05 August 2015

'PIEKIELNE UPAŁY'

Hej hej. Co tam u Was? Zdążyliście już skorzystać z tych 'piekielnych upałów', w końcu ostatnio to jeden z 'gorętszych' tematów haha. Mnie udało się nawet nieźle opalić, nie powiem, w porę, bo dzisiaj już słoneczka nie zobaczyłam. Przynajmniej jak dotąd, wszystkie te telefonowe pogody mówią o przejaśnieniu... także się przekonamy! A już miałyśmy (razem z Olą i Bellą) plany na jakiś wypasiony piknik z dużą ilością żarełka... :c 
Wczoraj calutki dzień spędziłyśmy poza domem, więc wyrzutów nie ma, bo słoneczny dzionek w pełni wykorzystany. Miła odmiana dla ostatniego miesiąca, pełnego wręcz jesiennych dni. Naprawdę, na reszcie poczułam się jak w takie typowe wakacje... Szorty, sandałki i góra zimnych napojów. :D 
Sierpień, przynajmniej według tych wszystkich prognoz, zapowiada się naprawdę słonecznie (trzymam za niego kciuki). Brakuje mi jeszcze opalania i schładzania przy tych psikaczach podlewających ogródek. Basenu niestety nie mam, bo wiecie.. jeszcze by mamie biedną trawę podeptał i przypłaszczył, więc nie ma mowy. Dlatego trzeba wymyślać inne sposoby. Nawet nie wiecie jaką radochę wywołał 'psikacz ogrodowy' po solidnym spacerku, w 30 stopniowym upale... Objawił się przy Biedronkowym trawniku. ;)
                        KLIK (klikniecie? :)
Zdjęcia robiła Ola
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

116 comments:

  1. Super blog <3 zachęcam do zobaczenia mojego http://natalia1010110101001.blogspot.com lub http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie na południu Polski, będzie najcieplej, dlatego będę ślęczeć na basenie!

      Zapraszam:
      Miętowy Zeszyt

      Delete
  2. Ja też nie mam basenu i korzystam z takich psikaczy :D Śliczne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia! Śliczny pies *.* Ja też trzymam kciuki za sierpień i mam nadzieję, że będzie upalny. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia, szczególnie te z twoim psem :) Ja nie mam basenu, bo wszystkie wykupili :') Mieszakam w innej części kraju, więc u mnie w lipcu też były 'Piekielne upały', ale życzę, by sierpień był taki, jak chciałaś!

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia ♥ u mnie też jest upał :) 32 stopnie az z domu nie chce sie wyjść tak gorąco
    zapraszam---> http://life-is-julia.blogspot.com/
    dopiero zaczynam ale jeśli mój blog ci się spodoba zaobserwuj :)
    każdy komentarz i obserwacja bardzo motywuje sama o tym wiesz :)

    ReplyDelete
  6. Ja bym wolała, aby zamiast prawie 40 stopni było 20. :/
    Prześlicznie wyglądasz :*
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  7. U mnie jest tak strasznie gorąco, topię się. ;C Niby mam basen koło domu, nowiutki i całkiem spory, ale woda jest tak zimna, jak się wchodzi... XD
    Ślicznie wyglądasz. ^^

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. jak slicznie wygladasz :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia. Te upały są przerażające. Pozdrawiam i zapraszam
    Different is Beautiful - klik!

    ReplyDelete
  10. W te upały nie daje rady nawet wychodzić na dwór :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Śliczna spódniczka :) Oby udało ci się wyjść z koleżankami na piknik :)
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja doświadczyłam upałów przez może jeden-dwa dni. Po prostu od nich uciekam jak mogę. ;)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja doświadczyłam upałów przez może jeden-dwa dni. Po prostu od nich uciekam jak mogę. ;)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ale genialne zdjęcia *-* Ja troche przenołlajfiłam wczorajszy dzień, jednak ostatnio byłam na długiej sesji więc czasu nie marnowałam :D Niedługo jadę nad jezioro i mam nadzieję że piękna pogoda się utrzyma, chociaż przyznam że jest mega gorąco, za gorąco xD

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST KLIK ✿

    ReplyDelete
  15. Cudowne zdjęcia ! Ja również mam nadzieję ,ze sierpień będzie gorący i słoneczny ! :)
    Słodki psiak ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ja mieszkam w bloku więc o psikaczach nie ma mowy, ratuje mnie na szczęście wiatrak i zimne napoje, pikniki z bardzo dużą ilością żarełka zawsze są świetnym pomysłem :D
    polynaeces.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Fajne zdjęcia!
    Mam nadzieję, że mi też uda się dobrze wykorzystać te upały, chciałabym jeszcze trochę się opalić :) Ja korzystam z basenu mojej przyjaciółki, haha :)
    To Twój psiak? :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  18. O jeju Jakie piękne zdjęcia! Prześliczna sylizacja; nic dodać nic ująć. A te lody to by sobie zjadła :D
    Piesek słodziutki! ;=3
    Todayistheend.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jaki cudny piesek! Ahh i te lody, mniam! <3
    Świetna stylizacja, taki cardigan sama chętnie bym przygarnęła :D
    U mnie do 15.30 było słońce i upał, a teraz nadeszły chmury i nie wiem czy nie będzie burzy :O
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Mi odpowiadają te upały, bo w końcu czuć lato :D
    Śliczne zdjęcia :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  21. Świetne zdjęcia! ♥
    Ja tych upałów nawet nie czuję, bo całymi dniami siedzę w domu, ewentualnie wieczorem wychodzę :D

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  22. super stylizacja śliczne zdjęcia miejmy nadzieje ze sierpień będzie do końca ulany
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Jaki słodki piesio xd
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://zanetta44.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  24. Upały są straszne
    Śliczne zdjęcia jak zawsze :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Nie przestawaj się uśmiechać, bo z uśmiechem Ci do twarzy! :) te czarnobiale zdjęcie jest be!
    www.xavilove.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Nie przestawaj się uśmiechać, bo z uśmiechem Ci do twarzy! :) te czarnobiale zdjęcie jest be!
    www.xavilove.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Kochane!! No upaly dają w kość :)
    Ładne zdjęcia !
    Zapraszam - sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Piękne zdjęcia - takie ladne ciepłe kolory. Bardzo podoba mi się bluzka. Wolałabym aby nie było upałów w sierpniu :D
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. W takie upały najlepiej w domu posiedzieć :D piękne zdjęcia

    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  30. Genialne zdjęcia kochana! *-*
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ✿ Wiktoria i Weronika - NOWY POST KLIK ✿

    ReplyDelete
  31. Skorzystać tak naprawdę nie zdążyłam, bo jestem chora, biorę antybiotyki i nie mogę wychodzić na słońce. Tak bardzo żałuję, gdyż u mnie jest idealna pogoda na opalanie. No cóż, niestety nie mam szczęścia :( Cudowne zdjęcia Julka! Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. U mnie też od kilku dni jest bardzo gorąco!
    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  33. Racja, bardzo gorąco! Chyba wykorzystałam to ciepło w 100%, jednak teraz ma być tylko cieplek...
    http://imagine-day.blogspot.com/- KLIIK

    ReplyDelete
  34. Zapraszam na KONKURS

    http://angelikao-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Te zdjęcia są tak śliczne, że nie mogę się napatrzeć <3
    Jestem za granicą na wakacjach i tu jest zimniej niż w Polsce :D

    Zapraszam: Mój blog

    ReplyDelete
  36. Piękny blog !
    Zaobserwuję i mam nadzieję że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Co u mnie ? xD UPAŁY ! xD :) Śliczne zdjęcia.

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World <-- klik

    ReplyDelete
  38. Oby sierpień był taki słoneczny jak napisałaś ;) piękne zdjęcia

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. uroczo! spódniczka wpadła mi w oko:)

    ReplyDelete
  40. Jak dla mnie to już za bardzo gorąco :D Ale inaczej myślę, że fajnie. Bardzo podoba mi się twój pies i oczywiście bardzo ładne zdjęcia! :) ♥

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  41. Ja wczoraj wróciłam z Bułgarii i Warszawa dała mi męczący prezent powitalny - ponad 40 stopni.

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Rzeczywiście ostatnio są ostre upały ale przynajmniej można powygrzewać się na słońcu.
    Ja jeszcze nie zdążyłam się porządnie opalić.
    Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Zgadzam się jest meega gorąco. Zimna woda, którą się można pryskać to coś idealnego w taką pogodę.
    Cudowne zdjęcia, śliczna jesteś. Też mam owczarka <3
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Śliczne zdjęcia! Ja również w pełni korzystam z upałów! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę wdzięczna! :) ----->KLIK

    ReplyDelete
  45. U mnie z pogodą zaś na odwrót! Upały od lipca i burze! Ale co tam burze.. ważne że upały :D haha
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  46. A ja jestem szczęściarą i mam basen :-D.Chociaż psikacze też by mi się przydały.
    Cudowne zdjęcia :-*

    Pozdrawiam ❤
    magdasara.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Ja u siebie ma codziennie wielkie upały to jest straszne haha Ślicznie wyglądasz :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. I love your style of writing! Perfect blog and photos!

    Follow for follow? Let me know, I always follow back! │my diary/klik/

    ReplyDelete
  49. U mnie jest tak gorąco i duszno, że nie pozostaje nic poza siedzeniem przed otwartą lodówką. Na dwór wyjść nawet się nie odważyłam. Okropność.
    Cudne zdjęcia.
    truthofthunder.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Śliczne zdjęcia, bardzo mi się podoba Twoja bluzeczka <3 :) Ja również korzystam z ciepłych dni :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Ja również zdążyłam się już całkiem nieźle opalić. Mam nadzieje, że sierpień będzie słoneczny :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. To fakt, wreszcie mamy piękną pogodę, nie narzekam aż tak bardzo na upał :)

    Mój blog - zapraszam :)

    ReplyDelete
  53. Ją tam lubie taką pogodę sliczne zdjęcia
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Mam takiego samego pieska, dokładnie:-) piekielne upały także u mnie
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  55. Nareszcie*, nie wierzę, że nikt nie zwrócił na to uwagi... Bynajmniej, też lubię węże ogrodowe z wodą, lubię sobie poskakać :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. nie znoszę upalów.. mega mnie męczą :/ śliczne zdjecia!

    ReplyDelete
  57. Śliczne zdjęcia! :)
    Mam takiego samego pieska, haha! :D
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. bardzo ciekawy post i śliczne zdjęcia ^^

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Lubię taką pogodę! Jest dużo lepsza niż mrozy.
    Śliczne zdjęcia i ładna bluzka.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    ReplyDelete
  60. Ale ślicznie wyglądasz! Genialne zdjęcia! :*
    Ja jak najbardziej korzystam z upałów, aktualnie jestem nad morzem i jest cudownie! (Oprócz tych korków, haha) ♥
    Przeuroczy piesek :3

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    ReplyDelete
  61. słyszałam, że teraz mają być najgorsze upały w wakacje, a wrzesień ma być również gorący! :) podusimy się w tych szkołach :c
    uroczy piesek!
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  62. Przecudowny piesek, zdjęcia oczywiście też. U mnie też żar leje się z nieba, a za pare dni będę zażywać Hiszpańskiego ciepełka, więc już się nie mogę doczekaać ♥

    ReplyDelete
  63. takie psikacze to prawdziwe wybawienie podczas letnich upałów! :D cudowne zdjęcia ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Ja wyjeżdżam na ten weekend z rodzicami nad jezioro

    Pozdrawiam :)
    Crazy and Monia(klik)

    ReplyDelete
  65. Ty spędziłaś ten upalny dzień aktywnie, a ja w domciu. I mam wyrzuty sumienia haha :D
    Chciałabym pojechać nad morze, bo to idealna pogoda. Niestety ja nigdy nie trafiam z pogodą, gdy jade nad wodę. Cudownie wyglądasz! :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Świetne zdjęcia! Zapraszam do mnie!

    annestyle15.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Ja też korzystam z upałów i staram się jeszcze trochę opalić! Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  68. Zakochałam się w tych zdjęciach, a najbardziej w tym czarno-białym :) jest cudowne :*

    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  69. Wczoraj spędziłam na słońcu 4 godziny i w końcu się choć trochę opaliłam :P
    Bardzo ładne zdjęcia i te lody, mniami

    Pozdrawiam,
    http://paulinetta-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Ja właśnie wróciłam z Włoszech i tam to są dopiero upały, miałam już dość! Ale humor poprawiała mi nadzija, ze jak wrócę do polski będzie chłodniej. Niestety nic z tego!


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  71. u mnie niestety nie jest za ladnie, i od niedzielu po poludniu ciagle pada

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Ja niedawno wróciłam z miesięcznego wyjazdu i teraz akurat zrobiło się w Polsce ciepło, więc mam szczęście :) śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. wyglądasz prześlicznie!:) ja niestety z upałów nie mogę korzystac:(

    trochę mnie - klik!

    ReplyDelete
  74. U mnie na wschodzie upały coraz silniej dają się we znak, co dla mnie, jako osoby nie znoszącej temperatury powyżej trzydziestu stopni, to istny koszmar, więc z nadzieją oczekuję na jakiekolwiek ochłodzenie.

    Pozdrawiam, Laru!

    ReplyDelete
  75. Jeju, włosy *-*
    http://sherrymynewblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Dzisiaj to po prostu leje się ze mnie. Zdjęcia cuuudowne! (:
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  77. Prześliczna stylizacja! :) Ta bluzeczka jest mega *_*
    Pozdrawiam,
    http://wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. U mnie na szczęście pogoda dopisuję. Ja również nie mam basenu i cieszę się z tych psikaczy, haha. :) W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam : Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  79. Ja czuję, że już wykorzystałam upalne dni w tym roku i teraz chowam się w domu :)
    Śliczne zdjęcia xx
    http://madsslife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Genialne zdjęcia! Ja czasami upałów nawet nie odczuwam ale ich nie lubię. Czasami nawet one odbierają mi jakąkolwiek chcęć na wyjście gdzieś :( http://different0words.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. moja mama ma dosłownie taką samą wymówkę jeśli chodzi o basen, więc znam ten ból :P
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    ReplyDelete
  82. Ja lubię taką pogodę. Wolę te upały niż deszcze :)
    Śliczne zdjęcia, naprawdę. Jedna z najlepszych sesji :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. w końcu poczułam prawdziwe lato :) według mnie może być tak cały czas, bo uwielbiam upały :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Ładna stylizacja, też mam nadzieję,że będzie ciepło.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Cudowna jesteś! <3
    i śliczny piesio <3

    http://czasembywakolorowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Ja też nie mam basenu bo mieszkam w bloku, ale za to zimny prysznic to zastępuję :P
    Wole ciepłe dni niż chłodne. Niestety jestem chora i nie mam za dużo możliwości spędzania czasu :(
    Pozdrawiam ! :*

    ReplyDelete
  87. Zdecydowanie za gorąco jest teraz :c piękne zdjęcia !:*
    karolina-panka.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Śliczne zdjęcia!
    Ja również lubię, kiedy jest ciepło. Ale upały z ostatnich dni wykańczają mnie zupełnie! Na dworze nie da się wysiedzieć.

    http://miqila.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Właśnie wróciłam do Polski- a tu takie upały (nawet cieplej tu niż w Bułgarii!). Niby fajnie bo trochę się opalę, ale upały strasznie męczą:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik)♡

    ReplyDelete
  90. Śliczne zdjęcia, i słodki piesek :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. Ja nienawidze takich upałów :/ śliczne zdjęcia

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. przepiękne te zdjęcia!
    http://dryclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. Super zdjecia ja upalow nie mam, bo jestem teraz w Anglii :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. Jestem nowa na twoim blogu i zobaczyłam kilka twoich starych postów i tych nowszych.
    Jestem pod wrażeniem jak blog zmienia ludzi :)

    klik!

    ReplyDelete
  95. W końcu mamy lato, więc i pogoda musi być odpowiednia, prawda?
    Zapraszam do słoiczka z miętą KLIK

    ReplyDelete
  96. Ja też uwielbiam takie zraszacze ogrodowe, ale na szczęście mam w ogródku nie jeden basen :D Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam serdecznie
    cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  97. Cudowne zdjęcia! ^^ ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  98. Jak na razie sierpień nam dopisuje , co mnie bardzo cieszy:)

    ReplyDelete
  99. Hahaha basen poplaszczyłby trawę, skąd ja to znam. Na takie temperatury najlepszy jest ręczniczek i go to plażing. Najlepiej nad jakieś jezioro z wielkim zapasem piknikowym :)
    Pozdrawiam
    MÓJ BLOG, KLIK

    ReplyDelete
  100. Nie mogę już znieść tych upałów! Ale lepsze to niż deszcz :D
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  101. Zdjęcia są przepiękne, zresztą jak zwykle. ♥ Mnie już po woli męczą te upały, ale pewnie gdyby było zimno też bym narzekała, więc nie dogodzisz. :D Staram się spędzać czas aktywnie i dużo ćwiczę, biegam, pływam :))

    Miłego dnia :*
    Mój blog - (klik) ♥

    ReplyDelete
  102. Jaka duża dawka cudownych zdjęć! Nie mogłam się napatrzeć, jesteś prześliczna :-) <3
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. Ślicznie wyszłaś, jak zwykle ;) Świetny post ;) Pozdrawiam! A tymczasem zpraszam do siebie -->KLIK<-- jeśli ci się spodoba zostaw obs albo kom :)

    ReplyDelete
  104. Jakie śliczne zdjęcia! Cudowny pies :)
    Ehhh, te gorące dni są troszku męczące, ale co tam, to przecież wakacje! :D

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  105. Ja tam korzystam z każdej pogody, jak są upały to fajnie, ale jak jest nieco gorsza pogoda, to mi także to odpowiada, miłe oderwanie od ciepła i chwila oddechu :) Nigdy nie marudzę w tej kwestii :) Ale miło że lato mamy tak ładne, chociaż niektórzy i tak tego nie doceniają :) Świetna koszulka :)

    ReplyDelete
  106. Mnie te upały strasznie męczą...kochany psiak!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  107. Upaly są dobre, ale na dłuższą metę to już nie do wytrzymania Haha

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  108. Ta bluzeczka w stokrotki jest super, ślicznie wyglądasz! I masz świetne zdjęcia na blogu! Tylko jak dla mnie lepiej by było gdybyś dawała ich mniej do posta, bo teraz jest tak dużo, że ciężko przeskrolować do końca i zamiast im się przyjrzeć to tylko skanuję wzorkiem, a szkoda, bo warto poświęcić więcej czasu na oglądanie tak ładnych fot :)

    ReplyDelete
  109. Świetna stylizacja!
    Ja właśnie wróciłam z Niemiec i na brak opalenizny nie narzekam :D

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete

♡ Dziękuję za każdy motywujące słowo, naprawdę daje to ogromnego kopa do dalszego działania!
♡ Na ile tylko jestem wstanie, staram się odwiedzić blogi, które podajecie w komentarzach :D

WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA