóre to aż chciałoby się na tapetę ustawić ;)
    Pozdrawiam,
    Lina

    ReplyDelete
  15. Super post! Jak dla mnie trochę za dużo zdjęć, ale bardzo ładnych ;) Fabian jest najlepszy! :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  16. W tegoroczne wakacje udało mi się pobyć przez dwa tygodnie w Niemczech, także na północy. W sumie, to właśnie opublikowałam na moim blogu fotorelację :)
    Świetne zdjęcia!

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. kurcze no pięknie jest, co mam innego napisać... urzekły mnie te zdjęcia
    byłabyś tak miła i kliknęła w linki? ;) dziękuję ;>
    http://frydrychmartyna.blogspot.com/2015/08/wishlist-of-dresslinkcom.html

    ReplyDelete
  18. rewelacyjne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  19. przepiękne zdjęcia!
    http://dryclaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Oj tam, nie taka znowu chaotyczna. Wiadomo co i jak ;) Czyli nie tylko mi odbija z imionami zwierząt i wymyślaniem ich... biografii (?!) haha. Te zdjęcia są niesamowite, masz ogromne umiejętności *.*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    zyj-z-pomyslem.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Cudowne! Aż nie mogę się napatrzeć :)
    |BLOG|

    ReplyDelete
  22. Genialne zdjęcia *-* cudowne.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Jakie genialne zdjęcia! Musiało być fajnie :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  24. piękne zdjęcia, ale jak pomyślę ile czasu zajęła ci ich obróbka to uhh... xd widzę, że dobrze się bawiłaś :)
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  25. Fotorelacja świetna, zwiedziliście mega dużo miejsc :D
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetna fotorelacja! W Niemczech byłam tylko raz i to tylko przejazdem :( Zazdroszczę że odwiedziłaś tyle pięknych miejsc.

    Pozdrawiamy:*
    http://jugii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Świetne zdjęcia! Fajnie, że udało Ci się zwiedzić tyle miejsc! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Byłam w Niemczech dwa razy i bardzo mi się podobało. Tamtejsze miasta mają taki swój fajny klimat.
    Zdjęcia świetne, aż zachciało mi się znów tam pojechać. :)

    neverrrrstopdreaming.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Super fotorelacja! Robisz genialne zdjęcia! ♥ Zazdroszczę tych wszystkich pięknych widoków, których nie doświadczymy w Polsce! Fajne było pooglądać taką relację! x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Prześliczne zdjęcia, świetna fotorelacja! Teraz też mam ochotę na jakiś wyjazd...

    blog-niebanalny.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Cudne zdjecia! Ja nigdy nie byłam w Niemczech :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Cudowne zdjęcia! <3
    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Skąd ja znam takie wymówki bólu czegoś przy zwiedzaniu :D Moi rodzice też uwielbiają zwiedzać takie starsze miasta, kamieniczki itd. Ale muszę powiedzieć, że zazdroszczę takie wyjazdu bo wygląda, że było bardzo fajnie i cudowne zdjęcia. Na prawdę świetna fotorelacja.
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Super fotorelacja! Fajnie się oglądało :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  35. Jeju, ty naprawdę masz talent do robienia zdjęć! Bardzo piękne miasta odwiedzałaś, też bym tam chciała być :D
    Pozdrawiam cieplutko! <3

    ReplyDelete
  36. Cudowne miejsca zwiedziłaś,aż nie mogę sie na patrzeć <3
    Pozdrawiam
    http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalia1010110101001.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Ooo! To widzę, że nie tylko ja przespałam większość niemieckiego, pjona! :D hahaha
    Genialne zdjęcia talenciaro <3
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  38. Uwielbiam jak jest tak dużo zdjęć! ♥ Zdjęcia są wszystkie świetne, każde ma coś w sobie!
    Ja do Berlina się wybieram w grudniu! :D

    Pozdrawiam! :)
    dream-destinationn.blogspot.com - Klik! ♥/

    ReplyDelete
  39. Piękne zdjęcia! Bardzo mi się spodobały :)
    Tyle zwiedzonych miejsc ♥
    Zapraszam serdecznie do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Kocham fotorelacja, a szczególnie w twoim wykonaniu ^^
    Uwielbiam zdjęcia jakie robisz, są po prostu cudowne!
    Ja nie byłam w Niemczech, ale bardzo bym chciała je kiedyś odwiedzić....
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  41. Piękny blog !
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Cudowna fotorelacja! Musiałaś zwiedzić dużo ciekawych miejsc i przy tym dobrze się bawić!
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  43. ale sliczne te zdjecia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Jejku cudowna fotorelacja *-*
    Niektóre zdjęcia są tak profesjonalneee ♥

    ReplyDelete
  45. śliczne zdjęcia ;)

    http://true-less.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Woooooooooow, zdjęcia są naprawdę ekstra! Niektóre nawet zapisałam sobie, aby potem ustawić na tapetę, nie masz nic przeciwko? :)

    Mój blog -xoxolyy

    ReplyDelete
  47. Ale cudowne są te zdjęcia! Aż brak mi słów! :3


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ? Kliknij tutaj

    ReplyDelete
  48. Swietna fotorelacja, bardzo lubie twoje zdjecia :)zwlaszcza to na plazy z butami w rece <3
    Bardzo ladnie w tych Niemczech, ja teraz w liceum bede miala 6 godzin niemca w tygodniu ;-;
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Śliczne te zdjęcia, na prawdę cudne *-*

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World -->zapraszam<--

    ReplyDelete
  50. Przecudowne zdjęcia, chciałabym takie robić.. Zapraszam do mnie, mam nadzieję że wpadniesz :) smileelucky.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Świetne zdjęcia, aż zapierają dech w piersi. :D
    www.mowmipati.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. jeju,cudowne miejsca ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Piękne te zdjęcia, jak pocztówki, nie mogę się na nie napatrzeć.
    Zdjęcia to robisz naprawdę piękne *,*
    Zapraszam do mnie: http://bondel-natalia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Przepiękne zdjęcia! Cudowne! Ja w Niemczech byłam tylko raz przejazdem i raz w Legolandzie. Przepiękne miejsca.

    wisniowapastelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Fantastyczna fotorelacja! Kocham takie ogromne ilości pięknych zdjęć :) Ja niestety jeszcze nie byłam w Niemczech.. ;c Odwiedziłaś masę cudnych i uroczych zdjeć :O
    Pozdrawiam!

    NOWY POST Z SERII 'BACK TO SCHOOL' (OUTFIT) - KLIK! :))

    ReplyDelete
  56. Świetna fotorelacja, choć ja bym rozłożyła to na kilka odrębnych postów, bo jak na jeden to trochę zbyt wiele zdjęć ;)
    Zdjęcia śliczne ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  57. niektóre zdjęcia zapierają dech w piersiach :)

    ReplyDelete
  58. Cudowne zdjęcia! Świetnie, że udało Ci się zobaczyć tyle miejsc ;)
    Ja byłam tylko raz w Niemczech i nie widziałam wiele xd

    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    www.mypastel-garden.pl [KLIK]

    ReplyDelete
  59. Genialna, obszerna fotorelacja - taka jak lubię!
    Ślicznie tam! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Świetna fotorelacja! Ja nigdy nie byłam w Niemczech.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    ReplyDelete
  61. najbardziej podoba mi się to z trampkami! idealne ujęcie!

    ReplyDelete
  62. Mimo, że zdjęć mega dużo, ale miło się je oglądało! Przepiękne :) Ja tam bym się cieszyła z takiej wycieczki, chociaż po tylu miejscach też bym już wariowała :D
    http://anssbae.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Nogi pewnie bolały? Niesamowita jakość zdjęć! Prześliczne!

    Wizyta w Krakowie MIĘTOWEGO ZESZYTU! KLIIK!

    ReplyDelete
  64. fotorelacja jest mega!
    nie byłam nigdy w Niemczech , ale uczę się j.niemieckiego :)
    BACK TO SCHOOL-zapraszam

    ReplyDelete
  65. Nie mogę się napatrzeć na te twoje zdjęcia! To już się nazywa talent! Muszę przyznać,że całkiem okej ta relacja,haha. Ja nie byłam jeszcze w Niemczech,ale teraz będę chodzić do nowego gimnazjum,gdzie ma być wymiana do Lipska,więc na pewno je zobaczę!

    Jull Blooog - klik!

    ReplyDelete
  66. Wow , piękne zdjęcia! Ja jeszcze nie byłam nigdy w Niemczech. Masz mega talent do robienia zdjęć
    http://dfifferent-words.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. chętnie się zamienię, lubię takie zwiedzanie i na pewno dogadałabym się z Twoimi rodzicami :D
    sowy zawsze mają świetne "miny" do zdjęć, haha :D
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  68. Bardzo ładne miejsca zwiedziłaś :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Piękne zdjęcia ;) Pewnie świetnie się tam bawiłaś ^^
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  70. Fotorelacja świetna, wszystkie zdjęcia są przecudowne !:)
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  71. Boże! Jakie te wszystkie zdjęcia są cu-dow-ne! Poważnie, dziewczyno, wielkie wow w Twoją stronę. Chciałabym umieć robić tak genialne fotorelacje. Mnie post podobał sie ogromnie. Chyba warto było pomęczyć się w tych uliczkach :>

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Przepiękne zdjęcia <3 można patrzeć i patrzeć <3. Zazdroszczę ;D

    ReplyDelete
  73. Zdecydowanie opłacało Ci się tyle zwiedzać dla zrobienia tych pięknych zdjęć, przyznaj sama! :D Świetna fotorelacja.

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  74. Ja z chęcią chodziłabym po takich pięknych miejscach! :D Chociaż pewnie po czasie też bym zaczęła marudzić..:D
    Cudowne zdjęcia <3

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  75. Powinnaś zostać fotografem *-* zdjęcia są przepiękne! Zazdroszczę wyjazdu.
    Ale miałaś być podobno w Danii?:)
    Todayistheend.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. przepiękne zdjęcia ,
    http://oliwialiv.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Świetna fotorelacja! Ja we wrześniu będę w Niemczech i już nie mogę się doczekać. :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  78. jeju naprawde cudowne zdjecia! az chce sie tam byc! :)

    trochę mnie - klik!

    ReplyDelete
  79. Niesamowicie miło oglądało mi się Twoje zdjęcia ;) Czekam na więcej takich postów
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Piękne Zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    ReplyDelete
  81. Przecudowne zdjęcia ♥ Nigdy nie byłam w Niemczech i chyba nie będe, haha xD Chociaż z twojej relacji wynika że to piękny kraj :D

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST! KLIK ✿

    ReplyDelete
  82. Genialne zdjęcia :) Zazdroszczę talentu i mam nadzieje, ze będziesz go dalej rozwijała :)

    Mój blog - klik :)

    ReplyDelete
  83. Piękne zdjęcia :) świetna fotoleracja!
    zagulaczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Łoo jakie śliczne zdjęcia <3 Ja mieszkałam przez dwa lata w Niemczech :)

    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    ReplyDelete
  85. jak dla mnie jest świetna ta fotorelacja! :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  86. Naprawde światna fotorelacja! Najczęściej od razu przewijam a teraz mnie zaciekawiło :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. O rety! Jak pięknie! <3 chociaż ta pacynka w oknie mnie przeraża , za dużo horrorów! :D
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Świetne zdjęcia. Widać że uwielbiasz robić zdjęcia i że sprawia ci to wiele radości.

    ReplyDelete
  89. Prześliczne zdjęcia!

    nasty-rose.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Fajnie miałaś(:
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Zdjęcie z butami powinno iść na reklamę Converse'ów i Vansów, bardzo klimatyczne. :D Ładne zdjęcia, minusem jest prześwietlone niebo na niektórych z nich, ale już nie będę się czepiać. :d

    ReplyDelete
  92. Jak to robisz, że te zdjęcia są takie cudwone. Niby wystarczy mieć lustrzankę i dobry obiektyw, ale coś nadal jest nie tak. Przepięknie!

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  93. Cudowne zdjęcia! Kocham niemiecki starówki, zwłaszcza Berlińską :D
    zapraszam do mnie :) jestem-margo.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. Te kamieniczki w pierwszych zdjęć bardzo przypominają mi te w moim mieście ( Jelenia Góra )
    Moim zdaniem zdjęcia wyszły super i zachęcają do odwiedzenia tych miejsc :)
    Mój blog - Klik!

    ReplyDelete
  95. Przepiękne widoki. :)
    Śliczne zdjęcia. Ja uwielbiam takie posty kiedy jest duuuużo zdjęć!
    Masz wielki talent, każde zdjęcie jest cudowne <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  96. Przepiękne miejsca i Świetne zdjęcia :)

    olikk-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. O Jezu, zakochałam się w zdjęciach, ale naprawdę! Są cudowne, nie mogę się na nie napatrzeć. Masz ogromny talent fotograficzny ♥♥♥.
    ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Jakie piękne zdjęcia. Zazdroszczę wakacji... ♥
    strawberry-annie.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. Przepiękne zdjęcia! <3 Masz wielki talent. Gdzie przerabiasz zdjecia przed dodaniem? :)

    ReplyDelete
  100. Widać, że miło spędziłaś czas :) Zakochałam się w tym zdjęciu z butami Converse i Vans! :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    ReplyDelete
  101. fajną miałaś wycieczkę, a zdjęcia wyszły świetnie :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  102. Cudowne zdjęcia! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  103. cudowe zdjęcia!
    te rozmycia są bajkowee ♥

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  104. śliczne miejsce, podoba mi się :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  105. Ale tam ślicznie! Cudowne zdjecia. <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  106. Świetne zdjęcia i piękne miasto!
    Ja w tym roku zwiedzałam Würzburg ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA